Sądząc z dźwięku i zachowania to są wytarte zęby w siłowniku.
musisz opuścić lub poniesc troche siłownik master(5 kabli). alarm otwiera zamek, ale siłownik master nie podnosi sie do konca i zamyka zamek
od silownikow wychodza mi przewody niebieski i zielony to który podlaczyć do białego ? Podepnij obojętnie, jak będzie źle to zamienisz, nie wiemy jak masz zamontowane siłowniki. Nic się nie stanie najwyżej pod guzikiem zamykania będzie otwieranie wtedy zamienisz przewody.
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
U mnie zaniedział mikroprzełšcznik w sterowniku master. Otwierał ale nie zamykał.
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Nie będzie to prawdziwy centralny, bo bez siłowników master, nie będzie reagował na zamykanie/otwieranie z kluczyka/rygla, jedynie z pilota będą się otwierały/zamykały oboje drzwi... chyba, że jednak masz tam centralny zamek, tylko bez sterownia z pilota (do takich właśnie aut służy ten sterownik).
Niektórzy twierdzą ,że potrzebny jest jakiś "siłownik slave" Dokładnie to chodzi ci o Master??. siłownik slave Nie koniecznie ale przydatny. Do otwierania pilotem nie zauważalny ale jak już otwierasz z kluczyka od strony kierowcy co znajduje się siłownik Master (Pan) to otwierają/zamykają ci się wszystkie drzwi przy siłowniku slave "sługa" otworzą...
Witam! Prawdopodobnie siłownik Master nie otwiera Ci się do końca i ponownie zwiera zamykanie. Ja bym rozebrał to i zobaczył, albo odłączył i zaobserwował co się dzieje.
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
Było, było, też tak miałem... Ale norbetr.s. ma rację, że to tylko jeden procent na 99%.
może masz pomylone przewody od siłowników(zamykanie ,otwieranie)spróbuj je zamienić.Tez kiedys miałem z tym problem(centralka z funkcją alarmu)po zamknieciu drzwi z pilota po kilku sekundach sie otwierały same:)Może siłownik master szwankuje!
Sprawdź siłownik "MASTER".
Jeśli tylko są przekaźniki to możesz od razu sterować siłowniki. Jednak będzie to tylko starowanie z pilota. Brak centralki zamka centralnego będzie skutkował tym, że jak będziesz otwierał auto kluczem z drzwi kierowcy, gdzie zwykle montuje się siłownik typu master, pozostałe drzwi nie będą otwierane. Ale przecież będziesz zawsze używał pilota.
Owszem, ale przestanie wtedy działać sterowanie z kluczyka "masterem". O ile dobrze zrozumiałem intencje autora, to podkreślał tutaj : Generalnie chodzi mi o podłączenie siłowników żeby master otwierał/zamykał. Jeżeli autorowi nie zależy na otwieraniu kluczykiem w drzwiach, to wtedy jak najbardziej można usunąć starą centralkę i podłączyć wg. schematu:sterowanie...
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
Mam problem z zaprogramowaniem bramy z siłownikami master 600 i sterownikiem Starg4 28, zaprogramowałem ale przy zamknięciu po minucie zaczęła sama się otwierać. Zacząłem programować i teraz otwiera się do połowy i zamyka. Proszę Was o podpowiedzi jak mam zaprogramować?
To zależy jakiego typu jest ten siłownik master czy slave. Posprawdzałeś krańcówki, działają prawidłowo? Czy z pilota wszystko jest ok?
Więc tak niebieski jest otwieranie +12V impuls (w spoczynku masa) zielony jest zamykanie +12V impuls (w spoczynku masa) brązowy jest do siłownika master ( przy otwieraniu) -12V impuls (w spoczynku +12V) biały jest do siłownika master (przy zamykaniu) -12V impuls (w spoczynku +12V) kolejne biały i brązowy to kierunkowskazy. Pytanie czy mogę wykorzystać...
Witam wszystkich. mam problem z podłączeniem centrali centralnego w swoim samochodzię. Kupiłem centralkę BLOW S60 gdyż stara odmówiła posłuszeństwa. niestety nie wiem jak podłączyć sterowanie z Alarmu(tak aby centralka dostawała sygnał z alarmu do zamknięcia lub otwarcia samochodu) oraz siłownika master(do otwierania samochodu z kluczyka). dołączam...
Są centralne zamki na pilota na allegro - 50 zł około. Kwestia wlutowania się pod siłownik master.
Sprawdź krancówki, odłącz siłownik lub siłowniki "master"
Sprawdź połączenia elektryczne przekaźnika centralnego zamka i siłownika master.
A czy przypadkiem przy wychodzeniu nie masz zamkniętych drzwi? Sądzę że styki w siłowniku master robią problem. Ile drzwi ma siłownik master?
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Witam jesli kolega niema wogóle centralnego zamka to musisz kupić cztery siłowniki wtym jeden master aby można było otwierać auto kluczykiem lub dwa mastery i dwa normalne siłowniki master ma 5 przewodów a normalny 2 przewody . Pozdrawiam 73!
Napisz jakie to auto, jeżeli jesteś w stanie to napisz czy są to siłowniki fabryczne czy uiwersalne dokładane. Ewentualnie opisz kolory przewodów wychodzących z siłownika. Sterowanie z mastera odbywa się na 2 przewodach w taki sposób że na jednym podczas zamykania pojawia się np.masa(gdy centralka sterowana jest masą) a na drugim zanika, a przy otwieraniu...
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
A które to są te siłowniki master? i gdzie one się znajdują?
Podłączyłem tak jak narysowałeś i dodatkowy siłownik działa, otwiera się po przytrzymaniu 2 kanału przycisku i zamyka się po wciśnięciu klawisza "zamknij" ale Pozostałe siłowniki otwierają się poprawnie lecz nie zamykają się a siłownik "Master" nie reaguje na manualne otwieranie i zamykanie. Dodam tylko (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie) że kabel...
Mam problem z zaprogramowaniem bramy z siłownikami master 220 i sterownikiem Starg4 28 podczas programowania otwiera tylko jedno skrzydło drugie nie chce ruszyć. Obydwa siłowniki są sprawne gdyż było to sprawdzane podłączając zamieniając piny. Może ktoś wie w czym tkwi problem prosiłbym o pomoc.
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
Nie wykluczone że uwalony może być któryś z siłowników (master).
A tak na marginesie, to czy istnieje jakiś prosty schemat takiego sterownika centralnego zamka?? Bo może po prostu bym zrobił nowy sterownik, który będzie miał tylko za zadanie zamykanie i otwieranie drzwi po podaniu sygnału od siłownika (mastera).
Wszystko fajnie tylko ze sterownik który kupiłem nie ma funkcji podawania masy do sterownika zamka centralnego tylko sam jest sterownikiem zamka centralnego ma wyjscie na siłownik master oraz wejscia ze sterownika(alarmu) do otwierania tych siłowników.
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
Zamek pewnie dokładany, więc regulacja siłownika master.
Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Ile masz siłowników sterujących "master". Rozumiem że 2 szt, skoro otwierasz od strony pasażera, a skoro otwierasz z tej strony tzn. że nie otworzysz od strony kierowcy. Jeśli tak to masz uszkodzony siłownik master w drzwiach kierowcy. Oczywiście ten wywód jest trafny jeśli masz faktycznie taki układ. Jeśli masz inny to opisz szczegółowo.
Strownie siłowników i przełącznik w masterze to dwie różne sprawy. Sterowanie daje impulsy pod wpływem których siłownik otwiera i zamyka drzwi.A przełącznik w masterz daje informację do centrali o otwieraniu/zamykaniu drzwi. Działa to tak: centralka alarmu wysyła impulsy masy do sterownika centralnego zamka. Impulsy te mogą trwać rzeczone 1,5 sekundy....
Acha,no chyba że tak,dziś już tego nie sprawdzę bo wybudowałm specjalnie sterownik żeby go sprawdzić w domu,bo pisałeś żeby ustawic na tes diody i sprawdzać,myślałem że bez zasilania :) Ale jutro postaram sie to sprawdzić A czy jest jakaś szansa żeby sterowac z pilota teżprawymi drzwiami ? Zamykanie bym ogarnoł,bo wystarczy na przewod 99-102 podać mase...
Wyjścia blokujące służa do uniemożliwienia rozbrojenia alarmu poprzez np. rozbicie szyby i wyciągnięcie słupka od zamka, czy też wejście do srodka i otwarcie centralnego od wewnatrz. Podpina je się w wyjście z siłownika master odpowiedzialne za otwieranie zamka z kluczyka lub na włącznik montowany na wkładce zamka w niektórych samochodach odpowiadajacy...
Tak, ale w tej Astrze masa z mastera leci bezpośrednio z siłownika do sterownika.
Hmm. Czyli gfybym zastosował zamiast slave,a - master to jak by wygladalo jego podłaczenie do oryginalnej kostki switcha ? (Do drzwi nie ma doprowadzonych dodatkowych kabli, siłownik fabryczny jest podpinany pod tą samą kostkę co switch). Które z wyprowadzeń msstera to jest switch i czy przy mechanicznym poruszaniu siłownika master będzie uruchamiany...
Jeżeli chodzi o sterowanie z kluczyka. Czy chodzi o otwieranie kluczem (mechaniczne otwieranie zamka) i sterowanie centralnego? Jeżeli tak to nie ma czegoś takiego. Otwierają się tylko drzwi kierowcy i nie otwierają się pozostałe (nie ma siłownika typu master). Trzeba kliknąć podczerwienią i wtedy otwierają się wszystkie.
110 - czy tak się działo od dawna ? Spróbuj odłączyć w siłowniku master krańcówkę do otwierania centralnego i zobacz czy dalej będziesz miał ten efekt. Możliwe, że musisz siłownik wyregulować - zamyka zamek ale krańcówka nie przełacza się właściwie i .... zamek zostaje otwarty jakbyś kluczem przekrecał. Powodzenia ! P.S. ... jakbyś używał znaków interpunkcyjnych...
Da się użyć siłownika master zamiast slave? Mam założoną centralkę z alle. Zawsze miałem w drzwiach zamontowany slave. W przesyłce wysłali mi master. Mogę go po prostu podmienić? Jeżeli tak to jak go podłączyć, jest tam 5 kabli. Do slave są dwa. Chodzi tylko o otwieranie i zamykanie.
mogę go np wyrzucić i wpiąć drugi uniwersalny sterownik żeby tylko otwierał z kluczyka ? Tak należy zrobić brązowy i biały kabel idący z grubszą wiązką razem od siłownika mastera to one sterują zamykaniem i otwieraniem Tak Nową centralkę należy skonfigurować aby podawała impulsy masy masa - otwórz masa - zamknij
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
z tego co wiem to był dołożony siłownik i podłączony pod alarm bo sa jakieś faktury za taką usługę. Dzięki za pomoc. Dzisiaj obczaiłem że jednak alarm zamyka wszystkie oprócz kierowcy i to samo się dzieje z otwieraniem. Czy możliwe że siłownik master jest walnięty i się nie zamyka/otwiera lecz mimo to podaje sygnal na reszte drzwi ? pzdr
Typowe usterki to: 1) pęknięte przewody w dzwiach (na zginaniu) wystarczy że jeden niełączy to niebędzie otwierać lub zamykać. 2) uszkodzony mikrostyk w siłowniku master (główny) Pozdr.
Wstawiłem uniwersalny śmiga bez problemu. Kupiłem siłownik master za 9 zł wlutowałem dwa przewody w instalację w drzwiach - jeden otwiera drugi zamyka i jest oki
Czy wszystkie sterowniki są tak ograniczone jak wspomina pietrii ? Tzn, że mogą działać tylko naprzemiennie?(otwiera, zamyka,otwiera...) Czy tylko ten model jest tak ograniczony? Wystarczy zakupić sterownik który będzie miał osobny przycisk do otwierania i zamykania.
Witam.Siłownik centralnego zamka nie otwiera z kluczyka.Wymontowałem go (siłownik "master") i sprawdziłem przesuwając ręką, no i faktycznie - wciskając siłownik zamyka zaś wyciągając, nic się nie dzieje, ale słychac pstryknięcie w siłowniku.Chciałbym go otworzyc, tylko nie wiem jak.Zanim go popsuję może ktoś mi podpowie jak to zrobic, czy w ogóle jest...
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Pod ostatni, tzn. nr 1, biały i brązowy odpowiednio do mastera i alarmu. tzn. równolegle, zamykanie z alarmu i zamykanie z mastera do brązowego i otwieranie z alarmu i mastera do białego,
Kup zestaw centralnego zamka na dwoje drzwi, będziesz miał w zestawie dwa siłowniki centralkę i wiązkę przewodów. Uniwersalne zestawy sterowane są "zazwyczaj" dwoma minusami. [ podajesz "minus" na wejście A - zamek się zamyka, podajesz "minus" na wejście B - zamek się otwiera]
Zakładałem do Escorta uniwersalne, straszna babranina, szkoda roboty. Przeciąłem pancerz linki, pancerz umocowałem do drzwi aby się nie zszedł. W tą przerwę podpiąłem cięgno siłownika. Nie radzę zakładać mastera gdyż będzie problem z regulacją , otwieranie wszystkich drzwi tylko z alarmu.
hej a czy wiece moze jak napisac w Bascomie zeby dany podprogram wykonał się tylko raz pomimo ze warunek nadal jest spelniony?? Bo myslalem zeby podłączyc to pod siłownik master który podaje mase na otwieranie i zamykanie
Tak centralny jest sterowany z kluczyka tzn. za pomocą siłowników master. Ale chodzi mi o zdalne sterowanie. (otwieranie i zamykanie z pilota, a nie poprzez kręcenie kluczykiem)
Jeśli chciałbyś wykorzystać impulsy do zamykania i otwierania z mastera to do tego masz np. sterownik top 33
Witam, mam centralke alarmu i centralke centralnego zamka jak w temacie. Mój problem jest nastepujący: po podłaczeniu wszystkich przewodów tak jak pokazuje to schemat nie zgadza mi sie jedna rzecz. Otóż zamek centralny jest sterowany z pilota i razem z alarmem chodzi dobrze, zamyka sie i otwiera i jest extra, ale jesli chcę siłownikiem master otowrzyć...
spróbuj dokładnie wyregulowć siłowniki w 2 drzwiach bo to jest najczęstsza przyczyna pracy dwóch masterów
Rozłącz siłownik master tak by zostały tylko wykonawcze kable (tzn do silnika) i wsio będzie wiadomo czy szfankuje siłownik czy centralka.
Witam, posiadam fabryczny centralny zamek i ostatnio wystąpił następujący problem. Przy zamykaniu "master" daje za krótki impuls do pozostałych siłowników, przez co drzwi się nie zamykają. Przy otwieraniu wszystko jest ok. Który element w "masterze" może być za to odpowiedzialny? Z góry dziękuję.
Jeśli masz uniwersalne siłowniki to master - drzwi kierowcy ma 5przewodów niebieski,zielony (impuls otwierania i zamykania siłownika), czarny-masa, biały, brązowy sterowanie przy zamykaniu kluczykiem. slawe - drzwi pasażera 2przewody zielony, niebieski. A możesz wrzucić opis tego sterownika.
Siłownik to nic innego jak silniczek na 12V z przekładnią i listwą zębatą. W zależności od tego jaką dostanie biegunowość napięcia będzie obracał się w lewo lub prawo a tym samym będzie wciągał lub wypychał jakąś dźwignię (pręt ?). Z tą przekładnią jest sprzęgnięty przełącznik, który łączy najczęściej do masy jeden z przewodów dochodzących do centralki....
Niebieski i zielony steruje siłownikami /podaje na przemian + i – otw zamknij na silnik/ Biały brązowy to sterowanie ręczne otwierania i zamykania , po dotknięciu któregoś z nich do masy / czarny / to powinno się otworzyć lub zamknąć . W siłownikach są mikrusy które realizują tę funkcję . Być może źle są wyregulowane siłowniki master
poprostu zdejmnij sterowanie z jednych drzwi bo silowniki pracuja nierowno jak sa podlaczone dwa mastery to zawsze jest taki problem
Witam, mam nastepujący problem. W aucie Fiat Uno moge zamykac drzwi z pilota i z kluczyka. Z pilota zamykają się drzwi i włącza alarm. Problem w tym że jak zamykam drzwi z pilota to zamykają się 3 z 4 drzwi. Nie zamykają sie drzwi kierowcy. Moja diagnoza była taka że siłownik nie ma już siły zamykać/otwierać drzwi. Kupiłem nowy siłownik Master i odłączałem...
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
Sterowanie zamkiem z kluczyka, w sensie jeśli mechanicznie otworzę drzwi, wtedy dźwignę jednego mastera a on powinien dźwignąć pozostałe? I jeśli mam 4 drzwi i z jednej strony 1 master i 1 slave to zielony i niebieski łączę we wszystkich siłownikach razem i biały i brązowy w masterach też razem. I teraz kiedy ruszam 1 masterem to ruszają się też 3 pozostałe...
Panie tzok. Jakoś często podłączam wyjścia ze sterowników radiowych, czy to alarmów RÓWNOLEGLE do siłowników master (właśnie tam, gdzie wchodzą te trzy przewody na których zmieniają się stany w czasie zamykania i otwierania, a nie do silników) i NIC złego się dzieje. Więcej nawet: działa to poprawnie... A schemat który podajesz nie pasuje do tego akurat...
tico i szyby elektryczne?co ty wypisujesz,chyba,że dokładane,prawdopodobnie problem lezy po stronie złego wyregulowania skoku siłownika/ów master,sprawdż to najpierw.
Potrzebujesz sterownik centralnego zamka. Warunek jest taki że siłownik masz master czyli z włącznikiem. Np taki sterownik: http://www.allegro.pl/item740416537_uniw...
Zgadza się. Bo jak podajesz minus na wej. 'otwieranie' ster. centr. zamka a drzwi są otwarte to nic się nie dzieje bo to wej. jest już zwarte do minusa przez przełącznik w siłowniku 'master'. Jesli jednak bezpośrednio magicarem wysterujesz siłowniki to jest jak jest - reagują za każdym razem.
Zamontowałem nowe siłowniki (2szt. - master i slave) i cały czas działają na otwieranie. Próbują się otwierać podczas dawania sygnału masy na kabel otwierania, a także zamykania. Jak działają te siłowniki - podczas otwierania powinny otwierać się na maksa, a podczas zamykania - zamykać maksymalnie (a przynajmniej próbować)? Czy wysuwają się do określonych...
https://obrazki.elektroda.pl/2252445100_... Witam kupiłam kiedyś alarm podobno ma sterowanie zamkiem centralnym Mój samochód Ma sterowanie fabryczne z kluczyka Honda Civic VI 1998 Mam pytanie chciałam tylko żeby ta centrala sterowała mi zamknij otwórzmy pilota z tego alarmu co kupiłam teraz jak zamknę kluczykiem to wszystkie drzwi...
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Nie podpinaj brązowego i białego One służą do sterowania centralki ZAMSTER Do wyłączania zamykania jest stacyjka a nie wyłączniki drzwiowe Jak podasz masę na brązowy lub biały to centralka otworzy lub zamknie - przewody te są do jej sterowania przez siłownik master gdy zamykasz lub otwierasz z kluczyka Jeżeli chcesz by po otwarciu drzwi auto już się...
Czy zostały zachowane właściwe odległości punktów mocowania siłowników względem osi zawiasów? Jeżeli siłownik zamontowany jest zbyt płasko w stosunku do skrzydła bramy na siłownik działa bardzo duża siła. Prawidłowo zamontowany siłownik powinien wykorzystywać większość swojego skoku roboczego ( w tym wypadku jest to 360mm). Jeżeli jest źle zamontowany...
Problem jest bardzo prosty 1. sterowniki od zamków się nie psują albo rzadko i jak wynika z twojego opisu działa jak naciskasz na przekaźniki. 2. częstą przyczyną takiego stanu rzeczy jeżeli nie są to orginalne siłowniki rozregulowanie cięgien to powoduje że jest brak sterowania oraz niepoprawna praca zamek nie chodzi w zakresie pracy siłownika. 3....
Jakie powinno być napięcie idące do siłownika MASTER ? Takie jak instalacji pojazdu (bo nie podałeś w czym to chodzi), ale tylko w momencie zamykania i otwierania, na niebieskim i zielonym przewodzie. Zmienia sie tylko polaryzacja. Pozostałe przewody są od switcha i to pewnie w nim leży problem.
Witam. Jakiś czas temu pojawił się problem z centralnym zamkiem w moim samochodzie. Mam zamontowany typowy central (podobno sterowany masą) firmy LP model urz0221. Przestał on reagować na sygnał zamykania z pilota. Gdy przekręce kluczyk w zamku od strony kierowcy (tam gdzie znajduje się siłownik master) wszystkie drzwi zamykają się i otwierają. Zmierzyłem...
Witam Przyczyną iż zamek otwiera się w 2 sekundzie najczęściej jest zła pozycja siłownika master (to siłownik z pięcioma przewodami) w drzwiach kierowcy, a jeśli są dwa siłowniki master to w przednich drzwiach pasażera(wówczas kluczykiem z obydwuch drzwi zamykają się wszystkie drzwi). Wówczas należy zdjąc tapicerkę drzwi i wyregulować pozycję siłownika....
Podczas jazdy działa tylko funkcja zamykania zamków centralnych po stacyjce - włączasz stacyjke zamykają się, wyłaczasz otwierają się inneggo sposbu nie ma.
Witam Koledzy mam Skodę Octavię I 2000r. w której dołożyłem centralny na cztery drzwi + klapa sterowane razem oraz komfort. Wszystko sterowane z pilotów scyzoryków. Jednakże mam pewien problem - otóż często (szczególnie latem, gdy autko jest mocno nagrzane) są problemy z działaniem centralnego zamka a mianowicie po wciśnięciu przycisku na pilocie, błyskają...
Do otwierania z kluczyka są przewody o tych samych kolorach jednak idące do siłowników typu "master" a Ty pytałeś o te dwa przewody poniżej opisane jako otwieranie/zamykanie? One są do dodatkowego przycisku (np gdy tą chińską centralką zastępuje się oryginalny centralny który fabrycznie wyposażony jest w taki przycisk), dodatkowej radiolinni itd itp,...
O ile dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź, to pilot emituje sygnał (świeci dioda) od razu po włożeniu baterii? Sprawdź mikrostyki w pilocie. Zmierz, czy nie są cały czas zwarte. Drzwi od strony pasażera zazwyczaj nie mają zabudowanego siłownika typu master i nie będą sterować otwieraniem/zamykaniem pozostałych drzwi.
Trzeba zrzucić boczek z tylnych drzwi i zobaczyć jak wygląda kaseta zamka. A drzwiach kierowcy nie łączy switch/ siłownik master, zależy co tam jest.
Witam. Jakieś 9 lat temu, zamontowałem w Astrze uniwersalny centralny zamek. Z tyłu są siłowniki SLAVE, z przodu MASTERy. Oba mastery niedawno zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Nie reagują na przycisk pilota lub/i na zamykanie/otwieranie z kluczyka i sterowanie pozostałymi drzwiami. Wydaje mi się zatem, że prostszej budowy siłowniki slave, są trwalsze....
problem rozwiązałem odpinając kable z siłownika master i pozostawiając tylko niebieski i zielony (slave)
Witam zakupiłem ostatnio i założyłem uniwersalny centralny zamek cyklop c2 i mam pytanie jak go podłączyć aby siłownik master 5 przewodowy w drzwiach kierowcy sterował również innymi siłownikami przy otwarciu samochodu z kluczyka? Dodaję instrukcję od centralki. Aktualnie centralny działa tylko z pilota. A przewody styku z masą w siłowniku master służą...
Problem tkwi w przetartych przewodach między drzwiami a słupkiem od strony kierowcy , sterownik nie odczytuje informacji ze styków siłownika master z drzwi pasażera dlatego sie zamyka i otwiera.
Wyregulować skok siłownika(ów) master, sprawdzić ciągłość przewodów i ich izolację w przelotkach drzwiowych.
W centralce są 2 przekaźniki ze stykami com, no, nc. Przy zamykaniu jest włączany jeden z nich, przy otwieraniu drugi, sprawdź sobie miernikiem, które kable są normalnie zwarte, a które gdy centralka zamyka i otwiera
W Felicji 99r (po liftingu) zamek fabryczny, nie mogę naprawić centralnego zamka. Nie otwiera żadnych drzwi. Uprzednio działał zawsze po przekręceniu kluczyka w drzwiach kierowcy. Po demontażu boczka drzwi kierowcy sprawdziłem siłownik master, po podaniu prądu z innego źródła (zewnętrzny akumulator) otwiera i zamyka. Na przewodzie dochodzącym do siłownika...
Zapewne winne styki w siłowniku master(kierowcy) lub przełamana wiązka wychodząca z drzwi.
Wygląda na to że dokładany bo w lanosach które były sprzedawane w naszych salonach w drzwiach kierowcy nie było siłownika master tylko w zamku zamontowany był przełącznik masy.Często przy złej regulacji długości cięgła domontowanego siłownika master występował ten problem(lub też poluzowaniu mocowania cięgła).
siłownik otwiera master siłownik uniwersalny siłownik master
schemat podłączenia włącznika światła drzwi zmywarki opadają podłączyć niemiecki telefon
Problemy z obiegiem wody w ekspresie Saeco Barista Rezystancja czujnika NTC przy 20°C - jak zmierzyć?