Możliwe, że tak. Poszukaj 102, 222, 472, 682, 103.
Jedną z możliwych przyczyn jest zepsuty kondensator(stracił swoje właściwości)- to ta aluminiowa puszka. Jeśli wymiana jego na nowy nie pomoże, to być może jedno z uzwojeń silnika ma przerwę.
Rozumiem że chcesz zrobić obrotowe gobo , w miejsce tarczy musisz dać po prostu okrągłe lusterko wielkości tej tarczy z namalowanym gobem (w negatywie) . środek goba może być niewidoczny gdyż załoni go żarówka przysłonięta od strony soczewki. Aby zwolnić silnik pokombinuj z rezystorem 5-10W ale nie gwarantuje. zastosowanie stabilizatora bedzie kłopotliwe...
Witam Myślę że zamiast wyłącznika odśrodkowego zamontować przycisk zwierający, przy uruchamianiu silnika trzeba nacisnąć przycisk a po uruchomieniu silnika go zwolnić. Takie rozwiązanie jest stosowane w elektrycznych kosiarkach do trawy. pozdrawiam
To może tarczę hamulcową z zaciskiem od samochodu wrzeźbić :D ? Hamulce silników też mają 2 tryby pracy, prostownik zasilany z uzwojeń i wtedy łapie "później" od zaniku komendy (tu zasilania) lub sterowany dodatkowym stykiem, wtedy można hamować na życzenie, nawet na zasilonym silniku. A chodzi mi o to że cześć takich układów wolniej się ściera, bo...
Magnetofon z nieznanych mi przyczyn zwolnił obroty Jakie napięcie dostaje silnik?
Osiągnąłem 7.7 mA i 13.8 V przy obciążeniu potencjometrem. I co nastapiło? Silnik chyba nie zwolnił? Czemu obciążenie wagi piórkowej?
Nie uruchomisz silnika, to nie zwolnisz ręcznego, tzw. może zwolnisz, ale tylko jeśli przeczytałeś instrukcję obsługi i wiesz jak to zrobić.
Tak ,stycznik załącza spawarkę (trafo) i sterowanie silnikiem podawania drutu ,gdy zwolnisz przycisk na fajce wyłącza stycznik i wtedy przez te styki normalnie zwarte przez ten rezystor ceramiczny jest wykonane hamowanie silnika
Jak ma ten silnik zwolnić DC
Najprawdopodobniej uszkodzony wirnik, opisane objawy na to wskazują.
Po otwarciu kasety odwijasz ją z wałka i demontujesz. Wtedy masz dostęp do silnika.
Taki model posiadasz? DEMONTAŻ I PONOWNY MONTAŻ - Otworzyć urządzenie, najpierw wyłączyć przycisk pokrętła Vario, a następnie zdjąć pierścień pod pokrętłem, po czym śrubę (A) pod pokrętłem Vario można zdjąć za pomocą śrubokręta. - Po zdjęciu osłony filtra można usunąć drugą śrubę (B) do zwalniania panelu tylnego. - Osłonę przeciwkurzową, panel przycisków,...
Witam. Miałem podobny problem w asterce 1.4 z 93r. Zaświeciła się kontrolka ład. więc zawiozłem alternator do pomiarów i wyszło że jest ok. Założyłem i ładowanie wróciło do normy. Po jakimś czasie powtórka z rozrywki ale kontrolka nie świeciła, podobnie jak u Ciebie na drodze wszystko powoli przygasało, tracił moc aż wreszcie padł. Po sholowaniu i naład....
A łożyskowanie/ panewki silnika?
Jaki kupić falownik jest tego tyle ze nie wiem jaki bedzie dobry Potrzebuje taki abym mogl pociągnąć od niego panel sterujący kilka metrow dalej i tyle 1f 230v 0,2KW. Szukam używanego.
Bestler ma rację, te szlifiereczki kręcą się bardzo wysoko, napewno 35 000 obrotów. Informacja na stronie jest błędna, przy pełnym zasilaniu ten silnik zwolniony do 3500 obrotów spłonie żywym ogniem.
To jest ta sama płytka Zgadza się płytka jest jedna, nie dwie ;) A te czarne "coś" na szczycie płytki, to nie jest aby krańcówka? To złącze do silniczka. Układ robi pomiar prądu silnika. Zatrzymaj ośkę gdy trwa praca silnika w kierunku wysuwanie anteny np. kleszczami. Prąd wzrośnie i układ powinien odłączyć napięcie na silniku po kilku sekundach. Potem...
Witam, Większość prostych falowników ma możliwość obsługi hamulca ( ustawiane zwłoki czasowe dla hamulca z poziomu falownika, "podmagnesowanie" silnika przy luzowaniu sterowanie hamulca poprzez wyjścia cyfrowe falownika) Co do softstartu trzeba by było dołożyć przekaźnik czasowy do sterowania hamulcem Jeżeli układ nie jest układem podnoszenia, to wystarczy...
Rozumiem, że hamulec elektryczny. Na odpalonym silniku można zwolnić hamulec? Sprawdz stan akumulatora czy czasem na zapłonie nie włącza się tryb oszczędzania pradu. Wtedy aku do wymiany
Cześć mam problem z podłączeniem 2 silniczków jeden od wentylacji a drugi od nawiewu powietrza przy piecu oba na prąd stały podłączone do transformatora. Teraz są podłączone w szereg, silniki zwolniły na obrotach na wskaźniku transformatora pokazuje praktycznie pobierane 0 amper no i dla mnie by to wszystko pięknie grało. Tu moje pytanie czy tak może...
Witam Przyczyną jest zbyt duże napięcie na zaciskach silnika. Należy sprawdzić elementy regulatora prędkości obrotowej silnika.
Kondensatory pracy mają dłuższą trwałość niż rozruchowe. Liczba bezawaryjnych godzin pracy kondensatora deklarowana przez producenta jest nadrukowana na jego obudowie. Dodano po 39 Nie znalazłem nigdzie danych, ale mierząc obroty mogę przypuszczać ze 500, 800, 1300RPM to są nominalnej prędkości Chyba spodziewsz się zbyt dużej zmiany obrotów. Ten wentylator...
1,7 Ampera prrzecinek 380 Wat . Dla przykładu 7 Kw i też potrafi zwolnić.
Czy wie ktoś jak zwolnić trochę obroty silnika dmuchawy w maluchu njprostszym sposobem?
Taki silnik pod obciążeniem to pewnie ze 200W, może więcej - może mniej. Silnik nieznany. Jeśli trafo będzie za słabe to silnik zwolni, jeśli trafo będzie za mocne to nic się nie stanie.
Magnetofony mają układ szybkiego kopiowania i niezależną regulację prędkości silników dla prędkości standardowej i podwyższonej. Oznaczenia L i H potencjometrów w obudowach silników. Przełączanie prędkości odbywa się za pomocą kluczy tranzystorowych włączających rezystory stałe w obwody zasilania silników. Rezystory są włączane w zaciski A, B silników....
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Napięcie znamionowe silnika to 12V. Podczas odtwarzania zmierzyłem na silniku 13V. Wykonałem dubbing raz na miniejszej i raz na większej prędkości. Na tej większej prędkości silnik jeszcze szybciej zaczął się kręcić. Jak przesunąłem przełącznik na mniejszą prędkość, to silnik zwolnił do prędkości i tak 2x większej niż powinna być. Coś mi tu nie pasuje...
Ale nie chodzi o idealna synchronizację poprostu silnik ma przyspieszyć zwolnić i się zatrzymać tak jak koło
Nic z tym, kolego, nie zrobisz. Na przykład w takim aucie Alhambra, czyli Galaxy i Sharan, rocznik 97 i wyżej, z silnikami 1,9 TDI w chłodniejsze dni z temperaturą minusową w ogóle nie dało się zagrzać silnika do 90 stopni. Jeśli mu budowałeś porządnie na każdym skrzyżowaniu, to wtedy temperatura wzrastała, ale jak tylko zwolniłeś, temperatura silnika...
Napięcie na żółtym przewodzie z podłączonym regulatorem 12-15V ~, bez podłączonego regulatora (prosto z magneta) złączka wypięta 60-90V~ Napięcie było na wolnych obrotach ok. 15V a silnik zwolnił obroty jakby miał ciężko - chyba "trzymała" prądnica. Dodano po 5 Oczywiście przy rozpiętej kostce przy silniku. Przepraszam :D
Tak myśląc to silnik podpiąć pod ECO BOOSTER też powinien uciągnąć to 2,2kW 🤔Jedyną wadą będzie tak samo jak opisany wyżej sterownik ze słonce za chmurą to silnik zwolni... co myślicie 🤔 Dodano po 2 No właśnie na początku chciałbym sprawdzić jak/czy będzie chodzić z duuuużo mniejszym niż 900Ah - powiedzmy 100. Akumulator albo długo nie wytrzyma albo...
https://filmy.elektroda.pl/27_1342183553... http://obrazki.elektroda.pl/4621735200_1... sytuacja jest jak na rysunku silnik napędza pasek czy tam gumke i duże koło się obraca ale ciągle i tak za szybko, niebieski kabelek jest tym centralnym we wtyczce do zapalniczki
A TPS'a sprawdzałeś? Jaki kąt pokazuje program na zgaszonym silniku i zwolnionym pedale przyspieszenia?
Witam was Temat wałkowany kilka razy, okapa ma silnik indukcyjny z odczepami, problem jak zwolnic skutecznie obroty bez falownika. Sterownik okapu ma 3 przekaźniki, przełączając obroty załączany jest odpowiedni przekaźnik myślałem żeby zastosować regulator z allegro ale problem jest taki ze pojawia mi się napięcie wsteczne na niepracujących odczepach...
Wpisz w znanym portalu aukcyjnym: regulator obrotów 12V a znajdziesz to czego szukasz ;)
Przeciążenie można wykrywać nawet kontaktronem z przewodem zasilającym silnik (jedną żyłą) nawiniętą na kontaktronie. Do tego przyda się przekaźnik bistabilny który przełącza styki tylko gdy na wejściu pojawi się stan wysoki. Nada się BIS-402 lub jeżeli chcesz to zamontować na szynie DIN razem z falownikiem to BIS-411. Styki przełączne przekaźnika podłączasz...
Witam.Chciałbym coś dodać do dyskusji. Przy swoim piecu c.o. mam zainstalowaną pompkę, która też ma trochę za dużą wydajność, a czasami jest wykorzystywana do innych celów(pracuje w bardzo małym obiegu) i podobnie jak koledze, przyszło mi do głowy żeby jej zmniejszyć moc,dokładnie wydajność przez zmniejszenie obrotów. Podłączyłem ją więc przez zwykły...
Tak, chyba raczej trzeba odlutować płytkę od silników (odsysaczem pojdzie gładko). Ale to tylko cztery połączenia. A potem tasiemkę zwolnić i wysunac od głowicy.
VW Golf III 1.9TD. Witam. Mam taki problem. Mój Golf brał olej, rocznie jakieś prawie 0.5l (czyli bez tragedii). Ale raczej nie jeździłem nim długich tras. Ostatnim razem, gdy za jednym zamachem zrobiłem ponad 1000km, to na autostradzie przy stałej, większej prędkości zaczął mi się grzać silnik. Zwolniłem itd i było wszystko git. Ale zaczął mi brać...
Zwarty silnik spowodował spalenie układu KDSF35 oraz wybicie bezpiecznika na podłączanej fazie... Konsekwencje tylko i wyłącznie niewiedzy i kombinatorstwa... Prędkość silników indukcyjnych reguluje się przez zmianę częstotliwości napięcia zasilającego. Do tego służą falowniki. Ale znalazłem nowy silnik (szczotkowy od odkurzacza), Zwolnisz mu o połowę...
Moc alternatora podaje się dla 14V czyli dla alternatora o wydatku nominalny 100A czyli masz 1,4kW. Dodaj jeszcze sprawność alternatora jakieś 70-80% i przekładni. Do tego zapas na zużycie silnika. Alternator rozwija pełną moc od jakiś 5,5-7 tyś obr/min. Pełnej mocy pewnie dużo razy nie wykorzystała, a jak wzrośnie obciążenie ponad miarę to silnik zwolni...
Zmniejszamy napięcie zasilania (jak wcześniej pisałem silnik by zwolnił), ale jeżeli zmniejszymy też moment obrotowy to prędkość pozostanie taka sama. Kicia możesz przestać pisać bzdety od dłuższego czasu w wątku.? Moment silnika ind zależy od kwadratu napięcia , tak że malutkie zmiany napięcia dają ogromne zmiany momentu.
Zauważ, że w oryginale układ nie zadziała - musi mieć przeróbkę opisaną w artykule. Ogólnie sterowanie obrotami silnika klatkowego przez obcinanie części sinusoidy jest lekko mówiąc naciągane - silnik traci moc a zwolnione obroty są niestabilne.
Absolutnie nie mam zamiaru próbować tego w domu ani nigdzie, tak tylko pytałem z ciekawości ;) Zastosowałem się do waszej rady i zamontowałem 3 takie diody i wszystko działa super, napięcie się obniżyło, silnik zwolnił do akceptowalnej prędkości :) Niestety do czasu :( Okazuje się, że czasami zasilacz zdecyduję się podać jednak 3V tak jak to robił kiedyś...
dzięki, już podłączyłem , auto jeździ ale trochę za szybko... co wstawić aby zmniejszyć obroty silnika ? silnik pracuje na wiele większych obrotach niż wtedy gdy sterownik działał. Troszkę samochód jeździ za szybko jak dla dziecka. W jaki sposób zwolnić silnik ?
Najprawdopodobniej jest wszystko w porządku. Lekkie "ciągnięcie" iskry w silniku komutatorowym jest całkowicie normalne. Uszkodzenie silnika jest raczej natychmiast zauważalne, silnik ma zwolnione obroty, śmierdzi spalenizną, bardzo silnie iskrzy. Należy robot używać i nie zaglądać za mocno do środka przez szczeliny wentylacyjne.
(at)biedaznedza Masz rację, ale pasek nie stał się dłuższy bo tak chciał tylko został źle zamontowany, czyli wina leży po stronie montującego. Masa silników ma tak że zwolniony napinacz opiera się o rolkę i dlatego producent silnika (konstruktor) przewiduje dla nie go pasek o długości powiedzmy od 1650 do 1660 mm. Każde odstępstwo od tego wymiaru to...
Maverick ION DT 1/18 4WD Electric Desert Truck Silnik szczotkowy MM-28 klasy 370 Moduł 2w1 MSRS-248 (regulator + odbiornik) Zbyt długie jazdy bez przerw ( wymagana jazda spokojna dla schłodzenia układu napędowego ) skończą się spaleniem silnika lub regulatora z odbiornikiem to silnik szczotkowy. Nowy silnik wymaga dotarcia szczotek silnika na zwolnionych...
W przypadku gdy używasz falownika musisz wykorzystać silnik z hamulcem, a nie samochmowny. Musisz pamiętać że używając falownika napięcie na zaciskach silnika nie musi mieć takiej wartości na jaką zaprojektowana jest cewka hamulca. Właściwie to nigdy nie eksperymentowałem w ten sposób, i nie wiem czy wogóle cewka będzie pracować, gdy będzie zasilana...
Wrzuciłem kilka rzeczy do przeprania i odwirowała przed płukaniem, na koniec oczywiście nie dała rady. Dla pewności sprawdziłem twoją metodą, silnik ani myśli zwolnić, czy zatrzymać się. Twardo trzyma obroty. Eksperymentalnie zacząłem grzać płytę PCB. Efekt jest taki, że gdy jest rozgrzana, pralka nawet nie myśli zwiększyć obrotów, a nawet jakby się...
pierwsze pytanie. czemu chcesz zwalniać prace silnika ?? jeżeli chcesz zwolnić prace silnika możesz zastosować potencjometr, ale o mocy odpowiadającej silnika szyberdachu. jak możesz sprawdź jaki prąd płynie podczesz otwierania/zamykania. na podstawie tego określisz moc potencjometru. potencjometr wpinasz w przewód "plusa"
Sprawdź, czy silnik nadmiernie się nie grzeje. Może coś go hamuje i dlatego zwolnił.
Rączki hamulca są z czujnikami lub mikro wyłącznikiem po to, aby momencie zagrożenia odciął zasilanie silnika, ba mogą wspomagać hamowanie. W zależności jak ustawimy sterownik, to dotykając delikatnie rączkę hamulca pojazd może się zatrzymać szybko nie używając klocków hamulcowych. Zwiększa to bezpieczeństwo jazdy, bo można gwałtownie się zatrzymać....
Jedyne co, to na tym pierwszym filmiku zauważyłem, to tak jakby delikatnie zwolnił pod koniec nagrania. O to chodzi?
Dzięki za te wszystkie opisy mogę się przynajmniej czegoś nauczyć. A co do wiertarki to jest tam silnik z przełącznikiem szybsze i wolniejsze obroty( nie pamiętam ile teraz dokładnie) ale ten silnik zawsze można zmienić nie przywiązałem się aż tak do niego ;) Chyba że istnieje sposób połączenia aby ten silnik jeszcze zwolnić. A te falowniki 3f no fajna...
Czy jest ten silnik nowy? Miałem ten sam problem, zadzwoniłem do centralnego serwisu i... okazało się że nie zwolniłem hamulca silnika. Normalnie jest zablokowany, silnik ciężko chodzi a ponadto odcina iskrę.
sprawdziłem go puszczając na jałowym i potem powoli zaciskając szczypce na wirniku. Wydaje mi się, że spokojnie ten scalak l6203 wytrzyma. Szczypce były mocno zaciśnięte, silnik bardzo zwolnił a prąd wahał się w granicach 3A
Jak duża jest ta butla i skąd ją wziełeś ?:)) A Pytanie. Jaki koła zastosować? (wiekość) Silnik wolno obrotowy na tabliczce pisze 1450obr/min na kompresorze 1400. To dać takie same czyli 19cm? czy może 20? Bo i tak jak pójdzie obciążenie silnik zwolni troche.
Bardzo możliwe. Po prostu zostałem najpierw skierowany na ten trop więc go sprawdziłem. Teraz kolej na drugi etap jak sprawdzić silnik? :)
Wygląda że się nadaje, pamiętaj tylko o tym że sama przetwornica nawet bez obciążenia pobiera jakąś moc. Obniżenie napięcia trochę zwolni silniki.
nie napisałem jeszcze jednej ważnej informacji po zatrzymaniu silnika przez zamontowaną krańcówkę zostaje ona w położeniu załączonym, czy to położenie pozwoli na ponowne załączenie silnika, aby siłownik mógł zwolnić załączoną krańcówkę.
Witam. Pozwolę sobie podłączyć się pod temat, bo w moim odkurzaczu Cobra 2000 objawy podobne - silnik zwolnił obroty i zaśmierdziało, natychmiast wyłączyłem. Dzięki forum rozebrałem cały odkurzacz bez strat i okazało się, że zatarło się jedno łożysko - to w gumowym amortyzatorze i dlatego pewnie ten smród. Wycisnąłem łożyska, kupiłem nowe 608Z3-608DW...
Dostałem laptopa IBM ThinkPad R40 - niestety martwy. Dokupiłem do niego ładowarkę (sprawną - sprawdzana na innym laptopie) i niestety nie ładuje. Bateria rozładowana. Okazuje się że laptop reaguje na podłączenie ładowarki charakterystycznym cichym pyknięciem gdzieś na płycie w okolicach GPU, po odłączeniu zasilacza słychać takie "bzzzzz" jak by silnik...
Praca z wyższą prędkością obrotową nie oznacza przeciążenia. Producent przewidział pracę przy 60Hz i silnik potrafi oddać większą moc niż przy 50Hz ale przy założeniu, że napięcie jest wyższe. Przy regulacji "w górę" falownik podnosi tylko f, natomiast "w dół" stara się utrzymać stałą wartość U/f - jest to warunek utrzymania momentu obrotowego czy mocy....
a jaki stosujesz silnik z wirującym magnesem czy z wirnikiem i spróbuj podłączyć silnik do całkowicie niezależnego zasilania następnie spróbuj zwolnić silnik i zobacz czy szumy też się zmienią i może trzeba by było zaekranować silnik moze go włożyć do tuleji metalowej bo wirujący magnes też może powodować zakłucenia
Witam, Kiedy chcę otworzyć bramę, moduł ST-2 pokazuje kod błędu "H3": statyczne zabezpieczenie przed przeciążeniem. Ale nie ma żadnych przeszkód. Jeśli przesunę metalowy wspornik modułu ST-2, aby zwolnić silnik, brama porusza się ręcznie bez obaw. Silnik jest wyłączony? Wiem, nie jest łatwo odpowiedzieć :( . Wyłączyłem i włączyłem moduł sterujący, bez...
Mikrowłącznik 83170.0 manetki nie wytrzyma na dłuższą metę i nie ma nawet o czym rozmawiać. Aby temu zaradzić wystarczy przeciąć 20300 oraz 20301 i wstawić w szereg po przekaźniku (tak jak z manetką świateł w F2000). Tylko jest taki mankament, że nie sposób wyhamować silnika, aby zwolniony przekaźnik zwierał do masy. Uniemożliwia to pinologia manetki....
Też o tym pomyślałem. Podłączyłem pod autotransformator regulując napięcem nawet do ok 150V - silnik delikatnie zwolnił ale bez odczuwalnej różnicy. R5 podstawiałem większy. oczywiście ograniczało to prąd silnika ale też moment jego się zmniejszał przez co silnik pracował nierównomiernie. Górna prędkośc też natomiast uległa znacznemu zmniejszeniu. Na...
Jako regulator tak, ale nie będzie stabilizacji obrotów, jak silnik obciążysz to zwolni. No i to słabiutkie jest, tylko 8W.
Opór statyczny jest większy od dynamicznego, dlatego więcej osiągniesz gdy wystartujesz na większej prędkości, po czym zwolnisz do wymaganych obrotów. Jednak przy pewnej minimalnej prędkości silnik i tak się zatrzyma, bo moc dostarczona przez silnik (proporcjonalna do prędkości) zmniejszy się poniżej mocy potrzebnej na ruch mieszadła. Pozostaje zastosować...
Witam. Kolega używał sokowirówki i podczas pracy (sok z marchwi) silnik zwolnił i przestał działać. Podobno też czuć było zapach przegrzania uzwojenia. Silnik: GLORY 220-230 V/ CLASS 120/ Model: GL 8835 A/ 230 V. Typ sokowirówki / model: CJ 5183-15. Otworzyłem tą sokowirówkę i oglądnąłem silnik. Absolutnie nie wygląda na przegrzany. Wszystkie uzwojenia...
Tak wiem że trzeba zatrzymać pojazd poprzez zero ale jak to wytłumaczyć obsługującym którzy i tak robią po swojemu i dlatego trzeba zrobić sterowanie aby po szybkim przełączeniu zwolniło silnik a potem załączyło obroty przeciwne pozdrawiam
Odłączyłem w zasilaczu konektor P807, silniki zaczęły pracować na zwolnionych obrotach, ale napięcie na stk-u jest takie same. Przydałby się schemat...
Witam wszystkich, zwracam się z prośbą do osób znających temat o obliczenie jaką moc elektryczną, będzie pobierał silnik jeśli zostanie zwolniony do obrotów ok 900rpm (prędkość może być nieznacznie wyższa tak aby zapewnić właściwe chłodzenie). Silnik asynchroniczny: 2900rpm 27A 400V 50Hz 15kW Cosφ 0,9 Obroty znamionowe 48,3Hz Dokładnie chodzi...
Muszę opisać problem z jakim przyszło mi się zmierzyć, a usterka nie wskazywała na działanie związane z paskiem napędu ramienia. W/w pasek wymieniłem ok. 2 lata temu. Pasek w dobrej kondycji czyli bez stwardnienia gumy, bez pęknięć, bez złuszczeń i wytarć, wymagany rozmiar 55 mm czyli brak podstaw do wymiany. Nie ma w instrukcji serwisowej opisu działania...
Sterownik silnika na zimnym nie ustawia obrotów na 1400 tylko "dodaje gazu" na powiedzmy 5%. Nie wiem jak w tym, ale w większości samochodów benzynowych którymi jeździłem, trzyma jednak ustawienie obrotów - można zrobić prosty test - na zimnym silniku zaraz po odpaleniu ruszyć i jechać bez gazu, nawet pod lekkie wzniesienie. Jak podniesie do 1400 pod...
Witam. Spotkałem się w pracy z problemem dotyczącym regulacji prędkości obrotowej silnika. Chodzi o to ,że silnik nagle zwolnił do 10Hz i nie można tej prędkości zmienić na potencjonometrze. Sprawdzałem rezystancje potencjonometru i miał około 5kOhm podczas gdy napisane na nim było 10Kohm ale to chyba nie jest przyczyną awarii bo falownik i tak powinien...
Włącz sobie dławik na próbę, nie powinien się grzać, a i silnik będzie pracować normalnie. Kupiłem dławik 2×18 W i dokładnie tak jest - silnik pracuje normalnie - ani trochę nie zwolnił.
nie musisz zakładać nowego, są używane tylko trzeba zwolnić immobilizer - wtedy koszt nie jest aż taki duży. Miałem problem kiedyś z tym samym silnikiem i rzeczywiście padł sterownik - więc to się zdarza w tych fiatach.
Jesteś pewien dwu rzeczy - że na statku masz 230/400V, a nie 127(110)/220? Bo te 60Hz sugeruje standard amerykański. I drugie że hamulce silników/przekładni są zwolnione?
Sprawdz driver od silnika kręcącego płytą .. teoretycznie jesli ten silnik zwolni obroty muzyka powinna lekko przerywac troche chrapolić i leciec w zwolnionym tępie . Ewentualnie nalej troche oliwy maszynowej do tego silniczka.
Najpewniej będzie sprawić ciśnienie na sprzegle wom. Pto powinien się cokolwiek krecić jeśli zwolnisz jego hamulec. Jeśli kręcisz wałkiem podczas zgaszonego silnika, powinien się kręcić z dość dużym oporem,
Problem chyba rozwiązany. Szukałem aż znalazłem przerwany jeden przewód idący od sterownika do wtyczki silnika krokowego. Po złączeniu przerwanego przewodu trzpień krokowego wysuwa się po włączeniu zapłonu i chowa po wyłączeniu zapłonu. Odpaliłem silnik, oczywiście wcześniej poluzowałem linkę gazu. Myślę że będzie dobrze. Silnik chodzi równo, obroty...
W klapie,którą przyciska się,aby uruchomić silnik są zatrzaski.Aby je zwolnić,trzeba włożyć cienki wkrętak,lub nóż, ok 3,5cm z brzegu odkurzacza,z jednej i drugiej strony. zatrzaski znajdują się w części środkowej (nie od tyłu ) odkurzacza. Po ich zwolnieniu, odchyla się tą klapę do tyłu a następnie wysuwa,z dwóch zaczepów z tyłu odkurzacza.
Może ktoś to potwierdzić? A w samochodzie też uruchamiasz silnik z wrzuconym biegiem i zwolnionym sprzęgłem ???
Witam Mam problem ze zlokalizowaniem usterki w samochodzie, mianowicie Usterka objawiała się tym, że co jakiś czas, podczas jazdy włączał się alarm i świeciła kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie spadało / zainstalowany miernik napięcia/ by za chwilę ponownie wrócić do normy. i tak sytuacja się powtarzała. Postanowiłem zregenerować alt. wymieniłem...
zauważywszy dziś jadąc z pracy przy temp -1 mając 120 km/h chwilowe spadek mocy jak by silnik sam zwolnił , nie próbowałem dalej bo nie było gdzie , po 1h odpaliłem auto i dalej na biegu 3 przy 3tys znowu , jak by się nie mógł więcej zebrać obr. , dałem mu w pi.. z jedynki , z dwa razy, nabrał temp. , i w porządku , dodam ze mam uszkodzony wąż od odmy...
Zwolniłem blokadę, ale gdy włączam pompowanie i wirowanie, pompa pracuje ale silnik nie rusza - coś w nim klika. Gdy wyłącza się pompka to gaśnie kłódka, gdy pompa się załącza to zaświeca kłódka a silnik nie ruszy. A tak z polskiego na Nasze? Program "WYPOMPOWYWANIE" to rozumiem "WIROWANIE" też ale pompowanie? A teraz przyznajemy się bez bicia co było...
A ja mimo wszystko poprosiłbym o parametry takich oporników które by zwolniły te silniki jak to podłączyć szeregowo ? równolegle? itp bo nie mam pojęcia a tak przy okazji co to jest to:"mikrokontroler z PWM" czy jest takie coś do kupienia gotowe jaka cena??
A czy w tym przypadku musi być regulacja i czy 2 punktowa nie wystarczy? Bo jak by się dobrało odpowiedni kawałek stalowej linki nawiniętej na 2 izolatory szklane to by się zwolniło silnik. Stalowa linka jest pewna najwyżej rozgrzeje się, sam mam taki rezystorek do sprawdzania wydolności samochodowych alternatorów.
Po 10 latach używania tegoż zegara, napisze podsumowanie. Autor mogł zaimplementować nastawianie czasu , zmianę trybów poprzez ir. Odbyło by się bez konbinowania z wgrywaniem nastaw itp. Druga sprawa napęd na silniku hdd , super sprawa, lecz przy tak wysokich obrotach szybko sie zużywały, tz coraz głośniejsze się robiły, rocznie wymieniałem 2-3 silnii...
Mam podłączone dwa silniki do układu L293D. Podłączone jest tam 12V gdyż jeden silnik musi mieć takie napięcie, żeby spełniał swoją rolę przez co drugi kręci się za szybko. Gdy układ do 5V( a nie 12) silnik zwalnia i chodzi tak jakbym chciał jednak ten drugi jest za słaby. Nie chcę używać dwóch układów. Najlepiej jakbym podłączył pod wyjścia silnika,...
Ach, nie zauważyłem, że to spód urządzenia. Nie posiadam takiego i nie miałem z nim do czynienia. Tego typu urządzenia mają często oś silnika uszczelnioną przed dostępem wody, co może powodować, że wyjmowanie silnika po odkręceniu śrub wymagać będzie użycia siły (aby zwolnić gumowe elementy). Może być też konieczne zdjęcie kółka przenoszącego napęd...
Witam serdecznie W moim GP 1.4 8V z ABS r.2007r mam bardzo tajemniczą awarie i proszę o pomoc: Jechałem po wyboistej drodze i w pewnej chwili na skręconych kołach, podczas lekkiego hamowania, samochód szarpnął mi i zgasł (to moja wina - za wysokie bieg, nie słyszałem silnika - zwolniłem za bardzo). Po uruchomieniu: - totalnie martwy prędkościomierz...
Witam wszystkich. Zabieram się za budowanie pojazdu terenowego na gąsienicach R/C. założenia są takie ze ma po prostu bardzo szybko jeździć po terenie. jako gąsienic chce użyć po 2 łańcuchy rowerowe na jedną. do napędu zamierzam użyć 2 wkrętarek akumulatorowych (aku odrazu jako zasilanie całego pojazdu). nasuwają mi się teraz pytania 1. czy te wkrętarki...
Schemat jest tak prosty, że każdy w domu może sobie takie coś zrobić Dlaczego więc nie zrobisz działającego modelu i nie zaprezentujesz efektów swoich prac na forum? Nie musi to być od razu duży silnik, wystarczy mały model na biurko. Na początek nie musi nic napędzać, wystarczy jak będzie działał. Zobacz poniżej film z działania podobnego silnika....
Na wale wielopiły masz ~1300rpm. Zakładając silnik 1440rpm dalej go musisz zwolnić do tych 1300rpm. Mając silnik 22kW 1440rpm i przekładnię pasową zmieniającą prędkość nieważne czy na 400rpm czy na 10000rpm moc zawsze będzie taka sama na drugim wale. Zmniejszona jedynie o starty tarcia w przekładni które powiedzmy nie przekroczą 10% w obu przypadkach.
głowica się otworzy i rozsypie elementy po najbliższej okolicy lub coś się przy niej urwie, a silnik nawet nie zdąży zwolnić. Żeby się puszka otworzyła to trzeba mieć nieźle wyrobioną, po drugie każda ma sprzęgło.
zwolnił telewizor internet zwolnił laptop zwolnił
kosztorysy elektryczne świateł focus blaupunkt pobór prądu
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Podłączenie taksometru w Ford Galaxy MK2 Jak odzyskać stare konto na Facebooku?