Jest mokra ale nie dużo
Ja bym wybrał MZte. Jest [wg mnie] dużo ładniejsza i w cale nie wygląda jak przerośnięty simson, dużo lżejsza co ułatwia prowadzenie, przyśpieszenie ma lepsze, dużo mniej pali. Zawsze były problemy z dwucylindrowym silnikiem Jawy.
Witam. Mam mały problem z gaźnikiem BING w simsonie S53. Problem polega na tym, że motor bardzo dużo pali paliwa. Na 5l przejadę zaledwie 100 km. Problem jest też z regulacją. Jeśli ustawię dyszę na dwa i pół obrotu(powietrza) to wtedy nie trzyma obrotów, ale gdy wykręcę bardziej jest ok, ale gdy odpalam motor to wtedy wskakuje nawet na 6tys obrotów...
Tak jak w temacie chciałem abyście powiedzieli mi jaki założyć najlepiej gaźnik. Wiem że jikova się nie opłaca bo za dużo pali. Może coś z Simsona. Widziałem na allegro dużo tylko nie wiem jaki czy 16n3-4 czy 16m3-2??
Tak zrobiłem i nic :) Dlatego piszę tutaj. Może jakieś inne pomysły? Chciałbym zauważyć, że mam dwa gaźniki - 16N1 i 16N3-4. Na gaźniku 16N3-4 simson nie pali (objawy powyżej). Gdy założę gaźnik 16N1 to motorek odpala od razu i wszystko chodzi jak należy przy czym pali dużo. Z tego powodu winy upatruje w gaźniku.
Przewinąłem cewkę i Simson pali dobrze. Nawinąłem drutem fi 0,22 mm do pełna bo taki miałem najcieńszy. Na pewno jest dużo mniej zwojów ale iskra jest mocna. Napięcie podczas kopania max 60 V (kiedyś mierzyłem i dochodziło do 90V). Co do drutu to znalazłem najtaniej fi 0,15 w podwójnej izolacji w firmie REWI w Krakowie 37,62zł za 0,5kg - na znanym portalu...
Witam mam pytanie kupiłem simsona wyczyściłem gaźnik ponieważ nie chciał pracować i teraz jeździ świece pali na kawę z mlekiem ale jak przyspieszam to dławi go i nie wiem czy dostaje za dużo powietrza czy za mało gaźnik to bvf 16n 3-5 motor jak się rozpędzi to jest dobrze ale gdy odpuszczam gaz i dodaje to znów dławi go muszę manetkę odkręcać do samego...
Witam, niedawno kupiłem MZtke 150 i ponieważ parę lat nie była odpalana to trzeba było wszystko posprawdzać min: Gaźnik wyczyściłem, zapłon ustawiłem i tak samo platynki (zapłon platynowy 12v) pierścienie wymieniłem, bo już przepuszczały i nowa świeca firmy iskra f95. No i dobra odpaliła, jakoś tam się przejechałem, no ale nie ma mocy na 4 biegu, jedynie...
Niestety, za 120 cm sznurka do palenia zapłacisz 5PLN+przesyłka, a taki sznurek w pierwszym z brzegu sklepie ogrodniczym kosztuje 1,18 za 1 mb i sklep pewnie jeszcze nieźle na nim zarabia. I tak jest ze wszystkimi częściami do tego ciągniczka. U mnie też nie było iskry, ale przyczyną były platynki. Jeśłi masz na pewno spaloną cewkę, to próbuj od jakiegoś...
Witam, jestem świeżo po przeróbce Simsona s51 tzn cyl ddr poszedł na szlif na 60cm3 i poprawiono kanały, w sumie simsona złożyłem w sobotę, trochę pojeździłem ok, i dzisiaj się już zaczęły problemy, tzn niektóre wynikły już po zamontowaniu silnika w ramie i odpaleniu inne trochę później. 1. Teoretycznie wymieniałem tryby startera, ale nie wiedziałem...
ja mam motorynke z silnikiem od wsk silnik po tuningu co prawda było dużo roboty ze szlifowaniem ale to szczegół ale mam teraz cylinder tłok i pierścienie od mz etz250 i motoryna pali tera gumy luzem i leci ok 142km/h ale często rwie łańcóch jak sie chce porządnie przymieszać super motorek moge go sprzedać za jakies 600zł
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
Problem było też z kołem magnesowym dwóch nitów nie było i był delikatny luz więc doklepaliśmy stare nity i te dwa dołożyliśmy - luzów nie ma a i tak ciężko pali jak załapie to nie wkręca się na obroty jak się zgasi to raz zapali, a raz trzeba kopać i kopać aż w końcu z dolnych obrotów powoli złapie. Proponowałbym jak zwykle sprawdzić kolor świecy,...
Wróciłem do starego zapłonu (bez żadnych udziwnień), wyregulowałem przerwe na przerywaczu. Iskra jet teraz dużo mocniejsza i wyraźniejsza. Igła w gaźniku jest na najniższej pozycji (bing 17). Z tego co zauważyłem to iskra jest nawet na mokrej świecy a mimo to simson nie daje znaku życia, przestawiałem zapłon około 15stu razy za każdym razem przesuwając...
Zamówiłem 500g DD2E 0,18mm, ma oporność R 0,6681/m, czyli na 500R będzie trzeba nawinąć ok. 750 metrów, coś koło 170 gram (0,2262g/m). Zobaczymy czy się uda. Ale skoro działa już na 160R, jak mam teraz to jeśli się zbliżę do tych 500R powinno działać. Update: Drut przyszedł, cewka odwinięta, jednak drut o przekroju 0,18 mm jest raczej za gruby. Oryginalnie...
mógłby mi ktoś opisać dokładnie jak to zrobić? jak mam go na ssaniu chodzi bardzo dobrze, można się nim przejechać ale tak nie mogę mieć bo za dużo pali. rozumiem że to wina paliwa, dostaje go za mało.. na który ząbek ustawić igłę? jest drugi z góry i zdaje mi się że za nisko, i może się poprawi po dobrym ustawieniu? ____ próbowałem coś ustawić ale...
Witam! Przepraszam , że dopiero teraz, ale naprawdę nie znalazłem chwili wcześniej by opisać , jak z tym wszystkim wyszło, otóż postępy ładowania wyglądały następująco: 1)O godzinie 09:00 podłączyłem aku pod BFD 12/5, wcześniej, zanim podłączyłem do sieci ustawiłem suwak regulacji natężenia na minimum, a napięcie na 12 V (napisałem wcześniej, że BFD...
OK Dzięks GOLDWINGER. Światełko pali tyle że na dzień dobry spaliła mi się żarówka ale to już inna sprawa. Teraz mam inny problem - z zapłonem Moto pali na kopa i na wolnych jakoś takoś chodzi ale po dodaniu gazu dusi się a z ruru czuć niespalone paliwo i straszliwie kopci. Na wylocie z kolanka straszliwie pluje czarnym olejem. Wydaje mi się że jest...
Witam simson pali mi prawy bezpiecznik i niema ładowania cewka dobra zaraz po wstawienii bezpiecznika go pali a jak założe większy to się grzeje sprawdzałem całą instalacje po schemacie wszystko jest dobrze instalacja to 6v electronic
Wymieniłem kilka części w gaźniku i jest prawie ok. Już go tak nie zalewa ale silnik nie pracuje równo:|Ale chociaż pali z kopa od razu lecz strasznie nim rzuca. Na iglicy jest wyregulowany ale mieszanka czy jakoś tak chyba nie, jak wykręcę tą śrubę za bardzo to prawie gaśnie a jak wkręcę nic nie daje. Jechać się nie da bo nie ma siły ledwo na jedynce...
Ja jeszcze bym poruszył inną kwestię - jawka jest strasznie lekka! Ogar to przy niej kloc. A to bezpośrednio wpływa na osiągi. Druga sprawa - blokowanie silników. Ogary były blokowane. Miały tłoki na 3 pierścienie. Ogarem nie jeździłem, ale siedziałem na nim i przy jawce to on się wydaje potężny. Na jawce to jak na rowerze XD. Taki ten bak wąski......
Witajcie, problem wygląda tak: silnik po remoncie, nowy cylinder, tłok, wał, simmeringi, itd... zmieniła się pojemność z 50 na 70. Maszyna odpala jak powinna, silnik pali dość równo ale.. przy dodawaniu gazu obroty spadają, silnik gaśnie lub prawie gaśnie, jeżeli nie zgaśnie, obroty trochę idą w górę. udało mi się przejechać kilka metrów ale mam wrażenie...
Ale tu nie chodzi o szpan tylko o jazdę. Jak kolego kilka postów wyej napisał romet hart jest też dobrym rozwiązaniem ale silnika jawki nie pobije:D Ten motorek jest ciężki i pali więcej niż jawka (moja pali ok 3.5 litra na 100 km)W Jawkach jest dużo więcej prostrzych rozwiązań niż w rometach. Elementy są duzo trwalsze np. Sprzęgło (ale wymiana to walka...
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Czyszczenie gaźnika to w przypadku jakby nie dostawał paliwa. Gaźnik może tylko dawać za dużo mieszanki wtedy należy wyregulować na blaszce od pływaka. Piszesz, że strasznie kopci to lepiej sprawdź czy nie wywaliło zimering na wale.
No to zobacz czy ta pzrepustnica się do końca otwiera i sprubój mu przydkać trochę powietrze. Ja bym obstawiał na złą mieszankę paliwa z powietrzem. Jak już mówiłem miałem jawke i też trochę kombinowałem i właśnie jak miał za dużo powietzra był podobny efekt jak u ciebie a jak było za mało to znowu nie chciał sie zbierać z mniejszych obrotów (szarpał)....
Na początek bym sprawdził kompresję czy jakiejś korozji i dziury nie ma na tłoku lub pękniętych pierścieni. 5 lat stania dużo może napaszkudzić.
Witam.... Piszę na forum bo już nie wiem co jest grane... Silnik nie chce zapalić pomimo tego że jest iskra, paliwo dochodzi, zapłon jest ok i paliwo w komorze pływakowej też ma według mnie odpowiedni poziom... Przyjechałem pewnego dnia do domu moim Simkiem, postawiłem go do piwnicy normalnie i na drugi dzień już nie dało się go uruchomić.... Kiedy...
Może stopień namagnesowania jest większy. Próbowałeś założyć żarówki na 12V?
Witam Posiadam w swoim Simsonie zamontowany gaźnik bing 17 i chciałem się dowiedzieć jak go wyregulować gdyż teraz raczej podaje za dużo paliwa bo świeca czarna kopci dość mocno. Regulacja odbywa się poprzez śrubę regulacyjna oraz iglice i pytanie moje jest takie kiedy zmniejszy się dopływ paliwa? Jak się wkręca śrubę regulacyjna czy wykręca? Gdy zapinka...
wracając do problemu spiewaka... zobacz czy paliwo normalnie ci sie leje bo jak masz dużo filterków paliwa to może strasznie wolno lub hamować dopływ paliwa i jak go wkręcisz na obroty to mu paliwa brakuje... a jak masz ustawiony gaźnik? chodzi mi o iglicę i czy jest prawidłowy poziom paliwa... Dodano po 2 zapłon Ci nie poprawi prędości ani mocy;D a...
pływak sprawny, zdemontowałem membrany przed kompresorem aby ich nie uszkodzić. Rozumiem ze skupic sie na gazniku tylko i wyłącznie?? Ssanie nie sprawdzone. Wiec jutro jeszcze raz go wyciagne. A te podcisnienie jak działa. Moja edukacja na mechanice skonczyła się na simsonie w latach dziewiećdziesiątych. A tam było wszystko proste jak budowa cepa. Tu...
Kupiłem kilka lat temu gaźnik Amal 19 nie jeździłem na nim dużo może 500 km od czasu zakupu i pojawiły się 3 problemy: 1. W gaźniku jego przednia część ta która jest przykręcana do cylindra ''przelot 21mm'' ma znaczne luzy między gaźnikiem , nie wiem jak ten luz skasować, widoczny gwint na tej gardzieli która może jest wkręcana w gaźnik lecz nie umiem...
Za dużo oleju w paliwie.
Może zaworek igiełkowy nie trzyma, dostaje za dużo paliwa a ta czarna maź to rozpuszczony przez benzyne nagar z tłumika. Albo paliwo z komory pływakowej dostaje się gdzieś "bokiem" do gardzieli a nie przez dyszę głowną paliwa. Może to być też niesprawny układ ssania i dostaje paliwo cały czas tak jak by chodził na ssaniu, sprawdź zaworek ten który odkręca...
Wyżej pisałeś ze zakładałeś już żarówkę 6v i od razu się spaliła. Bez miernika trochę ciężko.. Cewka odpowiedzialna na oświetlenie może mieć przebicie w środku i indukuje prąd krótsza droga (większa moc).
Zawleczka w dół jak już coś, wtedy unosisz iglicę i zwiększasz dawkę paliwa. Czyszczenie i regulacja gaźnika powinna pomóc. Poza tym jak kolega wspomniał, dokładnie obejrzyj czy nie ma nieszczelności, bo tego powodem też może być obce powietrze.
Witam Was, w piątek będę chciał zakupić Simsona S51 w cenie 800zl jednak motor nie odpala ponieważ jest problem z elektryka, dodatkowo : Brakuje dwóch osłon - filtra powietrza jak i akumulatora Brakuje osłon na łańcuch Brakuje osłony na zebatke tylną Kierunkowskazy są Lampa przód tył jest Siedzenie jest Błotniki zbiornik paliwa jest I tutaj mam do was...
Dzisiaj kupiłem fajkę, przewód wn i świecę. Wymieniłem i nic nie dało. Dodam że po odkęceniu głowicy było dużo nagaru, aha i jeszcze jedno pytanie ponieważ dziś ustawiłem tak że palił na kopa elegancko wszystko itd. lecz gdy zgasiłem go i ostygł stało się to co na samym początku czyli nie chce palić, trzeba znowu grzebać w zapłonie. edit: Jakie ma objawy...
Co to znaczy gubi iskrę? - silnik ma iskrę a nie pali, - silnik nie ma wcale iskry, - silnik czasem pali a czasem nie. Od kiedy się jest problem? Jakaś modernizacja typu wymiana cylindra na większy?
Witam, mam problem z moim simkiem, otóż zalewa świecę i silnik nie zapali. Świeca jest zalana paliwem a nie olejem, zapłon ustawiony dobrze, gaźnik też rozebrałem poprawiłem ustawienie pływaka bo było za dużo paliwa, teraz jest równo z tym wypustem w misce tak jak ma być, reszta też ustawiona a dalej to samo, próbowałem na innych świecach to też to...
ehhhhh..... a od simsona to co, wodą jest zalana? z tego co mi wiadomo to też olejem (chyba że teraz są azotem chłodzone) jaka syrenka jaki fiat kiedy tutaj mowa o elektroniku, a nawet gdyby mowa była o przerywaczowym to różnica w rezystancji cewki simsonowskiej a tej od np. syreny jest dosyć duża przeczytaj 12pkt. regulaminu
W gaźniku simsona nie można i NIE POWINNO SIĘ nic zmieniać jest skonstruowany optymalnie dla TEGO rodzaju silnika. Pozorne ulepszenia mogą doprowadzic (i doprowadzają) najczęściej do niekorzystnej zmiany parametrów, i (lub) do skrócenia zywotnosci silnika. JEDYNE co należy i POWINNO się zrobić to, perfekcyjnie wyregulować gaźnik w/g zaleceń producenta....
Silnik ma przejechane 12 tys. Km. Co do mieszanki mogła być za duża ale dziś czyściłem bak i zalałem nowego paliwa i dalej nie pali
OBER1: Dysze są nowe. thomas__1: Co do pływaka to nie sprawdzałem, ale jak pochyle silnik lekko do przodu to paliwo wylewa sie z zaworka przelewowego (nie wiem czy tak sie to nazywa). Więc paliwa w komorze pływakowej ma chyba dużo.
Jaką prądnicę zamontowałeś? Nie sądzę, aby była oryginalna. Czy podczas prób akumulator był podłączony? Dzisiejsze podróbki są aż za dobre. Chodzi o magneto a w zasadzie jego magnesy. Dają zbyt dużo mocy w stosunku do oryginału. Najlepiej zrobić tak jak proponuje Afcht. W oryginale układ ładowania nie miał żadnego regulatora napięcia. To był tylko ogranicznik...
Witam, niedawno zakupiłem Simsonka S51 12V platyniarza. Mam z nim taki problem, że żeby go odpalić muszę go kopać dużo ponad 10 razy, aż końcu załapie. Dodam, że jak odpali chodzi bardzo dobrze, wkręca się na obroty, chodzi na wolnych, i ma moc. Gdy go zgaszę, po czym jak jest rozgrzany zapali od kopa bez gazu. Gaźnik czysty, paliwo dochodzi do niego...
Jeśli jest za dużo paliwa w komorze pływakowej to gwałtowne podniesienie przepustnicy czyli dodanie gazu powoduje gwałtowny i za duży napływ mieszanki co z kolei powoduje że go dławi.
Proponuję wkręcić suchą świecę i spróbować zapalić go na pych (1 bieg najlepiej). Można włączyć trochę ssania. Może jest sporo oleju w karterach po remoncie i zalewa świecę. Jak świeca mokra - słaba iskra, za dużo paliwa lub olej gdzieś zaciąga (może simmering na wale od sprzęgła). Jak sucha - brak paliwa.
Witam. Ogólnie jestem wielkim przeciwnikiem wprowadzania amatorskich zmian konstrukcyjnych do gotowego już i przetestowanego pojazdu.....a zatem Po kolei: Jeśli zmienisz moc silnika poprzez zastosowanie większego cylindra, tłoka i pierścieni. Musisz również liczyć sie z jego zwiększoną wagą. Zdajesz sobie zapewnie sprawę, że jedną z najbardziej obciążonych...
Dostaje za dużo paliwa i zalewa świece. :|
Witam. Jaki wydech do simsona będzie dobry do sr50 przerobionego na 60cc? oryginalny się nada czy na obroty trzeba szukać coś lepszego? a 2 rzecz to jakki lepszy gaźnik 16n-1 czy 16n-3. Posiadam n-1 z dopływem paliwa na max ale przy jeździe nie mogę jechać z pełnym gazem ponieważ nagle jakby chciał zgasnąć. Czy to niedobór mieszanki czy za dużo powietrza...
Mam simsona sr 50. Ostatnio wyregulowałem gaźnik książkowo ale jest problem ponieważ simson bez ssania to nawet nie odpali nie mówiąc już o jeździe a nassaniu da się jechać lecz dostaje trochę za dużo paliwa na ssaniu ponieważ na biegu jałowym gaśnie a jak mu dodam pełną manetkę to go przydusi i dopiero za chwilę złapię ciągu. I powiecie mi co to może...
albo ssanie albo po prostu sie zalewa chociaz to mało prawdopodobne wykreć świece i spr czy jest mokra mozesz tesh sprobowac z obrotami silnika ale mysle ze to nie o to chodzi. jest tesh możliwe bo simson o ile dorbze pamietam to dwusow za dużo mixolu do paliwa nalałes
Sprawdziłem, paliwo leci całym strumieniem z kranika tak jak powinno, spuściłem dużo do baniaka i leci z kranika normalnie caly czas, nic nie jest tam zapchane. Nie mam już pomysłów, 3 cewki wymienione, 3 kondensatory, zapłon ustawiony, przerwa, świeca wymieniona, dopływ paliwa, szczelność, jeszcze tylko cewki w iskrowniku nie wymieniałem -może to przez...
typ gaźnika to 16N1-12 z szeroką przpustnicą z bocznym wejściem do paliwa pomóż mi ja też myślałem żeby wymienić tą główną dysze na 70 teraz wymieniłem tą od ssania na 60 jest trochę lepiej ale nie dużo co mam zrobić
Nie każdy ma komorę pływakową z okienkiem, na skrzywionym korpusie nie ustawi dokładnie poziomu paliwa takim przyrządem, ponadto wymiar 8 ±1 mm to dość duży zakres tolerancji. Nie uważasz, że sam sobie przeczysz? Najpierw piszesz o niemożliwości ustawienia poziomu przy pomocy komory z okienkiem a potem piszesz o szerokiej tolerancji tego ustawienia......
Witam serdecznie, Problem dotyczy mojego simka,głowie chodzi o niemożliwość odpalenia silnika.Starałem się poszukać wszystkiego co mogłoby mi pomoc.Zapłon ustawiony z wyprzedzeniem 1.8 (60ccm),przerwa na platynkach i świecy ustawiona ze szczelinomierza 0.4.Sytuacja jest o tyle dziwna,że poskładałem go i chciałem odpalić na "czystym" silniku czyli paliwo...
Źle ustawiony zapłon, słaba kompresja, źle wyregulowany gaźnik, zbyt dużo oleju w paliwie. Zaprowadź motorek do jakiegoś szpeca bo chyba nic z tego nie będzie.
Kolego zwróć uwagę na mieszankę paliwową - jaka jest proporcja paliwa do oleju, myślę że dałeś za dużo oleju, a świadczy o tym wypływająca czarna maź. Ponadto może masz w gaźniku za wysoki poziom paliwa i silnik wówczas będzie się dusił, gdyż nie będzie mógł tak dużej dawki spalić. Jednocześnie dodaję, że silniki dwusuwowe powinny mieć oryginalne i...
Zgadzam się z Tobą, ale zależało mi na jak najtańszym doprowadzeniu motorka do dobrego stanu (co już dawno okazało się złym pomysłem), a że większość elementów była już z 6 V wersji instalacji, więc chciałem już dociągnąć to do końca w tym systemie. Na razie wykręciłem ponownie stator i wymienię przewody, bo są dosyć sztywne, być może, jak wcześniej...
W Simsonie nie ma czegoś takiego jak dysza powietrza. Jak to??? Czemu tak uważasz? Przecież każde przewężenie/otwór/kanał może być dyszą? Choćby dwa kanały z wlotami poniżej głównego wlotu powietrza. Dysza nie musi być "wymienialna", czyli wykręcana. Takie stosuje sie do paliwa bo mogą się rozkalibrować i mają bardzo małą średnicę. Dysze do powietrza...
Witam. Kolega ma Simsona s51 enduro prawdopodobnie instalacja na 6V. Po 1 czy można by było zamontować do niego jakiś obrotomierz ( najlepiej elektryczny, bo montaż jego jest łatwiejszy i tańszy... Przynajmniej mi się tak wydaje ;D ) Jeśli tak, to proszę o jakieś wskazówki co, gdzie i jak podłączyć. Po 2 jak podłączyć do niego akumulator? Zajrzałem...
Piszę posta pod postem, bo mam kilka nowych informacji. Zdemontowałem cylinder i tłok. Oględziny nie przyniosły żadnych rewelacji i wszystko wygląda chyba normalnie (nie jestem mechanikiem). Pierścienie całe, bolce w zamkach na miejscu, tuleja o powierzchni lustrzanej z bardzo delikatnymi pionowymi kreskami/przebarwieniami ale nie są to rysy, które...
Mam problem z moim simkiem ponieważ cieknie mi paliwo (w postaci ciemnego oleju) na kolanku i na końcu wydechu, wiem wiem dwusuw więc to normalne ale nie w tak dużych ilościach a to nie koniec, ciężko pali a gdy zapali po krótkim czasie gaśnie. Z góry dzięki. Pozdrawiam Sławek ;)
Kolego, zmieniajac wydech w dwusuwie wiecej zmienisz na gorsze niz na lepsze, m.in. moc, osiagi i zuzycie paliwa wiec zastanow sie czy na pewno o to ci chodzi No nie wiem. Ja założyłem wydech od simsona do ogara i normalnie działa tylko ciszej i ma może ciut więcej mocy. Wydech dużo daje do stylistyki.
Czy przypadkiem nie podmieniałeś "elektrowni" na 12 V, może ktoś źle połączył cewki w prądnicy, lub dodał jeszcze jedną. Nie chce mi się wierzyć, aby przy napięciu 14 V (jak podajesz ) żarówki 12 V i to o większej mocy paliły się. Ja na Twoim miejscu (na próbę) dałbym w szereg opornik drutowy o odpowiedniej mocy.
Przy 50ccm dwusów jest na pewno dużo mocniejszy, ma bardzo fajny dźwięk(a nie taki mulasty; dobrze wyregulowany 2T pięknie się wkręca), mozna je dowolnie tuningować(przynajmniej Simsona i MZ) ale wiadomo wiecej palą. Nareszcie zrobiłem schemat mojego obrotomierza z F125P(trochę pracy było przy tym): http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ac9...
W tym roku akurat zakupiłem napęd na silniku MZ150 - przerobiony na 175 przez Karola Moskwę. Z koszem wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.net/89_12304781... Silnik ten ma założony gaźnik Walbro WB37 oraz rurę wydechową z rezonansem - uprzedzając pytanie - chodzi o odbicie fali powybuchowej od ścianek układu rezonansowego w celu powrotu...
Wiem ze odpisywanie po 9 latach to trochę długo, ale może komuś się to przyda bowiem opisana przypadłość jest częsta w mikrociągnikach vari. Sam mam sprzęt vari prod 1990 z pełnym osprzetem bez przyczepki, jednostka napędowa DMJ 315 jak mnie pamięć nie myli. Miałem podobne problemy jak opisał kolega. Dość dziwne zresztą i nietypowe - wskazujące właśnie...
dużo czytania dużo informacji svchost dużo dużo żółtego
zamienić tranzystor dioda lm393 wyjście schemat electrolux kuchenka
subofer podłączyć subofer podłączyć
Konfiguracja LNB dla Hotbird i Astra na Sony Bravia Obciążalność portów mikrokontrolera ATmega32