Mi to wygląda na element popychacza. Obstawiam, że silnik poddał się ze względu na niskie ciśnienie oleju.
A po co? Chyba że chcesz zagotować silnik. Bo bez termostatu nie będzie chodzenia.
Po jakimś czasie przestał sam twardo pracować, pisałem w zakończeniu tematu, oraz tak ma Ratarder, Ratarder również jest nowy
Wentylator po wyłączeniu silnika zaczyna kręcić. Podejrzewam, że na tym pierwszym biegu, bo nie są to szybkie obroty. Gdy włączę silnik, to może się silnik nawet zagotować, a wentylator nie drgnie. Jakie ewentualnie usterki może wykazać ta diagnostyka ECM? Jakie są możliwe usterki?
Jeśli łańcuch hałasuje to nie jest to wina samego łańcucha tylko napinacza - tu nasuwa mi się pytanie. Ile auto ma nalatane kilometrów, że rozrząd klepie? Co do pocenia się silnika to raczej niemożliwe, że to z pod uszczelki głowicy. Gdyby to była uszczelka to albo byś zagotował silnik (w najlepszym wypadku) albo już by głowica "poleciała". Poci się...
Auto mam od 2 tygodni i nie mam pojęcia czym to było zalane, a mam spinę że mogę zagotować ten silnik jak będzie gorąco. Oczywiście że zagotujesz bo to jest zabawka. Po prostu po szybkiej jeździe musisz kawałek przejechać PSJ żeby wystudzić silnik, chłodnice, turbo. Takie klocki.
Nic nie podawaj na wentylator. Odłącz wentylator i włącz normalnie z kabiny tylko bez podpiętego wentylatora. Jak problem jest w wiązce to i tak spali bezpiecznik bo zwarcie będzie na przewodach. Jak zwarcie jest na drugim biegu wentylatora to bezpiecznik przeżyje bo zwarcia nie będzie gdyż wentylator jest odłączony. Testu nie rób długo bo bez wentylatora...
witam mam problem z t4 auto nie chce palic wymienilem filter paliwa i nic gdy probowalem odpalic go na pych na wstecznym dostal wysokich obrotow i zaczal strasznie dymic silnik sie zagotowal jaki moze byc problem ?
Hmm brzmi skomplikowanie. A czy gdy zastosuje kondensatory to nie przestanie mi działać wyświetlanie prędkości?? No właśnie może jeden przewod by się zmieścił, ale musiałby lecieć luzem dodatkowy przewod. A obok kręcą się pedały i łańcuch, zostawię to jako ostateczność. Albo myślałem zamontować w silniku wylacznik termiczny tak żeby odcinał właśnie...
I nie zagotował silnika???(ta zatarta pompa).... w sumie ten post to moje zdanie i jest nieistotny ...
Szybszy start i mocniejszy podjazd ale kosztem v-max? Na pewno parę kilometrów ubędzie. Czyli rasumując: szczotkowy + oryginalne ogniwo, można dać ew. na silnik ale nie trzeba bezszczotkowy - nigdzie nic nie daje Na bezszczotkowy byś musiał mieć szybkie przełożenia aby się silnik zagotował w terenie. Poczekaj i w czasie eksploatacji sprawdzaj i po...
Jesli przegrzałeś (zagotowałeś) silnik to prawie napewno trafiło uszczelkę pod głowicą. I wcale nie musi się to objawiać przeciekiem oleju w układ chłodzenia. Uszczelka mogła walnąć między cylinrami i kompresja z jednego cyl. ucieka na drugi. Pisałeś że na dwóch cyl nie ma ciśnienia. Na których konkretnie?? Bo jeśli np na 1 i 2 lub np 3 i 4 to jest...
miałeś zbyt małej mocy reduktor i dlatego przerzucało na benę z powody dużych spadków ciśnienia. Towarzyszy temu niska temperatura gazu i wytrącanie się parafin w całej instalacji. Zabrudzenie wtryskiwaczy to wypadanie zapłonów, szarpanie, brak mocy i nie ma to nic do przełączania na benę, więc to raczej reduktor padł. Magic III to wydajny reduktor...
Jak się ma dobry kanał lub podnośnik można naprawić go po "częściowym" demontażu, no i jak się ma trochę szczęścia i umiejętności...
W czym leży problem. Pewnie w tym że silnik zagotowany... To ten sam silnik: https://www.youtube.com/watch?v=xGGZsNow... Rozgrzej go, załóż klucz na koło pasowe wału korbowego i spróbuj ręcznie obrócić.
Czy pompa wody działa prawidłowo? Czy ma zapewniony przepływ? Czy łopatki są wykonane z tworzywa sztucznego, czy metalu? Przed jazdą przetestuj ją w garażu, pozwól jej pracować na biegu jałowym, aż osiągnie 90 stopni. Jeśli wentylatory się nie włączą, należy podjąć odpowiednie działania. Ale nie jedź, a następnie zagotuj silnik.
Witam Mam chwilę, to dokończę temat. Usterką okazał się uszkodzony kolektor dolotowy, który jest chłodzony płynem. Wygląda na to, że plastikowe elementy w Ducato mają tendencję do kruszenia się w sytuacji, kiedy silnik się zagotuje z powodu utraty płynu. Podobne uszkodzenie znalazłem też na chłodnicy EGR, ale powodem utraty płynu był kolektor. Około...
Przyczyną są świetne pomysły inżynierów, by kontrolka zapalała się przy spadku napięcia w aucie. Widziałem przypadki, zapalenia się kontrolki ABS wcześniej niż kontrolki ładowania. Dodatkowo kiedyś kontrolka alternatora mówiła też np o uszkodzeniu paska klinowego/wielorowkowego napędzającego osprzęt silnika, często i pompy wody. Teraz można silnik zagotować...
95 a 120 robi się forscanem który kosztuje z kablem z 200 zeta. Z tymi tulejami to nie jest potwierdzone info. Spotkałem się z uszkodzonymi samochodami i w sumie przyczyny nikt nie znał. Jeździło zaczęło wyrzucać płyn i tyle. W ASO forda w przedliftowych też mieli silniki zagotowane jeszcze na gwarancji. A co panewek w 1.5 dCi to mój przypadek to była...
Zararte wycieraczki na czopach w podszybiu dają duży opór silnikowi a on gotuje i uwala czasówkę. Co do chłodzenia to jeśli woda gotuje a dolny wąż chłodnicy jest zimny lub ciepły to wina termostatu. Uwaga jak silnik zagotuje może wytworzyć się takie podciśnienie że rozerwie zbiorniczek wyrównawczy. Spotkałem się z tym w Cieniasie.
4 solary absorber aluminium rurki również alu , łączna powierzchnia 4m2 , na pewno zagotują jak stanie silnik w pompie ;)
Raz miałem ten model ale na inną przypadłość. Termostat był cały czas otwarty bo ciągle dostawał napięcie. Po odłączeniu wtyczki nie otwierał się do ponad 100 stopni, dalej nie ryzykowałem. Skoro u Ciebie układ zasymulowany opornikiem działa powiedzmy prawidłowo to sam termostat fizycznie raczej też jest uszkodzony (otwarty bądź uchylony). Inaczej po...
A na czym twój problem polega ?? bo ja po prostu miałem głowice do zdjęcia bo pękł trójnik od gazu i silnik się zagotował.
wstyd sie przyznać ale ciekła mi chłodnica i wsypałem uszczelniacz do chłodnic silnika nie zagotowałem bo do 100stopni nawet nie doszło silnik pracuje normalnie.a jakie są objawt padnietego termostatu?
zajedziesz silnik jak go zagotujesz
Sprawdź uszczelke pod glowicą, jak padł wentylator i silnik ci się zagotował , to może być to.
Podstawowa czynność, to wywalić termostat na czas testu. Czy podczas pracy na postoju, objawy są takie same? Jeśli jest pęknięcie głowicy, puszcza uszczelka lub jest pęknięta tuleja cylindra, to pod obciążeniem silnika natychmiast może zagotować i wypluć wodę. – Termostat nie zdąży się otworzyć.
Odpalałeś auto bez paska wielorowkowego? Nie miałeś wczesniej problemów z temperatura silnika, może się zagotował?
parę razy już się zagotowal a w rezultacie zatarl Kolego zdradź szczegół jaki to silnik? I czemu się zagotował?
Ja dołożyłem potencjometr od radia 4,7 k om wtedy masz regulację. W moim przypadku na samym czujniku wskaźnik szedł max do połowy skali i stop silnik zagotował a wskaźnik w tym samym miejscu. Po sprawdzeniu samym potencjometrem wskaźnik tylko minoł lekko połowę zakresu i went. ruszają. Jak u Ciebie wskazówka idzie aż do góry( powinien się sygnał dzwiękowy...
spostrzegłem, że tranzystor serujący 6803 już dwa razy się zagotował. Sprawdź jakość i czystość tych dwóch tray-in end switch'y które widać też na schemacie. Być może któryś nie styka i mimo wsunięcia się tacki silnik dalej dostaje zasilanie stąd to zagotowanie się tranzystora.
whirlpool-termostat-90-stopni-awg650-cze... Ja mam 2-zakresowy termostat pierwszy ma 40'C a drugi zakres to 80'C i włączyłem na ten pierwszy bo na drugim to bym silnik zagotował w lecie. użyłem więc przełącznika 1-0-2(którego ukryłem żeby nie było go widać) ,przekaźnika 40A(załącza się sam po pojawieniu się ładowania), kupiłem na allegro podgrzewacz...
Jeśli silnik był zagotowany to prócz wymiany uszczelki uszkodzeniu na 100% uległy pierścienie, bowiem na skutek przegrzania utraciły swe właściwości sprężyste przez co nie spełniają już swojej roli. Jeśli brak dymu szukać przyczyny tak jak wyżej podpowiadają koledzy w układzie zasilania, jeśli dym jest to brak kompresji, pod warunkiem, że nic kolega...
Palec nie służy do sprawdzania kompresji, jeżeli aż tak zagotowałeś silnik to trzeba obejrzeć cylinder od środka.
regulator napięcia Jak nie było dymu i smrodku z przewodów, w komorze silnika, to przy zagotowanym akumulatorze tylko regulator Pozdrawiam
Witam. Posiadam Fiata Scudo 2005 rok 1,9 d i dziwna sprawa. Jechałem, płyn się zagotował i auto zdechło, już nie chciało odpalić a silnik się kręci. Po wykręceniu świec żarowych okazało się że na 1 i 4 cylindrze mam 1 bar a na 2 i 4 3 bary, pasek na swoim miejscu zgrały się 3 blokady. Pozostaje klin na wale i wałku rozrządu i nie zerwane. Głowica zdjęta...
Na początek dzięki za pomoc i podpowiedzi. 1. To teraz sprawdź ile wynosi suma wskazywanego ciśnienia i podciśnienia w różnych obciążeniach , nie tylko na biegu jałowym. 2. Pisałeś że robiłeś uszczelkę pod głowicą , to pewnie silnik się zagotował - nie myśłałeś że może i reduktor szlag trafił ? 3. A co z podwojonymi czasami ? Może zapisac konfigurację...
Jak będziesz robił takie experymenty to niedługo się nacieszysz swoim cintkiem. Zagotowałeś silnik żeby sprawdzić że jest zatarty wentylator? Opamiętaj się.
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
Według mnie to jest ewidentnie przeciek z kolektora ssącego. Odpowiedź znajdziesz w tym wątku: -> matiz 99r pojemnosc 800 ubytek plynu chlodniczego Napisałeś że "wywaliło" płyn i ludzie myślą, że się zagotował. Płyn po porostu popłynął po silniku z nieszczelnego kolektora. Miałem to samo, też się nieźle lało.
Czy wcześniej ktoś nie zagotował tego silnika?
Potrzebujesz jeździć bez? Daleko nie zajedziesz, zagotujesz silnik lub zabijesz akumulator. Na krótki dojazd do mechanika możesz kupić krótszy pasek, tymczasowo.
Tak ma być , jeździłem Megane 1.6 16v i miałem takie same wskazania temperatury , nieprawidłowe jest włącznie wentylatora chłodnicy podczas rozgrzewania silnika . Możesz zagotować termostat i zobaczyć przy jakiej temperaturze się otwiera ,wyraźnie to widać . Powiedziałbym że czujnik temperatury chłodziwa do sprawdzenia . Co do przemuchów to najlepiej...
Witam Mam problem. Przegrzał mi sie ostatnio silnik. Zagotował sie płyn w chłodnicy. Od razu wyłączyłem silnik ale troche potrwało zanim ostygł! Okazało sie że bydlak czujnik temp nawalił i nie włączył wentylkatora! Uzupełniłem płyn ale ostatnio zauważyłem że go znowu sporo ubyło a silnik jest mokry! Podejrzewam ze to płyn chłodniczy bo oleju nie ubyło....
Witam. Mam problem z wentylatorem przy chłodnicy.. wymieniłem na nowy. Nowy czujnik w chłodnicy i nadal nie działa. Silnik się zagotuje a wentylator się nie włączy. Jest jakiś inny czujnik który włącza ten wentylator ? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam, wczoraj odebrałem auto po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu. Auto przejechało kilka kilometrów po czym kontrolka pokazała "zagotowany" silnik. Obroty falują, płyn chłodniczy zagotowany. Co to może być? Zaczynam już tracić cierpliwość do mojego egezemplarza...Jestem totalnie początkujący i stąd pytanie - czy może być tak,że przy wymianie...
Wskaźnik jest zdecydowanie potrzebny, jeśli wentylator nie załączy to zagotuje się silnik a tak można zareagować, oczywiście nie daje to 100% ze elektryka czujnika działa również poprawnie, ale zwiększa szanse na prawidłową reakcje kierującego. Dziwne jest to ...
Witam, chciałbym doposażyć auto w sygnalizator dźwiękowy przekroczenia temperatury 90 C°, może ktoś robił już coś takiego? Chodzi o to żeby nie zagotować silnika w razie nie włączenia wentylatora. Sam brzęczyk zacznie piszczeć pewnie już przy 40-50 C° więc trzeba jakiś prosty :?: układ dorobić.
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
Witam, na wstępie zacznę od tego że przeszukałem chyba całe Google i nic nie znalazłem. W zeszłym roku padł mi silnik zagotował się i od tamtej pory mam problem ze wskaźnikiem paliwa. Pokazuje mi 1/4 baku i ok. 150km do przejechania i teraz tak jak go zgaszę to już nie odpali ale jeśli będę kontynuował jazdę wskazówka zejdzie do zera, zapali się rezerwa,...
Samo ustawienie zapłonu raczej nijak się ma do kopcenia,co do utraty mocy to owszem.Nie miałem doczynienia z tym silnikiem więc na temat ustawienia rozrządu się nie wypowiem .Dwa pytania; -czy głowica była planowana i sprawdzona na szczelność -czy silnik nie został zagotowany(zapieczone pierścienie,brak kompresji)
Na zimnym silniku temperatura wynosi 60C czy to jest normalne? Witam, na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wskaźnik, jeśli silnik przegrzewał by się bez obciążenia to przy obciążeniu płyn (woda) by się zagotował. Może wskaźnik się przestawił na skutek uderzenia itp.
Witam I kolejny problem przede mną, wymianiłem silnik (gdyż cewki w starym silniku były zagotowane). I teraz tak, mam nowe śmigiełko i koło pasowe oraz tuleje od przewijania, i teraz problem polega na tym, że bez paska napędowego silnik kręci aż miło, natomiast po założeniu paska silnik pracuje bardzo powoli, paski są dobre (bo sprowadzone na zamówienie)....
Dobre termostaty mają kulkę i otworek. Dziurkę można zrobić,nie zaszkodzi byle otworkiem do góry zamontować. I zagotować nowy termostat w garnku.
Wyjęcie termostatu nie spowoduje wymuszenia dużego obiegu, czyli lepszego chłodzenia silnika, a wręcz odwrotnie - płyn pójdzie krótszą drogą i silnik się zagotuje szybciej niż zwykle. Jeśli masz olej w płynie może to być spowodowane, jak koledzy piszą, nieszczelnością uszczelki pod głowicą, gdzie krzyżują się kanały olejowe, wodne i cylindry (kompresja)....
Witam kolegów. Wtrącę się do tematu z mocą silnika jest ona zbyt mała. Mam podobną samoróbkę ale na jednej sprężarce i mam obroty ok. 820obr/min, przy silniku 3kw jest ok.Wcześniej miałem obr. ok. 940obr/min i silnik po kilkunastu minutach pracy robił się zbyt ciepły, teraz przy tych obrotach jest letni. Ten silnik się zagotuje po kilku , kilkunastu...
z opisanych przez Ciebie objawów; za taki stan rzeczy najprawdopodobniej odpowiadać będą dwa elementy... a dokładniej mówiąc uszkodzenie jednej z Nich... - termostat ( o nim już wspominałeś ) - pompa wodna a może być również niedrożna sama chłodnica jak i Jej przewody... żadnej z tych usterek Nie należy lekceważyć , bo jeśli kilka razy (a wystarczy...
Tam się nie ma z czego dymić, jak już to opary oleju - bliżej przepustnicy masz mniejszy wąż który łączy wlew oleju z tym wężem zaznaczonym na zdjęciu. Zobacz czy tam nie ma żadnej dziury. Chyba że leci Ci tam płyn bo to przepustnica jest podgrzewana. Skąd teoria że silnik się zagotował pomimo wskazywania poprawnej temperatury na liczniku?
W maluchu jak jest uwalony termostat , klapka może być cały czas zamknięta . Jak ma włączony nadmuch do środka to jeszcze ujdzie ale przy zamkniętym zagotuje silnik . Łatwo to sprawdzić , przy zepsutym termostacie odchylając klapkę nie wróci na swoje miejsce . :|
1. Czujnik(włącznik) wentylatora chłodnicy znajduję się w chłodnicy. 2. Uszkodzony termostat może nie puścić płynu na chłodnicę, przez co nie włączy się wentylator a silnik się zagotuje. 3. Gotujący się płyn chłodniczy mógł wymknąć się korkiem(zawór nadciśnieniowy). I panowie mechanicy trochę więcej myślenia. Co ma uszczelka pod głowicą do przegrzewania...
Witam. Jakie to wtryski? Ja z doświadczenia wiem, że np. BRC ma czujnik temperatury na listwie i jeśli jest zimna to nie przejdzie na gaz nawet jeśli silnik się zagotuje. Pomaga ogrzanie listwy butelką z gorącą wodą i jak się załączy i dostaje ciepły gaz jest ok do następnego ostygnięcia lub zamrożenia w mrozy. W BRC można też przestawić w programie...
Kiedy odpowietrzałem układ, na chwilę przed otwarciem termostatu (100C), płyn zagotował się Coś po objawach widzi mi się, że jest nie halo z odpowietrzeniem. Zajrzałem do dokumentacji, ale producent nie przewiduje jakichś specjalnych "knifów" przy odpowietrzaniu tego silnika. Płyn poniżej stu stopni się nie gotuje - tu jest błąd myślowy. Gdzieś jest...
(at)dziarskihank to dokładniej chodzi tłoki tuleje nominał orginalne co były w nim tylko pod wymiar pierścienie bo były mocno zjechane i pęknięte dwa ale to przez poprzedniego właściciela bo silnik był zagotowany i tylko zrobili dół silnika wał panewki jak pisałem też z niego bo były ładne nie wytarte bez luzu rys tylko jeden zestaw tłok pierścienie...
Co tak się tego podnoszenia temperatury uczepiliście. W prawidłowo eksploatowanym silniku można jeździć nawet bez korka i ciecz się nie zagotuje. A ciśnienie podnoszone jest aby zminimalizować zjawisko kawitacji na tulejach, a nie po to żeby zapobiegać gotowaniu płynu. Ja Mf-255 zrobiłem 8000 mth bez uszczelki w korku chłodnicy. Teraz ma 15000 mth....
Był wymieniany i nic. Dodano po 2 Gdy auto stoi i pracuje silnik potrafi sie zagotować - wiadomo brak chłodzenia.Gdy jade wychładza się. Gdy na krótko odpalałem wentylator na 2 biegu prosto z akumulatora to schładzał się i nie gotował się. Sam już nie wiem. Już wole zrobić to na zasadzie włącz - wyłacz. Czy mogę zrobić tak jak kolega radził u góry ?...
Pompa wody to problem by był podczas jazdy. Jak to była pierwsza jazda po wymianie to mógł się odpowietrzyć dokładnie i się zagotował.
Witam, jestem posiadaczem opla astry f 1.7td. Mam problem ponieważ nie włącza się wentylator na chłodnicy przez co w upalne dni mogę zagotować silnik. Sam wentylator działa, ale nie wiem gdzie jest czujnik odpowiadający za jego włączanie. Nie mogłem tego znaleźć nigdzie w internecie. Z góry dziękuję za pomoc.
Postawić tarota, zadzwonić do wróżki, zrobić wyliczankę? Ew. głosowanie w sołectwie? Skoro jest woda w oleju, to mogło pęknąć wszystko - głowica, blok, tuleja. Bez rozebrania możesz sobie gdybać. Z reguły przy zagotowanym silniku puszczały oringi na tulejach. Przy zamrożeniu - to tak jak wyżej.
Witam 3 tygodnie temu padł mi czujnik od wiatraka chłodnicy w mojej Astrze F 1.4 96'. Silnik zagotował się ale pomału dojechałem do domu. Kilka dni później oddałem auto do mechanika który wymienił mi ten czujnik plus przekaźnik bo podobno też nie działał. Niestety po naprawie zaczął rozładowywać się akumulator. Mechanik wkładał swój własny ale po kilku...
Praca napędu musi być przerywana? Jeśli nie to niezawodne i najprościej zdobyć jakiś mały silnik z dużą przekładnią i dorobić / kupić drugą tak by uzyskać około (3st/10s czyli 18st/min czyli 180st/10min) 3 obroty na godzinę. Możesz pomiędzy przekładniami zastosować wariator, uzyskasz wtedy możliwość małej regulacji i dostrojenia obrotów. Ewentualnie...
zawsze możesz grzać silnik dopóki się nie zagotuje i wtedy będziesz miał pewność że wentylator się nie włącza a o silnik się nie martw - chwilowe zagotowanie mu nie zaszkodzi, a jeśli już do tego dojdzie to włącz ogrzewanie kabiny na max aaaa i nagrzewaj go z wyłączonym nadmuchem w kabinie bo się nigdy nie zagrzeje
Ale ja bym sprawdził termostat czy otwiera duży obieg E tam już dawno by zagotował silnik, jeśli masz dobre ogrzewanie to jest to normalna sprawa w a8 obieg wody jest rozbudowany i nie należy nawet bez potrzeby odkręcać korka wlewowego.
Czy się różnią ciepłotą musiałbyś się producenta zapytać,żaden mechanik ci tego nie powie,może być podobnie czy porobić testy wrzucając go gorącej wody jeden jak i drugi.Ale logicznie myśląc nie może być od benzyniaka bo przy ciężkiej pracy zagotujesz silnik.
Trudno to zdiagnozować, bo dzieje się sporadycznie. Trzeba uruchomić silnik i niech sobie chodzi, obserwować włączanie się wentylatora. Zarejestrować przy pomocy kontrolki gdzie jest problem, gdy się nie włączy, czy czujnik połączył obwód. Ja niegdyś przejeździłem 1 rok bez wentylatora w seycento- taka trasa do pracy, pogoda i inne uwarunkowania- szybka...
Zaszlamiony układ. Zatkane lamelki w chłodnicy. Korek w zbiorniczku wyrównawczym ? nie cieknie ? Raz doszło do przegrzania i wystrzelila nagrzewnica. W korku zbiornika wyrównawczego jest zawór nadciśnieniowy, więc nic nie ma prawa strzelać, chyba że on sam, ale to dopiero jak się silnik fest zagotuje, więc już tutaj jest coś nie tak. Nieszczelny zawór...
Siema mordeczki Chciałbym Was prosić o pomoc w doborze silnika do BMW e46 316i ON+LPG wersja przedliftowa. Zagotowałem silnik (1,9-105 koni). Sprawa wygląda następująco. Wymiana jest konieczna. Myślałem by wstawić taki sam goły słupek a graty się przerzuci, ale zastanawiam się czy poliftowy silnik 118 konny będzie pasować z taki samymi gratami. Proszę...
Witam Mam taki problem, otóż gdy silnik jest dobrze rozgrzany wentylator nie włącza się. Sprawdzałem na krótko tz. zdjołem kostkę od czujnika temp. który znajduje się w głowicy (zaraz pod termostatem) włączyłem stacyjkę zapaliła się kontrolka od temp. poczekałem chwilkę i zaraz zapaliła się kontrolka od wentylatora i wentylator zaczyna pracować. Dodam...
W przedłużaczu na którym zapewne pracuje i przegrzewa się silnik mam ze dwa takie zagotowane ze stopionymi uzwojeniami.
Zagotowany silnik wedlug ciebie to nie problem ? Jesli masz mnie tutaj obrazac to wcale sie nie odzywaj, wydaje ci sie ze nie mam innego zajecia tylko niepotrzebnie na forum sobie wypisywac. Potrzebuje wskaznik elektroniczny zeby konkretnie ocenic po jakim czasie sie zagrzeje zeby codziennie wody nie gotowac.
No czujkę pójdę zaraz oczyszcze rurkę i się zobaczy. Kable oizoluje. Tylko co z tą pompą, producent też by przewidział zagotowanie i że by chodziła na sucho. Producent pieca pewnie przewidział ale pompy? Bo chodzi teraz jak silnik od motorówki. Wcześniej była cicha tylko słychać było wodę, a teraz to słychać takie szybkie trykanie.
Witam, może ktoś już miał taki problem . Do pracy zcholowano autko j/w , uwagi klienta - w czasie jazdy zapaliły się kontrolki , auto zgasło i dym z pod maski. diagnoza, brak płynu w zbiorniku i nie podpięta kostka do wentylatora chłodnicy tuz przy niej , widac było po zielonym nalocie że od wieków. Poszedł nowy płyn , przy odpowietrzaniu wentylator...
Tomekb ma prawdopodobnie rację. Mogłeś zagotować swoje autko.
Jaka jest istotna różnica pomiędzy prądem płynącym z silnika przez prądnice a generatorem prądu Wydajności prądowej oraz strat energii? Już tutaj był temat zakładany gdzie autor chciał zasilać narzędzia na ogródku poprzez przetwornicę 12V/230V 1000W. Na wolnych obrotach rozładowywało mu akumulator w samchodzie. Więc utrzymywanie stałych obrotów 4000/min...
Jak pękł i pył dotarł na silnik no to po zawodach mogło się łożysko zatrzeć silnik się zablokował i spalił.Jeżeli worek jest przeciążony to silnik się zagotuje jeżeli nowy sprzęt w granicach 2 lat to ma system wyłączenia się jak za gorąco mu.Ja mam stary odkurzacz w piwnicy taki na remonty przeznaczony ma moc 1000 Watt worek około 9 l i jest super z...
Musisz wymienić chłodnicę i sprawdzić, co się będzie działo. Ubywanie płynu mogło być spowodowane dziurą w chłodnicy, której nie zauważyłeś wcześniej. Branie oleju może być spowodowane przegrzaniem silnika - jazda autem 4 miesiące, które się przegrzewa mogło spowodować uszkodzenie pierścieni. Jeżeli wlałeś 5l zimnej wody do zagotowanego silnika, który...
Jeśli ktoś, zastanawia się nad tym, czy dolać, czy nie, uszczelniacza do chlodnic, to dobrze radzę nie dolewajcie tego do układu chłodzenia, można przez głupotę wpedzic się w niezle kłopoty. Tak przdazylo się w moim aucie, idiota mechanik dodał mi to świństwo, bo był maly wyciek plynu. Efekt, zagotowany silnik na autostradzie,poniewaz zalepilo termostat....
Płyn chłodniczy za dobrze nie wygląda i niepotrzebnie odkręcałeś na gorącym. Układ ma pracować pod ciśnieniem po to by woda się nie zagotowała. Musisz przemyć układ i zalać jakimś normalnym płynem wtedy będzie wiadomo co jest grane.
Sprawdź termostat albo wymień. Kosztuje grosze. Poza tym nie widzę tu nic niepokojącego w Twoim poście (chyba że źle zrozumiałem). Zacięty termostat zagotujesz silnik ogrzewanie działa, otwarty nie zagrzejesz silnika przy obecnych temperaturach nie drgnie wskazówka za bardzo. Napisz dokładniej o co dokładnie chodzi. Pozdrawiam ;)
pokosi trochę i zagotuje silnik, robiłem takie coć i rodzina sobie w ciągu niepełnego sezonu z tym poradziła - poszedł dym. nie musi dobrze izolować - byle gdy pojawi się napięci rama kosiarki miała metaliczne połączenie z ziemmią, a rączka była dobrze izolowana, wszystko przez S191 C3 i ew. różnicówkę 0,03A :? macher
W jaki sposób turo ma zagotować płyn po wyłączeniu silnika jeśli cały czas będzie chłodzone płynem podczas jego pracy??? W-g. mnie to całkiem niepotrzebna ta pompa.
Einhell czasami potrafi zadziwić. Mam kompresor Einhell Global, kiedyś pękl wąż, ciśnieniówka nie wyłączyła bo wiadomo-z butli uchodzi i pracował on tak długo, że aż zagotował olej, zaś silnik był tak gorący, że jak na niego plunąłem ( :) ) to odparowało z sykiem. I co? Nic mu się nie stało, mam nawet wrażenie, że od tego czasu chodzi jakby trochę lepiej.
Tutaj pokazano pomiar cewki na przykładzie silnika z pralki: https://youtu.be/s8wwMzR10WU Ty musisz wpierw zmierzyć rezystancję cewki i zapamiętać wynik pomiaru, następnie zagotuj wodę i wlej do szklanki, w tym wrzątku zanurz cewkę pompy i ponów pomiar, jeżeli rezystancja zaniknie to cewka jest uszkodzona. Możliwe, że i zimna pokaże Ci brak rezystancji...
Skoro w VAGu i na klimie wskazuje poprawnie to przyczyna jest tylko jedna podwójny czujnik temperatury. Mimo, że nowy to niesprawny, bądź jego okablowanie. Jak juz pisałem jest to czujnik podwójny i jedno wskazanie wędruje prosto do MCU, a drugie bezpośrednio na zegar. Z tego powodu nie zagotujesz silnika, bo tylko ten pomiar co idzie do MCU jest brany...
Witam. Czujnik temperatury nie ma nic wspólnego z pracą silnika , może co najwyżej nie wskazać przegrzania i zagotujesz silnik.A ta kontrolka to nie jest czasem od temperatury skrzyni? Brzęczyk ma się załączyć z każda kontrolką.
Zastosuj silnik na 12V i po kłopocie, albo dostosuj sterownik z zasilaczem do silnika który masz i to wszystko. W tej chwili około 10V masz za dużo i dlatego zagotowałeś BUZ-y. powodzenia................
Juz kilka razy pisałem o termostatach parafinowych co i dlaczego. Zanim zamontujesz termostat zagotuj go w garnku do full otwarcia i ochłodź w zimnej wodzie. Operacje powtórz ze trzy razy, potem zamontuj i podziękuj.
Ten Sense również dać na plus do aku?? http://obrazki.elektroda.pl/7951731800_1... Kurcze byłem pewien że Ci już odpowiedziałem ale mój post gdzieś wcieło, nie wnikam co i kto i jak. Podłącz do akumulatora to sense, gdybyś natomiast miał oświetlenie zasilane napięciem zmiennym przy tym inny regulator to wtedy należy podłączyć sense...
Witam ponownie. Niestety nic nie dało. Wymieniona chłodnica, głowice, olej.plyn. Po pół godzinie pracy talerzowanie zagotował płyn i olej. Cały silnik wrzawy. Może wina wału? Trzeba wymienić na nowy? Smarowanie jest ale ciśnienia oleju mi nie pokazuje manometr
P.S. Ukręcony wirnik... Nie uważasz że jak by wirnik był ukręcony i wcale się nie kręcił to silnik by się szybko zagotował? Mógłbyś mi wytłumaczyć dlaczego tak myślisz? Może ja się myle.
Jak pompa cieknie to nadaje się do wymiany. Tylko nie używaj żadnych proszków uszczelniajacych bo nie skończy się na pompie wody. A w jakim kraju jesteś ze to jest aż tak kosztowne? bo w Polsce zapłacisz około 300 zł tak jak za rozrząd a np w Anglii około 80 funtów a to ile możesz stracić jak zagotujesz silnik jest o wiele droższe
zagotować akumulator samochodowy silnik dyson silnik dogrzewać silnik silnik
indukcja plyta przepala bezpiecznik deski rozdzielczej diagnostyka programy mazda
zmywarka bosch czujnik firmware ml2160
Migająca cyfra na płycie indukcyjnej - co oznacza? Nakrętka mocująca GX16-8 – gdzie kupić, zamienniki, sklepy TME, RS, Allegro, Kenwood