Jedynie facjowiec co przewijał silnik naprawi Tobie usterkę. Do zmiany kierunku obrotów doszedłeś? Silnik w łapy i do majstra. Odśrodkowe wyłączniki uzwojenia rozruchowego lubią zacinać się. Trzeba to wszystko dobrze wyczyścić, odrdzewić fosolem przesmarowac wazeliną techniczną. Zaniedbanie w tej kwestii poskótkuje ponownym spaleniem silnika. I podstawa...
zobacz przepusnicę powietrza bo lubi się zacinać
cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
Linkę sprawdź, może się zacinać i musisz mieć pewność jej działania. Jeśli nie linka, to silnik może dostawać tzw. "lewe powietrze", więc sprawdź szczelność połączenia w układzie paliwowo-powietrznym.
Jak po wciśnieciu działa to sprawdzić czy się przemieszcza czy stoi - moze się zacinać a może coś z napięciem i nie reguluje się? Normalnie przy wyłączonym powinnien się zamknąć i otwierać odpowiednio do ustawień w ECU gazu.
Witam czy jak pralka wyrzuci błąd to jest woda w pralce jeżeli jest to silnik pompy może się zacinać , jeżeli nie ma wody a pralka wyświetla błąd to może w komorze powietrznej hydrostatu nazbierało się syfu i się zapycha ,można wtedy przedmuchać wężyk który łączy hydrostat z komorą pozdrawiam .
Zbudowałem maszynę CNC opartą na Arduino UNO, CNC Shield V3, sterownikach DRV8825, silnikach krokowych NEMA17 40 mm 17HS4401 1.7 A 40 Ncm, oprogramowaniu GRBL 0.9j. Zasilacz 12 V 20 A. Osie X i Y wykorzystują pasek, natomiast oś Z na dwóch śrubach trapezowych. Po odpowiednim skonfigurowaniu sterowników i dopracowaniu konfiguracji GRBL, na potrzeby testów...
Przypuszczam, że to któryś wtrysk może się zacinać i dlatego ma takie kaprysy. To raczej bym wykluczył. Przy jednym wtryskiwaczu, silnik odpala normalnie, ale silnik pracuje nierówno, przy dwóch nie odpala "na dotyk" i jazda jest niemożliwa - tak było u mnie. Prędzej stawiałbym na to, że podczas postoju, benzyna cofa się do baku (nie trzyma zawór przelewowy,...
Realnie każdy ten silnik robi to samo. Dolutowałem dodatkowy kabel na wejście przekaźnika w 1 samochodzie pomogło działa do teraz. W drugim nie pomogło, bo i nóżka przekaźnika była ładnie dolutowana, ale dałem kabelek tak na przyszłość. Przekaźnik itp opis wcześniejsze posty. Ostatecznie teraz przy 220 tyś. km. Czyszczenie przepustnicy tak przy okazji...
Silnik pompy magnetycznej z upływem lat i oczywiście użytkowania pralki na początku traci na mocy w odprowadzaniu z powodu powstałych w nim luzów na wirniku turbinki a później zaczyna się już zacinać i po prostu wydłuża się czas odprowadzenia wody lub nie chce w ogóle odprowadzić wody. Wymień wpierw pasek silnika jak radzi kolega (at)mrice.
Połączyłem te dwie sprawy, ponieważ nastąpiły jednocześnie, choć może to faktycznie zbieg okoliczności. Log statyczny zrobię jutro, lecz dynamicznego nie jestem w stanie z podłączonym N75, gdyż nie mogę rozkręcić silnika powyżej 2100 obr. Dodatkowo gdy się rozkręca to gdy osiągnie ~2000 obr zaczyna się zadławiać, zaś po odpuszczeniu gazu silnik pracuje...
Co to znaczy że zaczyna się zacinać? Tylko przy uruchamianiu silnika czy jak silnik już pracuje też się zacina? Gdy kluczyk jest w pierwszej pozycji to wszystko jest ok. Jak odpalę to zaczyna się zacinać i dopóki nie zresetuje z bezpiecznika to się już będzie zacinać cały czas. Nawet jak zgasze samochód i odpalę jeszcze raz. Jak się zacina i zgaszę...
plytke na silniczku rozkrec posparwadzaj luty i czy sie nie dostala woda jezeli nic nie widzisz wymien ja
Coś ociera albo wirnik pompy albo silnika.
witam, kolega maciek ma racje , jakmasz ten silnik na zewnatzr posprawdzaj czy lekko chodzi sterowanie łopatkami turbiny, jak silnik troszke stoi to lubią sie zacinać i albo przładowuje i tryb awaryny albo słabowaty jak niedoładowuje, powodzenia
Witam Czy masz czysty EGR ? On czasem może się zacinać i dławić silnik spalinami.
Przewody też raczej do wymiany o ile nie były wcześniej wymieniane. W przepustnicy lubi się zacinać silnik krokowy bo przeważnie iglica którą steruje, jest trochę zalepiona. Bez podłączenia kompa to metoda kolejnych przybliżeń, może się uda :D Wykręć świece zapłonowe i jeśli możesz to zrób zdjęcie makro z podaniem kolejności gdzie która była, to może...
Witam wszystkich . Ja również mam problem z obrotami silnika. Mój Peugeot 406 1,8 16v 97r. miał czasami problem z odpalaniem , po odpaleniu trzeba było trzymać nogę na gazie przez dłuższą chwilę aż się nagrzeje i postanowiłem wyczyścić silnik krokowy oraz przepustnicę . Oczywiście silnik krokowy rozebrałem ( wykręciłem ten "palec) z gwintem ,zdjąłem...
To o co kolega wyżej zapytał, co to za instalacja. A co do braku wolnych obrotów - nie wiem jaki masz silnik i czy jest tam w nim silniczek krokowy odpowiadający za wolne obroty. Jeżeli jest to przy zimnym silniku może się zacinać - nie otwierać.
Witam! Wieża po rozkręceniu i gruntownym czyszczeniu. Z początku czytała płyty a potem laser zaczął zacinać się w losowych momentach. Rozebrałem i pokusiłem się o lekkie, wręcz minimalne podkręcenie i teraz nie czyta już niczego. Sam laser widzi płytę i silnik się obraca, lecz z lasera wydobywa się tylko chrobotanie cewek i nic więcej. Czy uszkodzenia...
Witam Mam problem z moim autem BMW e46 2002r z silnikiem n42b20 - 143km, valvetronic. Walczę z błędem nr 272c, 272d - zbyt uboga mieszanka paliwa na niskich obrotach. Wymieniłem już wszystko co jest związane z tworzeniem mieszanki paliwowej oraz wszystkie uszczelnienia kolektora dolotowego łącznie z odmą. Czy silniczek serwomotoru valvetronica może...
Może się zacinać silnik pompki. Czasem zastartuje a czasem nie - zdaża się dość często - koszt silnika niewielki.
Albo nie ma już tłoka w miejscu, w którym pracuje sworzeń, albo uszkodzony napinacz rozrządu. Kol Kritu 100 naprawde uważasz, że stalowy zawór pchany przez dwie lub jedną sprężyne może się zacinać w brązowej prowadnicy? Ciekaw jestem jakim cudem?
Witam. Jestem też właścicielem takiego samego ciągnika John Deere 2140 i też mam problem z tym samym co Pan. Mianowicie pompę główną naprawiałem i po roku czasu dzieje się to samo co było wcześniej a mianowicie słabo działa tur. Na wolnych obrotach silnika zacina się wspomaganie. Jeśli ktoś wie na ten temat proszę o odpowiedź. Dziękuję :)
Witam! Jeśli to jest silnik 136KM to pewnie uwalony jest czujnik na turbinie (czujnik położenia ssawki turbiny), na początek to do sprawdzenie, lub zawór ERG jest elektroniczny, lubi sie zacinać lub uszkadzać. Pozdrawiam.
Witam Mam problem s silnikiem J20A w Suzuki Grand Vitarze. Samochód z 2005roku. Budowa prosta jak w dużym fiacie a jednak. Pewnego czerwcowego dnia zagotował płyn chłodniczy przy wolnej jeździe polną drogą. Sprawdzenie termostatu, wiskozy, chłodnicy oraz pompy wody nie ustaliło przyczyny. Po rozmowie z mechanikiem profilaktycznie zmieniłem termostat...
Może zacinać się silnik krokowy. W tym wypadku powinno pomóc umycie korpusu przepustnicy, w którym jest ten silniczek. O ile nie ma innych przyczyn, a silnik "zawiesza się - zostaje" na obrotach przy zmianie biegów, to było na to lekarstwo w Serwisie - wgrywano nowsze oprogramowanie do centralki wtrysku. Pozdrawiam
Kolego miałem podobny problem ale 1,9tdi jeśli masz zawór na kolektorze ssącym, przepustnica jest sterowana zaworem na podciśnienie która zamyka dopływ powietrza po wyłączeniu silnika potrafi się zacinać i pozostać w pozycji zamkniętej co uniemożliwia w znacznym stopniu dopływ powietrza wyniku czego auto podczas rozruchu przez o.k 2 obroty wału zachowuje...
Krokowy się może zacinać lub nie łączy wtyczka.
Silnik po odpaleniu pracuje równo i cicho. Jeśli chodzi o pompę, na początku pisałem że pompa była w boschu dwukrotnie za pierwszym razem wymieniony był korpus pompy bo był porysowany i mógł przez to zacinać się tłoczek. Za drugim razem jeszcze raz była sprawdzana na stole probierczym EPS 815. Po podłączeniu testera st-6000 okazało się że dawka paliwa...
Za komutatorem jest łożysko w każdym silniku. Należało by wyjąć silnik i obrócić. Jeśli obraca się lekko jest ok. A łożysko potrafi tak się zacinać że nie obrócisz silnika wcale. I o to mi chodziło. Bo to właśnie wygląda na problem z silnikiem. W bieżniach wyrobione takie łożysko to standard. Od zmiennego obciążenia. I jeśli bieżnia jest nieobciążona...
W EmmeGAS lubiał się zacinać elektrozawór na reduktorze - najprościej podczas pracy silnika na LPG zdjąć z niego wtyczkę, jak silnik nie zgaśnie to masz uszkodzenie.
Akurat diody 1n4007 to najgorszy wybór z możliwych :) Jeśli już chcesz dawać jakieś diody równolegle z mosfetami to muszą to być szybkie diody. Robi się tak czasami bo te w mosfetach są nie najlepszych parametrów. Układ do pomiaru prądu to masz pewnie ACS712. Ja bym na początek dał tranzystory na wyższe Vds np co najmniej 100V ( a może nawet jakieś...
Witam, napęd CAME z płytą ZBX74/78 i kartą AF43SP działał prawidłowo. Po podłączeniu enkodera zaczął się zacinać - losowo zatrzymywać się w trakcie ruchu aż zupełnie staną. Po zdjęciu obudowy okazało się, że jest ułamany stabilizator napięcia (układ z radiatorem po środku płyty) i płyta nie reaguje, czerwona dioda zgaszona. Wnioskuję, że uszkodziłęm/obluzowałem...
a) "zatrzaskuje" się elektrozawór b) za małe napięcie na elektrozaworze (przy rozruchu mierzyłem 6 V) Rzeczywiście elektrozawór gazowy może się zacinać ale gdyby tylko on był winny to nie byłoby problemu z odpalaniem na benzynie. Masz instalację I generacji i tam na przewodzie paliwowym też musi być elektrozawór. Jeśli oba nie działają to tak jak pisałeś...
Moim zdaniem to powinieneś sprawdzić attator bo u minie było podobnie ,to znacz wykręć go z obudowy i wyczyść ,bo może się zacinać .
Dobrze ustawiony mechanizm nie ma prawa się zacinać i żadne "patenty" z matowieniem, podgrzewaniem ośki nie są potrzebne. To mniej więcej tak jak zamiast wymienić przekłutą oponę wsadzić do niej z powrotem gwoździa. Na jakiś czas pomoże (powietrze wolniej będzie uciekać), ale wymiany dętki nie miniesz.
Głósna praca pompy może oznaczać to, że kończy żywot silnik pompy spustowej. Jeśli pracuje zauważalnie głośniej niż kiedyś to tylko kwestia czasu gdy zacznie się zacinać i rozpoczną się problemy z opróżnianiem zbiornika z wody i wirowaniem. https://north.pl/czesci-do-pralek/czesci...
Witam Audi A3 8L 1.8 Jest taki problem - bez znaczenia na ciepłym czy na zimnym - na biegu jałowym bez dotykania pedału gazu ma czasem lekkie wahania obrotów, będzie to widoczne na fotkach. Mało tego zdarza się że po czasie na biegu jałowym potrafi wyłączyć się silnik i po takiej akcji trudno go uruchomić. pompkę słychać - odpiąłem wężyk do butelki...
Piszesz, że przeczyściłeś dolot, czyszcząc go sprawdziłeś położenie klapy gaszącej umieszczonej przed wlotem łącznika kolektorów ssących ? Warto tam zajrzeć gdyż lubi się zacinać w pozycji półotwartej i wtedy silnik też będzie mulił.
Witam, wybaczcie że znów wałkuję ten temat ale muszę bo spotkałem się z poradą na forum " Polskie forum Daewoo " na temat ustawienia śruby przepustnicy. Otóż zalecają fachowcy że " podłożyć papierek między śrubę a zderzak śruby, dokręcić śrubę do papierka aż będzie się ciężko wyjmował i wtedy zrobić jeszcze 1/4 obrotu śruby " Następnie zdjąć klemy ,...
Witam. Napisałeś-(W czasie programu w momencie kiedy powinna wypompować wodę zatrzymuje się na ok minutę ,a następnie dobiera wodę na następne płukanie nie wypuszczając starej.) Sprawdź w tym momencie czy na pompę dochodzi napięcie te pompy lubią się tak zacinać jak masz napięcie to silnik pompy będzie do wymiany.
Czy wtryskiwacz rozruchowy jest sprawny. W przypadku jego uszkodzenia są raczej trudności z uruchomieniem silnika a tutaj silnik się uruchamia ale zaraz gaźnie. Czy nie miałeś wystrzałów gazu w kolektor ssący ? Czasem po takim strzale uszkodzeniu ulega przepływomierz i może się zacinać (jeśli mechaniczny). U mnie jest podobnie jeśli temp. powietrza...
any paproch w dyszy paliwowej, lub ogólnie problem ze składem mieszanki- za uboga. Może to być również przestawiona iglica jeśli jest regulowana, ale raczej dysza- przytkana. Jej przeczyszczenie powinno pomóc. Miałem tak kiedyś w Jawce, na luzie się wkręca, trzyma wysokie obroty, ale pod obciążeniem wcale nie idzie. Co jeszcze może być? Jeśli stał...
woda normalnie spływa ale nie do końca. To nie jest normalne sprawdz na końcowym wypompowaniu wody jak ta woda wylatuje z węża i czemu zbiornik nie jest opróżniony do "0". Pompa lubi się zacinać po 4 czy 5 wypompowaniu wody wtedy słabo działa lub nie działa wcale dlatego masz wodę w czasie wirowania a to oznacza że silnik pompy do wymiany.
Witam. Dołączę się z uwagi na podobny problem z podobnym silnikiem. Renia Espace 2,2 z systemem wtrysku RENIX MPI. Problem z rozruchem zimnego silnika -należy sprawdzić czujnik temperatury płynu (mogą być dwa, jeden do wskaźnika, jeden do układu wtrysku) oraz zawór regulacji biegu jałowego(w espace jest taki sam). Nie powinien zacinać się. Obracając...
AutoŚwiat zrobił [url=http://www.auto-swiat.pl/1-fiat-gra... długodystansowy GP z tym właśnie silnikiem, po 100 tys. km rozmontowali silnik na czynniki pierwsze i orzekli, że nie nosi żadnych śladów zużycia i wciąż widoczne są ślady fabrycznej obróbki na gładziach cylindrów. Plusem tego silnika jest...
jet jeszcze jedna opcja - powiedz tylko czysilnik bierze olej. jeżeli masz zużyte uszczelniacze zaworów na ciepłym silniku olej rzadszy przedostaje się koletorem ssącym do garów i parując w komorze spalania wypiera tlen niezbędny do procesu spalania przez co odpala dłużej, bo musi najpierw opary z oleju wydmuchnąć i dopiero zaskoczy. Jeżeli natomiast...
Ciężka praca silnika mimo że bęben i silnik lekko się obracają wskazują na awarię silnika.Masz prawdopdobnie zwarcie zwojowe na silniku i stąd te efekty-smród, ciężka praca silnika ( nie wchodzenie w obroty) szczotki ciągną iskrę ( jak warkocz komety) słychać terkotanie szczotek ( podniesiony wycinek komutatora). Zazwyczaj tak kończy żywot silnik gdy...
TL;DR Witajcie wiem, że wpis wyszedł długi, dlatego jeśli ktoś ma mało czasu, a posiada doświadczenie z przekaźnikami SSR, podkreśliłem same pytania. Dzięki! :D --- Chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat popularnych ostatnio przekaźników SSR oraz poznać Waszą opinię. Jak zauważyłem coraz więcej osób, które tworzą własne systemy automatyki domowej...
zacinać silnik pralka zacinać silnik silnik pompa zacinać
oporność głośnik volvo silnika matryca lc420wun
zawór zwrotny atego zawór zwrotny atego
Bizhub C280: Błąd połączenia serwera 61 - Rozwiązania Separacja styku czujnika przez przekaźnik elektromagnetyczny – dobór, schematy, ochrona