Może podasz trochę więcej info np jaki silnik, jaki sterownik.
https://obrazki.elektroda.pl/2314316300_... https://obrazki.elektroda.pl/8315786200_... https://obrazki.elektroda.pl/2617094900_... https://obrazki.elektroda.pl/7236423400_... https://obrazki.elektroda.pl/3044328700_... https://obrazki.elektroda.pl/6246877400_...
Główne 20Nm + 150 stopni (+-10) Korby 25Nm + 60 stopni (+- 6)
Pewnie że ma wpływ , na kole pompy jest występ do czujnika położenia cylindra jeżeli przy zablokowanym wale nie masz krótszej kreski koła w otworze czujnika to jest źle ustawiony
http://obrazki.elektroda.pl/1936684700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1747479700_1... http://obrazki.elektroda.pl/9460410700_1... http://obrazki.elektroda.pl/5906168900_1... Proszę bardzo i życzę powodzenia.
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele...
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
G9T to oznaczenie slupka, dalszą część to konkretny osprzęt i moc.
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Taniej wyjdzie niż wymiana silnika :)
Witam. Mam bardzo podobny problem z Masterem. Czy może udało Ci się to jakoś naprawić?
Witam , co było przyczyną braku zasilania ?
Tutaj patrzyłem tylko jest opis, a ja potrzebuję schemat danego bezpiecznika i przekaźnika, za co odpowiada i do czego służy, ale dzięki za pomoc.
Zamykam temat, po zmianie ECM bus żyje. Pozdr
Chyba tego szukasz.
Nie znam samochodu, a ta generacja miała trzy liftingi. Który to rocznik? Czy instalacja elektryczna jest wyposażona w inteligentne ładowanie (alternator sterowany po LIN, czujnik na klemie akumulatora)? Jeśli tak, to przy hamowaniu silnikiem może wzrastać napięcie na instalacji, do poziomu którego żarówki nie lubią, ale miałbyś problemy także z przepalaniem...
dziwny dźwięk czy przypadkiem to nie sterownik ? bo coś spowodowało awarie silnika a chodzi tak jakby miał zbyt wczesny wtrysk bo go aż szarpie. Zrób dokładny wywiad jak doszło do awarii.
Ten silnik odpala przy -20stopiach nawet jak wszystkie świece żarowe są przepalone, taka konstrukcja. Sprawdź czujnik ciśnienia na magistrali CR.
Raczej ze sterownika silnika
Cześć. Wydaje mi sie że w tej chwili najlepszy jest flex full master robi pełne kopie zapasowe ecu Tylko cenowo troche słabo 30tys full i subskrypcja 4tys.
Podczas próby uruchomienia, kontrolka immo zaczyna bardzo szybko mrugać silnik nie pali. Tak, jest to jak najbardziej prawidłowe zachowanie silnika przy uszkodzeniu modułu immobilizera, usterce transpondera w kluczyku, usterce wsadu pamięci immobilizera, ...
120 sterownik silnika R7 przekaźnik w skrzynce F2 bezpiecznik duży w górnym rzędzie F1 bezpiecznik mały na dole 188 wentylator
Witam , mam podobny problem a mianowicie kupiłem renault mastera z silnikiem 2.5 dci w którym dół został zmieniony na motor od 2.2 dci( głowica została od 2.5 wraz z wtryskami i komputerem ) silnik co jakiś czas pracuje nierówno tak jakby nie palił na wszystkie cylindry.Proszę o poradę co powinno byś jeszcze zmienione aby auto prawidłowo pracowało.
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
W warsztacie podejrzewają wtryski, poszły do sprawdzenia, jak przyjdzie ekspertyza, napiszę, może komuś się przyda, gdyby miał podobny problem
blad pojawia sie na silniku po przekreceniu kluczyka i próbie zapłonu pojawia sie ikonka silnika
No i dotąd nie poznaliśmy dokładnego kodu silnika... Tak się składa że dość ważne przynajmniej w jednej wersji silnika jest precyzyjne ustawienie wału, wałków rozrządu i pompy.....wystarczy mały uślizg przy montażu koła wału albo przesunięcie koła pompy w stosunku do reszty. To silnik 2.5 DCI klawiatura to też zaskakująca konstrukcja
Dzięki,ok.a jeszcze ile liter wchodzi?
Mimo mojej nieskładności ale wiedzy rozwiązałem problem i dziękuję za pomoc Ale nikt nie podpowiedział jak trzeba ale to taki testik tego portalu Mając kilka masterów lata praktyki Pozdrawiam Komputer zimny lut
Czy we wtyczce powinno być napięcie na 2 pinach ?? u mnie jest tylko na jednym.
Zanim pójdziesz w koszty UPG to wymień pompę wody, drugim newralgicznym miejscem w tych silnikach jest oring magistrali wodnej (ten przy podporze półosi) z tyłu silnika (metalowa rura). Czy przybywa oleju silnikowego?
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Cześć! udało się komuś dotrzeć do serwisówki do Masterów/Movano III w formie programu komputerowego? Bo ta serwisówka tutaj (PDF) jest fajna, ale straszliwie pomieszana. Pozdrawiam, Michał
witam Mam identyczny problem i szukam podpowiedzi Czy podpowiesz co było przyczyną w twoim aucie. U mnie w tym przedziale obrotów występuje jeszcze obfite dymienie z rury wydechowej i głośniejsza nierówna praca silnika tak jakby było spalanie stukowe. odczuwalny spadek mocy.
Przepalona rurka EGR do chodniczki EGR albo sama chodniczka . Szukaj od dołu na tylnej części silnika okopconych / czarnych miejsc . Albo zapchany FAP i wyciska spaliny bokami .
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Często przecierał się przewód po prawej stronie z przodu silnika obok miski olejowej albo przekładnia kierownicza puściła.
Jeśli pompa oleju w skrzyni nie dobije ciśnienia to nie zapalisz silnika - zabezpieczenie . W momencie gdy pompa się nie odzywa to stuknij po silniku od pompy , możliwe że szczotki się zawieszają.
Witam Poszukuję momentów dokręcania głowicy, panewek wałków rozrządu, nasady głowicy oraz jak prawidłowo ustawić wałki rozrządu. Samochód jest z 2016 roku i ma 165 KM. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
to może nie być tak proste ale spox : master od kierowcy ma chyba normalnie wyprowadzony silnik reszta ma przełączane szczotki silnika z jednej strony na podstawie kolorów z astry: master: czarno - czerwony i czarno - zółty pozostałe: czarno - czerwony oraz łączysz razem jak do uniwersalnego sterownika: czarno - niebieski i czarno - zółty
okazało się ze był kabelek w gałce i raz łączył raz nie Pisałem co zobacz stany przełączników comfort shift wejscia cs1 i cs2 (zmiana statusu manetką) sama manetkę można pomierzyć multimetrem. 3673 Moduł CAN 2 (Master-Slave-CAN) Stan wyłączenia magistrali przez moduł CAN 2 Reakcja systemu: Urządzenie sterujące Slave blokuje ilość wtryskiwanego paliwa,...
Informuje o poważnych nieprawidłowościach w działaniu silnika lub jego osprzętu. Zatem należy się do niej (instrukcji) stosować.
Nie znam tego silnika ale podobne siedzą w starych klimatyzatorach. Podaj jego wymiary mocowanie ośka itp. Jutro sprawdzę czy coś mi zostało podobnego bo ostatnio sporo poszło na złom.
Jaki błąd widzi?
Witam, czy spotkał się ktoś w Reno Master III 2.3 2017r. z bardzo nietypową usterką polegającą na tym, że po przekręceniu kluczyka zapłonu w pozycję 2 czyli załączenie zapłonu następuje samoistne uruchomienie rozrusznika i odpalenie silnika. Dzieje się tak bez żadnych zależności zewnętrznych czyli: załączonego sprzęgła, hamulca czy załączonego biegu....
Przewody nie mogą być przetarte, gdyż został założony nowy silnik z całym osprzętem i przewodami, został tylko podłączony, więc przewody były sprawdzone. Chyba że można podłączyć je jakoś inaczej?
Zeby wrócić do opcji przebiegu w desce są dwa wyjścia. A/ wymiana tablicy i uch na nową nie porzypisaną. B/ znalezienie machera który wyczyści tablicę i uch Czujnik powinien mieć oznaczenia 1,2,3 i4. I tak: 1 do brązowe złącze ECU pin B4 2 do -''- -'' -'' pin H3 3 do -''- -''- -''- pin B2 4 do -''- -''- -''- pin B3 To było dla silnika G9U750 i G9U754...
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Kolego diaga w reke i wywolac usterke na drodze patrzec na parametry siln ika .a jak zaslepiles zawor na listwie? troche to czasu zajelo .z praktyki to walniety jest wlasnie ten zawor i nie jest tylko z listwa ja mam go za 400 netto z boscha .a jak sobie nie poradzisz do zapraszam na warsztat a w serwisie wiem ze go sprzedaja tylko z listwa.
schemat silnika master obroty silnika master master schemat silnika
domofony breloki megane odpalić potencjometr kaczka
bateria niteo uszkodzony czujnik spalin
WABCO EBS TEBS G2.2: kody błędów 144-04, 144-01, 109-14 – czujnik ciśnienia, nieszczelność, diagnostyka Electrolux piekarnik kod 003 i klucz płaski – błąd czujnika temperatury, nie uruchamia się