Tak jak pisałem, przyczyn może być wiele, podpinasz komputer patrzysz w dane rzeczywiste i oglądaj co się dzieje, ciśnienie powietrza, paliwa, temperatury itp. Nie mówiąc już o sprawdzeniu szczelności kolektora dolotowego...
Zobacz, czy magnes z tyłu silnika nie odkręcił się. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... lub ew. triak ma zwarcie (elektronika- na radiatorze). Pozdrawiam.
Jak winne będą amortyzatory to z jakiego modelu zakupic najlepsze i niedrogie . ? Tu się dowiesz w jakich modelach jeszcze pracują i o innych możliwych przyczynach trzęsiawki... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46...
Prawdopodobnie pod obciążeniem po przekroczeniu określonej temperatury procesor i/lub karty wyłączony zostaje "tryb" turbo a to się wiąże ze spadkiem wydajności. Choć nie powinien to być aż tak drastyczny spadek. Jak wygląda praca wentylatora, pracuje wtedy na pełnych obrotach ? Próbowałeś odpalać jakieś testy typu FurMark ? będziesz miał wtedy podgląd...
W koncu wpialem sie do cewki srodkowy kabel koloru brazowego(w kazdej cewce jesr srodkowy braz) to na wolnych obrotach skacze 100 , 500, 200 , 700 i tak w kolo po dodaniu gazu pokazuje caly czas 0 Brązowy w cewce to masa... czerwono-niebieski to plus po stacyjce. Impulsy sterujące masz na pinie nr 3 (w każdej cewce inny kolor). jak sie wpialem pod...
Nie jestem pewien ale z tego co się orientuję to powinien być filtr od gazu lub jakiś odstojnik lub nazwa może być inna może być zatkany. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Samochód pali jak na razie bez problemu. Wyregulowałem czujnik na wałku rozrządu i brak błędu P0341. Był zbyt daleko od koła rozrządu. Pozostały błędy P2033, P1351, P0422 oraz po jeździe wskoczyły nowe tj. P0299 i P0483 Coś za dużo tych defektów, nie popsułeś tam czegoś podczas szukania przyczyn poprzedniej usterki? Po kolei: P0299 - to moze być np....
Witam. Mam problem z moim citroen xsara II 1.6 16V 110KM. Gdy silnik jest zimny silnik skacze na obrotach nie dużo tak z 1tys do 1,4tys. Gdy ruszę dalej czuje skakanie obrotów, przerywa troszkę. Co może być tego powodem. Gdy silnik się rozgrzeje objawy mijają.
Jestem pewien, że objawy u kolegi wyglądają tak : przy zmianie z 1 na 2 bieg zaczyna bardzo szarpać samochodem jeśli nie depnie się od razu ostrzej na pedał gazu - auto dosłownie skacze do przodu jak żaba, odczuwalne jest to również na 3 biegu jeśli znowu zbyt mało stanowczo wciśnie pedał gazu, na biegach 4 i 5 jest ten problem pewnie już najsłabiej...
Jak w temacie. Toyota Starlet (1.4 96r) z sekwencją Elpigaz. Po kilku próbach (nie mogę tego nazwać inaczej ) regulacji przez "fachowca" postanowiłem sam spróbować wyregulować ten sprzęt. Wcześniej albo auto było słabe albo tak mocne jak na benzynie ale przy wysokich obrotach brakowało mu gazu i próbowało przełączać się na PB. Mam już interfejs i program...
Czyli u mnie to samo będzie. Do tego auto mi skacze na obrotach - prawie przygasa. Błąd P0502
Witam Mam problem z moją MZ 150, przekręcając manetkę do końca na luzie silnik nie chodzi równo tylko skacze po obrotach 6-5-7 tys. Jadąc robi tak samo, przy mniejszych obrotach dzieje się dokładnie to samo. To wszystko dzieje się po wymianie oleju.
na obrotomierzu pokazuje mu 4 tys., a gdy włączę światła, spada do sera, lecz po dodaniu gazu nie zwiększa obrotów. Mierzyłem też miernikiem napięcie na kostce od świateł i na wolnych obrotach skacze do 12V, lecz gdy dodam gazu, podnosi prawie do 24V. Coś tutaj brakuje konsekwencji. Ale skoro już tak trenujesz to upewnij się, że połączenia mas są pewne....
Jestem po kolejnej trasie ok 700km autostrada prędkość 140-160. Skalkulowana: 11.3 Zmierzona: -1,5 Ostatnie wypalanie 596km temu. Martwi mnie -2hPa na wyłączonym silniku. Przecież ciśnienie powinno być w DPF takie samo jak atmosferyczne. Czy coś źle myślę? Mam taki DPF cleaner z K2. Może wlać go przez rurkę która idzie od czujnika ciśnień, później dmuchnąć...
Pokrywa się zadane z rzeczywistym. Gdy odpalę zadane mam 390bar gdy spada na obrotach i zadane i rzeczywiste leci na 350-360 i tak skacze do 390 Przepływomierz wskazuje tylko 190 mg/suv wartości rzeczywistej. Zadanej nie mam pokazanej. Żadnych skoków. Dodam że egr jest usunięty w sofcie i zaślepiony.
przy przyspieszaniu z prędkości 90-110 km/h skaczą na chwilę obroty, ale nie idzie za tym przyspieszenie. P To sugeruje ślizganie się sprzęgła.
"Cykają" pewnie zawory. Zalany za gęsty olej.
Podkładki pod nóżki to z czego są? Może spróbuj bez tych podkładek puścić pranie i wirowanie. Skoki są na każdych obrotach wirówki, czy przy niższych są słabsze? Bęben jest ładowany do pełna, czy jest wypełniony tak w 50%-80% objętości? Podłoga jest śliska czy nieśliska? Po tych podskokach pralka kończy wirowanie natychmiastowo, czy skoki występują...
ok rozumiem. Mam jeszcze pytanbie bo teraz tak patrzę na to ci śnienie i jak na zimnym odpalę to na obrotach tak do 700 jest 5.5 a jak daję wiecej do 1500 to nawet do 7 i wiecej ciśnienie rośnie to nie jest za dużo czasami? Możer jednak ktos jakies podkłądki dawał pod ten zawór przy filtrach spojrze tam moze wtedy ciśnienie na ciepłyum będzie troche...
Cała deska rozdzielcza radio i skacze na obrotach
skoro na LPG jest wszystko ok to szukać problemu w samochodzie często problemem jest przepustnica
Mam podobne objawy. Drgania na wolnych obrotach na zimnym i ciepłym oraz szarpanie przy jeździe bez przyspieszania. Zauważyłem, że skacze napinacz i podczas uruchamiania pasek osprzętu piszczy. Wymieniłem praktycznie wszystkie rolki, poduszki, podmieniłem wtryskiwacze, filtry nowe. Wymienione świece. Parametry korekt w normie. Nie mam już pomysłu, co...
Mnie zastanawia dlaczego montujecie takie silniki do tych rowerów, według mnie silnik w rowerze powinien być jak najcichszy, dawać jak najmniej wibracji, prędkość roweru na jeździe z włączonym silnikiem nie powinna przekraczać 25km/h z tego względu że powyżej tej prędkości cały urok jazdy rowerem zaczyna znikać, zaczyna wiać, rower mocno skacze na...
Ja mam to samo z silnikiem skacze na obrotach gdzie można znaleźć ten silnik krokowy abym mógł go wyczyścic posiadam audi B3 1.8 silnik rok samochodu 89 prosze o pomoc
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Cześć wszystkim, proszę Was o pomoc w zdiagnozowaniu problemu z moją pilarką Husqvarna 55. Problem z wejściem na wysokie obroty już objawiał się jakiś czas temu, ale ostatnio jest na tyle częsty, że uniemożliwia normalną prace. Problem wchodzenia na wysokie obroty jest bardzo nieregularny, czasami występuje na zimnym silniku czasami na ciepłym. Bywało...
Nie ma stać jak F -t tylko trochę pływa ale w małym zakresie. Na zimnym skacze jak szalona, dlatego było wspomniane by silnik był nagrzany a grzałka właczona. Silnik pracował ok. 20 minut na wolnych obrotach i tutaj jest chyba temperatura kata: Group 046: Lambda Control (Catalytic Conversion Test Bank 1) 640 /min Engine Speed (G28) 264.0°C Catalytic...
Z tego, co mi powiedział elektryk, to na jałowych jest podniesiona wartość powietrza, a odpowiednia jest dopiero przy 1 tys. rpm i na dodatek skacze kąt wyprzedzenia zapłonu.
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Jezeli na najniższych obrotach robi to samo to albo jest uszkodzenie albo blokady do zdjęcia. Mało miejsca w tej obudowie i pewnie bezie się trzęsła - kłania się fizyka, duża masa wirująca musi lekko drgać.
Fizyki wyregulować się nie da. Skasuj adaptacje wszystkie i przyucz na pb, zobaczysz czy problemy znikną. Jesli znikną no to bedzie jasne. Jesli nie znikną a nie trzyma wolnych rpm to szukać trzeba w powietrzu i jego sterowaniu.
Mazda 5 2,0D 2008r. Problem z pracą silnika, w szczególności po rozgrzaniu. Sprawdzone wtryski, ogólnie silnik w BDB kondycji mechanicznej, po uszczelnieniach, wymianach rozrządu, sprzęgła kpl. z dwumasą. Przed naprawą było to samo. Czasami na zimnym już miał zawachania w prawidłowej pracy objawiające się np przy ruszaniu odcięciem mocy na dosłownie...
Pomiar ciśnienia na wstępnej,tandem , i grupy 13.18.23 to mnie się wydaje że to podstawa by co dyskutować przez forum. A gniazda t opowinieneś ocenić przed montażem .Czujnik trzeba sprawdzić jasne ,choć nie wiem czy to pasuje do objawów.
Parę dni jeździłem na benzynie nie poprawy - na samej benzynie spala około 15 ltr/100 Świecę tą która była okopcona wymieniłem na starą tu mi się wydaje że jest lepiej w poniedziałek kupię jedną nową albo cały komplet żeby były takie same wstawione. Przepustnice wyczyściłem nie była brudna nie musiałem benzyny używać żeby doprowadzić ją do błysku. Szczelność...
Capstan "usiłuje" nadążyć za drumem (silnikiem głowic).Kondensatory tak.Dodatkowo przelutuj płytkę drumu.Obejrzyj okolice serva (zimne luty).
a sprawdzałeś stan przewodów WN, świec, filtra powietrza i filtra gazu ? Czy silnik dogrzany (sprawny termostat i układ chłodzenia) ? Przewody podciśnieniowe dochodzące do gaźnika drożne?
Jesli chodzi o obroty to przerabialem to u siebiei pomoglo wymiana kabli WN i swiec, przy okazji wymienilem palec rozdzelacza i kopulke. Mam rozumiec ze jak zalaczasz spryskiwacz tylnej szyby to zalacza sie wtedy tylna wycieraczka, jak tak to wszystko jest w porzadku. Skad wiesz ze dobry masz licznik, rozbierales go. Jak masz dojscie do drugiego to...
przepustnica padła diagnoze trzeba vagiem sprawdzic
Diagnoza problemu z alternatorem w Mercedesie 300 KM w dźwigu teleskopowym Problem, który opisujesz – niestabilne ładowanie alternatora w Mercedesie 300 KM (prawdopodobnie silnik OM 300 lub podobny, stosowany w ciężkich maszynach jak dźwigi teleskopowe) pomimo wymiany alternatora i zainstalowania czterech nowych akumulatorów – wskazuje na potencjalną...
Witam Sprawdz przepustnice, dokladnie czy nie jest brudna , czego skutkiem sa falujace lub za niskie obroty po myciu odlacz akumulator
Sprawdz kluczowanie z < dobrej cewki > w aparacie na moduł zapłonowy. Oczywiście w czasie pracy.
kolego a sprawdziłeś silniczek krokowy co prawda ja miałem taki sam problem tyle ze obroty raz były za niskie a raz za wysokie i czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego pomogło
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Te silniczki rzeczywiście są awaryjne , ale nie spotkałem się w ich przypadku z całkowitym zwarciem uzwojeń ( napisałeś 0 Ohm , a to zupełne zwarcie ) . Typową ich usterką są przerwy w uzwojeniach , i nie są one rejestrowane przez sterownik jako błąd ( ciągłość ich obwodu nie jest kontrolowana przez sterownik ) i prawdopodobnie dlatego komputerowe testy...
Napięcie spada minimum do 19,5V czyli spadek mam jakieś 0,7V. Pobór prądu ciężko jest zaobserwować ale po naciśnięciu przycisku do konca pokazuje nie wyżej niż 6A, powoli naciskając do tych 3/4 to jest max 1A. Jak robię obciążenie ręką prod skacze nawet do 8A a wkrętarka nadal działa. Co do regulacji obrotów to ścieżka wygląda bardzo dobrze.
Sprawdziłeś czy pasek od alternatora nie jest luźny? I jakie napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia i pełnym obciążeniu? I jaki przebieg ma ?
Ciśnienie około 12-13 na wszystkich cylindrach. Dzieje się to po nagrzaniu auta. Zimny chodzi idealnie, w czasie wystąpienia błędu wystarczy wyłączyć silnik na światłach i potem chodzi idealnie przez około 20 sek, i dostaje telepki. W pp2000 pokazuje na wolnych obrotach kąt wyprzedzenia zapłonu skacze od -5 do 18, czas ładowania cewki 15.4 ms. Podejrzewam...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar. Witam.Mam taki sam...
Miałem golfa 1.4 u mnie padła sonda lambda,po wymianie obroty stały w miejscu.
skacze obrotach gazie skacze niskich obrotach zimny skacze obrotach
napięcie bębnie mosfet bipolar ułożyć kabel elektryczny
zegar przekaźnikiki zegar przekaźnikiki
Fiskars UP53 – schemat wymiany taśmy PowerReel, montaż nowego paska 1027527 Stroboskop LED czy palnik ksenonowy: co wybrać?