Czujnik położenia wału albo padnie całkiem (nie można uruchomić silnika), albo tak, że jeśli się silnik nagrzeje to auto zgaśnie i nie da się uruchomić silnika. Dopiero kiedy ostygnie, znów można uruchomić silnik, jak gdyby nigdy nic. Co do ciężkiego palenia na zimnym, to szukaj gdzie indziej, np. czujnik temperatury silnika.
Fajnie, auto na boschu. Musisz znaleźć kogoś kto ma VCDS i mógłby podłączyć auto i sprawdzić jak ustawiona jest pompa wtryskowa, a w razie konieczności skorygować jej ustawienie, bo zbyt późny statyczny kąt zapłonu, może powodować problemy z rozruchem zimnego silnika.
W otwór pompy wchodzi chyba bolec 5.5mm jeśli włożyłeś 5mm to jest minimalny luz, ale to nic strasznego. Prawdopodobnie regeneracja polegała na wymianie tranzystora i umyciu pompy, ewentualnie jeszcze na wymianie tłoczka, tak jak robi to większość serwisów, również i ja :) Przypuszczam że na palcach jednej ręki można by policzyć serwisy które posiadają...
Cześć, Samochód na zimnym silniku ciężko odpala, po uruchomieniu gasnie, kilkukrotne uruchomienie stabilizuje prace. Kablem OBD2 sprawdziłem blad i wyskoczył 171. Gorąca prośba o pomoc :)
A przed wymiana pompy tez byly trudnosci z uruchomieniem? Co do swiec ,na zimnym silniku wyjmij wtyczke z czujnika temperatury i spruboj zapalic
Witam. Posiadam paska z 1997r auto na zimnym silniku ciężko uruchomić i czasem to muszę 2min kręcić żeby zaskoczył. Auto ciężko pali na zimnym jak i na ciepłym silniku. Po odpaleniu nie kopci i podczas jazdy nie zauważyłem jakiegoś dużego spadku mocy. Z dnia na dzień auto coraz słabiej paliło i teraz to drugi raz będę wyjmował rozrusznik bo najpierw...
ROBOKOP jesteś w błędzie. Właśnie z opisu (jeśli nie dymi i rzyga olejem) to konik zatarty. Zimny silnik ciężko uruchomić i brak niskich obrotów bardzo często. Jak się przyciera co jakiś czas to jeszcze pół biedy, ale jak sie zatnie to w zimie zimny na jeden cylinder nie odpali. na razie jest ciepło i może już będzie , ale tak jeździć się nie da. Można...
Kolego, czy ten test przelewowy mam zrobić na ciepłym silniku, czy całkowicie zimnym? Auto na ciepłym silniku, a nawet nie na ciepłym, ale za drugim razem odpala normalnie, tylko po długim postoju ciężko uruchomić silnik.
Witam! Mam następujący problem: sienka 1,2 8V 1999rok +LPG zimny silnik ciężko jest uruchomić- zapala dopiero za 5-6 razem (po prostu chwyta na krótko i gaśnie - nie reaguje przy tym na pedał gazu) po odpaleniu tez obroty nie są za równe ale chodzi chociaż na gaz tez reaguje trochę ospale. Ale po krótkim nagrzaniu juz jest wszystko OK pali na dotyk....
Nie wiem czy to ma coś wspólnego ale miałem na warsztacie trochę inny samochód i niestety przegrzany był silnik. Zimny palił na dotyk ale po dłuższej jeździe trzeba było czekać na spadek temperatury, by można było ponownie uruchomić samochód.
Witam wszystkich. proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać problemu. audi a6 c5 2.4 ciężko uruchomić silnik jak chwile popracuje. To znaczy na zimnym silniku odpala dobrze. ale jak się zgadi silnik to już trzeba rozrusznikiem dość dlugo kręcić żeby odpaliła. na Vag-u żadnych błędów. proszę o podpowiedź gdzie szukać problemu
Dziękuję bardzo za podpowiedź. Auto ma oryginalny przebieg 140 tys. i nigdy nie jeździło na gazie. Wszystkie informacje przekażę moim macherom. Dodano po 3 ... a po zgaśnięciu silnika, ciężko ponownie uruchomić bez gazu...
Moim zdaniem nieszczelność pierścieni w rowkach tłoka, ciśnienie sprężania ucieka w skrzynię korbową, za niskie aby uruchomić silnik bez podgrzewaczy. Klucz na koło pasowe, albo korba rozruchowa i sprawdzasz czy ciśnienie budowane w suwie sprężania po puszczeniu klucza/korby pozwala cofnąć wałem korbowym w przeciwnym kierunku. Dawka rozruchowa uruchamia...
Jak by nie był wciśnięty to by pompa paliwa się nie włączała po włączeniu zapłonu. Rano jest chłodniej i może być ciężko uruchomić zimny silnik na LPG, ew. nie trzyma Ci elektrozawór i gaz gromadzi się przez noc w kolektorze. Problemy z uruchomieniem i pracą na benzynie mogą być też spowodowane złą prać lub złą konfiguracją emulatora sondy lambda.
Witam Od niedawna posiadam stary traktorek-kosiarkę Stiga prawdopodobnie Garden z silnikiem Tecumseh TVM140. Ciężko uruchomić na zimnym silniku, trzeba się długo naszarpać więc Teść kupił samostart. Po psiknięciu odpala. Kolejna sprawa to dźwignia "gazu" cały czas musi być przy "zającu" bo inaczej silnik gaśnie. Po jakimś czasie koszenia silnik traci...
Witam wszystkich. Merkury 18km (rycerz) Po zimie wzielem się za przygotowanie silnika zaburtowego do pływania. Wymieniłem świece zapłonowe i cewki (ciężko odpalał i przebicie na świecach.) Uruchomiłem silnik na słuchawkach i na stojaku z wstępną regulacją, silnik zimny i cieply odpala od szarpnięcia, wchodzi na obroty i pracuje na wolnych, kontrolka...
Zobacz w jakim stanie są membrany w gaźniku, głównie ta pompująca. Miałem przypadek w kosie stihl fs, że na zimno ciężko paliła, na ciepło trochę lepiej. Gdy już odpaliła to już pracowała bardzo dobrze. Po rozebraniu gaźnika okazało się, że membrana pompująca była już mocno wypracowana i po wymianie jak ręką odjął.
Witam mam problem z odpalaniem ciepłego silnika na zimnym podgrzeje świece i pali dobrze jak przejadę kilka kilometrów ciężko jest uruchomić silnik nie grzeją świece. I teraz tak jak zdejmę przewód z czujnika temperatury to zagrzeje świece i pali ok, ale jak zostawię zdjęty to znowu na zimnym gorzej pali .Gdzie szukać przyczyny ?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Jest to Piaggio Vespa 2-suw rocznik 96, gaźnik weber z elektrozaworem automatycznego ssania. I chodzi o to że silnik bardzo ciężko jest odpalić jeśli jest zimny lub po długim postoju.A jeśli silnik jest ciepły to już normalnie można go uruchomić czy to rozrusznikiem czy z kopniaka. Elektrozawór na gaźniku działa bo jeśli jest chłodno to trzpień...
Też miałem poldka, ale gaźnikowego i też nie lubił bardzo niskich Panowie. Ale ja nie piszę o bardzo niskich obrotach. Obroty były tylko trochę niższe prawie nie do odróżnienia od prawidłowych. Też miałem poldka, ale gaźnikowego i też nie lubił bardzo niskich, Swego czasu też miałem poldka gaźnikowca ale on odpalał nawet na tak słabym akumulatorze...
Witam, Posiadam wyżej wymieniony skuter, dla niewtajemniczonych wersja PureJet to wtrysk a nie gaźnik. Do rzeczy, gdy skuter jest zimny bardzo ciężko jest uruchomić silnik. Efekt jest taki, że po zakręceniu startera odpala idealnie od strzała, obroty na chwilę rosną do ok. 3 tyś. i nagle szybko spadają do tak niskich, że nawet obrotomierz nie drga aż...
Co zrobić gdy samochód ustawiony jest na automat ma problemy z uruchomieniem na zimnym silniku, natomiast gdy ręcznie przełączę na benzynę silnik działa bez zarzutu?
Witam. Proszę o pomoc, problemem jest Clio 2 1.2 8V wszystko jest wyczyszczone tzn. przepustnica, silnik krokowy, kable od świec, filtry, świece wymienione. Żadnych błędów sprawdzane przez mechaników i to nawet dwóch. Silnik po uruchomieniu czy zimny lub nagrzany działa normalnie, problem zaczyna się gdy chce ruszyć lub w trakcie jazdy - dusi się. Czasami...
Witam, mam problem z Clio. Trudny rozruch - na zimnym silniku nawet do minuty. Problem zaczął się jeszcze w zeszłym roku, ale nie zwracałem na to uwagi bo nie było to częste i długotrwałe - najczęściej odpalał od kopa. Teraz stopnowo jest coraz gorzej. Ostatnio na gorącym silniku gaśnie czasem na wolnych obrotach. Ciężko go potem uruchomić - do niedawna...
Latem nie mam żadnych problemów. Dopiero gdy temp. spodnie do zera samochód ciężko uruchomić. Po dłuższym kręceniu rozrusznikiem chwyci jakby na dwa cylindry i przez chwilę rzuca silnikiem aż załapie na normalne obroty. Wydobywa się przy tym duża ilość śmierdzącego dymu. Pużniej samochód pali na dotyk za każdym razem dopóki nie postoi do następnego...
No ciężko tak coś stwierdzić, musiał byś sprawdzić czego brakuje podczas kręcenia, najpierw czy sterownik widzi obroty silnika, czy pompa paliwa podaje itd.
Witam. Mam pewien problem z Seatem Cordoba 1.6 AEE 1998 rok, benzyna + LPG. Otóż po ostatnich mrozach, auto ma problemy z odpaleniem, na zimnym silniku a gdy już odpali, to tylko na chwilę i zaraz zgaśnie. Samochód był ostatnio podpięty pod komputer, wykazał tylko 2 błędy: błąd immobilizera - nie autoryzowany kluczyk, drugi - to problem z zapłonem na...
Witam odpalając moją Vectrę (zimny silnik) jest problem jeżeli temp. jest dodatnia choć nie zawsze, jest w miarę dobrze lecz gdy temp. jest ok.5stopni lub poniżej zera samochód bez gazu ciężko jest uruchomić. A gdy dodam gwałtownie gazu gaśnie silnik. Do tego podczas jazdy gdy puszczam na luz do uzyskania pełnego zachamowania pojazdu silnik trzyma 400-600obr/min,...
0.1 to trochę za mały luz, ja ustawiam po 0.2, na zimnym oczywiście tecumsechy ogólnie ciężko palą, ułatwia im zapłon ręczne naduszenie do oporu ramiona regulatora w trakcie "judłania" rozrusznikiem (tylko już nie pamiętam w którą stronę, bo dawno tecumsecha (na szczęście) nie miałem ;) ) briggsy to też dziadostwo, ale jakby mniej, oczywiście najlepsza...
Witam Posiadam VW GOLF IV 98r. 110 KM. Kiedy silnik jest ciepły (powyżej 60 stopni) musze kręcić 7-10 sekund aby go uruchomić. Problem ten nie występuje gdy silnik jest zimny (pali na dotyk). Co może być przyczyną ??? Mam OBD II i ewentualnie mogę nim sprawdzić błędy lub wykonac pomiary ale czego mam szukać. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Jeszcze dziś zrobię test z zakręceniem butli i wypaleniem LPG z układu. Natknąłem się na YT, że przyczyną może być przepuszczający gaz wtryskiwacz, który może gromadzić się nad tłokiem i zalewać świecę. Rano uruchomię silnik na benzynie i sprawdzę efekt.
Cześć sprawdziłem dokładnie ile ma zbiorniczek paliwa i wyszło że nie ma litra jak było napisane tylko 2,5 setki więcej. A spalanie jest spore cały zbiorniczek wystarczył na 25km prędkość ograniczyłem do 25km/h . Drugie podejście wypadło o 1km więcej. Następne jazdy były szybsze od 35 do 40km/h i spalanie wyszło 1,2lit na 33km. A od 40 do max 45 bo...
Tak dokładnie tak ma na zimnym silniku wystarczy że chwile pochodzi i jest ok ale po zapaleniu strasznie szarpie wiec ciężko wyczuć co może być.
Witam :) Mam problem z Peugeotem Boxerem, który od jakiegoś czasu ciężko pali jak jest zimny (tzn.pierwsze odpalenie po nocy). Długo kręci aż trzeba użyć plaka żeby odpalił. Jest to silnik na świecy płomieniowej, która miesiąc temu wymieniłem na nową. Przekaźniki również są nowe i z tego co zauważyłem obserwując tą świece to raz ona grzeje a raz nie...
czekam aż usłyszę przekaźnik, bo lampka gaśnie znacznie szybciej. Próbowałem nawet kilkakrotnie grzać, niby jest lepiej ale jednak wraz ciężko uruchomić
Witam. Mam problem z VW golfem III, silnik 1,9 tdi 110KM. Objawy są następujące: - ciężko go uruchomić - nierówna praca silnika przy uruchamianiu na ciepłym silniku (na zimnym również) - mam wrażenie, że nie pracują wszystkie cylindry - dużo biało-niebieskiego dymu przy uruchamianiu - przy odjęciu i ponownym dodaniu gazu silnik nie równo pracuje. Wydaje...
Cr ogólnie to jest skrót od common rail. Masz problem z osiąganiem ciśnienia podczas rozruchu. Kiedy problem będzie narastał, samochód przestanie uruchamiać silnika. Wspomaganie dodatkowym środkiem(plak, samostart) w dolocie pomoże uruchomić motor, jednak nie polecam tej metody. Problem z narastającym ciśnieniem przyczynia diagnostę do sprawdzenia dokładnego...
Witam. Mam do naprawy autko jak w temacie model silnika N42B20A.Problem polega na tym że ciężko odpala jak silnik jest zimny.Błąd na kompie były jeden :czujnik wałka rozrządu na wylocie- wymieniłem go.Trochę mocy powróciło,ale nadal odpala ciężko.Czujniki temp.sprawdziłem są ok.Pompę paliwa wykluczam (jest wstawiona nowa),bo jak odpalam go na gazie...
Witam. Mam taki problem że samochód jeżeli postoi całą noc to ciężko odpala, zeby go uruchomić potrzeba bardzo dużo czasu. Czego nie ma zupełnie na ciepłym silniku. Nawet jeśli odpalę silnik po nocy po ciężkich próbach i samochód pochodzi ok 5s problem z dalszym odpaleniem znika. Czujnik temperatury był wymieniany. Jak ktoś wie coś,to bardzo proszę...
To jest silnik ENDURA mam taki sam w swoim Fordzie ten silnik podobno był produkowany tylko 1,5 roku. Identyczny jak mój deczko w deczko :) Jak go odpalisz daj znać czy ci ciężko pali jak jest zimny. Bo mój zanim zapali a muszę go dłuższą chwile trzymać jak rozrusznik kręci to sporego dyma puści i dopiero odpali ...
Witam. Pacjent to Opel Astra f 1.4 8v LPG II generacji 93 rok. Ma duzy problem z odpaleniem na zimnym. Odpala dopiero tak za 12-13 razem. Auto odpalało od strzała nawet w mrozy. Najpierw z dwa miesiące temu miała ciężko odpalić, jednak gdy już odpaliła problemu nie było. I tak pojawił się on 3 dni temu. Rano podchodząc do auta miało naprawdę ciężko...
Witam. Temat założyłem na prośbę kolegi. Posiada on maluszka z 89 roku z bezpalcowym układem zapłonowym. Problem jest tego typu że jak się rozgrzeje to zaczyna szarpać, gdy staje na skrzyżowaniu i chce ruszyć to silnik mocno się przymula i strzela z wydechu, a jak zgaśnie ciężko go uruchomić. Zimny odpala na dotyk i jeździ dobrze dopóki się nie nagrzeje....
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
Witam. Problem z autem był taki że na zimnym silniku nierówno pracował, potrafił gasnąć, ciężko było ruszyć z miejsca, praktycznie nie reagował na pedał gazu. W końcu silnika nie można było uruchomić. Wykonałem diagnostykę były następujące objawy: - czujnik temperatury pokazywał 60C na zimnym silniku, - błąd w ECU P0170 - Za bogaty system adaptacji...
Przy spokojnej jeżdzie na odcinkach ok30 km ten silnik (sprawny) powinien zużywać ok 10-11 l gazu na 100 km możliwe przyczyny nadmiernego zużycia gazu to : ciężka noga i jazda na krótkich odcinkach w mieście.Zatarty silnik krokowy. Zabrudzony filtr gazu,lub mazut w reduktorze.Utwardzona przepona w reduktorze. Rozregulowana instalacja lub źle zamontowana....
Witam Forumowiczów. Czytałem o tym problemie w różnych autach, ale nie znalazłem nic podobnego dlatego pytam... Problem dotyczy zimnego silnika, trzeba kręcić z 5-6 sekund żeby załapał, zaś na ciepłym pali na dotyk. Po zdjęciu kostki z czujnika temperatury (4-pinowy) pali nawet zimny w sekundę, do tego nie działa wskaźnik temperatury silnika. Czujnik...
też myślę że czujnik w tym przypadku zawodzi. Też zuważyłem że przy zdjetej kostce poprawiła sie praca silnika tzn, przy uruchomieniu zimnego silnika przy zdjętej kostce wchodzi normalnie na większe obroty natomiast przy założonej przy obrotach powyżej 2tys dusi sie i gaśnie i ciężko ponownie go uruchomić. jak sie juzgo uruchomi praca silnika jest nie...
Witam. Mój Golf II z silnikiem 1,3 90r. na jedno punkcie po rozgrzaniu silnika odłącza gaz. Po przejechaniu około 10 km, odłącza gaz i samochód zwalnia. Jak zdążę go przełączyć na benzynę to będzie jechać, ale jak zgaśnie to ciężko odpalić ale jak już podali to przy większych prędkościach przerywa na benzynie. Jak chcę przełączyć na gaz to nie reaguje...
Sądzę, że wystarczy przeprowadzić dokładną regulację instalacji i samochód będzie dobrze chodził. Mieszanka jest prawdopodobnie dużo za bogata, reduktor moze mieć przestawiony lub uszkodzony regulowany napinacz głównej membrany i ma złą charakterystykę podciśnieniową. Zimny silnik uruchomiony na LPG i wyłączony przed częściowym rozgrzaniem przeważnie...
Kolego ancus, cieknąca pompa podciśnienia nie ma wpływu na rozruch. W temacie nieszczelności to cały czas mówimy o znikomym zapowietrzaniu się, które latem nie miało znaczenia a teraz, kiedy jest zimno, akumulator ma mniej energii, rozrusznik słabiej kręci przez co jest mniejsze sprężanie, trochę powietrza w pompie i problem gotowy. Gdybyś miał dużą...
Podaj dokładny opis błędu. Wina może być w instalacji ale bez odczytu błędów ciężko pomóc. Najlepiej je wykasować i po pojawieniu się usterki odczytać na nowo.
Witam Mam problem z samochodem VW Polo rok 1991 poj. 1,3. Rano przy zapalaniu ciężko ciężko się go zapala. Dopiero sa się go odpalić po kilku ciężkich próbach. Proszę o jakieś porady.
Sprzęgło alternatora ? Problem z nieobracającą się rolką ? Ciężko stwierdzić nie widząc auta. Nie możesz zostawić w warsztacie przez kilka dni aż problem wystąpi ? Zawsze można jechać do ASO na diagnozę z filmem w ręce :D
Witam, od około roku mam problem z Honda Civic jak wyżej (przebieg 280 tys). Jest to model z dwoma gaźnikami, ozn. silnika D14A1. Przy temperaturach około zera stopni i poniżej występują trudności z uruchomieniem silnika. Jak już uda się go uruchomić, to pracuje jakby na 2-3 cylindrach, mocno kopci (w sumie to zawsze kopcił na ssaniu). Przy próbie przyśpieszania...
Witam, jestem posiadaczem audi A4 rok produkcji 98, silnik 1.8 125 km 20v , przebieg 135 tys km . Mam problem tego typu iź często przy uruchomieniu silnika, silnik ciężko wchodzi na obroty czasem gaśnie, problem dotyczy tylko zimnego silnika z regóły rano. Po przejechaniu/odczekaniu kilkunastu sekund silnik pracuje normalnie. Dodatkowo bardzo często...
Przepływomierz nie ma wpływu na to ze silnik jest ciężko uruchomić.... . No a jak nie chce odpalić to sprawdzałeś czy paliwo dochodzi , czy jest iskra?? Dodano po 2 Jeszcze bym sprawdził wydajność pompy paliwowej . W ogóle to nie podałeś jaki masz silnik ..... Popraw pisownię w poście.
Przy zimnym silniku ciężko się uruchamia, po zastartowaniu gaśnie. Silnik 1,2 jest na 1-punktowym wtrysku. Po uruchomieniu zachowuje się jak silnik gaźnikowy bez włączonego ssania. Problem nasila się wraz z obniżeniem temperatury natomiast mija po dogrzaniu silnika. Gdyby ktoś mógł pomóc to z góry dziękuję.
Przy zimnym silniku ciężko się uruchamia, po zastartowaniu gaśnie. Silnik 1,2 jest na 1-punktowym wtrysku. Po uruchomieniu zachowuje się jak silnik gaźnikowy bez włączonego ssania. Problem nasila się wraz z obniżeniem temperatury natomiast mija po dogrzaniu silnika. Gdyby ktoś mógł pomóc to z góry dziękuję.
A mianowicie mam taki problem, Jawka jak jest zimna, nie chce zapalić, jak dam pod świece troszkę paliwa, to pali. Ciepła też pali dobrze, tylko jak zimna to ciężko uruchomić, dopóki nie dam pod świece paliwa. Proszę o odp.
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
z silnikiem 1.1(1.5kW z dodatkowym kondensatorem) 220V wiefamel Miałem właśnie taki silnik, dokładnie wersje 1.1kW, dołożyłem kondensator taki jak był w 1.5kW i zasilałem tym sprężarkę dwutłokową z Liaza która wypluła około 200l/min i do 8 bar dawał radę. Prąd pobierany przy max ciśnieniu był jakoś na granicy prądu znamionowego albo z małym zapasem,nie...
przeczyściłem styki na aku, na kablach i problem znikł:D , ale jest jeszcze jeden (ach ten maluch:| ) związany również z rozrusznikiem, otóż jak jest zimny silnik to kręci fajnie, ale jak jest ciepły, po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik i znowu chcę uruchomić to rozrusznik kręci tak jakby aku był rozładowany(ciężko), dopiero gdy poczekam z 2 minuty...
Mam identyczny problem. Po uruchomieniu zimnego silnika przez około minutę kopci jasnym gryzącym dymem, faluje i ciężko wkręca się na obroty. Kiedyś uruchomiłem silnik ze zdjętą rurą dolotową powietrza i zauważyłem, że te objawy wiążą się z przedostawaniem spalin do układu dolotowego, wygląda to jakby zawór EGR był wysterowywany i wpuszczał spaliny...
Witam. Miałem podobne objawy w swoim egzemplarzu , które przerodziły się w problemy z uruchomieniem na silniku ciepłym (choć nie zawsze) aż w końcu któregoś dnia padł na amen. Winny był czujnik położenia wału. Pozdrawiam.
Renault Iliada ma złącze Z Ilidą ten ma tyle wspólnego co myszka miki z pokemonami. JohnNeo, sprawdź co w przedniej tablicy. To co masz na zegarach to nic innego jak brak cana wynikający z przerwy na canie ale też z braku zasilania na sterowniku silnika czy absu, znaczy może być wszystko. Czy pokazuje na wyświetlaczu kontrolkę ładowania z 1 lub 2?...
Witam. mam pytanie dotyczące kosy spalinowej Sparta oleo-mac. kosa po przełączeniu na zimnym silniku na ssanie zagaduje za drugim razem a po wyłączeniu ssania nie chce w ogóle odpalić wyciągam świece osuszam ją i później szarpanie kilkanaście razy i dopiero wtedy zaczyna kosa zapalać idą ciężkie dymy białe. Na ciepłym silniku pracuje normalnie. Filtr...
Witam. Postanowiłem zgłosić się z problemem tu na forum ponieważ żaden z mechaników nie jest wstanie mi pomóc, a z problemem borykam się od ponad roku. Mam problem w diagnozowaniu przyczyny wypadania zapłonów w pierwszych chwilach uruchamiania zimnego silnika. Gdy uruchamiam zimny silnik, w pierwszych chwilach nie pracują jeden lub dwa cylindry, silnikiem...
Później uszczelniacze wtrysków Wrzuć zdjęcie albo numer katalogowy. - z okolic filtra paliwa po nagrzaniu się silnika słychać szum. Skupiłbym się na przewodach paliwowych przed pompą i samym filtrze. Nie masz pompki w zbiorniku, więc nie ma widocznego wycieku pomimo nie szczelnośći. Wtryskiwacz nie powinien się pocić, ale to może wpływać jedynie na...
VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 kąt powinien być w przedziale 49-52 czy coś w tym przedziale. Najlepiej uruchomić wykres TDI TIMING (wybrac silnik odpowiedni z listy w dolnym prawym rogu bodajże) i obserwować powinno być coś w okolicy niebieskiej linii :). Sprawdza się go, gdy silnik osiągnie temperaturę roboczą.
A czy jest możliwość, że uszkodził to mechanik, który wymieniał olej i filtry? Ile może kosztować naprawa? Witaj Nie ma możliwości aby to uszkodzenie miało coś wspólnego z wymianą filtrów i oleju . Często przy tej usterce , jeżeli jest duży przedmuch , przy uruchamianiu po długich postojach , jest ciężko odpalić auto , wygląda to tak jakby jeden z...
Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, a mianowicie gdy próbuję go uruchomić pomimo że pompka paliwa podaje paliwo nie chce zapalić . Po dłuższym kręceniu jak zapali to dymi na czarno i ciężko wchodzi na obroty , po jakimś czasie wszystko ustępuje . Natomiast zauważyłem że przepustnica dolotowa mimo iż silnik nie pracuje jest otwarta i nie zamyka...
Witam mam problem przy uruchomieniu silnika ale tylko gdy go zgaszę na moment. Na zimnym pali bez problemów, proszę o pomoc! Gdybyś jeszcze opisał jaki to problem(nie zapala, ciężko pali, nie działa rozrusznik, itd) pewnie łatwiej było by coś napisać.
Był podpięty pod komputer i nie wykazał błędów Z tego co zdążyłem ustalić najczęstszą przyczyną jest czujnik ciśnienia i temperatury na kolektorze Ponoć przez niego automatyczne ssanie się nie włącza,bo komputer twierdzi że silnik jest rozgrzany Pytanie jak to sprawdzić... ? Bo wina jest ewidentnie tego że przy pierwszym odpaleniu nie dostaje odpowiedniej...
1.Jaki jest efekt za dużego luzu a jaki za małego? Objaw zbyt małego luzu (podparte zawory) to niemożność uruchomienia zimnego silnika, objaw zbyt dużego luzu to głośna praca rozrządu ("klepanie" zaworów).
Witam. Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika w Fordzie Courier 1.8D ENDURA. Ciężko odpala od czasu jego nabycia (2 lata). Rozrząd sprawdzony na blokady, jest ok. przestawialiśmy kąt wtrysku (+/-) i nic na zewnątrz -13 nie odpalił. Po 4h w garażu ok 0C odpalił. Wszystkie świece nowe- grzeją. Sprawdziłem ciśnienie sprężania 27,27,27,27 bar. Jakie...
Może zacznę od opisu układu zapłonowego i pojazdu: jest to motor Kawasaki KE 100, silnik 2-sów 100cm3, niestety nie wiem, który to rok, myślę że pomiędzy 1980-1998. zapłon mechaniczny, bardzo podobny do stosowanych w rometech: iskrownik z przerywaczem, cewkami ( bez zapłonowej) i kondensator, magneto, cewka zapłonowa na zewnątrz. Regulować można tylko...
Witam Mam problem. Bowiem gdy jest zimny silnik na benzynie odpala się bez problemu. Gdy trochę pojeżdżę i zostanie osiągnięta temperatura po wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili (np: 30 sekund lub dłużej) ciężko jest go uruchomić. Muszę kręcić dość długo (ok 5-7 sekund). Gdy jeżdżę na benzynie tego problemu nie ma a wcześniej tak nie miałem. Rozebrałem...
Witam problem jest następujący ,samochód ciężko odpala gdy jest zimny 10sek kręcenia rozrusznikiem .Gdy odpali to już potem nie ma problemu z ponownym uruchomieniem silnika ,jednak nie pracuje równo gdy dodam gazu ,potrafi strzelić od czasu do czasu nie pracuje na wszystkie cylindry ,cewka nowa,świece nowe ,jednak na gazie chodzi ok .Podpiąłem op com...
Mam problem z odpalaniem kosiarki viking t6 z silnikiem intek v twin 23 hp, ciężko pali jak jest zimny, ciepły odpala ok, przy dodaniu gazu z tłumika wylatuje czarny dym. Wydaje mi się ze coś jest nie tak z dawka paliwa, ale jeśli się mylę to proszę o poprowadzenie mnie. Jeśli to wina dawki paliwa to proszę o info jak wyregulować gaźnik. Serdecznie...
jeśli ktoś nie testował tego dodam że z wykresu Szarpanie zaczyna się od 78st czyli jak komputer wchodzi w stan jazdy z dołączonym rezystorem do czujnika temperatury. Sam doszedłem ze R dopinany głupio się zachowywał i po zamontowaniu rezystora na nowy Szarpanie ustało. dziwne tylko ze wykres czujnika temperatury podczas jazdy nie wskazywał jakiś wahań....
Witam. Posiadam Golfa 3 94 rok, silnik 1.8 benzyna na wtrysku, 90KM, z instalacją LPG. Zimny ciężko odpala, trzeba "kręcić" ok. 5s, czasem dłużej (akumulator jest b.dobry). Ciepły pali na dotyk. Zapalam oczywiście na benzynie. Pierwsze chwile po uruchomieniu silnik pracuje kulawo (tak jak by 1-2 cylindry nie pracowały), normalnie zaczyna pracować po...
Mam ten sam problem z silnikiem deutz f4l912 sprawa wygląda tak że silnik na zimnym od samego początku uruchomienia mocno i intensywnie kopci na biało. Jak już odpali po jakichś 3 minutach to odpali i przez następną minutę nie reaguję na gaz. Końcówki wtrysków Bosch nowe 167 bar otwarcia. Sprężanie 24 bar . Co robić POMPĘ rwać czy głowicę najpierw .
Filtr powietrza dawno (mogę wymienić) ale filtr paliwa tam jest jakiś pochłaniacz (dwa w jednym przechodzą opary do silnika i przechodzi paliwo czyszczą je) nie był wymieniany. Co to sprężania to panda ma LPG na którym chodzi super (ale jak jest minus to niestety za zimno na odpalanie na gazie). jak się rozgrzeje (a nawet jak już się uruchomi) to jest...
No witam trochę poczytałem na forach i teraz już nie wiem czy to walu czy to walka rozrządu ponieważ sprawa teraz wygląda to tak że Xsara na zimnym silniku odpala bez problemu a jak jest silnik już ciepły to nie zawsze wczoraj miałem znowu taką sytuację że podjechałem do banku zgasiłem ją poszedłem po paru minutach wróciłem i musiałem ze dwa razy tak...
Witam Mam problem ze swoim skuterem Kingway Coliber, Skuter gdy jest zimny ciężko jest go odpalić, odpala za 50 kopnięciem po czym ze 3 razy gaśnie po ponownym kopnięciu pomału wchodzi na obroty. Gdy się nagrzeje odpala od strzała ze startera i z kopa gdy się wychłodzi z powrotem to samo. Dodam że sprawdzałem juz elektrozawór ssania Proszę was o pomoc
Rok 2000 czyli SPI, skoro SPI to LPG 2 generacji... wiec zacząłbym od resetu adaptacji sterownika benzyny i zakręcenia zaworu na butli LPG. Jak parownik jest stary to na postoju może się dostawać LPG do kolektora i wtedy ciężko uruchomić silnik na benzynie. Po drugie czy w ogóle jest i jeśli jest to jak jest ustawiona emulacja sondy lambda? Powinna...
Ja bym jeszcze zajrzał do ustawienia rozrządu ,czy wszystko jest ustawione na tip-top ,bo coś mi tu nie pasuje z tymi dymami.Miałem kiedyś podparty zawór w volvo oraz obróconą panewkę na wale korbowym-ale to byś słyszał stuk i chmura dymu za tobą Jeszcze jedno pytanie . Czy świece sprawdzałeś każdą z osobna tzn . wykręciłeś i podpiąłeś np. do prostownika...
Witam koledzy mam szybkie pytanie mam problem z VW crafter 2.5 136 kw mianowicie jak jest zimny odpala a po zagrzaniu się ciężko odpala pomka paliwa chodzi wtryski nie przelewają filtr paliwa wymieniony jak się jedzie ma nie raz tak że nie ma reakcji na pedały gazu a i czujnik wału też wymieniłem nie wiem co za problem a chciał bym szybką odp bo auto...
Rozumiem że za to odpowiada ta zebatka biała z taką zapadką tak? być może tak,(to jest właśnie blaszka na tym kółku która jest odpowiedzialna za celową nie szczelność )ale według mnie to mało prawdopodobne,aby przez tak nie wielką nie szczelność (chodzi dokładnie o kilka ruchów początkowych tłoka) dostawał by się olej do środka do tego musiały by puścić...
Mam silnik f4l912 zamontowany w kombajnie zbożowym z zapaleniem zimnego silnika nie ma problemu. Problemy pojawiają się w następujących sytuacjach: 1. po zapaleniu ciśnienie oleju wzrasta pow.1.2Mpa dalej brakuje skali i przez chwilę trzymam na bardzo niskich obrotach bo boję się że coś pęknie, wraz ze wzrostem temp. ciśnienie spada do (w zależności...
Witam Mam problem z samochodem ( Mitsubishi Lancer VI, 1997, benzyna 1.3 12V), po dłuższym postoju (więcej niż kilka godzin), gdy silnik ostygnie, pojawia się problem z odpaleniem. Auto trzeba próbować uruchomić 3-4 razy żeby odpaliło, bardzo często trzeba również dodać gazu by nie zgasł. Dodatkowo, kiedy uda się go odpalić, z wydechu wydobywa się chmura...
Szczyrkanie, różnie możemy sobie nazwać takie odgłosy, może być spowodowane i też mechanicznie, wtryskiwacz, jakiś zaworek, i nieszczelnością układu dolotu/wydechu. Efektem złego spalania. Internetowo to ciężko określić i trafić. Może tu, przy dzisiejszej technice nagraj dźwięk, i udostępnij. Może ktoś coś bardziej sobie skojarzy ? Są na pewno, tylko...
W moim aucie mam gaz sekwencję. Również miałem problemy z rozruchem auta, zwłaszcza zimnego (przy -2oC). Początkowo silnik uruchomił się po kilku kręceniach, co dzień to gorzej, aż po kilku tyg. strzały w wydech, szarpał jakby świece do wymiany (jednak świece i cewka sprawna na 100%), trzeba było kilkudziesięciu prób uruchomień, aby w końcu zaczął w...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Jeśli napełnie układ na zimno to jedynie jak się nie myle pojawi się płyn na odpowietrzniku od nagrzewnicy ponieważ ale już na termostacie nie bo jest za zamknięciem. Czyli napełnie poziom w zbiorniczku na maks gdy zimny silnik zakręcę korek od zbiorniczka i uruchomić mam silnik. Tylko czy nawiew mam ustawić aby działał i jakie powietrze ma dmuchać...
Witam Kolega ma problem ze swoim samochodem i chcę mu jakoś pomóc, dlatego zwracam się do Was. Usterka dotyczy jak w temacie samochodu mitsubishi carisma 1.9 TD, rocznik 2000, przebieg 125000 km, silnik prawdopodobnie reno; takie są na nim oznakowania. Problem: Ciężkie odpalanie na zimnym silniku, zapala po lekkim dodaniu gazu. Jak już się uruchomi...
Koledzy. Mam pytanko, mój dieselek ciężko pali jak jest zimny. Wymieniłem wszystkie świece, sprawdzone wtryski a i tak kiepsko pali. Jak jest rozgrzany nie ma problemu przez cały dzień. Tylko pierwsze uruchomienie jest problemem. Pozdrawiam.
Pojawił się błąd jak w temacie. Po wykasowaniu, pojawia się ponownie. Silnik ciężko uruchomić, zwłaszcza jak jest zimny. Dodatkowo pracuje bardzo głośno. Z tego co ustaliłem, to ten błąd oznacza problem z korekcją dawki paliwa. Jak to jest fizycznie realizowane? Czy steruje tym element u dołu pompy wtryskowej? Nie widzę innych elementów elektrycznych...
Witam, problem przedstawia się następująco: - Silnika w zasadzie nie da się uruchomić (na samostart zapala); natomiast filtr paliwa został rozepchany ciśnieniem (wymieniony na inny), tak jakby albo tandem pompa wytwarzała zbyt duże ciśnienie, albo zatkany był powrót. Podgrzewacz na filtrze został podmieniony, dalej bez rezultatów. Około 2 miesięcy temu...
trudny uruchomić zimny silnik trudno uruchomić zimny silnik ciężko odpala zimny
zespół parzenia skuter bassa śruba mocować amortyzator
pralka samsung zawiesza whirlpool bitron
Położenie pinów i zamienniki BD7920KS Adaptacja pompowtryskiwaczy VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB