Witam, zacznij od sprawdzenia termostatu i nagrzewnicy.
Oszukaj czujnik temp by ECU myślało że silnik zimny, albo powietrze zimne, albo oba:D Wzbogaci mieszankę. Odepnij sondę lambda, ECU w trybie awaryjnym będzie lało paliwem aż miło. Ale by to jakoś sensownie wystroić to raczej bez grzebania w mapach ECU się nie da. Chyba że masz gaz 4gen. To dało by się mniejwięcej to ustawić na LPG. Mniej więcej...
To tzw."suszarka" - dmuchawa powietrza wtórnego schowana po lewej stronie komory silnika - czyli tej samej co kierownica. Wdmuchuje dodatkowe zimne powietrze do układu wydechowego bezpośrednio po rozruchu zimnego silnika.
Ja mam nagrzewnicę w zapasie, tylko to jest bardzo dużo roboty z wymianą, ściąganie całej deski rozdzielczej... Nie mam pewności że to nagrzewnica jest zapchana, a mechanik znajomy mówi że czyszczenie to podcieranie d..y szkłem i krótko działa. Ciekawostką jest to że jak samochód się rozgrzeje do włączenia wentylatora to wtedy wieje zimnem z nagrzewnicy......
Jak manualna to nie ma żadnej komunikacji i diagnozy komputerowej . Trzeba wizualnie sprawdzić na mieszalniku czy kręcąc pokrętłem temperatury porusza się silnik nastawczy klapy ciepło zimno ( czy jest sprawny , niezablokowany ew czy połączenie silnik klapa nie jest uszkodzone)
Obstawiam słynną głowicę w tym silniku.
Nie wiem jak u Ciebie ale chyba generalnie jest odwilż a co za tym idzie temperatury trochę wyższe niż 0 stopni nawet. To póki działa normalnie to zmieniłbym ten płyn...A jak sprawdziłeś że nie zamarza?Może nie zamarzło w zbiorniczku wyrównawczym...W chłodnicy są bardzo cienkie kanaliki i dodatkowo pęd powietrza w czasie jazdy i zamarza dużo wcześniej...
Tak jak pisze (at)balonika3 - klapy do sprawdzenia. Oprócz tego wyjmij filtr kabinowy i nawet ręką zobacz czy parownik jest mroźny (lepiej jakbyś użył termometr, wtedy mamy konkret). Jeżeli parownik mroźny to pozostają klapy (zerwane ząbki i nie domyka prawidłowo). Albo sprawdź tak - rano na zimnym silniku powinno lecieć zimne powietrze z nawiewów (nagrzewnica...
Dobrze rozumiem że leci ciepłe a jak silnik osiągnie temperaturę to zaczyna lecieć zimne ?
Ma piszczeć i .... to dość długa historia. Bo silnik jeszcze ciepły. Gdybyś odpalił to by spadła bo zaciagałby zimne powietrze.
Tylko że to wszystko ma sens. Ciepłe powietrze jest podawane i ma być podawane na wolnych obrotach. Pomaga to lepiej odparować paliwo = mniej go zużyć. Po dodaniu gazu podciśnienie w kolektorze znika i zawór powinien się przestawić na zimne powietrze czyli tryb max moc. Silniki AUS mają już 20 lat więc może u ciebie coś nie działa jak powinno.
Ta rurka idzie do klapki w dolocie, która na zimnym silniku bierze powietrze z okolicy wydechu by szybciej się zagrzał. Gdy złapie temperaturę dopływ jest zamykany.
Więc pewnie silnik nie jest wystarczająco nagrzany, za sprawą uszkodzonego termostatu.
Raczej samo zalozenie intercoolera Ci nie pomoze , musisz zmienic oprogramowanie komputera , a intercooler jest wlasciwie po to aby turbina wytrzymala prace w trudniejszych warunkach , oraz po to aby dostarczac do silnika zimniejsze powietrze
Witam Nie działa ogrzewanie w opu astrze h 2006 kombi 17 cdti. Pomimo zagrzanego silnika leci zimne powietrze pomimo przekręcenia ogrzewania na maksa. Jeszcze 2 dni temu wszytko było OK
normalnie - nic się nie zmienia no można jedynie zablokować klapkę termostatu tak aby silnik ciągnął zimne powietrze ale nie jest to konieczne
Obstawiam uszkodzony termostat lub zapowietrzony układ chłodzenia. Stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym sprawdziłeś?
Sprawdź pasek osprzętu. Podłącz przewód diagnostyczny i zobacz jakie jest wskazanie na sterowniku. możliwe ze gdzieś jest problem z czujnikiem temperatury. Może dostał się jakiś osad lub brudny . Układ regulacji ciepłe zimne powietrze do przepustnicy silnika by sprawdzany. Może być tak że na postoju przełącza na ciepłe powietrze do silnika wtedy temperatura...
Jeśli wyjmowałeś klimatronic mogła się wypiąć któraś z kostek sterujących klapą ciepłe-zimne powietrze . Włącz zapłon bez odpalania silnika i ustaw temperaturę max zimno a puzniej max gorąco . Powinieneś usłyszeć przesuwającą się klapę.Jeśli nic nie słychać wykręć klimatronic i sprawdź połączenia wszystkich kostek.
Audi a4b9 2018r po wymianie filtrów I oleju w silniku z nawiewu leci zimne powietrze. Jaka może być przyczyna?
Witam.Gazownik przy montarzu instalacji rozlaczyl mi przewod do filtra powietrza aby bryka niegasla i silnik bierze caly czas cieple powietrze z komory silnikowej a slyszalem ze lepiej pracuje i mniej spala gdy dostaje zimne, bo jest w nim wiecej tlenu. Czy to prawda?
Ze schematu nie wyczytasz gdzie one są. Myślę że musisz trochę rozbebeszyć auto żeby się do nich dostać potem odpinać te które uważasz za uszkodzone i jednocześnie patrzeć jakie błędy wyskakują. W ten sposób zlokalizujesz uszkodzone silniczki.
ale tak samo się stało czy po jakiejś naprawie? jaki silnik kod.
a jak nastawisz zimne powietrze to z tych kratek leci ciepłe ?
Witam. Mam problem z Oplem Astrą 2 g 1.6 16v. Na postoju przy temperaturze 90 stopni silnika leci zimne powietrze. Dopiero jak auto zaczyna jechać, leci ciepłe powietrze z nawiewu. W czym tkwi problem? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Dodam, ze termostat był wymieniany parę miesięcy temu na nowy.
Podaj dla silnika zimne powietrze, a nie podgrzane. Powinieneś poczuć różnicę, zwłaszcza że odparowany gaz nie potrzebuje ciepłego powietrza. Co do tego '"na gazie lepiej" to niejeden by się spierał. Dla mnie jest oczywiste, że dla "dołu silnika" z całą pewnością jest lepiej. Mniej zanieczyszczeń, olej czysty. Dla głowicy i zaworów to już nie zauważam...
Na pompie wtryskowej masz plus tj. zawór odcinający.
Witam wszyskich. Posiadam Passata 19 tdi 99 rok climatronic. Problem jest z ogrzewaniem. Na wolnych obrotach silnika leci zimne powietrze nawet przy temp 90 stopni, dodam gazu leci ciepłe chociaz dziś dłuższy czas leciało mi zimne przy obrotach silnika dopiero na postoju już dodałem wiecej gazu pare razy aż zabulkotało w centralce dopiero zaczeło lecieć...
w silnikach vw pęka plastikowy wirnik pompy wodnej.Wtedy nie grzeje ale silnik łapie wysokiej temperatury.Mialem taki przypadek w 1,9 na pompowtryskach,i to był sharan
Witam. Mam problem z Oplem Astrą 2 g 1.6 16v. Na postoju przy temperaturze 90 stopni silnika leci zimne powietrze. Dopiero jak auto zaczyna jechać leci cieple powietrze z nawiewu. W czym tkwi problem? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Dodam, ze termostat był wymieniany parę miesięcy temu na nowy.
Czy ta dziurka w odmie ma tam znaczenie czy nie warto kupować nowej i tylko jako tako to załatać taśma czy czymś takim ? Pękło w miejscu gdzie ten mniejszy wężyk łączy się z odmą która wychodzi z pokrywy zaworów. To raczej znaczenia nie ma, ale lepiej wymienić bo to koszt niewielki a tą "dziurką" może się wydobywać olej i zanieczyszczać "silnik i okolice"....
Zaślepiłem EGR-a i autko jakby lepiej chodzi-wzrosła nieznacznie moc,ale problem cieżkiego odpalania pozostał ;-( A przy okazji mam inne pytanie - czym sterowane jest w tym silniku podciśnienie? W obudowie filtra powietrza jest taka klapka-sterowana podcisnieniem,która przełącza miedzy zimnym na ciepłym powietrzem - problem w tym,że u mnie ciagle ciągnie...
Suszarka do włosów: Kablem z wtyczką poprzez przełącznik płynie prąd elektryczny do spirali grzejnej i silnika. Wirnik silnika obraca się wraz z zamontowaną na nim turbiną, która wytwarza strmień powietrza opływający rozgrzaną spiralę grzejną. Ogrzane powietrze wypływa przez otwór wylotowy z kratownicą. Całe urządzenie zamknięte jest w obudowie. Przełącznik...
Wczoraj po dłuższej podróży sprawdziłem na gorącym silniku czy silnik dostaje zimne powietrze. Zdjąłem rurkę od kolektora do dolotu i okazało się, że wszystko jest ok. klapka odcięła ciepłe powietrze. Dzięki za pomoc zamykam temat.
co to tego jestem pewien parownik zawsze najszybciej sie nagrzewa i nigdy mi sie nie zdarzyło żeby był szron na nim, dziwi fakt ze jeżeli silnik dostaje zimne powietrze powinien miec lepsze osiągi a tu jest wręcz odwrotnie
nie do każdego silnika... np. do zimnego silnika najlepiej dostarczać ciepłe powietrze ;) w silnikach turbo faktycznie jest tak jak powiedziałeś - im zimniej, tym lepiej (mocniej) - sprężarka i tak podgrzeje powietrze... ale w NA jak powietrze będzie za zimne to zacznie się bida (brak mieszania z paliwem)
Przez to skrócenie dolotu silnik zasysa ciepłe powietrze, a to wyraźnie zamula przy zasilaniu gazem. Może uda się dosztukować kawałek dolotu tak, żeby silnik zasysał zimne powietrze, ale żeby uniknąć dmuchania w dolot podczas jazdy, np z wnętrza zderzaka, z wnętrza nadkola itp.
Zbiorniczek-wyrównawczy ten gdzie wlewasz płyn chłodzący Węże znajdziesz na przegrodzie silnika to te co wchodzą do "kabiny" Ale możliwe że masz po prostu za mały poziom płynu i to jest cała przyczyna zapowietrzenia nagrzewnicy.I po uzupełnieniu i uruchomieniu silnika na obrotach sama się odpowietrzy.
wygląda jak termostat podciśnieniowego wyłączania ssania, w Tico jest też takie coś i w Cieniasie 700 lub też jakieś podbicie wolnych obrotów poprzez dodatkowe powietrze na zimnym silniku w karzmądź razie tam 2 wężyki były
Właśnie ten bezpiecznik termiczny umiejscowiony na zespole oporników. Zespól oporników umieszczony jest w kanale nadmuchu zimnego powietrza , zaraz przy silniku dmuchawy , jest tym powietrzem chłodzony.
Silnik się nie przegrzewa. Zimne powietrze leci z wszystkich nadmuchów.
ja miałem podobny przypadek jak się kończyła uszczelka pod głowicą i minimalnie dmuchało do kanału wodnego co zakłócało prace układu chłodzenia i tylko letnie powietrze leciało z nawiewu przy wyższych obrotach silnika a na wolnych obrotach zimne powietrze .
Witam mam Astre F z silnikiem C14NZ zainstalowaną mam tam instalacje BRC mam dość duże spalanie ok 11litrów, gazownik powiedział że nie działa mi termostat w tej puszcze filtra powietrza, a zarazem leci przez cały czas ciepłe powietrze proszę powiedzieć czy jeśli ściągnę rurę która leci od kolektora wydechowego to czy zmieni się spalanie??? i według...
Witam wszyskich. Posiadam Passata 19 tdi 99 rok climatronic. Problem jest z ogrzewaniem. Na wolnych obrotach silnika leci zimne powietrze nawet przy temp 90 stopni, dodam gazu leci ciepłe chociaz dziś dłuższy czas leciało mi zimne przy obrotach silnika dopiero na postoju już dodałem wiecej gazu pare razy aż zabulkotało w centralce dopiero zaczeło lecieć...
Brak obiegu cieczy przez nagrzewnicę na przykład.
Sprawdź napięcie zasilania, jakie przychodzi do webasto, ten błąd to niskie napięcie. Spróbuj dołądować akumulatory lub uruchomić ogrzewanie na pracującym silniku. Jeżeli napięcie jest ok. to do wymiany kaseta.
Zerknij na egr lub lewe powietrze łapie
Tak jak napisał (at)omegolotC30NE , jest zawór powietrza wtórnego. Na na zimnym silniku pompa ma dodmuchiwać powietrze w wydech żeby się katalizator szybciej nagrzał. Większość użytkowników odłącza pompę z powodu jej głośnej pracy.
Kolega sprawdził najprostszą rzecz- czy układ nie jest zapowietrzony?.
Sprawdz po nagrzaniu silnika czy węże od nagrzewnicy są gorące czy zimne.
Witam Mam problem z klimatyzacją tzn. jest nabita ciśnienia są ok. ale z wylotów dmucha ciepłe powietrze. Wentylator chłodnicy cały czas stoi, nawet wtedy gdy załączę klime. Gdy już się czasami włączy bo temp. silnika wzrośnie wtedy z wylotów leci zimne powietrze. Założyłem do testów inny moduł wentylatora i sam wentylator ale ten się też nie załączył....
Pompa dodatkowego powietrza wydaje dźwięki podobne do odkurzacza ale bez przesady, Dokładnie, i jest to element który jest zaznaczony na zdjęciu. a jaką funkcję spełnia ta dodatkowa pompa powietrza w silniku??? Głównie to powstała aby kilku ekologom wpadły premie, a teraz ludzie muszą się z tym męczyć. W teorii ma na zimnym silniku wtłoczyć powietrze...
A jak myślicie czy może to być to z powodowe tym że po przekroczeniu pewnej temperatur silnik zaczyna brać zimne powietrze a nie jak wcześnie ciepłe ogrzewane przez kolektor ??? Gaz zamontowany w 2003 rok INSTALACJA I GENERACJI
Tak dochodzi, dmuchawę można normalnie włączać, zwiększać i zmniejszać prędkość. Przyciskami też niby można sterować kierunkiem nadmuchu diody na przyciskach zapalają się ale silniki nie reagują tak samo temperatura z jednej strony dmucha ciepłe z drugiej zimne powietrze, bo tak ustawiły się silniki i nie da się tego zmienić 3.1.13 - Popraw pisownię,...
Może jest mu zwyczajnie za ciepło? LPG nie potrzebuje ciepłego powietrza i gdy jest za gorąco to silnik słabnie. Silniki gaźnikowe mają zazwyczaj ssanie powietrza z komory silnika i na dokładkę drugi kanał z okolic kolektora. Tymczasem dla LPG silnik powinien dostawać zimne powietrze z zewnątrz komory silnika.
Mam problem z ogrzewaniem w Seacie Alhambra przy wolnych obrotach silnika po ustawieniu temperatury np.26 st. przy rozgrzanym silniku dmucha zimne powietrze , po dodaniu gazu grzeje dobrze , pompa wody wymieniona 3 miesiące temu. Jeżeli ustawie 21 st. dmuchawa trochę zwalnia i wtedy leci lekko ciepłe , dodam gazu i grzeje dobrze . Tylnia nagrzewnica...
Witam Silniki wysokoprędzne starszego typu zleksza nie lubią zimnego powietrza poniewarz temperatura wlotu w tym silniku jest bardzo warzna a w silnikach bęzynowych jest zaś odwrotnie one w prost uwielbiają zimne powietrze i ciepłe paliwo .Ten pana silnik miałdy kłopody z rozgdzaniem się w zimie poniewarz w trakcie jazdy zimne powietrze przepływające...
Witam wszyskich. Posiadam Passata 19 tdi 99 rok climatronic. Problem jest z ogrzewaniem. Na wolnych obrotach silnika leci zimne powietrze nawet przy temp 90 stopni, dodam gazu leci ciepłe chociaz dziś dłuższy czas leciało mi zimne przy obrotach silnika dopiwero na postoju już dodałem wiecej gazu pare razu aż zabulkotało w centralce dopiero zaczeło lecieć...
witam odgrzebie temat, ale moze info jeszcze komus sie przyda, otoz ja sam na wlasnej skorze testowalem sprawe filtra stozkowego, czy mozna zaobserwowac poprawe w osiagach? oczywiscie pierwsze wrazenie jest "oszalamiajace" tylko ze wzgledu na to, ze jak moze byc zle kiedy wydalem 200zl na przerobke, podswiadomosc dziala :) te basowe brzmienie itd. z...
A nie wpadłeś na to, że piec się być może nie załącza? To ciepło co leci po odpaleniu i zgaszeniu silnika pochodzi z cyrkulacji płynu.
akies porady? Jedna jedyna! Sprawdź, czy są jakieś błędy zapisane w sterowniku silnika. Na początek ustalić, czy winę ponosi układ zasilania, paliwo - powietrze, czy układ zapłonowy?
Przy robieniu ostatnich kilometrów testowych zanim silnik stanął z nawiewów leciało zimne powietrze, ale temperatura na wskazówkę była w normie, tyle ile powinien miec...
O tym nie pisałem, bo to oczywiste jest Nie dla każdego. A potem zdziwieni że zaciągają zimne powietrze do pomieszczenia żeby potem je wyrzucić kominem. Możesz też pomyśleć o kogeneratorze - silnik spalinowy z prądnicą, ale chłodzony płaszczem wodnym więc prócz prądu masz dodatkowo ciepło. Ale tu już większe koszty.
jezeli mimo goracego silnika leci ci zimne powietrze to masz zapowietrzony uklad.Sprawdz czy masz stan plynu w ukladzie.poszukaj odpowietrznika jezeli taki jest
Jezeli jezdziles na gazie i grzalo to problem na pewno nie bedzie lezal po stronie instalacji gazowej ale gdy auto zaczelo slabiej grzac po zamontowaniu gazu to fachowcy spieprzyli robote i w zlym miejscy wpieli sie w instalacje od chlodzenia silnika i teraz wiekszosc ciepla idzie na reduktor a nie na nagrzewnice.
Do sprawdzenia termostat i dogrzewacz elektryczny.
Witam mam problem z ogrzewaniem i temperatura silnika. Gdy włączę ogrzewanie leci zimne powietrze zaczyna lecieć ciepłe dopiero gdy przekroczę 2500 obrotów gdy silnik chodzi na wolnych obrotach leci zimne. Nie mogę włączyć na pulpicie obiegu wewnętrznego powietrza jedynie zewnętrzny. Gdy naciskam przycisk nie reaguje. Temperatura silnika dochodzi max...
zazwyczaj nie ma wpływu na prace silnika a nawet ją poprawia poprzez to że do kolektora dochodzi czyste i zimne powietrze bez spalin-zawiera więcej tlenu. niestety dla ochrony środowiska jest gorzej . w tym silniku który ty masz niepowinien mieć żadnego (złego) wpływu . a co do świec jeżeli niechcesz sie bawić w dochodzenie co jest powodem zrób sobie...
Napisałeś: "sprawdziłem węże górny gorący dolny zimny" ale od czego. Jeżeli od nagrzewnicy to niedobrze powinno być: górny gorący dolny ciepły. Moim zdaniem nie ma przepływu czynnika chłodzącego przez nagrzewnię powietrza bo jest zakamieniona lub niesprawna jest pompa kładu chłodzenia ( np. oberwany wirnik). I jeszcze jedno jeżeli załącza się wentylator...
Teraz były lub dalej są u Ciebie takie temperatury, że silnik nie będzie dogrzany. Nie ważne czy jest -2 czy -12 stopni od tego jest termostat żeby silnik trzymał temperaturę i u mnie trzyma 85 stopni. A przy silniku 2.0 takie spalanie w zimę to normalna sprawa, zwłaszcza, że to już stary silnik. Zwykle zimniejsze powietrze dla silnika jest zbawiennym...
z tego co wiem to termostat został wymontowany ;/ To zbieraj już piewniądze na remont silnika.
Witam. od kilku dni zauwazylem ze gdy jade samochodem to leci cieple powietrze do kabiny. problem jest w tym ze jak stane gdzies nie jadac(odpalony silnik) to z nawiewy leci zimne powietrze. oczywiscie wentylator chodzi wiec nie wiem co moze byc przyczyna ze jak sie jedzie to grzeje a jak zatrzyma to leci zimne powietrze
To tzw. suszarka czyli pompa wtórnego powietrza (secondary air injection pump). Pompuje świeże powietrze do kolektora wydechowego przy zimnym silniku.
Kolego fss2012 nie napisałeś nigdzie że masz LPG a samochodzi, jezdzisz jakąś bzdurną technika, i niepotrzebne ci zimne powietrze w silniku bo i po co. Naczytałeś się i chcesz coś wskórać ale na ślepo błądzisz- wróć do poprzedniego stanu.
Nie analizator spalin tylko zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Czy podczas gdy auto zaczyna się gotować z nawiewu jest w stanie lecieć gorące powietrze czy tylko zimne/ciepłe?
ja mam to zepsute i mam cały cza zasysane zimne ma to jakieś skutki i jak ma to wyglądać w zimie i latem Gdybyś przeczytał, to byś takiej durnej porady nie napisał. Kolego cyborgu od żelków. Faktycznie powierzchownie przeczytałem tego posta. Moja wina. Co nie zmienia faktu, że silnik lubi zimne powietrze. Bo ma wiecej powietrza w powietrzu. :)
Sprawdź termostat powietrza w przedniej obudowie filtra powietrza, tam często urywa się dźwigienka od sterowania klapką i silnik pobiera zimne- właściwie: wilgotne - powietrze i są znane problemy...
Rozumiem że mimo nawet ciepłego już silnika grzeje tylko gdy silnik ma większe obroty a gdy obroty są niskie leci zimne powietrze mimo rozgrzanego nawet silnika?
Mam problem z ogrzewaniem, na ciepłym silniku leci zimne powietrze, jak przekroczy 2 tyś obrotów to leci dopiero gorące. Węże które dochodzą do nagrzewnicy są nagrzane wręcz gorące, termostat nowy, pompa wody nowa. Nagrzewnica prawdo podobnie jest dobra bo ciepły płyn który wlatuje do niej wylatuje drugim wężem z powrotem układ odpowietrzony wszystko...
Witam mam problem z Mercedesem Vito 115 Cdi 2010 rok . Mianowicie problem polega na braku ogrzewania. A wienc podczas jazdy jest wszystko w normie, silnik rozgrzany do 80 stopni ogrzewanie dziala jak nalerzy. Gdy auto stoi a silnik dalej pracuje ogrzewanie przestaje dzilac "dmucha zimne powietrze" w momencie gdy znow ruszam i silnik pracuje na obrotach...
Zawór steruje dopływem ciepłego lub zimnego powietrza, do pewnej temp. nie puszcza ciśnienia, silnik pobiera powietrze z otoczenia, poniżej tej temp. zasysa znad kolektora wydechowego. Brak w skrajnym wypadku powoduje oblodzenie zespołu wtryskowego, zwiększone zużycie paliwa.
Po dodaniu gazu dmucha do filtra powietrza to powód zadymy.Mechanicznie coś nie tak. W atmosferycznym to i owszem. Turbo, to już raczej dziwny objaw - i wytłumaczenie ciężkie. Standardowo sprawdziłbym dokładnie fazy rozrządu, kopcenie na biało to raczej późny kąt wtrysku - za zimne powietrze w fazie przemiany adiabatycznej. A propos, ciśnienie sprężania...
sluchajcie ja mam tylko cc700 i do filtra podaje mi caly czas i zimne i cieple powietrze(w zasadzie fabrycznie w obudowie filtra powietrza byl termostat z klapka ale to sie urwalo i wyjalem to calkiem dlatego teraz ciagnie i cieple i zimne powietrze)czy lepiej bedzie jak zdejme rure od cieplego powietrza i wtedy bedzie ciagnal powietrze tylko zimne(tzn.z...
Witam mam problem z ogrzewaniem w mojej Omedze, non stop leci zimne powietrze z nawiewów nawet gdy silnik ma ponad 90 stopni, układ chłodniczy wyczyszczony. Może mi ktoś pomóc w tej sytuacji?. Z góry wielkie dzięki.
Witam mam problem z ogrzewaniem w samochodzie Voyager 2.5crd 2002 rok samochód posiada dogrzewacz silnika ale nie działa a mam problem samochód osiąga 90 stopni a ogrzewanie jest letnie a jak stoji na postoju i silnik pracuje leci zimne powietrze proszę o jakąś radę co to może być
Jeśli chodzi o świecę z silnika modelarskiego, to musiałbyś wstawić taką o najwyższej ciepłocie, ponieważ zapłon benzyny w takim silniku nie dałby rady utrzymywać odpowiedniej temperatury świecy. Ale na 100% nie wiem. Natomiast świeca żarowa od Diesla, teoretycznie powinna dobrze się sprawować, jednak pobiera ona bardzo duży prąd i więcej energii byś...
Zobacz czy klapka w odmie sie nie zaciela lub nie lata w prawo w lewo raz silnik zassie zimne powietrze raz cieple i dlatego szaleje przepust dawka paliwa na jałowy biegu. Jesli nie to przejrzy uklad wydechowy. Moze byc nieszczelny Koleje do sprawdzenia wezyk podcisnia od serwa do przepustnicy i odpowietrznik skrzyni korbowej ktory znajduje sie w obudowie...
Witam, mam to samo u siebie tzn nie grzeje mi lewa strona. Objaw taki że albo wieje zimne powietrze albo całkiem gorące, tak jakby silnik nie zawsze reagował na sterownik. Prawdopodobnie padł mi LEWY SILNIK MIESZANIA POWIETRZA. Czy da się go wymienić bez problemów bez ściągania całej deski? Niby w instrukcji jest opis że można go wymienić ale niektórzy...
Jeżeli przy nagrzanym silniku, włączysz nagrzewnicę i leci zimne powietrze to na 100% jest uszkodzona pompa wodna czyli wirnik stoji w miejscu. Miałem taki przypadek.
przestał mi działać nawiew z zimnym powietrzem. Leci tylko gorące tzn czy pokrętło jest ustawione na zimne czy na ciepłe leci gorące powietrze, bez względu na to czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Pokrętło ciepło-zimno ciężej chodzi. Jaka może być przyczyna i czy konieczne będzie rozbieranie całej przedniej deski ?
Pewnie na gazie tak się dzieje. I pewnie silnik zasysa ciepłe powietrze z komory silnika. Może też bruździć układ podawania ciepłego powietrza znad kolektora wydechowego zmieniając podciśnienia w dolocie. Dla gazu najlepsze zimne powietrze spoza komory silnika, a układ dozujący ciepłe znad kolektora ustawić na stałe na zimne. Byc może trzeba będzie...
Masz tam klapę, która steruje ciepłym powietrzem. Silnik pewnie się zepsuł. Zobacz na Google gdzie on jest i sprawdź czy działa.
Jacku poradziłeś sobie z tym? Co dokładnie było uszkodzone i zmienione? Ja mam taki sam problem z brakiem ciepłego powietrza - błąd silnika V113.
Na początek na zimnym silniku wypsikaj trochę plaka do tapicerki do kolektora ssącego , jeżeli zapali chętniej to zainteresowałbym się jeszcze takimi zagadnieniami jak: Ciśnienie paliwa. Wskazania czujnika temperatury silnika na zimnym silniku. Fałszywym powietrzem.
To normalne że silnik zimny trzyma wyższe obroty, ewentualnie zaczął łapać lewe powietrze . Silnik to pewnie 139 FMB .
Zimne powietrze jest lepsze, bo jest go więcej. Możesz zasłonić, ale silnik będzie kulał zimny, a kosmicznych przyrostów mocy też się nie spodziewaj.
Mam i ja - Fogo f2001is Z instrukcji wynika, że to jest czterosuw (lejemy samą benzynkę). Dodatkowo zmienne obroty. Nieźle. Ma to ręce i nogi. Mam tylko jedno pytanie, świeca była nieco czarna w sadzy. Wydaje mi się, że tak nie powinno być. Może świeca jest za "zimna"? Na zimę, trzeba inną? To raczej wynika z pracy po rozruchu na zimnym silniku i z...
Na zegarze Mana wysoka temperatura płynu chłodzącego a z nawiewów leci zimne powietrze. Po zgaszeniu silnika i uruchomieniu za 15 minut temperatura prawidłowa (na postoju). W trasie znowu temperatura rośnie. Stan płynu bez zmian. Miał ktoś podobny przypadek?
Ta rura nie ma wplywu na prace silnika i w sumie tak na dobra sprawe jest zbyteczna. Dziala to tak ze jak masz np -20 na polu ten termostacik jest wspomagany podcisnieniem ktory ma przelaczyc na doplyw cieplego powietrza z nad ukladu wydechowego bo tam rury momentalnie maja wysoka temperature. Zasysa sobie to cieplejsze powietrze a nie zmrozone co spowoduje...
Wyjaśnij mi, dlaczego pisze, że silnik gorący chłodnica gorąca a jemu zaczyna leci zimne powietrze Jak silnik się przegrzewa w korkach wykorzystuje się nagrzewnice do obniżenia temperatury? W taki sposób, że odkręcasz ciepłe powietrze na ful do środka i włączasz nawiew na ful i opuszczasz szyby i Jeśli nagrzewnica jest sprawna to na silniku powinna...
zimne powietrze suszarka zimne powietrze laptop zimne powietrze
klocki hamulcowe intel celeron t3500 hollywood nightline
pralka electrolux czyszczenie zbiornika paliwa
Moment dokręcania nakrętek kół Renault Arkana Czyszczenie przepełnionego pojemnika Canon iP1600