Podepnij skaner pod OBD i zobacz co za usterka powoduje że skrzynka pracuje w trybie awaryjnym.
Podłącz skaner pod OBD i sprawdź czy nie ma zapisanych usterek w komputerze skrzyni biegów. Według Twojego opisu mam wrażenie jakby skrzynka przechodziła w tryb awaryjny.
Witam, chciałbym się zorientować jaki jest aktualnie na rynku dobry, odpowiedni skaner-komputer-program diagnostyczny do tego, żeby diagnozować i ustawiać parametry automatycznej skrzyni biegów IV biegowej w aucie Chrysler Voyager IV generacji (RG, RS) lata 2000 - 2007? Mam wersję 2,8 CRD i skrzynia wymaga przywracania prawidłowych ustawień, żeby nie...
Znalazłem chyba problem z silnikiem a dokładnie z jedną cewką stąd te wypadanie zapłonów. O wiele lepiej teraz jeździ ale problem skrzyni jest dalej choć o wiele rzadziej. skaner błędów w telefonie pokazuje bład P0841 Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch "A" Circuit Range/Performance. czy z tym da się jeździć choć trochę i który zawór za to najbardziej...
Witam jeep compass 2.4 benzyna. Skrzynia automat auto przestało jechać nie reaguje na biegi. Po podpięciu kompa bład P0777 (zawór elektromagnetyczny regulacji ciśnienia „B” zablokowany) Posiadam drugą... Bezpośrednia odpowiedź - Nie lej „w ciemno” nowego oleju. Najpierw zdejmij miskę, oceń olej i zawartość magnesów, a równolegle sprawdź instalację...
Mam Citroena C4 Grand Picasso. Od jakiegoś czasu w czasie jazdy wyłącza się sama skrzynia. Żeby jechać dalej, trzeba zgasić silnik, poczekać chwilę, ponownie uruchomić silnik i auto znowu jedzie. Może jechać około 1 godziny, a czasem tylko parę minut. POMÓŻCIE! Mechanicy proponują sprzedaż lub kupno nowej skrzyni. (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź...
Proszę podać numer błędu (usterki) i jaki skaner był użyty do odczytu.
Nie mam z tym problemu robione dzisiaj w samochodach https://obrazki.elektroda.pl/7695516900_... https://obrazki.elektroda.pl/6054960300_... (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z przedstawionego opisu oraz załączonych zrzutów ekranu wynika, że wszystkie sprawdzane moduły pojazdu raportują status „OK”, a procedura...
misiek-888 napisał: Jakie błędy w skrzyni ?? Jakie w module wybierania biegów ??. Podłącz skaner pod gniazdo OBD i "przeczytaj" jakie błędy są w komputerze skrzyni biegów. Ps. obecnie skrzynia pracuje w trybie awaryjnym, masz 2 bieg (nie pierwszy) plus wsteczny.
Pacjent to Mondeo MK4 TDCI 2.0 2K7, ale szukając przyczyny, widziałem, że problem dotyczy głównie silników Diesla 2.0, 4 cylindry, na pompie CR i zazwyczaj skrzynia automat. Usterka i objawy: U mnie występują rzadko (w tym roku kilka razy). Zazwyczaj jest to gorący dzień, silnik nagrzany i jazda w korku z 5...10 minut i więcej. Potem następuje usterka,...
Chciałbym zakończyć powyższy wątek i podzielić się doświadczeniem z opisywanej historii problemów ze skrzynią biegów. Problem błędów powrócił, po tym jak samodzielnie wykasowałem błędy skrzyni biegów. Przejechałem ok 1000 km bez żadnych oznak awarii ale wczoraj przy odpalania auta znów zaświeciły się wszystkie ramki wokół każdej z możliwych pozycji...
Migająca kontrolka "hold" oznacza że skrzynia jest w trybie awaryjnym. W trybie awaryjnym skrzynia pracuje tylko na trzecim biegu + wsteczny. W tym przypadku jest coś dziwnego że nie ma u Ciebie tych biegów. Podłącz skaner i zobacz jaki jest błąd /Usterka/.
Podłączyć skaner pod gniazdo OBD, odczytać błędy z komputera skrzyni biegów i będzie wiadomo co jest przyczyną że włącza się tryb awaryjny.
Podłączyć skaner pod gniazdo diagnostyczne i zobaczyć jaki błąd (usterka) spowodował przejście skrzyni biegów w tryb awaryjny.
Odpowiem sam sobie, może komuś się przyda. Ktoś miał problem z odczytaniem bloków pomiarowych z ECU skrzyni AG4? Okazuje się, że skaner VIAKEN którego używałem nie mógł poradzić sobie z odczytaniem niektórych bloków pomiarowych. Interfejs na USB w połączeniu z VAG-COM sobie poradził i odczytał wszystko bez problemu. Przy okazji wyeliminowałem problem...
Podłącz skaner (np. VAGa) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Podłącz pod gniazdo OBD skaner i zobacz co za błąd (usterka) powoduje że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym.
Pierwsze, co powinieneś zrobić, to podłączyć skaner pod gniazdo OBD i odczytać, jaki błąd (usterka) powoduje, że skrzynia biegów pracuje w trybie awaryjnym. Masz skrzynię 722.6xx.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD i odczytaj z komputera skrzyni biegów jaki jest kod usterki że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Naprawa tych skrzyń nie jest droga. Ps. ....... olej z filtrem był wymieniany w ASO 50tyś km wcześniej ...... filtr jest zabudowany w skrzyni biegów, aby wykonać tą czynność należy skrzynię wymontować z pojazdu, "rozpołowić"...
Autobusy też mają gniazdo diagnostyczne OBD. Podłączyć skaner i przeczytać co za błąd (usterka) powoduje awarię skrzyni (wchodzenie w tryb awaryjny).
Podłączyć skaner pod gniazdo OBD i odczytać kody błędów z komputera skrzyni biegów.
Proszę podłączyć skaner pod gniazdo diagnostyczne i odczytać błędy.
Podepnij skaner pod gniazdo diagnostyczne /w skrzynce bezpieczników/ i zobacz co za usterka /błąd/ powoduje że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.
Podepnij pod złącze OBD skaner i sprawdź jaki błąd się pojawia że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.
Hej. Auto z niefabrycznym LPG. Przebieg 41tys. km. Po przejechaniu kilku kilometrów na zimnym silniku (na zewnątrz temp. 0 stopni C.) właczył się wentylator chłodnicy, sprawdziłem wąż miedzy chłodnica a termostatem był zimny. Właczyłem klimatyzacje i po jakims czasie waz zrobił się ciepły. Po ochłodzeniu, podłaczono skaner OBD i na wolnych obrotach...
Kolego napisz czy skrzynia była podpinana pod skaner diagnostyczny, może przyczyna tkwi w płycie sterującej lub elektronice
Podłącz skaner pod gniazdo diagnostyczne i zobacz co za błąd (usterka) powoduje że skrzynia przechodzi w tryb awaryjny.
Podłącz skaner pod gniazdo OBD a dowiesz się co powoduje że skrzynia wchodzi w tryb awaryjny.
Witam. Ja piszę z pytaniem, jaka jest cena tego selekcjonera? Bo u mnie podobnie jak u kolegi skrzynia nie zmienia i wchodzi w stan awaryjny To nie oznacza że masz też uszkodzony selekcjoner. Dla pewności podłącz skaner i zobacz jaki jest błąd (usterka).
Podłącz skaner i zobacz jaki błąd (usterka) powoduje że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym.
Podłącz autko pod skaner a będzie wiadomo co ma uszkodzone.
2 M temu byłem u majstra od automatów podpioł mi auto pod skaner ale nie znalazł żadnych błędów zresetował go w razie (W) żadne zmiany w zachowaniu skrzyni nie nastąpiły. A teraz podczas naprawy auto było odpięte od aku. 48 h Po kluczykowaniu wyświetliło błąd 12 i 27 tak przynajmniej odczytalem
Podłącz skaner i zobacz co za błąd powoduje że skrzynka przechodzi w tryb awaryjny (może po blacharce nie podłączono wszystkich złączy elektrycznych).
O jakich "służbach" piszesz? Na tym forum nie ma wróżek, nie wiemy co miałeś na myśli. Lepiej było podać że skaner powinien odbierać od częstotliwości 25 MHz do ??? MHz, powinien posiadać modulację AM, FM wąska, FM szeroka (broadcasting), posiadać ?? komórek pamięci, skanowanie nie wolniej niż ?? kanałów na sekundę, powinien być fabrycznie nowy/używany...
Witam. Mam problem z Mercedesem A-klasą, silnik 2.0 136KM, 2006 rok. Skrzynia automatyczna. Skaner znajduje mi jedynie takie kody usterek: 002271 ; 003781 , oraz 003771. Błąd 002271 świeci się praktycznie ciągle i nie ma wpływu na pracę silnika, natomiast po zapalaniu pozostałych błędów auto gaśnie na wolnych obrotach. Nie mogę tego odszyfrować w żadnej...
hehe EDIT: Nie doczytałem że nie możesz ruszyć. -> pkt 3 - wygląda jakby na wybieraku skrzyni ześliznęła się linka. czy przy przełączeniu na D możesz przełączyć manetkę na manualne wybieranie ? ----------- Miałem to w audi A6 to blokada przy skrzyni abyś nie wyjął kluczyka jak nie jest na P w serwisie chcą wymienić wybierak skrzyni (1000zł!) jak zdarza...
Witam.Problem ze skrzynia zaczal sie tydzien temu w trasie.Po przejechaniu kolo 50 km zapalila sie kontrolka silnika (zadnych objawow).podlaczylem moj skaner (tani ale dziala) pokazal blad p0740.Poczytalem Torque Converter Clutch Circuit Malfunction czyli sprzeglo,blad wykasowalem,kiedy to po nastepnych 30km znowu wyskoczyl.Sprawdzilem plyn w skrzyni...
Podepnij skaner do gniazda OBD (pod popielniczką) i sprawdź jaka jest usterka. Ps. masz skrzynkę czterobiegową AG4 (01N). Dodano po 3 Nie pisz na PW. Jeżeli manetkę zmiany biegów przełączysz na: 1 - skrzynia pracuje na pierwszym (wzmocnionym) biegu + hamuje silnikiem. 2 - skrzynia pracuje od pierwszego do drugiego biegu + hamowanie silnikiem. 3 - skrzynia...
Z informacji od poprzedniego właściciela wiem ze chyba ten sterownik został wymieniony ( CO ZNACZY CHYBA ) jakiś czas temu tylko nie wiem czemu atf był strasznie zasyfiony troszku to nie logiczne... jak ktoś zmienia sterownik to czemu nie zmieni oleju... ( NIE POWINIEN BYĆ „ZASYFIONY”). No chyba ze nie spuścił oleju z chłodnicy atf-u i pozostał...
NA WSTĘPIE Na początku chciałbym wyjaśnić co oznacza końcówka "v3.2 final": cyferka trzy oznacza że to mój trzeci z koleji skonstruowany sub, końcówka ".2" oznacza że to wersja dwukrotnie poprawiana a "final" oznacza że to wersja końcowa i nie planuje już żadnych więcej ingerencji, zmian lub przeróbek w tej konstrukcji... JAK TO SIĘ ZACZĘŁO... Historia...
Witam, może ktoś spotkał się z takim problemem - silnik pracuje raz idealnie a raz tak jakby wyrzucał zapłony na wolnych obrotach, raz przyspiesza dobrze a raz nie ma mocy a czasem podczas jazdy stopniowo spada moc silnika - najpierw tak jakby odłączyło ze 2 cylindry a w końcu mam wrażenie że silnik pracuje tylko na 4 cylindry (może pali tylko jedna...
ASB A604/41TE , pojazd z 1997r. , Skrzynia padał tak nagle , jadąc teraz przełącza dwójkę normalnie , gdy wyłączy dwójkę nie włącza się trójka , żadnej reakcji skrzynii , po zwolnieniu tocząc się włącza się ponownie dwójka i tak 3-4 razy i "awaryjka".Odkryłem coś ciekawego , ponownie jest olej we wtyczce na selenoidach i znalazłem połączenia miedziane...
Przecież bieg wsteczny jest, tylko jest problem z szarpnięciem po włączeniu R. Na początek zrób kalibrację skrzyni skanerem.
Skrzynka pracuje w trybie "awaryjnym". Odczytaj skanerem co za błąd - usterka to powoduje. Często, w tych skrzynkach (4L30E), ulegają uszkodzeniu przełączniki wielofunkcyjne (selekcjoner).
Jest to skrzynia Aisin Warner TF80SN. Koncern PSA oznacza ją AM6. Na początek zrób skanerem adaptację skrzyni. Opisany efekt przy ruszaniu nie może występować. Ps. sprawdź stan oleju.
Za takie zachowanie skrzyni biegów (temat poruszany wielokrotnie na elektroda.pl) odpowiedzialny jest elektrozawór zaznaczony na rysunku, który jest uszkodzony mechanicznie (zacina się wewnątrz). Dlatego skaner nie wykaże jego błędu. Nr. katalogowy 09A927331B. https://obrazki.elektroda.pl/5870597000_...
Podłącz skaner pod gniazdo OBD (w schowku podłokietnika) i odczytaj błędy z komputera skrzyni biegów, silnika i ABS.
Podłącz skaner pod gniazdo diagnostyczne i napisz jakie kody błędów są w skrzyni biegów.
Zobacz czy jest olej w skrzyni, jeśli jest ok to najlepiej podłącz sterownik skrzyni pod skaner diagnostyczny, przyczyna może tkwić w elektronice a nie w skrzyni .
Proponuję najpierw podłączyć skaner pod gniazdo OBD2 i odczytać błędy, (usterkę) która powoduje że skrzynka przechodzi w tryb awaryjny. Ps. według wstępnego opisu stawiam na kosz K1.
schemat skaner skaner officejet skaner błąd skaner skaner zebra
czasowy astabilny akumulatory elektrowni wiatrowej odpowietrzenie pompki kabiny
bateria parkside styki bateria macallister
Oznaczenie pinów w kostce lampy Volvo XC60 2016 bez ksenonów Pioneer SX-720: Działanie bez Sound Image Control