Przełożyłem w swojej karierze dziesiątki silników, trafiały się i takie których pompy nie zassały oleju, ale tylko dzięki słuchaniu silnika i szybkiej reakcji żadnego nie zatarłem. Silnik którego pompa nie zassie oleju jest przecież głośnym silnikiem i słychać to z daleka że pracuje jak "sieczkarnia". W tej fazie to od mechanika zależy powodzenie operacji.
Jeśli nie chcesz komplikacji to kupuj i zakładaj AUB od Polo. W innych autach ten sam silnik może mieć inaczej zrobione mocowania. Z innym kodem silnika nie polecam bo możesz narobić sobie kolejnych problemów.
Na głowicy albo bloku od strony chlodnicy jest numer.wes papier od niego tak żeby była gwarancja rozruchu .
Na nowych oryginalnych częściach i z robocizną w serwisie na pewno nie opłaci się naprawiać. Ale zakup używanego cylindra i tłoka (w dobrym stanie) za 100-150zł, lub zamiennika do 200zł, łożyska oryginalne po 48 zł, pierścień nowy oryginał ok 35 zł, rurka impulsowa 10zł, łącznik gumowy 15 zł, filtr paliwa 13 zł, i robocizna we własnym zakresie: cylinder...
Myślę że pilarka nie była całkowicie sprawna, gdy ja wypożyczałeś. Trudno będzie teraz coś udowodnić. Pamiętam podobny przypadek, wtedy do cylindra wpadła śrubka mocująca przepustnicę do osi. Ten "serwisant" nawet nie zadał sobie trudu aby wydmuchać ten cały syf. Jeżeli remont tego gaźnika był też tak robiony, to na skutki nie trzeba było długo czekać....
jeszcze ambarasu pod maską Nie tylko pod maską. Jak wystawi korbę i zgubi olej to jeszcze rachunek od strażaków możesz dostać na sprzątanie. kiedy warto je stosować Jak chcesz komuś wcisnąć złom.
W silniku DKZ masz większe ciśnienie sprężania inny uk. paliwowy i zapłonowy. Natomiast silniki DDZ były montowe jeszcze w peugeotach 309 i citroenach bx.
Ten silnik to szmelc. Reklamuj w sklepie a jak bedą robić problemy to zgłoś sprawę u miejscowego Rzecznika Konsumentów. Pozdrawiam.
Jeśli korbowód zeszedł z wału, to wycisnąć wał od strony koła magnesowego, o ile korbowód nie będzie stwarzał kolizji. Jeśli nie, to trzeba przebijać wał aby oddzielić przeciwwagę od czopa. Jak silnik zatarty to raczej nadaje się na złom.
A teraz powiedz co się w tym silniku zatarło bo jest parę rzeczy które się może zatrzeć. A cały się nie mógł.
Mój zatarł się po przejechaniu 400km , przebieg 185tys.
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Witam, mam Peugeota Boxera 2.2 hdi 130 KM silnik ford Euro 5 rok 2012 . Auto zrobiło ok 250 tys. i rozsypała się pompa oleju (wysypały się łopatki ) i zatarł się silnik oraz turbina . Czy miał ktoś taki problem ? Słyszałem , że na przełomie 2012 i 2013 r była akcia wymiany pomp olejowych wadliwych . Czy ktoś miał wezwanie do wymiany i jakie viny były...
to nie rodowity chinol który potrzebuje mieszanki 1:25. To nic nie zmienia na 2,7 litra Pb ma być 100ml oleju i to ori sthil lub husqvarna. Inaczej zatrzesz. Co ci strzeliło do głowy 1:40?
Masz pewnie zatarty mechanizm. Odłącz silnik od mechanizmu i sprawdź czy da radę ruszać wycieraczkami.
Zatarty silnik podajnika, przesmarować z umiarem rolki, sprawdzić tranzystor sterujący na płytce sterującej podajnikiem. Sprawdzić posuw drutu czy nie ślizgają rolki - dokonać regulacji. Czy nie złapało ci drutu w uchwycie. Więcej mi do głowy nie przychodzi.
Sprężarka klimy w VAG, obraca się cały czas z silnikiem w efekcie czego pada często przed 100km przebiegu Zatarty kompresor pali pasek PK chociaż teoretycznie powinno zadziałać - urwać się zabezpieczenie w sprzęgle Uszkodzona sprężarka nie nadaje się do naprawy
Nie którzy koledzy tu trochę się chyba za bardzo rozpędzili. Silnik zatarty owszem ale 9V na zaciskach akumulatora to stanowczo za mało więc i oczyszczanie klem czy kontaktów masy z alternatorem też w tym wypadku na nie wiele się przyda.
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Moja teoria jest taka. Skoro przy próbie odczytu z napędu przygasa nawet wyświetlacz to linia VCC (5V) jest nadto obciążona - przetwornica do wyświetlacza VFD jest też z tej linii zasilana. Układ DVD jest prawie klasyczny: SoC MT1389 + driver AM5888. Najczęstsze usterki to: 1. Układ stabilizacji napięcia 3,3V i 1,8V: uszkodzone tranzystory Q10 i Q25...
Tylko nie kupuj silnika na znanym portalu all...o z firmy na W
na 100% masz zatarty silnik poligon motor w zespole lasera.
Dzień dobry. Przez brak oleju zatarłem nowy silnik w kosiarce Stiga. Zmylił mnie mokry bagnet jak się dowiedziałem w serwisie to był olej którym są nowe silniki zabezpieczane. Dodatkowo na aukcji nie było ani słowa o braku oleju. Niestety silnik nadaje się na złom i jedyne co mogę zrobić to kupić drugi silnik. Polecony został mi w miarę nie drogi LONCIN....
Wymień głowicę, cylinder , tłok - to jest chińszczyzna ? , nie ma co się z tym bawić. Jak jest tona nagaru to chyba olej ci pali, tylko kwestia skąd ? kopci ostro z lufy? Jak świeca wygląda?. Mi do głowy tylko jedna sprawa przychodzi nie trzymają pierścienie i pali olej z silnika, prawdopodobnie lekko zatarty silnik masz. Bez dokładnej diagnozy można...
Masz zatarty silnik wentylatora skraplacza a ten również do czyszczenia ( przedmuchania ) sprężonym powietrzem. Koszt naprawy do zniesienia.
Wybić żadna filozofia tylko po co są tam odważniki centrujące
Wsłuchaj się czy wentylator słychać na innych biegach. Jeżeli nie to przyczyna będzie w uszkodzonej opornicy. Opornica może być uszkodzona przez bardzo brudny filtr lub zatarty silnik wentylatora.
Kolego, czy piła ma poprawną iskrę, czy świeca jest mokra lub sucha. Na początek podlej nieco paliwa na tłok i spróbuj uruchomić silnik i jeśli "zaskoczy", to szukaj usterki w gaźniku. Jeśli nie da się go uruchomić i jest iskra, to po zdemontowaniu tłumika sprawdź gładź w cylindrze, może silnik jest zatarty lub pierścionki "zakleszczone" nagarem. Może...
Tak, próbowałem ale nic to nie dało ;/ Kompresja jako taka jest.. Kopałem go dość długo i też nic nie pomogło. A co do tej elektroniki to jak mogę sprawdzić ten moduł, impulsator (świece już 2patrzyłem, w innym skuterze chodzą bez zarzutu) i ten przewód WN z fajką ? Można to jakoś w warunkach domowych sprawdzić czy jest wszystko ok? Jeżeli nie jest...
Nadmierny pobór prądu. Albo zatarty kompresor, albo silnik też już "dobiłeś".
Witam Może jest zatarty silnik napędu płyty skoro gdy płytę rozkręcisz ręką to zaczyna czytać. Najlepiej wymien cały moduł optyki z silnikami (bo tam jest chyba kss-213) nie kosztuje on dużo. Wojtek
Odkręć tłumik i zobacz czy jest cały tłok bo może masz zatarty silnik albo pierścień się zapiekł i nie ma odpowiedniej kompresji.
Witam, Warsztat mechaniczny wymienił w moim aucie pompowtryskiwacze oraz wałek rozrządu ze szklankami oraz panewkami. Po wykonaniu jazdy testowej w dniu odbioru auta stwierdzono wadliwie zregenerowany jeden z pompowtryskiwaczy (silnik wibrował w pewnym zakresie obrotów). Po demontażu pompowtryskiwaczy dostałem wiadomość, że 7 z 10 szklanek (nowe elementy,...
Nie dziwota przy takim zapyleniu zapewne zatarty . Rozłączyć silnik od pompy i puścić może już spalone uzwojenie rozruchowe przy takim użytkowaniu .
Aby sprawdzić czy silnik dmuchawy nie jest zatarty to można do wentylatora się dostać od strony komory silnikowej, tam gdzie się wymienia filtr kabinowy. Po wyjęciu filtru można do środka włożyć rękę i sprawdzić ręką jak się kręci wirnik.
Przyczyn może być wiele a teraz można tylko gdybać. Może to być nawet nadmierny luz na tłoku w cylindrze. Tak silnik będzie trzymać kompresje. Tłok z za dużym luzem może się klinować i cylindrze i zacierać w miejscach podparcia. Dlatego np. w wysilonych silnikach 2T motocyklów krosowych trzeba często wymieniać tłoki jeśli nie chce się uszkodzić cylindra...
Zamontować do próby regler ze śrubą zamiast silnika krokowego i sprawdzić czy jest odjazd,po wtóre przy tym modelu zawory są do regulacji.Jeżeli na śrubie będzie poprawa to zatarty silnik krokowy gazu,do wymiany.Jeżeli poprawy nie będzie to sprawdzić rurkę wkręconą w mixer od zasilania gazu,może być za głęboko wkręcona i przydusza przelot gazu.
To możesz mieć problem z o kablowaniem - jakie przewody masz od akumulatora do rozrusznika? Jakie do reszty? Jak podłączona masa? Albo z rozrusznikiem - sprawny? Sprawdzony? Ten silnik to w ogóle sprawny jest? Nie zatarty albo co? Akumulator z tego diesla to też nie stał przypadkiem dłuższy czas nieużywany? W tej chwili ogranicz się do minimum podłączeń...
Masz problem z napędem kolorowych bębnów - właśnie ten silnik który zaznaczyłeś jako zatarty. Na początek to sprawdź czy któryś z bębnów kolorowych nie jest zatarty ponadto może być uszkodzony czujnik obrotu tego silnika lub rozleciały się zębatki w zespole napędu no i uszkodzony sam silnik. Tak więc jest kilka możliwości. Jeżeli nie znasz się na kopiarkach...
Przede wszystkim kup kpl. blok i głowicę. No dlatego pytam czy taka podejdzie a głowice skoro zdejmę to oddam do regeneracji.
wychodzi że to chyba wina oprogramowania Raczej luki w programie do diagnozy uszkodzeń. Włóż płytę, tę którą czytał ( po wcześniejszym resecie ) niech ją czyta - dotknij układu (RIC4 - AM5766) sterującego silnikami i sprawdź temperaturę. Włóż płytę DVD i jak wyżej, jeśli będzie parzył - silnik napędu płyty zatarty ( duży opór mechaniczny ). Jeśli wymieniałeś...
Właśnie podłączyłem silnik "na krótko". Bezpośrednio z pominięciem jakiejkolwiek elektroniki ( tyrystory). I tylko buczy a zatarty nie jest bo mogę swobodnie obracać wirnikiem manualnie. Zatem uszkodzony będzie raczej silnik a tego w ofercie Aswo nie widziałem ( a spytać mogę dopiero jutro - co uczynię) Jak ten silnik podłączyłeś?
Przede wszystkim po remoncie kapitalnym (właściwie zrobionym) masz silnik w pełni sprawny, wiesz że masz wszystko nowe. Tylko trzeba oddać do porządnego warsztatu który ma możliwość takiej naprawy a nie do sztukmistrza który odda części do szlifierni i poskłada wszystko na podłodze bez odpowiedniej wiedzy. Jak wszystko zrobione jak trzeba to nie ma...
a jaki powod tego ze sie zatarła ? bo nibyjestem w stanie pociągnac za sznurek i nawet zadymi sie z niej ale odpalic raczej nie da się
wyprowadzenia z agregatu: 1 2 3 między 1 a 2 = 56 Ohm między 2 a 3 = 48 Ohm między 3 a 1 = 13 Ohm Powinno być: między 1 a 3 (uzw. główne) - 12Ω, między 2 a 3 (uzw. rozruchowe) - 39Ω. Czyli uszkodzone uzwojenie, silnik pobiera za duży prąd i zabezpieczenie wyłącza. Sprężarka do wymiany.
dokładnie usterka mechaniczna, zatarty mechanizm wyczyścić przesmarować i będzie dobrze bo jak nie to spalisz silnik a wtedy już będzie usterka elektryczna
rozrząd na pewno nie przeskoczył bo by wcale nie chodził albo byle jak, ale na wszystkie cylindry odepnij przewody od pompy wtryskowej i zakręć go rozrusznikiem - jeśli nie ma kompresji na jednym garku to będziesz słyszał chwilową różnicę w pracy rozrusznika (jeśli nie spręża to rozrusznik kręci z dużo mniejszym oporem) jeśli już zdejmowałeś dekiel...
Diagnoza jest prosta silnik miał tyle przebiegu najechane, że sam się zutylizował w troskę o czystość powietrza. :) A teraz serio kolega wyżej ma rację wał w dieslu zgiąć diagnoza rodem z bajek. Musiałem to wrzucić na rozluźnienie atmosfery. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Silnik to 4-ro suwowa 50-ka. Wymiana oleju, świeże paliwo i kilka obrotów wału z zamkniętym paliwem, wyłączonym zapłonem i wykręconą świecą. Jak będzie zatarty to go nie ruszysz, jak będzie przytarty to nie będzie miał kompresji i będzie brał olej (choć jeszcze zależy gdzie się zatarł).
zatarty silnik zatarty silnik kosiarki zatarty silnik dysku
dayton audio subwoofer t3100 podłączenie d900i eeprom
samsung ue55es6800sxxh skaner contex program
Generowanie klucza SSH w PuTTY dla OpenATV Blank Check w Programatorze - Co Oznacza?