Czyli, moim zdaniem Ty nie możesz narzekać na niedogrzanie silnika. Wszystko jest ok i nie powinieneś sobie tym głowy zawracać. Silnik jest dogrzany i ma czas na odparowanie wody*... Możesz spokojnie jeździć, bacząc na punktualną wymianę oleju...
Nie kombinuj, tylko zatrzymaj się samochodem w miejscu osłoniętym od wiatru i nagrzej porządnie silnik. Przy tych temperaturach płyn szybko puści w wężykach w masce. Następnie wypsikaj wszystko i zalej porządnym płynem.
W zasadzie są trzy możliwe przyczyny: - zablokowany wirnik, wskutek tego długi prąd rozruchowy przepala bezpiecznik - silnik doziemiony na jednej fazie, - przerwa w jednej z faz. Zablokowanie wirnika łatwo stwierdzić. Doziemienie- sprawdzić stan izolacji megaomomierzem 500V Przerwy- Sprzwdzić omomierzem oporności uzwojeń, ciągłość linii zasilającej...
Skoro polecieli na księżyc to wsio sie da naprawić, ale aby układ dał się odpowietrzyć MUSISZ go najpierw rozmrozić ,skoro zamarzł w zbiorniku uwodniony olej wspomagania to w przewodach jest to samo i nie przepchnie przez maglownice bo otworki są małe i w metalu, żadne pomysły typu ropopochodne nie pomogą a mogą spowodować fajerwerki, silnik nagrzany...
To farelka do środka skierowana w stronę nagrzewnicy. A przewody od silnika do nagrzewnicy w tym czasie można suszarką do włosów potraktować. Samochód odpalić by nagrzać płyn i wymusić obieg.
Czy można by było jakiś krótki instruktaż jak go odpowietrzyć?[/quote] Kręcenia rozrusznikiem ci jednak odradzam :idea: :D , bo prędzej go przegrzejesz i na koniec będzie do wymiany :cry: ,a aku do ładowania :idea: , prosty sposób to dmuchasz w zbiornik lekko powietrzem ,i po puszczasz przewód zasilający przy pompie ,gdy będzie lecieć paliwko już bez...
Najbardziej prawdopodobne jest że zamarzł tłumnik. Zbiera się w nim zaskakująco dużo wody, jeżdząc na krótkich odcinkach. Wywierć w nim otworek w najniższym miejscu i wstaw auto do ciepłego garażu na całą noc. Bez katalizatora będzie chodził dużo głosniej, silnik będzie pracował nie zwariuje od tego.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Na ścianie grodziowej(węże wodne wchodzą do kabiny)masz 1 odpowietrznik,drugi jeżeli jest powinien znajdować siś przy lewym reflektorze.Utrzymujesz podwyższone obroty silnika(około 2000)odkręcasz odpowietrznik(najwyżej umiejscowiony)-nie wykręcasz-dolewasz płynu,póżniej 2.Po usunięciu powietrza z układu pojawi się ogrzewanie w kabinie-nawiew.
Dałem ci odpowiedź wyżej . Miałem to samo , lało się z odmy jak z kranu. Wymontowałem wypłukałem z tego syfu w środku , ropa , benzyna , zostawiłem na noc aby się wymoczyła , wysuszyłem , założyłem na nowym oringach i śmiga Wiem że to jest problem zamarzająca odma . Zacznij od tego co już ja sprawdziłem i działa to . Dodano po 56 I nic nie wierć ani...
nie mogę otworzyć maski od silnika w Citroen c2, chyba zamarzła Gorącą wodą polać i się odmrozi. Drugi sposób to odholować do ogrzewanego garażu.
Rozcieńcz sobie wodą i po sprawie. Są stężeniometry wyskalowane w stopniach Celsjusza, które pokazują granicę zamarzania. W praktyce wychodzi to tak, że koncentrat -40 rozcieńczony 1:1 daje granicę -20. Jego właściwości nie wpływają ujemnie na przekazywanie ciepła. Dodatkowo mniej kamienia kotłowego się osadza, dobrze pracują zawory i automatyka- to...
No cóż - ten napęd to nie łódź podwodna - wystarczy lekkie zużycie uszczelniaczy na osi ramienia i pocieknie. Te siłowniki jak widać niezbyt dobrze znoszą nasz klimat - kilkugodzinny lub nawet kilkudniowy deszcz w zachodniej Europie a 3-miesięczna marynata w lodzie i roztapianym śniegu to dwie różne rzeczy. Wymień uszczelniacze na osiach ramion (są...
Zamek pewnie nie zamarznięty, tylko dawno stanął na amen bo ktoś już wcześniej pryskał do niego jakieś odmrażacze, WD40 czy inny szajs. Dostać się do komory silnika od spodu, podać prąd i otworzyć pilotem.
Woda nie byla z oszczednosci , ale dla rozgrzania silnika zalana takze nie mowcie o oszczedności na płynie chlodniczym , nie chodzi mi o rady typu , na nastepny raz zalewaj go sb plynem albo by nie oszczedzac , niech wypowiedza sie osoby ktore mialy podobny przypadek .
Podałem tylko przykład ciekawego zjawiska ,ale jeśli chcesz odebrać wodzie energie cieplną , możesz to zrobić np. silnikiem Stirlinga http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_Stir... Oczywiści nie ochłodzisz nim wody do zamarznięcia ale jakby użyć modułu peltiera i zasilić go z prądniczki zasilanej silnikiem Stirlinga może coś z tego by wyszło.
Wiem iż występuje zestaw do takich silników - kolega w ten sposób zatarł silnik.Ale cena chyba w WV 350 zł. Występują grzałki do osuszaczy powietrza w pojazdach ciężarowych - miałem doczynienia z autobusami , z tąd wiem że do starych autosanów były na 12 V
Dzisiaj wymieniłem filtry nalałem do nich ropy no i ten sam problem, gdy odkręcam odpowietrznik przy filtrze z odstojnikiem to zamiast wytryskiwać ropa wciąga sie powietrze. Nie mam pojęcia co to może być. Spróbuję jeszcze tego co radzi kolega Iły
Witam, Mam samochód który jezdził na wodzie. Pomimo tego ze woda zawsze była spuszczana musiało cos zostac. Niestety chyba pompa zamarzła. Chcaiłem go odpalić ale nie chcial. Skutek był tego taki ze pasek rozrządu się rozwalił(urwało zeby) gdy nim krecilem. Czy mogło sie jeszcze cos rozwalić? Samochód nie odpalił mi.Wiec silnik nie chodził. Mogło byc...
Daj rocznik i pojemność silnika.
Jeśli silnik był zalany wodą, która zamarzła, po czym po rozmrożeniu woda trafiła do oleju to dość jednoznacznie wskazuje na pęknięcie bloku silnika (zamarzająca woda w płaszczu wodnym cylindra rozsadziła jego ścianki). *** Przepraszam, jakoś przeoczyłem wzmiankę, że po rozmrożeniu silnik dał się uruchomić, tylko nie ma ciśnienia oleju.
Sorry, zapomnialem :D Jest to rocznik 1999 silnik 1.3MPi 68km Przebieg wgl. Licznika 120k km
chyba masz racje, bo po umyciu tego cuda myjką z ,,chemia pod ciśnieniem,, znikło, jednak na drugi dzień powoli znowu się pojawia kiedy mata wysycha. Możliwe ze to może być ropa zamiast ,,starego oleju,,? Ropa gdy wysycha zostawia tłusty ciemny slad. To pozostałości po jakiejś chemii do mysia silników. Miałem takie u siebie.
witam w pierwsze kolejności posprawdzaj węże czy nie są pozałamywane i czy się nie pocą to znaczy czy nie są po sieknięte bo wtedy podczas rozgrzewania płyn wypycha do wyrównawczego a podczas stygnięcia zamiast ściągać płyn spowrotem do do chłodnicy ciągnie powietrze
Ale w magicznej instrukcji od tego autka jest napisane ze jeden bezpiecznik (15A) odpowiada za swiatla kierunkow(...) spryskiwacze, swiatlo stopu bla bla bla bla nadmuch powietrza bla bla bla silnik wycieraczki, dlatego bezpiecznik wykluczylem :>?
Pacjent corsa D benzyna 1.2. Podczas kwarantanny auto stało 2tygodnie. W ubiegły piątek odpalił bez żadnego jąknięcia. Po 4 dniach kiedy stał kręci na moje tylko rozrusznik nie słychać kręcenia wałem. Mechanik podjechał powiedział na początku że rozrusznik A potem stwierdził że jednak kręci dobrze ale paliwo zamarzlo I dlatego nie chce odpalić. Mi się...
sa 3 odpowietrzniki jeden blisko silnika na wezu lub obudowie a drugi na wezu taki koreczek ktory idzie od nagrzewnicy czyli z tylu za silnikiem przy scianie grodziowej.
Nie powinno wlewać się wody do układu chłodzenia: 1. Temperatura wrzenia wody niska w porównianiu do np. petrygo Bzdura - układy chłodzenia współczesnych silników, to układy z podwyższonym ciśnieniem - woda tutaj wcale nie wrze w 100°C. Ponadto Petrygo, to kolegi zdaniem z czego się składa? Bo w/g producenta to wodny roztwór glikolu etylenowego o temp....
Witam. Mam problem z oplem corsa, a mianowicie zamarzło mi paliwo w filtrze. Wymieniłem filtr paliwa, zalałem go paliwem, zakręciłem a Opelek ani myśli zapalić. Przede wszystkim interesuje mnie, czy ten Opelek ma w zbiorniku jakąś pompkę paliwową? Czy może gdzieś przy silniku oprócz tej głównej pompy wtryskowej? I jak taki układ paliwowy odpowietrzyć.
Napisz jaki silnik i jak to się zaczęło,czy miałeś ubytki płynu chłodniczego,czy zmieniałeś może płyn,czy z nawiewu leci ciepłe powietrze,czy wentylator chłodnicy się włącza?Wygląda mi to na zapowietrzony układ chłodzenia,ale nie mam pewności(za mało danych). A nie napisał czy odpowietrzał tak wiec raczej 100% zapowietrzony, to nie kamien bo zapchało...
Uszczelka pod głowicą ,brak płynu w chłodnicy, awaria pompy wodnej -to twojego auta minusy.
Jakie były błędy w tym airmaticu? Może być problem albo z przewodem wysokiego ciśnienia albo z zaworkami, trzeba by sprawdzić szczelność układu. Oczywiście że jestem na forum mercedes.auto.com.pl . Zajmujemy się też regeneracją SBC (łącznie z wymianą szczotek silnika itp)
Witam, ja mam zamontowany Vallox 150SE i o ile w zimie sprawuje się bardzo dobrze, to latem jest niestety dużo gorzej. Problemem jest bypass, który w zasadzie nie działa/działa słabo. Na nawiewie mam chłodnicę, z którą współpracuje GWC glikolowy. W letnie dni z odczytów na sterowniku wynika, że powietrze zasysane z zewnątrz jest schładzane do około...
W sterowniku silnika trza patrzeć.
Wyczyść porządnie tą odmę, łącznie z kanałami w misce\bloku i zapomnij o problemie. Oczywiście samochód musi jeździć by się nagrzać. Zakryj chłodnicę i wloty w masce kartonem, aby dłużej ciepło trzymał. Nie wiem czy są tam dolne osłony silnika, ale to dużo daje. I nie słuchaj dziadów co prawią, że dobry termostat, to nie pusci na duży obieg, bo nie...
Pompa jest przy silniku. Po elementach elektronicznych nie lej wodą.
Czy go odpalasz na gazie ? Jeśli tak to ...jak najbardziej jest taka możliwość aby parownik zamarzł - rozprężający się gaz osiąga dosyć niskie temperatury a jeśli dodatkowo obieg płynu jest słaby to ....parownik zamarza. Coś takiego w "zwykłych" instalacjach bez kompa to często spotykany problem dlatego zaleca się uruchomienie na benzynce i dopiero...
Witam od paru dni cieknie mi woda wewnątrz lodówki okazało się że cieknie z otworu do którego skrapla się woda ze ścianki.Poczytałem trochę w internecie o czyszczeniu takiego skraplacza więc zabrałem się do czyszczenia pogmerałem drutem,plastikową rurką wyleciało strasznie dużo syfu ale nie pomogło po paru dniach jest to samo tak jakby było zatkane...
witam i chcialbym sie wypowiedziec na temat oleju napedowego do diesla ,otoz sa trzy gatunki tego paliwa i oznaczone sa iz25,iz35 i iz50 ,ogolnie na rynku u nas sprzedawane sa tylko iz25i iz35 ,piedziesiatka uzywana jest tylko w wojsku ,cyfry te mowia o temp. scinania parafiny .jesli ktos czytal dokladnie instrukcje obslugi samochodu i postepowania...
Juz chyba am odpoiedziales na pytanie... Zamarza Ci gardziel co tlumacza objawy jakie opisales. Tym bardziej ze jeszcze doprawiles to trefnym paliwem (pewnie wieksza zawartosc wody) a pogoda raczej tez nie jest sprzyjajaca (ponizej zera). Najlepiej zeby wykrecic gaznik i dobrze go wyczyscic (z wody...) przedmuchac , wysuszyc. Dobrzeby bylo silnik nagrzac...
Witam. Mam problem z wyciekiem oleju w golfie 1.3 91r na pełnym wtrysku.Pare dni temy wyrzuciło w nim olej prawie cały wszystko było zalane więc wymieniłem uszczelke bo i tak była do wymiany ,zimeringi,paski bo byly zalane olejem, uszczelke od dekla w którym jest osadzony dolny zimering.Z początku myślałem że to uszczelka jest walnięta na kanale olejowym...
Witam. Mam problem ponieważ tej zimy zamarzło mi clio pierwszy samochód kupiony w lecie myślałem że płyn to woda z jakąś domieszką przeciw zamarzaniu przy rutynowej kontroli zobaczyłem lód w zbiorniczku i zamarźnięte przewody samochód zamarzł już pewnie na samym początku mrozów i zrobił jeszcze kilkanaście kilometrów nagrzewnica dmuchała cały czas zimnym...
Na uszlachetniacze też się nie dajcie nabrać, powinno je się stosować wyłącznie w dodatnich temperaturach, dolane na mrozie nic nie pomogą. Może to nie tyle uszlachetniacz co tzw. depresator ale od kilku lat leje Diesel Skydd i nigdy nie miałem problemu. Pierwszy raz go wlałem parę lat temu jak były przez kilka dni takie mrozy po -20*C i mi ścięło...
Witam, problem jest złozony! Mianowicie jakiś czas temu po godzinie jazdy przestawało leciec mi do wnętrza auta powietrze z nawiewu, początkowo myślałem że to silnik nawiewu szwankuje, co sie okazało, klimatyzacja "działa za mocno" do tego stopnia, że zamarza parownik oraz na przewodach pojawia sie lód! Gaz nie ucieka z układu, został dobity i jest...
Denaturat jest uwodniony bo nie ma 100% alkoholu, ja w takich przypadkach na zbiornik 60-70l wlewam 5l benzyny, a trzeba dbać o silnik diesla i wymiany filtrów paliwa robić i spuszczać kondensat jak jest możliwość, a pisałem że na zimę odwracam filozofie tankowania czyli w pażdzierniku tankuje do pełna a potem dolewam do pełna tak 100-150zl na tank...
Moze masz uszkodzony termostat? Temperatura silnika utrzymuje sie w normie?
Jak z chłodnicy się leje to wymienić na nową. Parownik zamarza gdy nie ma w nim płyny chłodzącego z układu silnika. Może nie być wystarczającej ilości oleju w skrzyni, dlatego biegi ciężko wchodzą.
Witam serdecznie. W ubieglym miesiacu zamontowalem instalacje sekwencyjna Zenith w samochodzie Nissan Micra. Wtryski valteki zolte. Od samego poczatku jest problem z przelaczaniem na gaz. Kiedy silnik osiaga temperature instalacja przelacza sie na chwile na gaz a nastepnie na benzyne. I tak kilkanascie razy. Zauwazylem, ze te objawy wystepuja przy niskich...
mecze sie jeszcze ze starym polonezem i to naprawde sie mecze bo jak go nie rozgrzeje porzanie na benzynie to na gazie raczej ciezko jest jechac... a mianowicie ktoregos pieknego dnia pedzialem sobie do pracy no i daleko sobie nie zajechelem bo silnik zaczal sie dusic kichac prychac i zgasl. jak podnioslem klape silnika zobaczylem bialutki parowniczek..............
Żeby taki silnik odpalił musi mieć odpowiednie ciśnienie na listwie CR oraz odpowiednie obroty rozrusznika , może wydawać się że kręci normalnie a w rzeczywistości jest za wolno , z tym plakiem to radzę nie przesadzać , co by kłopotów sobie w motorowni sobie nie na robić .
Okazuje się, że pompa paliwowa działa. Po odłączeniu powrotnego przewodu paliwowego i włączeniu pompki, paliwo dużym strumieniem wypływało z niego prosto do kanału. Znaczy to, że przewody są drożne. Jak pisałem wcześniej odkręcany był tłumik, ale nie był odkręcony katalizator. Może to on jest zatkany i nie pozwala na wydostawanie się spalin. Jednak...
Witam.Problem polega na tym ze auto nagle zaczęło mi przerywać na gazie.Otworzyłem maskę a tam zamarznięty parownik.Myślałem ze płyn mi gdzieś wyleciał i nie ogrzewa parownika ale gdy zacząłem odkręcać korek wlewu płynu chłodzącego to było słychać głośne syczenie i wydobywała się jasna piana.Musiało się wytworzyć spore ciśnienie.Jak przygazowałem i...
A parownik masz wysoko umocowany? Bo jak za wysoko, pompa ma wiecej roboty. No jak wszystko drozne, i juz kiedys dzialalo, a teraz nie - to moze byc pompa. Plyn wogole do parownika nie plynie, czy plynie, ale malo? A jak wyglada chlodzenie silnika? Dobrze chlodzi?
Witam , napisz jaki masz silnik tzn. czy na wtrysku MPi czy SPi i rodzaj innstalacji gazowej- możesz miec w instalacji od gazu czujnik temperatury i dopieru po przekroczeniu np. temperatury 70-80 stopni celsjusza mozna załączyć gaz.
witam,gaz rozpreza sie w reduktorze ,a nie w wielozaworze jezeli zamarza wielozawor tzn., ze jest wyciek gazu /powinno czuc gazem/na to co sie dzieje nie ma tez wplywu maly przeplyw gazu /auto by nie mialo osiagow/ gaz plynacy do elektrozaworu /przed reduktorem/ ma ok. 15 atm cis.i na pewno nie zamarznie /jak plynaca woda pod cisnieniem/,zamarza tylko...
Punto wywinęło mi psikusa i zamarzł na amen mechanizm zmiany biegów. Auto zostawione na 3 biegu lub luzie - da się przełączać 3 bieg, luz i 4 bieg - dźwignia chodzi lekko przód-tył, za to na boki nie można jej ruszyć nawet na siłę. Po kilku-kilkunastu minutach pracy silnika puszcza. Jednak z tego co patrzyłem pod maską to nie zamarza linka/cięgno, bo...
To normalne, że jak jest zimno - parownik zamarza. Rozprężający się gaz pochłania dużo energii cieplnej co doprowadza do obciżenia temperatury i zamarzania wody. Woda powinna być ciepła a nawet gorąca żeby parownik działał normalnie. Latem jeszcze jakoś da się tak jeździć, bo jest ciepło, zimą już nie. Możesz zaradzić problemowi i zalać układ chłodzenia...
http://obrazki.elektroda.pl/7251251200_1... http://obrazki.elektroda.pl/7245043500_1... http://obrazki.elektroda.pl/3844110900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1342324800_1... Witam... Panowie dalej walczę z tematem, temperatury idą wysokie a ja w "lesie"....cała czas mam problem z odszukaniem...
Gratulacje dla konstruktora silnika 1,4 16v grupy VW za notorycznie klapiące szklanki i zamarzającą odmę. Ten silnik pracuje niemalże jak diesel... a, i byłbym zapomniał szacun dla mądrego który wymodził taki a nie inny dostęp do postojówek w Passacie b5 FL, projektantowi lanosa za umiejscowienie górnej śruby od rozrusznika i dostęp do niej składam...
termostat otwiera obieg chłodnicy i nijak się ma do obiegu reduktora, chyba że odwrotnie : jak by był cały czas otwarty to by się silnik nie nagrzewał - nabrał Cię machanik. Gdyby gaz dostawał się do układu chłodzenia to też byś natychmiast miał gwałtowne objawy : wyrzucanie płynu do zbiorniczka i w końcu zagotowanie silnika z powodu zapowietrzanie...
Proponuje temat do kosza!! nie wolno spalac zuzytego oleju!!!! A przynajmniej domowym sposobem!!! ja palę tłószczem z kurczaków bo pracuje w supermarkecie ale super to on jest tylko dla kierownictwa i włascicieli na trzyosobowa rodzine mam 550 zł miesięcznie jak by nie tłószcz z kurczaków to chyba bym zamarzł i nikt by sie tym nie przejoł tłószcz z...
mam problem podczas jazdu nagle spada mi temperatura na ninimum, śilnik się dlawi a po otwarciu pokrywy od gaźnika widać lód i wodę. co robic, czekam na propozycję pozdrawiam
masz raczej do wymiany czujnik poziomu płynu w zbiorniczku wyrownawczym. mozesz zobaczyc czy po odlaczeniu czujnika zapali sie kontrolka
słuchaj to ja wiem o tym ze zimny nie wskoczy na gaz (potrzebuje co najmniej 55stopni by się rozprężyć) ale jest tak ze nawet jak jest silnik do 90 rozgrzany to jest kiszka, trzeba po rozgrzaniu do 90 jeszcze z 30 min poczekać by tam coś odmarzło i wtedy działa. W trasie to z rana muszę przejechać około 60 km żeby odmarzło a temperaturę 90 mam po 10...
Witam. 2003 rok MPII, WDB9340321K822454,przebieg 525tyś, w butlach sprężonego powietrza pojawił się płyn, spuszczenie poprzez odkręcenie czujnika kondensatu daje spokój na 2 tygodnie. Odkręcenie korka na zbiorniczku wyrównawczym powoduje wyrzucenie płynu chłodzącego, oraz na pracującym silniku pojawiają się pęcherz powietrza. Zimą podczas mrozu, nie...
z powodu uszkodzenia komputera uzywam z koniecznosci auta tylko na LPG i problem mialem w 30 stopni mrozu bo gaz rozprezony zanim dotarl do miksera zamienial sie w ciecz.... i niestety silnik gasl...dzialo sie to tylko rano kiedy zapalilem i zanim reduktor sie ogrzal juz byl soplem lodu... czy ktos slyszal o reduktorze ogrzewanym spirala ? czyli elektrycznie...
Witam wszystkich bardzo serdecznie, jest to mój pierwszy post. Problem dotyczy zamka centralnego samochodu Opel Agila 2001 mojej żony. Dopóki autko było na gwarancji, zamek centralny działał poprawnie. Po wygaśnięciu gwarancji zaczęły się problemy. Zimą, zamek centralny w drzwiach kierowcy czasem się nie otwierał. Panowie z ASO wszystko rozebrali, wyczyścili...
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
kumpel kiedyś w pojeździe marki star miał zamątowaną grzałeczke od pralki automatycznej w misce olejowej kiedyś widziałem klijenta co miał coś podobnego w osobowym ale nieznam szczegułów ale jak sie olej zrobi ciepły to powinno autko na mrozie odpalić. Co do samostartu to dobry ale na krutką mete bo silnik na tym cierpi a na zamarznięte paliwo to jest...
Witam-jak w temacie-samochód z rana zapal bez problemu,jednak zdarza mi się kilka razy w ciągu dnia taka sytuacja,że jak mi niechcący zgaśnie,to potem są ogromne problemy z rozruchem-nawet na benzynie-kręcę i kręcę i ledwo zapala,mieszam przełącznikiem benzyna-gaz oraz pedałem gazu i po kilkunastu sekundach zapala-czy to ma związek z tzw."zamarzaniem"...
witam jezeli mowimy o tym samym bezpieczniku to zasila on tez podgrzewanie odmy silnika jest to taka plastikowa przelotka srednicy 1.5cm zamontowana na przewodach gumowych w poblizu filtra powietrza. zadaniem jej jest nie dopuscic do zamarzniecia odpowietrzenia silnika
Mam ibize 1.4 MPI z 2001 od nowości, przejechane ponad 200000tyś. Praktycznie żadnych problemów, tanie części. Nie mam problemów z rdzą. Problemy: Zamarzającą odma zimą (jak się nie czyści miski), wówczas auto pluje olejem przez bagnet. Przy wymianie oleju powinno się wyczyścić miske olejową oraz smok bo też lubi zamarznąć i można zatrzeć silnik. Zacierają...
Witam mam na zamki sposob sprawdzony wielosezonowo:)wystarczy strzykawka i olej-mixol to takie cosik do silnikow dwusuwowych dziala rewelacja i nawet przy -20 spokojnie otwieram drzwi :)nie niszczy zamkow ani lakieru.
Myślę ze przyczyną może być jakiś kawałek lodu który gdzieś przy odpowietrzniku sie zakleszczył, . Jaki płyn Pan miałeś w chłodnicy :?: , mieszanke z wodą :?: ,teraz to tylko założyć nowy wąż i zalać czystym płynem nie zamarzającym i sprawdzić i obserwować co się dzieje podczas grzania silnika :idea: ,być może tylko wąż strzelił ze starości :cry: ,
wygląda na zamarzający parownik albo cewkę zapłonową. Ja miałem cewkę uszkodzoną, na początku szarpało tylko na gazie, później już na benzynie też.
Aby olej nie był zbyt gesty A no właśnie to dlaczego jest olej 0W-30/40, który jest jak woda (nie zamarza) i na którym auta robią po kilka set kilometrów i więcej. Nowa technologia. Zastanawiałem się, czy skasować ten wpis, czy niech zostanie. Chodzi mi o Japończyków. A i jeszcze kręcą do końca cyferblatu. Dopiszę 3, a może 4 lata temu wsiadłem na...
Nie prędkość minimalna nie jest określona . Właśnie jest problem z znalezieniem odpowiedniego silnika w katologu... Na zamówienie zrobią Ci taki, jaki sobie zamarzysz. Tu niema żadnego problemu.
do sprawdzenia.przede wszystkim płyn w układzie chłodzenia chodzi o poziom.na wszelki wypadek można odpowietrzyć reduktor może to być jedną z przyczyn.w reduktorach przy zbyt małej ilości płynu wytwarza się poduszka powietrzna i nie jest ogrzewany,wtedy gaz nie odparowuje a zamarza.w momencie przełączenia go na benzynę ten zamarznięty gaz zaczyna powoli...
Swoja drogą proszę podać źródła które mówią o ustawianiu prądu zabezpieczeń na prąd znamionowy? Piszesz masz. https://www.moeller.pl/Documentation/old... Mamy do czynienia z łagodnym rozruchem . Po to stosujemy zawory odprężające. A przy minus 20 stopniach to ci powietrze zamarznie nie tylko olej . Więc kompresora w takich warunkach...
Wyjdziesz na ulice protestować Nie. Jak będę musiał gdzieś jechać to po prostu wyjdę z ciepłego domu ogrzewanego drewnem i odpalę moje 25 letnie auto z silnikiem spalinowym i zwyczajnie pojadę gdzie będę chciał. I jeszcze pomacham zamarzniętym właścicielom zabawek na baterie...
W silniku nie będzie panować żadne nad ciśnienie ponieważ gazy które zbieraj sie w skrzyni korbowej mają swobodne ujście do atmosfery. Takie rozwiązanie było stosowane w silnikach 30 lat temu i potrafią pracować do dziś. Aktualnie czekam na mrozu aby sprawdzić czy coś zamarznie. Ogólnie nie wiem co znajduję się w moim filtrze z "gąbki" bo musiał bym...
Jeżeli Honda to tylko SWAP :-) Do wyboru cała gama silników od D15Z przez D16A, B18C do B20, K20, K24 czy inny potwór jaki Ci się zamarzy :-) Wszystko zależy od budżetu jakim dysponujesz.
Rezystor jest w silniku od nawiewu (taki mały zielony) Do wiatraka dochodzą 4 przewody z przełącznika i dwa idą na silnik.
Może odma zamarzła i turbo puściło olej.
Czemu unikaj Elf/Total? Używałem i było wszystko ok Elf / total to juz jedna fabryka. Lałem elf 10w40 do citroena 1.8 8v LPG i co roku zapychała się i zamarzała odma. Zacząłem lać inny olej i zero problemów z odmą i już nie zbiera mi się majonezik pod korkiem - przypadek?. Muszą mieć w sobie za dużo parafiny albo jakiś inny wpływ na pracę silnika Mojej...
Witam. Kolego stycznik posiada komory gasikowe do gaszenia łuku elektrycznego powstającego między stykami, podczas przerywania (rozłączania) obwodu elektrycznego, zwłaszcza indukcyjnego (silniki). Chroni to styki przed "sklejaniem". Dodatkowym atutem stycznika jest większa siła docisku i rozwierania styków. Nie piszesz co chcesz chronić przed zamarzaniem,...
Witam, mam nietypowy problem z układem chłodzenia w Punto I '99r. silnik 1.1, 55 KM z instalacją gazową. Polega on na wycieku płynu chłodniczego z bloku silnika poprzez zaślepkę kanału chłodniczego - tzw. brok. Niestety w skutek powyższego, jazda samochodem jest bardzo niekomfortowa, bo po pierwsze: trzeba co chwile dolewać płynu, po drugie: układ...
Teraz to już płynem lepiej nie zalewać bo kamień który się utworzył poodpada i może uszkodzić układ chłodzenia Bzdura. Oleju też lepiej nie wymieniać, bo utworzył warstwę ślizgową? Można ocenić wizualnie ilość wytrąconego kamienia i przeprowadzić płukankę za pomocą specjalnych preparatów lub mieszanki octowej 1:1. Przede wszystkim, jak wspomniał już...
Co do prądu znamionowego - pompa ma zmienne obciążenie, w zależności od poziomu płynu w zbiorniku (chyba paradoksalnie jak więcej płynu to obciążenie mniejsze - pomaga ciśnienie), ale większa gęstość może obciążenie zwiększać. Nie wiem jaki wpływ na gęstość ma temperatura ośrodka (pewnie nie zamarza, ale tak między 30 a 10 się buja). Może przeginam,...
Jeśli nie ma wody w oleju i blok cały to zaślepki w głowicy do wymiany. W moim C-330 dodatkowo pękł blok nad pompą wtryskową i rozszczelniły się tuleje. Zaślepki zabite, blok pospawany, oringi na tulejach wymienione i jest OK.
Temperatura -6 utrzymywała się na szczęście tylko chwilowo i woda w bloku nie zdążyła całkowicie zamarznąć by zwiększając swoją objętość rozsadzić blok itd. Do tego potrzeba trochę więcej czasu, w pierwszej kolejności zamarza gumowy wąż przy chłodnicy, chłodnica, a dopiero potem blok. Tak jak kolega wspomniał sprawdź ubytki i wycieki wody podczas pracy,...
Odległość pozioma nie gra dużej roli w doborze mocy pompy (opory pomijalne) duże znaczenie ma słup wody w pionie w Twoim przypadku 3m więc 2-stopniowa pompa z Grudziądza wystarczy. Przemyśl koniecznie sprawę zamarzania. Są sterowniki ciśnieniowe które bez problemu znajdziesz na ale-coś-tam Do tego stycznik (przekaźnik) i masz cały funkcjonalny hydrofor....
Dzień dobry. Mam zamiar zamontować w mieszkaniu rolety zewnętrzne. Dowiadywałem się na temat możliwości sterowania roletami elektrycznymi. Zastanawiam się nad możliwością sterowania pilotem i aplikacją. I tutaj dwie sprzeczne informacje. 1. Aby sterować roletami przez aplikację, należy na etapie zamawiania wybrać silnik przeciążeniowy z Wi-Fi, plus...
Mimo wszystko rozprężanie każdego gazu powoduje spadek temperatury na dyszach. Bez grzania coś ci zamarznie, kwestia czasu.
Znajomy mechanik sprawdzał komputerem i wszystko jest ok. Sterownik silnika również. Czy jest możliwość ze to wina zamarzającej gdzieś wody w układzie paliwowym? Po ogrzaniu wtrysków auto odpaliło
Zamarznięty zamek w drzwiach to chyba nie jest skomplikowana usterka, pierwszy raz widziałem aby na takie "cusik" wzywać lawetę. Zapuszczam się daleko od domu i wożę ze sobą tylko cewkę zapłonową (auto ma 4 sztuki). Zdaję sobie sprawę że w razie awarii nic się nie zrobi, nawet jakby człowiek wiedział co jest zepsute.
W korku powinien być maleńki otworek/odpowietrznik być może jest przytkany lub zamarznięty. Siłownik pracuje razem z zawieszeniem kabiny co powoduje delikatny pobór i zwrot oleju do zbiorniczka pompki podnoszenia kabiny.
Piloty masz w drodze radiowej FLORE, także odbiornik do rolet musisz kupić w takiej samej drodze radiowej...ten z Allegro jest niewłaściwy https://www.proxima.pl/produkt/sterownik... W punkcie 1 instrukcji tego sterownika masz opisane jakie piloty do niego zaprogramujesz.
W tych silnikach był problem z wodą która spływała z odmy na dno miski olejowej i zamarzała pod smokiem. Zdarzały się nawet zatarcia silników. Powiązany temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Co prawda 8v ale z tego co pamiętam z 16v też był ten problem. Stąd mogło się zaświecić ciśnienie oleju.
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
akumulator zamarz zamarz akumulator propan zamarz
mruga zielony dioda odblokować karte odkurzacz gwint wirnik
piecyk gazowy pilot radiowy sharp
Reset licznika pochłaniacza atramentu Brother MFC-J6910DW Odtwarzacz MP3 nie działa po formatowaniu - co robić?