Wygląda to na rozszerzanie się jakiejś części mechanicznej pod wpływem temperatury. Zanim zaczniesz cokolwiek robić najpierw zlokalizuj miejsce "awarii". Miałem ostatnio do czynienia z efektem DERBY tej firmy i niestety sprawdza się stara zasada. Jaka cena taka jakość.
Jak tak będziesz podchodził do sprawy to nic nie naprawisz. Wymień silnik, dla uspokojenia cię informuje ,że silniczków w dvd wymieniłem już ok 10szt, takie robią silniczki.
Witam. Mialem podobny przypadek,w innym modelu,a przyczyną był laser.
Sprawdź prądniczkę tachometryczną silnika i wszystkie jej połączenia, aż do modułu.
Niektóre z tych Favoritek miały już gaźnik sterowany elektronicznie. Taki okrojony gaźnik z Golfa o kodzie silnika RP. Okrojony,bo ma potencjometr,ma nastawnik przesłony wstępnej,a nie ma nastawnika przepustnicy.Sam się temu przyglądałem. Ten model można poznać po tym że lampka TEST jak silnik stoi się swieci,jak pracuje powinna gasnąć.
9000 rpm to obroty przy których pilarka ma najwyższą efektywność podczas cięcia, bo jak wiadomo z obciążeniem silnik zwalnia.
Podaj jej model.
Dzień dobry, Zwracam się z prośbą o pomoc w następującym temacie dot. podłączenia siłownika do bramy: Centrala to Beninca Heady, siłownik BILL 40, brama jednoskrzydłowa, zatem podłączam tylko jeden siłownik. Generalnie brak błędów na wyświetlaczu, pilot działa, sygnalizator się zapala, czujka foto podświetlona na stałe /jedna para/, zworka między 24...
Tryb serwisowy z tego co czytałem niejako wymusza prace, więc nie możesz wykluczyć silnika, jak ostatnio miałem taką sytuację to podłączyłem silnik na krótko, przez papier ścierny i dociskalem palcem komutator, silnik zwalniał im mocniej doczekałem, rozwijając uzwojenie stojana w dwóch/trzech miejscach była powłoką zaklejona.
Niestety, czyszczenie nic nie dało. Nie był bardzo brudny, trochę pyłku. Po złożeniu i posmarowaniu tulejek, nadal po 5 min. regulator wraz z rezystorem się grzeje a sam silnik zwalnia. Pozostaje tylko wymiana. A jak wyglada ten silnik i jakis typ Mam jakies kilkanascie moze?
Nie da rady! Robiłem kiedyś coś podobnego, dałem silnik 0,7 kW , powyżej 4-5 atm. silnik zwalnia obroty spadają, zaczyna. się grzać. Używam go nadal, bez butli do szybkiego pompowania opon w samochodzie. Nie czekam na nabicie butli a do ok3 atm. świetnie się nadaje.
Opisz dokladniej co sie dzieje z maszyna, czy zwalnia, i czy silnik wtedy zmienia odglos. Mozliwe ze sprzeglo olejowe nie przenosi wystarczajacej mocy i maszyna zwalnia.
Tylko że podłączając silnik pod 400V w Poslkiej sieci przy gwieździe (który to silnik jest dostosowany do Y 690V) uzwojenie pracuje przy mniejszym napięciu 230V a zatem nie wykorzystuje pełnej mocy. Czy tak? Dokładnie tak. Po to aby zmniejszyć prąd (nie przekroczyć dopuszczalnych wartości w sieci zasilającej) a także moc w fazie rozruchu i wydłużyć...
Rezystory przy mosfetach nic nie zmienią, to nie są tranzystory bipolarne. Jeżeli chciałbyś zmniejszyć moc impulsów, to najmniej inwazyjnie by było zmniejszyć napięcie zasilające. "Dokładałem po kilka rezystorów i silnik zwalnia ale też nie zadowalająco. Jedyny zadowalający efekt uzyskałem po tym jak odlutowałem potencjometr i położyłem sobie je na...
Błędnie podłączony wyłącznik. Dla MCB przełącznik. :D
Coś z paliwem,wymień filtr paliwa i go zdiagnozuj.
mam problem. pralka nie wiruje ( beben obraca się wolno ). co moze byc przyczyna? A rewersy ok (obroty bębna podczas prania)? Bo nic nie wspomniałeś na ten temat. Do powyższych podpowiedzi chciałem dodać, że jeżeli silnik zwalnia i przyśpiesza na wirowaniu, może być problem z odprowadzeniem wody, bądź uszkodzonym filtrem p.z. (przy programatorze- zwarcie...
Coś skopałeś z tymi szczotkami. Wyciągnij silnik jeszcze raz, włącz poza układem pralki i pumeksem dotrzyj szczotki do komutatora. Przyjrzyj się jak pracuje silnik (iskrzenie, zwalnianie obr, etc). Instrukcję jak to zrobić masz wyróżnioną na niebiesko.
Może rzeczywiście napisałem chaotycznie. A wiec tak, startuje silnik, po 15-20 sekundach zapina sie sprzęgło i agregat pracuje. Po 2 minutach silnik zwalnia, zmniejszają sie jego obroty do minimum. Pracuje na takich bardzo wolnych obrotach około 1min. Nagle obroty momentalnie wzrastają i pracuje na obrotach wysokich takich jak zaraz po starcie. Powtarza...
Łożysko wbijałem młoteczkiem,wchodziło jak masełko,więc o przesunięciu nie ma raczej mowy.Poza tym objaw jest wciąż taki jak na początku,czyli dokładnie tak samo zwalnia.Szczotki chodzą luźno,a co do długości to pewnie przeżyłyby jeszcze ze dwa takie sprzęty :) Nie wymieniałem ich od nowości,sam nie wierzę.Ale są w porządku.Spróbuję jeszcze jak mówiłem...
Jak się czuje kondensator silnika? Nie stracił pojemności?
Jak trójkąt jak zwory w gwiazdę i przełącznik jak dochodzą 4 przewody do silnika
Spróbuj dać diodę równolegle do potencjometru 100k anodą do kondensatora, jeśli nadal będzie za wolno, to trzeba będzie dodać układ przyspieszający rozładowanie C2 z tranzystorem, albo hamowanie silnika poprzez zwieranie (sprawdź jak zwalnia kiedy odłączysz silnik od układu)
jakie oznaczenie silnika?
Witam, przyczyną takiego zachowania się faksów Philipsa jest najczęściej zasilacz. Ale skoro wymieniłeś zasilacz i dalej to samo się dzieje to być może problem tkwi po stronie płyty głównej. Ja np. miałem HFC-171, któremu się coś pomieszało w pamięci i często zawieszał się . Problem rozwiązał się po przeprogramowaniu flasha. Pozdrawiam
Daj komutator do przetoczenia i przeżłobkowania lameli .
miałem to samo u mnie był uszkodzony zawór DV.
Piszesz,że dymi.Zobacz z skąd wychodzi dym.Sprawdź co się grzeje.Jeśli cewki w stojanie to sprawdź oporność cewek po winne mieć taką samą oporność.Gdyby wirnik to zobacz czy na komutatorze są zaciśnięta dobrze druty/mogą być lutowane/ omomierzem zobacz czy niema przerwę.Wracając do grzania i dymienia dokładnie ustal to ważne.Dymić może /kondesator/...
Prawdopodobnie czujnik prędkości jest uszkodzony.
A skoro falownik zwraca sygnał pracy do sterownika to czy czasem z niego nie otrzymuje sygnału do zadania prędkości 0-10v lub napięcia na wymagany pin na listwie ?
Chyba przepustnica,sprawdzi komp. pozdrawiam.
Przemiennik częstotliwości jest najprawdopodobniej uszkodzony Dlaczego tak uważasz? Wyświetla jakieś błędy? Na schemacie są silniki z hamulcami i czujnikami temperatury. Hamulce zwalniane są przez K2. Czujniki temperatury zabezpieczają silniki przed przegrzaniem i są podłączone do T1. Rb to zapewne tzw chopper czyli rezystor hamujący. Jeśli temperatury...
Co jest przyczyną braku przejścia z wolnych obrotów na wyższe? - silnik zwalnia
powinien mieć około 10 omów.jeśli ma zwarcie to silnik jest do wymiany. nie wiem czy dostaniesz sam silnik,normalnie jest to chassis z silnikiem. Driver silnika też mógł polecieć po silniku, ale raczej powinien być ok.
ta zielona "rurka" idzie od overboosta do tzw. zaworu klapy dławiącej (widocznego na zdjęciu) Słychać go przy gaszeniu silnika
Zwiększając częstotliwość a nie zmieniając napięcia zmniejszasz moment obrotowy i to w sposób kwadratowy. Zwiększając częstotliwość dwa razy zmniejszasz moment krytyczny czterokrotnie. Zwiększając dalej częstotliwość spadnie ci moment niemal do zera i silnik zacznie zwalniać, gdy nie będzie mógł pokonać oporów. Silnik asynchroniczny indukcyjny klatkowy...
Myślę że ważniejsze będzie rozwiązanie sterowania napędem kół i wyznaczanie trasy niż nóż, który może mieć stałe obroty a regulować możesz prędkością jazdy podczas koszenia. Gdy jest mało trawy jedziesz szybko, gdy pobór prądu silnika noża się zwiększa zwalniasz. Akurat silnik szczotkowy bardzo ładnie odzwierciedla obciążenie wału poborem prądu. Jest...
Nie wiem teraz nie mogę sprawdzić sprawdzę za jakąś godzinę wiem że po przekręceniu mocniej potencjometru silnik zwalnia a woltomierz zanika no tak jakbym go odłączył od prądu po prostu znika ale volty nie spadają do zera tylko maksymalnie do 2,8 volta ale po podłączeniu silnika bezpośrednio do baterii to kręci się szybciej czyli bateria podaje większy...
Tylko tu jest mowa o silniku z wirnikiem klatkowym a nie szczotkowym. Silnik szczotkowy szeregowy, a zapewne to taki jest - obroty zależą od obciążenia. Silnik może trochę zwalniać.
Odświeżam... Mam sirokko 232.02, podłączyłem wg schematu z tego tematu i nie działa tzn. Świeca cały czas dostaje prąd, przełącznik trzy pozycyjny działa tak, że na dole i na górze wentylator dmucha z tą samą mocą, natomiast przełącznik 1-1/2 działa w jednej pozycji 1/2, po przełączeniu na 1 silnik zwalnia i z opornika zaczyna lecieć dym. Ma może ktoś...
Będą większe straty - więcej idzie w ciepło, kontroluj temperaturę. Zwalnianie dociążonego silnika (poślizg) w ocenie słuchowo-optycznej będzie wartością subiektywną. Można się tym posiłkować, ale lepszy byłby już odczyt obrotów.
Powodów może być kilka. Zasilacz również, ale najpierw sprawdziłbym sam silnik. W polskich silnikach (zwłaszcza tych które maja kilka ( ;) ) lat za sobą często dochodzi do zabrudzenia komutatora - brud częściowo zwiera lamelki komutatora i silnik pobiera znacznie większy, niż powinien, prąd. Stabilizator utrzymuje obroty silnika, ale po włożeniu kasety...
Może za duża siła ustawiona spróbuj zmniejszyć i sprawdzić jak brama działa. Siła domknięcia powinna być mniejsza niż siła podczas manewru z tego względu ze silnik zwalnia. Zmniejszając wiec siłę manewru zmniejsza się i siła domknięcia może wystarczy nie wielka zmiana na mniej.
W sobotę miałem awarię u sąsiada - dzwoni i mówi ze dojarka startuje a po chwili jak pompa wytworzy podciśnienie to silnik zwalnia, że byłem w trasie to on i z 50 krów musiało godzinę poczekać. Zajechałem i włączyłem silnik po chwili zwalnia, termik od silnika wsio ok zasilanie też nie siada. załączyłem jeszcze raz - przyjrzałem sie i to zwalnia pompa...
Silnik uno 1.0 Ciśnienie oleju pojawia się od razu 5.5 bar i nie spada jak silnik zwalnia więc pewnie do 500 obrotów śmiało można by zejść. Zbiorniki 2 małe łącznie 60l i ciśnienie jest 1.7 bara jest po jakiś 10 sekundach ( nie miezrzylem czasu podaje na oko) i potem dławi silnik do zatrzymania. Dodano po 12 Planuję kupić 11kw ze złomowanych maszyn...
stan_prawo/lewo/stop to jest jedna zmienna (np stan_kierunek). Druga to jest flaga_napiecie_foto. Trzecia to jest g_accel_decel_counter. Koniec kropka. I teraz wchodząc do funkcji ustalamy wartość napięcia foto. I teraz sprawdzamy, czy flaga_napiecia_foto == stan_kierunek. Jeśli tak, przyśpieszamy silnik. Jeśli nie, zwalniamy. Jeśli flaga_napięcia_foto...
Witam Kupiłem ostatnio 8kW za 499 w zestawie na allegro i nawet działa :) Tylko takie pytanie Czy Wasze też jak się wyłączają to silnik zwalnia do minimum i dopiero po chwili (ok 10 sekund) zaczyna przedmuch pełną parą ?
Witam wszystkich. Wróciłem po sześciu latach z tym samym problemem. Posiadam Octavię z 1998 roku. Silnik AKL 1.6 benzyna. Przy puszczeniu pedału gazu szarpie. Wymieniłem skrzynię, sprzęgło i nic, dalej ten sam problem. Potrzebuję fachowca od Skody, który zrobi diagnostykę komputera w okolicach województw Opolskiego i Śląskiego.
Tak i po wyjęciu bezpiecznika o oznaczeniu T0,100A silnik rusza bez oporu a po włożeniu bezpiecznika rusza z oporem. Pisałem o tym (#20): Ja wyjąłbym bezpiecznik 0,125A (ten przed mostkiem prostowniczym), włączyłbym magnetofon na "odtwarzanie" (fakt w głośniku nic nie usłyszy) i sprawdziłbym czy silnik nadal zwalnia. Kondensator C31 - do wymiany. Prostownik...
Mam problem z autem. Jadąc i mając wymienione filtry, płyny i olej oraz świece, jadąc przy normalnej prędkości jest ok jak zwalniam i chcę skręcić to mi gaśnie. Od czego to zależy. A może to być, że jakaś dysza przy gaźniku jest zapchana? Może jakiś paproch zatkał dziurkę, silnik nie pobiera tyle paliwa i gaśnie? Proszę o jakieś wskazówki, albo obroty...
jestem pewien co mówię. dodam, że węże są odpowietrzone. Zresztą wczoraj działała dziś nie. Nawet jak podłącze do sieci Aquanet też tak samo się zachowuje. regulatora ciśnienia nie ma. Jak jest za mały wydatek wody zachowuje się inaczej - buduje ciśnienie, po czym brak jest wody to silnik przyspiesz po czym zwalnia i znów buduje ciśnienie. Ale w tym...
Ewidentnie silnik od strony pasażera zwalnia. Znajdź tego przyczynę, może być zły styk na kostce, przetarty/załamany przewód itp. Prawy silnik zwalnia z powodu dostosowania prędkości do silnika lewego. Tak to sprytne urządzono by nie połamało wycieraczek.
Wykonałem testy z ina226. 1- Gdy silnik się rozpędzi i uzyska max prędkość i PWM, gdy zatrzymuje go palcami następuje wzrost prądu i przeciążenie działa ok, wyłącza silnik. 2- Gdy silnik zwalnia 5s przed końcem pracy, żeby nie było mocnego uderzenia i łagodnie dojeżdża do końca to zatrzymując go palcami nie wymuszę przeciążenia ponieważ wraz ze spadkiem...
Napęd spowolnienia przy końcach ruchu.Wtedy to się dzieje? Można spowolnienia skrócić do zera trzeba mieć tylko programator O View.
A podstawiłeś nowy, 100% sprawny silnik? Silniki młynków w Saeco są bardzo wadliwe. Pod koniec mielenia silnik zwalnia i jest to normalne.
Przy pralce Whirlpool ktoś paskiem dociskał wałek silnika i z tego co pamiętam silnik zatrzymał. Koniec końców silnik okazał się być sprawny. Chodzi też o to, by nie zwiększać docisku, gdy silnik zwalnia. Jednakże jest to na moje wyczucie, a mojego wyczucia nie opiszę 😇. Przeskakiwanie czasu, trochę w tym przypadku nie pasuje. Według mojej wiedzy najbardziej...
Ustaw śruby regulacyjne na 1,5 obrotu, rozgrzej silnik i kręć śrubą wolnych obrotów w lewo, za silnik zacznie zwalniać, zapamiętaj to ustawienie, następnie to samo w prawo. Dala wysokich podobnie. Ustaw śruby pośrodku tych ustawień. Dla wolnych obrotów, na niskich a dla wysokich na maksymalnych.
Czy odkręciłeś całe sprzęgło, tj. wraz z częścią mocowaną do wału korbowego? (coś mi świta, że zmiana masy "koła zamachowego" poprzez jego odciążenie też może skutkować w czymś podobnym - np. kosiarek z małym silnikiem nie wolno uruchamiać bez noża - bo jest dodatkową masą zamachową.
Witam jestem poczatkowym kierowca posiadam fiata brava silnik 1,200 (60) Jak zwalniam przy progu zwalniajacym zaczyna mna szarpac czym to moze byc spowodowane
Witam, Mam markize Obi z napedem elektrycznym. Po zimie zaobserwowalem takie zjawisko: po jedno-, dwukrotnym rozlozeniu/zlozeniu rolety. Naped zwalnia, az przestaje dzialac. Slychac, ze napiecie dociera (silnik "buczy"). Po pewnym czasie np. 1 dnia roleta/naped jest w stanie znow 1 lub 2 razy sie rozlozyc/zlozyc i znow silnik zwalnia i proces sie powtarza....
Nie zgadłeś kolego podłączyłem silnik wpisałem parametry wszystko zgodnie z instrukcją i silnik zwalnia to przyspiesza to zatrzymuje się .
...jesli myslisz o lince gazu, to chyba nie ma innej mozliwosci na jej zamocowanie... ale, jak juz wczesniej pisalem, nie mam zbyt duzego doswiadczenia z tego typu silnikiem,.... kosiarka ponoc jest w oryginalnym stanie, nikt w niej nie grzebal... Dzisiaj wzialem sie za dokladne ogledziny: Silnik po odpaleniu nie wraca na wolne obroty, czyli jest cos...
Podajesz sygnał z SC na S1 (START/STOP PRZÓD) lub S2 (START/STOP WSTECZ) -akurat na pulpicie masz jeden przycisk - dodaj drugi. Potencjometr zwykły (najlepiej liniowy) 2kOhm. Zaciski brzegowe potencjometru pod FS i FC, a ślizgacz pod FR. Zamiana zacisków brzegowych z FS/FC na FC/FS spowoduje że w kręcenie w prawo/lewo potencjometrem będzie zamieniało...
Witam. Dewalt D25723 - QS Po 5s zwalnia na obrotach 80% silnik i zaczyna mrugać dioda Service, kluczyk. Pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/1992236600_... AI: Czy problem występuje podczas wykonywania konkretnych zadań lub przy określonym obciążeniu? Tak AI: Czy podjął Pan/Pani jakieś kroki w celu rozwiązania problemu, np. sprawdzenie...
Może wydech wpada ci w rezonans albo ma jakąś nieszczelność... silnik podczas przyspieszania i zwalniania lekko się "przekręca" więc wydech też zmienia nieco swoją pozycję.
Można by pomyśleć, że skoro jest "obciążona", to ma "ciężej" się kręcić - niby oczywiste, ale dla mnie jeszcze nie. Wyjaśnij co jest dla ciebie nieoczywiste? W rzeczywistości nie zwalnia sama prądnica a urządzenie które ją napędza - silnik elektryczny, silnik spalinowy, turbina gazowa, turbina wodna itd. Jeżeli będzie miało odpowiednią moc to nie zwolni....
Zlecę sterowanie waga automatyczną. Jeden czujnik nacisku w zakresie 0/100kg Panel z dwoma ekranami i przyciskami. Pierwszy ekran waga zada, drugi ekran waga aktualna. Przyciski 1. + (Do podnoszenia wartości zadanej) 2. - (Do pomniejszania wartości zadanej) 3. Start 4. Stop 5. Tara Po osiągnięciu 80% wagi zadanej 3fazowy silnik zwalnia o połowę. Po...
spotkałem się z podobną, choć nie taką samą usterką, wina była jednak w zasilaczu, miałem zapasowy zasilacz ....
Lub coś się rozszczelniło i gaz wydostaje się z instalacji do komory silnika a potem do wnętrza. Tłumaczyło by to słabe przyśpieszanie (lewe Powietrze). Przy gwałtownym wciśnięciu pedału mieszanka staje się tak uboga że silnik zamiast zwiększać RPM to jeszcze zwalnia.
czym rampy i lamele w silniku Rampy startu i hamowania to czas rozpędzania się i zwalniania silnika od prędkości zero, do prędkości roboczej. Są to podstawowe parametry zaprogramowania falownika. Lamele, to elementy tej pompy - takie łopatki, często grafitowe ,,zagarniające" powietrze wewnątrz cylindrycznej komory i osadzone w wirniku pompy. Częstotliwość...
Skoro opada bez względu na kierunek obrotów to innego wytłumaczenia nie widzę. Ruch silnika zwalnia hamulec a po zatrzymaniu potrzebuje chwili żeby się ponownie zablokować. Chyba, że jest tam jakiś dodatkowy sterownik. Jak chcesz się pobawić to możesz rozkręcić i wyczyścić choć pewnie jest integralną częścią samego silnika.
Miałem kiedyś podobny przypadek -objawy. Dotyczyło to jednak też nawrotów. Okazało się że, wirnik klatkowy po nagrzaniu "dostawał" gdzieś przerwy i silnik tracił znacznie na mocy. Po wymianie samego wirnika silnik działał OK. Okazało się po rozmowach z silnikowcami że jest to b. rzadka usterka. Poprostu miałem pecha czego Tobie nie życzę. Powodzenia....
Ta dziurka to wlot powietrza do gaźnika, siłą rzeczy jak ją zatkasz to silnik zwalnia, przy czym może się zalać. Grzebałem się w dokładnie takiej pile, miałem efekt, że żeby w miarę chodziła, trzeba było odsunąć gaźnik od cylindra :). Jak na razie kupiłem następny gaźnik, ale jeszcze nie montowałem bo piła u teściów. Możesz jeszcze pooglądać jutuby...
Przy odpaleniu zimnego silnika na postoju szarpie i jakby silnik zwalniał, a za chwile jakby dopiero silnik pracował równomiernie. Klima wyłączona wiec silnik nie jest obciążony, co może być przyczyną? Że silnik zimny i dopiero pracuje równomiernie jak się nagrzeje?
Sprawdzę to. Ale co może być przyczyną tego szarpania przy funkcji zwalniania..? Jakby silnik był impulsami sterowany - tak to nazwę w uogólnieniu.
Gdy podnosze głuwnym słownikiem tym grubym koło kabiny czuć jak silnik zwalnia jest ok reszta działa lecz silnik nie zwolni jak skończy się skok siłowników
Generalnie problemem okazało się zasilanie, silnik zwalniał przy zapalonych wszystkich ledach. Przy zasilaniu diod i reszty z dwóch zasilaczy ,wszystko dziala poprawnie :D
Ten pirscien to prawdopodobnie zabezpieczenie pradnicy tachometrycznej. Pradnice znajdziesz z tylu na osi silnika.
Citroen berlingo Multispace benzyna 1.6. 2010 rok przy odpaleniu zimnego silnika na postoju, szarpie i jak by silnik zwalniał a za chwile jak by dopiero silnik pracował równomiernie Klima wyłączona wiec silnik nie jest obciążony co może być przyczyna ? ze silnik zimny? i dopiero pracuje równomiernie jak się nagrzeje?
Rocznik jest podany w pierwszym poście 1996, silnik vm na łańcuchu. czytany był w serwisie chryslera oryginalnym testerem. Podglądu parametrów nie robili ale podejrzewam (podobnie jak serwis chrystka) że to nie pedał gazu ponieważ problem występuje po hamowaniu silnikiem. błędów innych nie zanotowano,
Jeśli ta pompka jest jakkolwiek podłączona do zasilania 3F, to: Najłatwiej (ale nie do końca najbezpieczniej) to przekaźnik NC, zasilasz go którąś fazą z 3f, przez co jest otwarty. Przy braku zasilania zamyka się. Najsensowniej (i bezpiecznie) to automatyczny przełącznik źródła zasilania Jeśli to kompletnie odrębny układ to podejrzewam, że przekaźnik...
Witam. Przy regulacji gaźnika występuje dziwny problem, nie mogę ustawić obrotów, raz są za wysokie a raz za niskie. Problem występuje też ze śrubą T, gdy ja wykręcam silnik powinien zwalniać a on nic nie reaguje. Pojawiają się takie objawy, gdy wkręcam śrubę T, to silnik zaczyna zwalniać.
dźwięk faluje, ma tendencję do zwalniania, nie da się tego wyregulować potencjometrem regulacji obrotów. Albo pasek, albo silnik, albo rolka dociskająca taśmę do wałka napędowego. W każdym razie na tych elementach bym się skupił. Co do paska - w magnetofonikach tego typu ważne jest dobranie paska - konkretnie jego wymiar nie może być za duży (bo przy...
Ten błąd wyświetla się także przy uszkodzonym tranzystorze choppera hamowania. To może być to, bo błąd się pojawia jak silnik zwalnia do zera. Wiem gdzie szukać. Thx, Michał
jaki przebieg/rok auta? kto wcześniej użytkował auto kobieta/starszy mężczyzna? kompletne sprzęgło może się prosić o wymianę jak i również poduszki pod silnikiem mogą być zużyte/naderwane i przenoszą wibrację. Można łatwo sprawdzić, przegazując auto na postoju z otwartą maską i obserwować czy silnik za bardzo nie chce wyjść na spacer...
Panel wyjściowy zamknięty, krańcówki jak na schemacie. Kluczowe jest zastosowanie D1 i D2. Naciskamy przycisk, silnik kręci, zwalnia krańcówkę SW2, po otwarciu panelu krańcówka SW1 wyłącza silnik. Naciskamy przycisk silnik kręci, zwalnia krańcówkę SW1, po zamknięciu panelu krańcówka SW2 wyłącza silnik. Diody sygnalizacyjne można pominąć.
Mam Peugota 106 1.0 w benzynie 1996 r. od 3 dni gdy wrzucę jakiś bieg i chce dodać większych obrotów silnika zwalnia mi auto. Nie mogę wogóle rozpędzić auta. wie ktoś co może być przyczyną ?
Ta dzwignia działa normalnie tzn element pneumatyczny po uruchomieniu silnika przyciaga do siebie dźwignie i silnik zwalnia, podciśnienie w rurce też jest ok, zauważylem że zaworek w termostacie który włącza element pneumatyczny chyba jest uszkodzony , plastik rusza sie w metalowej obudowie i jak go dotkne to silnik przyspiesza, to wyjasniałby wysokie...
Po uruchomieniu silnika około 50A, po paru minutach spada na 25A. Silnik jeszcze chłodny, a temperatura alternatora rośnie. Nawet bez zwiększania obciążenia alternator po chwili jest wyraźnie gorący. W chwili gdy silnik zwalnia obroty prąd nie rośnie. Maleje tylko napięcie, tak jakby coś obciążało alternator wewnątrz jego układu.
Przepustnica na rysunku nr8 , nie za bardzo wiem o co chodzi z tym "trudno dostępna " , tam nie ma żadnych problemów żeby ją zdemontować ,,, https://obrazki.elektroda.pl/5637120800_... Dodano po 3 No i po czyszczeniu warto zresetować nastawy przepustnicy np . poprzez MDI ..
Witam Posłużmy się takim przykładem : masz silnik którego wał jest nieruchomy, a chcesz aby wirował z częstotliwością np. 50 Hz. W silniku asynchronicznym podajesz od razu pełne zasilanie o częstotliwości 50 Hz. Następuje gwałtowny rozruch a wraz z nim wiele niekorzystnych zjawisk. Natomiast w tych silnikach zadajesz sterownikowi 50 Hz, a sterownik...
No olej w butelce jest, a i łańcuch jest mokry. Na sucho działa dobrze i się nie zatrzymuje, ale drewno potnie 5min i zaczyna silnik zwalniać oraz staje, jak odejmę od drzewa to kręci dobrze.
Rączki hamulca są z czujnikami lub mikro wyłącznikiem po to, aby momencie zagrożenia odciął zasilanie silnika, ba mogą wspomagać hamowanie. W zależności jak ustawimy sterownik, to dotykając delikatnie rączkę hamulca pojazd może się zatrzymać szybko nie używając klocków hamulcowych. Zwiększa to bezpieczeństwo jazdy, bo można gwałtownie się zatrzymać....
Chodzi o gwałtowne zdjęcie nogi z pedałów przyspieszenia. Przy lekkim zwalnianiu silnik dusi ale nie gaśnie.
https://obrazki.elektroda.pl/1750330600_... 20 mΩ to chyba nieźle. Dodano po 3 LG ma trochę większy prąd rozładowania, Do wkrętarki większy prąd rozładowania jest fajniejszy. Czasem silnik zwalnia a nawet zatrzymać się potrafi.
najpewniej będzie to pedal jak pisałe (at)błażej to awaryjne urzadzenie najczęściej wyłamuje sie blaszka stykowa i sie wypala w miejscu styku wtedy coraz mniej prądu płynie i silnik zwalnia
L298N, zjadło cyferkę. Silnik zwalnia przed osiagnieciem pozycji, ale podczas nawet minimalnego przeregulowania nastepuje zmiana kierunku obrotów. Sterowanie już jest napisane w drabince na PLC.
Dodatkowy aku. sam zamontowałem kazali go wymontować albo ładować innym sposobem. Oryginalnie vebasto podłączone było pod główny . Ale po przestaniu nocy 8h przy większym mrozie problem był z odpaleniem auta. Dodano po 7 Przetwornica działa jak dławik ,dodatkowy aku zbytnio nie obciąża alternatora. Czasami jak był rozładowany do 11,2v na wolnych obrotach...
Na to wychodzi że źle ustawiony. wydłuż rampę hamowania, ew co napędza silnik, jaka masa elementu wirującego. Być może potrzebny rezystor hamujący.Za mało danych żeby dać konkrertną odpowiedz
Paski, jak dobrze pamiętam, to chyba jest jeden do koła napędowego i jeden do licznika. Jeżeli odtwarzanie działa prawidłowo, to i pasek powinien być ok. Jeżeli rolki do przewijania są ok, to stawiałbym na silnik. Spróbuj ostrożnie złapać przez szmatkę ośkę silnika, ale tak żeby Ci się szmatka nie wkręciła. Zauważysz czy silnik ma odpowiednią siłę ciągnąć...
silnik elektryczny zwalnia zwalnia silnik kosiarki silnik trójfazowy zwalnia
triak przekaźnik baterie rowerowe połączenie transformator ferrytowy
sterownik roweru elektrycznego sterownik roweru elektrycznego
Wypadanie zapłonów w VW Sharan - cylindry 2 i 4 Lokalizacja świec żarowych w Audi A8 D2 3.3 TDI