Panowie podniosłem kabinę i skończył się olej, pompowałem podnoszenie i opuszczanie, ale brak reakcji. Odkręciłem torxa na dole siłownika i kabina powoli opadła na dół. Wykręciłem pompę, zalałem ją olejem i pompowałem na opuszczeniu i podnoszeniu, aby cały brud z niej wyleciał. Założyłem z powrotem, podłączyłem przewody, ale były odpięte przy siłowniku....
Kolego, na dole przy króćcach jest zaworek zabezpieczający to jego wina ze siłownik nie działa tak jak powinien. Rozbierz go oczywiście po wyjęciu siłownika. Pamiętaj tez żeby mądrze zabezpieczyć kabinę przed wyciągnięciem siłownika.
Już mam zrobione pod siłownikiem drzwi i nie jestem zbyt zadowolony. Masz zrobione pod siłownik, czy pod wyłącznik światła kabiny, bo to jest zdecydowana różnica. Naciskając otwieranie samochodu pilotem, idzie sygnał do siłownika który odblokowuje drzwi, (wyskakują te "cyple", które blokują drzwi), i właśnie z tych siłowników masz sterować przekaźnik.
Zapytaj na hurtownie o przewód do podnoszenia kabiny i na nim powinno pisać jakie ciśnienie wytrzymuje.
Kalibracja EHZ często sprawia problemy, również w serwisach. Powinno się robić na płytach obrotowych.Chyba ze względu na opory ruchu. Co było przyczyną kalibracji? Ostatecznie można przegrać pamiątkę ze sprawnego sterownika i zrobić zbieżność na stanowisku do geometrii. Napisz jakie są parametry po dłuższym postoju, po uruchomieniu i w czasie kręcenia...
Popieram kolegę wyżej i dodam jeszcze tłukący się siłownik podnoszenia kabiny który naprawdę wkurza.
Gratulacje, fajny projekt, sporo pracy włożone. Wiem coś o tym, bo już kilka podobnych konstrukcji mam za sobą. Podziwiam za zwolnice, napisałbyś coś więcej, tzn jakei części fabryczne z mostu suzuki wykorzystałeś, a co jest dołożone? Moment przekazywany wpustem czy wielowypustem, piasta na koło chyba jest nie-suzuki. A mam pytanie o siłownik kabiny...
Na nowej pompce i nowym siłowniku woda?
Jak jest fabrycznie? Zamkiem kierowcy otwierasz całe auto? Jak tak to nie rozdzielisz kabiny od balkonu chyba ,że odłączysz siłowniki kabiny i z pilota przez central będzie chodzić tylko tył.
Witam niestety dalej mam to samo dalej''' bije kabina ''''byłem na serwisie mówią ze zawieszenie od kabiny do zrobienia i siłownik podnoszenia kabiny mogą dawać takie objawy . I poduszka pod silnikiem do sprawdzenia bardzo często sie rwą w tych modelach . Przy 100 Tyś sprzęgło już dawno by sie rozleciało wał tez był wywarzany bez potrzeby był ok . Będę...
Nie napisałeś która strona stoi wyżej a która niżej. By wyeliminować problemy z siłownikiem odkręć po prostu gore siłownika kabiny, napompuj powietrze i będziesz widział jak wtedy stoi.
Czy w r-ce jest taki sam siłownik podnoszenia kabiny jak w 4-ce?Bo jeśli tak to w pozycji opuszczonej kabiny siłownik a raczej tłoczysko pływa w poszerzonej części cylindra nie dotykając jego ścianek.Więc opór tylko w przypadku takiego siłownika może stwarzać tuleja prowadząca tłok,a ewentualne stukanie może pochodzić również od tulejek łączących siłownik...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Spróbuj popuścić korek imbusowy tak jak napisał kolega Chavez(powinna sama opadać pod swoim ciężarem) ,korek widać na twoim zdjęciu siłownika, tylko uważaj żeby kabina cię nie przygniotła. Najlepiej połóż się pod samochód.
Oba siłowniki tylnych drzwi, wlewu paliwa i klapy bagażnika są zasilane z tych samych pinów UCBIC(moduł ster. kabiny). Pozostaje ci lecieć po kablu od siłownika w stronę sterownika (pod kierownicą, skrzynka z bezpiecznikami) aż zlokalizujesz przerwę bo z nią masz właśnie problem
Witajcie. Aktualizacja tematu. Nowe opony i tulejki siłownika podnoszenia kabiny. Bez zmian. Teraz mam pytanie z innej beczki, czy ktoś wie który zawór i gdzie go znajdę steruje poziomowaniem i ciśnieniem w poduszkach kabiny? Znajomy mi wspominał o zaworze z dzwignią ktory powinnien być za kabiną koło prawej poduszki lecz u mnie nic takiego nie występuje....
Witam, kolego możesz jeszcze sprawdzić kostki przy nagrzewnicy znajdziesz je od wewnętrznej strony z przodu nagrzewnicy przy siłowniku podnoszenia kabiny, pozdrawiam.:|
Tzn. że alarm musi mieć wyjscie zamykanie i otwieranie, czy można sie podpiąc pod siłownik ??
robiłem parokrotnie te samochody i nie ma z bezpilotówką absolutnie żadnych problemów-wszystko działa od razu i bezbłędnie,załącz-wyłącz na przewodach jak wyżej napisał Xwit białym i niebieskim[wykonawcze siłownika] przy wejściu przewodów do kabiny z drzwi,przecinasz biało-czarny[sterowanie otwórz] też w tym miejscu,blokowanie podłączasz pod sterowanie...
Na tym zdjęciu po lewej stronie na dole przed siłownikiem podnoszenia kabiny. Przód silnika z lewej strony. To jest też 2535 z 1997r. http://obrazki.elektroda.net/18_12041903...
Oczywiscie, ze trzeba. Jedna strone podnosisz na siłowniku od wywrotu kabiny a druga na lewarku np 2T i calosc zabezpieczasz klockami
W korku powinien być maleńki otworek/odpowietrznik być może jest przytkany lub zamarznięty. Siłownik pracuje razem z zawieszeniem kabiny co powoduje delikatny pobór i zwrot oleju do zbiorniczka pompki podnoszenia kabiny.
Dziś trochę czasu i udało się znaleźć uszkodzony przewód. Jak to kolega szaman108 napisał w "trąbie słonia", dokładniej jak zaczyna się metalowa rynienka koło siłownika podnoszenia kabiny. Przewód był przecięty i oczywiście zaśniedziały. Lutowanie, rurki termokurczliwe i złożenie całości. Sprawdzimy na trasie, jak narazie działa poprawnie. Dzięki
Witam Mercedes Actros 2004 rok, tandem, mp2, megaspace Wymieniłem w actrosie, siłowniki podnoszenia kabiny, pompka sprawdzona. Przy podnoszeniu idzie tylko pare centymetrów do góry i blokuje tak jakby zamki trzymały. Olej do nich na pewno do nich idzie przewodem, ale widać, że nie chce ich otworzyć, a nie ma jak do nich dojść bo zaraz za kabiną jest...
Witam, mam problem z Renault Magnum 500dxi. Zakupiłem ten samochód i od początku przednie poduszki zawieszenia kabiny są twarde jak skała, nie można ich wogóle wcisnąć i kabina z przodu nie pracuje, natomiast tylne są miekkie i jest wszystko wporzadku kabina się ładnie buja. Przednie poziomaki reagują, gdy się nimi rusza, spuszczają powietrze z poduszek...
Wszystko przez to, że nie ma dwóch takich samych BMek. Bardziej przekombinowanego samochodu to chyba nie ma - chyba Citroen C3. W przypadku problemów z wysterowaniem zamka można się podpiąć pod wyjścia sterujące siłownika bagażnika - trzeba je odpiąć od siłownika. Pilot i tak będzie sterował tym siłownikiem więc otwieranie kluczykiem staje się zbędne....
Jaki masz siłownik 1 czy 2 membranowy, możliwe że siłownik niedomaga . Jeżeli z siłownikiem wszystko ok , to proponowałbym odłączyć przewody od siłownika przedłużyć je aż do kabiny i zamontować dwa zegary (manometry) i jazda próbna , a odpowiedz sama się nasunie . Powodzenia.
Masz na kole zamachowym nacięcie.Obróc wałem na biegu zaznacz białym markerem i ustaw na wolnych obrotach znak z odpiętym podciśnieniem z aparatu na strzałkę/blaszkę tak z 1cm w kierunku kabiny. Przy okazji sprawdź wężykiem i ustami czy membrana w siłowniku nie umarła bo to bolączka uno/tipo. http://www.fiatforum.com/panda-classic/2...
Tylko jak założę czujnik na otwarciu 2cm to jak będę chciał otworzyć 5cm to będę musiał zmieniać położenie czujnika a ja chcę zrobić to tak żebym mógł płynnie sterować z kabiny.
Winowajca - poduszka kabiny - puścił siłownik, brak oleju do amortyzacji. Na pierwszy rzut oka poduszka wydawała się OK. Po odpięciu przewodu powietrza wypłyną z otworu olej. Po wymianie na nowy w kabinie CISZA, najwięcej zabawy przy odkręcaniu zderzaka plastikowego.
Dzieki, myslałem ,ze jakies sugestie konkretne Nie napisałeś który przewód( zasilający, powrót, od pompki, czy między siłownikiem a trójnikiem, do zamka). Dzwig , a zamki kto zwolni? A to nawet "łyżką" da się zrobić. Magnum ma tak porąbane rozwiązanie podnoszenia kabiny, że naprawdę nawet serwis kręci głową w przypadku uszkodzenia któregoś z przewodów....
Wężyk z pompy idący do serwa jest ok, ale pomiędzy z trójnika idzie dalej razem z wężami ogrzewania przez ścianę grodziową do środka kabiny. Od czego jest ten wężyk? W nagrzewnicy są siłowniki podciśnieniowe sterujące klapami, z tym, że wersja z klimą różni się od wersji bez klimy. W obu wersjach podciśnieniowo pracuje przełączanie nawiewu zewnętrznego...
Uniwersalny siłownik centralnego zamka jakich wiele w sklepach, czy aukcjach, byle nie z tych najtańszych. Przydało by się trochę doświadczenia, staranny montaż to podstawa. W skrócie: montujesz do drzwi kierowcy siłownik, przeprowadzasz przewody do kabiny, podłączasz do sterownika radiowego, zasilanie, kierunki... po robocie.
no i dalo rade - nie taki diabeł straszny ... i "bezpieczniki, siłowniki, kable, wiązki, cały samochód!!! " nie poszedł z dymem..... mam tylko jeszcze jedno pytanie... gdzie, ktoredy przeprowadzić kalebki od syreny i czyjnika otwarcia maski do kabiny?? ktoredy one idą ?? pod nadkolem ??
Jeśli wchodzi do kabiny to najprawdopodobniej do siłownika pneumatycznego od sterowania wlotem powietrza (zewnątrz/wewnątrz).
A jaki nalot? Wsadź kogoś do kabiny i niech wdusza sprzęgło, a ty obserwuj siłownik. Jak cofa się mimo wduszonego pedału, to siłownik leży. Jak wszystko jest sztywne, to sprzęgło. Sprawdź też stan i poziom oleju w skrzyni.
Jedyne trudne do zlokalizowania wycieki to siłownik i pompka sprzęgła, z pompki cieknie wewnątrz kabiny, pod wykładziny.
No zgadza się ale nie wiem czy dobrze myślę. Przed chwilą podłączyłem do niebieskich przewodów - a do zielonych + i podczas mierzenia wyszło że na każdym brązowym jest 12V ale gdy zamknę to na jednym zanika na chwilę napięcie a na drugim nie a gdy otworze to na odwrót jest. Więc sobie tak myślę czy dwa siłowniki podpiąć pod jeden kabel czy nie lepiej...
myślę ze ma to zwiazek z tym ze czasem w czasie jazdy samoczynnie mruga mi oswietlenie kabiny Siłowniki które trzymają klapę masz sprawne :?: Myślę że te drzwi Ci wariują
Ale pewnie by się zorientował i poprawił. Ale to gdybanie nie wnoszące nic do pomocy. Dodano po 9 Zapomniałem dodać że każdy przycisk na pilocie zamyka samochód ten od otwierania kabiny jak i ten od otwierania paki też zamyka samochód
tzn tylko tą częśc co jest przymocowana do drzwi a tej drugiej co jest wpinana w nią nie trzeba wymieniać i prowadzić żadnych nowych kabli do kabiny??
WItam , mam pytanie czy ma ktoś pojęcie jak tym zasterować? Są 2 siłowniki regulujące wysyp , w siłownikach są potencjometry położenia siłownika. Zasianie 12V, było popalone zasilanie i brak panelu sterującego z kabiny.
Przecież z drzwi do kabiny wchodzi wiązka siłownika, więc po co się do niego dobierać? W archiwum jest wiele tematów omawiających domykanie szyb w astrze dwójce. Niech kolega najpierw poczyta, a potem pyta o kwestie których jeszcze nie wie.
Przeciwwaga w hydrauliku? Na pewno to był hydraulik? Jeśli tak to raczej na pewno wąż hydrauliczny jak napisał wyżej Dźwigowiec. Jeśli siłownik był postawiony na słupku jak często bywa to wąż szedł pewnie bokiem do góry stąd wrażenie ze był przymocowany do podłogi kabiny.
Kolego albo masz od anglika albo po liftowego. Które drzwi robisz? Czy w ogóle działą centralny zamek, czy oświetlenie kabiny działą prawidłowo?
Witam mam problem z podniesieniem kabiny w Renault Premium 420 DCI. Obiawy są takie że podniesie kabine na ok. 10[cm] i pompka robi się bardzo twarda i naciska się ją przez siłe, aż słychać jak po pewnym razie ona przepuści. Wymieniłem na 2 pompkę (używaną ale sprawną) i nie pomogło. Następnie wymieniłem siłownik (również używany ale sprawny) i to samo....
natomiast z bagażnikiem ciężka sprawa Nie koniecznie, przerabiałem to. Rozbierz maskownicę (pewnie wiesz jak zdjąć), wyjmujesz wtyczkę z siłownika zamykania zamka. Będziesz miał kabel nieieski i zielony (jeśli kolory będą inne to procedura się nie zmienia). Ściągasz maskownicę lewego tylnego błotnika (a właściwie odkręcasz jeden plastikowy wkręt) i...
miałem na myśli płyn typu Total DA stosowany przez PSA i słynne problemy z pianą w pompie wspomagania np. w P407 W każdym układzie pracującym na oleju piana w układzie świadczy o nieszczelności. ATF choć jego główne zastosowanie dotyczy samochodowych automatycznych skrzyń biegów to jest stosowany w ciężarówkach jako "czynnik" w układzie wspomagania...
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
Jak będę miał czas w weekend to pomyślimy. Wole zrobić te 110km niż udać się do mechanika, który powie mi, że trzeba wszystko po kolei wymieniać. Wszystkiego zapewne nie trzeba :D . Wbrew opinii te gaźniki są naprawdę solidne. Cóż -nie tylko nas wiek dotyka. Gumy w membranach się wypracowują, wężyki murszeją i pękają, styki...nie -styki w MB są solidnie...
Najpierw sprawdziłbym ciągłość przewodów od siłownika do centralki. Często występuje przerwa w przejściu z drzwi do kabiny.
Dziś zajrzałem trochę pod schowek i jeden kabel jest w koszulce termokurczliwej...tak ma być czy ktoś już tu grzebał? Aukcja z allegro https://obrazki.elektroda.pl/1834909100_... Proponuję znaleźć podobną, będziesz widział, gdzie mogą być siłowniki/silniki od sterowania klapami, bo trop może być dobry, ale bierz pod uwagę, że płukanie...
A więc tak. Z powodu trudności związanej z przeciągnięciem przewodów do siłowników centralnego zamka spowodowanej wąskim przekrojem rurki doprowadzającej kable z kabiny pojazdu do drzwi postanowiłem założyć w swoich przednich drzwiach 2 siłowniki typu slave. Wiadomo łatwiej jest przeciągnąć dwa kable niż pięć. Co najważniejsze zamykanie i otwieranie...
Musisz dołozyć siłownik w drzwi. będzie cięzko przejść z kablami z kabiny do drzwi. Ale sprawne ręce potrafią i da sie to zrobic. Pozdrawiam
Po przekręceniu kluczyka samochód nie gaśnie. Do siłownika od pompy dochodzą trzy kabelki, przez które wogóle nie płynie prąd. Dokąd idą te kabelki. Może jakiś schemt. Wiem, że idą do środka do kabiny, ale potem już mam problem je zlokalizować.
Witam Mam pytanie do użytkowników w/w samochodu (ale nie tylko):Ostatnio zauważyłem że mój lewy reflektor prawie wcale nie reaguje na regulację z kabiny,podniosłem maskę i widzę leciutkie pęknięcie siłownika "na szwie"i wyciek płynu.O tylo o ile pęknięcie da się jakoś zakitować to kompletnie nie wiem czy da się w jakiś sposób uzupełnić brakującą ilość...
Witam, mozna tak zrobić na dwa sposoby: za pomocą zwykłego siłownika slave lub uniwersalnego siłownika, którym bedziesz mógł sterować za pomocą pilotaw zależności od modelu pilota wszystkie dtrzwi lub oddzielny kanał oraz z wnetrza kabiny, dołączony jest przycisk otwierania. Pozdrawiam
Stukac moze bardzo wiele elementow. Na forum nikt ci tego nie zdiagnozuje. Jesli w zawieszeniu przednim jest wszystko ok to sprawdz zawieszenie kabiny oraz silownik podnoszenia kabiny.
Owszem, sporo gier pozwala rozszerzyć wrażenia w VR. Co ciekawe, nie wszystkie muszą być specjalnie stworzone dla VR, żeby te efekty uzyskać. Hełm lub okulary - na początek zupełnie wystarczy! Szczególnie, jak dojdzie do tego realistyczny dookólny system dźwiękowy. Kolejnym krokiem może być bardziej zaawansowany hełm z czujnikami ruchu i elementami...
Te specjalne siłowniki do klapy to chyba są zamiast linki z kabiny, tak mi się przynajmniej wydaje. Napewno się da bo kolega Marek51 zrobił sobie takie coś ale u mnie jest inny zamek i nie wiem jak to podłączyć. http://www.corsa.ja.pl/forum/viewtopic.p...
Nie bardzo rozumiem, co ma odbijanie zamków do wygaszenia oświetlenia kabiny. Jeśli masz alarm Bloker z 5-ma zworkami to przestaw zworkę odpowiedzialną za czas uzbrajania wejść drzwiowych na długi (25-27s). W przypadku alarmów bez możliwości wydłużenia czasu uzbrajania stosuje się diody prostownicze, ale po 2 sztuki na każde drzwi. https://obrazki.elektroda.pl/5580673700_...
Witam.Mam problem z układem hydraulicznym ponieważ nie chce mi unosić,unosi ale bardzo powolutku.Wymieniłem na nowy siłownik bo stary miał przecieki, zlikwidowałem ten dławik od ogrzewania kabiny i dałem kruciec i teraz madobry przepływ według mnie.Ale nadal nic z tego podnosi bardzo wolniutko.Wcześniej jak nie chciał podnosić to rozkręciłem przy pompie...
Dzięki za info. "Wystarczy komputer diagnostyczny aby aktywować jego funkcję. Zamontować syrenę, kilka czujników, przycisk antynapadowy wszystko połączyć, oraz pilot radiowy zaprogramować w GMie i tyle" Potrzebuje tylko i wyłącznie pilot do zamykania i otwierania gdyż wkładka wyrobiona i czasem problem w zimie. Po stronie kierowcy jest panel do ryglowania...
No i coś się dzieje z zamkiem, Zmacio ma rację, że to nie wina alarmu. Ja stawiam na przetarte kable w przelocie z drzwi do kabiny, ale może być też obluzowane mocowanie siłownika w drzwiach kierowcy. Niestety kolego, miernik w dłoń! Zaraz, zaraz... napisałeś alarm niuzbrojony??? Czyli wyłączony? Oj, chyba się mylę...
Gdy podnosze głuwnym słownikiem tym grubym koło kabiny czuć jak silnik zwalnia jest ok reszta działa lecz silnik nie zwolni jak skończy się skok siłowników
Wszystko zależy od tego co to za auto a konkretniej jak jest rozwiązany zamek w klapie.Jeżeli masz cięgno od guzika do zamka to niema większego problemu.Narka i powodzenia. samochód to DU lanos Nie ma guzika, jest otwieranie bagażnika z kabiny za pomcą dźwigni. dźwignia jest podłączona do link w bowdenie...
Czy da rade podłączyć inny moduł zeby ominąć uch-n3 klapka od wlewu paliwa sie otwiera z pilota i z kabiny Stwórz nową instalację c.zamka i steruj ją z sygnałów dochodzących do siłownika klapki wlewu paliwa.
we fiacie palio sterowanie oryginalnym centralnym zamkiem jest na przewodach białym zamknij i niebieskim otwórz w wiązce drzwiowej-sterowanie dwoma masami i wystarczy zwykły uniwersalny sterownik zamka,a żeby zrealizować otwieranie klapy musiałbyś zainstalować siłownik odciagający zaczep w zamku,działający dokładnie tak jak mechaniczna linka idąca z...
sprawdz wszystkie bespieczniki.jezeli chodzi o cent.zamek. sprawdz przewody przechodzące z dzwi do kabiny przy zawiasach,zasilanie na kablach wysterowywujących z siłownika w drziach.jezeli znajdziesz sterownik centralnego zamka sprawdz zesilanie.co do radia sprawdz zasilanie przy kostce.co do pytania w sprawie przetarcia kabli to jest to możliwe.
Panowie potrzebuje rady, jako że zdecydowałem się na zainstalowanie siłownika slave w drzwiach kierowcy, przystąpiłem do działania i tak: zmontowałem układ dwóch przekaźników sterowanych masami; w pocie czoła udało mi się w końcu przeciągnąć przewody z kabiny do drzwi( mordercza praca) i już miałem montować siłownik gdy okazało się że nie ma go do czego...
Zapewne sam mikrostyk nie wystarczy, jak chcesz sterować siłownikiem to musisz dołożyć przekaźnik w klapie. Plus minus znajdziesz w klapie reszta to kwestia podłączenia, przekaźnik musi mieć styki 87 i 87a żeby działało oryginalne sterowanie z kabiny.
Witam mam części koparka mh2.8c 601180528 do mh2.5 i mh2.1 też kilka podpasuje cała sprawna świeżo zrobione ramię . Uszkodzony wieniec reszta ok !!!
Nic podobnego, robilem mnostwo instalacji w blokach gdzie inne ekipy robily windy hydrauliczne. Agregat pod kabiną nic nie slychac , nic nic , wogóle. Silownik poprzez liny napedza kabinę.
tam nie ma modułu tylko rozdzielacz podciśnienia, chyba spadł lub przedziurawił się wężyk Przestudiowałem trochę książkę Morawskiego i tam jest napisane (str. 432), że przyciskiem (wyłącznikiem przyciskowym recyrkulacji) steruje się zawór siłownika odchylający (powinno chyba być "odchylającego") pokrywę odsłaniającą wlot powietrza do nagrzewnicy z...
Pompka ta w kabinie a o ktory silownik chodzi? Pompka w kabinie, przewod wiadomo. Czy ten silownik jest nad skrzynia czy w skrzynii. Typ skrzynii S5-42.
Sprawdź zawór sterujący przedniej osi, powinien być gdzieś między lewym reflektorem a mechanizmem wspomagania kierownicy, w innym aucie będzie za kolumną, między stopniem kabiny a ramą. Jeśli to jego wina na siłownikach będziesz miał resztki powietrza po zwolnieniu h-ca, zawory ABS przed siłownikami też mogą coś zostawiać, ale obydwa? Sprawdź czy za...
Prawdopodobnie siłownik przełącza powietrze z zewnątrz na obieg zamknięty (wtedy nie bierze z zewnątrz powietrza tylko z kabiny) Na zabrudzonym filtrze kabinowym nawiewy słabo działają na obiegu otwartym na zamkniętym dmucha . Wyjmij filtr kabiny i sprawdź.
Myślę że to to samo co mtz 82. Różnica między tymi ciągnikami jest prawdopodobnie tylko w mocy silnika i może tym że nie ma reduktora. Musi tam być to okienko, zaraz na brzegu skrzyni. Trzeba tylko odkręcić takie ustrojstwo które jest podłączone cięgnami do ramion podnośnika i rozdzielacza pod podłogą kabiny. A jest dokładnie między osią ramion podnośnika...
Witam Miałem podobny problem w swoim 1.9 D . Tylko, ze u mnie przyczyną było poluzowanie mocowania siłownika z tym prętem co "guzik" wystaje do kabiny. po stronie kierowcy. a wszystko przez to,że mam nie fabryczny zamek i w czasie jazdy naciskałem łokciem na w.w. guzik aby się zablokować od środka i po prostu się obluzowało.. a co do pianki to nie ma...
sterowanie w sumie takie samo na przemian plus i masa,przewód niebiesko zielony w wiązce wchodzącej z drzwi do kabiny trzeba go przeciąć i puścić przez układ dwóch przekazników lub gotowy moduł pneumatyki ,czas impulsu wskazane 3s.
Stalowa rama, do tego siłownik, krótki, ale za to o dużej średnicy - tłok fi ok 6 cm, (ciśnienie zależy od kwadratu pola powierzchni tłoka), do tego pompka podnoszenia kabiny od jakiegoś ciągnika siodłowego - u znajomego chodzi to juz kilka lat, prawdopodobny nacisk NN, wystarczający za to do przepchnięcia łożyska w piaście koła przez segier - wyrwało...
Witam, robiło się kiedyś takie rzeczy ale z Opticruisa na manual . Było takie nastawienie, że manual jest najlepszy. Kto by pomyślał , że 20 lat później będzie odwrotnie. Przeróbka na manual jednak jest mniej kosztowna niż na odwrót. Tak jak kolega wyżej napisał wszystkie sterowniki EDC,EBS-u RETARDE-a GMS-u i COO muszą byś przypisane pod skrzynię OPTICRUISE....
Pompa nowa to moc jest :) Dobrze, że wyregulowane jak trza bo by drugą szlag trafił. Takie złączki pod manometr to drogie zabawki? Co to jest linka pomiarowa? ;) Trójniki to koszt m22 11zł a m27 to aż 60zl Euro złączki po 30 - 35zł Manometr z euro złączką 65 zł Linka pomiarowa wygląda jak cienka linka hamulcowa. Podłączasz pod złącze pomiarowe (40zł)...
No to na 99% jestem pewien że nie masz siłownika w drzwiach kierowcy. Zamykanie polega na tym, że mechanicznie przekręcając kluczyk w bębenku zamka, zamykasz drzwi kierowcy, ale jednocześnie zmieniasz sygnały na switchu, który jest sprzężony z wkładką. Sygnały te, sterują sterownikiem, a ten z kolei steruje resztą siłowników. Musisz jeszcze dokupić...
Mam ten sam problem ponieważ mam przyczepę SAM z siłownikiem o wysuwie 1,2m i brakuje oleju. Mam zamiar zbiornik zrobić w prawym tylnym rogu kabiny w końcu te 5l to nie wielka ilość i nawet zbiornik zrobiony z kawałka 6 calowej rury nie będzie tam przeszkadzał. Druga wersja to na dachu. Jedyny problem to podłączenie.
Witaj demsy,tak krańcówki są zamontowane na tylnej części obudowy ,pod mocowaniami siłownika do słupka ( popatrz na zdjęcie tylnej części siłownika tej na taborecie). Są dwie, jedna po jednej a druga z drugiej strony tych płaskowników do mocowania siłownika, na jednakowej wysokości ) Są to krańcówki od seicenta, te do gaszenia światła kabiny .Wybrałem...
Nie dziala silownik w bocznych drzwiach,tzn silownik sprawny tylko brak zasilania. Na styku kabiny nie pojawia sie zadne napiecie przy zalaczaniu c.z.tylko tyle zdazylem sprawdzic.Teraz znajomy przyjedzie dopiero po niedzieli.Interesuje mnie po co sa trzy przewody do silownika w bocznych drzwiach,czy tam powinien dochodzic plus i na przemian dwa minusy?
Mam ten sam problem.. Wiem, że trzeba dorzucić siłownik w drzwiach kierowcy, co nie raz robiłem. Najgorsze jest przełożenie przewodów.. Powiedźcie mi jak z wnętrza kabiny przerzucić przewody do wyjścia ze słupka? Szukałem tego miejsca przez ponad godzinę (a mam doświadczenie) i nic!
Witam Panowie. Tytułem wprowadzenia- od pewnego czasu chodzi za mną pomysł, aby w aucie terenowym zastąpić łączniki stabilizatora dwoma siłownikami hydraulicznymi. Byłyby one napełnione olejem do połowy i połączone ze sobą, aby olej mógł się swobodnie między nimi przelewać, a tym samym wydłużać i skracać łączniki naprzemiennie (niejako "wyłączając"...
Zawór sterujący przednią osią masz ukryty między lewym reflektorem a stopniem kabiny. Odłącz przewód sterujący i sprawdź czy on nie puszcza powietrza. Jak pusty to wina tego zaworu, bez podłączenia sterującego nie ma prawa na siłowniki nawet jednego bąbelka luftu puścić.
To zmień mechaników. Jeśli na postoju biegi wchodzą a w czasie jazdy nie to winne jest tylko i wyłącznie sprzęgło. Ale sprzęgło to nie tylko sama tarcza. To jest jeszcze koło zamachowe, docisk, siłownik hydrauliczny oraz pompka. Układ jest dobrze odpowietrzony?? Dobrze jest jeszcze pousuwać luzy na dźwigni zmiany biegów oraz wszystkich wodzikach idących...
Myślę że powinno to pociągnąć. Jeśli masz wywrot tylko na tył a siłownik bardziej przy kabinie to mniej potrzeba siły.
Witam. Z problemem siłownika sobie poradziłem chociaż po przeprowadzonej naprawie doszedłem do wniosku że mogłem oszczedzić sobie odrobine pracy. Siłownik który jest odpowiedzialny za otwarcie klapki wlewu paliwa odmówił mi posłuszeństwa przy dużych mrozach. Nasmarowałem go od strony wlewu (bolec który jest na sprężynie), ale to nic nie pomogło, siłownik...
siłowniki są elektryczne, być może to elektronika, ale dziwi mnie że również wysiadły szyby i oświetlenie kabiny nie załącza się po otwarciu drzwi. Na podmianę modułu na razie nie mam szans więc sukam bo może miał ktoś kto już taką przypadłość podpowie jak to załatwił. Był już taki temat w 200X roku ale na tamtych postach nie było odpowiedzi na problem...
Po tym co piszesz to wiem,że nie muszę ale czasem piszesz tak trochę...no wiesz.Ale nie ważne.Może jakiś model taki jest ale faktycznie ja się z takim czymś nie spotkałem.Zawsze prowadziłem sterownie do modułu od alarmu.I fakt inaczej się nie da.Sterowanie idzie od switcha do modułu a do kabiny nie idzie.No nie wiem jak on to zrobił.Sorki.:D:D:D Może...
Na siłownikach pneumatycznych zmiany zakresów skrzyni są zamocowane opaskami czujniki położenia tłokow.Popatrz ,pomyśl i napraw.Siłowniki sa nad tylnym mostem.Jak podniesiesz plastykową skrzynie z tyłu i schylisz sie pod kabine to je zobaczysz.
Witam, jestem zielony pod względem elektroniki, i mam taki problem zainstalowałem w samochodzi centralny zamek z pilota, i tam mam opcje elektrucznego otwierana bagażnika, w bagażniku zainstalowałem jeden z siłowników który mi został i podłączyłem to za pomocą przycisku z kabiny, wszystko działa pięknie, tylko teraz chciał bym sobie podłączyc też otwieranie...
Jednak cierpliwosc się opłaca. Z zamkiem sprawdz sterując nim w jakis inny sposób np: z drzwi kierowcy lub zamykaniem z kabiny itp. Jeśli to nie pomoże to zdejmij tapicerkę z drzwi i sprawdz co pojawia się na przewodach. Siłowniki drzwi mają mało wspólnego z alarmem a najmniej już z pilotem (alarm może sterować zamkiem).
Witam. chciałbym kupić i zamontowac zestaw części do budowy układu hydraulicznego, który ma służyć do podnoszenia i regulacji kata natarcia w pługu odśnieznym przymocowanym do samochodu terenowego. Pług waży 200kg Hydraulika napędzana ma być zasilaczem elektrohydraulicznym 12V, sterowanie oczywiście z kabiny. z tego co sie orientuje potrzebny mi jest...
Sprawdź ciśnienie powietrza do skrzyni. Może czterodrożny umarł i dlatego nie wyrzuci na N ani nie wciśnie sprzęgła do końca jak jest jakieś biedne 6 atmosfer albo i mniej. N możesz zasterować ręcznie jak zdejmiesz zaślepkę na siłowniku biegu, a przy okazji podejrzysz jak chodzi wałek przy sterowaniu biegów z kabiny. Gdyby coś z wałkiem wybieraka było...
podnoszenie kabiny siłownik siłownik podnoszenia kabiny drgania kabiny
zmiennym kątem wyprzedzenia dławienie cewki perkins ciśnienie wtryskach
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Niebieska dioda LED nie świeci – diagnostyka, Sharp, LG, Samsung, uszkodzenie, wymiana Luz zaworów Stiga RS 100 – wartości serwisowe i regulacja kosiarki spalinowej