Witam , auto jak w tytule jechał zgasł podjechałem do gościa komputer pokazał 1664 ogólna usterka pompy i 1564moduł pompy zadanie ograniczenia dawki paliwa, wcześniej auto chodziło bez problemu, zdjąłem sterownik i zawiozłem do znanego w okolicy naprawiacza z roczną gwarancją, po wlutowaniu te same błędy...
Witam najprościej skasuj błędy komputerem
Ford Focus II FL 2009 1,6 74KW DURATEC 16V Przy przebiegu około 105 000 założono instalację LPG ( jakieś 4 lata temu), obecnie przebieg około 185 000 km. Podczas montażu LPG, zakład instalujący miał dobrać optymalną instalację do tego auta ( marka nie miała znaczenia, auto kobiety ( instalacja miała...
Witam. Problem rozwiązany.Pompa siadła. Wymieniłem na drugą używaną. i gitara. Dziwna sprawa. Żadnych błędów nie pokazywał. Ale Kupiłem pompę z końcówką 006 a oryginał jest z końcówką 002.Według różnych opinii pompiarzy, że pompa może nie chodzić. Jednak zaczęła chodzić,tylko Immo trzeba było skasować...
U mnie też było przesunięte trochę, ale po ustawieniu na 100%, dalej było niedobrze. W czasie jazdy po wrzuceniu na luz gasł zawsze, a na postoju prawie zawsze. Po dwóch dniach aż mi się odechciało jeździć i wieczorem zacząłem zdejmować różne rurki i przewody, aż zdjąłem rurkę którajest podłączona jednym...
Ale nie jest. Komputer jaki podłączaliśmy to profesjonalny sprzęt wart kilka tysiaków więc nie wiem czemu się tak dzieje. A gdybym miał za każdym razem płacić za podłączenie do kompa to bym zbankrutował. Zrobiliśmy skan gruntowny i jedyna usterka jaką znalazł to tylny lewy czujnik abs, po skasowaniu...
Mam problem z autem. A mianowicie auto podczas jazdy zapaliło świece (mruga) żarowe i nie chce wejść na wyzsze obroty niż 3000. Prawdopodobnie komputer odciął turbinę po to żeby nic sie nie stało i strasznie kopci. Nie pali na pewno na 1 cylinder. filtry, oleje, świece żarowe wymienione były. Przy mrozie...
Witam wszystkich serdecznie Przepraszam że tak z partyzanta się podpinam pod temat ale jestem nowym użytkownikiem i nie mogę założyć tematu w głównym wątku. Mam nadzieję, że moje pytanie odnajdzie się w tym temacie. Jestem posiadaczem Mitsubishi Galant 2,5v6 z 2001r. komputer pokazuje następujące...
Został wymieniony filtr paliwa.Komputer pokazał takie błędy 1.P0110 Intake air temperature circuit malfunction 2.P0235 Turbocharger boost sensor A circuit malfunction 3.P1246 Alternator load input failed Mechanik wyczyścił czujnik przy inetrcoolerze tam gdzie jest zaznaczone na czerwono bo był zapaćkany...
Witam, po wymianie czujnika i skasowaniu błędów, kontrolki ponownie się zaświeciły od razu po uruchomieniu silnika (auto nie zdążyło nawet ruszyć) - dlatego elektryk postanowił zrobić test komputerem w ruchu. No i wyszło, że kręcą 3 koła a lewe przednie pozostaje w bezruchu:(. Czy wymiana łożyska...
Witam was wszystkich . Mam taki problem a mianowicie chodzi mi o forda focusa 1.8 tddi . Sterownik uległ naprawie , wssytko było okej tylko bie było mocy , wiec kupiłem pompę ze sterownikiem za 200 zł bo chciałem zobaczyc czy to sterownik czy pompa jest popsuta . Okazało się ze sterownik , sterownik...
Witam Jestem użytkownikiem Focusa 1,8 D 2000 r. Mam podobne problemy i nie wiem, co jest tego przyczyną. Focusa kupiłem dwa lata temu latem nie było z nim najmniejszego problemu. Problem pokazał się z przyjściem zimy, kilka razy zapaliła mi się kontrolka świec żarowych obroty spadły i silnik po chwili...
Po zsunięciu się klocka hamulcowego w Fordzie C-MAX pojawił się błąd ABS'u. Po wymianie klocków i skasowaniu tego błędu w komputerze błąd ciągle powraca. Zaczęły się też wyświetlać dodatkowe błędy takie jak: awaria świateł, awaria stopu, awaria wspomagania, awaria silnika, spowodowane błędem ABS'u. Kolejne...
Dla Każdego kto posiada focusa 1.6 zetec z dławiącym silnikiem. Niedawno jadąc do pracy na 5 piątym biegu pod górkę nagle coś szarpnęło chwile później jeszcze raz. samochód stracił, moc mrugnęła żółta kotrolka silnik zaczoł pracował strasznie nierówno ( jak w ciągniku) po chwili było jeszcze gorzej...
Cześć, Focus 1.8 TDDi 90 km 1999 rok. 1.Po zakupie auta zauważyłem, że jest słabe na niskich obrotach- kiedy załączy się turbina jest już okej i da się jechać. 2.Samochód kopci na czarno- ciemnosiwo, mocniej jak jest rozgrzany i pod obciążeniem (bez specjalnie wysokiego kręcenia silnika)....
Po podłączeniu komputera pokazał błędy jak mi powiedział niby spec o tym: błąd tranzystora, i brak komunikacji ze sterownikiem. Udało się skasować tylko ten tranzystor. Karoll123, co ty wygadujesz wogóle? jak ci mógł pokazać "błąd tranzystora" (pomijając już wogóle że to niezrozumiałe), skoro,...
Panowie, problem:( Po naprawie sterownika pompy auto słabo odpala i tak do 1500 obr nie ma mocy, co z tym fantem zrobić. Tu ktoś pisał ,, jak przestawi kąt w pompie to będzie pisał np. że ciężko pali, niema mocy" u mnie tak jest, jak to teraz ugryźć? ten problem mam już od przeszło 2 lat :( W...
Witam. Problem dotyczy Focusa 1.8tdci z 2002 roku. Po wymianie wtryskiwaczy auto bardzo ciężko zapala a jak już zapali to pali na dwa cylindry nie reaguje na pedał gazu i pojawia sie błąd P2336 - "spalanie stukowe na 1 cylindrze" - nie da sie skasować ( próbowane KTS'em) . Wtryskiwacze są sprawne...
Witam mam problem z podłączeniem się z komputerem z moim samochodem. Jest to Ford Focus 1,8TDDI, wbrew opinii moderatorów ELM 327 nadaje się do komunikacji podstawowej z TDDI z >2001 roku. Kupiłem kabel ELM 327 abym mógł sprawdzić ewentualne błędy i je skasować po naprawieniu danej usterki. Ale...
A wiec tak dokładniej auto odpalało i po chwili gasło, na kompie wywalało błędy pompa uszkodzona i tym podobne, ogólnie standardowe przy usterce pompy wtryskowej,kupiłem pompę kompy itd całe to badziewie gościa który skasował takiego forda w naszym zadupiu ,auto odpalał przymnie, bez problemu,...
witam.Ford Focus MK1 2002r.mam problem z wycieraczkami szyby przedniej.Jak włączę na pierwszy bieg to wycieraczki robią 10 cykli i po nich jest krótka przerwa,po chwili robią kolejne 10 cykli zamiast jednego.mechanik stwierdził że cięgna wycieraczek chodzą leciutko,nic nie jest zablokowane,komputer pokazał...
Mam taki oto problem. Po naprawie sterownika pompy wtryskowej przy przekręceniu kluczyka w pozycję "rozruch" wszystkie zegary (temperatura, obroty, prędkość, paliwo) idą ma maxa (na około 3 sekundy) później opadają do właściwych położeń. CO jakiś czas miga kontrolka od ABS. Auto niestety nie chce zapalić...
Wymieniłem akumulator znowu się komunikat o awarii się włączał co jakiś czas. Dziś byłem na komputerze, niby skasowali jakiś błąd. Cały dzień jeździłem, samochód odzyskał moc i się normalnie wkręcał na obroty a tu znowu przed chwilą kontrolka się zapaliła. Jutro powrót do mechanika.