Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy,albo coś go blokuje albo sam się zacina.
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
Serwomechanizmy są bardzo mocne, standardowo mają obrót 60° lub 90°, przy szerokości impulsu od 1-2 ms. Jednak można je sterować impulsami od 0,5 ms do nawet 3 ms. Wtedy mają kąt obrotu 170°, lub nawet 270°. Myślę, że nie ma potrzeby abym opisywał jak one działają. Poczytaj w internecie o tym, jest tego bardzo dużo. Np. tu: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Może lepiej pod siłownik otwierania drzwi. Wiadomo że będziesz miał problem z ulokowaniem tego przekaźnika, oraz z jego zasilaniem, ale musisz przemyśleć jak naj krótszą drogę dla kabli żeby uniknąć zbytecznej plątaniny.
Albo uszkodzone przewody w przepuście drzwiowym albo uszkodzony sam siłownik...
Tak, są to drzwi napowietrzające wejściowe, które też się otwierają przez domofon, więc gdy siłowniki zaczynają otwierać drzwi, to elektrozaczep trzyma. Czy trzeba stosować jakiś przekażnik do elektrozaczepu, żeby zwolnił?
Ale pewnie by się zorientował i poprawił. Ale to gdybanie nie wnoszące nic do pomocy. Dodano po 9 Zapomniałem dodać że każdy przycisk na pilocie zamyka samochód ten od otwierania kabiny jak i ten od otwierania paki też zamyka samochód
(at)palmus Nie mam paneli. Mój siłownik otwiera półautomatycznie drzwi lodówki. Napisałem tylko, że siłownik jest porządnie wykonany, przetestowany przez kilka lat i nie rozleci się łatwo.
Czy to ma być otwieranie rygla, czy także uchylanie drzwi? Mogłoby działać tak: siłownik przesuwa rygiel, żeby drzwi mogły się otworzyć, sprężyna popycha drzwi i jak rygiel puści, to one się otwierają. A potem siłownik puszcza rygiel i on wraca na miejsce. Na koniec drzwi trzeba zatrzasnąć ręcznie, wtedy rygiel zaskakuje i trzyma. Jeśli ma być otwierany...
Zgadza się nie ma sterownika do siłowników ale to nie problem mozna to złożyć na dwóch przekażnikach i będzie chodziło tylko wtedy nie będzie opcji zamykania i otwierania wszystkich drzwi z kluczyka.
siłownik ma dwa przewody i w zależności jak przyłoży się do nich napięcie to otwierają/zamykają W takim razie bardzo przepraszam. Myślałem, że siłownik otwierania i zamykania drzwi ma trzy przewody: - wspólna masa - otwieranie, jak przyłożymy 12 V to otwiera - zamykanie, jak przyłożymy 12 V to zamyka jak napisałem, nie jestem specjalistą, teraz dochodzę...
Dzięki za info co do zamka. Jesteś w stanie powiedzieć, jak wygląda sprawa zamek - kluczyk ? Zamek na kluczyk jest osobnym elementem, czy wymieniając zamek z siłownikiem, też tracimy możliwość otwierania drzwi z dotychczasowego kluczyka ? Wymiana zamka nie wiąze się z nowym kluczykiem .
Mam problem ze zmywarką jak w tytule.Z powodu zalania doszło do awarii modułu sterującego i modułu wyświetlacza. Znalazłem zmywarkę o identycznym symbolu z zepsutymi innymi częściami, więc zrobiłem transplantację modułów do swojej. Po podłączeniu wszystkich przewodów (w mojej był o jeden więcej, do siłownika otwierania drzwi) zmywarka się włącza, ale...
Może i ja tak przerobię kurnik. Pomogłem trochę sobie. Są jeszcze siłowniki do otwierania drzwi samochodu za pomocą centralnego zamka. Mają krotki skok i nie są zbyt mocne, ale może komuś się przydadzą do czego innego?
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Czy montowałeś siłowniki w fabycznie przygotowanych miejscach,czy improwizowałeś? Pytam dlatego że objawy sugerują że nie dają rady,więc: - są za słabe - są żle zamontowane - ukł mechaniczny ma zbyt duże opory ruchu Pozdrowienia D
Witam wszystkich jestem nowy na tym forum :) Chciałbym zamontować w drzwiach w samochodzie i w bagażniku siłowniki, tak aby drzwi same się otwierały tak samo z bagażnikiem. Chciałbym wiedzieć co muszę kupić, zrobić, jak to zrobić za wszystkie porady dziękuje z góry i czekam na odp P.S nie wiem czy taki temat powinien być w tej kategorii. Jeśli się pomyliłem...
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
Usunąłem klamki od tylnych drzwi i zamiast tego chce zrobić otwieranie drzwi które będą się otwierać po naciśnięciu przycisku. Czy do takiego otwarcia można użyć siłownika? Oraz czy będą jakieś komplikacje związane z zastosowaniem siłowników? Z góry dziękuje za odpowiedzi
Film pokazuje bezpośrednie sterowanie siłownikiem zamka w drzwiach kierowcy. Odcina się wtedy przewody idące od siłownika do BSI. Traci się jednocześnie możliwość zamykania i otwierania zamka centralnego kluczykiem w drzwiach kierowcy. Wydaje mi się, że łatwiej jest odnaleźć dwa przewody przy BSI, przeciąć je i podłączyć według schematu, który wcześniej...
Wygląda na usterkę mechaniczną w obrębie siłownika. Zrzucaj tapicerkę.
Zamykanie i otwieranie kluczykiem w drzwiach działa? To znaczy, czy wszystkie siłowniki wtedy zamykają i otwierają zamki? Przyciskiem na desce rozdzielczej możesz zamykać i otwierać zamki?
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Dzięki, jutro sprawdzę i chyba będzie to siłownik ponieważ dziś w ogóle miałem problem z otwarciem tych drzwi nawet kluczykiem.Zauważyłem że przycisk zamykający chowa się bardziej od wszystkich jeszcze raz dziękuję i POZDRAWIAM.
Jest to podłączenie takie jak mówisz. Najczęstsze. Drzwi kierowcy, jak i ten siłownik otwiera resztę drzwi. Co mam rozumieć pod słowem "skleja?"
Raczej w siłowniku prawych drzwi.
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
najprostszą odpowiedzią będzie pewnie przerwa na kabelkach. :) a czy siłownik w tych drzwiach pracuje a mimo to nie otwiera?
Wymiana siłownika na nowy.
Czyli zostają tylko siłowniki do bram aby otwierać całe skrzydło drzwi.
Witam. Jak w temacie mam problem z centralnym w astrze, a mianowicie (przy zamontowanych 4 siłownikach) nie otwierają się żadne drzwi, a po odłączeniu 2 siłowników 2 drzwi się otwiera. Czy problemem jest za małe napięcie na każdym siłowniku, bo są one połączone 1 kablem. Z góry dziękuje.
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
Na zasilaniu siłownika musisz po prostu zamienić przewody + z -. Jeżeli wiesz gdzie jest centralka to najlepiej przy niej (a może ktoś odwrotnie włożył wtykę tego siłownika przy centralce.
Sprawdź kable w przepuście między drzwiami a budą, potem sam siłownik
Siłownik centralnego we frelku ma dwa silniczki - jeden od otwierania, drugi od zamykania. Uszkodzenia tych silniczków to typowa usterka. Trzeba wymienić cały siłownik.
Witam jestem od roku właścicielem toyoty yaris i wszystko było ok, w tej chwili mam problem z otwieraniem przednich drzwi od strony kierowcy, pozostałe drzwi otwiera normalnie. Naciskając guzik pilota aa siłownik nie otwiera tych drzwi, zamykanie i otwieranie bez udziału aa działa normalnie. Mam autoalarm typu CHALLENGER ST800 P Ver.5.4 Drugi problem...
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Nie otwiera się czyli siłownik ani nie drgnie czy nie otwiera bo "za mało" podnosi się "dzyndzel"?
Witam, problem wygląda następująco: przekręcamy kluczyk w drzwiach kierowcy, otwierają się tylko one, drugie drzwi i bagażnik zamknięte, po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon słychać siłowniki i otwierają się drzwi pasażera oraz bagażnik i wszystko działa dopóki nie zamknie się drzwi kluczykiem, żeby nie było zbyt łatwo dzieje się tak np. przez...
2 drogi rozwiązania: - specjalny siłownik do otwierania drzwi bez klamek - duży koszt - zwykły siłownik 3 lub 6kg w zależności jaki pociągnie Podpięcie - w linkę otwierającą klapę od wewnątrz auta - montaż w klapie bagażnika w pobliżu zamka (podpiety do cięgna jakie wychodzi z zamka). Pozdrawiam
Bo w klapie nie ma sterowania zamkiem, tylko siłownik i tak ma być
Myślę, że w zamku drzwi kierowcy nie ma siłownika tylko samo sterowanie pozostałymi zamkami w drzwiach, stąd 3 kable z zamka-masa,otwórz i zamknij. Drzwi kierowcy zamykasz/otwierasz mechanicznie poprzez przekręcanie klucza, reszta drzwi zamyka się/otwiera już elektrycznie Jeśli tak jest to musisz w drzwiach zamontować uniwersalny siłownik zamka i wysterować...
Źle. W samochodach japońskich i koreańskich, jak był fabryczny zamek otwierany z kluczyka, to w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Trzeba go było dołożyć. I często tylko on był sterowany z alarmu, a swoją pracą otwierał resztę. Więc tapicerka na bok i sprawdzaj.
Witam podpowiedź w sterowaniu krzyżowym masz w układach otwierania i zamykania drzwi w autobusach to są przekaźniki elektryczne które zamykają i otwierają zawory na krzyż czyli w kokpicie kierowcy Możesz otworzyć i zamknąć drzwi i przy samych drzwiach Masz też wyłącznik który otwiera i zamyka drzwi Czyli w obu wyłącznikach musisz mieć zasilanie ciśnienia...
siłowniki są, drzwi otwierają się na klucz wszystkie naraz
Nie podłączysz tego tak, jedynie co to można podłączyć tak aby było sterowanie siłownikami ale nie będziesz miał zamykania i otwierania z wkładki w drzwiach. Centralny będzie działał tylko z pilota. Jeżeli to Ci odpowiada to podłączasz jako sterowanie siłownikiem i od siłowników wykorzystujesz tylko zielony i niebieski przewód reszty nie podłączasz....
czy w momencie zablokowania zaczepu nie ma buczenia ? Takiego jak w starszych blokach podczas otwierania drzwi z domofonu ??? Nie ma, bo sterowanie jest z DC.
Siłowniki z bagażnika, w przeciwieństwie do siłowników centralnego otwierania drzwi, same wracają na pozycję spoczynkową. Co do szybkości to na pewno poniżej sekundy (przy otwieraniu bagażnika czas reakcji nie jest nawet zauważalny). Można kupić siłowniki z udźwigiem nawet 8kg.
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Witam posiadam siłowniki hydrauliczne (ojciec gdzieś znalazł) chce zrobić coś takiego, że raz mi otwiera a raz zamyka siłownik [np w schowku w skuterze zamontować dla szpanu, albo żeby drzwi w samochodzie się same otwierały, po naciśnięciu odpowiedniego przycisku (coś takiego jak są otwierane drzwi w autobusie)] chce aby to było napędzane silniczkiem...
W linku poniżej pisałem o problemie z centralnym. Po wymontowaniu Mastera z drzwi i wyjęciu nitów zauważyłem w środku wilgoć. Po sprawdzeniu miernikiem przełącznika do którego połączone są przewody: biały,brązowy i czarny okazało się że wszystkie przewody są cały czas w zwarciu niezależnie od tego czy siłownik jest w pozycji zamkniętej czy otwartej....
Po dwóch latach działania sterownika mini-ster plus firmy AMT wystąpił u mnie następujący problem. Po wciśnięciu na pilocie przycisku ryglowania drzwi się nie zamykają, a dioda sygnalizuje miganiem, że nastąpiło zamknięcie. Centralka zaś odpowiada na odryglowanie drzwi, siłowniki otwierają wszystkie drzwi. Zamek był podłączony w samochodzie, w którym...
W środku jest siłownik, który porusza zamkiem z pierwszej fotki. Trzeba by też jednak sprawdzić, czy napięcie zasilające siłownik jest prawidłowe. Jeśli coś się upaliło w sterowniku, wtedy siłownik może otrzymać za niskie napięcie do prawidłowego zadziałania. Najpierw mechanika.
Siłownik w drzwiach kierowcy działa cały czas bez problemu. Otwiera i zamyka drzwi kierowcy, niestety pozostałe drzwi tylko się otwierają a nie zamykają. Sprawdziłem siłowniki we wszystkich drzwiach i również są sprawne.
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Miałem dokładnie taki sam objaw, więc opisałem co było u mnie przyczyną. Zamykanie wymaga od siłownika mniejszej siły niż otwieranie.
1. To też poleci do kosza, jeśli nie wstawisz poprawnie zdjęć. Instrukcja na górze działu. Każdego. 2. W autach azjatyckich, wyposażonych standardowo w centralny zamek z kluczyka, w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Bo po co, skoro i tak otwierane kluczykiem. Częstą praktyką instalatorów było dokładanie siłownika i sterowanie tylko nim z alarmu/radiosterownika....
Problem polega na tym, że zamykając centralny zamek z kluczyka od strony kierowcy zamykają się wszystkie zamki, natomiast przy otwieraniu otwierają się tylko drzwi kierowcy. Czy prolblem tkwi w siłowniku w drzwiach od kierowcy.
Odpowiedź prosta, rozebrać boczki, sprawdzić siłowniki, cięgna oraz złącza i przewody w drzwiach. Manualnie jak zamykasz/otwierasz to ciężej chodzi w drzwiach, które się nie zamykają czy tam samo lekko jak w drzwiach kierowcy?
Najprostszy będzie siłownik z bramy. Nieraz mają zintegrowane krańcówki zabezpieczające i są na 24 V lub 230 V.
Dokładnie Tak... drzwi nie da się zamknąć centralnym czy to z kluczyka czy to z przycisku na desce, nawet przekręcając kluczykiem w klamce w drzwiach kierowcy. Zamek nie reaguje.. Natomiast po zamknięciu centralnym pozostałych drzwi, przy otwieraniu drzwi pasażera centralny otwiera wszystkie zamki. Czyli tak jak u mnie w megance. Z załączonego schematu...
Tak jak pisałem wcześniej przy centralnym zamku w corolli nie grzebałem, bo nie miałem takiej potrzeby, ale w megance już tak i wiem jak w megance wygląda siłownik do zdalnego otwierania/zamykania drzwi. do siłownika idą tylko dwa przewody zasilające. Otwieranie i zamykanie jest realizowane przez zmianę biegunowości zasilania. Przypuszczam, że w corolli...
Prawdopodobnie siłownik centralnego jest do wymiany lub ułamany przewód łączący drzwi z karoserią
Jaki wysów ?
Zdejmij boczek z drzwi kierowcy i zobacz jakie kolory przewodów idą do siłownika. Po drugie możesz sprawdzić, na których przewodach pojawia się plus w momencie zamykania i otwierania auta.
Przedewszystkim dokup przekaźniki do centralnego zamka bo wyścia z alarmu są nisko prądowe ok. 100mA i nie ruszą centrala w scorpiaku , centralk jako takiej nie ma w scorpiaku i sterowane odbywa się przez same siłowniki , podając impuls plus lub minusa ( różne wersje , spodkałem sie nawet że było na przemian zamykanie plusem a otwieranie minusem)uruchamiasz...
Jeśli tylko są przekaźniki to możesz od razu sterować siłowniki. Jednak będzie to tylko starowanie z pilota. Brak centralki zamka centralnego będzie skutkował tym, że jak będziesz otwierał auto kluczem z drzwi kierowcy, gdzie zwykle montuje się siłownik typu master, pozostałe drzwi nie będą otwierane. Ale przecież będziesz zawsze używał pilota.
Rozbierz tapicerkę niedziałających drzwi i zmierz czy w czasie otwierania/zamykania dochodzi napięcie do siłownika.
Nie:) Są takie specjalne siłowniki właśnie do drzwi. Podobnie było u mojego sąsiada- ani ogranicznik, ani łańcuszek. Ogranicznik- i tak drzwi polecą "z wiatrem" Łańcuszek...Albo by się zerwał albo wyrwał. Rozwiązaniem był właśnie taki siłownik.
Witam na początek proponuje sprawdzić wiązkę pomiędzy samochodem a drzwiami w miejscu gdzie wiązka jest poprowadzona w gumie.Opis wtyczek siłowników łatwo w necie znależć. Najczęściej zamek zamyka i otwiera bo nie ma potwierdzenia ze wszystkie drzwi są zamknięta to tak na wypadek gdybyś któreś drzwi nie zamknął "mechaniczne" wydał komendę do zaryglowania...
Otwiera je zamek jest w nim elektryczny siłownik zamykający i otwierający drzwi . a potem tylko ciągniesz za klamkę i drzwi otwarte :idea:
Witam, Centralny zamek w mojej E36 nie działa jedyne, co słychać to delikatne cykanie w drzwiach w momencie zamykania drzwi kluczykiem (ciche cyknie słychać we wszystkich drzwiach) zamek nie działa również w klapie bagażnika. (Krańcówki dzwi sprawdziłem wszystkie działają, oświetlenie wewnętrzne działa prawidłowo). cenralke podmieniałem na inną w 100%...
napisz coś więcej , bo narazie to wygląda na zepsuty siłownik drzwi
Najlepiej wziąć kupić jakieś gumy od np. audi i zrobić dziury w słupku i drzwiach pomiedzy ogranicznikiem i dolnym zawiazem. U mnie tak działa już 2 lata bezproblemowo. Do ciegien podpiąłem się za pomoca dołączanych do siłowników zacisków. Siłownik umieśc prawie na dnie drzwi - nie będzie problemu z otwieraniem okien na maksa.
Trzeba sprawdzić czy centralka podaje pełne napięcie na siłowniki (woltomierzem podczas otwierania). Jeżeli będzie za małe to trzeba odszukać centralkę i zobaczyć czy ona ma prawidłowe zasilanie podczas otwierania.
W aukcji podanej przez Ciebie nie ma siłowników. Aby otwierać drzwi poprzez przekręcenie kluczyka w drzwiach po stronie kierowcy jak i pasażera potrzebujesz siłowników MASTER. Co wprawdzie opis montażu jest do Mazdy MX-3 ale potomnym może sie przyda [url=http://www.mazdaspeed.pl/forum/view...
To odłącz siłownik i zwieraj naprzemiennie do czarnego raz biały, raz brązowy. Jak będzie działać normalnie, to wymień mastera i po problemie.
Rozbierałeś drzwi i nic nie zaobserwowałeś? Prawdopodobnie masz walnięty siłownik w drzwiach kierowcy.Drzwi otwierasz kluczykiem -mechanicznie ,elektrycznie nie chodzą .Sprawdż jeszcze przewody w przelotce do drzwi.
To jest wyjście chwilowe, więc zwykły siłownik nie ma racji bytu w tym zestawieniu. Albo podłączasz normalny uniwersalny siłownik równolegle do siłowników drzwi i bagażnik jest otwierany zamykany razem z drzwiami, albo montujesz siłownik wysokoprądowy który zastępuje linkę, guzik czy co tam masz i wtedy może służyć do otwarcia klapy. Chyba, że twoje...
Mam Astrę z 96r.Zamontowany jest w niej alarm Silicon.Kilka dni temu pilot przestał otwierać drzwi,ale można było się dostać do samochodu otwierając go kluczykiem.Niestety od wczoraj nie mogę dostać się do auta.Jedyne drzwi które się otwierają(z klucza) to drzwi kierowcy.Reszta drzwi jest zablokowana(nie można ich otworzyć nawet od środka).Wygląda to...
Witam kupiłem Passata B5 z 1997r wersje komfort z pełną elektryka (centralny, domykanie szyb, itp) i mam problem z tylnymi lewymi drzwiami a mianowicie siłownik od centralki otwiera drzwi a nie zamyka. Proszę o rade co z tym fantem zrobić z góry dziękuje
Wszystko przez to, że nie ma dwóch takich samych BMek. Bardziej przekombinowanego samochodu to chyba nie ma - chyba Citroen C3. W przypadku problemów z wysterowaniem zamka można się podpiąć pod wyjścia sterujące siłownika bagażnika - trzeba je odpiąć od siłownika. Pilot i tak będzie sterował tym siłownikiem więc otwieranie kluczykiem staje się zbędne....
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
Ile przewodów wychodzi z siłownika? Dodano po 25 Popraw mnie jak się mylę. W drzwiach prawych jest taki sam moduł do sterowania zamkiem. W danych katalogowych na str 14 jest przykładowy schemat sterowania silnikiem. Jak podasz stan wysoki na we. 7 i 13 to silnik zakręci w jedną stronę, jak podasz stan wysoki na 9 i 2 to silnik pójdzie w drugą stronę...
Niektórzy twierdzą ,że potrzebny jest jakiś "siłownik slave" Dokładnie to chodzi ci o Master??. siłownik slave Nie koniecznie ale przydatny. Do otwierania pilotem nie zauważalny ale jak już otwierasz z kluczyka od strony kierowcy co znajduje się siłownik Master (Pan) to otwierają/zamykają ci się wszystkie drzwi przy siłowniku slave "sługa" otworzą...
Panowie jeśli chodzi o szpital psychiatryczny czy DPS ja mam rozwiązanie takie że drzwi otwierane przez siłownik ( bez klucza) a za drzwiami krata zamykana na klucz. Jedyne odstępstwo straży to krata albo drzwi otwierają się do środka.
dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota z tego modułu wysteruj bezpośrednio motor siłownika w klapie, z pominięciem jego sterowania
A czy przypadkiem przy wychodzeniu nie masz zamkniętych drzwi? Sądzę że styki w siłowniku master robią problem. Ile drzwi ma siłownik master?
Zobacz na początku przewody w przelotce drzwi oraz siłownik. Chyba że ktoś miał taką awarię i sie odezwie z takim modelem.
Sprawdź czy w drzwiach pasażera jest napięcie na siłowniku, w chwili otwierania za każdym razem .Oczywiście gdy sterujesz kluczykiem .Jeżeli jest to siłownik w drzwiach szwankuje,natomiast gdy go nie ma to wina sterownika,lub cięgna które nim steruje.
Nikt z kolegów nie jest w stanie mi nic pomóc. Jak podpiełem pod kompa to wyskoczył mi błąd(nie otwiera lewe tylne drzwi) i to wszystko Zrzuć tapicerkę, podłącz oscyloskop pod kable zasilające siłownik zamka i zobacz czy jest jakikolwiek sygnał do siłownika, podczas gdy otwierasz drzwi od środka.
Siłownik to nic innego jak silnik. Zamieniając bieguny siłownik otwiera lub zamyka drzwi. Jeśli chcesz zamykać i otwierać drzwi (jeden impuls -otwórz, drugi impuls -zamknij) to trzeba zbudować układzik ze zliczaniem impulsów i dwoma przekaźnikami.
Mam ten sam problem. Z tego, co zauważyłem, to jest inaczej niż w pozostałych drzwiach… tu niestety sama wkładka ma blokadę, która zwalnia się po włożeniu kluczyka do końca. I nie wiem, co robić dalej. Może poradziłeś sobie z tym problemem, byłbym wdzięczny za podzielenie się pomysłem. Ja widzę rozwiązanie: pominąć wkładkę i nie będzie możliwości otwierania...
Trochę mało informacji podałeś. Czy samochód jest krajowy, czy sprowadzany, czy usterka pojawiła się równocześnie z uszkodzeniem tych jednych drzwi. Jeśli masz chęci na samodzielne usunięcie usterki, to: - ustal jakiego producenta i model masz centralki alarmowej - poszukaj instrukcji i schematu do niej - odłącz nie działający siłownik W Civicach fabrycznie...
Mierzyłeś napięcie na kostce od siłownika? Ewentualnie możesz spróbować zamknąć drzwi i nacisnąć dwa razy przycisk otwierania na pilocie
Z tego co napisałeś w zasadzie nie bardzo wiadomo co masz na myśli,zrozumiałem ze chodzi Ci o siłownik do otwierania albo drzwi albo np. bramy.A jeśli o to Ci chodzi to zasilanie do nich jest od 12V do 230V.
Witam, bardzo prosiłbym o pomoc, ponieważ nie wiem jak sobie poradzić z zamkiem centralnym w moim autu. Problem polega na tym że do tej pory nie działał mi centralny jeśli zamykałem auto kluczykiem od strony kierowcy (centralny reagował tylko na drzwi pasażera lub bagażnik). W drugą strunę było tak samo, przy otwieraniu drzwi kierowcy też nie łapał...
Witam Mam problem z zamkiem w Corolli E12. Z pilota działają zamykanie i otwieranie troje drzwi bez kierowcy. Zaś gdy próbuję przekręcając kluczyk w zamku, to w ogóle nie zamykają ani otwierają się drzwi. Co może być powodem? Gdyby padł siłownik w drzwiach kierowcy, to chyba przekręcając kluczyk powinny się przynajmniej te drzwi zamykać.
Kupiłem pare dni temu Passata B5 jest taki problem-przy ryglowaniu od wewnatrz wszystkich drzwi,nie zamyka drzwi kierowcy-to znaczy siłownik zamyka i zaraz otwiera pozostałe drzwi są prawidłowo zamkniete,proszę o pomoc z góry dziękuję.
albo siłownik jest kiepski (kończy się) albo sam zamek coś szwankuję , ale bez rozbierana drzwi to się nie obędzie
siłownik otwierania drzwi elektryczny siłownik otwierania drzwi garażu siłownik otwierania bramy
behringer głośniki pilot uniwersalny silvercrest monitor dziwny dźwięk
barracuda 2000i wisniowski satel
Radmor 5102-TE: Piszczenie po montażu Bluetooth Głośny wentylator - przyczyny i rozwiązania