Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
to wcale nie jest takie śmieszne i proste, bo tak naprawdę to skok mechanizmu w zamku ma około 1cm a siłownik ma około 2 cm skoku więc jeżeli jest to siłownik master to może być kłopot z wyłącznikami krańcowymi (nie dojdzie do końcowej pozycji bo przytrzyma i ograniczy jego ruch krótki skok zamka, a przecież zamek połączony jest na sztywnym cięgnie...
Rozbierz drzwi kierowcy, będzie wtedy wiadomo co tam siedzi-fabryka czy dokładka.Na pewno jest tam siłownik typu master.
Do sprawdzenia wiązki w drzwiach i siłownik (lub dwa) "master", czy to centralny fabryczny czy uniwersalny ?
Przyczyn może być kilka włącznie z naturalnym zużyciem,jeśli chcesz mieć możliwość sterowania drzwiami od strony pasażera musisz kupić siłownik typu master czyli sterujący.
Podpiąłem siłownik do "mastera" z zestawu. Wszystko działa jak należy :) Temat można zamknąć.
Po co ta filozofia.Jest tak jak pisze kolega 5150 (dziwny nick) i albo dorzucasz tam slave'a lub wsadzasz mastera.Co jest lepszym rozwiązaniem bo są tam wszystkie przewody.Wiem bo tak robiłem w samochodzie brata.Master i po kłopocie.
Musisz zaczac od bezpiecznika c.z. ,przy uszkodzeniu ktoregos silownika cos by i tak dzialalo.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Witam. Potrzebuję połączyć centralny zamek (Scorpio) z alarmem Steeli Men. wykorzystując zarówno centralkę alarmu jak i centralkę zamka . Chcę mieć możliwość zamykania drzwi zarówno kluczykiem od kierowcy (wykorzystanie siłownika master) jak i pilotem alarmu. Na razie mam dwie opcje: 1) zamykam i otwieram pilotem (obie strony samochodu) - kluczykiem...
Przecież to TYLNE drzwi, wiec gdzie tam przełącznik mastera? Skoro dostałeś się do przelotki, to rozłącz siłownik i próbuj go wysterować samemu. I będziesz mieć odpowiedź, czy problem w aucie, czy w drzwiach.
Witam Tego nie da się konkretnie opisać. Przyczyny moą być najmniej dwie .Pierwsza jak już kolega napisał mikro w samym siłowniku a druga to w sterowniku zamka centralnego czasami siada mikroprzekażnik i dlatego też może tak się dziać.Przewody jest najlepiej przedzwonić ,alepowinieneś je centralnie wymienić i nie bawić w wymienianie pojedynczych przewodów...
spowodowane tym, że system wyczuwa za duży opór ze strony jakiegoś elementu i po prostu cofa zamknięcie. Zaciera się siłownik lub cięgno. Sterownik interpretuje to jako otwarcie z kluczyka. Parę razy w roku wypada użyć kluczyka do rozruszania wkładki i siłownika. Poczytaj jak działa siłownik master.
witam czy 2 silowniki master beda pracowac tylko na przekaznikach tz tylko na top27
Tak jest to możliwe nie wiem czy u ciebie sterownik centralnego zamka jest w alarmie czy jako oddzielny moduł.Jeśli jest to oddzielny moduł to przewody sterujące są przy masterze Jest to siłownik z pięcioma przewodami zamontowany od strony kierowcy jest tam dwa przewody zasilające siłownik i trzy przewody do sterowania.Musisz skorzystać z tych przewodów...
Większość centralek uniwersalnych podaje tylko chwilowo zasilanie na siłownik mimo, że ciągle dostają masę na otwarcie/zamknięcie (tak działa siłownik master)więc o to nie musisz się martwić. Rzuć hasło w dziale alarmów, chłopaki pewnie znajdą na to radę
ZAKłADAłEM NIE DO JEDNEGO AUTA I DZIAłA.
Zakładam, że to siłownik typu master ( 5-cio przewodowy ). Jeżeli tak, to sprawdź, czy działa w nim przełącznik.
Uszkodzony siłownik "master"?
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Witam. Problem jest taki. Pozostał mi jeden siłownik master. W tylnych drzwiach mojego golfa posiadam zepsuty slave. Po zamontowaniu tego mastera pod te same kolory co był slave siłownik działa na odwrót.Po zamianie tych kabli na odwrót to samo.Jak to podpiąć?
Opieram się raczej na przypuszczeniu. Nie jestem mocny w alarmach samochodowych i dlatego pytam. W takim razie jak działa siłownik master- jest wyzwalany 1s impulsami masy bo takowe wysyła moja centralka?
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Taka podpowiedź, bo nie rozbierałem tego zamka: może siłownik jest jak master i ma w sobie wbudowany mikro-styk.
Rozumiem, podłączę się w tę wiązkę. Chciałem tylko aby wszystko było w jednym miejscu. Siłowniki master mam dwa z przodu, z tyłu slave. Rozumiem że może nie być żadnego sterownika i pozostałe siłowniki sterowane są przez przekaźnik ze siłowników master? Dlatego właśnie pytałem jak działa zamek, chociaż wszedzie znajdowałem informacje że sterownik jest...
Drugi przewod do silownika i chyba dwa przewody od krancowek (wyglada ze to master).
Przecież podłączenie jest takie samo, jak w drugich drzwiach. Sprawdź, co się dzieje na przewodach sterujących z tego mastera. Czy jest dobrze dopięta masa (do czarnego), czy pojawia się ona na brązowym i białym w zależności od położenia siłownika. Podaj ręcznie masę na brązowy i biały na przewody w drzwiach (zasymuluj prace siłownika) i sprawdź, czy...
Najlepirj wymienić siłownik> Nie ma sensu grzebać w siłowniku gdyż są one najczęściej klejone lub nitowane. A koszt uniwersalnego mastera to ok 18 zł.
Dziękuje wszystkim. Podłączone jako slave wg schematu nr 4. Działa!
Pytanie podstawowe bo nie wiem czy mnie dobrze zrozumiałeś, czy w tech chwili działa centralny zamek jak zamykasz drzwi z siłownikiem master kluczykiem ? Jeśli działa to spróbuj podłączyć przewód biały i biało czarny do masy a żółty i żółto czarny zostaw pod brązowym i białym i musi zadziałać skoro działa zamykanie z kluczyka. Oczywiście stary sterownik...
Na 99% żle podpiełeś kable. Jeden siłownik inaczej sie zachowuje jak dwa połączone.Master ma przełącznik a ty próbowałeś zwykły cytuję: "Najpierw podłączyłem się do wiązki, którą odłączyłem z mastera, żeby sprawdzić czy urządzonko, które kupiłem działa." Musisz znależć styki sterujące w masterze a nie te które załanczają drugi siłownik.Możesz sprawdzić...
Witam Trochę późna odpowiedz ale lepiej później niż wcale. Nigdy bym nie pomyślał że będę musiał rozbebeszyć całą lewą tapicerkę boczku z tyłu (żeby schować tam sterownik centralnego i przekaźnik szyby drzwi kierowcy). Oryginalny sterownik padł z powodu uszkodzonego siłownika drzwi kierowcy (zwarcie) zastąpiłem siłownik standardowym masterem. Oryginalny...
Silownik master w drzwi kierowcy i powinno działać.
Z tego co widzę, to chyba sprzedawcy zabrakło modułów zamka centralnego. Wiązka i siłowniki dopasowane na siłę do sterownika. Siłownik master nie jest obsługiwany (nie działa sterowanie zamkiem za pomocą kluczyka w drzwiach). Moduły zamka centralnego posiadają wyjścia 5-co przewodowe do siłowników. Jeśli w komplecie jest chociaż jeden siłownik 5-co...
Jest to Ibiza z 1997 roku z silnikiem 1.0 z orginalnym centralnym zamkiem sterowanym pneumatycznie, pilot w kluczyku wyprodukowany przez Simensa.Cetralny działa tylko gdy wciskam dzwignie blokady zamka na drzwiach kierowcy tam gdzie znajduje się siłownik master.
Ja się zastanowiłem.Norbert.S napisał,że mu zamyka WSZYSTKIE więc napisałem tak.A do wersji ANGIELSKIEJ jeśli już nie ma siłownika to w prawych drzwiach.Bo jeśli nie kojarzysz to angole mają kierownice z prawej strony więc kierowca wchodzi i siłą rzeczy do samochodu z prawej strony.A siłownik może być zwykły master.Czarny pod stałą masę,brązowy i biały...
Przeczyściłem płytkę, jednak bez efektu. Problem rozwiązałem zamieniając połączenie przewodów położenia, brązowy z białym w masterze kierowcy. Wszystko działa teraz poprawnie. Dzięki mimo wszystko za podpowiedzi.
Witam.Siłownik centralnego zamka nie otwiera z kluczyka.Wymontowałem go (siłownik "master") i sprawdziłem przesuwając ręką, no i faktycznie - wciskając siłownik zamyka zaś wyciągając, nic się nie dzieje, ale słychac pstryknięcie w siłowniku.Chciałbym go otworzyc, tylko nie wiem jak.Zanim go popsuję może ktoś mi podpowie jak to zrobic, czy w ogóle jest...
Pisząc góra - dół miałem na myśli strzałki na obrazku. Jak to działa w rzeczywistości - sprawdzisz empirycznie. Wysuwanie łańcucha powoduje uchylenie okna. Czyli strzałka w dół pasuje.
Witam, Renault Master 4 - 2021 r. Nie działa obieg zamknięty klimatyzacji manualnej. Siłownik sprawny, brak napięcia na kostce zasilającej. Po naciśnięciu włącznika zapala się dioda sygnalizująca zamknięcie, ale nic się z siłownikiem nie dzieje. Dziwne jest to, że po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka miga dioda zamknięcia obiegu. Gdzie szukać usterki?...
Dziękuję, ale w dalszym ciagu brama nie działa. Wykonawca stwierdził, że peknieta śruba, to nie jego wina i nie będzie naprawiał. Niestety trafiłam na partacza i tyle. Pozdrawiam
Witam ponownie forumowiczów , dalej się męczę z tą cytryną. Przekaźniki dobre, bezpieczniki i okablowanie też. Słychać tylko tyknięcie w każdych drzwiach i dalej nic. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? Jeszcze pytanko. Czy przy walniętym siłowniku master żadne drzwi się nie otworzą? Jak sprawdzić mastera? Master steruje resztą siłowników. Jeżeli...
Zobaczyłem dopiero na allegro, że istnieje rozróżnienie pomiędzy siłownikami master i slave, a ja niestety kupiłem master. Orientuje się ktoś, czy wykorzystując siłownik typu slave, nie miałbym potrzeby stosowania przekaźnika? Na jakiej zasadzie działa taki siłownik?
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
Sprawdziłeś jak podasz mase raz na biały przewód ,a potem na brązowy od siłownika master ten z pięcioma przewodami czy wtedy działa zamykanie i otwieranie
No tak. I ja nie mówię o siłowniku slave, gdzie dzieje się tak, jak piszesz... Cały czas mówimy o siłowniku MASTER. Przynajmniej ja mówię... Master ma te same funkcje co slave (nie wliczając mastera z daewoo tico, ale to inna historia :P ), a dodatkowo ma 3 przewody doprowadzone do styków, które informują centralkę, czy drzwi są zamknięte, czy otwarte.
Ten alarm to Langeford w wersji pod Opla. Zamek centralny zapewne dokładany i problem tkwi w regulacji siłownika master (switch). To, że zamek działa na dużym przycisku, to zwykły zbieg okoliczności. Duży przycisk, to włączanie z potwierdzeniem syreną, mały to włączanie bez dźwięku.
Więc master na trzech przewodach sygnałowych przełącza z COM plus albo masę między pozostałymi przewodami (pewnie jest styk NO i NC). Może kupie jeszcze jeden siłownik master zamontuje go w drzwiach np. lewych tylnych, podłącze tylko zasilanie silnika do centrali a dwa sygnałowe wykorzystam do podania sygnału na bagażnik? Ewentualnie krańcówka przemysłowa...
dziać siłownik master siłownik uniwersalny siłownik master
długi kabel głośników linki filmy wielozawór tomasetto regulacja
analizator widma samsung galaxy
Haier V12997F05100101AD – gdzie kupić moduł inwertera do pompy, zamienniki, kompatybilność Peugeot Boxer – wyskakujący 1 bieg, synchronizator, linki, naprawa skrzyni