Na początek odłącz biały i brązowy przewód od tego nowego siłownika. Czarny podaje masę do przełącznika, który znajduje się w siłowniku. Nie musisz go odłączać. W zależności od położenia głowicy siłownika, przełącznik zwiera czarny przewód z brązowym lub białym. Spróbuj sterować pilotem. Jeśli siłownik porusza się odwrotnie niż pozostałe to zamień przewód...
Tak, czarny to masa. W skrajnych połozeniach siłownika zwiera do białego z jednej strony i brązowego z drugiej.
Nie da się. Konieczna będzie dodatkowa centralka do sterowania centralnym zamkiem. http://obrazki.elektroda.pl/3226136000_1...
Mera Błonie robiła zestawy centralnych zamków dedykowanych do konkretnych modeli samochodów. Czyli masz "oryginalny" centralny dostawiany u dilera (częsta praktyka swojego czasu, bardziej opłacało się kupić u producenta gołe auto i dołożyć centralny, elektryczne szyby...). W nowym masz: niebieski/zielony - silnik brązowy/biały - przełączany sygnał zamknij/otwórz...
Dwa kable odpowiadają za sterowanie a w zasadzie trzy. Zielony i niebieski to zasilanie siłownika na przemian w zależności czy otwierasz czy zamykasz. Spójrz na schemat poniżej. http://obrazki.elektroda.pl/8583556000_1...
Zamień miejscami przewody ze styków dołożonego siłownika :zamknij / otwórz
dwa miniprzekażniki 10A 12V takie pięcio stykowe sześcianiki,do jednego siłownika mogą być nawet 5A.
Czyli dostajesz IMPULSY MASY. Tak jako rzecze ta instrukcja. koniec. Kropka. Potrzebujesz sterownik centralnego. Choćby ten St 1000. I siłowniki podłączasz pod wyjścia (zielony i niebieski) a do wejścia dajesz te przewody oznaczone na instrukcji jako 7 i 8. Równocześnie możesz równolegle do tych przewodów podłączyć wyjścia z siłownika master (brązwoy...
myślałem,że wiesz co masz zrobić,przy switchu masz trzy przewody masa,sterowanie zamknij,sterowanie otwórz,masę łączysz z czarnym siłownika,sterowanie zamknij z brązem siłownika,sterowanie otwórz z białym siłownika i pod te dwa[brąz i biały]podajesz sterowanie zamknij -otwórz z alarmu,a kable wykonawcze[niebieski i zielony] idą pod wykonawcze oryginalne...
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Witam !! Kolego na 99% źle podłączony siłownik "Master" jego styki "informują" centralkę co ma zrobić Zostaw tylko zasilanie siłownika Master przewody zielony i niebieski ,a pozostałe przewody zwieraj do masy te które idą w kierunku centralki , reszta siłowników powinna się otwierać i zamykać , w ten sposób dojdziesz czy masz uszkodzony siłownik Master...
Milejow ma rację. Jeżeli masz siłownik z 5 kablami poza zamkiem to jest to dokładany system centralnego zamka. Jest to siłownik typu master czyli sterujący innymi siłownikami. 2 przewody to jest zasilanie silnika siłownika (na jednym +12V na drugim masa w zależności od funkcji zamknij/otwórz). Pozostałe 3 przewody to steowanie zamkiem centralnym. Na...
Siłownik master - pięć przewodów, siłownik slave - dwa przewody. Aby zamek sterował ci z kluczyka, to musisz podpiąć przewody sterujące z siłownika master - tą dodatkową trójkę. Niektóre centralki mają tą możliwość, w niektórych trzeba przekonfigurować cały system - trzeba założyć podstawową centralkę sterowania z kluczyka, a dopiero nią sterować z...
Witam, dzis nabyłem taki zestaw. i nie mam pojęcia jak zrobić aby master sterował drugim siłownikiem. Z schematu dołączonego do centralki jak złącze pomarańczowe do masy i żółte do + to wykorzystuje tylko możliwości siłownika slave. Proszę o pomoc. Załączam schemat podłączenia . Na tą chwile korzystam z schematu "d" ale nie jestem zadowolony z efektu...
Styk 6 to jest wyjście sygnału (masy) przy otwartych drzwiach. Styki 3 i 4 to są wyjścia informujące o pozycji siłownika master zamka centralnego. Skoro masz cały czas zwarte styki 5 i 3 to na wyjściu styku 3 masz masę i idzie informacja do sterownika otwórz zamek. Najprawdopodobnie masz uszkodzony siłownik. Spróbuj odpiąć przewody że styków nr 3 i...
A przycisk na konsoli do sterowania zamkiem centalnym?? O ile pamiętam to w Scenicu niema siłownika master więc przewodów sterujących (blokujących) w drzwiach nie znajdziesz.
Ze styku sterującego siłownika master podać masę na przekaźnik zasilający ACC radia, po zamknięciu siłownik odetnie masę na przekaźnik a ten wyłączy ACC na radio. Minus jest taki, że gdy będziesz chciał zablokować drzwi podczas jazdy to nie posłuchasz sobie radia.
Mam siłownik master 3 kg kupiony wiadomo gdzie :-) , i pracuje już prawidłowo przy 12V/500mA. Wystarczy poszukać w internecie jak jest zbudowany siłownik by się dowiedzieć że prąd 5A może wasze siłowniki załatwić w fazie testów. Impuls zamknięcia wysyłany przez sterownik trwa 1-2s. Po 5 cyklach zamknij - otwórz siłownik jest już ciepły a co dopiero...
No to zamień końce brązowy z czarnym.
To są przewody zamknij/otwórz których sygnały pochodzą z siłownika master (5 przewodów). Zamykasz kluczykiem drzwi kierowcy a pozostałe również opadają. Pod te przewody podpinasz sygnały zamknij/otwórz z centralki alarmowej.
No to coś takiego będzie kłopotliwe o tym nie pomyślałem, moja rada jednak przerobić to tylko na ten nowy sterownik i zamykać i otwierać tylko z pilota, lub mniej roboty i odetnij biały i brązowy od siłownika master ale muszą one zostać połączone jak teraz z tym nowym sterownikiem ( w tym sposobie łatwiejszym zostaje troszkę bałaganu z instalacja).
To jest centralka zdalnego sterownia centralnym zamkiem ale... musisz mieć ten centralny zamek. Diagram C to podłączenie np. do Golfa II, gdzie trzeba dołożyć siłownik slave do drzwi kierowcy, bo w wersji bez zdalnego sterowania nie ma w nim siłownika (jest tylko wkładka master - osobiście sugerowałbym ją zastąpić siłownikiem master zamiast dokładać...
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Stara centralka powinna być w okolicach bezpieczników (lub na panelu z bezpiecznikami). Opis zdjęcia 001: Czarny (-) - masa Żółty (2M) -, silniki siłowników Szary (1M) -' Niebieski (3)-, sterowanie z siłownika master (drzwi kierowcy) Biały (2) -' Czerwony (+) - zasilanie Pod okablowanie w Alfie możesz podstawić każdy uniwersalny sterownik zamków centralnych...
Każdy siłownik master posiada 5 przewodów, 2 z nich (przeważnie niebieski i zielony) to zasilanie siłownika w celu zamknięcia bądź otwarcia, pozostałe 3 to mały przełącznik w środku który daje sygnał do centrali czy siłownik jest otwarty czy zamknięty a centralka na podstawie tego sygnału "ustawia" pozostałe siłowniki w tej samej pozycji. Musisz sprawdzić...
Czytam sobie i mnie trochę dziwicie. pasować może inny silicon kolory te same a zamki jak były silicona to są 4-przewodowe bo masa jest brana z białego i brązowego wewnątrz mastera, bo zawsze któryś jest do masy Będzie pasował każdy alarm plus moduł centralnego zamka. Jedyny problem to przeróbka (delikatna) siłownika master i dociągnięcie nowego przewodu,...
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Robiłem to tak ,ze w drzwiach kierowcy montowałem dodatkowy siłownik od uniwersalnego zamka .
Witam. Kupiłem uniwersalny sterownik centralnego zamka i do tego 2 siłowniki, w tym 5‑przewodowy master, i nie wiem, jak podłączyć 2 przewody z mastera do centralki. W instrukcji od centralki mam tylko opisany sposób podłączenia siłownika 2‑przewodowego, a jak już podłączać, to fajnie by też było, gdyby centralny działał nie tylko z pilota, ale też...
Jedna para biało brązowa to wyjście dla sterowania z alarmu, druga para to przewody dla siłownika typu master wraz z drugim czarnym zielony i niebieskim. Zielony i niebieski dochodzą też do pozostałych siłowników slave. Czerwony i drugie odgałęzienie czarnego to 12V z akumulatora - oczywiście zabezpiecz czerwony (+) przewód bezpiecznikiem.
STOP PANOWIE! Przede wszystkim to drugie, to NIE JEST alarm, tylko radiosterownik do centralnego! Widać to, po podwójnych przewodach idących w jednej sekwencji (niebieski - czarny - zielony) podłączonych podłączonych do przekaźników. I wystarczy już samo zastosowanie tej centralki (bo ta mniejsza jest już wbudowana w tą większą). Druga jest zbędna,...
CAME BK 800 przeznaczony jest do pracy intensywnej. FAAC 740 do użytku przydomowego. Jeżeli brama będzie intensywnie użytkowana to CAME BK 800 jeżeli kilka cykli dziennie to CAME BX STRONG. FAAC-a odradzam bo nie posiada synchronizacji. Kolega dominik24 pisze że nie będzie problemu jak jedna brama zamknie się sekundę wcześniej, a co jeżeli jedna brama...
Posłuchaj kolego, nie komplikuj sobie i innym niepotrzebnie życia. Napisałeś, że masz dwuprzewodowy siłownik i chcesz go wymienić na piątkę. Jeżeli tak, to popatrz na to, co napisałem wyżej i się do tego zastosuj, jeżeli nie, to napisz jeszcze raz dokładnie, o co Ci Chodzi.
Witam, chce założyć centralny zamek, ale w iveco nie ma siłownika master, wszystkie są jako slave, sterownie jest masą. Jaką centralkę kupić, żeby było najłatwiej, podłaćzyć? Czy 1 kanałem otwórz/zamknij w najprostszej centralce mi się to uda?
CITROEN BX 19 GTI ZIELONY/ BIAŁY ZIELONY/ JASNY NIEBIESKI
Skoro może być sterowane za pomocą włącznika monostabilnego to po co Ci sterownik?
Przejrzyj dokładnie instrukcję jest na pewno schemat podłączenia siłownika uniwersalnego (mastera nie wysterujesz, bo to tylko sterownik pilotowy)
Powinno działać, bo Felicja fabrycznie ma praktycznie taki sam prymitywny CZ jak te uniwersalne. Brązowy i niebieski to silnik, biały masa, żółty i czarny sterowanie.
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Cześć.Tak możesz dokupić siłownik master.Chyba coś 18 PLN.
Witam, Może ktoś z szanownych Państwa będzie miał pomysł o co chodzi. Brama działała bez zarzutu 10 lat ale od jakiegoś czasu mam z nią kłopot. Normalnie sie otwiera , natomiast jest problem z zamykaniem. Siłownik slave zamyka się w moim przypadku jako pierwszy i ten działa bez zastrzeżeń, Problem jest z tym siłownikiem gdzie jest centralka, ten powinien...
Otwierając kluczykiem dzwi w których zamontowany jest master otwierają sie od razu wszystkie zamki,ta sama sytuacja przy zamykaniu.Zeby u ciebie to działało musisz pozostałe przewody podpiąć do sterownika zamka.Czrny to masa a biały i brązowy to zamykanie i otwieranie.
W sumie masz racje z tym slavem:) a centralka nie bedize za bardzo obciążona? da rade działać?
siłownik jest zespolony z zamkiem od biedy można zastosować uniwersalny master.nowy zamek kosztuje ok500,używane chodzą po ok 150
Witam a więc tak ja mam rozpiskę z astry z 92r ale powinno tak być: czarny-żółtym do zielonego brązowy- białym do białego czarny- czerwonym do niebieskiego brązowy- czerwonym do brązowego brązowy do czarnego z siłownika.
Poradziłem sobie w ten sposób że poprowadziłem sobie przełącznik w obwodzie przekręcania w stacyjce do alarmu i otwieram i zamykam centralny bez wpływu na przekręcania kluczyka w stacyjce. Koszt 1zł
no to musisz dołożyć ten interfejs aby sterować kluczykiem np. nr aukcji 2320565741 lub 2343377569
Wymień siłownik.
mam central zamek otwierany bez pilota. W drzwiach kierowcy nie posiada on siłownika.Chcę dokupić sterowanie tym zamkiem na pilota i słyszałem ,że w drzwi kierowcy muszę założyć siłownik.Tylko nie wiem jaki SLAVE czy MASTER i jak go podłączyć
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
schemat siłownika master podłączenie siłownika master siłownika master działa
zegar assembler sumowanie napięcia zasilacza przewód koncentryczny antenowy
lampki choinkowe lampki choinkowe
Potencjometr w mikrofonie – regulacja gain, czułości i progu w modelach USB, KY-037, LM393 Hyundai i40 2013 Blue Drive – lokalizacja bezpiecznika lamp LED, DRL, TAIL, ROOM LP