Co najmniej 460 W.
Jeśli już żarówka to dużej mocy (stawia mniejszy opór) ale to nie jest dobre rozwiązanie. Najprościej zamontować czujnik przepływu prądu na przewodzie zasilającym pompę. EDIT: Np. takie urządzonko: http://www.fif.com.pl/produkt/1144/1145
Znajdziesz taki w praktycznie każdym gramofonie.
Nie jest to wirnik klatkowy jak w starszych konstrukcjach tego typu. Wygląda mi to na silnik do pompy z nowszych modeli pralek np. Indesit. Pompa nie posiada uszczelnień typu simmerring, bo cały wirnik jest wewnątrz pompy i ma zatopiony magnes stały w tej grubszej cylindrycznej części. Bieguny stojana obejmują plastikowy korpus pompy w miejscu gdzie...
Jeszcze jedna ważna kwestia. Na jaką prędkość obrotową zaprojektowany jest wirnik pompy strugowodnej? Silnik od "ścigacza" kręci 10-13 tysięcy obrotów. Silnik skutera wodnego w dwusuwie to około 5 tysięcy obrotów i blokada na module.
Czy ta pompa jest "na łapach" czy kołnierzowa. Dobór pod względem elektrycznym jest prosty, Ważniejszym problemem jest mechaniczne połączenie wałów i ich średnice, wznios, rodzaj sprzęgła itp.
Sprawdź czy na pracującym silniku węże wodne nie są twarde.
Proponuję kupić na początek dwa 2200µF, albo 3-4 sztuki 1000-1500µF. Będziesz miał większą swobodę dobrania pojemności. Cenowo wyjdzie podobnie albo nawet taniej. Na wyjście przetwornicy / wejście pompy dobrze jest zastosować kondensatory o odpowiednim ESR, przykładowo dedykowane do płyt komputerowych ( pamiętaj o napięciu pracy). Nie zapomnij...
Sugerowałbym jeszcze zakup do silnika, chłodzenia wodnego. W zamkniętych, hermetycznych wnętrzach modeli pływających, chłodzenie jest dość drażliwą sprawą. Chłodzenie powietrzem jak w modelach jeżdżących i latających stwarza ryzyko dostania się wody do komory z elektroniką. Dlatego w łódkach korzysta się z płaszczy wodnych na obudowę silnika, pobierających...
Warczenie to podejrzewam że to silnik pompy wodnej, ale wody nie wyrzuca. Sprawdź czy nie jest czymś zablokowany wirnik pompy.
Witaj. To zależy od tego ile będzie ważył ten "rowerek" jeśli jest to delikatna konstrukcja to myśle że wystarczy silnik z nagrzewnicy z 125p lub z wycieraczek. Pozatym jeśli zastosujesz silnik o dużym poborze prądu to bedziesz potrzebował konkretnego zasilania na akumulatorze to nie popływa zadługo. Widziałem taki "pontono-kajak" na silniczek z nagrzewnicy...
Pewnie można, ale ten silnik ma chłodzenie wodne(odbiór ciepła poprzez obudowę), a założenie wiatraka nie zapewni takiej skuteczności chłodzenia. Zależy do czego ten silnik chcesz użyć i jak długo będzie pracował.
Instalacja między rozdzielaczem a modułem. F9 to błąd pozycji rozdzielacza.
Czujnik temperatury w tym silniku jest na krućcu wodnym po prawej stronie silnika (na twoim foto po prawej stronie korka wlewu oleju ) . Ściągnij rurę dolotową z przepustnicy i go fajnie widać . https://obrazki.elektroda.pl/5939680300_...
Silnik pompy do wymiany. Do udzielających porad w temacie: Należy się zastanowić czy ma się coś sensownego do powiedzenia lub nie pisać wcale.
Kolego chairman nie zagłębiaj się w to, czy L jest z prawej strony w gniazdach czy z lewej w tym przypadku to nie ma znaczenia najważniejsze jest aby naprawić pralkę i od tego należy zacząć. Sprawdź grzałkę, silnik, pompę wodną itp. czy nie ma przebicia na masę chodzi mi o elementy które mają fizyczny kontakt z przewodem ochronnym.
Przewód falownik - silnik. Przewód doprowadzający prąd do falownika nie musi być ekranowany. W instrukcji każdego falownika jest opisany bardzo dokładnie sposób prawidłowej instalacji. Jak kupisz sprzęt z drugiej ręki i nie będzie do niego papierów, to sądzę, że bez problemu znajdziesz je na stronie producenta i dystrybutorów.
Jest z tyłu głowicy silnika czyli od strony grodzi w komorze silnika w króćcu wodnym wychodzącym pod pompą tandemową czyli paliwa i podciśnienia i ma wtyczkę na 4 piny.
https://allegro.pl/oferta/pompa-cyrkulac...
Np. zablokowany wirnik silnika.
Za długie rury dałeś, te na tłumiku. Możesz je skrócić i będzie dobrze. Dodano po 1 Udało Ci się prawie zrobić instalację do wzbogacania silnika parą wodną. Problem w tym, że działa tylko w starych dieslach.
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Clou sprawy jest naklejka z układem połączeń. Niestety nieczytelna. :cry: Spróbuj odtworzyć te schematy. Trzeba próbować szukać na stronie Siehl-Abegg po numerze katalogowym silnika. Silnik jest dwubiegowy. Pewnie trzeci bieg robiony jest jakimś "patentem". Do zmiany biegów potrzebny jest przełącznik kilku sekcyjny. Może sie uchował? Zakup falownika...
COO 67 Komunikacja z jednostką sterującą ACC Komunikacja między koordynatorem a jednostką sterującą ACC została przerwana. Przyczyny usterki mogą być następujące: Obwód otwarty w zielonej szynie CAN. Zwarcie lub przerwany obwód w obwodzie zasilania jednostki sterującej ACC. Wystąpiła wewnętrzna usterka jednostki sterującej ACC. W przypadku występowania...
Cześć wiecie może jak zrobić pompkę wodną do modelarstwa? Z silnika dc 9v
Słupki silników takie same resztę powinieneś bez problemu poprzekładać (skrzynia,łapy ,część krućcy wodnych , ew kolektory , itp) ...
Ten piec dogrzeje kabinę w tym aucie za około 15 minut, jesli jest wyłączony zaworem obieg płynu na silnik, Najlepiej dołożyć ogrzewanie powietrzne do kabiny, a wodne zostawić na silnik. Pozdrawiam.
Gdyby się całkowicie nie otwierał to mógł by się przegrzewać a z tego co piszesz wynika że może się nie domykać. Odpal zimny silnik i sprawdź przewody wodne prowadzące do chłodnicy silnika czy obydwa nagrzewają się równomiernie czy nie. Jeśli obydwa się nagrzewają jednocześnie to wymień termostat na nowy i po kłopocie. Jak się nie mylę to masz np. taki:...
Witam - można zastosować regulator ARW ; https://armatura24.pl/pl/p/VTS-Regulator...
Tak jak napisał kolega (at)SKM 1964 zależy czy będzie używana sporadycznie, czy np. do malowania i będzie pracować prawie cały czas. Osobiście na falownikach podkręcam silniki pomp wodnych o 10% i nic im się nie dzieje. U ciebie te 15,5A to już jest 15%, ale jak temperatura nie przekroczy znamionowej to będzie ok.
Witam, mam problem z podłączenie silnika pompy wodnej. Pompę przywiozłem z Holandii używaną.Proszę jak ktoś może mi udzielić pomocy.
chłodzenie regulatora przy małych prądach też nie musi być konieczne. Jest konieczne, ESC wydzielają sporo ciepła. 12000 RPM zabełta wodę masakrycznie. Od regulacji obrotów jest ESC, drążek gazu. Jeżeli nie będziesz potrzebował przeciążać silników to chłodzenie wodne nie będzie ci potrzebne, Po 15 minutach pracy silnik szczotkowy jest gorący.
Witam! Najpierw prądnica: możesz przerobić silnik na prądnicę, ale nie licz na to, że uzyskasz większą moc z prądnicy, niż była moc silnika (przy tych samych obrotach). Tak więc, silnik, który miał 1kW przy 3000 obrotów, da (jako pradnica) najwyzej 1kW też przy 3000 obrotów. Jeśli obroty bedą 2 razy niższe, to moc też będzie 2 razy niższa, a przy obrotach...
Oooo coraz lepiej. Pompka do oczka wodnej, silnik indukcyjny, sześc mosfetów...to chyba jakis wynalazek z sinusem, lub pseudosinusem na wyjsciu. Ten największy kondensator w rogu nie jest przypadkiem na napięcie 400V lub podobnym?
Może kondensator rozruchowy lub podobna zabawka?
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Czy idzie to jeszcze jakoś rozebrać? Tak, z korpusu pompy powinna wyjść ta oś-wirnik silnika wraz z wirnikiem wodnym. Popatrz o co chodzi [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Może komuś się przyda - to skan (przetworzony) z "Poradnika mechanika" dotyczący kół wodnych.
Jak śruba jest klejona to z reguły klejem odkręcalnym i nie trzeba nic grzać. Bardzo czesto do wymiary rozrządu trzeba odkręcać łapę silnika i manewrować nim góra dół czy na boki także tego nie ma się co bać. Musisz zrobić miejsce i użyć mocniejszego klucza i pójdzie, uważaj tylko żeby nie powiesić silnika na półosiach, wężach wodnych czy wydechu bo...
na multimetrze pokazalo mi 0.69v i niewiem co teraz zrobić 0,69 V bez obciążenia - zrobić nowy projekt. Żadna przetwornica step-up, raczej nic z tym nie zrobi - za niskie napięcie.
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Mam pompę wodną która po podłączeniu do prądu na 220 nie działa. Nie wiem czy da się ją naprawić bo silnik jest jakiś dziwny. Napiszcie mi co to za typ silnika. I co może w nim być zepsute i czy warto to naprawiać.
Nie ma testu, bo w zwykłym liczniku kontrolka jest włączana przez czujnik bimetalowy wkręcony w kanał wodny w głowicy silnika, a nie przez ECU.
Do tych samych zacisków z których bierze moc bierną podłączamy urządzenie by odebrać moc czynną? Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem. Dokładnie tak. Powiedz mi jeszcze ile taki 3 kW generator może tej mocy oddać ? Pewnie, to też zależy jak szybko będzie się kręcił generator. Przy pracy z podłączeniem do sieci obroty generatora będą odpowiadały 50Hz...
Witam Jakie macie rezultaty podawając pare wodno do silnika?
Dopiero teraz przyjrzałem się zdjęciom - nie podłączysz tego sterownika do tej nagrzewnicy - tak aby wykorzystać jego możliwości - przynajmniej nie bezpośrednio. Masz sterownik do nagrzewnicy AC, a twoja to EC - czyli silnik sterowany napięciowo.
Skoro sprawdzałeś to ok. Zakorkowany "wiechciem" silikonu z poprzednich napraw dolot pompy? Nie wiem dokładnie jak tam jest to rozwiązane, w każdym razie w podobnych silnikach wylot pompy wodnej, ten nad wylotem termostatu idzie metalowym przewodem na "tył" silnika - z niego rozprowadzone jest ogrzewanie i dolot wody ze zbiorniczka wyrównawczego, powrót...
Dzień dobry. Pacjent to Iveco Eurocargo 120E28 2007r. Otóż przy przedmuchaniu silnika sprężonym powietrzem powstał wyciek z bloku silnika. Same Broki są już w nie najlepszym stanie, ale wyciek powstał w ich okolicy z otworu na oko na śrubę M6. Z kanału wodnego ciurkiem wyrzuca płyn chłodniczy. Przypuszczam że jest to otwór zabezpieczający (jak Broki...
1) tak kolorami do siebie 2) brązowy i niebieski do kostki w silniku w wolne miejsca a zielono żółty do obudowy silnika czyli pod śrubkę na duży śrubokręt krzyżakowy 3) zielono żółty ma być na stałe podłączony pod tą śrubą na obudowie silnika
Kiedyś wyczytałem że aluminiowe elementy silników klejono szkłem wodnym. Ciekawe czy ktoś próbował tej techniki?
A co sprawdziłeś to napisz. Co po twojej pracy zniknęło z błędów co się pokazało? Czy dokonałeś pomiaru kostki przewodów elektrycznych? Bezpieczników w skrzynce oraz na silniku ? Sprawdziłeś połączenia elektryczne na górze silnika? Pompa wodna elektryczna i nad nią wiązka? Jak to zrobisz daj znać update/feedback.
Do każdego silnika musisz kupić osobny regulator dwukierunkowy, do silników szczotkowych (bo jak rozumiem, takie posiadasz). Są to typowe regulatory stosowane w modelach samochodów. Do tego mikser V-tail/Delta. Można je kupić w sklepach modelarskich, koszt ok. 30zł. Każdy regulator silnika podpinasz pod wyjście V-tail, a wejścia do dwóch kanałów sterujących...
Sama głowica to nie problem- około 100 zł, smarowanie jest w silniku, chłodzenie- wodne w bloku + nagrzewnica np Żuk, Nysa: pancerne. Zawór zwrotny można kupić na Allegro ale dalej pozostaje pytanie "do czego? kompresor"
Jak dostać się do silnika pompy wodnej?
Miałem ten problem i okazało się że 1 kanał w czarnym elemencie wkładanym do pojemnika z wodą jest niedrożny z powodu nagromadzenia śmieci . Usunięcie sporego klaczka spowodowało że wszystko działa jak dawniej.
Odkręć filtr i sprawdź czy nie ma luzu (dużego) na wirniku pompy, jeśli jest to wymień silnik pompki.
Czy to jest silnik nagrzewnicy wodnej?
To jest nagrzewnica wodna. Silnik Ziehl-Abegg z dość skomplikowanym uzwojeniem. Tzw. Dahlandera. Podwójny trójkąt - podwójna gwiazda - trójkąt. Trzybiegowy. Dodatkowo jest zastosowany termik silnika. Trzeba szukać schematów połączeń po symbolu silnika FA035-GDS.4A.1. Niestety Ziehl-Abegg strasznie trudno "się doi"... Może lepiej wysłać maila/zadzwonić...
Moim zdaniem ten silnik jest za mały i raczej się nie nadaje , bo to silnik do modeli latających czyli ma za duże obroty a za mały moment obrotowy , i dotego nie ma możliwości chłodzenia tego silnika bo ma wirujący płaszcz . To samo dotyczy regulatora , nie jest to regulator do modeli pływających nie ma przede wszystkim chłodzenia wodnego . Wiele osób...
System pomiaru obciążenia np jakimś silnikiem elektrycznym chyba odpada, gdyż nie mam pomysłu jak zmieniać płynnie obciążenie . Elektrycznie, np wodnym opornikiem.
Witam Chciałem do wypowiedzi kol.Reszke dodać że przewody są w polwinicie (chodzi o uzwojenie)silniki są produkowane jako wodne i olejowe (te wodne są ponoć wytrzymalsze), przewinięcie silnika wodnego to koszt ok.300zł. Pozdrawiam
Opisalem wszystko co możliwe się dzieje żeby jak najbardziej było to wiarygodne. Jeszcze postawie go na wodzie na przyczepie i zobaczymy co bedzie z obrotami, dzis rozkrece caly uklad dolotowy i poogladam kolektor ( jest metalowy ) oraz gazniki
Projekt prawie zapomniany... obudowa płaszcza wodnego do silnika napędowego. Wewnątrz w rowkach osadzone 2 oringi uszczelniające, po próbie wodnej - bez przecieków. Silnik EMAX B2445.
Jest to jakiś rodzaj silnika + mechanizm do sterowania zaworami wodnym. Tak jest to napęd do sterowania (zamykanie/otwieranie) np zasuw/przepustnic wodnych lub zastawek. W górnej części gdzie jest ten wskaźnik jest chyba sterownik na 24v. Nie sterownik a pozycjoner - za pomocą sygnału 4-20mA można dowiedzieć się w jakiej pozycji jest zasuwa/przepustnica....
Można by pomyśleć, że skoro jest "obciążona", to ma "ciężej" się kręcić - niby oczywiste, ale dla mnie jeszcze nie. Wyjaśnij co jest dla ciebie nieoczywiste? W rzeczywistości nie zwalnia sama prądnica a urządzenie które ją napędza - silnik elektryczny, silnik spalinowy, turbina gazowa, turbina wodna itd. Jeżeli będzie miało odpowiednią moc to nie zwolni....
W Citroenie C4 1.6 HDI wymiana przewodów wodnych na silniku. Poezja...
Jeżeli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Można kupić stanowisko do badania silników, można zrobić prymitywną hamownię. Dawno temu robiłem taką do badania silników gokartowych. Z wałem silnika połączyłem prądnicę czołgową obciążaną opornikiem wodnym. Proste jak budowa cepa i tanie. Gdzies pod Warszawą wyprzedają sprzęt wojskowy, tam szukać.
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
Witam . Kable białe to najprawdopodobniej termiczne zabezpieczenie silnika . Niedawno montowałem całkiem nowe nagrzewnice co prawda wodne , ale też miały wyprowadzone 2 przewody z oznaczeniem T i z nich sterowałem stycznik załączający silnik . Pozdrawiam.
Silnik bez płaszcza wodnego z kiepskim chłodzeniem, gotujący się olej i z tego powodu rozlatujące się łożysko. Jak masz spalinówkę to - kup zimnowodną elektryczną - jak będzie prąd - spalinową benzynkę jak prądu nie będzie - hot boxa aby ciepłą wode mieć i w tej kwocie się zmieścisz na spokojnie
Wydzielone małe pomieszczenie/piwnica prawie szczelna więc ciepła, agregat chłodzony powietrzem, b. ciepła. Powiedzą że to błąd że lepszy silnik z chłodzeniem wodnym, ale co się dzieje z tym ciepłym powietrzem? ano przez kolektor dolotowy trafi do silnika, więc? Tak, najlepiej dożo rzepaku, było by bez roboty. Wielu rolników w Holandii produkuje sobie...
Pompa wodna od prali wiatka (jeszcze CCCP )
Też stawiam na uszczelkę pod głowicą. Przyzwoity warsztat będzie miał tester do sprawdzania śladów gazów spalinowych w płynie chłodzącym. Badanie trwa parę minut i niewiele kosztuje. Samemu można aprawdzić czy w suchy dzień przy rozgrzanym silniku w spalinach jest para wodna (osadzi się na ręce przyłożonej do rury wydechowej).
Witam Czy rozpoznaje ktoś jaka to pompa do wody? Jaki silnik jest do niej potrzebny (obroty i moc) oraz jaką ma wydajność i z jakiej głębokości może zasysać? Czy nada się do odwadniania wykopów, pompowania szamba itp? http://obrazki.elektroda.pl/6547852400_1... http://obrazki.elektroda.pl/9990757700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1233612900_1...
Proste. Znajdź sobie przelicznik KM na kW, sprawdź jakiej mocy są standardowo skutery, przelicz to na kW, a potem jakie będziesz miał zapotrzebowanie na prąd przy założeniu sprawności silnika na jakieś 80%. No i sprawność śruby.
Wysłałem już pytanie do sklepu, mają dwie pompki, jedna w opisie ma 2,65l/h a druga nic (tańsza). zapytałem o wydajność, dopytam o obr. silnika. To jest sklep vit-mot, mają części do nagrzewnic wodnych. Numery mojego silnika EBR 63/1/2, obr. 2880, zasilanie 220V.
Uzwojenie silnika nie pracuje w obiegu wodnym.
Czy wie ktoś jak dobrać /wyliczyć/ moć pompy wodnej znając jej wydajność np.: 900l/min oraz prędkość wyrzucania wody: 10m/s ???
Proponuję dolutować kondensator o pojemności rzędu 1nF - 10nF pomiędzy wejście Trigger (pin2) a GND (pin1) układu NE555. Najlepiej bezpośrednio na nóżkach układu. Być może samoczynne wyzwalanie się układu NE555 jest spowodowane indukowaniem się napięć w przewodzie idącym do mikroprzełącznika z pływakiem w momencie załączania jarzeniówki lub wyłączania...
Witam. Mam pytanie. Dlaczego w takim silniku 1000.6wt1e są dwa czujniki na kolektorze wodnym? Jeden od temperatury a drugi? Dziękuję za pomoc
mam ten silnik w passacie i pompy wodnej nigdy nie wymieniałem zaworów też nie regulowałem bo się same regulują a auto ma 350000km z rozrządem obowiązkowo wymienia się rolke napinacza i i jeszcze jedną roleczkę taka cienka
Że tak jeszcze zapytam - jaką moc ma Twój silnik?
przod silnika kanał wodny nad pompa wtryskową
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
Niestety chyba spalony silnik, nie ruszył
Mam turbinkę o podanych wymiarach, jednak całkowita jej wysokość to 9mm. Pochodzi ona z silnika Ametek. Reszta wymiarów się zgadza, pierścień też znalazłem.
Łódka (Feilun FT009) podobno 30 km/h, duże autko (Revell Aqua Crawler) podobno 20 km/h :) Łódkę dopiero będę testował na zewnątrz, ale ma konkretny silnik z chłodzeniem wodnym, bierze 8-12 A.
Tak to prawda przy tzw hamowaniu ilnikiem nie dochodzi do spalania sterownik wylacza wtryskiwacze. Latwo to tez zauwazyc podczas zimy jadac za samochodem ktory kopci para wodna.
O tym nie pisałem, bo to oczywiste jest Nie dla każdego. A potem zdziwieni że zaciągają zimne powietrze do pomieszczenia żeby potem je wyrzucić kominem. Możesz też pomyśleć o kogeneratorze - silnik spalinowy z prądnicą, ale chłodzony płaszczem wodnym więc prócz prądu masz dodatkowo ciepło. Ale tu już większe koszty.
Szanowni KoledzY! Istotą silników jakiegokolwiek rodzaju jest zamiana PRZEPŁYWU (a więc RUCHU) na ruch mechaniczny. W silniku wodnym (turbina, koło wodne) mamy przepływ wody. W wiatrakach mamy przepływ powietrza. W silnikach cieplnych (np. spalinowych) mamy przepływ ciepła. W silnikach elektrycznych mamy przepływ prądu. CO MA PRZEPŁYWAĆ W SILNIKACH...
Czy czujnik temperatury który jest w chłodnicy na dole przy króćcu jest taki sam jak czujnik przy króćcu wodnym który jest z boku silnika przykręcony chyba do głowicy. Bo szukam samego czujnika do króćca wodnego. Samochód opel corsa d 2010rok, 1.4 100km, silnik A14XER.
Można jak najbardziej wpiąć większy akumulator, pamiętając tylko o tym, że początkowe ładowanie warto robić zewnętrzną ładowarką. Raz na jakiś czas też warto podpiąć i lekko podciągnąć akumulator. Do pomp stosować należy tylko sinusoidalny UPS. Aproksymowany będzie problematyczny dla silników.
Mam pytanie czy tu są osoby ktore kiedykolwiek dławiły na wyjsciu pompe wodną ?
Rozumiem że odłączyłeś węże wodne od parownika i złączyłeś je. Odpowiedź na twoje pytanie: bywa że parownik się rozszczelni gdzieś wewnątrz i gaz przenika do części wodnej - w niektórych konstrukcjach jest to możliwe. Dla eksperymentu możesz go odpalić na gazie z odłączonymi wężami wodnymi - jeśli powyższa teoria w twoim przypadku jest słuszna to z...
.... Można na wyjściu dać transformator 3f.. powiedzmy Prim:15V, Sec: 230V..z resztą odwrotnie też zadziała, jak mamy trafo na U sieciowe 230V, a na wtórnej ma dać te 15V i jak podłączymy w taki sposób, że str wtórna stanie się naszą pierwotną, to da ok 230V.. w drugą str sprawność trochę siada. A co z częstotliwością, zależną od obrotów owego alternatora...
Chodziło mi cylinder w którym pracuje wypornik. wydawało mi się że tą część można zaizolować termicznie od zewnątrz, natomiast aby ograniczyć przepływ ciepła wzdłuż osi cylindrów należy zastosować pierścień termoizolacyjny pomiędzy cylindrami. Albo trochę niżej zastosować chłodzenie wodne.
Przy dużym mrozie w tych silnikach zamarza wilgoć w odmie oraz w kanałach odprowadzających olej z głowicy do skrzyni korbowej. Skutkuje to tym, ze pompa po odpaleniu wypompowuje cały olej z miski do głowicy i wywala nadmiar za silnik. Przyczyną jest eksploatacja na krótkich trasach, niedogrzanie silnika i wydzielania się pary wodnej która po prostu...
Z tego co rozumiem to mam włozyc ta zaślepke odwrotnie niż jest - czy dobrze to rozumiem/
Jeżeli uszkodzona byłaby pompa wodna silnik by się gotował , a jak pisałeś tak nie jest, pisząc o pękniętej głowicy miałem na myśli mikropęknięcia wewnątrz cylindra przez które ciśnienie dostaje się do układu chłodzenia ,takich pęknięć nie jesteś w stanie wykryć bez ściągnięcia głowicy i poddaniu jej badaniu na specjalnym stanowisku. Ja na 90 % jestem...
U mnie niema chłodnicy oleju szkrzynia ma płaszcz wodny jak w silniku i to jest razem zespolone połaczone skrzynia z chłodnica,rurkami i gdzies whujam jest albo peknecie w skrzyni albo jakias inna przyczyna,to juz w 2iej w ciegu 1ku.
silnik skuter wodny zastosować silnik wodny silnik wodny zastosowanie
zerowanie gniazda schemat wózek inwalidzki termet minimax elegance
lodówka haier opinię iveco daily
Jak podłączyć adapter do Harman Kardon AVR 260? Piloty Webasto do Kia Carnival 2008: T91 i T100 HTM