Tak czy inaczej logika mówi, szukaj w przepustnicy. Cudów nie ma. Nie w mechanice.
Przyczyn szukałbym w pompie. Może usunięcie tego zaworu coś pokręciło.
Ja jeżdżę i mam mały problem. Otóż jak jadę i wcisnę sprzęgło to silnik utrzymuje wysokie obroty .Po zatrzymaniu też tak jest przez jakieś 5 sekund i obroty się normują. Wcześniej tak nie było. obroty od razu spadały. Wie ktoś w czym tkwi problem?
Masz wydmuchaną uszczelkę pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem. Drugie podejrzenie to potencjometr
Witam , mam problem z autem jak w temacie a mianowicie auto po odpaleniu czy to na zimnym czy ciepłym silniku utrzymuje wysokie obroty w granicach 2500-3500 obr/min bez falowania tzn. cały czas trzyma sztywno np.3000obr. i po dodaniu i odjęciu gazu wraca do tych samych obrotów. Czasami ale to bardzo rzadko zdarza się że obroty są ok.Co to może być bo...
mam problem z obrotami silnika. na luzie po przygazowaniu silnik utrzymuje wysokie obroty przez chwile nawet powyżej 2500 i bardzo powoli spadają do 1000 lub zatrzymują sie przy 1500. wczasie jazdy przy wciskaniu sprzegła obroty podnoszą się do 2500. dzieki za pomoc.:cry:
witam ! Mam problem z moim mietkiem,a mianowicie po uruchomieniu silnik utrzymuje wysokie obroty nie zależnie od temperatury silnika. Utrzymuje tak 1600 1700 obr. i ma tendencję do przycinania się gdy obroty spadają tak na 2000 tyś.wtrysk jest ke-jetronik typ silnika 102-962 ... proszę o pomoc bo brak pomysłów za posty z góry dziękuję.
Zauważyłem że gdy auto się toczy na luzie obroty są wyższe niż jak stanę nie wiem co może na to wpływać skoro auto toczy się na luzie. To jest akurat całkowicie naturalne zachowanie. Kiedy samochód się toczy sterownik silnika utrzymuje nieco wyższe obroty, mi.in. by zapewnić sprawne działanie układu hamulcowego (i zapobiec zgaśnięciu silnika np. w...
Od jakiegoś czasu po przejechaniu kilkunastu-kilkudziesięciu kilometrów(w zależności, prawdopodobnie od temperatury zewnętrznej) po wciśnięciu pedału gazu nie wraca on na swoje miejsce, staje się sztywny a silnik utrzymuje wysokie obroty(zależnie do miejsca, w którym zaciął się pedał przyspieszenia). Sprawdziłem już linkę od gazu, za każdym razem jest...
Witam.Xantia II1,9 SD z pompą wtryskową Lucasa.Po wymianie o-ringu między pompą a rozdzielaczem silnik utrzymuje wysokie obroty ok 2000. Po uruchomieniu przez kilka sekund jest OK ale powoli obroty rosną do 1800 i tak zostaja. Dodam,że rozdzielacz nie był demontowany,tylko trochę wysunięty, aby dostać się do o-ringu. Pytałem wśród znajomych ,ale Lucasm...
Nie zapominajmy że w golfie mk7, wszystkie benzyny są doładowane, max moment uzyskuje się bardzo często już od 1400 obrotów do 3500 czasem 4000, więc siłą rzeczy, automat pracuje w tym zakresie, tzn utrzymuje niskie obroty gdzie jest ten max moment w tym zakresie, coś jak w dieslu, silnik ciągnie z dołu. To nie jest 1,8T sprzed 25 lat, że zaczyna jechać...
Bo to 0,58 to za nisko z punktu widzenia sterownika. Czy silnik nie utrzymuje zbyt wysokich obrotów?
Witam! Mam problem z obrotami silnika w samochodzie. Po zapaleniu silnika lub w czasie postoju utrzymują się zbyt wysokie obroty silnika - 2,5 tys. obrotów. Sytuacja ustępuje po szybkim naciśnięciu na pedał gazu. Podkreślam, że obroty były regulowane komputerowo, co nie przyniosło skutku. Szukam przyczyny takiego stanu rzeczy. Proszę o pomoc. Pozdrawiam!
Tak myślę że skoro nie widać dymu to ubywający olej nie dostaje się do komory spalania tylko bezpośrednio do układu wydechowego i dalej na zewnątrz. Zrób taki test : uruchom silnik, jedna osoba niech utrzymuje wysokie obroty silnika (np. 4tys) a druga przyłoży czystą kartkę do rury wydechowej. Możliwe że będziesz miał czarne kropki niespalonego oleju.
Witam Ja mam ten sam objaw czujnik położenia przepustnicy czujnik temp . zmieniony a silnik krokowy nic nie ma wspólnego jeżeli obroty wysokie sie utrzymują na nagrzanym silniku bo w moim przypadku sie tak dzieje( na benzynie nie chce chodzic odplai i gaśnie a na lpg trzyma obroty)
Jest też uwaga, żeby po pracy z wysokimi mocami/turbiną 10 minut chłodzić turbinę utrzymując silnik na jałowych obrotach. Ale "to co tam w książak piszą, to nikt nie czyta, bo to bzdury są".
Tico 800cm. 97r. Gdy zimny silnik to wiadomo że obroty są wysokie w tym autku ale nawet po rozgrzaniu silnika wolne obroty się utrzymują tak jak na zimnym. Czasami spadną do normalnych ale jest to rzadkość a nawet jak spadną to gdy zgaszę silnik i po chwili uruchomię to znów są wysokie. Linka z gazem się nie zawiesza bo jest na niej lekki luz i cięgno...
Obroty utrzymują sie tak cały czas ,czy tylko do pewnej temperatury silnika?
trochę mnie to zdziwiło jak na rozgrzanym silniku obroty mi sie utrzymują 1500 tak cały czas co to może być może mi ktoś doradzić.
W takim razie jakie są objawy (które doprowadzają do tego, że silnik nie wchodzi na obroty)? Jak zachowuje się silnik pracujący bez paska? Równo wkręca się na obroty, nie dusi się (uboga mieszanka) czy nie czwórkuje (bogata mieszanka)? Nie odcina gdzieś na obrotach, czy można na słuch wyczuć przy jakich obrotach następuje rezonans wydechu? Jak zachowuje...
Dopiero odpisuje, zabiegany człowiek. Auto mam od 5 miesięcy servisowane było w ASO. 140tys.km przebieg. Po wymianie oleju 5w30 total, rozrząd komplet wymieniony. Żadnych błędów nie wyświetla. Zaczęło się gdy chłodniejsze dni nastały. Tylko po odpaleniu (zimnego) silnika, jeszcze wtedy gdy silnik utrzymuje nieco wyższe obroty na ssaniu czuję w kabinie...
Nie wiem jak to jest dokładnie rozwiązane w tym silniku, ale musi być jakaś listwa, która reguluje wydatek pompek i sterujący nią regulator odśrodkowy, tak aby silnik utrzymywał stałe obroty. Tam bym szukał problemu
To znowu ja tak w kwestii uzupełnienia....(przypominam że auto to Hyundai Terracan z tym samym silnikiem co w Kijance). Otóż pomierzyłem ładowanie akumulatora jego napięcie itp. Okazało się że był niedoładowany (jeżdżę autem 1-2 razy w tygodniu). Wczoraj go powoli naładowałem, dzisiaj spokojnie zapalił (duuużo lepiej) i nie zdarzyło się by zgasł w czasie...
Czy obroty silnika spadają prawidłowo do najniższych, czy też utrzymują się wysokie?
Silnik to już mam. Po pralce ardo. Tylko nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat jego mocy. Może kolega będzie coś więcej wiedział. To typowy wysokoobrotowy, szeregowy, komutatorowy silnik. Zamieszczę jego zdjęcia. Szukam właśnie jakiegoś prostego sprawdzonego schematu regulatora który przy niższych obrotach silnika utrzymywałby wysoką moc. http://obrazki.elektroda.pl/9734990500_1...
Rekomendacja hamowania silnikiem i nie jazdy na luzie dotyczyła dojeżdżania do skrzyżowania. Wtedy aktywnie hamujemy silnikiem, utrzymując niski bieg i wysokie obroty, więc możemy odjechać. Parę razy jechałem starym 1.8T i to była faktycznie tragedia, ale 1.8TSI czy 2.0TSI to całkiem co innego, idzie bez zająknięcia od 1200 obr/min. Wykres momentu nie...
Uszczelkę pod kolektorem ssącym oraz kopułkę,palec rozdzielacza zapłonu wymieniłemna na nowe.Przewody gumowe sprawdzone.Problem obrotów silnika utrzymuje stan nie zmienny.Podczas jazdy wydaje się być dobrze lecz po zatrzymaniu się obroty silnika albo za wysokie albo za niskie.brak stabilności.
Jeżeli masz olej na X to powinieneś go wymienić, powinna nawet być naklejka gdzieś na silniku, która mówi, że olej należy wtedy wymienić, olej rośnie, gdyż nieodpowiednio wypalasz DPF, jeździsz na krótkich odcinkach i po mieście, czasami niestety musisz autko pogonić po autostradzie, ew w mieście po nagrzaniu silnika starć się w miarę utrzymywać wyższe...
w kombajnach są silniki stacjonarne (chyba się nie mylę ), które non stop utrzymują stałą dość wysoką prędkość obrotową. To są silniki z ograniczonym ( uproszczonym ) regulatorem obrotów ( prawie takie same wersje pracują w zespołach prądotwórczych ) - faktycznie w czasie samego koszenia utrzymują stałe obroty od ok. 1500 obr/min - tyle że niezależnie...
Utrzymywanie obrotów w przedziale max moment - max moc daje nam maxymalne wykorzstanie właściwości silnika, kręcąc w tym przedziale bedziemy dysponowali maxymalną dynamiką pojazdu. Częsta jazda na niskich obrotach jest szkodliwa, ponieważ wtedy występują siły gnące korbowód, natomiast jazda na wysokich obrotach też nie służy silnikowi ponieważ wystepują...
Mam Citroena AX 1.1 na wtrysku. Problem przedstawia się następująco: przy odpalaniu zimnego silnika wchodzi na zbyt wysokie obroty i utrzymują się one trochę za długo (ok 5km). Przy uruchamianiu ciepłego silnika jest OK. Silnik krokowy jest OK. Podejrzewam czujnik temperatury płynu chłodzącego układu wtryskowego. Mam tylko mały problem - nie wiem który...
Utrzymują się około 2000 obrotów
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 3 rok 1996 1.6 pb. Od jakiegoś czasu mam problem z utrzymującymi się wysokimi obrotami przy zmianie biegów a na wolnych obrotach silnik podwysza obroty i obniża. Jak wiem to nazywa się falowanie, faluje gdy stoję w korku itp. Co to za przyczyn utrzymywanie się wysokich obrotów przy zmianie biegów i to falowanie?
Panowie, Czy mieliście podobne sytuacje dot. wysokich obrotów. Gdy samochód jest zimny, szczególnie teraz, po kilku dniach postoju obroty wariują, cały czas wysokie. Dodatkowo po wrzuceniu P z D zwiększają się i utrzymują. Problem ustaje po rozgrzaniu silnika, po przejechaniu Ok. 5-10 km. Następnie po wyłączeniu silnika, wszystko wraca do normy. Przepustnica...
Witam serdecznie . Od 2 miesięcy mam pasata 2.0 silnik 2E 91 r. I od jakiegoś czasu zauważyłem, że kiedy go rano odpalę to po około 15-20 sekundach wchodzi na 3tys, obrotów -wtedy w obawie przed uszkodzeniem gaszę motor i odpalam ponownie i niby wszystko jest ok. ale !! jest jedno ale. Kiedy jadę na zimnym silniku to te wysokie obroty się utrzymują...
Witam. Mam taki problem z moim autem . Po uruchomieniu i przełączeniu na gaz silnik traci moc, tak jakby gaz się kończył.Jak utrzymuję wysokie obroty to trwa to krócej.Najgorzej jest przy manewrach ,bo wtedy auto ledwie jedzie.Jak już zaskoczy to wszystko działa dobrze do następnego uruchomienia.Po przełączeniu na benzynę silnik działa normalnie.Instalacja...
To przypuszczenie kieruje na uszkodzony moduł. Sprawdź jeszcze dokładnie kompresję oraz kable sygnałowe ( jeśli jeszcze gubi iskrę to będziesz wiedział w którym momencie) jeśli nie wkręca się na obroty i nie utrzymuje wolnych to sprawdź dysze i filtr powietrza.
Witam. Od około miesiąca jestem posiadaczem cc 700 z gaźnikiem aisan i jak to bywa z aisanem mam z nim mały problem. Silnik zarówno zimny jak i ciepły odpala "od kopa" - zero problemów. Po chwili jednak silnik wchodzi na za duże, jak mi się wydaje, obroty, które utrzymują się do momentu ruszania samochodu. Jeśli doda się trochę gazu, w czasie kiedy...
Podłączyłem przycisk grubszym przewodem równolegle do zasilania modułu zapłonowego i silnik gaśnie już prawidłowo. Spuściłem paliwo z Mixolem i wlałem mieszankę z olejem Organiki. Silnik na nowym paliwie nie dymi i nie chlapie olejem z rury wydechowej. Świeca po przejechaniu 10 km, była czarna, mokra, ale niezaolejona. Zmieniłem położenie zawleczki...
https://obrazki.elektroda.pl/7849648100_... Witam. Mam problem z moim LT46. Chodzi o klimę. Przy upałach się rozłącza, nie chce chłodzić, puszcza na kabinę letnie powietrze. Przy obrotach między 2300 a 2700 załącza się, lecz trzeba utrzymywać wysokie obroty silnika. Gdy auto stoi w cieniu w słoneczne dni, klima normalnie na postoju...
Witam Problem z ładowaniem w quadzie Arctic Cat 1000. Maksymalny prąd ładowania w tym modelu 25A. Sprzęt ma problem z utrzymywaniem napięcia pod większym obciążeniem. Jeśli akumulator jest rozładowany np. ma 12.3V odpalam quada kilka godzin jazdy bez używania wyciągarki itp. wracam do domu i następnego dnia napięcie akumulatora jest nadal 12.3 V. Po...
Swoją drogą co to ma wspólnego z elektroniką to nie mam pojęcia. Trochę ma - bez elektroniki działa kiepsko. Jest to silnik szeregowy więc bez obciążenia będzie sie rozpędzał do niebezpiecznie wysokich prędkości, a pod obciążeniem obroty spadają dosyć szybko, dopiero z regulatorem kontrolującym prędkość z prądniczki tachometrycznej silnik utrzymuje...
witam po przerwie!Dzisiaj założyłem nowe kabelki i świece i ładnie silnik chodzi ale tylko na gazie bo na benzynie utrzymuje wysokie obroty na biegu jałowym 2 tyś. obr. co może być przyczyną takiego stanu rzeczy???dzięki za posty.
Jak sprawdziłeś tę sondę - jedyna słuszna metoda to porównanie odczytu z analizatora spalin, z odczytem z diagnoskopu podpiętego do ECU silnika, ew. z oscyloskopem wpiętym do sondy. Modyfikując KWZ na wolnych obrotach ECU utrzymuje zadaną wartość tych obrotów przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego AFR. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa i stan wtrysków?...
Szanowni koledzy pacjentem jest Vw polo z silnikiem AQZ a problem dotyczy wolnych obrotów . Ten trzycylindrowy silnik nie ma wysokiej kultury pracy a jak jeszcze wolne obrotu są za niskie to całkiem nieprzyjemnie . Silnik na wolnych utrzymuje ( silnik ciepły ) 860 obr/min gdzie po uruchomieniu zimnego jest 920 obr/ min. i po niecałych dwóch minutach...
dodam że urządzenie powinno się nazywać wskaźnik napięcia w instalacji samochodowej a nie wskaźnik ładowania akumulatora bo co pokaże podłączony wskaźnik jak zapalę silnik wprowadzę na wysokie obroty i będę je utrzymywał a kolega wymontuje akumulator z samochodu ??wskaźnik pokaże ładowanie którego nie ma bo przecież nie można ładować akumulatora nie...
Wymieniłem rezystor - obie żarówki stroboskopu działają. Wymieniłem LED - wszystkie świecą. Wymieniłem kondensatory elektrolityczne na płytce sterowania (управ ... Nie wymieniałem kondensatorów na płytce sterowania silnika (управ ...
I co z tymi wysokimi obrotami ? Pomogło coś ?
witam mam podobny problem ale szarpie jak z wysokich obrotów około 4500 tyś puszczę gaz obroty spadną do 1000 silnik szarpnie i potem utrzymuje wolne obroty dzieje się za każdym razem
Witam. Puszkuję pomocy w rozwiązaniu problemu wysokich obrotów silnika Laguna I 1800 8V. Dopóki silnik nie osiągnie temperatury w granicach 50 stopni, to utrzymywane obroty w granicach 1050 po uruchomieniu, maleją do 950 a po osiągnięciu wyższych temperatur, obroty dochodzą do 2500, na biegu jałowym. Panowie, może ktoś pomoże rozwiązać...
auto utrzymuje normalne obroty (2 tys) Rozumiem, że chodzi o obroty na biegu jałowym?!? - jeśli tak to są one znacznie za wysokie, powinno być ok 800. Czy rozrząd był sprawdzany? może jest przestawiony.
Cześć wszystkim. Mój problem polega na tym, że po wymianie gaźnika w moim chinolku na nowy, silnik od razu po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty. Sprawdziłem linkę i iglicę, nie zawiesiły się i są prawidłowo ustawione. Próbowałem dokręcić śrubę od regulacji biegu jałowego ale nie ma żadnych efektów mimo iż jest dokręcona na maska, skręciłem też...
Seat toledo 1.8 B+G wtrysk jednopunktowy rocznik 1993 kupiony 2001 zamontowany gaz 2001 ( Lovato ) Problem polega na tym że jak jest zimny to na gazie nierówno chodzi , trzeba przejechać kawałek na benzynie żeby się zagrzał silnik , wtedy jest odwrotny problem . Jak silnik robi się już ciepły to nie da się jechać na benzynie , zaczyna się dławić , szarpie...
On tak powinien kopcić na zimnym ? A może troche dłuższy film. Jak długo on kopci? Odnoszę wrażenie, że kolega szuka dziury w całym bo może agregat zbyt mały do potrzeb i poszukiwana jest jakakolwiek wada aby go zwrócić. Może jednak się mylę i kolega nie miał nigdy urządzeń z takimi silnikami. Przy rozruchu może zadymić ale zazwyczaj w pojedynczych...
Witam! Akumulator jest BEZOBSŁUGOWY, jeśli nie będzie przeładowywany (podczas ładowania napięcie nie może przekroczyć 2,35V na ogniwo, czyli 14,1V dla akumulatora 12V). Powyżej 2,4V na ogniwo zaczyna się gazowanie - utrata wody z elektrolitu, co "wyłącza" część powierzchni płyt i pogarsza własności akumulatora - aż do jego zniszczenia włącznie. Sprawdź,...
witam posiadam audi a4 z silnikiem ajm 1,9 tdi 115km, problemem są zbyt wysokie i nierówne obroty zaraz po odpaleniu, które utrzymują sie przez 2-3 sekundy na poziomie około 2200. problem nie zawsze występuje najczęściej jednak na ciepłym silniku choć i na zimnym też sie zdarzało.po odczycie błędów pojawia się błąd 17664-czujnik temp. płynu chłodzącego....
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
Problem dotyczy gaźnika w traktorku mf70 ale może wystąpić w każdym gaźniku gdzie paliwo podawane jest grawitacyjnie. Po przelaniu gaźnika silnik odpala bezproblemowo. Na niskich obrotach też jest ok. Problem pojawia się gdy przez dłuższą chwilę utrzymuje się wyższe obroty. Silnik na 2 sekundy jeszcze bardziej zwiększa obroty i gaśnie. Odjęcie gazu...
Wyczyściłem gażnik i teraz po rozgrzaniu silnik utrzymuje 3200-3500 obrotów. Nie chce zejść niżej. Wskaźnik temperatury pokazuje 3/4 a on nadal trzyma takie wysokie obroty.
Mały dodatek do tematu. Wymieniłem dodatkowo jeszcze czujnik położenia przepustnicy. Na dwa dni objawy ustąpiły i potem wszystko powróciło do stanu poprzedniego. Myśląc, że to znowu padł czujnik położenia przepustnicy (kupiłem używkę) wymieniłem na jeszcze inny, ale niestety nic to nie dało. Bardzo prosze o sugestie gdzie mogę jeszcze szukać bo już...
Mam taką samą astrę więc może pomogę. W pierwszej kolejności wymienia się wszystkie przewody podciśnieniowe z fajkami. Czasem pomaga. Jeśli zabieg nic nie daje sprawdzamy silnik krokowy. W moim przypadku się wiesza i utrzymuje 2.5 tyś obrotów. Przy wymianie tej części należy zwrócić uwagę na odległość między kołnierzem a końcówką silniczka. O dziwo...
Witam . Niedawno zakupiłem Audi A4 B6 1.8T 140kw , wszystko jest ok poza tym , że po zagrzaniu utrzymują się wysokie obroty od 1500 do 2000. Po odpaleniu obroty utrzymują się na poziomie 800-900 ( gdy silnik jest w miarę chłodny ), po jeździe , gdy temp dojdzie do 90 stopni obroty sie podwyższają ( chociaż czasem potrafią spadnąć do normalnych obrotów...
obroty przy zimnym silniku są 1000,a jak przygazuje to to zatrzymują sie na 1300,po nagrzaniu tak samo jest i tak się utrzymują cały czas,czyściłem silnik krokowy ale bez rezultatu, może wiecie gdzie jest przyczyna .
Proszę o dalsze rady i sugestie. Nie szukaj dziury w całym. Poprawione luzy - poprawiła się kompresja. Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Kompresja lepsza - więcej mocy to i obroty wyższe - ot co. Dla potwierdzenia podałem filmik który obrazuje to samo - nie sądzę żeby ktoś prezentował zepsuty...
Witam Mam problem z kosiarka Honda z silnikiem GCV 135 z automatycznym regulatorem obrotów. Mianowicie po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty, nie reaguje w ogóle na dodawanie lub odejmowanie gazu manetka i jeszcze jedno co spostrzegłem, to jakiś dziwny dźwięk dochodzący z silnika, tak jakby huczenie lub coś podobnego. Może to być spowodowane...
Silnik równo pracuje, tylko dziwne, że na tym szybkim biegu wkręca się na wysokie obroty i cały czas je utrzymuje, a wydaje mi się, że powinny być większe, ale nie aż takie. Jakby silnik za bardzo nie reagował na przesunięcie manetki gazu. A jeśli chodzi o ten "dopalacz" to właśnie chyba go brakuje bo jak wjadę w dużą i gęstą trawę to już dwa razy złamało...
Pompa się skończyła albo wtryski . Zazwyczaj wygląda to tak że pompa zużywa się mechanicznie w wyniku czego nie jest na tyle szczelna by moc osiągnąć wymagane ciśnienie podczas rozruchu . Jak silnik odpali i pracuje obroty są na tyle wysokie że pompa utrzymuje już ciśnienie ale przy rozruchu gdy silnik kręci się wolno pompa już nie osiąga wymaganych...
Wygląda to na jakiś Motronic Boscha z początku/połowy lat 90-tych. Z tego co pamiętam, to tam największą słabością były ścieżki oporowe TPSa, przez co ECU nie potrafił utrzymać biegu jałowego. Czy to dlatego chcesz utrzymywać jałowe na poziomie 1100rpm? Czy może silnik jest dłubnięty na rozrządzie i potrzebujesz tak wysokie jałowe? ECU steruje tym przez...
Witam. Panowie znajomy ma problem z Lanosem silnik 1,4. Podczas jazdy gdy wrzuca na luz lub wciska sprzęgło obroty silnika nie spadają do prawidłowych 800 tylko utrzymują się na poziomie ok 1200-1300 obrotów. Obroty spadają do 800 w momencie całkowitego zatrzymania samochodu. Nawet jeśli będzie się toczył to obroty będą wysokie. Podczas jazdy nie ma...
To jest pompa EPIC? Czarno widzę powodzenie operacji uszczelnienia tej pompy. Ja miałem w samuraju z silnikiem 1.9D z renaulta taką pompę, ale po próbie naprawy skończyło się na swapie pompy na mechaniczną BOSCHA. U mnie było łatwo, bo maszyneria prosta, nie ma klimy ani innego energochłonnego osprzętu, który wymagałby dopasowywania dawki aby utrzymywać...
W tych radach powtarza się dość konkretna bzdura, że niby podłączając kabel minusowy na masę drugiego samochodu zamiast bezpośrednio do zacisków jego akumulatora nie ładujemy wtedy jego akumulatora... A dalej możemy postąpić dwojako: albo podłączyć ów kabel do minusowego bieguna akumulatora biorcy i tym samym doładować osłabiony akumulator własnym kosztem,...
Mam problem z fiatem uno silnik 899 wtrysk (magneti mareli), 2002 r. cały czas utrzymują się wysokie obroty po wyłączeniu ssania około 1500-1600 obr/min i już tak zostaje po dodaniu gazu i odpuszczeniu spada na moment na 1200 i wraca na 1500-1600 samochód ma moc jeździ normalnie nie szarpie poza zbyt wysokimi obrotami nie ma problemów. Wcześniej auto...
Witam mam ciekawy problem z szaranem silnik 1.9 110km. Problem polega na tym że auto utrzymuje wysokie obroty biegu jałowego około 1200 oraz nierówno chodzi. Błędów zero kąt wtrysku ustawiany podmieniany czujnik temp na inny, pompa paliwa sprawdzana i jest niby Ok. Dodam że jak go zdusze na biegu do 800 obr to zaczyna chodzić równo i obroty lekko spadają...
Może ale nie musi zapalić się check, w teorii z analizatora masz wszystko dobrze, ja wbijałem się w przewody lambdy aby zmierzyć napięcia sondy. Czy silnik utrzymuje prawidłowe obroty gdy zbijasz z wysokich? czy spadają poniżej normy? Czy obroty falują? (mapsensor) Sprawdź ten rozrząd może przeskoczył o ząb te silniki są bezkolizyjne (podobno). Jakie...
Witam, Opel Astra 1994, 1.6 Od pewnego czasu podczas pracy na biegu jałowym na gazie obroty silnika utrzymują się na wysokim poziomie (1600-1800). Na benzynie jest Ok. Dołączam screeny z ustawień po połączeniu do sterownika lpg, może ktos coś zobaczy i zaproponuje zmianę. https://obrazki.elektroda.pl/6351953500_... https://obrazki.elektroda.pl/9780078100_...
W aucie (przebieg 130 000km) stopniowo zaczęły się problemy ze wspomaganiem. Niby wspomaganie kierownicy działa ale z oporem: nie stałym oporem tylko co ćwierć/pół obrotu jest ciężej tak jakby chwilami przestawało działać wspomaganie. Wymieniłem płyn do wspomagania (bo ten, który był zalany wyglądał dziwnie brązowo ) i już myślałem że to było to. Po...
Witam posiadam Volvo 440 1991r z silnikiem 1721 GLT injection 102 km B 18 FP komputer Siemens (bendix). Od przedwczoraj mam problem z zbyt wysokimi obrotami biegu jałowego.Obroty utrzymują się w granicy 1500 obr/min na zimnym silniku, gdy silnik popracuje z 2-3 minuty wzrastają na 2000 obr/min i falują miarowo pomiędzy 2000 a 3100 obr/min. Wymieniłem...
Sprawdź po nagrzaniu, jak zacznie równo pracować czy silniczek krokowy koryguje położenie przepustnicy, oczywiście na biegu jałowym silnika. Ja tak miałem w silniku renault 21, nie wiem czy tu jest podobnie. Mój sterownik biegu jałowego (silniczek krokowy tak to nazywają choć jest zwykłym silniczkiem na prąd stały i z krokowym nic wspólnego nie ma)...
Witam, również przerabiam samochód na elektryczny. Moje autko jest małe bo to Cinquecento. Zastosowałem silnik 7,5kW asynchroniczny na amerykańskie napięcie 3x200V, prąd znam.30A 2900 obr. Silnik podłączony do skrzyni biegów. Kupiłem akumulatory trakcyjne na 240V o pojemności 40Ah. Ważą 270kg i cinkuś trochę siedzi bo są umieszczone z tyłu (ale sprężyny...
Witam! W moim Passacie mam problemy z wolnymi obrotami przy zimnym silniku. W momencie odpalania obroty są bardzo niskie, ze silnik prawie zdycha, po chwili podnoszą się i są z kolei bardzo wysokie i utrzymują sie tak zbyt długo. Po jakis 3 minutach trochę opadają ale są nie równomierne. Problem ustaje gdy silnik osiąga temp. ok. 70 stopni. W aucie...
Błędów brak. Kompresja, równa i wysoka 15,7. Iskra i paliwo jest.Niepokoi wysokie podciśnienie 660mb. Rozrząd 3 krotnie ustawiany. Jeśli odpali nie utrzymuje wolnych obrotów. Każde ruszenie pedału gazu dusi silnik. Czasem uda się utrzymać koło 2000 obrotów ale każde ruszenie pedałem dławi silnik. Układ krokowiec, linka. Macie jakieś rady?
Witam. Mam problem z citroenem C4 z 2005 roku z silnikiem benzynowym 1.4 16v 88km. Problem polega na dziwnym zachowaniu samochodu, po odpaleniu (dodam że samochód zazwyczaj odpala za 2 razem) silnik wskakuje na wysokie obroty około 1800 i utrzymuje je na biegu jałowym cały czas. Problem jest dość dziwny ponieważ czasem po przejechaniu paru km (nie ma...
To jest głowica w której ręcznie wymienia się kawałki żyłki. To się nadaje co najwyżej do elektrycznych podkaszarek. Musisz dokupić normalną głowicę z półautomatycznym wysuwem żyłki. Mam, dali nawet dwie. I do tego żyłkę zbrojona drutem. A słyszałem, że nie wolno takiej żyłki używać. W instrukcji podano ostrzeżenie przed zjawiskiem odbicia. Nie podano...
Witam, mam pytanie posiadam Golfa 4 z silnikiem 1,8T, wszystko do niedawna było ok, a teraz jazda na trasach, szczególnie ekspresówkach, autostradach jest mega męcząca, spadła "jakość"/przyjemność z jazdy. Utrzymują się "dieslowskie" wibracje tak powyżej 2 tys obrotów, a ponieważ skrzynia 5 biegowa to mam 120 km/h i od razu 3 tys obrotów i wszystko...
Witam. Mam problem z moim golfem III 1.6 8V kod silnika AEE(rocznik 1996) ,a mianowicie po odpaleniu przez 2-3 minuty utrzymuje bardzo wysoki obroty 2000-2500 obr/min. Po upływie tego czasu silnik zaczyna falować 1500-2000 obr/min. Szarpie podczas jazdy nawet bez dodawania gazu.Po podpięciu pod komputer wyskakiwał "Błąd styku biegu jałowego" i wymieniłem...
To normalny objaw gdy silnik jest na początku zimny włącza się tzw "ssanie automatyczne" służące wzbogacaniu mieszanki paliwa. Gdy silnik po pewnym czasie sie rozgrzeje to obroty spadają do tzw. wolnych obrotów ok 900. Pozdrawiam Proszę mi powiedzieć czy akurat "ten typ tak ma".Szczerze mówiąc nie spotkałem się jeszcze z takim przypadkiem, aby po odpaleniu...
W moim Oplu Vectra (1.8 benzyna z 90 roku) pojawił się dla mnie dziwny problem. Auto gdy jest zimne po odpaleniu silnika wchodzi na wysokie obroty ok. 2500-3000 i się utrzymują na tym poziomie. Czasem cały czas. Zdarza się że przy niewłaściwym puszczeniu sprzęgła i dodaniu gazu potrafią wskoczyć z normalnych na 2500 i tak pozostać. Jedynym rozwiązaniem...
a nie sobie „dyndać” w powietrzu przy pracy silnika. Nic nie grzeb. To regulator obrotów który ma utrzymywać częstotliwość 50hz. To nie ma biegu jałowego. Bez obciążenia ma być 50hz i pod obciążeniem ma być 50hz co odpowiada 3000 obrotów. Ta klapka samoczynnie dodaje gazu po obciążeniu i zmniejsza go bez obciążenia ale stale utrzymuje 3000 obrotów.
Witam! Mam taki problem. otóż w dniu wczorajszym jak Jechałem z pracy do domu to coś dziwnego się działo. (Mam Sprintera 312D z 1999r. 122 KM) W trakcie jazdy nagle coś Zaczeło szarpać tym Samochodem jakby z Samochodu miał zaraz wypaść Silnik. . Rano w drodze do Pracy (około 28 km) auto zachowywało się super. Żadnego szarpania - dosłownie nic. Po dojechaniu...
Witam. W mojej Astrze od pewnego czasu mam za wysokie obroty. Po odpaleniu auta są one prawidłowe około 850, po około minucie wzrastają do ok 1100 i utrzymują się takie cały czas, nawet po osiągnięciu temperatury silnika 90 stopni i tak cały czas. Obroty nie falują, są identyczne, zdarzyło się ze trzy razy, że samochód stracił moc na kilka chwil, ale...
Chętnie przedłużę wątek, bo od pewnego czasu mam ten sam problem i nie mogę znaleźć rozwiązania. Wypadanie zapłonów występuje na wolnych obrotach. Jest to mocno odczuwalne po prostu silnik drży. Jednocześnie mam wrażenie, że nie radzi sobie z regulacją wolnych obrotów. Po wykasowaniu błędów pojawiają się tylko wypadające zapłony na cylindrach od 1 do...
Przy ssaniu silniczek krokowy się przesówa i obroty masz wyższe nawet powyżej 1500 mogą być. Po nagrzaniu silnika spadają do 800-900. Jeżeli na postoju ci po depnieciu gazu spadają powoli. Utrzymują się na ok 1500. I po czasie spadają do 900 to znaczy, że masz zanieczyszczczną przepustnice
Witam, Posiadam Skodę Roomster z silnikiem 1.4 TDI 80 KM. Podczas jazdy na biegu jałowym oraz przy wciśniętym pedale sprzęgła obroty wzrastają. Również podczas jazdy na biegu obroty utrzymują się na jednym poziomie bez dodawania gazu. Samochód utrzymuje prędkość, jak przy jeździe z tempomatem. Co może być przyczyną takiego zachowania się silnika?
Sprawdź jakie luzy na zaworach powinien mieć ten silnik - uważam, że silnik ma zbyt duże luzy na zaworach. Przeglądnij gaźnik i w razie potrzeby wyreguluj go, sprawdź jaki utrzymuje poziom paliwa i czy pływak nie jest dziurawy (może mieć paliwo w środku). W takim przypadku pływak będzie "tonął" i utrzymywał wysoki stan paliwa, a silnik będzie się "dusił"...
Od chwili zainstalowania gazu mam problem z wysokimi obrotami. Jeśli silnik przekroczy pewne obroty i puszczę gaz obroty nie spadają. Jeśli raptownie przyśpieszam i przełączam bieg również obroty się utrzymują, dopiero obciążenie biegiem spowoduje spadek obrotów lub przełączenie na benzynę. Może ktoś miał taki problem. Poza tym wszystko jest w porządku...
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Udało mi się coś znaleźć, po wyjęciu gniazdka od góry alternatora z trzema kablami zobaczyłem, że do gniazdka dostała się woda, która robiła zwarcie, wyczyściłem wszystko ładnie i jest efekt po zapaleniu silnika napięcie utrzymuje się na poziomie 11,5 i nie skacze jak wcześniej, niestety dalej mam problem, na wysokich obrotach napięcie wzrasta jedynie...
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
Mam pytanie -czy to normalne -kiedy uruchamiam silnik włącza się coś jakby ssanie tzn obroty wzrastają do ok 2000 i utrzymują sie przez kilka minut potem wszystko wraca do normy - zaznaczam że dzieje się to tylko przy wysokiej temp.zewn.-nie dziwiłbym się w zimie ale teraz ? pozdrawiam
Mylisz pojęcia. Akurat DV jest podciśnieniowy. N75 ma cykać. To jest zaworek elektromagnetyczny. Z niego idzie wężyk do tej gruszki przy turbinie, czyli Waste Gate (WG). Natomiast Dump Valve (DV) to jest taki zawór, którego zadaniem jest utrzymywanie turbiny na wysokich obrotach. Z kolektora dolotowego idzie wężyk z przodu silnika do DV. Kiedy przepustnica...
wysoki obrót silnik passat mercedes wysoki obrót silnik wysoki obrót zimne silnik
filtr zasilania buczenie oznaczenie wtryskiwacz przegrywanie kaset
lodówka samsung alarm laguna dźwięk
Chromecast 4 - zakłócenia obrazu i trzaski dźwięku Adapter do wymiany radia na navi w Nissan Juke