Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Masz dokładany.Znajdź starą centralę a tą ustaw na sterowanie siłownikami.
Nie wiem ,ty też nie wiesz na 100% co ten magik wymienił ?kompletne sprzęgło to zawsze jest tarcza, docisk i łożysko oporowe. nie ma czegoś takiego jak zbrakowane łożysko, jeśli założone nowe musi być wszystko OK, nie ma prawa hałasować na luzie. Jeśli hałas jest a po wciśnięciu sprzęgła nie ma jest to wina popsutego łożyska ,po mojemu nie wymienili...
A z jakiego pwoodu może nie dochodzić do końca siłownik?
Kable w gumowej przelotce sprawdzałeś , jak całe to trzeba sprawdzić sam siłownik.
Posiadasz zamek centralny oryginalny, czy dokładany? Rozumiem, że słyszysz cyknięcie przekaźnika w centralce zamka, jeżeli tak to sprawdź, czy wychodzi z centralki sygnał sterujący siłownikami.
Gdybyś miał siłownik sterujący po stronie pasażera to dałoby się wykluczyć zwarcie, bo sterowniki padają baaaardzo rzadko, a tak dalej są dwie opcje- zwarcie, albo siłownik.
Brązowy przewód we wtyczce siłownika to (-)
A czemu wymieniałaś zamek? Podobny objaw miałem jak kupiłem zamek od anglika. Można oddzielić sam zamek od siłownika i złożyć z dwóch jeden pozostawiając oryginalny siłownik.
Okej ale gdzie dokładnie znajdują się te siłowniki?
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter w siłowniku klapy temperatury (V68) . Jak każdy potencjometr wyciera się i klima nie wie w jakiej pozycji jest klapa i losowo daje na max zimne lub ciepłe. Poradników i filmów jest wiele. Niestety dostęp słaby ale da się wymienić. Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy.
Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Może pomiędzy karoserią a klapą z lewej strony? W tej harmonijce jest wiązka i może tam się kabelki przerwały? A siłownik dobry?
a pomoże coś tester?? wątpię zapewne wskaże że brak zasilania w tym siłowniku itp.
Jeżeli temat jeszcze aktualny, sugeruję sprawdzenie siłownika zamka drzwi od kierowcy. Kluczem trzeba mocniej przekręcić aby otworzyć zamek mechanicznie ponieważ siłownik nie działa. Może też być kwestia przełamanego (przerwy) przewodu zasilającego siłownik tych drzwi.
W siłowniku master masz dodatkowy przełącznik krańcowy - 3 przewody: jeden wspólny jest zwierany z jednym z pozostałych w zależności od położenia siłownika (otwarty/zamknięty).
Rany !!!! Wszystko chcecie naprawić fejs vagiem ? Micro w zamku klapy do wymiany i tyle. Lub siłownik się skończył.
dołożony uniwersalny moduł do otwierania z pilota z tego modułu wysteruj bezpośrednio motor siłownika w klapie, z pominięciem jego sterowania
witam, chce sobie zrobic taki wlasnie bajer, aby bagaznik sam sie otwieral (nie puszczal tylko zamka ale rowniez sie unosil). Teraz moje pytanie, czy wystarczy wsadzic do bagaznika silownik o sile 8kg? i podlaczyc go do centralki sterujacej? na pilocie mam przycisk specjalnie przeznaczony do bagaznika. Czy jeszcze potrzebny bylby jakis silownik? jest...
Mam Fabię 2 lata starszą, jak ją kupiłem nową to zdecydowałem o założeniu zamka centralnego. Miałem zestaw uniwersalnego zamka TYTAN. Pomyślałem, że skoro sam będę zakładał to kupię w serwisie skody oryginalny dedykowany do tego samochodu. Jakie było moje zdziwienie, gdy po rozpakowaniu okazało się, że jest montowany na tej samej zasadzie co uniwersalny....
pompa paliwa chodzi niezależnie od regulacji wentylacją a wracając do tematu to prawdopodobnie słychać pracę siłownika klapy wewnętrznego obiegu
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Opisz szczegółowo usterkę. Co już sprawdziłeś, wyeliminowałeś, zdiagnozowałeś, ... Otwieranie bagażnika w Fabii, wyglądało tak: https://obrazki.elektroda.pl/1758613100_... Jeżeli masz przycisk na tapicerce drzwi kierowcy, to do sprawdzenia CAŁA wiązka elektryczna od przycisku po siłownik w klapie bagażnika.
Jest sposób czysto mechaniczny, rozwala się siłownik elektryczny przymocowany do zamka i otwiera zamek
Łapa siłownika sprzęgła - zobacz czy ma luz.
Może być uszkodzony siłownik sterujący (master) w drzwiach kierowcy bądź pasażera.Pomimo że zamek jest otwarty siłownik podaje sygnał że zamek jest zamknięty i wysyła informację do centrali żeby zamknęła zamek,lub odwrotnie auto próbuje zamknąć zamki (jeżeli ma funkcję antyporwaniową ) ale któryś siłownik daje informację o otwarciu. Proponuję zacząć...
Czy ktoś wie może gdzie szukać źródła tego problemu? W wyszukiwarce, bo wiele było takich tematów i w skoku siłownika master - regulacja.
tak da rade
Uszkodzone zamki w drzwiach. W VCDSie będzie ładnie widać w blokach pomiarowych czy drzwi są otwarte czy zamknięte, w jakim położeniu są siłowniki w zamkach.
Typowa bolączka całego wytworu koncerny Vag z tego okresu. Padł tzw siłownik klapy temperatury a dokładnie to potencjometr obrotowy który odpowiada z sygnał zwrotny o położeniu klapy. Sprawne używane można dostać za 50-100PLN nowe około 300 pln. Tylko wymiana wg ASO wymaga demontażu deski rozdzielczej tak by swobodnie dostać się centrali klimatyzacji....
Włącz w miejsce siłownika żarówkę 21W i zobacz jak się zachowuje.
Tam chyba siłownik jest w zamku wiec zamek raczej do wymiany.
Czyli zostaje tylko wymiana zamka ? Zdemontuj tapicerkę drzwi kierowcy i odłącz wtyczkę z zamka drzwi . Jeżeli to nie pomaga - tak samo w drzwiach pasażera. Jest też możliwe, że c.z. jest niefabryczny i rozregulował się lub uszkodził siłownik master. Dowiesz się po demontażu tapicerki.
Witam, Skoda Fabia II BXW, szyby elektryczne przód + dołożony alarm z domykaniem szyb. Drzwi kierowcy otwarte czy zamknięte a kontrolka pali się cały czas przez co nie można zamknąć auta z pilota i włącza się alarm. Na schemacie zaznaczyłem przewód który idzie od czujnika w zamku drzwi kierowcy do modułu podnośnika szyby kierowcy, po odcięciu go czujnik...
Ja obstawiam mechanikę. Sprawdź czy słychać pracujący siłownik centralnego w tym zamku. Jak tak to mechaniczna usterka.
Problem rozwiązany, winne były dwa siłowniki od centralnego zamka. Wymienione i wszystko działa ja powinno.
Jak nie masz siłowników w ogóle to jest pół dnia roboty. DO tego dolicz 10 metrów przewodu 2x2,5.
Dzięki za podpowiedz u mnie obluzowane okazało się mocowanie siłownika i to powodowało że c. zamek się blokował.
Hej. Mam skodę Fabię 2 i ostatnio mam problem z zamkiem centralnym od strony kierowcy. Przy zamykaniu pilotem tylko kierowcy drzwi się nie zamykają. Kluczykiem wszystkie drzwi się blokują.Wymienialam zamek na nowy i siłownik jest w porządku. Co może być problemem
Witam, mam pytanie - jak się dostać do mechanizmu podnoszenia szyby ?? Chodzi o to, że słychać że siłownik działa ale nie podnosi się szyba i opada :/ Będę bardzo wdzięczny za informacje.
Witam, Skoda rocznik 2009 posiada fabryczny centralny zamek ale bez zdalnego sterowania (pilota). Zamierzam kupić sterownik uniwersalny z pilotem. Wyszukałem że należy podać masę/ masa +180 Ohm na przewód żółto-niebieski w drzwiach kierowcy. Problem jest taki że do kostki siłownika dochodzą dwa takie przewody jeden grubszy drugi cieszy. Jak sprawdzić...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Witam. Mam podobny problem z prawymi tylnymi drzwiami w Skodzie Fabii kombi 2003r. Zamek w pewnym momencie przestaje otwierać drzwi, ale po kilku dniach użytkowania samochodu znów zaczynie działać, ale otworzy 3-4 razy i ponownie przestaje działać. Teraz pytanie, czy wystarczy przeczyszczenie siłownika w zamku czy może wymiana całego zamka? Jaki ewentualnie...
w mojej fabii combi 2004r.nie działa siłownik umieszczony w zderzaku,dopiero po odpięciu kostki z kabelkami która jest podpięta do zamka w klapie wszystko działa poprawnie. Siłownik reaguje na przycisk w klapie za każdym razem i z otwieraniem nie ma problemu.nie wiem tylko po co ta kostka do zamka w klapie jakie ona ma zadanie.
Na początek chciałbym sprawdzić czy wszystkie siłowniki są sprawne i czy mogę zamknąć samochód ręcznie podając masę na przewody. Okazało się że tak wszystko działa. Więc pozostała kwestia pilotów. Mam dwa ale żaden z nich nie działa. W instrukcji nie ma informacji jak rozkodować i na nowo zaprograować pilota. Ponadto na centralce nie ma przycisku do...
To objawy ślizgania się sprzęgła. Spójrz na łączenie się silnika i skrzyni biegów czy nie jest zaolejone ? Po za tym czy pedał sprzęgła pracuje prawidłowo, z poprzednią do wcześniej potrzebną siłą aby go wcisnąć ( zapowietrzenie układu), czy biegi dają się przełączać łatwo, bez zgrzytów ? Także czy pedał sprzęgła po zmianie biegu prawidłowo wraca do...
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Specjalizowany zamek do Fabii II pasuje do Roomstera.
Witam. Zakupiłem lusterka i szyby w prądzie do Fabii 1. Potrzebuję schematu, jak to podłączyć, aby działało jak oryginał. Samochód to Fabia 1, 2002 r., 1.4 MPI, wersja Classic. Mam moduł komfortu z 1.2 HTP, siłowniki szyb, lusterka i kompletne wiązki drzwi z przyciskami i joystickiem. https://obrazki.elektroda.pl/1037131500_... https://obrazki.elektroda.pl/7925000300_...
Gdzie niby mam podłączyć zasilanie siłowników a potem 3 kable od krancowek? Siłowniki nie działaj bez odpowiedniego przełączania krancowkami NO widzisz podłączenie c.z. to nie pikuś. Z tych 6 od góry masz odpowiednio podłączyć , na siłowniki, a do brązowego dodać 2 diody 3A połączone anodami do brązowego i katodami to kierunków.
Sprawdz silownik sterjacy drzwi kierowcy i mikrostyk w nim.
Przewody w przelotce buda-klapa bagażnika.
Wizualnie wygląda ok. Wydaje mi się, że jakby to było coś z wiązką to raczej by jedna rzecz nie działała, a nie działa 1. zamykanie z kluczyka, 2. otwieranie z kluczyka, 3 siłownik c.z. A może ktoś ma opis bloków vag do modułu komfortu z tego rocznika to można by sprawdzić czy krańcówki się załączają. Albo pinout samego modułu komfortu.
Nie wiem w ktorym miejscu zamontowac silowniki w skodzie Fabi?Prosze o pomoc
Witam, mam problem z klapą bagażnika Skody Fabii 1 z 2003 r. Mam elektryczne otwieranie klapy, czyli z przycisku na samej klapie lub z pilota. Któregoś dnia postanowiłem sobie naprawić spryskiwacz z tyłu, działa lecz zaczął mi wyciekać płyn z tego spryskiwacza wewnątrz klapy. Po tym jak wyciekł płyn, tego samego dnia po kilku godzinach przestała mi...
Czy montował ktoś centralny zamek uniwersalny w tym aucie? Jak posadzić siłowniki?
Zgadza się z tym zamkiem,w serwisie to samo powiedzieli,gdy bez sensu wymienili siłownik w tylnej klapie i krańcówkę.Trzeba się będzie w końcu tam dobrać-trochę pewnie będzie kłopotów z wybebeszeniem zamka Regulamin, p.11. Proszę poprawić temat.
Mamy 2 Fabie 1.2 w rodzinie i nic się złego w autach nie dzieję .Na pewno z silnikami .A w tej co chcę kupić kobiecie jest taki sam silnik jak w Polo .Teraz się dowiedziałem o tym silniku .Z tym że tamte są z rocznika 2004 i 2006 .Wymieniane siłowniki szyb i świece przebiegi po 100 tyś.I tyle tylko.Ta do kupna ro rocznik 2008.
Auto odebrałem nowe z salonu i tylko domontowali mi autoalarm centralka jest oryginalna nie wiem czy nie zaczęło to się dziać po tym jak miałem w prawych drzwiach problemy z szybę i wtedy jak ją blokowałem bo pękła prowadnica i została w pozycji półotwartej to przez przypadek uszkodziłem wtyczkę od zamka ale wtyczka jest nowa oryginalna. Prowadnica...
Witam, Zakupiłem sobie siłowniki do elektrycznych szyb oraz elektryczne lusterka. Zakupiłem wszystko z jednego samochodu z całym okablowaniem oraz modułem komfort. Niestety mimo iż samochód sprawuje się nieźle na nowy okablowaniu to i tak są problemy z siłownikami oraz elektrycznymi lusterkami bo nie chce działać. Doszedłem do wniosku że z silników...
Witam. dzisiaj inatalowałem centralny zanek w skodzie fabii. chce teraz zamontować alarm. Wiem ze sterowanie z alarmu następuje z "-" Wiem tez ze trzeba podłączyć pod przewód niebiesko żółty. Niestety u mnie nie ma takiego przewodu. tzn na wtyczki (biała) dzwi dochodzi taki przewód ale za wtyczką dalej nie chodzodzi taki do siłownika są tylko kolory...
Po to masz 5 przewodów przy zaworze EGR by znac jego pozycje, 2 od zasilania siłownika i 3 od potencjometru podającego położenie zaworu dla sterownika silnika. Daj odczyt błędów silnika - najlepiej zdjęcie bo w tej chwili nie wiadomo z jakiego powodu strerownik wyrzuca błąd. Sterownik silnika wie też po odczycie z przepływomierza czy działa EGR.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Zdarza się, że klapa gasząca zacina się mechanicznie, powodem jest nagar w dolocie, odłącz na próbę wężyk od siłownika klapy i go zaślep, silnik powinien pracować normalnie, mieć moc, jedynie przy gaszeniu będzie wyczuwalne szarpnięcie Tu masz rozrysowany schemat podciśnień [url=https://workshop-manuals.com/skoda/...
Witam Posiadam Skodę Fabię Clasic 1.2 z 2003 r. Ma zamontowany fabryczny centralny, niestety siłowniki w tylnych drzwiach powoli przestawały reagować. Jeden z nich prawy tylny umarł, sprawdzałem na wtyczce wszystko jest ok ale zamek nie reaguję. Rozkręciłem boczek żeby dobrać się do zamka, ponieważ pomimo rozbrojenia alarmu drzwi nie da się otworzyć....
Witam, chciałem dziś odpalić samochód skoda fabia (dodam ze stał przez dwa tygodnie nie ruszany), niestety rozrusznik nawet nie zakrecił, a wszystkie lamki na stacyjce zapalały się i odrazu gasły. Pomyślałem ze rozładował się całkiem akumulator. Podjechałem więc z koleżanką jej samochodem, fiatem Seicento pod swoją skodę. Akumulatro już był tak rozładowany...
W tylnych drzwiach pasują każde siłowniki bez problemu musisz dokupić przelotki gumowe Do przednich siłowniki musząbyć jak najmniejsze np od opla Wszystko zdobyłem z demontażu w punkcie kasacji aut łącznie z centralkąCZ syreną i czujnikami alarm kupiłem koszt wszystkiego 130 zł Trochę pracy i wsio hula
01274 air flow positioning motor (V71) tam jest jeszcze "flap" czyli klapa. Namierzyłeś ten silnik (klapę) fizycznie i patrzyłeś czy się rusza? Nie wiem jak dokładnie jest w Fabii, ale siłowniczki od klapek lubią mieć potencjometr który informuje sterownik w jakiej są pozycji. Te potencjometry się psują (na pewno miałem takie z Audi, a to też VW),...
Jeżeli robisz to dla siebie jest tak mała różnica w cenie że weż mocniejsze siłowniki. Zamek ten nie jest rewelacyjny ale lepsze jak nic bo działa.
Źle kombinujesz. Zamek się otwiera bo "widzi" stale sygnał otwarcia, wiec też opuszcza szyby. Tylko wymiana mikrowyłącznika lub całego zamka, są tanie, rozwiąże Twój problem. Bo ten sygnał, ale prawidłowy, jest konieczny do działania systemu. Dzień dobry dzięki za info. Ja bym go wymienił ale nie mam ochoty na rozbieranie nitowanej blachy od podnośnika...
Witam 10.05 Nareszcie znalazłem :D Jak narazie otwieranie bagażnika działa prawidłowo. Zanim zadziałają krańcówki w klapie bagażnika( zaczep ma dwa stopnie- pierwsza krańcówka otwiera się od leda w tablicy a potem druga od oświetlenia bagażnika), proxima jest rozbrajana przez kompa Fabi.Impuls na siłownik drzwi a zarazem na Proximę jest szybszy (elektromagnes...
Dziś uporałem się z problemem podobnym co w temacie, też moduł komfortu, ale Skoda Octavia 2003, dioda w drzwiach nie miga, duży pobór prądu. Objawy takie: tylne prawe drzwi - nie można sterować z panelu kierowcy, natomiast działają na panelu drzwi, pobór prądu z akumulatora (drzwi zamknięte) - 0,3A, wypinanie bezpieczników po kolei - niewielkie zmiany...
Witam. Zakupiłem zestaw sterowania zamka centralnego https://obrazki.elektroda.pl/5469214200_... no i tu się pojawiły problemy... Ten zestaw ma niby możliwość sterownia "+" "-" ORAZ BEZPOŚREDNIO SIŁOWNIKAMI - IMPULS 0,5sek LUB 3,5sek Problem jest następujący, po instalacji: centralny działa, ale nie jest kompatybilny z fabrycznym po...
Jest centralny zamek. Fabryczny system centralnego zamka czy dołożone siłowniki do drzwi ? delikatne skoki napięcia na akumulatorze Opisz, co to znaczy ? Skoki gwałtowne, jakieś "iskrzenie", brak masy, falowanie napięcia, jaka amplituda ? Czy jest jakiś zwiększony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmiany napięcia występują na postoju czy podczas...
Ok ten Sterownik co kupiłem ma mniej funkcji co stary np. brak alarmu to tego nie podłącze. Funkcje sterownika: - zamykanie drzwi - otwieranie drzwi - klapa bagażnika - lokalizacja pojazdu (migacze) - dodatkowy kanał np. otwieranie bagażnika - automatyczne podnoszenie szyb - uzbrajanie, rozbrajanie migaczami - zabezpieczanie migaczy diodami - sterowanie...
Ponieważ posiadam skodę fabię classic i bez komfortu nie chcą działać szyby wyjąłem z siłowników układy. Zakupiłem sterownik do szyb SSM2 który ma dużo opcji i bajerów, praktycznie dorównuje standardowemu modułowi komfort. Niestety nie wiem za bardzo jak to podłączyć pod oryginalne przyciski które są w Fabii. Miernikiem sprawdziłem które przewody się...
Najpierw trzeba zobaczyć czy jest oryginalny zamek centralny, poszukać centralkę z alarmu i z zamka, jeżeli jest nie oryginał, sprawdzić sygnały czy wychodzi z alarmu, zasterować centralką zamka po przez impuls masy, jeżeli jest (nie oryginał). W zamku centralnym może być problem z siłownikiem master, który blokuje sygnały z alarmu. Co do akustycznego...
Właśnie z dorobieniem sprawa nie jest prosta, bo to ustrojstwo ma grubość 0,5 mm (tzn zęby "oryginalnego" wypinacza) Byle jaki materiał się wygina i nie spełnia swojej funkcji, bo nie zgniata tych skrzydełek blokujących cofnięcie konektora. Zmarnowałem na to kilka godzin i ani rusz. Oszlifowałem wczoraj na szlifierce stołowej dwie pęsety, gdyż wydawały...
znaczy masz skode bez elektrycznych szyb a chciałbyś je mieć? Raczej nie spodziewaj się schemaru do fabi bo nawet jak byś go miał to i tak nie bedziesz się w stanie podłączyć poniewaz znając nowoe samochody nie bedzie przecież oryginalnej instalacji czekającej na podpiecie wyłaczników i siłowników. jesli zakładasz swoją instalacje musisz zrobić wszystko...
ano dokłądnie 3x! ;P Założyłem ile się umęczyłem to szok! Nie wiedziełaem że teraz tak się robi auta że jest centraly sterownik do wszystkirgo i koniec. tam sa tylko 2 przekaźniki a reszte to wszystko załatwia ta konsolka, czy komputer nie wiem jak to nazwać co do schematu na elekttrodzie to się róznią kolorki niektóre. Przedstawie po zakończeniu swoje...
Witam szanownych forumowiczów, Od kilku dni mam problem z moją Fabią II 1,2 HTP (silnik 70 km, CGPA) z 2013 r., z przebiegiem około 37 tyś. km. W aucie podczas jazdy zapalają się dwie pomarańczowe kontrolki tj. "EPC" oraz kontrolka "ASR"-u. Gdy do tego dochodzi, auto ledwie się toczy, obrotomierz nie przekracza 2000 obr./min. Po wyłączeniu zapłonu kontrolki...
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
Niestety nie mam zaawansowanego komputera do diagnostyki i nie odczytuje mi parametrów :( Moze to coś pomoże, odczyt z kompa: Address 01: Engine 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity \ Obwód czujnika O2 – nie wykryto aktywności (bank 1 czujnik 1) P0134 - 35-10...
Całkowite rozwiązanie problemu: Jeśli chodzi o wyciągnięcie przegubu z piasty to: 1. Ściągacz z dospawanymi śrubami przerobiony (zrobił się w U), a dodam że był on kiedyś kupiony w sklepie (boki ok 3 cm grubości) za grubo ponad stówkę 2. Prasa śrubowa 7T w zakładzie ślusarskim się poddała, tzn. nie mieli już siły kręcić w dwie osoby 3. Prasa zrobiona...
Przecież sygnały włącz/wyłącz alarm bierzesz z motorów siłownika a nie ze sterowania parametrem 470Ω
Witam Zakupiłem ostatnio do Skody Fabii 1 Sedan (2004r) moduł centralnego zamka (Bloker 60) problem polega na tym ze jak podłączam dodatkowy kanał II pod oryginalny siłownik klapy bagażnika. Działa tylko dosyć długo co skutkuje nie otwarciem się klapy bagażnik. W porównaniu do oryginalnego przycisku szarpniecie siłownika jest dosyć dynamiczne. Impuls...
najprostszy z możliwych, żadnych bajerów, bez żadnego pilota, jest tam zamek centralny, wariacje zamka centralnego Sprawdź, jakiego typu masz zamek centralny ? Oryginał z fabryki czy domontowany w ASO przed sprzedażą auta ? Możesz zdemontować tapicerkę i zobaczyć czy jest założony dodatkowy, uniwersalny siłownik lub sprawdzić diagnoskopem czy jest...
Silownik umiesc nisko i daj dlugie ciegno Poszukaj na szrocie silowniki z renault sa plaskie imieszcza sie pod tapicerke mam takie zamontowane i ladnie pracuja
Kolego marcij nie pisz bzdur jak nie masz pojęcia, białe i brązowe to sygnały wejściowe do centralki a nie generowane przez nią, siłownika fabii nie wysterujesz także w konwencjonalny sposób(zamianą miejscami plusa z minusem). Kolego enterbios kupiłeś zły sterownik, nie wysterujesz nim fabrycznego centrala. Według opisu kabli, jaki zamieściłeś, służy...
Masz rację jannaszek . We wszystkich starszych 1.9 TDI o oznaczeniu ALH, AHF, ASV, AJM, ASZ, ARL, ATD, AXR, BPX itd. - więcej wilgoci dostaje się przez otworek wyrównujący ciśnienie przed membraną w gruszce siłownika podciśnieniowego, oczywiście można to regenerować : tu widok na nienaruszone gniazdo uszczelnienia sztangi : http://obrazki.elektroda.net/83_12903803...
siłownik klapy skoda fabia siłownik zamek fabia siłownik zamka fabia
fronius licznik energii projektor telefonu renault laguna przycisk
uniden ubc125xlt hulajnoga elektryczna
MAN TGA - Niedziałający wyświetlacz: Diagnoza i naprawa Realtek 8852CE WiFi 6E nie wykrywa sieci