Kserokopiarka Minolta2121 pokazuje błąd C1 i jak skasowa licznik kopi.
Witam. Drukarka jak w temacie,klient zakładal sam moduł bębna ale licznik nie został wykasowany. Czy ktoś wie jak to można teraz skasowa?? Pozdrawiam
Witam, ta kserokopiarka to odpowiednik Kyocery więc wejście w kody to naciskanie po kolei klawisze: 1087 1087 Kasowanie przeglądu o ile pamiętam jest pod kodem 250, lub 251, lub 252. Jeden z nich napewno kasuje licznik przeglądu, pozdrawiam.
O tym wsadzie nie wiele jest w sieci. Jeśli mam coś z nim zrobić, to potrzebna jest mi jeszcze informacja ile wynosi w tej chwili licznik ładowań, jaka jest pojemność FCC. Te informacje mogą być w biosie lub jakimś programie dedykowanym temu laptopowi.
Serwis olejowy i inne można skasować bez interfejsu, włączony zapłon na pozycję I, na wyświetlaczu w liczniku wybieramy podgląd temperatury, wciskamy 3x RESET ->klikając strzałkami w dół przechodzimy do service menu. W razie czego na yt można odszukać "Inspekcja olejowa Mercedes W211 E-klasse". Chyba, że faktycznie są jakieś zakłócenia na CAN.
Rozbierz licznik, wyciągnij pamięć i do roboty, innego sposobu moim zdaniem nie ma.
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
Sygnalizacja otwarcia dekla, monter jak przyjdzie zaplombować to powinien skasować.
Po wejściu w tryb serwisowy uruchamiam-> 3 start->pojawia się cnt 2 start clear Coś nie doczytałeś w serwisówce... to co piszesz to nic innego jak skasowanie licznika przeglądu i tu powinieneś wpisać ilość kopii do kolejnego przeglądu. Od wymiany materiałów jest następna cyfra.
No tak .... to mi pomogłeś jak inni ...przez ten czas wykorzystałem wszystkie możliwości .... servis-y się wypinają, każdy tylko obraca się na pięcie i mówi że mi nie pomoże . Czytanie ze zrozumieniem się kłania . Gdybym miał moją binarę sam bym doszedł do początku tego jak wyglądała, niestety ją skasowałem . Mam licznik VDO wyskalowany do 300 km/h...
jeżeli jest taki "przebieg" to masz uwaloną pamięć w bsi,ewentualnie nawet procek ciekawe jak temu gościowi się to udało?a może ktoś cofał licznik w niej jaki był przebieg przed naprawą z kąd kupiłeś xsare?poprzez komis? Ale ogólnie skrzynka bsi jest do sprawdzenia!!tam schodzą się wszystkie przewody,oraz koło lewego błotnika są złącza,może coś urwane?
Cześć! Wejście w tryb serwisowy to wciskane kolejno klawisze: Clear(C) ; pauza (interupt) ; zero (0) ; pauza (interupt) kasowanie licznika serwisowego: 20 start 1 start reset licz. bębna 24 - 07 kasowanie licz. developera 42 - 01 Pozdro.
Założenie wyłącznika za licznikiem głównym (przed podlicznikiem) nie kłóci się z przepisami. Przy wyjściu z garażu nie trzeba o niczym pamiętać tylko używać tego wyłacznika, inne można skasować (o ile jest to możliwe) aby się nie dublowały. Skoro z pomiarów wyszło 25mA na podlicznik to daje moc 230V X 0,025A = 5,75 W. Taki wynik jest prawdopodobny choć...
Wiekszość serwisów autoryzowanych ma problem z diagnostyką tego auta. Potrzebna jest specjalna przystawka do fabrycznego kompa. A kosztuje ładnych pare tyśięcy. Więc nie każemu ASO opłaca inwestować się w narzędzia do auta ktore wychodziło na rynek USA. To auto to w większości rozwiązania Mercedesa. Więc myślę że warto sprubować diagnozować pojazd testerem...
tylko po wyjęciu licznika i przeprogramowaniu epromu
zerknij do PW
O to chodzi by tego pierwszego zabezpieczenia nie usuwać. Dlaczego? Wyjaśniłem ci w pierwszym mym wpisie tego wątku. Więc pozostawienie zabezpieczenia nr 1 a skasowanie zabezpieczenia nr 2 (nad licznikiem).
Witam, samochód jak w temacie od pewnego czasu pojawił sie na wyświetlaczu napis OFF i CC -- nie można wtedy skasować licznika dziennego czy ktoś wie jak to wyłączyć? Tempomat jest?
Przytrzymaj klawisz "resum", wciśnij "Power'". trzymając klawisz "power" w ciśnij trzy razy ''resum'". Drukarka wejdzie w tryb serwisowy. W ciśnij 4 razy resum i wyłącz drukarkę guzikiem power. Przypominam że należy wymienić pampersy te w plastykowej obudowie ,aby ulec zalaniu przez zużyty tusz. Stan pampersa, jego zużycie można sprawdzić po wejściu...
Resztę informacji proszę przekazać sobie na PW.
Znam procedurę ze sprintera może jest to samo: Włączamy zapłon, wciskamy i trzymamy przycisk "O" na liczniku, po 30 sekundach usłyszymy krótki sygnał dźwiękowy- wtedy wciskamy krótko przycisk "M" i jesteśmy w menu serwisowym. Teraz kilkakrotnie wciskając przycisk "M" należy odnaleść ekran w arkuszem dostępności olejów( w sprinterze są dwie klasy olejów),...
Któraś flaga w okolicy ci się nie zawiesza?
Witam Po włożeniu bezpiecznika licznik się skasował ale tylko w serwisie. Natomiast maszyna nadal wyświetlała komunikat - wymień taśmę. A teraz niestety się zatrzymała. Pytanie - miał ktoś kiedyś podobny problem? Zaznaczam od razu, że próbowałem na kilku bezpiecznikach, ale bez efektu (jak pisałem na początku w serwisie licznik taśmy został skasowany)....
Jeśli dobrze pamiętam to kody serwisowe są takie same jak w 7713. tu jest serwisówka http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra14...
Witam, 1. Naciśnij przycisk pod licznikiem i trzymaj 2. włącz zapłon 3. kiedy pojawi się "---" na wyświetlaczu - puść przycisk 4. wyłącz zapłon 5. voila.
9+START+POWER, jak przestanie migać "Lo" wstukaj 102 a następnie START i wydrukują się ustawienia urządzenia wraz z licznikami. To co wykonałeś kodami 388 i 389 to przepisanie liczników z MAIN board do SRAM board i odwrotnie i być może przez to skasowałeś licznik. A licznik z pozycji użytkownika odczytujesz jak w załączniku
To jest bardziej inteligentne niż myślisz. Taka „prymitywna” inteligencja 🤭 Wewnątrz czujnika jest dodatkowy opornik 220 omów. I teraz są trzy stany: - styki zwarte (0 omów) - brak płynu - styki kontaktronu rozwarte (220 omów) - jest płyn w odp. poziomie, układ elektr. sprawny - wtyczka spadła, kabel przegnił (nieskończoność omów) - układ uszkodzony,...
Wymiana oleju powinna zgasnąć automatycznie po 2 motogodzinach, lampy prawdopodobnie powinny się zapalać samoczynnie po załączeniu zapłonu. Instrukcja http://www.mtdeurope.com/docs/Manuals/76...
Witam, # key, interrupt key, "C" key, interrupt key 20 \ 01 Pozdrawiam
dziękuje bardzo za pomoc ,problem rozwiązany
tu masz pliki bin
Po odjeździe kontrolerów zauważyłem na obydwu licznikach trójkąty wskazujące ściągnięcie pokrywki zaciskowej. Moje pytanie, czy zgłaszać do BOK taki stan rzeczy? Bo na mój rozum kontrolerzy powinni skasować te wskaźniki. Oczywiście zgłosić i to w trybie pilnym aby nie było na Ciebie.
tak pamiec jest w 93C46, jaki kolwiek programator 16bit z przejsciowka z dip8 na smd tego eproma. Zczytaj i podeslij mi wsad
radio nie jest zablokowane trzeba poczekac na wlaczonym i powinno puscic,(nawet do kilku godzin) podlacz 2 plusy i mase, jak bedzie zablokowane to bedzi episac "off"
Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk Dodano po 2 Przycisk [A] to do kasowania dziennego licznika po lewej 1 od góry w liczniku
za pomoca kodow, wchodzisz w counter , nastepnie w PM zerujesz pierwsze 3 pozycje, pozniej f8. M.
Wchodzisz w kody (pamiętaj o podniesionej klapce na panelu) i zobaczysz pytanie którą kartę chcesz użyć 1 czy 2 . W zależnośći od tego którą kartę wybrałeć po przyłożeniu jej do klawiszy pod klapką na panelu będziesz widział ich "nowe" znaczenie. Który to był klawisz dokładnie nie pamiętam - powinieneś odczytać to z karty bez problemu. Tu wszystko opisane...
Ta kombinacja opisana jest tu :
W tryb serwisowy: Menu -> # -> 1 -> 9 -> 3 -> 4 Data setup -> Clear Count -> 1 -> 9 -> 3 -> 4 i skasuj licznik tonera. Albo .... wstaw bezpiecznik w puste miejsce bo w startowym nie ma bezpiecznika chyba .... [/img]
Wydaje mi się, że bęben jest zabezpieczony bezpiecznikiem 80mA. Ja resetowałem 100mA i się udało. Bezpiecznik jest ukryty pod srebrną blaszką. Bęben i tonery do tych drukarek to 98% to samo co Minolta QMS Magicolor 2300. instrukcję wymiany bębna i bezpiecznika można ściągnąć z www.futuregraphicsllc.com
Coś przekombinowałeś. RENAULT nie powinien mieć żadnej inspekcji (na szczęście). Tam powinien świecić właśnie OIL OK a po przyciśnięciu przcisku wyboru zaświeci się pasek ilości oleju (pięć lub sześć kresek). Do czasu kiedy sterownik nie pospwadza układów i włączy odczyt stanu liczników.
Licznik VDO
aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
Nie od tego urządzenia ale popatrz, może pomoże -> [url=http://toners.com.pl/content/25-jak...
Kod to 9426 Dodano po 11 Wsad ze skasowanym licznikiem błędów
Przede wszystkim w liczniku świeci się alarm (ten trójkącik na wyświetlaczu). A czarny trójkącik na wyświetlaczu pod napisem CZO na obudowie oznacza, że była otwierana klapka (czujnik otwarcia obudowy zacisków) Czyli alarm dotyczy nieuprawnionego dostępu do zacisków. Ale plomba wydaje się nienaruszona więc to prawdopodobnie monter który montował nie...
1-właczyc zapłon 2-nacisnąc i przytrzymac przycisk w liczniku do momentu aż symbol klucza zacznie migac 3- przekrecic przycisk w prawo lub lewo do momentu uzyskania odpowiedniego przebiegu do inspekcji 4- jesli ustawienie jest prawidłowe puscic przycisk poczekac ok 5 sekund i wyłaczyc zapłon
1. Naciśnij przycisk Online aby przywrócić drukarkę do stanu offline. 2. Naciskaj przycisk Menu do momentu wyświetlenia MAINTENANCE MENU, następnie wybierz przycisk Select. 3. Naciskaj przycisk pozycji do momentu wyświetlenia DRUM COUNT RESET. 4. Naciśnij przycisk Select i wyzeruj licznik bębna. 5. Przywróć drukarkę do stanu Online wybierając przycisk...
Witam. Proszę o skasowanie licznika błędów z radia Ford 6000CD Visteon na TMS470. Dołączam bin z pamięci 24C16, w której podobno jest licznik błędów. Kod do radia znam. Nieszczęśliwie radio zostało zablokowane. Pozdrawiam
1 godzina czekania na włączonym radiu i radio znów pyta się o kod. Jeśli nie chcesz czekać, to masz tu swój dump ze skasowanym licznikiem błędów.
Spróbuj bez VAGa w ten sposób: Naciśnij i trzymaj wciśnięty przycisk na liczniku z lewej strony szybkościomierza. Włącz zapłon Wyświetli się informacja o serwisie albo jej symbol Puść przycisk Obróć przycisk w prawo aż zresetują się liczniki Wyłącz zapłon
Niech podrzuci zdjęcie komunikatu i kontrolki, będzie prościej cokolwiek powiedzieć. Bo sam napis service to nawet spalona żarówka może być. Może coś w powiadomieniach będzie w liczniku.
Opis pasuje do wersji 639. Przycisk x ma oznaczenie M i jest po lewej stronie licznika i używamy tylko jego. 1. Włączyć zapłon 2.Dwa razy przycisnąc M.(na wyświetlaczu zostanie stan km do inspekcji lub po, wtenczas będzie z przodu minus) 3.Wyłączyć zapłon (po wyłączeniu wyświetlacz bez zmian ) 4.Przycisnąć M i trzymać 5.Włączyć zapłon po ok 10 sekundach...
Czy vcds dam radę zakodować ABS bo niewim czy była zmieniana pompa bo niedawno go tak kupiłem Czujnik przyspieszenia wzdłużnego G251 wymieniłem i nadal nie idzie skasować błedu
Ja mam mondeo 2001 1,8 125 KM i na przeglądach nic mi nie kasowali.Może to zależy czy się ma komp.pokładowy.Ja nie mam.ford chyba tej funkcji w tym modelu nieudostępnia, tzn. przegląd trzeba pilnować na podstawie przebiegu licznika.
Cześć ja bym to zrobił tak, włóż karte do czytnika wcisnij przycisk start/stop jeden raz (nie wciskaj sprzegła ani hamulca oczywiście bieg na "luz") przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu potem przytrzymaj przycisk na liczniku (kasowanie przebiegu dziennego) aż wskoczy przebieg 30000 do następnego przeglądu i puść przycisk...
Witam. Wciśnij prawy przycisk na liczniku włącz, zapłon jak wyświetli się SERVICE, zwolnij przycisk, a przycisk lewy obróć w prawo, aż pojawią się ----- same kreski
http://www.dte.com.pl/download/inspektor... Przeczytaj to ale dokładnie bo - cytat "Ręczne kasowanie inspekcji powoduje automatyczne przestawienie licznika na stałe okresy serwisowe (bez LongLife)"
Skasować podłączeniem pod komputer;] a znaczy to przegląd serwisowy;]
mam wierzyć, że dysk z przebiegiem kilkuset godzin psuję się nagle po tygodniu przez przez mój zasilacz? - to nie kwestia wiary, tylko fizyki. opisany objaw na to wskazuje. każdy tutaj stawia raczej pewność, że sprzedający jest uczciwy, kiedy jest tyle przesłanek, że jest na odwrót. Pokaż choć jedną, która korespondowałaby z Twoją usterką. Inwektywy,...
Witam Jak mozna skasowac klucz serwisowy za pomocą przycisków (licznik z dwoma przyciskami-nowy model).
Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. Włączyć zapłon. Zwolnić przycisk [A]. W polu wyświetlacza licznika przejechanych kilometrów pojawiają się litery „OEL” lub „OIL”. Dla modeli z zegarem cyfrowym, obracać przycisk [B] w prawo, w polu wyświetlacza pojawia się wskazanie „---„. Dla modeli z zegarem analogowym, zwolnić...
A-Klasse (168) Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk [A]. Rys. 15. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć przycisk [A] i przytrzymać, załączyć przy tym zapłon Po 10 sekundach na wyświetlaczu pojawia się nowy interwał inspekcyjny oraz towarzyszy sygnał dźwiękowy. Zwolnić przycisk [A]. Wyłączyć zapłon. może być podobnie jak w tym przycisk A znajduje...
Inspekcja olejowa - OEL 1. Włączyć zapłon, 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X, 3. Wyłączyć zapłon, 4. Zwolnić przycisk X, 5. W polu wświetlacza licznika kilometrów pojawiają się litery "OEL", 6. Obracać przycisk Y do ustawiania minut zegara cyfrowego do momentu, gdy w polu wyświetlacza pojawi się wskazanie "- - - - -", 7. Włączyć zapłon, 8. W polu...
Jak zwykle tajemnica publiczna... proszę Obsługa WŁĄCZYĆ zapłon. W ciągu 5 sekund: Nacisnąć przycisk na tablicy i przytrzymać przez 3 sekundy. Symbol klucza do śrub i licznik kilometrów zaczynają migać Puścić przycisk [A]. Zaczekać, aż wyświetlacz powróci do wskazania poziomu oleju. WYŁĄCZYĆ zapłon. Zerowanie danych przebiegu WŁĄCZYĆ zapłon. W ciągu...
sprawdziłem w liczniku jest błąd 216.
Licznik, który miałby pozostać jest na: 3 fazy, Moc 16, Zabezpieczenie 35A Ten drugi : 1 fazowy, Moc 4, zabezpieczenie 25A One i tak są podpięte pod jeden pion najpewniej pod te 35A, poprostu kiedyś była założona taryfa nocna. Czyli zwyczajnie wniosek o skasowanie licznika i podpięcie pod ten 3 fazowy? To musi zrobić ZE czy elektryk z uprawnieniami...
Owszem ale maszyna może na kilka sposobów wariować znacznie wcześniej niż się liczniki skasują. Generalnie trzeba zmierzyć bo obecność prawidłowych liczników nie świadczy o braku problemu. Oczywiście przy skasowanych licznikach sprawa jest jasna, jednakże jeśli maszyna z powodu tego błędu nie wystartuje to ni jak liczników nie da się sprawdzić.
Kasowanie inspekcji serwisowej odbywa się następująco: 1. Nacisnąć i przytrzymać przycisk PRAWY PRZY ZEGARACH, 2. Włączyć zapłon, 3. W polu wyświetlacza licznika okresowego pojawia się napis "SERVICE!" lub "SERVICE IN xxxx KM, 4. Zwolnić przycisk PRAWY PRZY ZEGARACH, 5. Nacisnąć przycisk LEWY PRZY ZEGARACH, aby cofnąć wskazanie, 6. W polu wyświetlacza...
Podejrzewałem ze bezpiecznik przed licznikiem i faktycznie przepaliło 25 A. I wymieniłeś na: znów to samo bezpiecznik 35 A przepalony Samowolne grzebanie przed licznikiem (zrywanie plomb), może źle się skończyć dla Twojego "portfela". Reasumując czy w tym wypadku istnieje sposób zlokalizowania zwarcia czy tylko nowy przewód od licznika do skrzynki?...
Ten kod z kolei oznacza przekroczony licznik dewelopera.Należy wymienić i zainicjować kodem 51,tak jak napisał to kolega JanuszD.Nie zalecałbym inicjować na starym,tak jak i kasowanie starego bębna,jak to w przypadku poprzednim,gdyż kasuje się wtedy współczynniki korekcji.Najlepiej zmienić licznik dewelopera,wtedy się maszynę oszuka.A robi się to tak:Trzymać...
Dzisiaj zakupiłem wstawkę kalibrową 25A i samodzielnie wymieniłem w podstawie bezpiecznikowej, oczywiście z zastosowaniem środków ochrony osobistej (gumowe rękawice i szczypce izolacyjne). Tak więc obeszło się bez wizyty elektryka, który pewnie by mnie skasował za wymianę 100zł + oczywiście założenie plomby 30zł. Plomba została założona, a skąd ją miałem...
Inspekcja serwisowa - INSP1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,2. Włączyć zapłon,3. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawi sie napis "OIL",4. Zwolnić przycisk X,5. Wcisnąć i przytrzymać praycisk X,6. W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawi sie napis "INSP",7. Zwolnić przycisk X,8. Obracać przycisk X w prawo, aż w polu wyświetlacza pojawi...
Można skasować pobór prądu w danym okresie rozliczeniowym, czyli ręcznie wyzerować go i będzie liczył od zera. Wszystko w instrukcji https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=...
napisz o jaki konkretnie chodzi licznik to dostaniesz rozwiazanie zdanek15(at)poczta.onet.pl Pisanie dwa razy tego samego nie ma sensu. twoj drugi post zostal skasowany. Richi.
dzień dobry Na tablicy przyrządów musi być wyświetlany licznik okresowy. Wyłączyć zapłon. Wcisnąć i przytrzymać przycisk <A>. Włączyć zapłon. Przycisk <A> nacisnąć i przytrzymać, aż wyświetlacz terminów przeglądów wskaże prawidłowy termin przeglądu i napis "INSP" będzie migał przez 2 sek. Prtzytrzymac przycisk <A>, aż w polu wyświetlacza...
Witam. Wczoraj wydrukowałem kilka stron czarnych, testowo wydrukowałem sobie stan materiałów eksploatacyjnych.Liczniki Kolor 1167/Mono 1449. Stany tonerów przedstawiały się tak: Y-52%, M-54%, C-62%, K-67%. Dzisiaj włączam drukarkę, a ona świeci czerwoną diodą. Ponownie wydrukowałem stan materiałów i ku mojemu zdziwieniu nagle drukarka pokazuje wymień...
witam,problem rozwiązało skasowanie licznika w "security mode". Dzięki wszystkim za pomoc.Temat zamykam.
Wejście w tryb serwisowy : trzymając przycisk "user preset" (gwiazdka pod klapką) wciśnij przycisk "Ledger/A3 z Orginal Size" (wybór rozmiaru orginałów) i trzymając wciśnięte oba te klawisze na klawiaturce numerycznej wcisnąć 3. Pojawi się F. W kodzie F7 są liczniki podkod 21-total count, 22-previeventiev maintenance total count, 23-developer, 26-fuser...
Witam, od pewnego czasu był problem z kasowaniem licznika kilometrów dziennych w Fiat Panda 1.1 2010 rok, teraz nie da się go skasować. Czy da się naprawić jakoś ten guzik od kasowania licznika kilometrów dziennych? Proszę o jakieś porady, wskazówki odnośnie naprawy lub czy da się to rozebrać i naprawić.
Masz problem z dozowaniem tonera a efektem tego jest właśnie ten kod - dotyczy dokładnie złego odczytu z czujnika ATDC. Nie wiem czy wymieniałeś starter (deweloper). Jeżeli nie , to polecam. Możesz trochę pooszukiać kopiarkę przestawiając wartości dozowania w kodach. (wejście : ustawienia - liczniki - stop -zero - zero - stop - zero - jeden) potem TechRep...
Jeśli to jest samochód po 97r to jest bardzo prawdopodobne że zostanie wtedy zanotowana usterka , a komputer wezwie serisu. I będzie trzeba jechać do serwisu aby skasowali usterkę. Trzecia sprawa to powiększy się spalanie - komp w trybie serwisowym.
W niektórych przypadkach problem polega na tym że na liczniku są inne km niż w sterowniku silnika czyli rzecz jasna ktoś cofnął licznik .
Aby skasować liczniki potrzebny jest program serwisowy.
Bardzo się z tego cieszę a poprawka o której mowa jest testowana od 2015 roku - chyba w kosmos (na marsa) doleci kabriolet niż ta poprawka zostanie wgrana i udostępniona. Ludzie to jest bardzo niewygodna ingerencja w system rozliczeniowy dla grupy energetycznej. Uniemożliwia wszelkie manipulacje w licznikach przy śledzeniu i rejestracji przez prosumentów...
Opiszę tu instrukcję wykasowania kontrolni SERWIS ( dwa sposoby) pierwsza: czyli włóż kabelek (mostkujący) do gniazda 7 w module A (gniazdo jest w komorze silnika) naciśnij przycisk: 1| 4 razy krótko błysk diody 2| 1 raz błysk 3| 5 X błysk 4| 1X krótkie miganie i ok. http://img70.imageshack.us/img70/1630/mo... druga: dotyczy wszystkich liczników...
Ogólnie o licznikach: 1. Ilość przerzutników potrzebnych do realizacji licznika modulo N M=log_2{N}=\frac{log_{10}{(N)}}{log_{10}... Otrzymaną liczbę zaokrąglamy W GÓRĘ do najbliższej całkowitej. log_2(17)\approx4.087 po zaokrągleniu = 5 czyli potrzeba 5 przerzutników. 2. Licznik modulo N liczy od 0 do N-1. Czyli do wyzerowania go potrzebujesz: wykrywanie...
Kolego, moim zdaniem jedyne co cię ogranicza jest twa wyobraźnia. Zasilanie płyty należy wykonać przewodem 5x2,5mm². Dziś robisz remont a nie bierzesz pod uwagę tego co może stać się z cenami gazu w przyszłości. Ułóż ten przewód. Niech sobie tkwi w ścianie czekając aż jego pora nadejdzie. Tablicę powinieneś wykonać tak by w każdej chwili było możliwe...
Odnoszę się ogólnie do tematu - nie do któregoś szczególnego postu: Zazwyczaj takie coś się dzieje jak Assyst ma zarejestrowane więcej niż jeden zaległy serwis. Wtedy po skasowaniu pierwszego w kolejności serwisu drugi już "nie wchodzi" i pojawia się komunikat jak na powyższym obrazku "Ostatni przegląd został potwierdzony mniej niż 100 km" Zazwyczaj...
Licznika developera nie trzeba kasować, sam się skasuje jak maszyna przejdzie poprawnie inicjalizację. W Parts Life są liczniki informacyjne dla serwisanta, które możesz sobie kasować jak chcesz, nie maja one wpływu na działanie maszyny. W tych maszynach developer trzeba wymieniać razem z bębenem i to może być powód. Spróbuj skasować ... -> Initialization...
To myślę, że to nad licznikiem można skasować. W żadnym wypadku. To jest dawne wykonanie zabezpieczenia przedlicznikowego i zalicznikowego. Żadnego nie wolno usuwać!
Inspekcja oleju - OIL1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,2. Włączyć zapłon,3. W polu wyswietlacza licznika kilometrów pojawią się litery "Service OIL",4. Zwolnić przycisk X,5. Wyciągnąć przycisk Y i przytrzymać aż na wyświetlaczu pojawi się "Service - - - ".Inspekcja serwisowa - INSP1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,2. Włączyć zapłon,3. W polu wyswietlacza...
I tak właśnie się stało. Musiałem skasować w kodach . Dzięki za podpowiedź . Temat do zamknięcia .
Ja skasowac licznik pasa transferowego w drukarce Color Laserjet 150nw W drukarce HP Color LaserJet 150nw nie ma specjalnego licznika dla paska transferowego. Jednakże, jeśli już wymieniłeś pasek transferowy i chcesz zresetować "licznik przebiegu" dla nowego paska transferowego, możesz to zrobić ręcznie poprzez ustawienie opcji "Reset Transfer Kit"...
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
Sonda diagnostyczna martwa - przerwa w obwodzie grzałki. Do wymiany - przestanie wyświetlać komunikat i świecić helikopter na liczniku. Tylko oryginał - bolesne, ale daje rękojmię jednorazowego wydatku.
Obwody wykonane przewodami 1,5 i 2,5 są tak samo funkcjonalne o ile są odpowiednio zabezpieczone. Nieprawda. Bo ani gniazdo ani wtyczka nie "odróżnia" mocy odbiornika. Skasowałem część wypowiedzi odnoszącą się do usuniętego postu - niezwiązanego z wątkiem.
Co sie przejmujesz licznikiem jak jest uwalony to Ci go za darmoche wymienia bo to ich obowiazek, ale zanim sie do nich zglosisz to musisz byc na 300% pewien ze to od licznika zalezy bo jak nie to moga Cie skasowac za bezpodstawne wezwanie, a jakies swietlowki albo przetwornice nie podaja Ci syfu do sieci?Sprawdz caly sprzet w domu zanim wezwiesz ZE...
musisz zmienic kod w sektorach tez tak miałem poprostu jak masz jeszcze dostep do starego licznika szczytaj kodowanie i wpisz do tego nowego powinno pomóc albo spróbuj wbic ten kod 12812
wchodzisz w LICZNIK- DOPASOWANIE- kanał 02 i Wpisujesz 0 i ZAPISZ Można jak wyżej przez prowadzone funkcje
skasowa licznik kilometr skasowa licznik drukarki skasowa inspekcje
potencjometr klimatyzacji tester delphi ds150e video pełny ekran
Einhell TE-SM 2131 – brak lasera, nie świeci wiązka, naprawa przełącznika i modułu Błąd P0003 i P0200 – usterka wtryskiwaczy, regulatora paliwa, diagnostyka ECU, objawy, naprawa