Taka trochę naciągana ta teoria i nie trzymająca się trochę kupy a to dlatego że masz w układzie czujnik ciśnienia klimatyzacji i gdy ciśnienie wzrośnie lekko ponad normę czyli powyżej 12 barów sprężarka się wyłączy oczywiście przy sprawnym układzie, wystarczy że wentylator nie zdąży schłodzić skraplacza i czujnik wyłącza kompresor więc jakie te niebotyczne...
Czy to tacka czy zasysacz na wałkach silikonowych czy jeszcze inny rodzaj szuflady - nie ma to znaczenia. Zawsze stosowany jest pasek, ponieważ w razie blokady to on zabezpiecza przekładnię przed ew. uszkodzeniem. Pasek po kilku latach potrafi się wyciągnąć tak, że mimo pracy silnika napęd nie działa. Piszesz że pasek jest cały - fajnie, ale czy potrafisz...
Mając małe narzędzia i małe dłonie, da się to zrobić. Jednak bardziej fachowym jest, wyjęcie moduł mechanizmu z magnetofonu. Zatrzymywanie w trakcie odtwarzania i nagrywania nie jest, moim zdaniem, spowodowane rozciągniętym paskiem łączącym silnik z kołem zamachowym. Jeśli pasek nie ślizga się względem rolki na silniku i koła zamachowego, to na pewno...
Spróbuj naciągnąć pasek, lub wymień go na nowy. Silnik przy próbie odwirowania ślizga się i w tym momencie moduł przestaje podawać napięcie na silnik.
Silnik przeważnie jak kapitan okrętu - schodzi ostatni. Grzał się - co było łatwe do sprawdzenia chyba? A ten fakt pominąłeś podczas diagnozy. Samo grzanie się mogło wynikać z kilku powodów - albo zwarcie w uzwojeniach, albo na komutatorze, W tym drugim wypadku wystarczyłoby porządnie wymyć komutator i przestrzenie między lamelkami. Dopiero zwarcie...
Czy stan głowicy może wpływać na równość grania. Na jakość tak, ale nie na zmianę częstotliwości. To pisk jest nierówny rozumiem właśnie jako nierównomierny przesuw taśmy, a ten ma przyczyny gdzie indziej. Wielokrotnie o tym już pisałem, ale powtórzę - magnetofon to konglomerat precyzyjnej mechaniki i wysublimowanej elektroniki - jeśłi nawet wykonanie...
Oczywiście ile umiałem to starałem się aby każdy możliwy element nasmarować lub naoliwić oczywiście z umiarem żeby jakoś ulżyć silnikom Możesz jeszcze naoliwić ośki obydwu talerzyków nawijających taśmę po uprzednim zdjęciu z góry tych plastikowych zabezpieczeń. Poza tym naoliwić ośkę kółka pośredniczącego pomiędzy silnikiem przewijania a talerzykami....
1. Nie jest normalne. Jeśli linka gazu nie jest za mocno zaciągnięta to najprawdopodobniej silnik zasysa fałszywe powietrze pomiędzy gaźnikiem i cylindrem. 2. Odpala się bez naciskania sprzęgła. Jeśli tak robisz i się ślizga to trzeba poluzować sprzęgło. Chyba, że jest zużyte i się ślizga. Nie zaciągnąłeś za mocno linek? One powinny mieć nieco luzu.
Wystarczyła wymiana pasków, był pewien problem z ich kupieniem. Co prawda w Rzeszowie jest kilka sklepów elektronicznych, a żeby kupić dwa paski, byłem w pięciu sklepach, gdzie o zdrozo kupiłem po jednym pasującym pasku. Żeby było ciekawiej zakupiuony pasek napędowy (szeroki, cienki) nie pochodzi od sprzętu SONYT ani nawet od magnetofonu, tylko od VCR...
Pewnie większość a propo pierwszego problemu napisze gaźnik, ale wg mnie to coś z zapłonem bo silnik się ksztusi, więc albo cewka zasilająca cdi jest uszkodzona lekko , bądź np taka pierdoła jak za duża przerwa na świecy, na niskich obrotach mamy mniejsze napięcie na cewce zasilającej i nie wystarczająca energię do zapalenia bogatej mieszanki po dodaniu...
Myślałem że jest to większe :) to tak na 90% jest tam przekładnia z trybami raczej plastikowymi musisz rozebrać i sprawdzić, możesz sprawdzić na takiej zasadzie że np:małymi szczypcami blokujesz silnik i kręcisz delikatnie kołem napędowym i patrzysz gdzie się ślizga jeżeli przekładnia jest odkryta to będzie widać gorzej jak jest zabudowana najlepiej...
Witam , i dziękuję wszystkim za szybką reakcję. https://obrazki.elektroda.pl/3022124400_... Silnik pochodzi z takiej wkrętarki jak na foto, wydaje mi się że nie potrzebuje Bóg wie jakiej dokładności w osadzeniu. Zależy mi natomiast żeby to ze sobą skleić na amen
No niestety zasada: czym cięższe rolki - vmax, lżejsze - przyspieszenie jest zwykłą bajką. Rolki po prostu odpowiadają za czas wkręcania się wariatora na obroty. Kiedy mamy dużo za lekkie rolki, pasek ślizga się obroty nie zostają przeniesione na kolektor momentu obrotowego. Natomiast gdy są zbyt ciężkie silnik nie będzie miał siły wkręcić się i nie...
Ja tam zmieniłem w swoim Condorku kilkanaście tranzystorów na BC550 i efekt było słychać. W radiu na BF240- też było słychac -poprawę czułości. Natomiast naprawa mechanizmu to wyższa szkoła jazdy. Silnik ciszej działa, jeżeli wykorzystując luzy technologiczne odsunie się nieco ślimaka od ślimacznicy. Pewnie też trzeba wymienic bieżnię dowijania; ale...
- silnik startuje normalnie i normalnie pracuje (choć nie kręci się wirnik) - pasek klinowy nie ślizga się - zaś oba koła na których siedzi, obracają się jak trzeba Jeśli oba koła pasowe się obracają a nie kręci się wirnik, to: - koło pasowe na osi wirnika nie przekazuje obrotów na tą oś (koło się obraca a oś stoi w miejscu) - koło pasowe na osi wirnika...
Nie bardzo pamiętam już konstrukcję tego obiektywu, ale jeśli grzechocze to tryb przekładni ślizga się po zębatce pierścienia co powoduje że silnik nie dostaje odpowiedniego obciążenia i nie wyłącza się. Prawdopodobnie pierścień-zamiennik jest wykonany ze zbyt elastycznego materiału i nie dość że wygina się lekko to jeszcze zęby na obwodzie zostały...
L - to wyjście na lampkę, + to zasilanie wzbudzenia po zapłonie. Powinien być zamontowany właściwy regulator - osobiście polecam orginalny Valeo który kosztuje około 75zł. A i warto sprawdzic jak wygląda pierścień na wirniku, jeśli ma głębokie wyżłobienie po szczotkach polecam zregenerować cały alternator - koszt około 300-400zł. Dodano po 2 I przypomniałem...
O kwadratowym przekroju. Jak najbardziej. Inne są już obecnie bardzo rzadko używane a i wymagają innych bieżni kółek... Dodano po 28 Na przyszłość - wymiary pasków podaje się w milimetrach (z dokładnością do pół w wypadku małych średnic i do jedności, przy większych) ale zawsze mierzymy ŚREDNICĘ - pasek musi być ułożony w formie okręgu. Niestety -...
Czy przypadkiem nie był ruszany tależyk ? Wysokość jego ustawienia jest bardzo ważna. Druga sprawa to często musiałem przelutowywać całą płytkę sterującą opyką (zimne luty) w soniakach z tym modelem lasera (przypadek czy regóła?) Trzecia żecz to czy są tam PR-ki od trakcji i focusa (niepamiętam dokładnie tego modelu) bo całkiem możliwe że ktoś sobie...
Czy rolka nie ślizga się po oponie?
No to jest typowy objaw skończonego sprzęgła. Tarcza pewnie zrobiła się za chuda i docisk nie jest wstanie jej ścisnąć z normalną siłą i wytworzyć tym samym tarcia statycznego o odpowiedniej sile. Nie napisałeś czy benzyna czy diesel. Ale po tym że ślizga powyżej 2500RPM sądzę że benzyna ,bo wtedy właśnie silnik uzyskują największy moment obrotowy (3000-4000...
Dzień dobry, proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z kluczem udarowym EINHELL TE-CW 18 Li BL, objawy to działa w miarę do 100 Nm, a powyżej się ślizga i nie daje rady, dosyć luźno można kręcić nasadką i obracać silnik z całym mechanizmem, co kiedyś było chyba niemożliwe. Wewnątrz wszystko wygląda ok i czy jest możliwość rozebrania sprzęgła-elementu...
Wpust i klin
Wymiana dynamiczna nic nie dała, sprawdź najpierw, jaki stan tego oleju, skąd wiesz, że ślizga? AL4 ma Lock up (element w automatycznych skrzyniach biegów, który blokuje sprzęgło hydrokinetyczne, aby bezpośrednio połączyć silnik ze skrzynią biegów). Jak zacząłem jeździć tym autem, sprawiało wrażenie, że sprzęgło się ślizga :), znaczy się, ja miałem...
Chyba, że masz pecha i to krzyżak piasta trzeba zdjąć osłonę.
Możliwe, że jedna z faz silnika ma złe połączenie. Gdybyś obejrzał film to byś takich bzdur nie pisał, ewidentnie widać że silnik pracuje a pasek się ślizga na kole silnika. (at)biurostrefaprania Wymienić pasek i/lub sprawdzić jego naciąg.
suchy pył grafitowy. Znakomicie się ślizga i uszczelnia. Przy tak małej mocy urządzenia, wedle mnie najlepszy Proszę o tym poinformować konstruktorów wszelkich urządzeń tłokowych.
albo silnik gubi kroki, albo frezuje filament Albo radełko się poluzowało i ślizga na osi silnika.
Ale oczywiście że możesz żądać czegoś co nie jest uregulowane prawnie. Tylko nic tym nie ugrasz. Za przeproszeniem z drzewa spadłeś, żądając gwarancji na używany silnik 100kkm bo tyle to może mieć gwarancji NOWY samochód. Warsztat niczym nie zawinił, prawie wszystkie rzeczy z listy wymagały jazdy próbnej by sprawdzić w jakim stanie jest zawieszenie...
Dziś miałem trochę czasu i dobrałem się od spodu do elektroniki gramofonu był przepalony lub niesprawny B2 chociaż drucik jest cały ale sprawdziłem go miernikiem. Nawet podłączyłem go do prądu i posłuchałem czy transformator buczy jednak okazało się że nie buczy. Jeszcze dam znać po wymianie bezpiecznika czy silnik się kręci. Dodano po 7 A czy ten bolec...
Po wciśnięciu każdego z 2 przycisków przewijania silnik włącza się i kręci, ale pasek stoi, ślizga się i nie pociąga koła zamachowego kapstanu. Co do regulacji obrotów, to szukałem otworka do regulacji, ale go nie znalazłem i o ile pamiętam, nie było tam żadnej naklejki. Faktycznie, na manualu jest pokazana możliwość takiej regulacji, jak w innych kaseciakach,...
No minimum bo inaczej pasek bardzo się przegina i krócej chodzi ale jak by dać 112 koło i silnik z 11 kw to okazało by się że opasanie jest za małe i trzeba kilka pasków .Gdzieś jest strona ile jeden pasek może przenosić mocy . Materiał koła też jest ważny bo na aluminium ślizga się paskudnie a i szybko koło się wyrabia jak paski mocniej napiąć . Najlepsze...
A jak ta chłodnica/skraplacz na dachu też jest czysta? Kompresor ze sprzęgłem? Może sprzęgło ślizga (robi się gorące). Jak silnik się przegrzewa to pierwsze wyłącza klimatyzacje.
Rozrusznik kręcący do tyłu nie przekręciłby wału korbowego przez wolne koło. To wolne koło musiało by być założone odwrotnie (czego się nie da zrobić) albo wstawione od zupełnie innego silnika. Generalnie jeżeli mowa o wolnym kole, to w tym silniku się po prostu zużywa. Efekt jest taki, że czasami rozrusznik kręci silnikiem, a czasami rozrusznik kręci...
Chodzi o ośkę osadzoną na tej białej zębatce (ślimacznicy) na której z drugiej strony jest na wieloklinie osadzona zębatka napędzająca pasek zębaty/łańcuch. A, ok. Ale to nie widać od strony ślimacznicy czyli tej białej zębątki. A jak ją się wyjmuje? Nie chcę na siłę podważać. Można ją wyjąć bez wyciągania ślimaka? W teorii powinna wyjść bo ma którędy....
Po twoim opisie ciężko coś powiedzieć. Nie wiemy czy to silnik przerywa i nie wchodzi w obroty czy silnik chodź dobrze a ślizga się sprzęgło.
Takie dwa pytania. Ile wynosił koszt dorobienia takiej dużej zębatki przeniesienia napędu przy tylnej piaście? Czy tylne opony nie są czasem odwrotnie założone http://obrazki.elektroda.pl/3846664800_1... Jadąc w przód z obciążeniem bieżnik zapycha się zerwanym materiałem nawierzchni i ślizga na nim. Gdyby było odwrotnie bieżnik działał by...
Zgrzyt przy odpalaniu to najczęściej taki mechanizm: Rozrusznik posiada taką oto zębatkę poruszającą się w dwie strony, zaznaczono czarnymi strzałkami. https://obrazki.elektroda.pl/5481246500_... Ruch takowej zębatki ma za zadanie zaskoczenie, wbicie się w zębatkę koła zamachowego silnika, zaznaczono pomarańczową strzałką. https://obrazki.elektroda.pl/4758973300_...
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
Mam to samo ustrojstwo i nie potrafię sobie ustawić kosy listwowej. Podczas koszenia, co jakiś czas (powiem że często), na części kosy, kładzie trawę na ziemię i później już się jej nie chce "czepić", ślizga się kosa po powalanej przez nią trawie. Trzeba potem kosę oczyścić i jechać już pod włos. Manewrowanie ciągniczkiem z listwą daje nieźle popalić...
W nowej wersji dopracowano spasowanie i (ponoć tę część rolki) jej powierzchnię pokryto jakimś tworzywem Jeśli tak to albo to tworzywo już się mocno wytarło i "wyślizgało" albo jest wybitnie mocno zabrudzone i zatłuszczone. Bo widać że taśma ewidentnie ślizga się na wałku przesuwu silnika capstain. Może to jeszcze kwestia odpowiedniego jej naciągu...
Seat Cordoba 2007 6l2 automat ślizga na 3 biegu Wiatm. Mam problem z automatyczną skrzynią o symbolu GJG ( JF404E) Silnik 1.4 Mpi 16V BKY Podczas włączania 3 biegu następuje lekki poślizg Olej był wymieniany co 15-20 tys metoda statyczną. Po wystąpieniu objawów zajrzałem do miski olejowej i znalazłem w niej czarne kawałki jakiegoś elementu. Podejrzewam,że...
Witam, mam problem z grzejącym się paskiem klinowym przy krajzedze. Koła mam 170 silnik i 80 wałek. Obroty około 3000. Pasek napięty, nie ślizga się. Kola spasowane w linii. Podpowiedzcie coś...
Czy to samochodowe czy motocyklowy to jego budowa jest taka sama tą w dalszym ciągu silnik prądu stałego, szeregowy. Rozbierz choć jeden i sprawdź sam. Nie jest szeregowy,to po pierwsze. Kolejna rzecz to nie jest nawet podobnie zbudowany do samochodowych,a wręcz nie ma z nimi niczego wspólnego. Rozrusznik motocyklowy to zwyczajny silnik bez tego co...
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
Ale możesz powiedzieć co znaczy "bez zmian" - Dalej się ślizga pasek, silnik nie startuje, nie ma mocy (można sprawdzić nawet ręką)?
Witam. Panowie mam problem i proszę specjalistów o porady i podpowiedzi , gdyż już sam nie daję rady. Otóż mój samochód Laguna ii 2003 1,9dci 120km i nie ma mocy. Turbina wymieniona ok. 1000km temu , gdyż padła , odma wyczyszczona , czujnik podciśnienia reaguję i napięcie na 2 i 3 przewodzie na zapłonie 1,8950v po odpaleniu przy 2000 obrotów ok. 2,4v...
Tak miałem 2 razy w czasie jazdy: 1.pompa paliwa w baku 2. ECU W obu przypadkach w czasie jazdy stanął tak gwałtownie jak po wyrzuceniu kotwicy. Zaden amator wcześniej tego nie dotykał. No jak, przecież bez paliwa czy ecu silnik gaśnie a nie staje dęba. Pojazd traci moc i można spokojnie wyhamować, najlepiej redukując biegi, aby mieć napęd układów...
http://obrazki.elektroda.pl/2102772000_1... Autor poniższego projektu, jako fotograf amator lubi wykonywać zdjęcia zorzy polarnej. Jednakże statyczne zdjęcia, nie są w stanie oddać dynamiki tego zjawiska. Aby rozwiązać tą kwestię, autor skorzystał z zdjęć typu timelapse - sekwencji fotografii wykonywanych w niewielkich odstępach czasowych....
http://wandysku.dyn.pl/simson/instrukcje...
silnik roweru ślizga rozrusznik ślizga łożysko ślizga
kontrast jasność centralny vento czujnik paliwo temperatura
Mikrofalówka Panasonic zwarcie przy uruchomieniu Kodowanie foteli w Renault Arkana - możliwości i wymagania