Żaden normalny olej nie popsuje tego silnika jeżeli będzie się go regularnie wymieniało co 15 tys. Druga sprawa to sitko w przewodzie turbiny. A trzecia, wiadomo - każdą turbinę na najlepszym oleju można zakatować w 40 tys., a można jeździć i 200, to już zależy od kierowcy.
Silnik dość popularny, ale niestety niezbyt trwały. Na początek posprawdzaj wszystkie przewody turbo- kolektor bo one potrafią pękać zwłaszcza przy opaskach. Sprawdź chłodnicę powietrza, może pęknięta gdzieś na boczku i czasami popuszcza. Jeżeli jednak faktycznie turbina się kończy to od razu zdejmuj miskę i wymień lub wymyj /jak Ci się uda/ smok i...
W przewodzie smarującym turbinę jest sitko, które się zapycha trzeba je wywalić .
Koledzy to na 100 procent zapchany smok od pompy oleju, czysciłem to nie raz, niektóre były tak przytkane że rozpuszczalnik ledwo co się przedostawał, tylko kapało po woli ze smoka, dla mnie główna przyczyną moim zdaniem są wymiany oleju robione co 20 lub 30 tyś.km., sprawdźcie też sobie sitko w przewodzie olejowym zasilającym turbinę, w c-maxie 1.6...
Halo, cześć. Ktoś tam grzebał i źle poskładał :-( Niestety, trzeba wyjąć środek i sprawdzić co to jest. Jest duża szansa, że komputer wcześniej był zalany i ktoś zostawił turbinę bez konserwacji. Poleżało, skorodowało i teraz wydaje dźwięki. Nie piszesz jaki to model/wersja M1- a to istotne, w związku z tym szczegółów nie podpowiem. Różnica może być...
Skoro bez filtra działało to aż się prosi żeby go wyjąć i sprawdzić wtedy. Ale zobacz podstawy: sitko pod zbiornikiem wody, drożność grzałki, spróbuj go odkamienic porządnie. Przepływomierz też dobrze wyczyść, turbina jak jest suchy i zakrecisz ma się dosyć długo obracać bez oporów.
W śrubie doprowadzającej olej do turbo, tej wkręcanej w blok silnika jest sitko, filterek. Jeśli nie została wymieniona lub wyczyszczona przy wymianie turbosprężarki to może jej po prostu brakować smarowania I właśnie "sitko" to jest słowo klucz w tych silnikach :)
Niedrożne przewody zasilające turbo w olej, dość powszechny problem w tych motorach. Silnik był płukany myty wał po pierwszym szlifie. Turbina 4 miesiące.. Dostałem fakturę zakupu.. Sitko z przewodu doprowadzenia smarowania turbiny wyrzucone. Olej po 2 tys km wymieniony. Powrót oleju z turbo (przewód) wymieniony.
To raczej nie jest wina filtra. Bo niby co ma filtrować, skoro przez smok przepływu nie ma. Wydaje mi się, że to wina oleju. Ma coś w swoim składzie, co przy pracy /tarcie i temperatura/ krystalizuje się i własnie te "ciała stałe" zapychają smok. Turbina siada, bo spada ciśnienie oleju. A sitko wyrzucam ,bo jest jeszcze mniejsze niż sitko smoka. Jako,...
Błąd H oznacza problem z poborem wody. Może być uszkodzona turbina w płaszczu wodnym. Może być zatkane sitko na wężu. Może być zagięty wąż od wody. Może za nisko być zamocowany wąż odpływowy, itd ...
i wlasnie to sitko wywala sie czesto ona przytyka sie i spada cisnienie smarujace turbine ja zawsze wywalam przy wymianie turbiny. Jak zadzwonisz tam gdzie regeneruja kazdy ci powie wywalaj to sitko podstawa.
Dzięki wojciechjanusz super wyjaśnione od razu założyłem sitko w odmie, moja turbina wygląda podobnie jak na tych zdjęciach, pozostało mi wyczyścić ten szlam i mam nadzieje że wróci moc. Czy ktoś ma jakiś lepszy pomysł jak wyczyścić zawór ssący bez zdejmowania głowicy? bo ja mam zamiar spróbować go rozpuścić WD40 przez wlot od kolektora ssącego.
Problem rozwiązany . W zbiorniku nie ma pompy paliwa. Układ paliwowy nie drożny, sitko w zbiorniku zaklejone. Po przeczyszczeniu wszystkiego auto zasuwa. Pozdrawiam
A błędów w module silnika nie było ,bo wygląda to na klasyczny notlauf. No chyba że mu paliwa brakuje przez zapchany filtr czy sitko w baku czy padającą pompę.
(at)Wielecki Turbina padła poprzez brak smarowania. Nikt nie sprawdził w serwisie w Nowym Targu, mitycznego już sitka. Na pytanie co było przyczyna pierwszej awarii turbiny, odpowiedź: "Nie wiadomo." Z mojego punktu widzenia, nie po to jeździ się całe życie do autoryzowanych serwisów, regularnie, jak to mówią "by the book", aby samemu musieć analizować...
W szopie regenerowana? Kanał smarowania turbiny ok? Sitko może na wlocie jest zabite. Sprawdzone czy jest cisnienie i przepływ na tym przewodzie. 3 turbiny zajechać to .....
Witam.Może poprawię to co napisałem wcześniej sprawdż na początku czy turbina pompy myjącej nie jest zablokowana.Więc na początek sprawdz czy dochodzi woda do zmywarki,sitko oraz elektrozawór.pozdrawiam.PS sprawdz czy na dnie zmywarki nie ma wody
Sitko na przewodzie smarowania turbiny zmienione?
W Citroenie C4 1.6 HDI wymiana przewodów wodnych na silniku. Poezja... Ten silnik ogólnie jest nieudany - turbiny padają w nim bardzo szybko . Tak, turbiny padają jak nie pilnuje się interwałów wymiany oleju, który i tak jest mocno naciągnięty. Do tego jeszcze zapychające się sitka. Trafiały do mnie "pacjenci" z tym silnikiem z przebiegiem 240-280kkm...
Moim zdaniem nie pojemność silnika świadczy o żywotności turbiny a jej konstrukcja i np. podatność na awarie zasilania jej w olej. Przykładowo Focus mk2 1.6 tdci miał filtr oleju dochodzącego do turbiny w postaci sitka. Miało to prawdopodobnie chronić przed zatkaniem przez jakieś brudy wąskich kanałów olejowych. Ale przez zabrudzenie tego sitka z czasem...
Diesel od Toyoty - najlepszy to 1.4 D4D który w tej Corolli występował. W Citroenie każde HDI które byly w C4 są dobre. A wiadomo, podstawa to zależy dużo od tego jak był eksploatowany. Np. sitko w smarowaniu turbiny w 1.6 HDi
1.6 HDi i problem ze smarowaniem turbiny - trzeba wywalić sitko na przewodzie olejowym, - to jest główny powód zacierania się turbin w tym silniku. Ja mam 2.0 HDi to jak nigdy nie narzekałem na układ paliwowy, tak pojawiły się opiłki w paliwie - koszt naprawy - wyniósł mnie do 2 tys zł. A przebiegu sporego auto nie ma. Dobra benzyna tańsza w naprawie...
Witam Ja bym jednak EGR-u nie wykluczał bez sprawdzenia bo wskazują na to kody błędów. Więc moim zdaniem dobrze było by sprawdzić. EGR mógł np. się zapchać przez częstą jazdę po mieście i na krótkich odcinkach. Rurkę wymieniłem tylko jako dodatkową uwagę raczej nie ma związku z tym problemem. Jak się zatka i smarowanie będzie nie wystarczające padnie...
Panowie witam ponownie. KZFR wymienione i ustawione. Po pierwszej jeździe próbnej wyskoczyły błędy: 0136,0011,0140,0170. Tak jak uzyskałem informacje problemem mogą być elektro zaworki KZFR. Więc je zamieniłem miejscami i usunąłem błędy. O dziwo zmieniła się kultura pracy silnika lecz wystąpiły kolejne inne błędy: 0011,0010,0013. Kolejnym moim etapem...
Turbina w bliskiej odległości od modułu gdyż z magnesu wirnika mierzy prędkość.Sztyft żarowy wyczyszczony o oporności 1,6 oma po odpaleniu pełni funkcję czujnika płomienia ,sitko pod sztyftem wymienione.Wszystko wyczyszczone z nagaru ,założona nowa uszczelka palnika.Pompka na 100 impulsów podanych ręcznie powinna do strzykawki nakapać 1,8ml.Silnik turbiny...
Witam, zmywarka jak w temacie. Początkowo objaw był taki że nie startowała i mrugała dioda sygnalizująca koniec zmywania. Że już kiedyś coś podobnego się zdarzyło to wiedziałem, że to pompa myjąca. Wyciągnąłem ją, rozebrałem i dokładnie wymyłem. Łącznie z komorą w której jest wałek napędzający turbinę myjącą. Sprawdziłem też dokładnie wszystkie możliwe...
Witam. Znalazłem podobny temat na forum ale mój niestety podobny lecz poważniejszy... Mianowicie silnik ma problem z wejściem na obroty. Po wciśnięciu gazu silnik tak jakby się dławi i żeby wejść na wysokie obroty trzeba być cierpliwym bo trochę to trwa. Jednak gdy silnik już osiągnie obroty ponad 2 tys załącza się turbina i silnik dostaje mega kopa...jednak...
Podobna sytuacja na cwu, tylko bez wybicia "komina" w piecu C&M - ELEXIA COMFORT 20 FF, presostat, ogranicznik przepływu z układem sterowania zaworem trójdrogowym, sam zawór, filtry, sitka w kranach i wszystkie czujniki, są ok. Serwisanci rozkładają ręce, wyrokują że to prawdopodobnie płyta. Płytę też sprawdziłem, na ile się dało. Częściowo pomogło...
Witam Panowie i Panie.Problem poważny gdyż mechanicy rozkładają ręce,mianowicie pacjent Citroen Jumper 2.5TD jeździł sobie rześko,z gracją przemierzał polskie oraz zagraniczne drogi, kopcąc przy tym sobie troszku,aż pewnego dnia,w trasie,po zgaszeniu silnika na 3 minuty celem załatwienia potrzeby fizjologicznej,autko odpaliło,aczkolwiek nierówno bardzo...
Trochę sobie pomogłeś sprawdź czujnik regulacji ciśnienia paliwa. A najlepiej wymontuj go i na myjkę .Po wymontowaniu obejrzyj okolice o ringu uszczelniającego pewnie będzie dużo brudu i sitko zapchane. Dodatkowo sprawdzenie przelewu z każdego wtrysku . Tak trochę nie fachowo ale wystarczy odpiąć wężyki przelewu buteleczki 4 sztuki jednakowe wężyki...
Dziś z racji pogody nie miałem możliwości podłubać zbytnio w Madzi ale wyczyściłem filtr (sitko) znajdujące się w zbiorniku, i zwróciłem uwagę na jedną rzecz, a mianowicie silnik w trakcie kręcenia dostaje jakby "cofki" , czyżby jednak był przestawiony rozrząd? , co ewentualnie może powodować w dieslu efekt "strzału" w kolelektor i owej "cofki"? Odpięcie...
W mojej t4 (2,5 tdi) też miałem problem z mocą. Wyczyściłem EGR i kolektor ssący, zero poprawy! Okazało się, że nieszczelny jest układ dolotowy do turbiny. (Puszczał oring, ten na łączeniu węża z turbiną) Po uszczelnieniu auto jedzie jak należy! Ale tak było u mnie! Katalizator sprawdź tak! Odkręć śruby mocujące go do rury od kolektora, odczep go i...
Witam Dostałem problem jak w temacie, wyraźny spadek mocy, obroty na biegu jałowym bez problemu, przy daniu gazu razem z początkiem pracy turba wywala check i błąd pompy paliwa (niestety ogólny). -korekcja dawki na wtryskach w normie -ciśnienie doładowania w porządku -szczelny układ paliwowy i dolotowy -sprawny zawór egr generalnie parametry pracy w...
Problem rozwiązany chodź po dłuższym czasie. W serwisie próbowali wypalać davie i tez nie ruszył. Ale serwisant podpowiedział mi abym zdemontował moduł filtra paliwa i tam powinno być sitko dodatkowe wewnątrz. I tak zrobiłem u siebie na bazie, moduł zdemontowany ale sitko czyste. Ostatnia rzecz to sprawdzenie wtryskiwacza i on po zdemontowaniu okazał...
Witam padło mi turbo rav4 2.2 d4d 136 km 2008 r podczas wyprzedzania nagle zaczęło przeraźliwie gwizdac (wcześniej zero objawów) po wymontowaniu okazało się że wirnik ociera o muszle i tu moje pytanie co teraz? Wiadomo turbo do regeneracji ale zastanawia mnie czy zmielone fragmenty wirnika nie dostały się na tłoki proszę bardzo o podpowiedzi Tak sprawdź...
Awarią okazała się turbina.. padło wiertło i całe turo do regeneracji...Na moje szczęście nie rozwaliło silnika i nie zalało fap'a... z robocizną , wymianą oleju i filtrów 2.5 tys. Regeneracja robiona w firmie turboprof w sosnowcu.Troszke drogo ale wszystko na oryginalnych częściach i ponoć trzyma jak nowe turbo W tym samochodzie nie wystarczy zregenerowac...
No sprawdzona bo firma istnieje już z 8 lat albo więcej 1k zł za reg. mi powiedzieli więc chyba nie tanio na allegro najtansze od 700zł(ew. zapytam w boshu bo tez zaczeli naprawiać). Z allegro nie chce 2 razy kupiłem i raz dość szybko zaczęła olej puszczać raz b.dobra (to loteria wiadomo). Tak poza tym to nie ma tam jakiś "pułapek" typu sitko w dopływie...
Wirnik można przesuwać swobodnie w kierunku góra - dół. Na boki nie porusza się - próbowałem. Wirnik trzyma się sztywno, nie porusza się na boki, ponieważ trzyma go mocno pole magnetyczne. W pierwszym silniczku było inaczej. Poniżej dodatkowe zdjęcie na których widać budowę silniczka po wyjęciu z obudowy. http://obrazki.elektroda.pl/8566639800_1...
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Dopiszę swoich kilka zdań o Kiach z crdi. Mieliśmy w firmie flotę 1,4 i 1,6. Przy odbiorze samochodów handlowiec polecił nam co około 5 tys. km dolewać do pełnego baku preparat do czyszczenia wtrysków i zwrócił uwagę na to, aby tankować dobrej jakości paliwo bo potrafi się zapychać sitko smoka. Pierwsze zapchanie nastąpiło po kilku tys. km, auto zaczęło...
Mam problem z Fiatem Ducato rocznik 2005 z silnikiem 2.8 JTD o mocy 128KM. Auto ładnie odpala czy zimny czy ciepły. Nie dymi, pali w okolicach 10 litrów. Problem objawia się słabym przyspieszeniem, brakiem mocy na 4 i 5 biegu a także podczas podjazdów pod gorki, pierwszy je widzi niz ja. Nie ważne czy pusty czy załadowany. Trzeba go mocno depnąc aby...
Oczywiście, ale można to zrobić po przez masę patentów. Zaczynając od przeniesienia OBD i ukrytego odcięcia. To podjadą lawetą i załadują całość, z odcięciami i OBD. A w dziupli już się spokojnie rozbierze tuszę na rąbankę. Rozsądniej jest po prostu minimalizować ryzyko wybierając inne modele niż te z czołówki statystyk kradzieży. No to chyba dobrze?...
Witam. Mam problem ze sprinter 2.9 TD 120KM z 1999r. z przebiegiem aktualnie 350 tysięcy (głównie autostradowy) Swojego czasu stracił zasilanie na pompie i nie chciał odpalić. Ściągnąłem go do warsztatu, zasilanie zostało przywrócone, jednak auto ma jedynie moc do określonej wartości obrotów (ok 2500). Po przekroczeniu tego poziomu, niezależnie od biegu,...
Trudno się z tym zgodzić. Przynajmniej tak wynika z mojego doświadczenia. Ani 1.6THP, ani 1.6HDI nie są silnikami PSA. nawet jak by był PSA to przecież wyrwanie sitka z węża to żadne koszty a wymiana głowicy we wspaniałym VW, albo walka z rdzą - np VW Passat 2009! Rdza nad przednia szybą i nie tylko - jak to można nazwać? Koszta żadne jeśli o tym wiesz....
1. Zimny start i zgęstniały olej, rozrusznik ma cieżej przekręcić wałem, olej tak szybko nie dociera do powierzchni które wymagają smarowania, pompa oleju wolniej buduje ciśnienie, ma też mniejszy wydatek. Jak brakuje filmu olejowego, to tarcie metal-metal jest ogromne, zwłaszcza w dieslu, korbe bokiem potrafi wywalić, jak ktoś zaraz po odpaleniu zimnego...
Na wstępie należy wyeliminować zatkanie sitek w wylewkach baterii lub filtrów. Trzeba to najpierw sprawdzić. Może być niesprawny czujnik do pomiaru przepływu wody. Może "nie widzi przepływu". Za załączanie odpowiada turbinka. Do podgrzewacza części są dostępne.
Dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Do (at)szachu41, wiem że wtrysków nie wolno odpinać na pracującym silniku. Nie zawsze najprostsza metoda jest najskuteczniejsza ale na pewno jest najszybsza . Przelewy nie powiedzą nic o końcówkach wtrysków, tak. Ale już wydatek wtrysku (czyli kompresja cylindra) odczytany Lexią i załączony do pierwszego postu...
w tym modelu nie ma zaworu trójdrożnego, pierwsze oczyść wszystkie sitka w kranach a potem wyczyść filtr na dopływie zimnej wody, jeśli to nie pomoże to na 100% masz zaniczyszczoną turbinkę, która uruchamia kocioł ( druga rurka z prawej strony ) rozbierz wyczyść i problem z głowy, jak pomorze wciśnij pomógł powodzenia.
Wewnątrz tego czujnika masz filtr (sitko) do oczyszczenia. A najczęstsza przyczyną awarii jest zablokowanie się turbinki w środku. Często wpadnie jakiś paproszek lub piasek i ją zablokuje. Należy wyjąc czujnik i oczyścić turbinke. Przepłucz ją bieżącą wodą, lekko spróbuj poruszyć łopatkami. Czasem trzeba ją „obstukać” - oczywiście z wyczuciem....
Filtr przed kotłem wyczyszczony, filtr przed turbinką do CWU (tzw ogranicznik przepływu) wyczyszczony. Więcej filtrów w tym kotle nie ma. Wymiennik pierwotny i wtórny odkamieniany był przez 1,5 godziny odkamieniaczem na K..... . Zastanawiam się czy nie wyjąć na test tego ogranicznika przepływu (sitka), mimo tego, że jest czyste. Ale kiedyś to działało...
Whirlpool ADPF 851 IX Pobiera wodę i po chwili wyświetla kranik na czerwono pobiera dalej wodę i po pewnym czasie zaczyna wypompowywać wodę . Sprawdziłem zawór aquastop działa, sitko czyste na dole czujnik zalania działa sprawny tylko kontraktron ten od przepływomiwrza w płaszczu wody ma ciagle zwarcie. Jak się obraca turbinka nie ma impulsów jest zwarcie...
Nie wiem co masz na myśli "uległ awarii". Ona mają na wejściu wody sitko i taką małą turbinkę z magnesem jak czujnik przepływu wody. Gdy dostanie się tam syf, to nie grzeje, ale popsuty nie jest. Idzie to rozebrać i wyczyścić. Po złożeniu przez 2 minuty czy jakoś tak musi być pełen przepływ wody, żeby się znowu włączył.
Włącznik C.W.U wyciąnęłem, sitko przy turbince czyste choć turbinka nie jest całą w "okienku" tylko na 3/4 nie wiem czy tak ma być? Czujnik, który jest na zewnątrz nie wygląda zaciekawie jest pęknięta szklanka i ma przerwe na środku,tak powinno być?
Witam, w zmywarce zapaliła się dioda kranu. Zmywarka wyłącza się po minucie, pompa doprowadzająca wodę i odprowadzająca działa. Wyczyszczone filtry oraz sitko pobierania wody przy przyłączu. i Turbinka pompy odprowadzające. Spotkał się ktoś z tym problemem. Wątki na forum przejrzane, ale nie pomogły.
http://obrazki.elektroda.pl/3136371000_1... Prezentuję projekt stacji lutowniczej na gorące powietrze mojego autorstwa zbudowana została w czasach kiedy stacje byly bardzo drogie. Nie zmienia to faktu że stację z powodzeniem można zbudować w dzisiejszych czasach. Prezentowana stacja lutownicza, jest samodzielnym projektem, opartym na...
Baterią raczej nie bardzo. Turbinka daje napięcie zmienne (no chyba, że jest od razu gdzieś prostowane). Napięcie z turbnki jest podawane na transformator z którego wychodzi 12kV na iskrę. Pozatym piecyk po 2 ch dniach nagle zadziałał. Poprostu zaiskrzył i zapalił się po odkręceniu wody. Wydaje mi się, że jednak coś nie tak jest z tą turbinką (podczas...
Być może czas przejrzeć tą turbinkę to ona zapala gaż i filterek przed nią ,ale jak tego nigdy nie robiłeś to lepiej poszukaj fachowca.A ciśnienie wody C.W nie zmniejszyło ci się w kranie w stosunku do wody zimnej ,jeśli tak to jak mówię zapchane sitko.
Podłącze się do tematu. Mam taki piecyk i okresowo mi niedomaga, niby słychać jak turbinka kręci, czerwona dioda LED mryga, ale nie odpala. W kranach dość często z perlatorów wyjmuję kamień, czy w piecyku gdzieś jest jakieś sitko na dopływie wody, jak się do niego dostać?
Jak w temacie,po właczeniu zaczyna pobierać wodę.Po chwili zświeca się wskażnik kontroli dopływu wody a woda nadal leci. W momencie zadziałania pływaka maksymalnego poziomu chwiliwo włącza się pompka odpływowa i tak cały czas.Sprawdzone wszystkie sitka,węże i układ wodny,wszystko jest drożne.Podejrzewam że uszkodzony jest czujnik przepływu na zasilaniu...
Witam ponownie. Dzisiaj poznęcałem się nad przepływomierzem. Wyjąłem, przedmuchałem i nic z tego. Założyłem na pewno dobrze, zgodnie ze strzałką. Posprawdzałem równiez przyłącze wodne, wyczyściłem wszystkie sitka na zasilaniu i dalej nic. Nie bardzo wiem jak ma działać przepływomierz, czy ma podawać impulsy? Cały czas mam zwarte styki. Przepływ wody...
witam wody z co nie trzeba spuszczać czujnik zapewne jest na wodzie CWO rozebranie i wyczyszczenie wszystko zalezy od bydowy czujnika jak można to zrub zdięcia czujnika pozdro drops heh nie rozbieraj go to jest układ halotronu (to czarne coś z trzema kabelkami )z turbinka stukanie młotkiem niszczy =>odrywa magnes :( z boku tego modułu jest niklowana...
Ponoć pompką rowerową można dobić ciśnienia z końcówką na wentyle samochodowe? Zaraz wypróbuję... sądzisz że ciśnienie w tym naczyniu może coś mieć wspólnego do tego że nie startuje c.w.u.? W kranach sitka czyste, a w piecu jakiś rok temu też wszystkie czyściłem. Czujnik c.w.u. to ten czujnik Halla co jest przy turbince? Nie ruszałem go, sprawdziłem...
Dzięki kolego za pomoc, wytargałem dziś czujnik przepływu okazało się, że tak jak podpowiedzialeś przypchane było sitko na wlocie, po oczyszczeniu zapala i jest ciepła woda :D , turbinka chodzi lekko, więc nie musiałem zaglądoć do niej. Jeszcze nie za każdym odpali(1-2 odkrecenia i zakręcenia wody, jest tak że i za każdym) ale jest dobrze, być może...
Problemem są śmieci. Na razie nie mogę obronić turbinki przed jej zatykaniem, a w skrajnych przypadkach nawet uszkodzeniem. Na wcześniejszym filmiku na wlocie do rury miałeś plastykowy ażurowy kosz zatrzymujący śmieci. Nie zdało to egzaminu? A jeśli wlot do rury (z takim sitkiem) opuścisz trochę pod powierzchnię wody to część śmieci powinna przepłynąć...
Hmm a jakiego fitru nie posiada? - tego co idzie na pompę na wąż wylewowy, czy na wejściu od sieci wodociągowej >???? W pierwszym przypadku pewnie by się woda lała na posadzkę lub nitki i inne "koty" zablokują wcześniej lub póżniej turbinkę, więc jeżeli to drugie i nie ma wkładki siatkowej na podłączeniu węża do sieci wodociągowej to niedobrze - dla...
Witam. Ktoś mi powie - dlaczego brakuje wody na ramionach? Po realizacji programu (pobieranie wody, grzanie, wypuszczanie i suszeniu), po otwarciu drzwi naczynia są suche, brudne i nieruszone wodą. Drugi raz sprawdziłem, ustawiłem ramiona zmywania w ustalonej pozycji. Dalej to samo-ramiona jak ustawiłem tak stały. Trochę wody widać było na metalowym...
Mam takie problem z termą. Zapala się tylko przy dużym przepływie wody >7l/minutę(mierzyłem miską i stoperem). Poza tym jeśli już się zapali to mruga czerwona dioda, czyli za słaby przepływ(pewnie terma mierzy napięcie z hydrogeneratora). Fachowiec powiedział, że to właśnie hydrogenerator ale niestety on trochę kosztuje (300zł). Rzeczywiście napięcie...
Wyciągnąłem to całe ustrojstwo. Sitko poczyszczone aczkolwiek specjalnie zasyfione nie było, wszystko jest drożne. Do turbinki się nie dostałem ale widzę, że kręci się luźno bez oporów. Czujnik Halla wygląda normalnie bez zewnętrznych oznak zużycia. Poczyściłem wszystko odkamieniaczem, poskładałem, uzupełniłem wodę w układzie ale po odpaleniu niestety...
Witam Przeczytałem kilka podobnym problemów, ale żaden nie jest podobny do mojego problemu... Mam problem z moją zmywarką BOSCH SPS5462/06, niestety przestała odpompowywać wodę po poszczególnych cyklach mycia, ale niestety dobiera kolejną czym w końcu doprowadziła do małego zalania kuchni (na szczęście pod zmywarką jest specjalna kuweta i zadziałało...
Problem okazał się prozaiczny. Pochodziła parę programów spokojnie i znowu wyrzuciła E18. Błędnie założyłem, że skoro pobiera wodę, to z zasilaniem wody musi być wszystko ok, szczególnie że sitko na wejściu zaworu przy wężu było czyściutkie. Zastanawiało mnie jednak, że chyba ten przepływomierz za wolno się kręci (nikt w końcu mi nie odpisał), choć...
nie wiem jak to w obwodzie wodnym wygląda. Może jakiś filtr jest zapchany. A jak odkręcasz ciepłą wodę w kranie to woda leci? Z jakim ciśnieniem? Ostatnio miałem przypadek z kotłem 2-funkcyjnym Vaillanta, że woda ledwo leciała z kranu i kocioł nie wychwytywał przepływu wody i nie załączał grzania na CWU. Powodem był zapchany filtr wewnątrz kotła na...
Dzięki pomocy zacnych forumowiczów zmywareczka hula aż miło !! Okazało się że przyczyna awarii był 4 centymetrowy kawałem patyczka od szaszłyków blokujacy turbinki!! Swoja droga - producent dał naprawdę wytrzymała pompe - zablokowana przez dłuższy czas próbowała mielić ale się nie spaliła !! Na przyszłość jakby ktoś miał podobna usterkę - pompe da się...
Witam, na początku chciałbym serdecznie pozdrowić kilku mądrych ludzi i trzeźwych znawców tematu (z nicków wszystkich nie wymienię) którzy udzieli tutaj kilka BARDZO mądrych i cennych wypowiedzi. Szacunek i podziękowania panowie! A do paru innych uczestników - skoro już umiecie czytać i trafiliście tu na forum - zróbice z tego jak najlepszy użytek i...
Witam Posiadam zmywarkę jak w temacie. W pewnym momencie przestała normalnie pracować. Główną sprawą jest postój w określonym miejscu w czasie. Zmywarka pobiera i wylewa wodę i nawet myje jednakże do czasu. Zdarza się to na każdym programie. Czynności, które wykonałem: - czyszczenie filtrów: zgrubnego i dokładnego - sitko okrągłe, filtra blaszanego,...
Witam, może ktoś spotkał się z takim przypadkiem jak niżej. Opis umieszczam od razu dokładny, by nie było niepotrzebnych pytań i równie niepotrzebnych pouczeń w stylu 'wezwij elektryka/serwisanta' :-) Druty zrobiłem na wydziale EAiE AGH, a ogrzewacz jest na gwarancji, więc mógłbym go odesłać do serwisu, chcę jednak go rozkminić, bo serwis kiedyś mu...
Kocioł nie załącza obiegu wody użytkowej. Sprawdziłem turbinkę przetwornika przepływu wody użytkowej i kręci się swobodnie. Mam pytanie, czy przetwornik jest czujnikiem halla? Sprawdziłem miernikiem i wychodzi, że przepuszcza prąd w jednym kierunku. Jak sprawdzić czy przetwornik jest sprawny? Co jeszcze wpływa na załączenie wody użytkowej? Może jeszcze...
Dzień dobry, Moja mama ma chyba 12 letnią zmywarkę, która pracowała 1-2 razy dziennie, Proszę pomóżcie w ustaleniu czy wymienić silnika wypompowujący wodę czy pompę myjącą z grzałką (cyrkulującą grzewczą)? 0. Wszystko zaczęło się od pojawienia się wody na podłodze. Prawdopodobnie woda wypłynęła przodem. 1. Świeci dioda kranika. Reset wyłącza świecenie....
wymiana sitek czyścić sitek wymiana turbina turbina
fatek winproladder serwer minecraft wtyczka angielska
samsung rsh5zlbg samsung rsh5zlbg
Sony KDL-32W705C – jak podłączyć słuchawki Bluetooth do telewizora bez A2DP Wyłączenie czujnika airbag na desce rozdzielczej – diagnostyka SRS, kontrolka, PACOS, OBD-II