wejscie do seriwsu: jednoczesnie "paper tray" "zoom down" "1" wchodzisz w tryb F5 start kod 70 start i ustawiasz za ile tys zaswieci sie ponownie 0 brak sygnaliacji 1 1000 2 2000 3 4000 4 16000 5 40000 wciskasz start i po klopocie wyjscie z serwisu podobnie jak samo wejscie tylko zamiast 1 wciskasz c
Witam serdecznie, nie działał mi pilot fabryczny od zamka centralnego, zmieniłem baterię i dioda świeci ale trzeba go zakodować. Moje pytanie brzmi jak to zrobić ? (Próbowałem sposoby: Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek. - Wyjąć kluczyk ze stacyjki - Nacisnąć przycisk otwierający. - Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy. Puścić przycisk otwierający. Jeśli...
Budowa systemu depozytowego na kluczyki samochodowe. Depozytariusz ma schowki (sejfy) na klucze aut pozostawianych do naprawy bez kontaktu z recepcją serwius samochodowego. Na ekranie dotykowym klient wpisuje zakres naprawy, dane pojazdu, dane kontaktowe oraz deponuje klucze. Biuro Obsługi Klienta dostaje informacje o zakresie pracy oraz uzyskuje dostęp...
Witam potrzebuje serwisówkę do konica 1015 bo muszę skasować mrygającego kluczyka. Podaj markę, symbol i rodzaj urządzenia w temacie ! Patrz -- > OGŁOSZENIE 1/pierwsze/ od góry w tym dziale.
Witam Jak skasowac kluczyk serwisowy, jaka jest cena listwy czyszczacej beben? Ten model i marke mam pierwszy raz na tapecie / takie czasy/ pozdrawiem
Mówisz lampka awarii - a dla mnie jest to kluczyk taki sam jaki zapala ci się w samochodzie ,z tego co wiem to faktycznie skasować go potrafi tylko ASO. Nie wiem co prawda jakich wymiarów posiadasz bramę, ale spłuczka nie może nikomu zrobić krzywdy natomiast brama 100-200kg a i owszem, zawsze zostaje zaklejenie diody plastrem ,by uspokoić swoje sumienie...
Witam, ma ktoś procedurę wejścia w tryb serwisowy do Saeco intelia, zablokował się młynek i poszły szczotki, wyskoczył kluczyk z nr 1. Po wymianie szczotek silniczek młynka chodzi bezproblemowo jednak po po podłączeniu do ekspresu jak dochodzi do funkcji zmielenia kawy wyskakuje kluczyk z nr 1, jak wykasować ten błąd z pamięci ekspresu? cześć, masz...
Metody kasowania błędów Kasowanie z poziomu panelu sterowania: W wielu przypadkach błędy można skasować bezpośrednio z kabiny operatora. Procedura ta zazwyczaj polega na naciśnięciu odpowiedniej kombinacji przycisków na panelu kontrolnym. Przełącz kluczyk w stacyjce w pozycję ON, ale nie uruchamiaj silnika. Naciśnij i przytrzymaj przycisk serwisowy...
Temat: kasowanie inspekcji w sprinterze ----------------------------------------... Problem z symbolem klucza i -99999 rozwiązałem poprzez ręczne kasowanie inspekcji, tzn. włączyłem zapłon wcisnąłem dwa razy km, wyłączyłem wcisnąłem km i włączyłem kluczyk i po 10s pojawiło się 1500 i teraz już nic nie pika po zapaleniu...
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy czarny kluczyk bez problemu przekręca stacyjkę,...
Czy nie wykasowanie "żółtego kluczyka" w Linde H60D-03 z 2017r ma jakieś negatywne skutki ? Wózek wpadnie w tryb serwisowy lub coś podobnego ? Czy tylko będzie się wyświetlać kluczyk ? Jest szansa skasować go bez serwisu ?
jest to popielaty kluczyk to jest tzw. kluczyk serwisowy ale on i tak odpala
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37... Temat przerabiany na forum,ostatnio w zeszłym tygodniu.Przeszukaj zaległe tematy. Po prostu trzeba skasować inspekcję.
Dziekuję Ci bardzo. Kluczyk zgasł, SERV zgasł, a licznik serwisowy inspekcji cofną sie na 20000.Wielkie dzieki. Pozdrawiam.
Przekręcić kluczyk w położenie 2 i natychmiast nacisnąć dwukrotnie przycisk po lewej stronie licznika następnie kluczyk w pozycje 0 nacisnąć ponownie przycisk i go przytrzymać przekręcić stacyjke w pozycje 2 poczekać około 10 sekund na sygnał skasowania zwolnić przycisk powodzenia MAPI_1
Ta kopiarka to odpowiednik Toshiba ED1370, a kluczyk informuje o błędzi e kopiarki który da sie rozpoznać poprzez jednoczesne przyciśnięci eklawisza "8" i "C/S" ( pomarańczowy na pulpicie Toshiby)
Jeżeli zapalił się kluczyk trzeba wyłączyć koiarkę przycisnąć 4 i 7 jednocześnie i włączyć kopiarkę i przytrzymać ok. 5 s. Pojawi się tryb serwisowy, wybrać 90 i wcismąć start. Wyłączyć i wyłączyć kopiarkę, potem trzeba zaprogramować deweloper na 4 i 7 kod 51 i start
Witam Proszę o podpowiedz dotyczy naprawy pojazdu Opel Movano 2,3 - 165 KM - rok 2016 występujące błędy: błąd - P0651 - układ 2 napięcia odniesienia 5V - niskie napięcie - błąd stały nie da się skasować błąd - P1525 - kontrola przyspieszenia - błąd stały nie da się skasować ( na temat tego już przeczytałem cytuje :,, Błąd tempomatu z automatu wskakuje...
Jeżeli kasa nie jest zapełniona (ma wykonanych mniej niż 3018 zapisów) i moduł fiskalny nie jest uszkodzony czyli jeżeli po ustawieniu zegara nie wyświetli się komunikat TYLKO DO ODCZYTU to można będzie wystawiać paragony po zaprogramowaniu towarów oczywiście. Kasa będzie z nagłówkiem jaki był wprzy ufiskalnieniu oraz z ostatnimi ustawionymi stawkami...
Odświerzając temat, Mam podobny przypadek tylko że napis OIL mruga zaraz po przekręceniu kluczyka, czy to również wynik nieskasowanej inspekcji serwisowej ? PUNTO II silnik 1,9JTD rok 2000
Jeżeli kluczyk jest w lewym dolnym rogu wyświetlacza, naciśnij go i otworzy się okienko MACHINE STATUS. Kiedy masz je otwarte i widzisz kod, otwórz i zamknij przednią klapę - kod zostanie skasowany. Potem eksperymentuj z F7 :D Ale myślę że nie będzie to konieczne... Okienko Machine Status dostępne jest także w ustawieniach serwisowych. Kasowanie tak...
Dzięki serdeczne mój błąd w szukaniu, skasowałem przegląd (kluczyk) ale serwis dalej się świeci :Fade-color . Czy coś jeszcze mogę zrobić?
Od wczoraj po za mrugającym kluczykiem, zaczął również mrugać napis OIL zaraz po przekręceniu kluczyka aż do momentu gdy pojawi się przebieg, wtedy zostaje tylko mrugający kluczyk i napis SERWISU :( którego nadal nie mogę skasować :(
z tego co mi wiadomo kontrolka auta z kluczykiem oznacza inspekcje serwisową. Wystarczy ją wykasować bo ktoś np przy wymianie oleju jej nie skasował
Ja mogę podać jak to się robi w trafic powinno być to samo 1. Włączyć zapłon (kluczyk w pozycję II) 2. W momencie gdy pojawił się limit km do przeglądu serwisowego wciskamy pedał gazu do końca. 3. Trzymając cały czas wciśnięty pedał gazu naciskamy 3 razy na pedał hamulca. 4. Puszczamy gaz, wyłączamy zapłon i włączamy ponownie.
Pomyliłem się i napisałem o insp. serwisowej a mi chodziło o insp. olejową. Na liczniku w momencie przekręcenia kluczyka pojawia się osiem kółek i napis oil czy to można skasować kombinacją przycisków.
W Fabi jest zmieniony zestaw wskaźników od 2003 roku. Jeśli wyświetla się kluczyk przy przebiegu dziennym to tylko VAG lub inny interfejs
Witam chcaił bym sie dowiedzieć czy idzie skasować samodzielnie pojawiający się komunikat servis. Po każdorazowym przekręceniu kluczyka, pojawia mi sie servis po odpaleniu znika. Czy jest to normalne czy można to usunąć. Vag nie wykazał żadnego błędu. Pozdrawiam
Witam Wie ktos moze jak skasowac kontrolke serwisowa na wyswietlaczu w golfie IV z 2003 rok? Poniewaz jest to denerwujace gdy za kazdym przekreceniem kluczyka pipczy Ci sygnal ze musisz jechac do serwisu. Czy ktos pomoze? Pozdrawiam
Witam😁 Do kasowania inspekcji w tym aucie wystarczy ludzki mózg kluczyk,sprawność w nogach z możliwością logicznej koordynacja nimi i prawa dłoń do obsługi kluczyka😀 15-20 sek inspekcja skasowana mrugający olej filter Itd.... https://m.youtube.com/watch?v=jJo5e71kBP... Po skończeniu czekać z wyłączeniem zapłonu do pojawienia sie komunikatu...
witam mam jak w opisie megan II czy wie ktos moze jak wykasowac kluczyk ktory sie zaswiecil ze trzeba jechac na przeglad?? jak tak to prosze o pomoc z gory dziekuje
Dlatego ją kupiłem,ale nie mogę zaprogramować kluczy.Rano samochód zapalał na wszystkich kluczach a wieczorem zapala tylko na serwisowym tak jak pisałem wcześniej widzi błędy we wszystkich systemach i nie można ich skasować,widzi nawet uszkodzony EZS .Próbowałem zaprogramować inny klucz ale go nie widzi.Ale najciekawsze jest że na tym płaskim kluczu...
Witam, czy ktoś może podpowiedzieć jak skasować w ww. maszynie kluczyk? Drukarka woła o przegląd serwisowy. Zapewne trzeba wejść w tryb serwisowy i wpisać jakiś kod. Bardzo proszę o pomoc.
Spróbuj wykasować pamięć EEPROM. Wyłącz magnetowid z sieci, następnie włącz go z powrotem trzymając wciśnięty klawisz Stanby. Misisz go przytrzymać powyżej trzech sekund. Powoduje to skasowanie wszelkich nastaw, nie kasowane są nastawy serwisowe. Daj znać o efektach. Pozdrawiam
Auto odpala? Tak Auto nie odpala? Panie moderatorze - chyba pan się myli. Wiem, o czym mówię - bo miałem podobną sytuację. Podjechałem swoją Fabią do serwisu, gdzie powiedzieli mi, że auto nie miało skasowanego przeglądu, ponieważ było ostatnio serwisowane poza autoryzowanym serwisem. Nie skasowano zaś tam inspekcji serwisowej VAS-em bo go nie mają....
Witam Kolega wyżej niestety się nie odezwał. Z tego co się zorientowałem poprzedni właściciel "coś" robił z fapem gdyż licznik przebiegu kilometrów między serwisowymi (ten z kluczykiem ) pokazuje wskazanie 30 000 km i odlicza w dół do 27 000 i wskakuje na 30000 od nowa i tak w kółko , nie można go skasować. Najprawdopodobniej został wyłączony kalkulator...
1. Kasowanie kontrolki service(komunikatu). -kluczyk w pozycji zero -nacisnąć przycisk od kasowania przebiegu dziennego i trzymać -kluczyk w pozycje II -dalej trzymając przycisk obserwować wyświetlacz: pierw skasuje dzienny przebieg, czekać, wartość dziennego przebiegu wróci, a my już możemy się cieszyć, że zaoszczędziliśmy 40zł i komunikat serwis da...
jednak coś nie jest tak; mam połączenie z komputerem; wchodzę w tablicę przyrządów następnie w adaptacje, wpisuje 02 pojawia się "Wciśnij przycisk [symbol strzałki w górę lub w dół]: wpisz wartośc adaptacji. [OK]: Enter" podczas tego komunikatu nie reaguje na przyciskane strzałki; naciskam OK; pojawia się na wyświetlaczu taki układ: Numer 2 Wartośc...
mam taki sam problem z immo tzn ten same błedy , ale auto da sie odpalic :) (za 2 razem przewaznie) .. po wyaksowaniu ich jest spokuj na pewnien krotki czas .. ten transponder jest w kluczyka z tego co mi sie wydaje ... trzba go jakos porgramowac ? (chce kupic ten http://allegro.pl/show_item.php?item=771...
Witam wszystkich. Na wstępie zaznaczę, że nie jestem biegły w kserokopiarkach i nic nie chcę naprawiać, gdyż nie mam zielonego pojęcia. Chcę zaczerpnąć informacji. Problem dotyczy bizhub 250. Maszynę otrzymaliśmy (szkoła) od darczyńców. Działa wyśmienicie. Przebieg całkowity 141 tys. Na wyświetlaczu pojawił się komunikat "Czas profilaktycznego przeglądu"....
witam a wiec po wcisnieciu swicha zgasnac powinien wyswietlacz powiekszen, a na wyswietlaczu kopi powinna swiecic 1-ka, wcisnij 4, C, wpisz np:20000, zatwierdz startem, wcisnij swich serwisowy, przejdziesz do nastepnego licznika i zrob to samo. O ile pamietam ten drugi to jest zbiornik brudu ale niepamietam czy w tym modelu on wystepuje. tak czy tak...
Diagnostyka komputerowa to było pierwsze co zrobiłem i poza notorycznie powtarzającym się błędem braku ciśnienia w układzie klimatyzacji i usterce sterownika klimatyzacji brak innych błędów . A z tego co się orientuję to kontrolka w kształcie chłodnicy nie wiele ma wspólnego z układem wtryskowym . Owszem układ wtryskowy mógł by załączać tryb serwisowy...
Witam wszystkich forumowiczów. Pragnę się podzielić moimi doświadczeniami związanymi z kasowaniem komunikatu o przeglądzie w Mercedesie 150 W169 2008 rok. Niestety dla modelu W169 nie jest łatwo znaleźć w sieci poprawną informację jak skasować inspekcję. Sądzę, że poniższa informacja pomoże wszystkim miłośnikom samodzielnej wymiany oleju. 1. Maska pojazdu...
Witam. Jest to samochód mojego sąsiada, wg. jego opowiadania lampka od immo nie błyskała, ale dzisiaj zachowuje się poprawnie( tzn. błyska, a po włożeniu i przekręceniu kluczyka przestaje błyskać). Ale silnik nie odpala. Cały czas błyska kontrolka "check engine". Po wejściu do trybu serwisowego wyświetla błędy 141 i 143. Skasowałem błędy, ale po ponownym...
Od jakiegoś czasu mam problem z światłami nie dzialaja prawidlowo jak przystało na grupe vw tz. po wyjeciu z stacyjki kluczyka przy wlączonych światłach mijania powinien przełączyc na postojówki lub postojówke dla konkrtnego kierunkowskazu po uwczesnym właczeniu go . U mnie po wykasowaniu trybu serwisowego o od oleju jest inaczej gasze auto i wysiadam...
Witam 1. Naciśnij 2 i 5 i trzymając włącz maszynę. 2. Naciśnij w kolejności P 2 7 P 3. Pojawi się jakaś cyfra (np. 4). Oznacza ona dziesiątki tysięcy. Naciśnij z numerycznej cyfrę większą (np.5) i naciśnij start. 4. Wyłącz maszynę i włącz normalnie. Powinno zniknąć. Jeżeli nie pomoże odezwij się. Kod p27 oznacza jak pisałem dziesiątki tysięcy, a p28...
Zastosowałem się do twojej rady.Zedytowałem komórki pamięci programatorem.Pomogło częściowo, bo odblokowało tylko część programów,wejście euro nadal było zablokowane(kluczyk). Zaryzykowałem i skasowałem pamięć eeprom 24c02 i pomogło.Pojawiły się wszystkie funkcje telewizorka.Musiałem jednak na nowo ustawić wyjścia R G B i pion. Dziękuję za wszystkie...
Witam Skoda fabia 2003 1.2 benzyna Procedura następująca dla kasowania inspekcji olejowej : 1.wyłączamy zapłon 2.wciskamy i trzymamy przycisk licznika dziennego 3.przekręcamy kluczyk(włączamy zapłon-bez slnika), w tm czasie cały czas trzymamy przycisk licznika dziennego. 4.po krótkim czasie (ok 5 s.) pokazują się trzy poziome kreski. "---" 5.inspekcja...
próbowałeś skasować "kluczyk" przy pomocy 47, 90. O ile pamiętam to powinieneś wpisać 91- i uniknąłbyś tego błędu. W tych maszynach przegląd robi się co 30 tys. kopii. Podczas tego przeglądu powinno wymieniać się : developer oraz zestaw serwisowy ( listwa bębna, filtr ozonu, wałek filcowy pieca). Przy wpisaniu kod 90 (w modzie 4 7) maszyna " myśli",...
Witam. Więc sprawa wygląda tak: w piątek wieczorem zrobiłem ten myk z akmulatorem, no i faktycznie jakby nie pomogło, pojeździłem trochę i dalej było tak samo. I tu jest małe ale, w sobotę ranu wsiadłem w samochód i przyzwyczajony że pali na "dotyk" przekręciłem kluczyk na sekundę...i cisza, drugi raz trochę dłużej i też cisza, trzeci raz potrzymałem...
1500 zł - jna cena - ale to koszt przeglądu przy 60 tys. przy 30 powinien być wymieniony kit 1 + bęben - w raz z usługą nieco ponad 600 zł - ale jak pisałem - powinien. w większości przypadków nie jest to konieczne. Jeżeli to twoja kopiarka i ma tobie służyć to lepiej poszukaj kogoś kto ci zrobi tylko konserwację ( koszt 80 - 100 zł ) bez wymiany elementów....
Otóż Panowie powiedzcie mi czy da się podejrzeć w blokach w tym pojeździe za pomocą Vag-a wskaźniki serwisowe tzn. ile zostało do insp oil i inspekcji ? Czy jest to tylko możliwe gdy na wyświetlaczy zapala się inspekcja i pisze, że do przeglądu zostało tyle i tyle dni albo po przejechaniu tyle i tyle km ? Aha jeszcze jedno jak na wyświetlaczu pojawia...
O boshe, ale namieszałeś w diagnostyce. to że Ci wypuszcza puste kopie, to zrób sobie zacięcie, czy tworzy Ci obraz na bębnie - sprawdź elektrodę ładującą. Ale co diagnostyki: >>Na panelu migał klucz serwisowy - więc zresetowałem licznik bębna kodem 47-90<< Skasowałeś licznik PM, a nie licznik bębna. Po skasowaniu licznika bębna kluczyk...
kluczyk serwisowy skasować błąd serwisowy skasować inspekcja serwisowy
mastercook kuchenka moment rozruchowy silnik pierścieniowy ekspres krups konserwacja
kamera xiaomi przelozenie grzejnika
Audi A8 4D - Kod błędu 01400: Zawieszenie zbyt wysoko Metabo szlifierka kątowa – wymiana łożyska wrzeciona krok po kroku