wentylator na obudowie ma zacisk uziemienia. Możesz dodatkowo doprowadzić do silnika przewód PE.
Dla pracy silnika nie ma znaczenia gdzie podłączysz przewód fazowy czy neutralny. Silnik zasilany jest napięciem przemiennym.
Witam Nie czekam miesiąc.Może pomogę innym. Problem tkwił w kondensatorze silnika wentylatora . Przewód jednej końcówki dotykał izolacją do drugiej. Przez lata nic się nie działo. Czas spowodował , że coraz częściej szczególnie po dłuższym postoju silnik wentylatora ( wina kondensatora) nie startował i wtedy pojawiało się PALNIK BLA. Ręcznie dawało...
łączenie równolegle wyłącznika z silnikiem wentylatora nie jest najlepszym pomysłem. Po prostu robisz zwarcie wyłącznikiem. Tak przynajmniej wynika z twojego rysunku. Wyłącznik musi być połączony szeregowo z silnikiem, czyli tłumacząc na nasz, jeden przewód od zacisku akumulatora prowadzisz do wyłącznika, od wyłącznika do silnika wentylatora i dopiero...
Ale po drodze masz prawdopodobnie jeszcze przekażnik.Szukaj po kolorach przewodów. Przy silniku wentylatora powinien być taki sam grubszy przewód jak i przy przekażniku. Czy masz przekażniki w komorze silnikowej.
Kolego wentylator przypuszczam że jest zrobiony z tworzywa sztucznego ABS i jest zasilany z 230V więc jest to obojętne czy podłączysz fazę z lewej strony czy z prawej bo wyprowadzone przewody są tylko od uzwojenia silnika. Co do regulatora również będzie działał montuje się go na przewodzie fazowym aby w przypadku pełnego wyłączenia silnika żeby faza...
Silnik owszem od strony turbiny nierozbieralny, ale do szczotek idzie się dostać, po zdjęciu "całej" białej góry i wcześniejszym wyciśnięciu czerwonego wentylatora. Silnik podłączony na krótko na innym niż oryginalny przewód rozumiem ?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Miałem sytuację, że skrzydełka wentylatora obcierały o przewód idący od silnika do obudowy wentylatora. Też nie zawsze było to słychać. Trzeba rzucić okiem.
Może być brak sygnału z czujnika i wtedy też włączy wentylatory a brak sygnału może być przez przerwany przewód. Odczytać testerem jaką temperaturę widzi silnik i jakie są zapisane błędy.
Witam Koledzy kierują temat w stronę mechaniki i wydajności wentylatora a ja trochę zmienię kierunek wracając do prądu. Jeśli koleżanka ela77 planuje podłączenie przemiennika częstotliwości (falownika) pod istniejący wentylator to proszę na wstępie sprawdzić czy silnik wentylatora będzie z falownikiem chciał współpracować (klasa izolacji silnika). Po...
2 sztuka to nie Deluxe a standard z wifi, ale parownik jest taki sam i jest starsza bo z 2018 roku. W tej drugiej nigdy nie było problemu. Deluxe jest z 2021 i pierwszy raz zaczęło cieknąć w 2023 roku. W następnym tygodniu zaproszę kolejnych innych serwisantów dla weryfikacji, wątpię jednak, że coś znajdą, bo teraz jest znów wszystko ok. U siebie sprawdziłem...
Rozumiem że przewód od tej "strzałki" to L? Tak L do silnika .
Autko naprawione powodem awarii był przerwany przewód niebieski od sterownika wentylatora do komputera poprzez skrzynkę bezpieczników . Dodam dla potomnych ,że sterownik silnika znajduje się obok akumulatora . Aby Wam było łatwiej podpowiem że ze sterownika silnika wychodzą dwa niebieskie przewody . Jeden do sterownika wentylatorów a drugi do alternatora...
Witam, tak jak napisałeś zasilanie +310V DC podajesz na Vdc (czerwony przewód), minus oczywiście na GND , Vcc jest to zasilanie +15V względem GND,FG jest sygnałem zwrotnym do elektroniki klimatyzatora pojawia się pulsacyjnie 5V(przeważnie 4 impulsy na obrót wentylatora) tego nie musisz podłączać . Vsp(pomarańczowy przewód)-sterowanie prędkością wentylatora...
Powiedz mi, jak mam zmienić przewód między silnikiem a pomieszczeniem, gdzie był falownik, bezinwazyjnie? Bo ja nie będę przebijał się w jakiś sposób, aby zalało pomieszczenie poniżej. Jaki jest przewód, tak podłączyłem.
Kup używany silnik wentylatora.
Faza L (brązowy przewód silnika) podłączyć do L regulatora Wyjście LOAD regulatora połączyć z wejściem L silnika N pozostaje bez zmian Ustawić C3
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
będzie problem z tą masą między rezystorem a sterownikiem silnika. Znajdź przewód sygnałowy pierwszego begu wentylatora przy sterowniku silnika i podaj na niego masę, posłuchaj czy słychać przekaźnik
Witam, Mam pytanie czy na dach mogę pociągnąć przewód zasilający silniki wentylatorów i siłowników przepustnic YDY. Przewód ten będzie schowany w peszlu lub zamkniętym korycie. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam,
KL261R4A3? https://www.klinikaagd.pl/czesci-agd/0-w... Po pierwsze, to Twój wentylator jest na napięcie 12VDC a Ty podesłałeś link do wentylatora zasilanego napięciem 230VAC Odpowiadając na pytanie - nie, nie będzie pasował. Z przekaźnikiem i cudowaniem z adaptacją też nic nie wyjdzie, bo oryginał ma trzeci...
Najlepiej gdy siłownik ma styki pomocnicze zwierające się przy otwarciu, więc nie LM230A tylko LM230A-S. Jeżeli siłownik już kupiony w wersji LM230A, należy zastosować przekaźnik czasowy, ze zwłoką na załączenie ustawioną na czas ~150sek, czyli tyle ile mniej więcej potrzebuje siłownik do pełnego otwarcia. Przekaźnik najlepiej w wersji do puszki instalacyjnej...
to jak niby zwierałeś styki przekażnika i nieruszył to sprawdz czy na odczepie 30 masz zasilanie jeżeli nie to masz powód a jeżeli masz zasilanie a pomimo mostkowania 30 z 87 nic niedaje to masz gdzieś przewód uwalony z przekaznika do wentylatora a może poprostu masa śię straciła na silniku opcji dużo jest?
Witam. Nie napisałeś, czy to SPI czy MPI. W MPI pod klapą silnika z prawej strony nad sterownikiem silnika pod czarną "klapką" masz 2 czerwone przekaźniki - sprawdź prawy (do niego dochodzi zasilanie z bezpiecznika za akumulatorem i wychodzi przewód o którym piszesz - do silnika wentylatora). W moim przypadku - sterowanie przekaźnikiem ze sterownika...
Przeciąłem przy wentylatorach. Ten przewód do steru silnika. Wtedy sterownik wentylatora nie widzi się ze sterownikiem silnika. Po włączeniu zapłonu dostaje plusa po stacyjce i wentylatory kręcą awaryjnie tak na wszelki wypadek. Więc układ sterownik wentylatorów i same wentylatory teoretycznie sprawne...
Brązowy przewód z kabla zasilającego pod zacisk z strzałką w górę ( pierwszy zacisk ). Niebieski przewód z kabla zasilającego pod zacisk N. Następnie jeden przewód czarny od wentylatora pod drugi zacisk N a drugi przewód czarny od wentylatora pod zacisk strzałki z sinusoidą. Pamiętaj aby robić to wszystko przy odłączonym zasilaniu !!! Pozdrawiam Dla...
żółty kabelek jeżeli masz instalację 3 przewodową podłącz do żóltego z instalacji. tylko czy przypadkiem ten przewód w suficie to nie faza bo może tak być sprawdź neonówką czy nie ma na nim napięcia Jeżeli nie masz instalacji 3 przewodowej to podłącz żółty od żyrandola do neutralnego w instalacji czyli zapewne do niebieskiego ( zanim podłączysz sprawdź...
ten oznaczony x czy było coś do niego podłączone? Czy niebieski przewód jest zakończony końcówką oczkową i podłączony na masę? Czy jak dasz (+)na przewód czerwony, a w miejsce niebieskiego dasz masę ,silnik pracuje?
Moim zdaniem zwarcie w instalacji i na przewodzie idącym z czujnika ciśnienia do sterownika wentylatorów jest jakiś sygnał. Sterownik uznaje że jest zbyt wysokie ciśnienie, odłącza kompresor i włącza 2 bieg wentylatorów by zbić ciśnienie w układzie klimatyzacji. Tutaj komputer nic nie da bo sterowanie wentylatorów idzie tylko przez sterownik wentylatorów...
Wlutowac go w jeden przewód? Nie w jeden. Na jeden z przewodów podajemy fazę, na drugi neutralny. Kondensator dajesz pomiędzy trzecim przewodem, a tym na który poszedł neutralny.
Jeśli si komuś to przyda to przyczyną nie gaśnięcia silnika po wyjęciu kluczyka jest urwana masa pod silnikiem w rejonie łączenia silnika z skrzynią biegów. Gruby masowy przewód z którego korzystają też wentylatory chłodnic/klimy. Objaw to brak pracy wentylatorów i gaśnięcie auta po włączeniu wycieraczek.
Chodzi o silnik wentylatora, rzeczywiście spróbuję sprawdzić przewód od bezpiecznika do wiatraka, myślałem że to gdzieś przy włączniku bo jak się przekręca kluczyk to gdzieś ten włącznik musi być
Nie bardzo rozumiem Twoją fotkę. Przecież zaciski na silniku masz zwarte na stałe. To skąd to rozpatrywanie gwiazdy i trójkąta? Dodano po 2 Oczywiście podczas rozruchu silnika, prądy te będą znacznie wyższe. A jeżeli będzie start "miękki" z falownika ? To nie ma znaczenia. Okres rozruchu nie trwa wiecznie, więc rozpatrywanie obciążalności długotrwałej...
W końcu znalazłem wolna chwile żeby zmierzyć rezystancje .. Miedzy przewodami 1-3 jest 15Ω i 2-4 jest 14,9Ω miedzy 5-6 jest przejście , tylko opór własny przewodu. I jak to połączyć w całość? Znalazłem schemat połączeń silników jednofazowych i chyba to ogarniam przewód 1-3 to jedna cewka a 2-4 to druga. tylko nie jestem pewien czy 5-6 to wyłącznik...
Nie znam rosyjskiego ale jak dla mnie to pisze że na 220 VAC, 50 Hz. A jak podłączyć, to trzeba zobaczyć jak idą przewody, są 3 ale wentylator może ma mieć 2 biegi i jeden przewód idzie przez jakiś rezystor, czy może 3 przewody wchodzą do silnika ??
Sprawdzić czy sterownik silnika widzi temperaturę z czujnika na silniku, gdy jej nie widzi to tak właśnie sie dzieje. Sprawdzić co jest na zielonym cienkim przewodzie idącym do dużego wentylatora - to jest przewód za pomocą którego sterownik silnika reguluje prędkość. Gdy będzie zwarty do plusa to wentylatory będą się kręciły.
A sprawdził instalacje? Może gdzieś przewód przerwany i komputer nie będzie miał dalej informacji nawet po wymianie czujnika. Na chłodnicy masz czujnik?
Przewód do minusa przekażnika od wentylatora ma przebicie 200 omów. Przewód ten idzie od modułu strowania silnika do zespolu przekazników pod maską. został wycięty i położono nowy przewód. Do przekażnika R6. Zdiagnozowano przy użyciu Komutera, Voltomierza, Omomierza. Oraz instrukcj serwisowej.
Ogrzewanie grzeje bo nagrzewnica jest na krótkim obiegu (niezależnie od termostatu). Przewód do chłodnicy po nagrzaniu silnika musi być ciepły jeśli wszystko z termostatem jest dobrze. Wniosek - coś dalej jest nie tak z termostatem bo się nie otwiera. Napisz czy po nagrzaniu do tych 110 stopni przewód też jest zimny i czy wentylator pracuje. Swoją drogą...
Sprawdź który przewód idzie do wentylatora termoobiegu. Możliwe że sam silnik jest uszkodzony. Możesz sprawdzić silnik "na krótko" - jest zasilany napięciem 230V~. To jest niebezpieczne więc najlepiej jak byś podłączył kawałek przewodu z konektorami.
nie można zwierać wyjść silnika FM (wentylatora), C1 jest dla niego kondensatorem rozruchowym, tak samo jak C2 jest kondensatorem rozruchowym dla COMP ( sprężarki), jak poprzednik mój wspomiał ten element to poprostu listwa zaciskowa, a przewody: RED(czerwony) - to zasilanie uzwojenia roboczego, BLK(czarny) - przewód neutralny (zerowy), YEL(żólty)-...
Witam, mam do podłączenia wentylator. To jest jednofazowy asynchroniczny silnik elektryczny (230V, 50Hz) Moc nieduża < 100W Schemat z karty katalogowej poniżej. Mam takie pytania: 1. To normalne że przewód fazowy na silniku jest niebieski? 2. Co się stanie jak zostanie zamieniona biegunowość? 3. Czy jest szansa że wentylator ruszy bez kondensatora...
czy wystarczy wypiac 1 przewód W żadnym wypadku nie możesz tego zrobić. Możesz spowodować nawet uszkodzenie silnika. czy też konieczne jest zastosowanie jakiegoś regulatora napięcia? W przypadku tego typu silnika niezbędne będzie zastosowanie falownika.
Nie ma żadnych czujników na chłodnicy - jest termo-przełącznik. To on decyduje o tym kiedy mają być włączone wentylatory i z jaką prędkością ale tylko jeżeli chodzi o temperaturę silnika. Wentylatory w tym aucie mają pracować razem - jednocześnie i na tych samych biegach, niezależnie czy chodzi o chłodzenie silnika czy o pracę klimatyzacji. W momencie...
Przecież masz podaną wartość prądu przy zasilaniu 400V- 0,6A Jaki starter? Może stycznik? Jako zabezpieczenie może być wyłącznik silnikowy 0,63...1A, np. MM505N Hagera. Przewód- wystarczy 4x1mm² (zasilanie silnika). V.
Urządzenie diagnostyczne wiele wyjaśni. Sterownik silnika musi widzieć parametry adekwatne do stanu rzeczywistego. Zobacz właśnie ten przewód fioletowy i dalej w stronę wentylatora.
Witam. Od jakiegoś czasu mam problem z ww błędem. Pojawia się losowo, zawsze podczas normalnej pracy. Czasami co kilka godzin, następnie tydzień, czy miesiąc spokoju. Dzisiaj w nocy 2 razy wyskoczył, i od tej pory spokój, także schematu, czy powtarzalności usterki brak. Pacjenci: silnik 37kW (wentylator) - przewód 4xLgY 25 w oplocie - falownik. Silnik...
Witam mam problem dolny przewód chłodnicy jest zimny wymieniałem termostat 6-mcy temu dodatkowo jak się silnik nagrzeje nie włącza się wentylator chłodnicy
Jak rozumiem, jest to silnik jednofazowy na 230 V. Jeśli tak, to użyj multimetru i zmierz opór elektryczny między niebieskim przewodem a czarnym i brązowym. Żyła, na której będzie większa oporność względem niebieskiego przewodu, to najprawdopodobniej końcówka uzwojenia rozruchowego i tutaj powinien być wpięty kondensator (drugie wyprowadzenie kondensatora...
Silnik ten jest jednofazowy i prędkość wybierasz przełączając Fazę miedzy zaciski na tabliczce zaciskowej L - niskie obroty. M - średnie i H - wysokie, do N podłączasz przewód neutralny. Pozdrawiam.
Podłącz sam mostek, trafo do AC, jeżeli buczy to znaczy uszkodziłeś mostek. Możesz spróbować 1 przewód z trafa do silnika, drugi do AC, drugi przewód silnika najpierw do + potem do -.Silnik powinien ruszyć.
Master III, przewód od wspomagania puszczony po obudowie wentylatora chłodnicy, przeciera się i pęka.
Wentylatory czerwono białe podłączone do pina b2 sterownika a95 i przekaznika k206 przekaznik nr 13. Przekaźnik sterowany pin 31 sterownika a35 silnika braz bialy przewód.
Czyli w tej chwili nie wiadomo, co dokładnie sprawia problemy. Pytałem o działanie regulacji obrotów, bo byłaby to jakaś wskazówka, czy problem jest ze sterownikiem klimatyzacji lub obwodem wentylatora. Jeśli posiadasz multimetr i czujesz się na siłach, to na początek warto byłoby sprawdzić wymieniony bezpiecznik termiczny oraz napięcia w złączu tego...
Jeśli i na gazie jest tak samo to nie będzie wina układu benzyny. Zerknij do przewodu łączącego przepustnicę z mapsensorem. Taki cieniutki wychodzący przy przewodzie na serwo hamulcowe. Powinien byś szczelny na całej długości zwłaszcza przy wszelkich króćcach (przy czujniku , przepustnicy i takim niby filterku na tym przewodzie).Silnik strzela na gazie...
Ok, a więc tak na początek to musisz zaopatrzyć się w 2 przekaźniki samochodowe typ 561 oraz jeden typ 540 lub 541. Do tego rzecz jasna odpowiednie czujniki temperatury (włączniki wentylatora), które będą załączały przy temperaturach odpowiednich dla Twojego silnika. Oczywiście jeden przy niższej, np, 85°C, drugi 95°C (strzelam, bo nie wiem w jakich...
Podłącz silnik bezpośrednio do sieci. Wg oznaczeń na tabliczce: przewód czarny oraz niebieski, biały lub czerwony - 3 prędkości.
Mocy tyle co kot napłakał, całe 41 KM, a elektryka, jeden przewód do cewki zapłonowej (moduł jest w aparacie zapłonowym) alternator 2 przewody (jeden do akumulatora, drugi do lampki kontrolnej) jeszcze kontrolka ciśnienia oleju i wentylator... Ot cała elektrownia, 4 przewody.
czujnik -włącznik jak zwal tak zwal zasada pracy tego urządzenia polega na tym, że włącza wentylator w chwili uzyskania temperatury zalecanej przez firmę produkującą dany model silnika (nie dla wszystkich silników jest potrzebna temperatura cieczy chłodzącej 80-90-95 stopni) i dlatego ten włącznik powinien być dobrany do modelu danego silnika.
Witam, bardzo proszę o pomoc w temacie, gdzie znajduje się termowłącznik wentylatora chłodnicy w samochodzie Opel Vivaro A 2009 r. 2.0 CDTI. Kilka dni temu rozbierałem przód samochodu, żeby dostać się do silnika, a jak poskładałem, to został mi jeden przewód dwużyłowy :)) Ze zdjęć w necie wynika, że to przewód do włącznika wentylatora, którego niestety...
Bezpiecznik jak najbliżej źródła zasilania, przewody 2,5 mm kw, przewody termowłącznik-przekaźniki 0,5-0,75mm kw. nie ma co dawać zbyt cienkich ze względu na wytrzymałość mechaniczną. Całość najlepiej w peszlu. Konektory najlepiej oblutować, chroni przed korozją, ale przy nieumiejętnym lutowaniu usztywnia przewód, linka zaciąga cynę. https://obrazki.elektroda.pl/1853670700_...
Wspominane 3 cienkie przewody idą : 1- na bezpiecznik 2- na płytkę 3- do RC Czy wszystkie trzy przewody podłączyć do śruby? Przewody które oznaczyłeś jako 2 i 3 (to są na pewno przewody oznaczone nr.19 ) podłącz pod śrubę. Natomiast przewód który oznaczyłeś jako 1 powinien być podłączony do silnika wentylatora. Jest to silnik 3-faz i w połączeniu według...
Witam. Posiadam agregat chłodniczy. W agregacie jest chłodnica, która odbiera ciepło z rurek. Odbieranie ciepła wspomagane jest przez wentylator zamontowany na chłodnicy. Silnik, który napędza wentylator posiada pięć przewodów. Dwa są podłączone pod fazę L1 i L2 w styczniku, dwa przewody są ze sobą połączone oraz przewód ochronny. Na silniku nie ma...
Okazało się że auto po dzwonie . Spalony bezpiecznik 50A od wentylatora w dolnej części puszki bezpieczników w komorze silnika , dodatkowo przerwany przewód od wysterowania elektronicznej opornicy przy wentylatorze . Dzięki za pomoc.
przy kilku dniach dzialania kominka skrętka działała OK. Tylko że takie osłony i tak muszą mieć możliwość oddawania ciepła. One mają dużą rezystywność termiczną, ale nie nieskończoną. Po dłuższym czasie też się nagrzeją do ustalonej temperatury podobnej jak bez osłony jeśli nie mają możliwości rozproszenia ciepła. Przewody po tygodniu albo miesiącu...
Jak masz tylko 3 przewody to raczej nie będzie opornik, a przetwornica. Jak jest drabinka oporników, to idzie przewód od każdej pozycji przełącznika i wyjście na silnik. Ile biegów chcesz mieć i czym je zadajesz?
Z pod deski rozdzielczej w dół po prawej stronie kolumny kierowniczej, następnie w kierunku rozrusznika, tam zostawiamy jedne przewód do uruchamiania rozrusznika(mała śrubka na włączniku elektromagnetycznym). Dalej do alternatora, gdzie zostaje przewód od wzbudzenia alternatora(kontrolka ładowania), oraz przewód od amperomierza. Między alternatorem,...
uszkodzony moduł wentylatorów taka kostka przy wentylatorach nie ma modułu przy chłodnicy w tym modelu. Są dwie kostki łączące wentylatory, następnie dwa przewody łączą się z jedną kostką i jeden już przewód wędruje w okolice sterownika silnika.
W żadnym przypadku nie rozkręcaj pompy. Zdejmij osłonę wentylatora, następnie wentylator, odkręć trzy śruby i delikatnie pomagając sobie młotkiem zdejmij pokrywę silnika ale ostrożnie bo urwiesz przewody. Przewody są na tyle długie że bokiem idzie odsunąć pokrywę i dojdziesz do wyłącznika odśrodkowego, będziesz miał urwany przewód (skorodowana blaszka)...
Czujnik w obudowie termostatu. Sterownik silnika nie widzi sygnału z czujnika więc włącza zapobiegawczo wentylator by się silnik nie przegrzał. Trzeba sprawdzić rezystancje czujnika, może jest uszkodzony a może to wina uszkodzonego przewodu pomiędzy czujnikiem a ECU. Do czujnika dochodzi mada a drugi przewód idzie do ECU.
... ME80201V1-000U-G99, ale on ma tylko trzeci przewód wskazujący prędkość ... Musisz szukać wentylatora z czterema przewodami. Nie szukaj żadnych wentylatorów z silnikiem DC, bo będziesz miał tak wielkie zakłócenia, że nie dasz sobie z nimi rady.
1. Czy stosując taki regulator będzie potrzebny kondensator? Kondensator jest gdzieś w tym klimatyzatorze -więc nie będzie potrzebny żaden dodatkowy. Kondensator musi być przy takim silniku. 2. Po co są dwa kable z kondensatora na silnik? Jeden przewód (porańczowy i brązowy są prawdopodobnie połączone na kondensatorze) to zasilanie (L), a drugi (czerwony)...
To jest tak wisko jest sterowane elektrycznie przez FFR za pomocą PWM. Wisko bez prądu jest zasprzeglone. Sterownik może sterować wisko tak by posiadało odpowedni poslizg. Zależnie od temperatury silnika. Nie ma sensu chłodzić zimnego silnika. Jak wisko nie jest sterowane to wiatrak robi huragan a spalanie rośnie szczególnie w zimie. Wisko kręci sie...
T02 przekaznik swiatel drogowych T03 przekaznik sygnalu dzwiekowego T05 przekaznik sprezarki klimatyzacji T06 przekaznik moto-wentylatora jedno i dwubiegowego T07 przekaznik opornosci dwubiegowej moto-wentylatora T08 przekaznik silnika dmuchawy klimatyzacji T09 przekaznik glówny kalkulatora sterujacego silnikiem T10 przekaznik pompy - wskaznika poziomu...
Dzień dobry wszystkim. Mam wentylator z timerem, do modułu timera w wentylatorze podłączone są trzy przewody (instalacja wykonana przy okazji remontu). Jest przewód czarny podłączony do zacisku L, przewód niebieski, podłączony do zacisku N i przewód żółto-zielony podłączony do zacisku T. Z modułu prowadzą także dwa przewody z zacisków oznaczonych SILNIK....
Możesz pokazać screena? Chyba Cię wprowadziłem w błąd. Tam powinno byc chyba 5 okienek z czego VCDS liczy od 0 do 4 a nie od 1 do 5 wiec chodzi raczej o drugie okienko. Gdy zrobisz panel na OFF lub ECON to powinno się tam pojawić 7 lub 6 - sprawdź to byś trzeci raz nie musiał tam patrzeć. Przepraszam. Jeżeli wentylatory nie ruszają to wygląda to na...
Pod T podłączasz fazę z włącznika, P i S służą do podłączenia przycisku zwiernego. L stała faza, N przewód neutralny, M zaciski do silnika wentylatora.
No to miernik w dłoń i sprawdzaj po kolei przewody gdzie mają zwarcie (zwarcie raczej będzie do masy). Odepnij przewody od przełącznika, silnika oraz wyjmij bezpiecznik i sprawdź który odcinek przewodu ma zwarcie (jest uszkodzony). Dodano po 2 Najprawdopodobniej przewód będzie uszkodzony w przejściu przez blachę (wejście do kabiny).
jasne spróbuje tak podłączyć, a ten czerwony przewód do czego może być ?
Najpierw zamontuj brakujący przewód od powietrza bo teraz nie dość ze bierze cały czas ciepłe to jeszcze z wentylatora chłodnicy.Z tego co pamiętam po swoich maszynach to jak brakowało mocy to raz na jakiś czas musiałem regulować zawory bo się lubiały przestawiać
Ale ja ten silnik wygrzałem w piątek u siebie na placu i wszystko było ok, termostat się otworzył, chłodnica cała gorąca i włączył się wentylator. Ale jak auto się przegrzewa na autostradzie i jest zimny przewód dolny chłodnicy, to wentylator się nie włącza. Czy tam są 2 czujniki ? Jeden wskaźnik a drugi do komputera ?
Sprawdź z prawej strony chłodnicy stojąc naprzeciwko silnika, powinien do czujnika być doprowadzony czarny przewód, wydaje mi się ze w tych silnikach był on wkręcany bezpośrednio w chłodnicę
Co jeszcze mogę sprawdzić? Czy nie dostaje się tzw. fałszywe powietrze, czyli szczelność wszystkiego co jest za przepustnicą. Np. Przewód od serwa hamulców.
Witam, pacjent to migomat Einhell BT-GW 190D Problem dokładnie jak w tym temacie. https://obrazki.elektroda.pl/5206097900_... W ogóle migomatu używałem dwa lata temu, też na jednej fazie, potem stał dwa lata i trudno powiedzieć czy ktoś nie grzebał. Może to jakaś typowa usterka?
Witam, padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej i w następstwie został zalany silnik wentylatora chłodnicy. Silnik wymieniony i po spięciu styków w wtyczce od czujnika - działa ale nie ma prądu w złączce z której idzie przewód do czujnika temperatury i do silnika wentylatora.....bezpieczniki przejrzane (są ok), przekaźniki (metodą zamiany) są ok....o...
Jest dziwne i dlatego o tym piszę. Mam jeszcze jedno podejrzenie, przewód zasilający ten silnik. Przewód przechodzi przez komorę suszarni gdzie temperatura to 50,60 stopni.Czy ten fakt może wpływać na te zjawisko?
Na zdjęciu wygląda, jakby się obracał, więc przewód 3 pin jest podłączony, ale trzeba sprawdzić, czy przewód 4 pin jest podłączony do kontrolera. Ta obudowa ma jedną poważną wadę, ale generalnie da się ją u Ciebie dość łatwo rozwiązać. Kontroler w niej to badziewie, nie ma przewodu pozwalającego na sterowanie prędkością obrotową wentylatorów i zgłaszanie...
Moje pytanie, czy dobrze podłączyłem zasilenie, oraz wyjście do silników Źle, a gdzie przewód ochronny silnika PE? A ile ma być tych silników?
Niestety nie każdemu da się zdalnie pomóc... przez forum można coś podpowiedzieć, zasugerować, wskazać kierunek poszukiwań ale pytający musi mieć wiedzę i umiejętności niezbędne do zastosowania się do tych wskazówek i samodzielnej diagnostyki we wskazanym kierunku. Masz włącznik bimetalowy w chłodnicy, więc masz jednobiegowy wentylator chłodnicy sterowany...
Jest to zwykły wentylator na 12v trzeci przewód steruje elektronikę a zarazem obrotami silnika możesz śmiało podłączyć napięcie obojętnie gdzie plus najwyżej będą obroty w drugą stronę.
Witam. Wykonuję modernizację wentylacji, mam kilka wątpliwości. 1. Czy silnik jednofazowy muszę zabezpieczyć oprócz bezpiecznika dodatkowo zabezpieczeniem silnikowym? Silnik to ok 0,4kW, myślałem aby zastosować najpierw wył. Główny potem wył. Różnicowo-prądowy (gospodarstwo rolne), bezpiecznik 4A. Czy muszę zastosować też zabezpieczenie silnikowe?...
To co zamieściłeś nie jest schematem tylko opisem złącz i nie da się na podstawie tego podać gotowego rozwiązania. Generalnie musisz znaleźć co steruje/załącza wentylator i jakim napięciem, a może impulsem i wtedy kupujesz przekaźnik z cewką na takie napięcie/albo sterowany impulsem ze zestykami podwójnymi/oddzielnymi NC/NO (bądź dwa osobne przekaźniki,...
Spróbował bym wymienić przewody płyta sterująca-cewki styczników. Jeżeli przy wstrząsie piec rusza to może któryś przewód jest przełamany?
Sprawdzałęś ten czujnik wpinając go prosto w przewód bez wpinanania do chłodnicy? Model silnika podaj.
Witam Proszę o podpowiedź pomoc. Posiadamy w firmie kilka palników gazowych marki ELCO, na gaz ziemny. Palniki mają z 20 lat, pracują poprawnie. Niestety z jednym mamy problem. Uszkadza on po nawet jednym dniu silniki wentylatora. Nie jest to uszkodzenie mechaniczne. Śmigło wentylatora pracuje lekko w komorze, obraca się ładnie. Dodatkowo mamy zamontowany...
Sprawdź po kolei gdzie wcina Ci 12V Sprawdź czy silnik działa w ogóle Dokąd idzie masa czy jest przejście na przewodach i kostkach. W tych lagunach woda w złączkach to zmora. Z opisu nie masz zasilania. I tego bym się czepił. Miernikiem po kolei przesledzić całą linię 12V czy dochodzi do sterownika a potem czy idzie do silnika. Podejżewam przegnity...
Kontrolka czerwona z ikoną temperatury zapali się gdy silnik przekroczy 115 stopni . sprawdzone na CGGB i myślę że tak samo będzie w BXW . Są to bliżniacze motory różniące się niewiele . Czujnik temperatury jest jeden . Drugi to termowłącznik wentylatora umieszczony na chłodnicy . Puszkę filtra powietrza wymontujesz w minutę . Razem z tą grubą rurą...
Uszkodzony obwód pierwszego biegu wentylatora, korzysta z niego tylko klima i stąd dziwne działanie wentylatora na włączonej klimie Dodano po 4 W moim przypadku przerwany był przewód brązowy - nr 2. Dokładne miejsce to lewa strona pod lampą To przewód którym idzie aktywacja pierwszego biegu wentylatora
Podpiąć oscyloskop lub odpowiedni miernik na zielony przewód by sprawdzić jakie jest wypełnienie sygnału PWM i czy w ogóle jest tam podawany sygnał. Sprawdzić w sterowniku silnika czy są odpowiednie warunki by wentylator miał działać - temperatura silnika, ciśnienie w układzie klimatyzacji itp. Silnik PB czy ON? Włącza się tylko duży wentylator czy...
kolor przewód silnik wentylator żółty przewód wentylator wentylator przewód żółty
płyta gazowa bezpiecznik arduino sterowanie radiem programy symbian
renault mascott renault mascott
LG DA-5630: Zasilacz impulsowy i kino domowe Błąd B200 w drukarce Canon MG6250 - jak naprawić?