no to musisz dołożyć ten interfejs aby sterować kluczykiem np. nr aukcji 2320565741 lub 2343377569
Czyli dostajesz IMPULSY MASY. Tak jako rzecze ta instrukcja. koniec. Kropka. Potrzebujesz sterownik centralnego. Choćby ten St 1000. I siłowniki podłączasz pod wyjścia (zielony i niebieski) a do wejścia dajesz te przewody oznaczone na instrukcji jako 7 i 8. Równocześnie możesz równolegle do tych przewodów podłączyć wyjścia z siłownika master (brązwoy...
:arrow: piciu85, moim zdaniem powinno wszystko "banglać", zarówno z kluczyka jak i zdalnie, pod warunkiem skonfigurowania zielonego i niebieskiego do pracy z siłownikiem.
Proponuję nie "bawić się" w zakładanie uniwersalnego centralnego do forda ka. Szkoda czasu... Proponuję centralny dedykowany pod Forda np.Mera-Błonie. Koszt ok.200 zł na dwoje drzwi. Pozdrawiam.
To zależy jakiego typu jest ten siłownik master czy slave. Posprawdzałeś krańcówki, działają prawidłowo? Czy z pilota wszystko jest ok?
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Sprobój połączyć te sygnałowe tylko między siłowniki i nigdzie więcej . I podaj napięcie na kable zasilające kierunek zmieniasz zmieniając biegunowość . Jak masz dwa siłowniki to jeden jest master a drugi slave i musi być komunikacja między siłowniki żeby startowały jednocześnie.
Wszystkie jako slave.
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Witam wszystkich. Swgo czasu dostawałem pytania gdzie kupić siłowniki Master (5-przewodów) i Slave (3-przewody) W cenie 0k.16 zł jeszcze są dostępne w KME elektronik Można zamawiać przez internet. Pozdrawiam.
Da się użyć siłownika master zamiast slave? Mam założoną centralkę z alle. Zawsze miałem w drzwiach zamontowany slave. W przesyłce wysłali mi master. Mogę go po prostu podmienić? Jeżeli tak to jak go podłączyć, jest tam 5 kabli. Do slave są dwa. Chodzi tylko o otwieranie i zamykanie.
Rozumiem że chodzi o drzwi kierowcy ? Slave jest z oszczędności - uruchamiając alarm z pilota nie ma znaczenia czy to master czy slave. Reakcja alarmu faktycznie była dziwna-ale spotkałem alarm z czujnikiem przekręcenia zamka kierowcy i jeśli coś miałeś nie wyregulowane to mogło to włączać alarm.
Ok a jaka byłaby różnica gdybym połączył siłowniki MASTER + SLAVE ?( master jest 5 kablowy) Odpowiedni przełącznik, w tym rzecz ze ja nie wiem jaki, nie znam się na tym. Mógłby ktoś podać przykładowy przełącznik?
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Od kierowcy Master a reszta Slave.
Zobaczyłem dopiero na allegro, że istnieje rozróżnienie pomiędzy siłownikami master i slave, a ja niestety kupiłem master. Orientuje się ktoś, czy wykorzystując siłownik typu slave, nie miałbym potrzeby stosowania przekaźnika? Na jakiej zasadzie działa taki siłownik?
Witam. Jakieś 9 lat temu, zamontowałem w Astrze uniwersalny centralny zamek. Z tyłu są siłowniki SLAVE, z przodu MASTERy. Oba mastery niedawno zaczęły odmawiać posłuszeństwa. Nie reagują na przycisk pilota lub/i na zamykanie/otwieranie z kluczyka i sterowanie pozostałymi drzwiami. Wydaje mi się zatem, że prostszej budowy siłowniki slave, są trwalsze....
Witam mam taką proźbe jesli ktoś jest mi w stanie pomóc jakimś schematem takowego sterowika bo mój problem wygląda następująco mam 3 siłowniki 1 master i 2 slave i jak to teraz sterować bo na masterze jest ciągle zwaty kabel w zależnosci cy do góry wysunięty czy do dołu wsunięty i chodzi o układ który będzie przez ok 1,2 sek. dawał prąd na przekaźnik...
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
Napisz dokładnie,jak jest fabrycznie sterowany centralny zamek w Twoim aucie,jeżeli z każdego zamka wychodzą tylko dwa przewody to ciężka sprawa. Jeżeli z fabryczną centralą nie "wypali"proponuję kupić sterownik centralnego zamka i siłownik master-slave ,zmontować go w drzwiach kierowcy,pozostałe siłowniki przepiąć do nowego sterownika,sterownik podłączyć...
czy może mi ktoś wytłumaczyc co to jest master?i slave?
Teoretycznie powinien zostać, ale bez obciążenia w postaci np. zamka może lekko odbić w drugą spowrotem.
Masz dwa rodzaje siłowników: master i slave. W masterach masz wbudowane switche, które przełączają się w zależności od położenia cięgła siłownika. Czasem, w oryginalnych zamkach, te switche znajdują się poza siłownikiem gdzieś w zamku, na jego obudowie(np w daewoo)...
Siłownik zamyka i otwiera zamek czyli działa silniczek, ale jeżeli nie przełącza styków 3 i 4 to jest z nim coś nie tak. Są siłownik master które posiadają styki sterujące i siłowniki slave, które takich styków nie posiadają. Jak zamykasz zamek mechanicznie przekręcając klucz, to siłownik ustawia się w pozycji zamkniętej i styki sterujące są po to żeby...
Największą głupotą jest założenie zwykłego siłownika slave zamiast master. Jak otworzysz samochód, kiedy piloty odmówią posłuszeństwa?
CAME BK 800 przeznaczony jest do pracy intensywnej. FAAC 740 do użytku przydomowego. Jeżeli brama będzie intensywnie użytkowana to CAME BK 800 jeżeli kilka cykli dziennie to CAME BX STRONG. FAAC-a odradzam bo nie posiada synchronizacji. Kolega dominik24 pisze że nie będzie problemu jak jedna brama zamknie się sekundę wcześniej, a co jeżeli jedna brama...
zamówiłem siłownik slave a przysłali mi master (5) przewodowy, da sie coś zrobicz czy musze wymienić na slave?
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
ale jaki siłownik wymieniłeś master czy slave ?
Nie wykorzystasz tylko styków siłownika master (będzie działał normalnie jako slave), bo nie ma w tym sterowniku wejść sterujących zamknij/otwórz
Jak są mastery to zawsze jest sterowanie z klucza.Wszystkie moduły obsługują mastery.Ja bynajmniej się nie spotkałem z innymi.
Aha, a lepiej kupić siłownik slave czy master?
Niektórzy twierdzą ,że potrzebny jest jakiś "siłownik slave" Dokładnie to chodzi ci o Master??. siłownik slave Nie koniecznie ale przydatny. Do otwierania pilotem nie zauważalny ale jak już otwierasz z kluczyka od strony kierowcy co znajduje się siłownik Master (Pan) to otwierają/zamykają ci się wszystkie drzwi przy siłowniku slave "sługa" otworzą...
Czyli: w tym aucie nie ma siłowników typu master, czyli sterujących. Są tylko siłowniki wykonawcze - slave. Możesz dołożyć switcha lub cały siłownik master w drzwiach kierowcy, przeciągnąć trzy przewody i zrobić sterowanie z zamka lub dołożyć jakiś radiosterownik/alarm i zrobić sterowanie z pilota.
Witam Ostatnio kupiłem sobie autko i gdy chciałem obejżeć głośniki w drzwiach zauważyłem, ze posiadam centralny zamek:-). Problem w tym, że nie działa. Sa tylko 2 siłowniki master i slave. Na centralke dochodzi napięcie i gdy wysteruje ją recznie to zamyka i otwiera obydwa siłowniki. Pytanie moje brzmi: Jak sprawdzić siłownik master. Czy na jakis wyjsciach...
W zestawie centralnego zamka są dwa siłowniki, master i slave. Mam w obydwu drzwiach zamki i chciałbym aby oba były typu master. Czy wystarczy zamiast slave'a dać master'a i podłączyć go równolegle z pierwszym master'em ? Dodano po 5 Dodam jeszcze że sterownik centralnego to Terminator
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
zanim dostaniesz odpowiedz,ogłosimy konkurs pt. "A JAKIE TO AUTO,JAKI MODEL JAKI SILNIK I ROK PRODUKCJI",bo wróżki na razie jeszcze nie mamy,główna nagroda siłownik master,drugie miejsce siłownik slave,trzecia nagroda blaszka perforowana do mocowania siłownika......
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
Mam pytanko. Zamówiłem sobie z Allegro Magicara. Prosiłem o przesłanie siłowników typu Master, dostałem Slave (dwa przewody). Ale nie w tym rzecz. Jak podłączyć siłownik master? z tego co wiem ma wiecej kabli (chyba 3 lub 5). Czy ktoś może mi pomóc? W instrukcji nie ma opisu podłaczenia siłownika 3 lub 5 kablowego.
Witam. Kilka dni temu z bliżej nieokreślonych przyczyn rozleciała mi się centralka (sam moduł). Dziś kupiłem Alarm samochodowy o symbolu Y-3018 Peiying. Tutaj jest dostępny schemat jak go podłączyć: [url=http://www.peiying.pl/sites/default... Peiying Y-3018 Jednak niewiele on mi mówi gdyż w mojej...
Podłączyłem tak jak narysowałeś i dodatkowy siłownik działa, otwiera się po przytrzymaniu 2 kanału przycisku i zamyka się po wciśnięciu klawisza "zamknij" ale Pozostałe siłowniki otwierają się poprawnie lecz nie zamykają się a siłownik "Master" nie reaguje na manualne otwieranie i zamykanie. Dodam tylko (nie wiem czy ma to jakieś znaczenie) że kabel...
Czy znalazł Pan rozwiązanie? Czytasz, ale nie rozumiesz. Ogólnie zamek mu zardzewiał, Tobie też mógł. U kumpla się zakurzył w taki sposób, aż i ręcznie nie dał się otworzyć, bo wcisnąć/zamknąć jeszcze tak, a siłownikowi też słabo z tym szło, też zwykle nie miał siły walczyć z takim oporem. 2 przewody do zasilenia a reszta?? Stycznik/i, krańcówka/i...
Witam. Chce zamontowac dodatkowe dwa siłowniki slave do tylnych drzwi w moim Peugeocie 306. Teraz sprawa jest rozwiazana na 1 siłowniku master i jednym slave. centralny jest wraz z alarmem w jednej centralce Silicon Ultimate. Jeszcze nie rozbierałem zadnych drzwi bo wole wiedziec na co sie przygotowac. Wiem tylko ze w drzwiach od kierowcy jak pewnie...
Ok! Sprawdze to dzięki. A możesz mi jeszcze doradzić ?, czy na siłownikach jakoś sie rozpoznaje master/slave? I czy to sam siłownik jest przelącznikiem, zam./otw.czy,jest przy zamku drzwi, przełacznik?. Bo nie pomyślałem aby dokładnie sie przyjżec,przy demontarzu.
Przy zamykaniu i otwieraniu pojawia się napięcie, bo jest czujnik położenia siłownika. Generalnie są 2 typy siłowników: master i slave Slave to goły element wykonawczy: 2 kable idą do niego. W załeżności od tego jak podasz zasilanie i GND albo się wysuwa albo chowa w obudowie. Master (w drzwiach kierowcy) oprócz tych 2 kabli ma jeszcze obwód czujników...
Witam, Zamierzam zainstalować w tym samochodzie centralny zamek (w 4 drzwiach): Komplet 4 siłowników centralnego zamka o sile uciągu 3 kg, centralka, okablowanie; końcówki siłowników obrotowe o 360', bezpieczniki w wiązce, silniczek na licencji japońskiej sprzedawane przez Firmę Corral, SI-3kg Mam pytannia: 1. Czy do oryginalnych zamków w tym samochodzie...
Po co zakłądać drugi zamek jak oryginał jest dobry, masz pewnie uszkodzoną krańcówkę zamykania drzwi (te od światła) albo mikrowyłączniki od zamka (od wkładlki zamka). Czy siłowniki wymianiałeś, czy te kolory przewodów są oryginalne z fiata czy to kolory nowych siłowników. Kupiłeś cały zamek czy tylko sterownika zamka na pilota. Bo BX30 to tylko sterownik...
To na pewno nie to jest przyczyną. Dzisiaj na przykład nawet nie chciał mi zamknąć. Objawy są takie, jakby za słaby był akumulator lub napięcie nie dochodziło do żadnego z siłowników. Po pewnym czasie potrafi na przykład zadziałać siłownik master i slave, ale tylko od drzwi przednich pasażera. Na dzrzwi tylne "brakuje napięcia". Ale sprawdzałem układ...
Siłownik master nie ma zabezpieczeń więc kombinacji będzie tyle samo.
Połączyłem odpowiednio kable i działa. Założone są po prostu siłowniki 4 siłowniki slave. Za jakiś czas pewnie kupię siłownik master do drzwi kierowcy. Podpięcie do kierunkowskazów wziąłem z kostki pythona.
Montuję centralny zamek do opla Tigry z 96r. orginalny same siłowniki,2 mastery do drzwi,jeden siłownik do bagaznika i jeden do wlewu paliwa slave,plus alarm Magicar 440.Mam pytanie :Jak podłączyć siłowniki typu master <5 przewodów i siłownik bagażnika 4 przewody.Z centralki alarmu wychodzi 6 przewodów siłowniki bedą podłączone bezpośrednio do centrali...
Witam, zakupiłem jakiś allegrowy sterownik centralnego zamka + uniwersalne siłowniki drzwi master i slave. Problem mój jest następujący: na schemacie który otrzymałem jest podłączenie bezpośrednio do siłownika ale tylko slave. Chciałbym podłączyć jeszcze master. http://obrazki.elektroda.pl/8241286900_1... Czy jest to możliwe? Czy Ktoś...
Patryk, co prawda alarmy i zamki to nie moja specjalność, ale mam wrażenie że brniesz po omacku, nie wiedząc jak układ działa jesteś na najlepszej drodze do jego zepsucia. Wiesz czym się różni sterownik master od siłownika slave? Tym że działając na siłownik master powodujesz uruchomienie pozostałych rygli. Działając na zamek zamykany siłownikiem slave...
tak chcę zrobić, lecz z tego co oglądałem i czytałem o uniwersalnych sterownikach to nie sterują one siłownikami master a jedynie slave i dlatego przy zamykaniu drzwi od kierowcy za pomocą kluczyka to reszta drzwi się nie zamknie bo sterownik nie otrzyma sygnału od siłownika że jest zamknięty. Chyba, że się mylę to poprawcie mnie.
Oczywiście po uzbrojeniu alarmu. Moim zdaniem dobra rzecz. Co do centralnego zamka to montaż polega za założeniu siłowników w drzwiach auta i połączeniu ich z centralką. Proponuję zdjąc poszycie drzwi i zobaczyć jakie masz możliwości podpięcia siłownika. Z reguły siłownik montuje się przyłączając go do dźwigni kołka ryglującego drzwi. Odsyłam znowu...
nie jestem laikiem , wiec o co chodzi. a z tym master i slave to chyba żart. Poprostu chciałem znać odpowiedz na moje pytanie. Czyli jaki siłownik kupić (5 przewodów czy dwa i czy master i slave) i jak podłączyć ?
Witam, Astra II bez fabrycznego centralnego zamka. Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym uniwersalny komplet siłowników(1) i sterownik noxon(załącznik), W drzwiach kierowcy siłownik master + 3 siłowniki slave. Podłączone wg schematu(2). Zdziwił mnie tylko fakt że każdy z siłowników miał 5 kabli(tak jakby każdy mógł być masterem) ale podpiąłem tylko...
przepraszam, zmieszałem swoje dwa maile ze soba :D mój mail to wilqu5(at)o2.pl dzięki Dodano po 3 Witam to jeszcze raz ja :D bardzo dziękuje za maila z opisem!!!! mam jescze jedno pytanie dotyczące tych siłowników: master lub slave czy te nazwy, czy to chodzi o to że jak mam np zamek na dwoje drzwi i oba mastery to niezależnie w których drzwiach otworze...
dzięki za schemat dużo ułatwił sprawę a więc tak dwa siłowniki 224 jako master oraz siłownik slave 227/228 i wszystko jasne wynika na to że kabla brązowo czerwonego również nie podpinam a Czarno niebieski zewrzeć z czarno żółtym. i powinno hulać a mówisz że brązowego masy w ogóle nie podpinać?? Właśnie tak zrobiłem i coś dalej nie hula słychać przekaźnik...
Witam realizuje projekt sterowania taśmociągiem na który są zamontowane dwie bramki które mają spychać przedmioty do odpowiednich miejsc. Te bramki chodzą na siłownikach z centralnego zamka. Jak zrobić żeby każdy z dwóch siłowników działał osobno bo narazie działają na zasadzie Master Slave. Macie jakieś pomysły?
Witam. Wymontuj siłownik.Otwórz obudowę(uważaj bo niektóre są dodatkowo klejone) i po prostu wszystko wyczyść podegnij styki .powinno pomóc.Pozdrawiam. Grzesiek Wymontować siłownik ale jak. Musiałbym wyjąć zamek, a to nie wygląda na łatwą rzecz. Przeszkadzają cięgna, prowadnice szyby. Ogólnie jak dla mnie masakra. Póki co wymieniłem siłownik slave...
Nie sa identycze lawe od kierowcy master a prawe slave
Z tego co wiem to w Punto MKII centralnym oryginalnym zamkiem zawiaduje BCM. Ta centralka ze zdjęcia jakaś chyba uniwersalna jest - radiowa ale przewody standardowe kolory jak w każdej uniwersalnej. Czerwony - Plus stały czarny masa zielony i granatowy - otwieranie i zamykanie siłownika slave/master brązowy i biały- do sterownika master (w drzwiach...
Zamontowałem nowe siłowniki (2szt. - master i slave) i cały czas działają na otwieranie. Próbują się otwierać podczas dawania sygnału masy na kabel otwierania, a także zamykania. Jak działają te siłowniki - podczas otwierania powinny otwierać się na maksa, a podczas zamykania - zamykać maksymalnie (a przynajmniej próbować)? Czy wysuwają się do określonych...
Pracuję w tej dziedzinie długo i nigdy nie widziałem silownika z dwoma przewodami MASTER, SLAVE. Widziałem natomiast siłowniki 4 przewodowe. 2 przewody to silnik a dwa to przełącznik, tak jak napisał kolega powyżej. Ciekawie jest zrealizowane wyjście COM(wspólny przełącznika) Dwie diody dołączone do wyprowadzeń silnika. Tam zawsze z jednej stronyjest...
Witam:) Właśnie dostałem od Mikołaja taki zamek:):):) Teraz mam pytanko: chciałbym zamontować go w aucie. Mam dwa siłowniki master i dwa slave. W instrukcji jest tylko jak slave podłączyć, więc ciekaw jestem jak podłączyć master, tak aby mieć możliwość otwierania z kluczyka. Plik z instrukcją jaka posiadam jest na stronie: http://www.bowi.com.pl/_0m/sterowanie-za...
Drzwi są zamknięte, pomaga tylko odpiecie silownika z drzwi kierowcy, lecz kable wyglądają na całe, chciałbym też zapytać jaki kupić nowy siłownik slave czy Master? Łatwiej będzie wymienić niż glowkowac co jest z obecnym.
Witam wszystkich, robiłem porządki i znalazłem siłowniki uniwersalne slave (oraz dokupiłem master) oraz moduł sterujący z pilotem. Chciałbym to zamontować do seicento jako centralny zamek. Siłowniki są uniwersalne , moduł (z pilotem) taki jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/3127726200_1... Tu pojawia się problem podłączenia tego......
A ten alarm ma w ogóle możliwość wejścia sygnału sterującego zamkiem z zewnątrz? Bo jeśli nie, to w nowym siłowniku pozostanie ci tylko funkcja slave, a sterowanie pozostanie niewykorzystane.
Problem z uszkodzonym stycznikiem został rozwiązany przez dokupienie siłownika master i zamontowanie go w drzwiach kierowcy (w miejsce siłownika slave). Wszystko śmiga :)
Myślę, że nie jesteśmy tutaj po to żeby się licytować kto ma wiedzę, a komu jej brakuje. Idąc twoim tokiem myślenia kolego mógłbym odpowiedzieć, że nie czytasz moich pytań ze zrozumieniem i nie odpowiadasz dokładnie na mój problem. Ale przecież nie o to chodzi, jestem przekonany że to forum jest po to, żeby sobie nawzajem pomagać, a nie wręcz przeciwnie...
Witam Chce dołozyc do klapy bagaznika centralny zamek elektryczny posiadam centralke z 4 siłownikami(2 master+ 2 slave) i własnie pytanie jak podłaczyc 5 siłownik(slave) w bagazniku czy wystarczy sie wpiac w ktorykolwiek siłownik w tylnych drzwiach i bedzie działac czy nie obciazy to centralki? Pytanie drugie Mam moduł MINISTER ktory słuzy do sterowania...
30 na przekaźniku łączysz razem z 86 i żółtym - zasilasz przekaźnik oraz informujesz alarm o załączeniu stacyjki jeśli masz siłowniki 2 przewodowe to znaczy slave to nie będziesz miał sterowania z kluczyka - tylko pilot alarmu w sterowniku CZ : masz czerwony + , czarny -, niebieski i zielony silnik siłownika, biały i brązowy sterowanie z siłowników...
Wiem, wiem ale tylko w ten sposób działa :/. Jak podłącze do białych przewodów to jest brak reakcji. Oczywiście w siłowniku podłączam pod niebieski i zielony przewód (jedynie w slave) chyba żeby spróbować siłownika master ale co to zmienia
Dostałem sie do siłownika i okazuje sie że jest problem. Siłownik podłączony jest do 2 kabli: zielonego i niebieskiego i co teraz? Czyli mam zamontowane siłowniki Slave a nie Master.amek był montowany z zestawu 2 mastery i 2 slave i zostały mi wtakim razie 2 Mastery których nie zamontował gośc z warszatatu a warsztatu juz nie ma. Czy dużo jest roboty...
Cześć, Kupiłem kilka dni temu sterownik centralnego zamka BLOKER 60 i po przeczytaniu instrukcji, nie mam zielonego pojęcia jak podłączyć to ustrojstwo pod siłowniki w drzwiach. Schemat sterownika https://obrazki.elektroda.pl/4574193400_... Siłowniki master i slave https://obrazki.elektroda.pl/7945790100_... https://obrazki.elektroda.pl/6125770800_...
Super, dzięki za pomoc...Czyli najprościej rozebrać drzwi i sprawdzić czy mam siłownik??a jeśli go nie będzie to mam podłączyć siłownik master czy slave i na co zwrócić uwagę przy zakupie??czy coś jeszcze będzie mi potrzebne do zainstalowania alarmu czy już będę miał wszystko jeśli okaże się że nie mam siłownika i go kupię??zauważyłem że są tam jeszcze...
siłownik w drzwiach kierowcy jest "mechanicznie"(kluczykiem)sterowanym modułem CZ.podłącz przewody fabryczne,wykorzystaj 2 przewody i zamontuj siłownik slave.Niczego nie podpinaj pod oryginał!! Co ty pleciesz,slave jest sterownikiem mech,od kiedy to on ma kable sterujace???Wstawil sterownik i slave,a by miec zamek na pilota. Autor tematu niech sprawdzi,czy...
Witam, Może ktoś z szanownych Państwa będzie miał pomysł o co chodzi. Brama działała bez zarzutu 10 lat ale od jakiegoś czasu mam z nią kłopot. Normalnie sie otwiera , natomiast jest problem z zamykaniem. Siłownik slave zamyka się w moim przypadku jako pierwszy i ten działa bez zastrzeżeń, Problem jest z tym siłownikiem gdzie jest centralka, ten powinien...
Można podłączyć siłowniki bezpośrednio do tej centralki ! Bez obaw :D . Mam instrukcje co prawda od ówczesnego najwyższego modelu tj. concept 60, ale praktycznie w tej materii to to samo. Nie mozna jedynie będzie w 20 (bez interface) sterować siłownikiem typu master (tj. 5-przewodowym) - ale slave będą OK. pozdrawiam commor
Jakieś to może być za mało, rozumiem że instalacja nie jest oryginalna, i problem może być różny w zależności od rodzaju zamontowanego zamka, wcześniej montowano dwa siłowniki master z przodu i 2 slave do tyłu, modne są bo i nieco tańsze 1 master - drzwi kierowcy, reszta slave. Z kluczyka master powinien dać impulsy do centrali (by otworzyć i zamknąć)...
W Fordach siłowniki centralnego tak długo bzyczą, jakby silniczek wykonywał z 10 obrotówo o wiele dłużej niż w przypadku siłowników typu Slave i Master. Jeszcze nierozbierałem tych zamków i niewiem jak to działa bo niemiałem czasu, jak to wszystko zamontuje to opisze wraz z kolorami przewodów. Za wszystkie dobre rady z góry wielkie DZIĘKI!!!
Potrzebuje pomocy. Kupiłem autoalarm CYKLOP i do tego uniwersalne 3 siłowniki slave i 1 master. Nie wiem jak podłączyć siłownik master do w.w autoalarmu. Oczywiście zielony i niebieski kabel tak jak pozostałych siłownikach wiem ale zostają jeszcze 3 (czarny, brązowy i biały) pod które przewody je podłączyć.
Si kolego norberto. Ale tu mój dylemat czy to fucktycznie jest wina siłownika że ten mój nieszczęsny centralny szwankuje. Czy to normalne że ten mały przełączniczek jest zwarty na wszystkich trzech przewodach i w obu pozycjach? Chiba nie. potrzebuję konkretnej odpowiedzi od fachowca. Dodano po 1 Sorka za to słowo na F Dodano po 1 Jeśli to wina Mastera...
problem rozwiązałem odpinając kable z siłownika master i pozostawiając tylko niebieski i zielony (slave)
Kolory się zgadzać nie będą raczej na pewno. Siłowniki z reguły sa dwuprzewodowe (slave) i pięcioprzewodowe (master). Czasami master może być rozłożony na dwa osobne bloki: siłownik i przełącznik. Ale siłowniki powinny dać sie podłączyć bez problemu. No, chyba że masz pneumatyczny system, to wtedy zupełnie co innego.
Mam pytanie dotyczące samochodu Daewoo Matiz. Chciał bym do fabrycznego centralnego zamka założyć sterowanie z pilota. I tu moje pytanie. Jak zbudowany jest ten centralny zamek? Jedni piszą że nie ma on żadnej centralki, inni że jedna jest. A jeśli jest to gdzie jest umieszczony? I jeszcze problem siłownika w drzwiach kierowcy. W kilku tematach znalazłem...
Te dwa przewody nie są czasem od zamykania i otwierania zamka od wewnętrznego przycisku ( zamknij - otwieraj ). Myślę że, przewód z drzwi kierowcy jest bardziej prawidłowy..........Pozdrawiam. Nie, nie są bo te auta nie posiadały takiego przycisku, zamykanie od środka realizuje sie hebelkiem kierowcy który ma siłownik master, pozostałe to slave, te...
Podłączę się do tematu zadając jedno krótkie pytanie: zamówiłem dwa siłowniki slave , żeby założyć do tylnych drzwi. Zamiast nich dostałem dwa mastery . Czy można je zastosować tak jak slave'y - tzn. wykorzystać tylko zielony i niebieski a resztę uciąć? Innymi słowy: czy master może robić za slave'a?
A takie pytanko jeszcze. Bo chce zastosować siłownik z zamka centralnego aby wypychały mi na taśmę przedmiot. W sensie bedzie to działać tak: -będą dwa siłowniki: 1) pierwszy sie zamknie(wsunie), przedmiot zleci na podkładkę,potem się otworzy(zablokuje,aby kolejny przedmiot nie zleciał), 2) drugi siłownik go wypchnie na taśmę. Chodzi mi o sterowanie...
Hmm. Czyli gfybym zastosował zamiast slave,a - master to jak by wygladalo jego podłaczenie do oryginalnej kostki switcha ? (Do drzwi nie ma doprowadzonych dodatkowych kabli, siłownik fabryczny jest podpinany pod tą samą kostkę co switch). Które z wyprowadzeń msstera to jest switch i czy przy mechanicznym poruszaniu siłownika master będzie uruchamiany...
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Hmm nie wiem jak to napisać ale właśnie w tym alarmie jest tak to zrobione że jakby impuls masy był cały czas na tych przewodach tylko na sekundę na jednym zanika lub na drugim. Kiedyś jak już montowałem taki alarm w innym aucie na uniwersalnych siłownikach sterowanych z tego alarmu to np nie działał centralny z rygli lub z kluczyka jedynie z pilota...
(J)Rover tam moj mechanik zwykl byl mawiac... :D a problemem jest to ze mam juz zalozony i wyregulowany master wiec musialbym kupic slave, wymontowac mastera, zamontowac slave, wyregulowac go... a to troche wiecej niz samo podpiecie mastera... len jestem z natury... :D
Witam !! Tak, da się ale po co możliwość otwarcia całego auta z bagażnika? Ja bym dał slave do bagażnika. Pozdr. Daniel
odkopuję temat :) Kupiłem niedawno alarm Exus v10, zabrałem się za instalację tego alarmu ale pojawiły się u mnie pewne wątpliwości co do działania sterownika zamka centralnego. Mam w drzwiach kierowcy siłownik MASTER a reszta SLAVE w 3 drzwiach. Do zamka centralnego mam centralkę, oddzielny moduł. W momencie kiedy podepnę (wg schematu w instrukcji)...
ty chyba nie umiesz czytać,popatrz wyżej co napisałem ja i kzaw......top27-slave[tylko silniki],top33-mastery[sterowanie z kluczyka]
Tylko slave-przełacznik sterujacy zostaje fabryczny,nie trzeba nic regulowac pozatym ze sterwanie jest takie ze musi zginac masa i pojawić się na drugim czyli zwykły master nie zadziała
siłownik zamek master slave toshiba master slave listwa master slave
nowego woluminu volvo silnika vectra błędy komputera
trabant schemat zablokowany telefon
Lokalizacja przekaźnika wycieraczek Skoda Fabia I Jak podłączyć czujnik ruchu OR-CR-208 do oświetlenia?