W AVT dostaniesz elektronikę i serwa, ceny raczej wyższe niż niższe. Kupując serwa osobno (sklepy modelarskie) i elektronikę osobno dojdą dodatkowe koszty przesyłek. Musisz sam to przekalkulować. Popatrz też w sklepach z częściami do robotów.
Witam tak jak wspominali poprzednicy albo jest przerwa na przewodzie zasilającym silnik zamka lub spalony sam silnik, zacierający się mechanizm raczej odpada jeszcze sie z tym nie spotkałem. Jak rozbierzesz drzwi to sprawdź czy dochodzi napięcie do silnika
To wygląda dziwnie bo np jeździsz po odpowietrzeniu wszystko jest ok a nagle ciach i zapowietrzony i znów odpowietrzasz chwila ok a jak go zgrzejesz konkretnie to jeszcze wywali płyn. Pociesz się w Volvo xc60 po dwóch latach nie było szczotek w silniku zamka drzwi samo życie
VF7CHNFUC25811168 XSARA PICASSO HATCHBACK FAMILIALE 1.6 i 16v 110 (TU5JP4) BVM 5 6202 : zespół zamka przednich drzwi od strony kierowcy 6207 : zespół zamka przednich drzwi od strony pasażera 6212 : zespół zamka lewych tylnych drzwi 6217 : zespół zamka prawych tylnych drzwi 6220 : zestyk blokady zamków drzwi 6237 : wyłącznik odblokowania zamka bagażnika...
Silnik szyby nie wystawia napiecia.
uniwersalny siłownik w 607? żarty... kaseta zamka ze switchami i dwoma silnikami ryglującymi (zwykły + superzamek)
Schemat zamków drzwi masz w załączniku. A tak w nawiasie. W tej renówce było montowane 14 typów silników. Podaj kod silnika to coś wiecej znajdę. A118 Moduł kontroli wejścia bez klucza A1222 Moduł sterowania na podczerwień/ultradźwiękowy A4255 Moduł regulacji immobilizera A677 Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasaŜerów F3149 Bezpiecznik...
Czyli że zwarcia nie ma ale nie pisz że "musi tak być" bo nie powinno. Jeśli jest brak ścieżki to uzupełniamy ją cienkim drucikiem cynowanym np. z linki, a nie glutami z cyny i następna sprawa: Razem z wentylatorem chłodzącym włącza się motor od zamka drzwi , a potem silnik od zamka i grzałka termoobiegu chodzą cały czas To co wreszcie się dzieje?
W moim V40 2002r czasami w tylnych drzwiach zamek nie zawsze odbija, trzeba nacisnąć pilota jeszcze raz. Natomiast nie dzieje się tak jak już silnik jest odpalony. Jesli masz przycisk blokady drzwi wewnątrz, sprawdź czy tak samo się dzieje jak jest silnik jest włączony.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
Na początek jak możesz to walnij w sam zamek przeważnie pomaga i silnik ruszy.
Podanie masy na pin 4 zamyka zamki, rozłączenie (rozcięcie) przewodu wychodzącego z 4 - otwiera. Inna opcja, bardziej zachowawcza, to bezpośrednie zasterowanie silnikiem zamka drzwi kierowcy. No i wszystko było już w tych linkach co dostałeś ;)
Zajrzałem ale to chyba jeszcze wcześniej problem . Chciałbym podłączyć do wtyczki w drzwiach napięcie na silnik zamka drzwi niestety nie mogę ustalić na które piny w tej 6 pinowej wtyczce. . Jak sprawdzę silnik to będzie już dalej prościej . I drzwi mam nadzieje juz beda otwarte :-) dodam jeszcze ze otwieranie szyb w drzwiach działa bez zastrzeżeń
Wymień sobie zamek, masz uszkodzony silnik zamka pierwszego stopnia, działa tylko silnik ryglowania zamka
Do sprawdzenia dwie rzeczy.Szczotki silnika lub zamek drzwi.
Po podłączeniu VAG-a wysypały się następujące błędy: 01813 - Napięcie zasilające sterownik drzwi z tyłu po lewej stronie (J388) 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny 00098 - Silnik zamka centralnego; drzwi tylne lewe; SAVE (V163) 012 - usterka elektryczna w obwodzie 00930 - Jednostka zamykająca zamka centralnego z tyłu po lewej stronie...
Awaryjnie w każdej chwili mogę otworzyć zamek kluczem, tak jak do tej pory. Po prostu od wewnątrz, zamiast pokrętła chcę mieć silnik sterowany pilotem. P.S. załączam szkic o co mi mniej więcej chodzi: http://obrazki.elektroda.net/38_12343723...
Może to pomoże niestety tabelkę rozbiło czytaj liniami zamek przednich prawych drzwi złącze 6207 nr przewoduprzyporządkowanie złącze 9Pinzłącze 6Pin 6202silnik 2 3 6212silnik 7 5 8612CPO * 6 1 6293styk zamka3 6 M6207masa 4 2 * stycznik otwartych drzwi
Zamek może być do Fabii, z wyglądu jest taki sam, a tam faktycznie jest sterowanie jednoprzewodowe, sprawdź ilość pinów w gnieździe, druga opcja, to wilgoć w złączu modułu silnika szyby.
Czyli do sprawdzenia przewody w przelotce między drzwiami a słupkiem (pasażera). Co do zamka to tak jak pisałem podnieś auto i podepnij drugi aku pod alternator. Silnik co 1.9? D, TD czy TDI?
A co już sprawdzone? Grzałka ma przebicie do uziemienia czy nie? Silnik odpięty od PE( uziemienia) na czas testu czy nie? W Elux przy przebiciu prądowym grzałki, blokada drzwi robiła figle, więc pomiary bym zrobił.
Po wysuszeniu dokładnym silnika więcej problem nie wystąpił. Sprawdziłem wszystko - grzałkę, pompkę, szczotki, silnik, moduł, hydrostat, zamek drzwi, wymyłem pojemnik hydrostatu. Dziękuję za pomoc.
Po co ci pompa jak tam są silniki w zamkach które robią robotę. Dla kurażu sprawdz w przelotkach drzwi czy masz rurki do podciśnienia.
Żadnych kostek od tego sterownika nie odpinałem. Pisałem, że odpiełem kostkę od zamka drzwi, silnika, grzałki oraz od elektrozaworu. Więc przy sterowniku nic nie było odpięte. Więc co jest nie tak, panowie.
Daj zdjęcia kostek. Po co? Przecież skończyły się szczotki w silniku.
Witam szanowne grono. Mam prośbę o pomoc w instalacji zamka szyfrowego (DNT000013), aby sterować otwieraniem drzwi z pochwytem (zasuwnica GU secure i silnik zasuwnicy automatycznej GU). Napięcie do czytnika i do silnika jest podpięte. Silnik ma jeszcze przewód sygnałowy (zielony) otwierający rygle drzwi na kilka sekund. Jak mam teraz podpiąć kolejne...
Sprawdz czy napięcie dochodzi do silników
Czy to jest programowanie funkcji zamknij/otwórz czy przypisanie klucza do bezkluczykowego uruchomienia silnika? Co to znaczy pozycja I i II skoro masz tylko przycisk na konsoli. Czy to znaczy, że pozycja I to zapalenie kontrolek, a pozycja II to pedał sprzęgła wciśnięty i odpalam silnik? Nie widziałem odbiornika podczerwieni w Fordzie i w kluczyku......
Kaseta zamka czyli cały zamek w drzwiach.Tam masz silnik i przełączniki.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Witam W najgorszym przypadku można zmienić samą centralkę na nowszą które w tej chwili nie są drogie i będzie możliwość ustawienia programowo zamykanie zamka po odpaleniu silnika
Obstawiam zamek drzwi ewentualnie wiązka ,ale ściągnij boczek drzwi i zajrzyj do wtyczki która dochodzi do silnika podnoszenia szyb
Czy po naciśnięciu start słychać zamknięcie zamka w drzwiach? Jeżeli nie są ryglowane drzwi to nic nie zawierają tylko kup nowa blokadę i zamontuj.
Fabryczny centralny zamek działa z kluczyka ? Jeżeli TAK a nie wiesz jak nim sterować, to podłącz się bezpośrednio do "silnika" zamka w drzwiach kierowcy lub zamontuj dodatkowy uniwersalny siłownik w drzwiach kierowcy. Dodatkowy sterownik konfigurujesz do pracy ze zmianą polaryzacji ( +- / -+). Jeżeli centralny NIE działa z kluczyka, to najpierw musisz...
Sprawdziłem wiązkę przewodów w przelotce drzwi, zewnętrznie wygląda ok., czy zamawiać siłownik/silnik centralnego zamka, czy też jak wskazują na innych forach czasami pomaga przelutowanie "zimnych lutów". Jeżeli przewody zostały wyeliminowane, to błędy powodowane przeważnie są następującymi usterkami: wspomniane już zimne luty, uszkodzenia mikrostyków...
Panowie, jak zamek i wiązka są sprawne, a dzieją się cuda, to trzeba wymienić silnik podnośnika szyby. Nie pytajcie czemu.
Co do centralnego zamka to sprawdziłbym mikrusy w zamku tych drzwi, a co do silniczka szyby to wykręcasz trzy torxy i silnik wychodzi. Przed wymianą silnika szyby proponuję sprawdzić ten zamek.
Te zamki zaczynają nie domagać w chłodne i wilgotne dni. Potrafią sie ożywić w ciepły dzień. Próbuj jak piszą wyżej powinien w końcu zaskoczyć. Aha może pomóć w otwarciu aby silnik był odpalony - jest wtedy wyższe napięcie w instalacji.
Jak są szyby elektryczne to silnik zamka leci do modułu drzwi pin 17,7 .We wtyczce zamka są to piny 1,2. Po prostu kupiłeś bubla. Kupowanie zamków używanych do grupy vw to strzał w kolano bo wcześniej czy później padną. Więc albo naprawiasz stary(nieopłacalne i czasochłonne) al0b okupujesz nowy poniżej stówy i masz jakąś tam gwarancję.
Witam, mam ten sam problem. Podmienilem na inny uzywany zamek ale problem nie zniknął, zamek raz dziala raz nie dziala. Mam pytanie czy zamek jes powiazany z opuszczaniem szyby bo gdy zamek nie dziala to szyba tez nie. Drzwi sie wogule nie otwieraja. Moze to nie wina zamka tylko jakiegis połączenia? Przewody w przelotce lub silnik szyby do przelutu.
Dotychczas działał standardowo..... - siadałem za kołkiem, włączałem zapłon, centralny zamek zablokował drzwi na czas jazdy (funkcja Safety Lock) - wyłączałem silnik, centralny zamek odblokował drzwi, po kilku sekundach jedno piknięcie syreny (zablokowanie silnika), wysiadałem zamykałem drzwi i włączałem z pilota alarm, centralny zamek automatycznie...
w przesuwnych drzwiach wykręciłem zamek i siłownik (silnik w nim był spalony) to w drzwiach pasażera powinno być to sam -zamówiłem już oba zamki.
W boczku w drzwiach jest moduł, u mnie nie ma w drzwiach nic oprócz silnika wycieraczek i zamka
Tak ma być i co najlepsze to żadna zaleta tylko kolejny niewypał vw przykład : Jeśli padnie ci silnik zamka w tylnych drzwiach to nie otworzysz ich ani z wewnątrz ani zewnątrz ale to już inna bajka.
Witam. Natomiast nie moge dojsc do problemu w drzwiach tylnich na szynie elektrycznej (zlaczce) laczacej drzwi zeby przechodzil sygnal na wszystkich pinach mam okolo 8v, troche zglupialem bo powinno byc chyba gdzies brak i gdzies okolo 12v. Silniki centralnego są sterowane z centralki i są sterowane przez zmianę polaryzacji, jednak napięcie pojawia...
najpierwszprawdz czy dochodzą impulsy do wtyki zamka (mogą przełamać się przewody w przepuście drzwiowym lub zaśniedzieć wtyki łączące w słupku) jeżeli impulsy dochodzą to problem tkwi w samych siłownikach w zamku wysiada mikrostyk przełączający stan rygla i podający zasilanie na silnik zamka
Masz mini żółto/biały idzie do plusa po stacyjce. Masz właczoną funkcje rygla drzwi i dlatego się zamykają zamki, jęzeli zapalisz silnik przy otwartych drzwiach to zamek się nie zamknie, z prawej strony dwa przewody to może być blokada zapłonu. Prawdopodobnie nie masz syreny bo wtedy wychodziła taka partia, raczej służyło jako dwuobwodowy immobiliser.
Przez ostatni rok mam problem z centralnym zamkiem. Jak jest zimno, niezależnie czy auto ma zamknięte drzwi czy włączony silnik centralny zamek zamyka drzwi. Jeśli nacisnę na pilocie otwieranie drzwi to znowu po chwili się zamkną. Jak by były otwarte to kierunki migają ciągle puki nie nacisnę przycisku na pilocie lub nie przekręcę zamka w drzwiach....
Czyżby padł programator? Wątpliwe Czy jest jakiś czujnik zamkniętych drzwi tak jak kiedyś było w polarze Jest pełnoprawna blokada drzwi. Przewody są pospinane we wiązkach trzeba chyba będzie wszystko pruć Nie rozpędzaj się tak. 1. Do sprawdzenia szczotki w silniku. 2. Do sprawdzenia zamek drzwi w drzwiach, czy się nie rozjechał i czy bolec prawidłowo...
Walczę z tymi drzwiami od jakiegoś czasu. Temat w sumie ładnie opisany, ale brakuje jednego. Opisu gdzie znajduje się sam siłownik który dociąga drzwi. U mnie, właściwie to u brata w samochodzie z tym jest problem. Jest to ten siłownik z wtyczką 4 pinowa. A znajduje się w słupku B w okolicy zwijacza pasa przedniego. Troche się naszukalismy. Ale mamy...
Co ty chcesz założyć tylko jeden zamek bo nie rozumiem? Sam silnik to pini 1.2. Ale co ci to da jak potrzebny jest sterownik albo moduł komfortu?
Prosiłbym o pomoc! Jak podłaczyć alarm aby sterować zamkiem centralnym VW Polo. Lub informacja o sterowaniu silnikiem kompresora za posrednictwem zamka drzwi ( 4 przewody ?)
Oddaj auto do sprawdzenia w ręce mechanika/warsztatu i powyższe info uzyskasz. Poza planowanym serwisem, należy sprawdzić stan rzeczywisty różnych podzespołów/elementów, a to trzeba widzieć/dotknąć ;D Ja dorzucam: -nasmarować zamki i ograniczniki drzwi/pokrywy silnika/bagażnika (rzadko wykonywane = niewiedza) -uszczelki drzwi -pasy bezpieczeństwa (powinno...
I z każdym zadziałaniem lampki będą włączać się halogeny z przodu, nawet na pracującym silniku podczas otwarcia drzwi. Można zrobić to w taki sposób żeby światła włączały się np. po zadziałaniu siłownika zamka(bo chyba o to ci chodzi), wystarczy do tego prosty timer na ne555
Witam. Pacjent golf 5 , nie otwierają sie drzwi tylne lewe z zewnątrz i ze środka. tylna tylna klapa nie otwiera . Błedy 01553 silnik CDSL obwód nie prawidłowy 00929 włączni centralnego zamka drzwi pasażerasygnał nie prawidłowy pomocy . Z góry serdecznie dziekuje i pozdrawiam. Dodano po 3 Witam. Pacjent golf 5 , nie otwierają sie drzwi tylne lewe z...
Panowie Wiązki przy drzwiach sprawdzone, jest Ok. W drzwiach też ok. Miernik podpięty. Zamykałem i otwierałem drzwi auta, bez centralnego i z centralnym. Za którymś razem po zamknięciu auta bez blokowania centralnego zamka miernik został na 0,9 A. Po otwarciu drzwi kierowcy i zamknięciu samochód się usypia. Podłączyłem auto pod kompa. Błąd jaki się...
drzwi blokują się same, jak silnik zamknie drzwi to zatrzaskuja się w zamku jak w samochodzie, następnie gdy się otwiera elektryczny zamek zwalnia blokadę i silnik elektryczny otwiera drzwi na bok, i właśnie nie mam sterowania na silnik po zwolnieniu blokad, silnik sprawny bo na krótko chodzi
Chodzi o kable które dochodzą bezpośrednio do silnika? I dlaczego po naprawie zamka kierowcy stało się takie coś w innych drzwiach?
Z wkładki drzwi kierowcy centralny działa poprawnie jeśli przekręcasz i zamek działa to musi być ok jak podajesz masę kontrolką na przewody idące z zamka do silnika szyby.
traker_LKW gdzie ty jeździsz że kolesie nie potrafia zdjagnozowac poboru pradu 6A !!! Chyba po jakis klonowanych inpa norach. Najpierw w autoryzowanym serwisie! ale usterka nie występowała regularnie i nie można było jej ustalić bo często było wszystko ok. i miałem nadzieje , że to już zostało naprawione - oni z resztą też... Teraz jestem pewien, że...
Sprawdziłem silnik jest suchy, szczotki ok ... Rozebrałem zamek drzwi i też jest ok - bimetal się nagrzewa i łaczy styki, elektromagnes też sprawny ... Gdzie jeszcze mam szukać ?? Repa
dokładnie sprawdz zasilanie. zamek nie zamyka sie sam lecz wtedy gdy ty go zamykasz (lub masz taka funkcje zamykania po zapaleniu silnika ustawiona) niedomyka drzwi?
Jak sprawdzał czy zasilanie dochodzi do modu to powinien wiedzieć, moduł jest w drzwiach kierowcy, na silniku od podnośnika szyby.
Zamek któryś drzwi elektryczny...
Trochę się boję podłączyć ten silnik na krótko... Jak to zrobić - coś na filmie było, ale obawiam się, że to jednak nie silnik... Może jednak ten zamek w drzwiach?
O ile mnie pamięć nie myli to switch jest w klamce, podaje sygnał do modułu silnika szyby zanim klamka otworzy zamek, sygnał krańcówki drzwi jest brany tylko do domknięcia szyby po zamknięciu drzwi
Może coś ci to pomoże . http://obrazki.elektroda.pl/8572160800_1... BR- Brązowy masa BR\WS-Brązowo biały - leci na mikro styk od oświetlenia wnętrza. niebieski i fioletowy na silnik siłownika Sprawdz żarówką podczas otwierania i zamykania czy jest sterowanie na pozostałych dwóch.
Dziękuję za odpowiedź. Faktycznie może to być problem ze stacyjką. Zapomniałem również dodać że po zgaszeniu silnika centralny zamek zamyka wszystkie drzwi.
Witam. Po przejechaniu kilku, kilkunastu kilometrów auto przestaje reagować na pedał gazu , trzeba zwolnić pedał i zaczyna działać ponownie do następnego razu. W momencie gdy pedał nie działa , w parametrach widać działanie pedału w % , jednak moment obrotowy z pedału gazu spada do zera. W ecu błędów brak , pedał podmieniany , na tempomacie problem...
A przeczytaliscie dokladnie co opisalem? W tylnych drzwiach mam tylko kilka elementow elektronicznych (silnik sterowania szyb oraz zamek i wiazke kabli). Jak sprawdzic dokladnie ktory to element pobiera prad?
Kupiłem Escorta 1.8D i chcialbym sie dowiedziec czy to jest normalne zjawisko, ze centralny zamek zamyka drzwi po odpaleniu silnika ? Prosze o pomoc w tej sprawie i wyrozumialosc, gdyż jestem tu nowy.
Błąd F01-problem z zasilaniem silnika /silnikiem tam szukaj.
Witam mam problem z drzwiami kierowcy a mianowicie wyskakują mi błedy. Data odczytu 2019-05-25 17:30:01 Dane samochodu VIN---- Model auta Nr rejestracyjny Klient Numer Sterownika-1K0959701AG Nazwa-Tuer-SG 008 Kodowanie-03 0000180 SW-2029 Znalezione bledy 96(0x0060):6C Silnik centralnego zamka drzwi kierowcy SAVE Blad elektryczny w obwodzie zasilania...
Zatrzaśnij zamek na otwartych drzwiach, jak szyby w prądzie to musisz wpinać się wewnątrz drzwi, na wiązce od zamka do modułu sterującego silnika szyby.
Ale można sie wpinać bezpośrednio w switcha w drzwiach kierowcy. Można tez i w przewody prądowe silnika siłownika ale trzeba to zrobić przez przekaźniki odcinające w tym czasie przewody z auta. Można też dołożyć siłownik i sterować tylko nim, a ten otwierając i zamykając zamek w drzwiach kierowcy będzie przełączał switch, a dalej już poleci...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy, Ledami w ustawieniu na swiatła pozycyjne. Przy załaczeniu świateł mijania wszystko jest ok. Poniżej kody błędów jakie udało się znaleźć: Pojazd: Seat Leon FR Rok: 2007 Typ nadwozia: Hatchback Przebieg: 151470 KM Kody błędów: P0441 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa Nieprawidłowy przepływ Nieosiągnięta dolna...
witam wszystkich forumowiczów, wrzucam temat jeszcze raz z nadzieja, że uda znależć sie przyczyne problemu. Centralny zamek (pilot) nie otwiera drzwi pasazera (trzeba je otwierac od srodka poprzez klamke wewnetrzna) Moze ma ktos schemat calego ukladu (silnik to 1.9 tdi 105KM) Drzwi normalnie są zamykane przez pilota , zamek nie reaguje na probe otwarcia
Sorry za dubble post ale nikt nie wymieniał tego silnika może cos doradzicie.
Toyot z tym silnikiem z tym rocznikiem trochę było, obstawiam że chodzi o Yarisa? :)
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
W silniku szyby jest mózg , woda kasecie w zamku drzwi też może powodować cyrk. Opcji jest parę. Odepnij wtyk od zamka i zobacz co bedzie sie działo.
Jeśli szyba chodzi bez zarzutu odpada wiązka i zasilanie. Raczej sama elektronika silnika
Witam, najpierw musisz sprawdzić, który włącznik dzrwiowy lub pokrywy bagażnika lub silnika powodują palenie się kontrolki otwartych drzwi. Moduł centralnego zamka musi widzieć wszystkie drzwi i pokrywy zamknięte. kontrolka ta pali się , bo któryś z właczników drzwiowych jest zwarty , lub zwarcie jest między przewodami i masą pojazdu. jak to wy- eliminujesz...
witam auto jest z rocznika 1996 a jeśli chodzi o zamek w drzwiach to wymieniłem go i nadal niedziała bczy jest możliwe ze padła centralka c.zamka, ostatnio zauważyłem że dioda na drzwiach kierowcy zaczyna migać ale jak chodzi silnik i sa zamkniete drzwi co to może oznaczać.
Ile przewodów wychodzi z siłownika? Dodano po 25 Popraw mnie jak się mylę. W drzwiach prawych jest taki sam moduł do sterowania zamkiem. W danych katalogowych na str 14 jest przykładowy schemat sterowania silnikiem. Jak podasz stan wysoki na we. 7 i 13 to silnik zakręci w jedną stronę, jak podasz stan wysoki na 9 i 2 to silnik pójdzie w drugą stronę...
Możliwe że zamek w bagażniku jest zamarznięty Nie jest. Nigdy nie używany zablokowała korozja. Zdejmij osłonę klamki po stronie pasażera, pod nią powinien być zamek. A jeśli go tam nie będzie - mały akumulatorek żelowy, z długimi przewodami - można próbować zasilić przez rozrusznik - jest najniżej, albo gniazdo haka.
Ktoś może ma schemat centralnego w stilo 5d ?? Auto po uruchomieniu silnika zaczyna zamykać i otwierać zamki. Przy samym włączonym zapłonie tego nie ma, dopiero po odpaleniu silnika. Ktoś męczył coś podobnego ??? Po odpięciu drzwi kierowcy milknie, odpięcie samego zamka nic nie zmienia.
No dobra mówisz jeden zamek,załóżmy że np. zamek wlewu paliwa miał zwarcie .Ale czy to zwarcie spowodowało spalenie innych silników?Czyż nie powinno uwalić bezpiecznika lub np.sterownika?Normalnie gość jest 100% przekonany że przed uderzeniem wszystko działało.Opisuje to bo jest to ciekawy przypadek,nigdy nie spotkałem się z uwalonymi wszystkimi silnikami...
to nie musi być zamek --kiedyś w octavi gościowi nie działał przedni i przyczyna była w zalanym wodą sterowniku przy silniku szyb elek.
Wczoraj miałem telefon do otwarcia passat B6 z kluczykiem w stacyjce, silnik odpalony. Zapytałem tylko, czy zamek w drzwiach sprawny, odp.: "przekręca się i coś przeskakuje, ale nie otwiera drzwi, były z nim problemy wcześniej". Podziękowałem i odpuściłem temat.
W tym modelu jest kilka wersji w zależności od rocznika , silnika i wyposażenia ale najczęściej to : niebiesko/biały (zielono/siwy) i fioletowo/zielony sterowanie masą , drzwi kierowcy.
Wymiana silnika centralnego w drzwiach kierowcy
Nie działa centralny zamek, po aktywacji z pilota migną raz kierunkowskazy i cisza, zamki nie zamykają się, oprócz bagażnika, który ryglowany jest elektronicznie. To samo jest z klucza. Po zamknięciu z klucza drzwi od strony kierowcy można je odryglować z pilota, dając otwórz zamki, dostajemy potwierdzenie dwukrotne mignięcie kierunkowskazów. Naciskając...
Pewnie silnik szyby do wymiany.
Chodzi mi o mikrostyk w drzwiach. Czy jest mozliwosc podania zasilania na ktorys przewod aby sprawdzic czy mikrostyk dziala?? W zamkach drzwi są trzy mikrostyki i żaden z nich nie dostaje zasilania, podają sygnały masowe do modułu sterującego przy silniku szyby. Krańcówki w drzwiach możesz sprawdzić VAGiem. Piszesz, że szyby działają z panelu w drzwiach...
Masz albo wiązkę z drzwi uszkdzoną , albo wyjmij zamek i sprawdz czy nie masz zimnych lutów w elektronice zamka . Tam nic więcej nie ma . Chyba że masz doklądane siłowniki i masz zamienioną polaryzację przewodów na silnik . kris
po powrocie centralny zamek już nie działał i kontrolka od immo pali się ciągłym światłem.nie działa również wewnętrzne zamykanie wszystkich drzwi,a gdy wduszam je kontrolka od immo świeci mocniejszym światłem,lecz nadal ciągłym.powinna migac.akumulator dobry(naładowany).centralnie widać,ze iimo odcina zapłon i nie chce odpalic,silnik kreci,lecz wiadomo(bezskutecznie)....
No to strzel drzwi na krótko, jak nie pójdzie to ugotowane silniki w zamkach.
Te zamki sie swietnie rozbieraja a jedyna zecza jaka czeba zrobic to wyczyscic komutator wiekszego silnika. Przerabialem to juz z oboma przednimi zamkami cala operacja ok 1h
silnik zamek drzwi ibiza silnik zamek zamek drzwi sprinter
toshiba ustawianie kanałów aceton nitro bateria laptop fujitsu siemens
Chłodnica klimatyzacji (skraplacz) – budowa, typowe usterki, serwis, R-1234yf, micro-channel Pompy ciepła Panasonic Aquarea – High Performance, T-CAP, HT, L-Generation, dobór i parametry