Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
Jest to prawidłowe zachowanie. Po co Ci te cegły? Nie masz pod siłownikami regulowanych blokad?
Hej, sprawdź czy ciśnienie powietrza dochodzi do siłowników blokady na osiach przy jej włączeniu.
Ten siłownik jest hydrauliczny, potrzebujesz pompę blokady mostu, dwa piny sa od kontrolki. Napisz mi nr tel. na pivo666(at)o2.pl służę pomocą. Dodano po 5 Wyglada tak. http://allegro.pl/showItem2.php?item=355...
Przychodzi mi na myśl siłownik blokady klapki paliwa. Ale on jest po prawej stronie...
Próbowałeś w trybie ręcznym przytrzymać trefny siłownik nieco dłużej na blokadzie? Siłownikom 230V takie buczenie wiele nie szkodzi.
Nie mam pod ręką to nie sprawdzę, ale przyjrzyj się na swoich (od dołu) czy wodzik wpinany we wspornik bramy na końcu ruchu opiera się o kraniec wycięcia obudowy (tak, jakby opierał się o ogranicznik). Jeśli tak, nie ma problemu. Jeśli nie (czyli jest szczelina między wodzikiem a końcem obudowy a śruba już stoi) - trochę nie halo, bo nylonowa nakrętka...
Żeby zweryfikowac mechanikę musisz rozkręcić siłownik żeby sie dowiedzieć - może jest niesymetrycznie zjechana zebatka na śrubie i przekłądnia blokuje się w jedną stronę. Jednak wszystko wygląda na zwarcie w stojanie silniczka siłownika (nawet na zablokowanym siłowniku - która to blokada stanowi zresztą część normalnej pracy siłownika, np na dobiciu...
To mój cytat więc ja spróbuję to wyjaśnić . Ten jeden przewód ciśnieniowy do siłownika blokady jest jednocześnie podłączony przez blok hydrauliczny z kanalikami P i T elektrozaworu i zależnie która cewka dostaje napięcie to albo pompowany jest olej do siłownika albo spływa do zbiornika .Czasówka załącza cewkę od kanału P, a czujnik ciśnienia od kanału...
Zmierz czas normalnego całkowitego ruchu, potem zrób pilotem taki połowiczny i odczekaj aż centralka wyłączy siłownik. Jeśli czas działania centralki (ten kawałek normalnego suwu w drugą stronę plus praca na blokadzie - zamknięciu lub otwarciu) jest taki sam jak czas normalnego cyklu - ten typ tak ma. Jeśli siłownik będzie buczał na blokadzie w nieskończoność...
1740 błąd siłownika sprzęgła.
Dziś jeszcze raz sprawdziłem dokładniej i okazało się że przewód metalowy od siłownika blokady mostu dochodzi do zbiorniczka { który znajduje się pod podłogą kierowcy } a z niego wychodzi wężyk do zbiorniczka płynu hamulcowego znajdującego się nad pompą hamulcową. Muszę podjechać do ASO w wolnej chwili żeby odpowietrzyli układ, bo tak jak pisałem nie...
Obejrzyj dokładnie czy na masz problemu na ślimaku.Często uszkodzeniu ulega tuleja posuwająca się na ślimaku(uchwyt do bramy) . Jak zaczniesz otwierać ręcznie bramę i ślimak nie będzie się obracał to znaczy że jest uszkodzona tuleja na ślimaku.Wymiana jest prosta.
Witam nie wiem czy w dobry temat wstawiam post , jeżeli złe to proszę o przekierowanie. Mam mały problem z szyberdachem . gdy szyber jest otwarty i go zamykam to powinna być blokada siłowników , która zablokuje szyber jak dotknie karoserii i po ponownym przytrzymaniu przełącznika powinny się schować siłowniki żeby było można wyjąć szyberdach .Obecnie...
Schemat agregatu rozebranego na drobne http://obrazki.elektroda.pl/4610775300_1... Wydłubałem z http://www.intex.poznan.pl/czesci.htm Możliwe, że podobny do Twojego. Lista części z rysunkami do wózka ZAKREM http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&e...
Czy można zakodować moduł w Borze, żeby działało tak samo jak w Golfie? Dopowiem, że lampka w bagażniku się zapala i gaśnie. Obawiam się, że w golfie masz zamek elektryczny - klamka klapy uruchamia silniczek, który zwalnia rygiel, a w borze masz normalny mechaniczny zamek, z siłownikiem blokady tylko. Więc nie da się.
No siłownika nie, ale można założyć jakąś blokadę na zamek, która będzie trzymać go zamkniętego, a drugi ruch siłownika zwolni blokadę.
Posiadam napęd Nice 3524. Również mam problem z dobraniem wymiarów: A=B=300mm C=240mm Odległość śruby mocującej tylnej od słupka=60mm E=550mm I mając takie wymiary siłownik zachodził by mi na słupek. Jakie optymalne wymiary najlepiej dobrać dla podanych przeze mnie parametrów
witam sytuacja wygląda nasteępująco. Miałem kilka samochodów prze ostatnie kilka miesięcy z tym problemem. w większości wystarczyło doładowanie akumulatora. zaznacze że samochód wcześniej działał i odpalał normalnie i nic nie wskazywało że brakuje prądu. W 2 na 6 przypadków okazało się że trzeba naprawić lub wymienić elektryczny siłownik blokady kierownicy....
I tak dodatkowo - napisałeś że nie użyłeś funkcji tI ale przejście przez nią jest niezbędne aby brama pracowała poprawnie a siłowniki nie " mieliły" długo (tak jak napisał przedmówca - ok 5 sek). Tak przy okazji - te siłowniki nie poczują blokady nawet 30 sek do minuty, oczywiście powtarzające sią takie sytuacje spowodują w końcu zagrzanie silników,...
Witam, Z Twojego programu nic nie wynika, skąd mamy wiedzieć co jest co? Powinieneś użyć opisów. Według mnie powinieneś mieć następujące sygnały wejściowe: 1. Przycisk start; 2. Czujnik na siłowniku blokady łańcucha - pozycja odblokowany; 3. Czujnik na siłowniku blokady łańcucha - pozycja zablokowany; 4. Czujnik na siłowniku docisku materiału - pozycja...
Miał, po lewej stronie skrzyni. Miał pneumatyczne wspomaganie hamulców, siłowniki blokady mechanizmu różnicowego i całą pneumatykę do hamulców przyczepy. Jeździłem takim w wojsku, poza tym z identycznej sprężarki zrobiłem kiedyś kompresor.
nie były wymieniane kondensatory silnikowe?, może ktoś na zasadzie "większe znaczy lepsze" wstawił o za dużej pojemności - powinny być dokładnie jak zalecane - prawdopodobnie 8 uf. A takie siłowniki (znaczy z silnikami indukcyjnymi 230V) ogólnie same z siebie potężnie się grzeją - i jeśli nie masz dobrze ustawionych czasów tzn motorki buczą na blokadach...
Witam. Jak w temacie z mostu cieknie olej. Podczas wymiany filtra zauważyłem ciśnienie powietrza. Odpowietrznik drożny, uszczelniłem całą podstawę filtra i jest tylko gorzej. Czy ktoś miał przypadek pęknięcia obudowy? Czy możliwe że siłownik blokady układu różnicowego jest nieszczelny i ciśnie powietrze do środka? Dziękuję za sugestie.
Skala jest na siłowniku 🙃 A teraz na poważnie,zdemontuj tą białą zębatkę,na ośce będzie płaskie miejsce to najczęściej wskazuje miejsce przesłony. A siłownik nie ma opcji ręcznego sterowania, jakaś blokada zapadka guziczek suwaczek itp. wtedy można ręką kręcić za to pokrętło tylko w zakresie 90*.
Ogólnie siłowniki MAJĄ króciutko pracować na blokadzie - czyli siłownik dojeżdża do odboju, burczy jakieś 2-4 sekundy i dopiero się wyłącza - taka praca jest normalna dla siłowników 230V - ten czas na blokadzie to zapas na trudniejsze warunki (w lecie bramie jest lekko - w zimie, silnym wietrze lub gdy trochę ruda dopadnie zawiasy - mniej); mogłoby...
Ten automat ma zabezpieczenie mikrowyłącznikiem przed uruchomieniem przy otwartej klapce wysprzęglenia. Niestety mechanizm kluczyka ma luzy i nawet jeżeli jest zamknięta to dźwignia blokady czasem zsuwa się z mikrowyłącznika.
Tu jest taki schemat znaleziony w necie: http://obrazki.elektroda.pl/5458397000_1... Te regulacje co są na schemacie , to pomińmy , a to mój opis jak to ma działać : siłownik boczny wpycha trociny do komory prasowania , następnie zawór siłownika blokady zostaje załączony na 2s , siłownik blokady zamyka szczęki , rusza siłownik główny...
To nie powód. Przecieź częścią normalnej pracy siłowników jest krótka praca na całkowitej blokadzie i wtedy jakoś nie pali bezpieczników... PS - może obejrzyj cewkę odkłócającą - mogła się przypalić izolacja i dostać zwarcia
Nie wystarczy Ci fabryczna blokada ?
Znalazlem. Poluźniła się śruba na zacisku łączącym pręt siłownika z prętem blokady drzwi. Niestety podczas jazduy słychć od czasu do czasu po kilka razy pracę siłownika - ale drzwi się nie ryglują. Czy to uszkodzona siłownik albo centralka czy też problem z prętem od siłownika?
A nie jest to Micra z systemem bezkluczykowym? W K12 był zastosowany system bezkluczykowy z takim patentem na zabezpieczenie przed dziećmi. Obok pokrętła/stacyjki był mały przycisk, który trzeba było nacisnąć jednocześnie przy przekręceniu na rozruch (i wciskając pedał hamulca). Po zdjęciu tego pokrętła jest normalna stacyjka, którą można uruchomić...
Nie wiem jakim cudem plus skoro po podaniu masy wszystkie się domykają. Gdy kliknę z pilota zamykanie drzwi wszystkie szyby się domykają i ten problem jest już za mną. Zostało mi tylko podpięcie tych siłowników do blokady drzwi.
Problem z przednimi drzwiami pasat b 5 Zamek po zamknięciu nie odbija blokady pomimo że słychać jak siłownik go puszcza Zamek pozostaje w pozycji zakluczonej
Dzięki, tak też myślałem żeby to zrobić, ale trzeba dużo rozebrać bo tak to się nie dostanie do środka. Jest tak mało miejsca, że same końcówki palców się mieszczą aby podnieść blokadę siłownika do góry
Po pierwsze - czy kierunki ruchu siłowników są OK. Przy dłuższym przytrzymaniu F (czyli programowanie zaawansowanie) skrzydła po jednym mają się otwierać i potem po jednym zamykać (no i stosowne zaznaczanie punktów zwolnień i stopów). Ale przed tym programowaniem brama MUSI być zamknięta, ale nie tylko fizycznie ale i kogut musi przestać migać a DL10...
Kolego jak tarcza jest bardzo mocno nagrzana to się rozszeża i ją blokuje sprawdz przebicia na siłownikach odkręć przewody od ręcznego zaślep je wykręć w siłownikach z tyłu blokady ręcznego i wtedy sprubuj pojezdzić.
Jeśli odłączyłeś zasilanie od sterownika zamkiem c. to nie może nic innego blokować oprócz blokady mechanicznej. Są jednak siłowniki z blokadą elektromagnetyczną, których zadaniem jest by blokować siłowniki przy odłączeniu aku. Zobacz czy do sołowników w drzwiach tylnich biegną 2 przewody czy 4. Policz też ilość przewódów do siłownika w przednich drzwiach....
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Czy ktoś wie co zrobi centralka mc424 jak ręcznie zwolnię blokady siłowników i przestawię bramę? Np z pozycji zamknięta na ogi wtedy 0V w pozycje otwarta ale ręcznei i zablokuje napędy. Czy pojawi się na wyjściu 24V? Sprawdziłem. Po ręcznej zmianie pozycji stan wyj ogi się nie zmienia.
Witam, Skoda Fabia II BXW, szyby elektryczne przód + dołożony alarm z domykaniem szyb. Drzwi kierowcy otwarte czy zamknięte a kontrolka pali się cały czas przez co nie można zamknąć auta z pilota i włącza się alarm. Na schemacie zaznaczyłem przewód który idzie od czujnika w zamku drzwi kierowcy do modułu podnośnika szyby kierowcy, po odcięciu go czujnik...
Centralka nie jest przewidziana do podpięcia siłowników. I ta chwila pracy na blokadzie jest jak najbardziej normalna dla tego typu siłowników. Prawidłowe jest podejście mirosława - precyzyjna regulacja czasu ruchu (dla zminimalizowania czasu brzęczenia), ustawienie siły na niezbędną minimalną i włączenie spowolnień (ścichnięcie brzęczenia). Użycie...
Może być NE555 + przekaźnik odwracający zasilanie. Albo dwa NE555 (jeden wyzwalany przy załączeniu wentylatora, dugi przy wyłączeniu). Oczywiście układ trzeba tak zrealizować by istniała blokada załączenia naraz obrotu w obu kierunkach (bo to spowoduje zwarcie zasilacza).
Dla silłowników 230V ( a takie są Bille) taka praca to norma. Tego typu zestawu bez elektrycznych krańcówek nigdy nie ustawisz co do milimetra ( po to nakaz używania odbojników mechanicznych) . Zalecane jest dać od jednej do kilku sekund zapasu czasu na ewentualne opóźnienia powodowane przez większe obciążenie siłowników i niedomykanie w trudnych warunkach...
Ile wynosi to "lekko" 1cm czy 10 cm? Sprawdź czy nie ma luzu na siłownikach. Jeżeli kasowanie luzu nic nie da może jakaś blokada na elektromagnesie albo dwa silne neodymy.
A może ktoś przekręcił na wł. blokady w zamku?.
Spokojnie. To auto z 95r. Nie ma tam rządnej wyszukanej elektroniki takiej jak czujniki ciśnienia w kołach. Styczność z układem napędowym ma: czujnik prędkości, czujnik wstecznego, czujniki abs, blokada dyferencjału, czujniki zużycia klocków które są poodcinane i nic poza tym. Trzaski pojawiają się tylko gdy stacyjka jest w pozycji zapłon, kręcąc kołem...
W każdej centralce tego typu trzeba ustawić czasy (a skoro u autora siłowniki działały na blokadzie - enkoderów nie ma). Robi się to różnie (w zależności od typu centrali - nie napisałeś co masz). Po ukończeniu ustawień siłowniki powinny się wyłączyć kilka sekund po oparciu o odboje. I nie ma tu żadnej przeciążeniówki. Wszystko pracuje TYLKO na czasach....
Działanie siłowników osobno na przydzielonych przełącznikach jest powiedzmy dobrym rozwiązaniem,lecz przy zaawansowanym sterowaniu (jeden przełącznik na dwa siłowniki),lepiej zastosować przekaźniki do siłowników.Wówczas sterowanie można łatwiej zrobić z odpowiednimi blokadami.
Sprawdź po kolorach kabli (np w drugim siłowniku) , który zacisk siłownika jest podpięty do wyjścia COM centrali. Pozostałe dwa będą kierunkowe, do sprawdzenia nie istotne jest który zawiaduje którym kierunkiem (ale zapisz kolorki żeby całośč złożyć tak samo z powrotem) , tylko mają być spięte oryginalnym kondensatorem silnikowym. Jeśli kabel z zacisku...
Co do odpalania - to Apre to normalne działanie bramy (jak z pilota) i tu podpinasz także styki akcesoryjnego radia. Ped to funkcja furtka czyli u ciebie otwiera się (prawdopodobnie) tylko pierwsze skrzydło. Co do czasówki - 70% napędow na 230V nie ma krańcówek a działa tylko na czasy (lepiej lub gorzej....). Ale sam system na czasy z odbojami w gruncie...
Okazało się, że poluzowała się śrubka mocująca siłownik.
Masz chyba gdzieś zwarcie na płytce. Sprawne siłowniki nawet na blokadzie nie powinnny brać takiego prądu, żeby aż przepalać ścieżki (o bezpieczniku nie wspomnę). I skoro leci ścieżka zasilania a nie bezpiecznik - zwarcie może być gdzieś pod gniazdem bezpiecznika lub przed nim. Przydałoby się też sprawdzić silowniki i przewody zasilające omomierzem....
Witam, taka ciągła praca start stopowa według mnie jest nie najlepszym rozwiązaniem ze względu na napędy jak i silniki. Ja na przenośniku głównym tuz przed zjazdem bocznego zainstalowałbym fotokomórkę. Natomiast na bocznym tuz przed zjazdem na główny koniecznie "łapacz/blokadę" - ramie na siłowniku lub wysuwający się z boku siłownik, który przytrzymywałoby...
Witam. W tym zestawie będzie zapewne centralka sterująca THALIA i to ona steruje siłownikami PHOBOS BT . Jeśli kupisz zestaw z tą centralką , to masz w niej opcję utrzymania blokady zamknięcia ( potrzebny ogranicznik zamknięcia bramy ) , lub odpowiednio ustawić wyłącznik krańcowy zamknięcia przy siłowniku . Najlepiej będzie , jak sobie ściągniesz instrukcję...
Żeby nie tworzyć kolejnego tematu podepnę się tutaj, przejrzałem kilka tematów tutaj i nie wiem czego szukać. Mam robioną bramę na zamówienie, 4,5m światło bramy o wys. 1,2m, przęsła z rury 40x40mm z przykręconym panelem siatkowym jak na płotach. Słupki 100x100mm (choć była rozmowa o 120 ale raczej te 100 starczą). Problem jest taki że jeden słupek...
Ciężko powiedzieć czy pompa w kotle da radę, ponieważ nie wiadomo jak ktoś dobierał O.P., temperatury, czyli rozstaw rur, przepływy. Być może potrzebne będzie sprzęgło hydrauliczne i pompa za sprzęgłem. W twoim przypadku trzeba by było rozwiązać jeszcze sprawę blokowania pracy kotła jak się wszystkie siłowniki zamkną, tak żeby kocioł bez sensu nie grzał....
Witam, czy istnieją jakieś gotowe układy które by przerywały obwód prądowy w samochodzie po spadku napięcia na akumulatorze poniżej np. 9V, aby zabezpieczyć owy akumulator przed głębokim rozładowaniem? Urządzenie powinno mieć takie wymiary, aby się zmieściło pod maską samochodu (Matiz), było odporne na wstrząsy podczas jazdy i pozwalało na przepływ...
Sprawdź czy nie masz przypadkiem włączonej funkcji En ( kodery) , ma być wyłączona. Bez przyswojenia czasów barama będzie świrować - tak jak u ciebie. Spróbuj przeczekać buczenie na zamknięciu ( siłowniki spokojnie powinny wtyrzymać do minuty blokady). Jeśli będziesz próbować ustawić czasu bez uprzedniego premanentnego zamknięcia bramy (np przy próbie...
Od Golfa Country jest mały i lekki ale pewnie ciężko taki znaleźć. Sterowanie blokadą w nim jest dość wygodne bo ma siłownik pneumatyczny i elektryczny zaworek.
Na maksymalnie wysuniętym siłowniku zwolnij z blokady i wysuń po tłoku rurę osłonową (element nr 2) - wtedy będziesz mógł obejrzeć śrubę i nakrętkę. Mogą być 2 rzeczy: - nakrętka pociągowa wyrwana z tłoka (lub zerwany w niej gwint - ale to się rzadko zdarza) - jeśli w okolicach śruby wszystko OK (a jak pisałeś - siłownik da się przesuwać ręcznie) to...
Ta centralka jest "głupia", ma tylko przekaźniki bez żadnych zwolnień i wysteruje dowolny siłownik na 230V. Są wersje siłowników Came Krono i Ati bez krańcówek i jakoś działają. Tylko uwagi: w przypadku siłowników bez elektrycznych krańcówek nie licz na dokładne liniowe zejście się skrzydeł przy zamknięciu - czasówka jest za mało dokładna. Musisz mieć...
Cześć, mam pewien problem z otwarciem samochodu Fiat Ducato 2009 r., ponieważ słychać działanie siłowników, ale nie zwalniają blokady, tylko bardziej przypomina to zamknięcie samochodu. Kierunkowskazy i światło w suficie sygnalizują, że samochód się otworzył, ale fizycznie jest zamknięty. Jedyna opcja otwarcia to pociągnięcie klamki wewnętrznej każdych...
Tak tylko że z tego co pisze olej ucieka między cilindrem a dławicą. Sącz się po gwincie i wypływa otworem po śrubce od blokady. Siłownika nawet wyciągać nie trzeba tłoczyska tak samo.
może byc siłownik zapowietrzony
Załączenie dodatkowej pracy maszyny po załączeniu włącznika W1, W2 i podciągnięciu wajchy(zabezpieczonej blokadą) : Włączenie włącznikiem W1 3 połóżeniowym, położenie 1 i 2 załącza obwód, 3 uniemożliwia, następnie przycisk W2 położenie 1 załącza, następnie zapalenie lampki i załącza siłownik odblokowujący dzwignie. Dzwignie możemy teraz podnieść i układ...
ale problem jest natomiast przy jego wsuwaniu - tak jakby miał zbyt mało "siły". Skutkuje to tym, że woda przy płukaniu zamiast wypływać z pralki wpada do niej z powrotem przez zraszacz. Czyżby gdzieś dalej coś padło? Śiłownik potrzebuje kilku minut po odłączeniu zasilania aby ostygł i powrócił do swojego położenia. Jak blokada drzwi potrzebuje 3 minuty...
Ja doszedłem gdzie siedzą pozostałe dane. Mam pełen zestaw danych i miejsc gdzie trzeba je odczytywać dla: - temp. zasilania (kotła) - temp. powrotu - temp. palnika - moc kotła - nadmuch - czujnik płomienia - ilość rozpaleń - ilość blokady siłownika liniowego - czasy pracy odpowiednio na 100%, 50% i 33% - czas pracy podajnika - ilość spalonego paliwa...
ręczny działa ,blokada siłowników jest ok powietrza jest dosyc-jedynie świeci sie kontrolka ABS-a po wduszeniu hamulca tył nie chodzi
Wszystko wskazuje na to, że ta maszyna dopycha brykiet do blokady, coś w ten deseń http://www.youtube.com/watch?v=1PPMrJS0U... Blokada na filmie jest pozioma, a tutaj pionowa, brykietu nie wypycha bokiem tylko do przodu. U ciebie brakuje siłownika i tej blokady właśnie. Wszystko na to by wskazywało, choć oczywiście mogę się mylić.
Fabryczne siłowniki posiadają coś ala "sprzęgiełko" jeśli się "zapiecze" silnik to zamek pracuje nadal. Blokada zamka występuje gdy siłownik są dokładane i są uniwersalne. w takim wypadku należy je wymienić. uwaga może się zdarzyć że będzie też uszkodzona centralka sterująca.
W większości moich samochodów, które użytkowałem siłowniki były pneumatyczne, wrzucać blokadę do zasilania pompy chyba nie ma sensu ?
Jeśli litera T poprzedza kod błędu, oznacza to usterkę skrzyni biegów. Dotyczy to następujących kodów: T 104, T 124, T 134, T 150, T 157, T 159, T 160, T 167, T 168, T 169, T 179, T 220, T 221, T 222, T 225, T 226, T 231, T 232, T 233, T 235, T 238, T 239, T 240, T 241, T 243, T 244, T 245, T 246, T 247, T 248, T 249, T 250, T 251, T 252, T 253, T 254,...
Sprawdź czy siłowniki chodzą , powinno być słychać.
Nie ulega kwestii, że ta centrala ma ma amperometrykę, tyle że działa ona niepewnie (co w instrukcji uwzględnia producent: "Gdy warunki będą tego wymagały to można wyłączyć funkcję amperometryczną i doprowadzić do funkcjonowania centrali na czas") . Zakładałem niegdyś jedną A400 z siłownikami Wingo 4000, brama była ciężka, stara i byle wiaterek powodował...
Nic. Centrala w ogóle nie czuje czy siłownik jest zablokowany czy jedzie. A siłowniki mają wbudowane termiczne bezpieczniki, ale mimo to powinieneś tak ustawić czasy aby to ciągnięcie na blokadzie było jak najkrótsze - nie przekraczało kilku sekund. Te siłowniki grzeją się nieco w trakcie normalnej pracy, nieco bardziej na blokadzie (można zrobić do...
Tylne dyfry do Audi quattro mają siłownik podciśnieniowy załączający diff-lock
Wingo 5000 230 V Problem z siłownikiem. Siłownik nie otwiera się ani nie chce się zamknąć. Skrzydło chodzi lekko. Jak zdejmę go z blokady, to ręcznie też nie można skrzydła ani otworzyć, ani zamknąć. Rozebrałem siłownik od spodu i kręcąc ślimakiem, uchwyt mocowany do skrzydła chodzi po ślimacznicy lekko, ale silnik stoi.
1. Daj zdjęcie listwy zaciskowej (najlepiej z objaśnieniem co jest po drugiej stronie przewodów). 2. Upewnij się, że skrzydła są zamknięte -skrzydła maja być zamknięte samoistnie - tzn uruchamiasz zamykanie i czekasz, aż centrala SAMA się na zamykaniu wyłączy a DL10 zgaśnie. Nie ma to być wyłączenie pilotem. Nawet jeśli oznaczałoby to buczenie siłowników...
Witam. Z tego co wyczytałem na elektrodzie wnioskuję: SW1 - zezwala na uruchomienie radia i może czegoś jeszcze ( bez zapłonu ). SW2 - zezwala na zapłon. Diagnoza: 1.Plastykowy popychacz SW1, w korpusie czytnika jest wyłamany: - w/g mnie to chyba zmęczenie materiału. - wygląda na słaby punkt rozwiązania projektu Renault. 2.Dźwignia na białym wałku nie...
Czyli zamontować w drzwiach kierowcy siłownik,połączyć go z prętem od wewnętrznej blokady drzwi i podłączyć siłownik do sterownika?W ten sposób będzie otwierało wszystkie drzwi?
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
w pkt 1 dokładnie ten sam problem masz co ja. ale kolega Rysio4001 wlasnie w pełni odpowiedzial na ten problem. a co do pkt 2 to ten silownik nie posiada blokady w trybie recznym wiec moze powrocic kiedy dostaje sygnal elektryczny. pewnie pracuje poprawnie w jedna strone a w druga niestety zabki sie wytarły prawdopodobnie
I kolejny raz uczy się kolega na kliencie. A wystarczyło poczytać czy popytać na forum i dobrać odpowiednie siłowniki. Możesz oczywiście dobrać tak wymiary montażowe aby maksymalny wysuw oznaczał jednocześnie zamkniecie bramy, ale po pierwsze to może się rozjeżdżać, a po drugie to co napisał (at)edziu I nie chodzi tu o zasilanie, tylko o konstrukcję...
Nie kolego, ten siłownik tylko wpycha trociny i trzyma wlot zamknięty, blokadą są te trzy zaciski na rurze wylotowej, zamiast nich powinien być krótki siłownik, w maszynie którą aktualnie buduję zamiast zacisków jest już siłownik.
Wszystko robisz dobrze, ale dokładnie poczytaj warunki techniczne. Ten zestaw NIGDY nie będzie prawidłowo działał w oparciu o same czasy. Wymagane są odboje/ograniczniki zarówno na zamknięciu jak i na otwarciu (na otwarciu sporo osób tak dobiera wymiary montażowe, że maksymalne wsunięcie siłownika odpowiada oczekiwanemu kątowi otwarcia skrzydła - bez...
KIedyś instalowałem u siebie w Poldku. Pionowo po przyciskiem blokady dzwi, przykręcane do użebrowania dzwi. Cięgno centralnego zamka zamocowane do cięgna przycisku blokady. Siłowniki 5-cio kilogramowe. Chodziło bez pudła ponad 4 lata - póżniej spzedałem autko. Powodzenia
Która logika sprawdzi się najlepiej do takiego działania? EP przy następnym albo skrzydła chcą się za mocno otworzyć, albo za mocno zamknąć Czytałem, że ta centralka lubi rozjeżdżać nastawy. Czy jest na to jakiś patent? Ten typ tak ma, jedyna rada to pogodzić się z dłuższą pracą siłowników. Zresztą nawet producent nie zaleca czasów na styk tylko z...
Blokada bębna niby puszcza ale może co jakiś czas się zacina. Gdzie mogę poszukać przyczyny?? Właśnie w blokadzie bębna (siłownik, mikrowyłącznik). Kod części C00118932
Interesuje mnie firma faac Na początek wybór między siłownikami 24V a 220V. Twoja brama jest niewielka i w miarę lekka więc m ożna by było zamontować małe (tzn normalnowymiarowe - nie przedłużane) siłowniki 24V. Odnosząc się do cytatu - jesli Faac to pewnie model 414 - rzecz w tym że to siłownik na 220V - bardzo silny (do ciężkich bram) - ale we współpracy...
Zacząłbym od zaworu parkująco-luzującego. On jest pierwszy "na drodze" powietrza do zbiorników. Odkręć przewód ze złącza 1-2 i zobacz, czy po podaniu ciśnienia na złącze zasilające (czerwona słuchawka) będzie uciekać tamtędy powietrze. To samo ze złączem 22 (tamtędy "idzie" powietrze do komór sprężynowych siłowników). Jeśli nie, bądź będzie, ale powoli...
1 - kocioł ze sterownikiem jest wytwornicą ciepła - pracuje w/g pogodówki 2 - ponieważ masz odcinanie każdej z pętli, przy zamkniętych wszystkich siłownikach musi nastąpić także blokada kotła, żeby nie taktował. 3 - pomimo elektrycznego blokowania kotła, może następować sytuacja, że tylko jedna pętla lub kilka z małym odbiorem są otwarte, czyli mały...
Każdy napęd ma wejście na sterowanie lokalne. Odboje poprawiają żywotność siłowników,nie tylko ustalają krańcowe położenie. NICE ma blokady wysuwu zakładane na siłowniku,albo systemy z enkoderem lub krańcówkami wewnętrznymi/TOUSEK/
Zmeniłem nazewnictwo w międzyczasie (już nie ma RX i TX) jak idzie o nazwy fotek - przeczytaj poprzedni post jeszcze raz. Pisząc RX rozumiem że chodzi tu o NC do centrali CX Nie - ZACISK NC fotki odbiorczej do zacisku C1 centrali. Cx pozostaje wolny a DIP 8 i 10 na ON, Przy dwóch parach fotek będzie nieco inaczej - opisane powyżej. Sam siłownik podłączony...
Trochę tak, siłowniki bez odbojów dojeżdżają wysuwami na otwarciu do blokady na końcu śruby a na zamknięciu do obsady łożyska albo początku gwintu śruby i się " zacinają" . Skutkuje to stopniowym uszkadzaniem gwintu w suwaku i po paru latach mogą pojawić się luzy na gwincie. Przy odbojach suwak nie uderza w wewnętrzną konstrukcję siłownika a poza tym...
Też mam Viki C, kombi 2007 orginalnie ma elektryczną klapę, miałem problemy z zamykaniem otwieraniem ale to był problem, że ktoś ręcznie ją otwierał i wystarczyło ustawić koło w mechanizmie. Jeśli naciśniesz przycisk w klapie, na pilocie lub w panelu na drzwiach to zamek jest zwalniany i linka w pancerzu swobodnie powinna otwierać klapę, jeśli nacisniesz...
Zastosuj dwa przekaźniki ze stykiem CN/NO. Silnik między COM, + zasilania w obu do NO, - zasilania w obu do NO. Sterujesz jeden- silnik kręci się w jedną stronę, sterujesz drugi- w drugą. Zasterujesz oba- silnik stoi. Układ odporny na błędy użytkownika. Pasowało by jednak zrobić blokadę elekteyczną na dodatkowych stykach przekaźnika aby nie doszło...
Moim zdaniem nic nie powinno się stać , czasem tak się zdarza ze gdy jest ustawiona duża siła na siłowniku ,a jest jakaś blokada to pali bezpiecznik . Już wiele razy jeździłem do ludzi naprawiać taki usterki
1. Nie. Można tylko zróżnicować sposób działania fotek na zamykaniu/otwieraniu. Swoją drogą dziwne pytanie - brama już zamykająca się tak samo ładnie zaciśnie się na aucie jak startująca na zamykanie.... (chyba że lubisz emocjonujacy wyścig - czy zdążę przejechać przez zamykajacą sie bramę ;) ) 2. To normalne (i powinno być tak ustawione). Siłowniki...
A co już sprawdziłeś. Coś kolwiek. Napięcie, bezpieczniki, pobór prądu, elektromagnes, powietrze siłownik. Bo jeżeli piszesz dla pisania to zaprowadź auto na naprawę.
siłownik siłownik elektryczny blokada suszarka blokada siłownik opada
podłączyć domofon tabela obliczać obwód magnetyczny strumienica zamiast katalizatora
odbiornik reakcyjny odbiornik reakcyjny
Migająca zielona dioda standby, brak obrazu w monitorze Jak rozmontować sprzęgło przeciążeniowe w szlifierce Metabo?