tak 85 a, 86... racja.... zmierzylem i mam 36 do max 40 ohm Spróbuj czegoś takiego poszukać: http://www.mantylka.webpark.pl/p1.jpg http://www.mantylka.webpark.pl/p2.jpg
Siłownik w BMW E32: http://obrazki.elektroda.pl/6467015500_1... Siłownik w BMW E30: http://obrazki.elektroda.pl/4469110700_1...
Silnik ma moc około 120W Więc powinny być zastosowane przewody 2-3 milimetrów kwadratowych,na przewodzie powinien być bezpiecznik.
Witam! Poczytaj tu-http://forum.muratordom.pl/post387553... są tu ciekawe rozwiązania.
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
Witam! Zacznij od sprawdzenia omomierzem cewki przekaźnika (85 i 86). Można też od razu podłączyć 86 do +12V i 85 dotykać do -, powinna być słyszalna praca przekaźnika. Powyższy post wskazuje na przerwę cewki przekaźnika.
Witam, mam taki problem wyjąłem stary siłownik miał długość rozciągnięty 84cm. Kupiłem nowy troszkę mniejszy podobnej siły ale rozstaw otworów przy otwartej na max klapie to 64cm i nie mam pojęcia jak ktoś zamontował taki duży siłownik ok 1000n do klapy w koparce.
Ten pierwszy według mnie ma lepsze przełożenie zębatek. Powinien dać radę.
Do odblokowania tylnej klapy w pasacie wystarczy zwykły siłowniczek jak w drzwiach. Zamontowany jest tam mechanizm zapadkowo-cięgny.
Ja jaaakiś czas temu miałem centralny w malczaku... nie obyło się bez wiercenia otworów w drzwiach i nadwoziu. Z tego co pamiętam otwory były w okolicy ogranicznika. Wskazane jast aby się znajdowały na różnych wysokościach, zapobiegnie to załamywaniu się kabli. Jeżeli chodzi o maskę: nie wiem jaki masz siłownik ale przypuszczam, że ok.3.5 kg, wskazany...
Potrzebne dwie osoby wypinasz drugi siłownik druga osoba podnosi klapę ile się da tak żeby nic nie uszkodzić a ty wyciągasz ten siłownik i go zakładasz.
https://obrazki.elektroda.pl/8227591800_... Witam podobny przypadek tyle że kabel złamał się na zewnątrz siłownika chwila pracy A jak radość. Pozdrowionka.
http://obrazki.elektroda.net/93_12649362... 1 - zaworek zwrotny 2 - elektrozawór N18 3 - elektrozawór N239 4 - siłownik kąta nachylenia łopatek zmiennej geometrii turbosprężarki 5 - do pompy podciśnienia (pompy tandem) 6 - siłownik klapy dławiącej 7 - siłownik zaworu EGR 8 - akumulator podciśnienia 9 - elektrozawór N75
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter w siłowniku klapy temperatury (V68) . Jak każdy potencjometr wyciera się i klima nie wie w jakiej pozycji jest klapa i losowo daje na max zimne lub ciepłe. Poradników i filmów jest wiele. Niestety dostęp słaby ale da się wymienić. Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy.
Przekażnik umieszcz obok skrzyneczki sterownika , przewód z 87 na siłownik klapy , masę znajdziesz z tyłu.
Jeśli jesteś pewny ze drugi siłownik jest sprawny, i wszystkie bezpieczniki są całe, szukaj uszkodzenia w okablowaniu. Sprawdź czy siłownik klapy jest poprawnie zasilany.
Witam, Po pierwsze nie jest "zawór od turbiny" a jest to zawór EGR z dodatkową klapą wykorzystywaną przy gaszeniu silnika ( to ten którym steruje siłownik od którego odpięty jest ów przewód). Klapa ta powoduje łagodniejsze zatrzymanie podczas gaszenia. Skoro przewód został zaślepiony to prawdopodobnie uszkodzony jest zaworek elektropneumatyczny (sterujący...
Witam, przepraszam za zwłokę, ale z względów oczywistych ostatnio nie miałem czasu na sprawdzenie tego. Podłączając żarówkę zgodnie z Twoją prośbą do kostki wypiętej z siłownika pojawia się problem - nie ma napięcia, więc żarówka nie świeci. Po podpięciu masy bezpośrednio do klapy bagażnika żarówka zapala się w momencie gdy zamek ma być zamykany. To...
tak - zrób tak samo jak w orginale, dziurkę na pewno masz (zamek w klapie po odręceniu plastikowej pokrywki to widać) a siłownik zwykły "chiński" działa tak samo jak ten orginalny tylko jego drut trzeba sobie wygiąć tak, żeby po przykręceniu siłownika do klapy ładnie i luźno wsuwał się w dziurkę
Witam w klapie bagażnika mam jedną kostkę która wisi sobie samopas i nie wiem od czego jest nie ma jej gdzie podłączyć Ukradli ci siłownik zamka klapy
można przekręcić go tylko w momencie jak siedzi kluczyk we wkładce Dawno nie montowałem w T5, Robiłem tak, że zamek tylnej klapy stale był zamknięty kluczem a siłownik podpięty do cięgna między ryglem (zatrzaskiem) a klamką. osobny kanał sterownika podpięty przez przekaźnik do siłownika i można w ten sposób otworzyć sam bagażnik na osobnym przycisku...
Jeżeli ma otwierać/podnosić to jeżeli centralka daje minus to na siłownik trzeba podać plus tyło. Większość centralek podaje tylko małoprądowy impuls,więc nim załączamy przekaźnik a on daje dopiero napięcie na silnik. W takim wypadku kupujesz przekaźnik zwierny i podpinasz go według tego opisu. Noga 85 do plus 12v ,noga 86 do przewodu ze sterownika-12v...
Na płycie sterującej uszkodzony został triak Q7 Z0107. Wymieniłem siłownik i triak Sprawdziłeś czy po drugiej stronie PCB nie ma uszkodzonych rezystorów w obwodzie sterowania triaka?
Rozwiązano, wszystko działa jak należy, zamykam.
Zapomnialem że masz osobny sterownik do zamka centralnego który jest dodatkowo sterowany z tego alarmu. W sumie możesz teraz zrobić dwojako, albo wywalisz ten dodatkowy sterownik centralnego i podepniesz siłowniki bezpośrednio pod alarm, ale centralny będzie działał tylko na pilota, albo podepniesz przewody przy alarmie tak jak były i jak masz to przedstawione...
Kolega chce zrobić podnoszenie klapy bagażnika z pilota?:)
Jeśli masą zamykasz i otwierasz, to masz jeszcze sterownik centralnego i sterujesz nim z jakiegoś alarmu, prawda? I ten alarm ma dodatkowy kanał na którym pojawia się masa? A siłownik od klapy ma 2 kabelki i nie wiesz jak to ogarnąć?
Napisałem "jak zobaczę o co chodzi to Ci powiem" ale zapomniałem dopisać, że jak zobaczę logi. Skoro poza błędem niedoładowania innego nie pokazuje a podciśnienia jak piszesz masz połączone prawidłowo i układ jest szczelny (mam nadzieję) to w logach wyjdzie czy masz nieszczelność w dolocie. W celu sprawdzenia szczelności układu podciśnienia wystarczy...
Siłownik to nic innego jak silnik elektryczny, Ten siłownikn pracuje tylko w jedną stronę,w drugą wraca samoczynnie.
A da się wymienić jakoś sam środek tego Regulatora klap kolektora ssącego?w sensie, że w środku jest jak by coś połączone plastikiem i to jest złamane w środku. Czy coś się może stać jak to jest zmalane? Do kolektora jest to cały element przykręcany na dwie śrubki jak dobrze pamiętam. Jak wyciągniesz ten siłownik to klapy wysuną się z nim. Trzymają...
Czy po naprawie problemł znikł czy występuje nadal? Jeśli piszesz o tym czarnym z boku egr to jest siłownik klapy gaszącej, podczas pracy nie ma tam podciśnienia. Nie widziałem logów bo pisze z komórki ale jeśli w 003 masz około 450mg to silnik pracuje na czystym powietrzu więc albo zimny, albo egr zaślepiony, albo coś nie tak z egr (podaj rocznik auta)....
Dopinasz się z nowym siłownikiem do istniejącej instalacji centralnego zamka, przy znalezionej centralce, lub przy drzwiach, tam gdzie siedzi już taki podobny siłownik. Centralny otworzy i zamknie > przekręci kluczyk za Ciebie. Dorabiasz sobie własny włącznik do otwierania gdy siłownik będzie tylko coś wciskał- tylko otwierał. To tak jak dodatkowy kanał...
Wszystko da się zrobić. Ale montowanie oryginalnego centralnego będzie znacznie bardziej skomplikowane. Musiałbyś położyć instalację, sterowniki, wymienić zamki na takie z siłownikami. Zamek klapy (na kluczyk) też jest inny zdaje się. Dodatkowy siłownik na klapkę wlewu paliwa. W tych rocznikach zdaje się, ze zamki mają kontakt z CAN, zależnie od wyposażenia...
Musiał byś wraz z cz sterować dodatkowy siłownik co by pociągał za klamkę.
Trzeba wejść do bagażnika i można otworzyć zwykłym śrubokrętem. Śrubokręt wkłada się w szparę pomiędzy klapą a nadwoziem przy zamku, nie pamiętam tylko z lewej czy z prawej strony i przesuwa się w bok. Jest tam taka dżwigienka którą trzeba przesunąć i zapadka się otwiera. Jeżeli nie działa z centralnego zamka, to prawdopodobnie uszkodzony siłownik (częsty...
Na lewym schemacie jest schemat klapy-switch F124 i siłownik V53(na schemacie od passata kolory się zgadzają również)-zielony i niebieski idą od modułu komfortu do siłownika-jak wspomniałem wyżej sprawdź żarówką przy wyjściu z modułu(siłownik odpięty-kostka)-wtedy będziesz pewny,że kable od przodu do tyłu dobre.Z tego co wiem te moduły można sprawdzić...
centralny zamek drzwi Wymieniasz kasety zamka drzwi na "elektryczne" lub do swoich dokładasz dedykowany mikrosilnik. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... lub montujesz na wspornikach uniwersalne siłowniki zamka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... klapy bagażnika Montujesz...
Witam, Twój problem może mieć 2 źródła. Ale zanim zaczniesz rozbierać auto sprawdź wszystkie bezpieczniki ;) A teraz źródła problemu: 1- tak było w moim przypadku - w megane coupe przewody zasilające odbiorniki energii elektrycznej zainstalowane w klapie bagażnika (tj. dodatkowe światło STOP, oświetlenie tablicy rej. oraz siłownik zamka klapy) poprowadzone...
Obraziłeś się ale nie tędy droga. Z Twojej wypowiedzi wynikało, że nie masz bladego pojęcia o co biega z Twoim samochodem (wcale się nie dziwię). Objaw byłby rozpoznawalny od razu ale zauważ, że napisałeś tylko o tym mi.in. że ciężko wkręcić silnik wyżej niż 2000 obrotów i podałeś, że nie dało się nim ruszyć i przy tym kopcił ale gdybyś napisał, że...
Do otwierania klapy są specjalne siłowniki. Taki siłownik ma powrót do stanu wyjścia. Zwykły slave otworzy ale będzie cały czas otwarty,trzeba by podać mu odwrotnie zasilanie żeby zamknął. Dedykowany jak i każdy inny podłączamy tak samo. Na jeden przewód podajemy masę z auta,na drugi plus z przycisku chwilowego/impulsowego,na ten włącznik podajemy plus...
Od sprawdzenia stanu przewodów w przelotce klapy. Jeśli ok. to przytarty siłownik (mniej prawdopodobne, ale na to też jest rada).
Chodzi tu o otwieranie klap które jest realizowane porzez dźwignię w kabinie kierowcy a także o klapy które po przekręceniu kluczyka w ich zamku odskakują. Daje to możliwość otwierania bagażnika bez wchodzenia do samochodu lub bez konieczności używania kluczyka.Dorzucamy przekaźnik oraz mocny siłownik.Impuls z dodatkowego kanału pobudza siłownik który...
Na próbę podłącz zamiast siłownika 21W żarówkę i przetestuj czy za każdym razem świeci się tak samo intensywnie, w ten sposób sprawdzisz czy sterownik daje prawidłowy sygnał. Wtedy wykluczysz albo problem z siłownikiem albo coś w instalacji
Raczej ta druga opcja. Biały podłącz do kanału dodatkowego, niebieski do siłownika klapy, zielony siłownika do zielonego wszystkich siłowników. Efekt będzie taki, że zamykają się drzwi i klapa, a klapa otwiera się kanałem dodatkowym.
Tu masz taki zamek, gdzie widać, jak to ma być złożone. Tylko siłownik jest odpięty. http://obrazki.elektroda.pl/4583362200_1... Popatrz, czy da się złożyć i poskręcać. A jak nie, to wymiana.
Oczywiście, że można. Wystarczy, że z tego przycisku wysterujesz sobie przekaźnik, który uruchomi siłownik zamka. W wersji najprostszej, to po prostu przycisk połączony z przekaźnikiem. W wersji "zaawansowanej" między przycisk a siłownik montujesz jeszcze jakiś układ ograniczający długość trwania impulsu.
Podłącz żarówkę np postojowych i zobacz czy świeci.Tak możesz podać napięcie na silniczek.Ja bym obstawiał dalej przerwany kabel w przelotce.
Witam, mam problem z podłączeniem siłownika tylnej klapy, głównym problemem jest wydajność sterownika centralnego zamka, która wynosi tylko 250(lub 350)mA, i zwykły samochodowy przekaźnik potrzebuje więcej... Podłączyłem taki mniejszy do druku, który jest wystarczający, ale przy drganiach samochodu (dołkach) robi się zwarcie.. CO zrobić w tej sytuacji?
Może pasować: 06B133619A lub 06B133619D. To jest siłownik podciśnienia a nie zawór. Do niego są zestawy naprawcze: 058198619A oraz membrana - Allegro, nr aukcji 8132904642 Siłowniki są podobne w silnikach: 1.6, 1.8, 2.0 Po usunięciu klapek możesz stracić na przyśpieszeniu i elastyczności. Na Aliexpress można to dostać za niespełna 30$. Sprawdź jaki...
Witam Mam problem z siłownikiem klapy tylnej otwieranym ze środka auta. Podłączyłem ten siłownik i po naciśnięciu przycisku na przewodzie do siłownika jest prąd, siłownik oczywiście jest zmasowany,ale mimo to nie działa.W wiązce do klapy jest jeszcze trzy przewody ale nie wiem od czego one są.Proszę o podpowiedz.
Witam wszystkich Chcę wygładzic tylna klape w moim opelku.Zostaje tylko problem z otwieraniem.Myślę o siłowniku zamontowanym na klapie i przycisku w środku.Mam tylko problem jakii siłownik dobrac i jak to wszystko podłączyc. Prosił bym o pomoc
siłownik klapy elektrycznej odblokować siłownik klapy siłownik klapy astra
podlaczenie radia schemat niska wydajność klimatyzacji skrót oznaczenie czujnik
zadania obwody elektryczne proste obwody elektryczne
Odtwarzacz DVD Regent sam się wyłącza - przyczyny i rozwiązania Jak włączyć licznik kilometrów w Renault Megane?