Kserokopiarka Minolta2121 pokazuje błąd C1 i jak skasowa licznik kopi.
Witam. Drukarka jak w temacie,klient zakładal sam moduł bębna ale licznik nie został wykasowany. Czy ktoś wie jak to można teraz skasowa?? Pozdrawiam
Witam, ta kserokopiarka to odpowiednik Kyocery więc wejście w kody to naciskanie po kolei klawisze: 1087 1087 Kasowanie przeglądu o ile pamiętam jest pod kodem 250, lub 251, lub 252. Jeden z nich napewno kasuje licznik przeglądu, pozdrawiam.
O tym wsadzie nie wiele jest w sieci. Jeśli mam coś z nim zrobić, to potrzebna jest mi jeszcze informacja ile wynosi w tej chwili licznik ładowań, jaka jest pojemność FCC. Te informacje mogą być w biosie lub jakimś programie dedykowanym temu laptopowi.
Rozbierz licznik, wyciągnij pamięć i do roboty, innego sposobu moim zdaniem nie ma.
Serwis olejowy i inne można skasować bez interfejsu, włączony zapłon na pozycję I, na wyświetlaczu w liczniku wybieramy podgląd temperatury, wciskamy 3x RESET ->klikając strzałkami w dół przechodzimy do service menu. W razie czego na yt można odszukać "Inspekcja olejowa Mercedes W211 E-klasse". Chyba, że faktycznie są jakieś zakłócenia na CAN.
Po wejściu w tryb serwisowy uruchamiam-> 3 start->pojawia się cnt 2 start clear Coś nie doczytałeś w serwisówce... to co piszesz to nic innego jak skasowanie licznika przeglądu i tu powinieneś wpisać ilość kopii do kolejnego przeglądu. Od wymiany materiałów jest następna cyfra.
Przepraszam, źle napisałem. Błąd który pokazałeś i jest w liczniku świadczy o tym że masz odczytać błędy ze sterownika silnika (napisałem przez pomyłkę licznika). Licznikowi nic nie dolega, informuje tylko o tym że są błędy w sterowniku silnika i należy je odczytać.
Witam. Po wymianie tablicy licznikowej licznik m34u03 sygnalizuje alarm. Świeci się dioda. Obroty prawe, czy serwisant który przyjedzie zaplombowac musi to skasować czy awarii uległ licznik? Tablica wymieniana gdyż upaliło gniazdo porcelanowe. Wiem że były liczniki, które sygnalizowaly ściągnięta osłonę, ale tutaj alarm świeci ciągle.
Założenie wyłącznika za licznikiem głównym (przed podlicznikiem) nie kłóci się z przepisami. Przy wyjściu z garażu nie trzeba o niczym pamiętać tylko używać tego wyłacznika, inne można skasować (o ile jest to możliwe) aby się nie dublowały. Skoro z pomiarów wyszło 25mA na podlicznik to daje moc 230V X 0,025A = 5,75 W. Taki wynik jest prawdopodobny choć...
jeżeli jest taki "przebieg" to masz uwaloną pamięć w bsi,ewentualnie nawet procek ciekawe jak temu gościowi się to udało?a może ktoś cofał licznik w niej jaki był przebieg przed naprawą z kąd kupiłeś xsare?poprzez komis? Ale ogólnie skrzynka bsi jest do sprawdzenia!!tam schodzą się wszystkie przewody,oraz koło lewego błotnika są złącza,może coś urwane?
Cześć! Wejście w tryb serwisowy to wciskane kolejno klawisze: Clear(C) ; pauza (interupt) ; zero (0) ; pauza (interupt) kasowanie licznika serwisowego: 20 start 1 start reset licz. bębna 24 - 07 kasowanie licz. developera 42 - 01 Pozdro.
Jaki problem kupić licznik do E34 z używki sprawny????
Wiekszość serwisów autoryzowanych ma problem z diagnostyką tego auta. Potrzebna jest specjalna przystawka do fabrycznego kompa. A kosztuje ładnych pare tyśięcy. Więc nie każemu ASO opłaca inwestować się w narzędzia do auta ktore wychodziło na rynek USA. To auto to w większości rozwiązania Mercedesa. Więc myślę że warto sprubować diagnozować pojazd testerem...
tylko po wyjęciu licznika i przeprogramowaniu epromu
zerknij do PW
Witam, samochód jak w temacie od pewnego czasu pojawił sie na wyświetlaczu napis OFF i CC -- nie można wtedy skasować licznika dziennego czy ktoś wie jak to wyłączyć? Tempomat jest?
Przytrzymaj klawisz "resum", wciśnij "Power'". trzymając klawisz "power" w ciśnij trzy razy ''resum'". Drukarka wejdzie w tryb serwisowy. W ciśnij 4 razy resum i wyłącz drukarkę guzikiem power. Przypominam że należy wymienić pampersy te w plastykowej obudowie ,aby ulec zalaniu przez zużyty tusz. Stan pampersa, jego zużycie można sprawdzić po wejściu...
Witam! Jak ktoś chce sobie robić analizy to niech zainstaluje sub licznik na własny koszt i może gmerać w nim do woli. Autor wątku nie chce nic gmerać, tylko mieć do wglądu parametry które licznik zapisuje, ale ich nie udostępnia. Zaś wam się marzy władza absolutna. Traktujecie klienta jak kompletnego matoła i notorycznego złodzieja recydywistę. Kompromis...
Resztę informacji proszę przekazać sobie na PW.
Witam Po włożeniu bezpiecznika licznik się skasował ale tylko w serwisie. Natomiast maszyna nadal wyświetlała komunikat - wymień taśmę. A teraz niestety się zatrzymała. Pytanie - miał ktoś kiedyś podobny problem? Zaznaczam od razu, że próbowałem na kilku bezpiecznikach, ale bez efektu (jak pisałem na początku w serwisie licznik taśmy został skasowany)....
Któraś flaga w okolicy ci się nie zawiesza?
Jeśli dobrze pamiętam to kody serwisowe są takie same jak w 7713. tu jest serwisówka http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra14...
Witam, # key, interrupt key, "C" key, interrupt key 20 \ 01 Pozdrawiam
Wymiana oleju powinna zgasnąć automatycznie po 2 motogodzinach, lampy prawdopodobnie powinny się zapalać samoczynnie po załączeniu zapłonu. Instrukcja http://www.mtdeurope.com/docs/Manuals/76...
O to chodzi by tego pierwszego zabezpieczenia nie usuwać. Dlaczego? Wyjaśniłem ci w pierwszym mym wpisie tego wątku. Więc pozostawienie zabezpieczenia nr 1 a skasowanie zabezpieczenia nr 2 (nad licznikiem).
tak pamiec jest w 93C46, jaki kolwiek programator 16bit z przejsciowka z dip8 na smd tego eproma. Zczytaj i podeslij mi wsad
tu masz pliki bin
dziękuje bardzo za pomoc ,problem rozwiązany
radio nie jest zablokowane trzeba poczekac na wlaczonym i powinno puscic,(nawet do kilku godzin) podlacz 2 plusy i mase, jak bedzie zablokowane to bedzi episac "off"
Znam procedurę ze sprintera może jest to samo: Włączamy zapłon, wciskamy i trzymamy przycisk "O" na liczniku, po 30 sekundach usłyszymy krótki sygnał dźwiękowy- wtedy wciskamy krótko przycisk "M" i jesteśmy w menu serwisowym. Teraz kilkakrotnie wciskając przycisk "M" należy odnaleść ekran w arkuszem dostępności olejów( w sprinterze są dwie klasy olejów),...
Wchodzisz w kody (pamiętaj o podniesionej klapce na panelu) i zobaczysz pytanie którą kartę chcesz użyć 1 czy 2 . W zależnośći od tego którą kartę wybrałeć po przyłożeniu jej do klawiszy pod klapką na panelu będziesz widział ich "nowe" znaczenie. Który to był klawisz dokładnie nie pamiętam - powinieneś odczytać to z karty bez problemu. Tu wszystko opisane...
Wydaje mi się, że bęben jest zabezpieczony bezpiecznikiem 80mA. Ja resetowałem 100mA i się udało. Bezpiecznik jest ukryty pod srebrną blaszką. Bęben i tonery do tych drukarek to 98% to samo co Minolta QMS Magicolor 2300. instrukcję wymiany bębna i bezpiecznika można ściągnąć z www.futuregraphicsllc.com
za pomoca kodow, wchodzisz w counter , nastepnie w PM zerujesz pierwsze 3 pozycje, pozniej f8. M.
W tryb serwisowy: Menu -> # -> 1 -> 9 -> 3 -> 4 Data setup -> Clear Count -> 1 -> 9 -> 3 -> 4 i skasuj licznik tonera. Albo .... wstaw bezpiecznik w puste miejsce bo w startowym nie ma bezpiecznika chyba .... [/img]
Ta kombinacja opisana jest tu :
Licznik VDO
To jest bardziej inteligentne niż myślisz. Taka „prymitywna” inteligencja 🤭 Wewnątrz czujnika jest dodatkowy opornik 220 omów. I teraz są trzy stany: - styki zwarte (0 omów) - brak płynu - styki kontaktronu rozwarte (220 omów) - jest płyn w odp. poziomie, układ elektr. sprawny - wtyczka spadła, kabel przegnił (nieskończoność omów) - układ uszkodzony,...
1. Naciśnij przycisk Online aby przywrócić drukarkę do stanu offline. 2. Naciskaj przycisk Menu do momentu wyświetlenia MAINTENANCE MENU, następnie wybierz przycisk Select. 3. Naciskaj przycisk pozycji do momentu wyświetlenia DRUM COUNT RESET. 4. Naciśnij przycisk Select i wyzeruj licznik bębna. 5. Przywróć drukarkę do stanu Online wybierając przycisk...
Cześć ja bym to zrobił tak, włóż karte do czytnika wcisnij przycisk start/stop jeden raz (nie wciskaj sprzegła ani hamulca oczywiście bieg na "luz") przyciskiem na dźwigni wycieraczek najedź na przebieg do przeglądu potem przytrzymaj przycisk na liczniku (kasowanie przebiegu dziennego) aż wskoczy przebieg 30000 do następnego przeglądu i puść przycisk...
Po odjeździe kontrolerów zauważyłem na obydwu licznikach trójkąty wskazujące ściągnięcie pokrywki zaciskowej. Moje pytanie, czy zgłaszać do BOK taki stan rzeczy? Bo na mój rozum kontrolerzy powinni skasować te wskaźniki. Oczywiście zgłosić i to w trybie pilnym aby nie było na Ciebie.
Witam. Proszę o skasowanie licznika błędów z radia Ford 6000CD Visteon na TMS470. Dołączam bin z pamięci 24C16, w której podobno jest licznik błędów. Kod do radia znam. Nieszczęśliwie radio zostało zablokowane. Pozdrawiam
Nie od tego urządzenia ale popatrz, może pomoże -> [url=http://toners.com.pl/content/25-jak...
Niech podrzuci zdjęcie komunikatu i kontrolki, będzie prościej cokolwiek powiedzieć. Bo sam napis service to nawet spalona żarówka może być. Może coś w powiadomieniach będzie w liczniku.
Spróbuj bez VAGa w ten sposób: Naciśnij i trzymaj wciśnięty przycisk na liczniku z lewej strony szybkościomierza. Włącz zapłon Wyświetli się informacja o serwisie albo jej symbol Puść przycisk Obróć przycisk w prawo aż zresetują się liczniki Wyłącz zapłon
aby skasować inspekcje na liczniku należy wyłączyć zapłon a potem przycisnąć przycisk kasowania licznika i nie puszczając tego przycisku włączyć zapłon.Napis INSP zacznie migać i po około dwóch sekundach wykasuje się .Można puścić przycisk i wyłączyć zapłon - gotowe .
Czy vcds dam radę zakodować ABS bo niewim czy była zmieniana pompa bo niedawno go tak kupiłem Czujnik przyspieszenia wzdłużnego G251 wymieniłem i nadal nie idzie skasować błedu
1-właczyc zapłon 2-nacisnąc i przytrzymac przycisk w liczniku do momentu aż symbol klucza zacznie migac 3- przekrecic przycisk w prawo lub lewo do momentu uzyskania odpowiedniego przebiegu do inspekcji 4- jesli ustawienie jest prawidłowe puscic przycisk poczekac ok 5 sekund i wyłaczyc zapłon
Włączyć zapłon i wcisnąć natychmiast dwa razy przycisk Dodano po 2 Przycisk [A] to do kasowania dziennego licznika po lewej 1 od góry w liczniku
Przede wszystkim w liczniku świeci się alarm (ten trójkącik na wyświetlaczu). A czarny trójkącik na wyświetlaczu pod napisem CZO na obudowie oznacza, że była otwierana klapka (czujnik otwarcia obudowy zacisków) Czyli alarm dotyczy nieuprawnionego dostępu do zacisków. Ale plomba wydaje się nienaruszona więc to prawdopodobnie monter który montował nie...
skasowa licznik kilometr skasowa licznik drukarki honda skasowa
podświetlenie deski astra skaner bizhub wycie biegach
schemat elektryczny class dominator schemat elektryczny class dominator
Kolory kabli głośnikowych w Skodzie 3: szczegóły i schematy Scania LNG, kod BMW 1245206 – zwarcie wtryskiwacza cylindra 5, SPN 1245 FMI 06