załatwił problem z siłownikiem Wyłączył Ci funkcję NaturalDry - do której ten siłownik jest potrzebny + jest to opisane w instrukcji obsługi. Ps. Powyższe nie rozwiązuje usterki napędu, tylko działa analogiczne do wyjęcia kostki z siłownika.
Komutator bez smaru. Musisz sobie dopiłować szczotki z czego kolwiek.
idzie zamontowac klasyczny,tracisz sterowanie ale od środka z klucza zadziała
wg. schematu złącz razem 85 i podaj +24V i rozepnij 86 i tu jest sterowanie minusem a 87a pozostaw na minusie
Wywal to chłopie bo to zabytek i nie warto do ego podchodzić
Już mam zrobione pod siłownikiem drzwi i nie jestem zbyt zadowolony. Masz zrobione pod siłownik, czy pod wyłącznik światła kabiny, bo to jest zdecydowana różnica. Naciskając otwieranie samochodu pilotem, idzie sygnał do siłownika który odblokowuje drzwi, (wyskakują te "cyple", które blokują drzwi), i właśnie z tych siłowników masz sterować przekaźnik.
Zamontowałem je tak ,że na 100% dochodzą do końca... Nie mają! W tej chwili nie opuszczają się na tyle, by przełączyć się na zamykanie .To jest problem. Jeśli sterowanie centralki z alarmu, to tak, schemat dobry.
Uszkodzony silniczek siłownika drzwi pasażera.
Do sprawdzenia przelotka drzwi lub sam siłownik w drzwiach .
U mnie w innej marce (Smeg) jest silniczek i ślimak, można go palcem kręcić do skutku (aż się popychacze schowają).
Sprawdź ciągłość przewodów między sterownikiem zamka centralnego a siłownikiem drzwi, myślę że kabel może być gdzieś przerwany.
Sprawdź siłownik w drzwiach kierowcy,albo coś go blokuje albo sam się zacina.
Po prostu podłącz sobie sterowanie siłownika tylnej klapy od innego siłownika drzwi.
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Nie trzeba montować siłownika do drzwi kierowcy.Sterownik centralnego jest w tunelu środkowym w okolicy tylnej popielniczki.Sterowanie masą,jeśli dobrze pamiętam to szary otwieranie,żółty zamykanie.
problem moze byc z siłownikiem drzwi pasazera,wypnij kostke i zobacz co bedzie sie dzialo jak odpalisz auto czy szyber ci wyjedzie,lub diagnostyka jak kolega wyzej napisał;-)
Siłownik w drzwiach kierowcy nie jest siłownikiem, a tylko atrapą, ze stykami przełączanymi kluczykiem. Przy zwarciu coś w środku się przepalało - ścieżka chyba. Nie pamiętam dokładnie, bo raz i dawno to robiłem.
w które miejsce to zalezy jaką masz centralkę do alarmu. a co do siłowników to są 2 rodzaje: elektryczne i pneumatyczne. Elektryczne zamykają sie wszystkie na raz, a pneumatyczne zamykają sie pokolei (trwa to ok. 4 sek.). Szczerze to nie wiem które są lepsze :)
podchodzi bez problemu uniwersalny. Zintegrowane z kasetą masz tylko krańcówki. Jak chcesz orginał wstawiać to taniej wychodzi kupić całe drzwi na szrocie niż sam siłownik :) siłownik 100zł drzwi 50 :)
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Oby nioska nie była w strefie zamykania bo ją uszkodzi. Zacznij od sygnału cyfrowego noc/dzień z takie np modułu https://allegro.pl/oferta/modul-czujnik-... . Jego przekaźnik ma styk NO (normalnie otwarty) i NC (normalnie zamknięty) w stanie bez zasilania czyli logiczne 0 i 1. Gdy układ zadziała stan zmieni...
Myślałem o zastąpieniu orginału uniwersalnym siłownikiem, jednak zastanawiam się co mogło ulec uszkodzeniu wewnątrz starego siłownika. Kiedyś w Vectrze wymieniałem dwa microswitche wewnątrz siłownika. Trzeba było rozwiercić jeden nit, rozkręcić obudowę i wylutować dwa microswitche. W Astrze nie miałem jeszcze okazji tego rozbierać, ale myślę że konstrukcja...
Temat już ogarnięty, dwa kabelki w przelotne były uszkodzone.
Na 99% uszkodzony siłownik PP drzwi lub kable do niego
Oryginalnie są specjalne wsporniki z blachy pod siłowniki centralnego zamka. W drzwiach są pod te wsporniki gotowe otwory. Spróbuj gdzieś to podejrzeć, bo to jest bardzo pomocne. Szczególnie kłopotliwe jest ustawienie siłowników w tylnych drzwiach, ponieważ potrzebna jest tam dość duża siła i trzeba starannie wyregulować cięgna zamków. Może okazać się,...
Raczej w siłowniku prawych drzwi.
Moduł UCH prawdopodobnie nad pedałami zaraz przy ścianie grodziowej . Tam jest wszystko . Masa. Zasilanie. sterownie masą z przycisku w kabinie i wyjścia prądowe na siłowniki drzwi . Prościej jest wpiąć się do instalacji na słupku lewym . Tam w instalacji tez są te przewody . Wszystko to mówię z pamięci . Ostatnią taka operację robiłem jakieś 18 lat...
Miałem tak samo, wypadła wtyczka z siłownika w drzwiach kierowcy.
Witam w tym aucie rozwiązane jest to tak że całym centralnym zamkiem steruje siłownik umieszczony w drzwiach kierowcy, nie ma innego sterownika .Żeby podłączyc sterowanie pilotem trzeba zamontowac dodatkowy siłownik w drzwiach kierowcy i podłączyc go do sterownika z pilotami. Pozdrawiam
Po prostu podłącz pod kokpitem czerwony kabel od modulu do czerwonego w istalacji sam. a czarny lub brazowy od modułu do brazowego i już jest zasilanie modułu zamka. Do drzwi kierowcy zrób wiązkę z kabli zielony niebieski brązowy biały czarny i to jest wiązka do siłownika drzwi kierowcy (te kable powinieneś mieć w wiązce od centralnego który kupiłeś...
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Witam na początek proponuje sprawdzić wiązkę pomiędzy samochodem a drzwiami w miejscu gdzie wiązka jest poprowadzona w gumie.Opis wtyczek siłowników łatwo w necie znależć. Najczęściej zamek zamyka i otwiera bo nie ma potwierdzenia ze wszystkie drzwi są zamknięta to tak na wypadek gdybyś któreś drzwi nie zamknął "mechaniczne" wydał komendę do zaryglowania...
Albo uszkodzone przewody w przepuście drzwiowym albo uszkodzony sam siłownik...
Uniwersalny siłownik podłączyć pod sterowanie wysokoprądowe które steruje siłownikiem na tylnych drzwiach
blach nie ruszaj bo będą cyrki z mechanizmem szyb,przednie drzwi -siłownik kręcisz do blachy pod oryginalnym cięgnem w zasadzie na dole drzwi prawie na pełnej długości cięgna,tylne drzwi-siłownik nad cięgnem mniej wiecej w połowie drzwi,jest tam taka wytłoczka w tapicerce.
na pewno problem z dokładanym siłownikiem w drzwiach kierowcy, rozbierz tapicerkę i luknij
Sterowanie bezpośrednio siłownikiem w drzwiach kierowcy. Tniemy przewody idące z modułu sterującego do siłownika. Prawdopodobnie oba są biało/czerwone. Trzeba to sprawdzić próbnikiem zamykając i otwierając zamek kluczem. Moduł sterujący najczęściej znajduje się powyżej skrzynki bezpiecznikowej. W niektórych modelach znajdował się w drzwiach kierowcy....
czy w naszych C5-tkach sterowanie jest plusem czy minusem masą ? W każdym roczniku C5, sterowanie z uniwersalnego sterownika c.z. nie jest proste i oczywiste. Musisz przy pomocy przekaźników z dodatkowej centralki "przeciąć" przewód do siłownika i jednocześnie podać +12V. Robisz to na obu przewodach wychodzących z BSI i dochodzących do siłownika w...
Zamknięcie siłownika przeprowadzi się poprzez reset dostępny serwisowi Autoryzowanemu. Musisz zaczekać do poniedziałku. Skoro nie ma tego w instrukcji obsługi, ja nie jestem upoważniony do udzielenia innej odpowiedzi. Ogólnie jest to prosta procedura, tylko trzeba ją znać... :)
czarny - stały "+" brązowy - masa czarno-żółty i czarno-czerwony - siłowniki drzwi jeżeli jest funkcja deadlock należy odciąć przewód czarno-niebieski wychodzący z drzwi kierowcy i połączyć go z czarno-żółtym. W załączniku schemat fabrycznego c. zamka jeśli zostaje oryginalny sterownik to brązowo-biały(otwieranie) i brązowo-czerwony(zamykanie) sterowane...
Jedynie można by próbować wlutować się w sterowanie przekaźników centralnego zamka w tym alarmie. to szkodliwa porada bo master jak poda masę na przekaźnik to nie odpuści po sekundzie i za chwilę spali wszystkie siłowniki żeby ogarnąć problem dokup sterownik zamka pod siłowniki ze sterowaniem z drzwi np foto na allegro 20zł https://obrazki.elektroda.pl/3743062100_...
Kolega po prostu nieokreślił czy centralny zamek w jego aucie zamontowany jest przez fabrykę czy też przez innego montażystę. Co do "chińskiego badziewia" to w swoim polonezie posiadam zamontowane samodzielnie siłowniki "SILIKON" i od 6 lat pracują bezawaryjnie, oczywiście przeglądam je raz w roku. Natomiast czy ma Kolega pewność, że fabryczny siłownik...
Siłownik, bądź przewody w przelotce do drzwi.
Odnośnie zamka centralnego to zerknij na siłownik w drzwiach - tam może być z nim problem - po prostu wysyła głupie sygnały.
dotykanie otwartych jedynie drzwi kierowcy Podłącz masę do stałego elementu karoserii a nie do drzwi.
Coby nie strzępić języka na daremno. Chyba ci namieszałem bo jak nie masz siłownika w bagażniku i pod wlewem paliwa to masz dokładany centralny. Rozumiem że sterowanie zamka nie jest radiowe? Jeżeli trafiłem to drogą dedukcji wystarczy że jednak znajdziesz sterownik zamka - im bliżej tym łatwiej więc pod kolumną kierowniczą albo za osłoną progu kierowcy....
witam częsta usterka tego modelu, wycierają się trybki w siłowniku zamka w drzwiach tylnych do wymiany jest cały zamek siłownik jest wbudowany wewnątrz
Na alledrogo całe zamki z siłownikiem od 50 zł.
Kaseta zamka przystosowana do siłownków specjalizowanych tak jak w Sienach i inch.Wiecej dowiesz sie pod nr tel który wysyłam na pw
Trochę mało informacji podałeś. Czy samochód jest krajowy, czy sprowadzany, czy usterka pojawiła się równocześnie z uszkodzeniem tych jednych drzwi. Jeśli masz chęci na samodzielne usunięcie usterki, to: - ustal jakiego producenta i model masz centralki alarmowej - poszukaj instrukcji i schematu do niej - odłącz nie działający siłownik W Civicach fabrycznie...
Pomózcie co mam ......................... Co mam zrobic Wstawić siłownik w drzwi kierowcy.
Witam A mam pyt. gdzie mozna dostac ten mikroprzełącznik?
Jak może działać centralny bez modułu komfortu? Nie ma takiej opcji więc wypiąłeś coś innego. Odłącz siłownik w drzwiach kierowcy i zobacz czy będzie poprawa.
W polonezach z reguły w tylnych drzwiach montuje się właśnie siłowniki 6 kg, bo te zamki chodzą dość ciężko. Tak więc możesz zmienić tylko tylne siłowniki na mocniejsze, a przednie drzwi na razie zostaw i poczekaj do zimy.
Prawy boczek przed drzwiami. Odepnij sterownik i próbuj podać napięcie na silnik siłownika prawych drzwi. Przewody masz w wiązce. Chociaż przy twojej usterce, ja bym stawiał na trzepnięty przewód właśnie od silnika, a nie switcha.
jeżeli działa to może tak być, ale wiem z własnego doświadczenia że zamontowanie siłownika w tylnych drzwiach w ibizie graniczy z cudem :D
rozbierz drzwi,ale PRAWE, tam będziesz miał przykręcony moduł centralnego,przychodzi tam sterowanie z lewych drzwi,plus masa i dwa przewody na siłowniki-rozdzielają się wewnatrz samochodu na pozostałe drzwi,jeżeli moduł siadł,mozesz go podmienić na uniwersalny wkładając siłownik w lewe drzwi i wykorzystując oryginalną instalację samochodu,mam nadzieję,że...
To powinno pomóc:
Serwomechanizmy są bardzo mocne, standardowo mają obrót 60° lub 90°, przy szerokości impulsu od 1-2 ms. Jednak można je sterować impulsami od 0,5 ms do nawet 3 ms. Wtedy mają kąt obrotu 170°, lub nawet 270°. Myślę, że nie ma potrzeby abym opisywał jak one działają. Poczytaj w internecie o tym, jest tego bardzo dużo. Np. tu: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&...
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
Możesz podłączyć napięcie na kabel który idzie do drzwi do siłownika, ale musi być ten kabel odłączony od sterownika . Nie wiem czy będzie łatwo znaleźć który to jest kabel, jeżeli nie masz dojścia do siłownika w drzwiach i czy są tylko 2 przewody, czy więcej. Wlasnie to zrobil. Egon, podaj mi VIN na PW. Pozdrawiam, Georges
Jak nikt nie pomoże to jest jeszcze jedno może trochę brutalne ale proste i tanie rozwiązanie. Dołożenie do centralki którą zakupiłeś siłownika do drzwi kierowcy tak aby mechanicznie sterował całym zamkiem.
Generalnie madamasz1 pisze głupoty i całkowitą nieprawdę. FordKa w tym roczniku jeśli chodzi o immo i pilot to fiat grande punto, fiat 500, czyli: -kluczyk scyzoryk oparty na transponderze PCF7946 -immo i pilot zintegrowane w jednym układzie -aby doprogramować nowy kluczyk z pilotem, transponder musi być przygotowany danymi z docelowego samochodu (prekodowanie)...
Poszukuję schematu autoalarmu predator2000(przestały działać siłowniki od drzwi dla pasażerów). Czy ktoś może pomóc?[list][/list]
Najprawdopodobniej masz uszkodzony siłownik w tych drzwiach, ale sprawdził bym jeszcze przewody pomiedzy drzwiami a karoserią.
zapewne wyskoczyły lub poluzowały sie plastikowe tryby w centralnym, czeka Cię wymiana całego siłownika, w drzwiach przednich jest to master. Wymiana jest prosta, wystarczy odpiać przewody i i wyjąć siłownik z mocowań. Możesz też przed demontazem sprawdzić zasilanie podczas pracy centralnego.
tak ale zestaw centralnego zamka który pokazałeś z aukcji alleggo zawiera już sterownik który po odebraniu impulsu - z siłownika master (tego w drzwiach kierowcy) podaje sygnał prądowy otwierając lub zamykając resztę zamków. Tak więc jedyne cop trzeba zrobić to połączyć przewody sterujące z alarmu z przewodami którymi siłownik w drzwiach kierowcy podaje...
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Mam identyczny problem , nie reaguje na zamykanie z pilota ( świecą się tylko kierunkowskazy ) , jak chce zamknąć czy otworzyć drzwi z konsoli tej na drzwiach to pyka tylko przekaźnik a nie ma reakcji i nie zamyka i nie otwiera ani lewych drzwi ani prawych.Czy jest możliwe , że oba siłowniki drzwi są spalone?
dzięki bardzo za pomoc pozdro :D :D :D
Wszystkie sygnały znajdziesz w prawym progu samochodu. Najlepiej zamontować alarm bezpilotowy jeżeli masz mazde 3 po liftingu. Po liftingu szyby można domukać po przez wydłużenie czasu zamykania zamka (komfort) Jeżeli przed liftingiem to trzeba pchać przewód do drzwi lub centralke szyb zamontowac w drzwiach a sterowanie podpiąć pod siłownik. W drzwiach...
Jak w temacie potrzebna rozpiska do w/w autka . Silnik 1.0 benzyna rok produkcji 1999 . Nie jestem pewien ale czy tam przypadkiem nie trzeba dokładać siłownika w drzwi kierowcy ???. Kierunki poszukam pod kierownicą , ciekawi mnie ten zamek . Pozdrawiam
http://daewooforum.pl/temat77882.html Alarm będzie sterował tylko tym dołożonym siłownikiem - siłownik oryginalnym zamkiem. Siłownik i tak być musi, bo go teraz na 99,9% nie masz, te drzwi otwierasz mechanicznie kluczykiem. Kluczyk jednocześnie otwierając drzwi, steruje centralką która uruchamia siłowniki w innych drzwiach. Masz schemat podłączenia...
https://obrazki.elektroda.pl/2061805000_... Przewody dochodzące do Pin 15 i Pin 2 fabrycznego sterownika zamka, podłączasz do wyjść przekaźników nowego, uniwersalnego sterownika w konfiguracji do bezpośredniego sterowania siłownikiem - schemat "D". Nie koniecznie musisz się podłączać do złącza oryginalnego sterownika, możesz się wpiąć...
Nie wiem po co utrudniasz sobie życie? Bierzesz normalny siłownik dwuprzewodowy, może być nawet ten z Subaru, napędzasz go przez dwa przekaźniki z tej Fortecy, chyba, że ma ona wbudowany interfejs, to krosujesz je wtedy na pracę z siłownikiem. I to wszystko. Dołożony siłownik nie ingeruje w instalację fabryczną, steruje jedynie mechanicznie pracą oryginalnego...
Rozmawiałem z poprzednim właścicielem auta, mówi że dał mi wszystko co dostał. Ja już jeżdżę tym autem ze trzy lata i mogłem sam gdzieś to przybunkrować ale na pewno nie dostałem karty w formie karty płatniczej jeśli już to te dwa kody jak zdążyłem się zorientować mogą być wpisane w książce serwisowej (oczywiście dostałem tylko gdzie ona jest). Napisałem...
Więc zobacz całe zasilanie przy module,ewentualnie go rozkręć,sprawdź czy dostaje impulsy sterowania i czy wychodzą impulsy na siłowniki.
najprostszą odpowiedzią będzie pewnie przerwa na kabelkach. :) a czy siłownik w tych drzwiach pracuje a mimo to nie otwiera?
Oba siłowniki tylnych drzwi, wlewu paliwa i klapy bagażnika są zasilane z tych samych pinów UCBIC(moduł ster. kabiny). Pozostaje ci lecieć po kablu od siłownika w stronę sterownika (pod kierownicą, skrzynka z bezpiecznikami) aż zlokalizujesz przerwę bo z nią masz właśnie problem
Wygląda to tak jakby coś mechanicznie blokowało silniczek przed skrajnymi położeniami. Osłuchaj/obejrzyj/ siłownik prawych drzwi czy przy sterowaniu z lewego kluczyka choć trochę działa. Może przekładnia się wytarła. Krańcówka raczej dobra skoro c-z reaguje na napęd kluczykiem z prawej strony po pokonaniu oporów.Napięcie sprawdż bezpośrednio na prawym...
http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1... http://obrazki.elektroda.pl/5259391000_1...
Rozumiem, ze masz fabryczne piloty do centralnego zamka i chcesz podpiąć alarm bezpilotowy? Uzbrajanie i rozbrajanie weź z wiązki idącej do drzwi (przewody do siłownika w drzwiach). Rozpiskę posiadam do Premacy od 2001r. Na wszelki wypadek podesłałem ci na PW. Co do dźwięku przy uzbrajaniu i rozbrajaniu alarmu to przepisy zabraniają ich stosowania na...
Mam dwa pytania: Czy po podaniu 12V bezpośrednio na cewkę silnika reaguje {wykluczy to spalenie silnika} Jakie oznaczenia ma tajemniczy układ.
Jeżeli masz otwarte drzwi przednie, to znaczy, że masz dostęp do przepustu drzwiowego do drzwi lewy-tył. Do siłownika dochodzą trzy przewody: czarno-czerwony, czarno-żółty, czarno-niebieski. Przetnij je i kombinacją +12V i masy (podawane na przewody do siłownika) powinieneś otworzyć drzwi. Jeżeli oczywiście siłownik jest sprawny. Może być konieczność...
Witam. Dawno temu przestał mi działać centralny z pilota. Wymieniłem siłownik gdyż okazał się spalony. Po kilku dniach od wymiany znowu się spalił i już pomyślałem że nie będę go wymieniać. Przemęczyłem pół roku, w końcu znów wymieniłem siłownik i nie podziałał nawet 5 minut bo się po prostu spalił. Potopiło nawet obudowy na nich. Zauważyłem ze siłowniki...
Mistrzu, zacznij myśleć trochę logicznie, to wyłączy Ci się komplikator. Wystarczy założyć do drzwi kierowcy siłownik i napędzić go albo z wbudowanych przekaźników interfejsu alarmu, albo z dwóch dostawionych, jeżeli są tylko wyjścia niskoprądowe masy. Praca tego siłownika wymusi pracę switcha w drzwiach kierowcy i konsekwencji pracę oryginalnej pneumatyki...
Witam. Nie zamykają i nie otwierają się przednie prawe oraz tylne lewe drzwi w w/w aucie. Diagnoza pięknie informuje o uszkodzonych siłownikach w tych właśnie drzwiach, jednak po przebadaniu siłowników pod względem zimnych lutów,silniczków, mikrowłączników jest ok, natomiast ze sterowników drzwiowych na silniczki w siłownikach wychodzą jedynie impulsy...
Biały i brązowy powinieneś podłączyć do pozycjonera z siłownika typu master (jeśli takowy masz w drzwiach kierowcy). One są po to, że jak otwierasz drzwi z kluczyka, centralka wie czy ma otworzyć lub zamknąć pozostałe drzwi. Jeśli nie masz siłownika typu master w drzwiach kierowcy (5 przewodów), poprostu białego i brązowego nie podłączasz nigdzie i...
Witam serdecznie, przeszukałem forum dosyć dokładnie i nie udało mi się niestety znaleźć rozwiązania problemu, z którym się zmagam. Usiłuję zmajstrować sobie w samochodzie centralny zamek. Posiadam sterownik RTX KE2 z trzema kanałami - otwarcie, zamknięcie i klapa bagażnika. Chciałbym podłączyć siłowniki w taki sposób, aby przycisk otwarcia na pilocie...
Uściślając w siłowniku (jak to nazywacie kasecie) istotnie znajduje się mały silniczek napędzający cały układ, ale to nie on jest winny a mikroprzełączniki które się tam znajdują. Trzeba wykręcić cały siłownik z drzwi, rozwiercić dwa nity. Po zdjęciu obudowy na plastikowym elemencie będą dwa przełączniki które należy wymienić.
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Czy to ma być otwieranie rygla, czy także uchylanie drzwi? Mogłoby działać tak: siłownik przesuwa rygiel, żeby drzwi mogły się otworzyć, sprężyna popycha drzwi i jak rygiel puści, to one się otwierają. A potem siłownik puszcza rygiel i on wraca na miejsce. Na koniec drzwi trzeba zatrzasnąć ręcznie, wtedy rygiel zaskakuje i trzyma. Jeśli ma być otwierany...
Prawdopodobnie masz dokladaną inst. Centralnego zamka . Luzy na cieglach sterujących switchami w siłowniku drzwi kierowcy powodują że sterownik CDL głupieje. Wystarczy regulacja.
Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
Siłowniki przesuwu drzwi są pod stopami pasażerów tylnej kanapy. Musiałem odkręcić fotel przedni, żeby podnieść sztywną wykładzinę podłogową.
Jesli chodzi o samochody i siłowniki w drzwiach to są pneumatyczne i elektryczne , w zależnosci od tego mamy rózne czasy. W pneumatycznych siłownikach stosujemy ten czas dłuższy około 3_5 sekund , w siłownikach elektrycznych czas ten jest około 1s ( dłuższy moze nam spalic silczek od siłownika). Po uzbrojeniu na jednym z przewodów z alarmu pojawi sie...
Tak centralny na wlew, stacyjkę, klapę z tyłu ? .... Centralka usuwa mi tylko klucz od jednych drzwi wiec 4 pozostają... Interesują mnie wkładki a nie montaż centralki do boba... Dwa siłowniki - drzwi prawe i lewe. Jeden siłownik, klapa bagażnika. Przednia klapa - jak ktoś chce, może być na siłownik - jedna sztuka. Najgorzej z wlewem paliwa :-/ bo...
Mam problem z drzwiami przednimi w Focusie. Nie można zamknąć w żaden sposób, rygiel od środka jest nieruchomy. Kto mi podpowie jak sprawdzić siłownik w drzwiach przednich Focusa? Na których pinach we wtyczce do siłownika powinno być napięcie i jakie? Czy to jest do sprawdzenie?
Załóż siłownik SLAVE podłączony bezpośrednio do alarmu i powinno banglać (o ile ruszając cięgłem zamka kierowcy uruchamiasz siłowniki w pozostałych drzwiach). Centralny z kluczyka będzie działał w dalszym ciągu bo przecież nie demontujesz orginalnego przełącznika w drzwiach kierowcy.
Siłowniki masz w drzwiach czy dopiero będziesz je montował?Chodzi ci o sterowanie już istniejącymi w zamkach siłownikami czy masz zamiar montować dodatkowe siłowniki?Bo jak będziesz zakładał nowe to składasz to jak lego.Plus i minus możesz brać śmiało z zapalniczki
siłowniki tylnych drzwi siłowniki drzwi samochodowych siłowniki drzwi pilotem
pomiar prądu przez opornik indesit instrukcja pralka amplituner instrukcja
nadajnik iskrowy zasilacz urmet
Kod błędu Eps 7 w migomacie Fronius - co oznacza? Schematy elektryczne Subaru Outback 2010 - gdzie znaleźć?