ale nie jestem pewny, czy po wyjęciu szczotek i włożeniu nowych, nie pojawi się błąd Nie bój, nie pojawi się. Ten dziadek nie miał jeszcze funkcji blokady elektroniki.
Dobrze rozumiesz, ale im częściej dasz mu popalić tym bardziej odwlecze się konieczność czyszczenia VNT (bo prędzej czy później i tak dopnie swego).
To że wtyczki pasują nie znaczy że napięcia są na tych samych końcówkach ->> podłącz wg. instrukcji JVC i na 99,99% będzie OK :D
wystarczy zewrzec kabelki czerwony i zolty z kostki ISO z kablem doprowadzajacym napiecie przez caly czas do radia
koledzy przecież mu chodzi o własne potrzeby, odczytać i skasować... oczywiście ze możesz sobie kupić coś taniego i sam to zrobić, przecież nie będziesz używał tego profesjonalnie... napisz do mnie na pw to dam ci rade co i od kogo kupić a programik moge ci wysłać (WAG - 4,9) on już troche potrafi pozdrawiam
Macie jakieś sugestie Bezpieczniki chociaż sprawdzone?
Może ja ślepy jestem, ale masz przypisaną nazwę, ale dalej w programie z tego nie korzystasz... Nie lubię klepać kodu :D Spróbujmy najpierw dla prawego silnika lewy zostawmy. Do 'Obrót w jedną stronę Set Silnik_prawy_a Reset Silnik_prawy_b 'było lewy, żeby uruchomić silnik potrzebna jest różnica potencjałów Wait 1 'Obrót w stronę przeciwną Reset Silnik_prawy_a...
(at)ElektrodaBot przeanalizuj ten temat i sprawdź, czy przy wymianie takiej przepustnicy były przypadki, że pomogło przelutowanie BGA procesora. Weź pod uwagę Volvo i Fordy. Bezpośrednia odpowiedź - Tak. W platformie Volvo P1 (S40/V50/C30/C70 1.8/2.0 Duratec) i spokrewnionych Fordach (Focus Mk2/C‑Max z ECU FoMoCo/Visteon ESU‑411) wielokrotnie źródłem...
Posiada ktoś kody błędów do Mercedesa SK? 40 - czujnik temperatury paliwa 150 - dodatkowy czujnik obrotów z FMR albo E-modul (usterka jest aktywna jak silnik nie pracuje) z tych modułów idzie już CAN 210 - za wysoka prędkość obrotowa silnika 220 - Hubschieberstellwerk ma usterkę elektryczną (przerwa zwarcie etc) Jest to cewka w pompie od kąta wtrysku....
Wyjmij silnik. 2 śruby, kostka ele i pasek. z tyłu silnika zobaczysz szczotkotrzymacze. szczotki nie są przykręcone tylko trzymają się "na wcisk" (dasz radę je zdemontować). wymień szczotki, zamontuj silnik w odwrotnej kolejności. Reset modułu po wymianie szczotek: Trzeba ustawić pokrętło na godzinę 6 płukanie, przytrzymujemy przycisk wirowanie (trzymamy...
Najprościej będzie zmodyfikować program tak: [syntax=vbnet] Rez = Getadc(5) 'przechwycenie wartości napięć na wejściach ADC Pot_max = Getadc(4) If Rez >= Pot_max Then Wait 1 'wykrywanie przeciążenia Rez = Getadc(5) 'przechwycenie wartości napięć na wejściach ADC Pot_max = Getadc(4) If Rez >= Pot_max Then Reset Portd.0 'wyłączenie silnika Reset Portd.1...
To są tzw "termiki " czyli wyłączniki termiczne do silnika . „termik” zabezpieczy maszyny przed uszkodzeniem w przypadku pojawienia się zwarcia, przeciążenia lub zaniku fazy. Termik natychmiastowo odetnie zasilanie i uchroni maszynę przed niepożądanymi skutkami awarii sieci. Nie zgodzę się z kolegą !!! Nie jest to wyłącznik termiczny - sam niczego...
Uszkodzony CKP. Trochę szok, objawy nijak nie pasowały... ps. WN było ok... Pozdrawiam...
Usterka jest w sterowniku silnika. Zasilanie 5V na licznik. Sterownik silnika odpowiada za to jak hulajnoga przyspiesza i jaką ma max prędkość. Jest on w podeście obok baterii.
Chciałbym zrobić test serwisowy i ew. zrobić reset Po co Ci to do szczęścia ? Sprawdziłeś pompę , kubek hydrostatu , szczotki silnika ?
Czy próbowałeś zrobić reset programowy ?? . Silnik krokowy raczej by nie kręcił się w drugą stronę " sam z siebie " . Albo maszynka zwariowała , albo padł sterownik / kontroler silnika
Do kasowania błędów wystarczy kasownik jeśli nie ma diagnosis, do resetu ECU to Texa albo Vocom.
Dokumentacja mówi: DIAG 11 DO Diagnostic and StallGuard output. Hi level upon stall detection or driver error. Reset error condition by ENN=high.
Tylko nie urwij trzech śrubek trzymających łopatki zmiennej geometrii. Jak nie pójdą nie próbuj na siłę bo urwiesz i turbo do regeneracji.
Plik .sis kablem ale i tak nie zadziała. To dość spory skrót myślowy. Tym niemniej... (at)arja Najlepsze, co można osiągnąć w kwestii przeglądania WWW to ściągnąć Operę Mini lub pełnoprawną Operę i zainstalować ją z pliku sis/sisx. Ale wraz - z racji przestarzałego silnika Presto, w oparciu o który działają te przeglądarki i braku obsługi TLS bodajże...
Jedno z wejść S będzie ustawione jako bezpieczeństwa. sprawdź parametry f110 - f118 lub reset do fabrycznych - rozdział 4.1.6 prawdopodobnie F110 = 1 przestawić na 0
Emulacja sondy lambda rozjezdza Ci mapy wtrysku .Sprobuj ustawic emulacje sondy lambda "na mase" .Bedzie walilo bledem 537, ale nie ma to wplywu na prace silnika na gazie.Sam mam Felke 1.3 MPI i emulacja fala rozjezdzala mape wtrysku - w zimie po odpaleniu lubilo przylewac silnik .Zmienilem emulowanie na emulacje "masa" i problem zniknal.Jakis sterownik...
Witam. Proszę o pomoc w dokonaniu resetu sterownika silnika ecu po wymianie filtra Dpf na fabrycznie nowy. Stary filtr zapełnił się na 92% a co za tym idzie brak możliwości regeneracji, chyba, że dokona się reset komputera. Jak przeprowadzić reset? Dodam, że to VW Touareg 2009r 3.0 tdi..
Błąd oczywiście da się skasować, ale co z tego jak po pewnym czasie powróci. Problem powodują najczęściej zapiekające się łopatki zmieniające geometrię w turbinie, trzeba ją po prostu rozebrać i wyczyścić cały mechanizm. Taki problem mogą też powodować inne podzespoły stanowiące osprzęt silnika tdi, ale bez diagnostyki komputerowej bardzo ciężko jest...
Ja bym sterownik silnika obejrzał... Dodano po 2 Coś musi siać do CAN jak nikt niczego nie podłączył i wiąże się z odpaleniem silnika, alternator - mało prawdopodobne, żeby na CAN jakoś przeszło...
adaptacja przepustnicy Vagiem
no to od początku. Jeśli wykonałeś reset falownika do ostawień fabrycznych to : 1. nie wykonuj Autotuningu - nie jest konieczny 2. ustaw parametry 103-105 zgodnie z typem silnika 3. usta 201 i 202 min i max czestotliwosc np. 10 -100Hz 4. na wszelki wypadek sprawdz czy czasy rampy 215 i 216 nie sa za dlugie = ustaw 1s 5 podlaczajac do zacisku 18 zacisk...
Jeśli byś miał układ mostka H z odrębnym sterowaniem obu stron (albo dwa półmostki), to może sprawę by załatwiło użycie jakiegoś CD4017 (licznik, który na 10 wyjść na 1 ma '1', na pozostałych '0', i ta '1' krąży w kółko) - podłączasz sterowanie obu stron 'H' do różnych wyjść CD4017, a na wejście zegarowe podajesz zegar np. o okresie pół godziny, i masz...
Wszystko ma swoje plusy i minusy: 1F - w razie braku fazy można przełączyć ale są minusy hałas tu nie przeszkadza bo w studni, z racji 1f mamy większe jej obciążenie, i ogólna wada silników 1f czyli niski moment startu i związane z tym mocne nagrzewanie przy częstej pracy start-stop. Przy słabej sieci generuje mocniejsze spadki napięcia na fazie na...
Błąd lasera się nie kasuje.Po wymianie na nowy sam znika.A czy laser ma tę samą szybkość obrotową jak uszkodzony.Jeśli nie to może być problem.Wartość odczytasz z tyłu płytki silnika lasera.Miałem przypadek że różnica kilkuset obrotów była problemem
Dokładnie tak!Uważam że winę za rozłączanie końcówki mocy przy większym podkręceniu gałki siły głosu jest układ załączający wentylator lub też sam silnik wentylatora.To standard w technicsach.Na początek radził bym sprawdzić oporność silnika która powinna wynosić ok.25 Ohm.Jeżeli jest mniejsza wtedy można spróbować rozebrać silnik i wyczyścić szczotki...
Witam. W tym kotle są co najmniej 2 pompy - pompa kotłowa pracująca po między samym kotłem a sprzęgłem, oraz pompa obiegu bezpośredniego pracująca ze sprzęgła na obieg grzewczy. Po dobudowaniu modułu DIM z zaworem 3-drogowym i pompą dla obiegu z podmieszaniem, jest w tym kotle już 3 pompy. Może być jeszcze pompa cyrkulacji CWU. Sprecyzuj dokładnie,...
Przecież w instrukcji masz napisane: P1 - START do przodu P2 - START do tyłu P3 - blokada pracy P4 - reset błędu P5 - JOG Sterujesz poprzez podawanie na te wejścia sygnału CM Więc pedały łączysz bezpośrednio do falownika. Pewnie w pedałach masz COM, NO, NC. Więc COM do CM, NO z pedału do przodu do P1, NO z pedału do tyłu do P2, a NC z obu pedałów do...
Witam Problem jest opiszany jako broblem silnika podawania papieru Najprawdopodobniej jest uszkodzone któreś z kół przy silniku głównym ale najpierw sprawdż czy za szufladami nie ma papieru jeżeli był to usuń i w symulacji 96 wykonaj reset kopiarki POzdrawiam
Oczywiście mapa ulega stałym zmianom i nie ma sensu ciągłe jej rzeźbienie - to bierze na siebie ecu i jego algorytm autoadaptacji identycznie jak w czasie jazdy na benzynie. Reset do wartości fabrycznych , które są wartościami z dużym marginesem bezpieczeństwa ( a więc zasila silnik na bogato) jest bez sensu . Chyba, że w wyniku błędnej autadaptacji...
nic nie pomyliłem, wiem co piszę, silnik AHU 1.9 TDI VP 66kW, 90 KM był wkładany do Golfa Mk3 i miał zwykłą turbinę a jeśli chcesz się czegoś więcej dowiedzieć o silniku ANU to sobie poczytaj w necie. Dodano po 14 mitra45, oznaczenia silnika szukaj u siebie na silniku w miejscu wskazanym na poniższej fotce : http://images43.fotosik.pl/29/04ed72b63c...
Domyślam się, że kolega chce równolegle (w jednej kości) umieścić wsad oryginalnej mapy obok tuningowanej i przełączać się między nimi, celem np. porównania osiągów lub dopasowania mocy/paliwożerności silnika do aktualnych potrzeb(?) Powinno się dać zrobić to bez resetu sterownika, bo z tego, co się orientuję, to w tych kościach zapisana jest jedynie...
powinno to wyglądać jakoś tak: home: do if pin..... =1 then goto przod elseif pin ...=1 goto tyl end if loop przod: Do Waitms 1 Incr Pwm1a End If end if loop tyl: set port.... 'przekaźnik zmiany biegunów silnika Do if pin..... = then reset port.... pwm1a=0 goto home: end if . . Waitms 1 Incr Pwm1a End If end if loop tyl: Do if pin........
Sterownik to NoName SCS86-03AJAI Smart Curtain Switch (zgodnie z etykietą z tyłu) i pasuje do standardowej pojedynczej puszki ściennej. https://obrazki.elektroda.pl/7035845600_... https://obrazki.elektroda.pl/8590827800_... Jest to jeden z niewielu sterowników zasłon/cieni z mechanicznymi klawiszami. Jest raczej tani,...
Jeśli sprawny akumulator - tydzień postoju nie powinien stanowić problemu. Może masz niekontrolowany pobór prądu. Wyłącz wszystkie odbiorniki, w szereg z zasilaniem podłącz amperomierz i sprawdź czy nie ma przepływu prądu.... Odłączenie akumulatora powoduje reset pamięci adaptacyjnej sterownika, co może po ponownym podłączeniu i uruchomieniu silnika...
modułECM w Merivie poprzez magistrale CAN komunikuje się z modułem BCM(nadwozia), a w astrze G brak takiego modułu. Podczas programowania SPS tech skomunikował by się bez problemu. pozdrawiam Przepraszam wszystkich za pomyłkę, otóż to co opisałem wyżej jest oczywiście prawdą ale... Sterownik z Merivy nie pasuje do Astry Przypomniał mi się taki właśnie...
Pracuje na modelu KTS 550 z oprogramowaniem ESI TRONIC.Nigdy nie dzialalem na jakichs allegrowych wynalazkach wiec w tym temacie niestety nie pomoge W tych dieslach elektronika jest bardzo czula na braki/zaklucenia informacji przesylanych do sterownika.Nastepuje wtedy wylaczenie pracy turbiny i przejscie systemu na prace w trybie awaryjnym.Umycie silnika...
Witam błąd E33 / E34 – problemy z temperaturą i czujnikiem NTC To jest usterka czujnika poziomu wody, a nie grzania i NTC. Napotkałem kolejny błąd numer E21. W internecie znalazłem dla innego modelu amici: "uszkodzona prądniczka tachometru lub cewka , zwarty triak silnika na programatorze, błędny odczyt napięcia z tachometru na programatorze"....
Witam ponownie... działam sobie Galletto... urządzonko potencjalnie bardzo fajne, jednak wsparcie techniczne żadne. Przeflashowałem starownik Galletto, później sklonowałem Carprogiem i samochód nie odpala (sterownik HSFI - 2.1) - na oryginalnym odpalał. Drugi sterownik (docelowy) jest sprawny. Najskuteczniej byłoby zaprogramować sterownik po SPS, niestety...
Reset przez rozpięcie.wtryski się raczej nie zapiekają,trudno przypuszczać aby odpiekły się po dodaniu gazu(najprościej przeczyścić je środkiem chemicznym dolewanym do paliwa - jest tego sporo na rynku,czyszczą sie w czasie jazdy na benzynie). Proponuję wizytę u kogoś,kto potrafi odczytać parametry bieżące pracy silnika prz użyciu Scanera. Czasami pomaga...
Witam, ...silnik bedzie sie awersowal i rewersowal z czestotliwoscia 100 ms. W tym samym czasie w przegladarce internetowej bedzie podglad na temperature tego silnika w kilku jego miejscach. Oczywiscie trzeba bedzie zrobic tam rowniez buttony wlaczania i wylaczania tego silnika. Narazie tworze prototyp na diodach. Najpierw zdecyduj się na język jakim...
Moj czujnik walu podstawialem do passata 95 z takim silnikiem i passat odpalalil..Zaobserwowalem ze podczas krecenia silnikiem nie dziala pompka paliwa,wtryski tez nie cykaja,kurcze to tak jakby sterownik nie mial informacji o predkosci obrotowej Dodano po 15 po za tym auto mialo kiedys instalacje gazowa(wyrzucilem),poprzedni wlasciciel mial problemy...
Radio ma pamięć podłączoną na stałe "bezpośrednio" do akumulatora (poprzez skrzynkę bezpieczników oczywiście). Problem Będzie po stronie + lub - Rozumiem że nigdy nie było problem z kręceniem rozrusznikiem? Jeśli tak to masa silnika jest w porządku. Brak dobrej masy pomiędzy karoserią a instrumentami, lub coś po stronie + (znacznie więcej poszukiwań)...
1.Wyłącznik awaryjny-grzyb powinien być koniecznie, wyłączać ma obwody urządzenia które stanowią zagrożenie lecz nie odcina zasilania PLC (np ma rozłączyć zasilanie silnika ale nie obwody sterujące np PLC tylko bezpośrednio tor zasilający) Podniesienie pokrywy raczej powinno być taka samą reakcją jak zadziałanie grzyba. 2.To określa kategoria bezpieczeństwa,...
Szyba sama się odsuwa jak jej sterownik jest wyposażony w funkcję antyprzytrzaskową z pamięcią drogi szyby (zliczanie obrotów silnika do osiągnięcia krańcowych pozycji). I zakładam, że takie właśnie mechanizmy szyb w swoim samochodzie posiadasz bo nic na ten temat nie piszesz a usterka jest dla nich typowa. Jeżeli opory na prowadnicy przekroczą określona...
reset silnika reset silnika rolety silnika reset honda
philips głośna praca moduł zigbee toshiba restarty
instrukcja renault espace polonez budowa
Krajalnica Blaupunkt FMS 501 - Budowa i Działanie Wymiana wirnika w krajalnicy Blaupunkt FMS 501 - krok po kroku