Jak był wyrzucany DPF to może ktoś dobrze nie skleił sterownika - popatrz do niego czy nie jest mokry. Sprawdź czy na "B1 Czerwony/Zielony", "B3 Czerwony/Biały", B5 Czerwony/Zielony" masz zasilanie i czy na B2, B4, B6 masz dobrą "mase"
j.w. - jakbyś podał typ sterownika to może ktoś miał z takim do czynienia. Mogą być sklejone styki przekaźnika itd.
Układ ten większy to przekaźnik 24 DC 16A.Natomiast mniejszy to ua741cn. Czyli jest to prosty termostat, nawet nie trzeba schematu bo to strasznie nieskomplikowany układ. Sprawdź na początek czy przekaźnik jest sprawny. (Sprawdź czy styki się nie skleiły.)
Sklejone przekaźniki.
Zapewne "sklejone" styki przekaźnika grzałki na module sterownika. Ewentualnie, co mało prawdopodobne lecz do sprawdzenia, zwarcie grzałki do masy.
no przelutowałem sterownik, skleiłem i czekam aż silikon zaschnie, założę i napiszę czy pali
Co nie oznacza że zasada jest inna ;-) Chodzi o ideę, a nie o to jakie kable wystają. Nie uczymy się wyglądu urządzeń na pamięć, ale staramy się zrozumieć ich zasadę działania:-) Nikt nie będzie np. odcinał napiecia zasilania dla połowy sterownika, skoro może odłączyć sygnał sterujacy ;-) Zwykle taka konstrukcja jest symetryczna, jakby dwa sterowniki...
Witam , dziś otworzyłem pokrywkę sterownika i przemierzyłem miltimetrem wszystkie łączenia tam gdzie są te druciki które ulegają uszkodzeń . Wszystkie górne i dolne przewodzą , nie są uszkodzone. Spróbuję sterownik skleić i zamontować na starej pompie abs . Sterownik jest z tym samym nr. jak ten w aucie .
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Tak teraz sobie myślę czy winowajcą może być to iż do tego sterownika były podpięte dwie pompy? No to sprawdź, czy nie są zwarte (sklejone) styki przekaźnika.
co moze byc powodem takiego zachowania tegop sterownika?? Może być sklejony (uszkodzony) przekaźnik. Jednak zanim zaczniesz go wylutowywać sprawdź dokładnie ustawienia sterownika i wszystkie połączenia elektryczne.
Jeżeli to jest sterownik 1243 to błąd oznacza "sklejenie" styków stycznika zasilania lub załączenie w nieodpowiednim momencie ( uszkodzenie w sterowniku obwodu zasilania cewki stycznika)
Zerknij na ten sterownik: http://www.el-car.auto.pl/?69,regulator-... mam, używam i polecam. Przy twoim zestawie, musisz albo dołożyć paneli, albo zwiększyć moc grzałki, jak chcesz, aby to działało poprawnie. Termostat, to możesz od razu wywalić, przy prądzie stałym się nie sprawdzi, zaraz skleją się styki. Zreszta...
Sprawdż, czy w sterowniku nie skleił się styk. Wypnij przewody ze sterownika: rozwarte, kocioł ma stanąć, zwarte -ruszyć. pozdrawiam
Masz tam 2 wentylatory? Oba chodzą razem, na którym biegu? Który bezpiecznik wyciągasz? Przydało by się sprawdzić czy nie skleił się przekaźnik w sterowniku wentylatorów.
Czyli albo pomieszane kable albo sklejony stycznik lub też problem w samym sterowniku. Silnik raczej mało prawdopodobny, bo sekwencja załączania styczników powoduje najpierw załączenie kierunkowych a potem hamulcowego. Pomierz napięcie to zobaczymy.
Pod niebiesko-szarym pyłem krył się rezystor 10k, martwy więc go wymieniłem. Ponadto poprawiłem luty w miejscach na zdjęciach. Po zlutowaniu zrobiłem większą przejażdżkę problem znikł. Następnie całość dobrze wysuszyłem oczyściłem i odtłuściłem i ponownie skleiłem silikonem, ponadto podniosłem sterownik o 0.5 cm wyżej za pomocą podkładek plastikowych.
No dobra :) Jak zrobiłeś - tak masz :) . Takich gniazd spalonych akurat w tej wersji modułu to "w karierze" miałem kilkanaście - tak więc nie panikuj - nie Ty pierwszy popadłeś na tę usterkę. Przekaźniki też się sklejają losowo i również nie ma powodów do niepokoju. W module Twojej zmywarki się nie skleił. Używaj maszyny i śpij spokojnie - do następnej...
to może być sklejony przekaźnik, należy sprawdzić 3 pierwsze od lewej na płycie i ewentualnie wymienić.
Skoro nie załącza przekaźnika to sprawdzenie czy jest 24V i czy jego styki się nie skleiły - wystarczy ogarnięty elektronik.
Może tylko przekaźnik w sterowniku sklejony?
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
To, że kolega się nie spotkał ze sklejonymi stykami przekaźnika, nie oznacza, ze to się nie zdarza. Spotykałem się ze sklejonymi stykami już kilkukrotnie. Całkiem niedawno naprawiałem sterownik bramy, który działał "tylko w jednym kierunku" i przyczyną usterki był właśnie przekaźnik ze sklejonymi stykami, klikał ale nie przełączał i silniki pracowały...
Kolego, czujka NTC albo sklejony przekaźnik na sterowniku. POZDRAWIAM ADAM
Sterownik w pompie, masz sklejony przekaźnik, lub już ktoś tam był.
Ustawienia zaawansowane, możesz skleić w jedno zdjęcie jpg.
Szukam, składam, kombinuje i nie chodzi. Więc jeżeli ktoś ma coś takiego lub by mógł się podjąć takiego wyzwania to daje 200 punktów. A może jakieś rady, sugestie, informacje. Może razem skleimy takie użądzenie.
Bo tak naprawdę nie jest problemem uszczelniacz, na który została sklejona obudowa Kiedyś trafiłem na IVECO, gdzie już wcześniej było robione. Poprzednik skleił obudowę na klej do szyb. Więcej nie trzeba dodawać.
Jeśli to drugie to nie wróże fajnej naprawy Dlaczego? Nowy PU Parma, kabelek PC + iService5 i pralka za piętnaście minut jak nowa. Tak poza tym pierze normalnie tylko nie podgrzewa . Jeśli przekaźnik nie jest "sklejony" to w zasadzie sterownik do utylizacji.
Sprawdź jeszcze przekażniki (to.można samemu), może się któryś skleił albo nie działa....
Chociażby sprawdź czy to zwarty przekaźnik, czy sterownik przekaźnika... Bo i tak może być.Przekaźnik możesz też spróbować rozebrać, nawet jeżeli jest sklejony. Który o będzie sterownik przekaźnika...?Gdzie się znajduje?
Co do sterownika, może skleił się styk benzapieciowy. Ale aby do tego doszło, musiałby pójść duży prąd po przewodzie sterującym (jakieś uszkodzenie w płycie kotła, przepięcie itp).
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
Jeśli będzie potrzeba to mogę naprawić zbr. W sterowniku masz układ pomiarowy i może być uszkodzony. Najpierw wymień obie żarówki, czasami wolfram potrafi sie skleić i wtedy sterownik widzi głupoty, chociaż to częściej zdaża się w iveco😀. Sprawdź też masę na tylnych lampach Dobrze byłoby podpiąć pod komputer i sprawdzić co sterownik widzi.
Jeżeli pompa paliwa w EEC IV pracuje cały czas to jest to najczęściej wina sterownika.W przypadku awarii sterownika przechodzi on w tryb LOST,co się właśnie tym objawia.No chyba że skleiło styki w przekaźniku.
Jeżeli silnik nie jest wysterowany, to jego zaciski mogą być zwarte. Dodatkowe hamowanie :) Sprawdź połączenia pomiędzy przekaźnikami, same przekaźniki - może w którymś się styki skleiły.
Ten co kupiłaś nie ma hamowania regeneracyjnego. Kup taki którego ma Chińczyk na to mówi EBS. Zwieranie faz przekaźnikiem zamiast tranzystorami jest bardzo ryzykowne. Jak się sklei to przy ruszaniu pójdziesz z dymem sterownik.
Również odpięty czujnik cisnienia w ukladzie klimatyzacji moze powodować właczenie wentylatorów. Jesli działa odrazu po podłaczeniu akumulatora to satwiam na sklejony przekaznik lub uszkodony sterownik wentylatora jesli takowy jest
Obudowa będzie na zatrzaskach lub klejona - ale i taką można otworzyć bez jej niszczenia. Otworzyć można jedynie klapkę, aby podłączyć przewody. Sama płytka sterująca jest w obudowie, która na moje oko jest sklejona na stałe lub zgrzana.
Sterownik zalany żywicą. Panel kontrolny sklejony, nierozbieralny. Potrzebuję pomocy przy naprawie Jeżeli zabezpieczone przed wodą, to czego oczekujesz? Trzeba by mieć coś na podmianę, wtedy wiadomo, gdzie rzeźbić i co jest uszkodzone, inaczej ciężko coś doradzić, może w panelu coś z zasilaniem...?
Witam miałem podobny przypadek w skuterze Meyra po zimie i okazało się że skleił sie hamulec elektromagnetyczny.
Nie układ scalony, tylko płytka drukowana ci strzeliła. Jednostronna bez jakiś wariacji. Da się to spokojnie zrobić. Jak kolega wyżej napisał, trzeba to skleić najpierw. Dla pewności albo to skleić od strony taśmy (tą trzeba będzie wylutować) jakąś nakładką, albo chociaż wszystko zalać klejem na gorąco, by wzmocnić łączone kawałki. Ścieżki można połączyć...
Bo nie ma BSI, tylko Body Computer. A co do sedna sprawy, to poszukaj czy kable nie są zjarane i sklejone razem.
Gdzie znajde ten czujnik właczania? Chodzi o to że zakupiłem juz sterownik za 48 zł i skleił sie wiec moze warto podjac probe naprawy orginalnego? Koszt orginalnego to 90 zł.
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
Czy można to przelutowac?, ew jaki sposób aby zrobić to prawidłowo i trwale, Tak, najlepiej wziąć kawałek drutu miedzianego np fi 1mm, pobielić go cyną i ten kawałek przylutować. Przeciążenie? Synek czasami wjedzie w jakąś przeszkodę i zanim wycofa na wstecznym to wciska gaz do oporu jadąc do przodu hmm czy to aby może być przeciążenie spowodowane...
Jeżeli sterownik używa przekaźnika do sterowania pompą, to trzeba sprawdzić ten przekaźnik. Jest całkiem możliwe, że jego styki "skleiły" się. Załącz schemat tego urządzenia, jeśli masz takowy.
Sprzęgłem kompresora steruje sterownik wentylatorów. Jest on zamocowany na podłużnicy pod akumulatorem. Ma dwie wtyczki. Odłącz dużą wtyczkę i zobacz czy wtedy sprzęgło puści. Być może uszkodzony jest ten sterownik - np. sklejone styki przekaźnika.
a ten zawór odpowietrzający przed naczyniem przeponowym jest wymagany Naczynie przeponowe nie odprowadzi powietrza, więc jest potrzebny. zawór bezpieczeństwa ciepłej wody jest konieczny gdy mam sterownik z czujnikiem temp. oraz dodatkowo termostat wyłączający? Na pewno nie zawadzi, a może się przydać, gdyby np. skleił się stycznik włączający grzałki.
Po podaniu napięcia nie przełącza... Słyszalne jest cykanie jakby sklejone styki nie chciały puścić.
W moim przypadku był to sklejony przekaźnik grzalki. Grzałka tylko po włączeniu przycisku wyłącznika i zamknięciu drzwi grzała cały czas. Wystarczyło puknąć w przekaźnik i odpuścił. Sterownik w górnej części drzwi łatwo się dostać. Wymiana profilaktycznie na nowy nie wiadomo kiedy znów się sklei.
Sprawdz przekaznik główny sterownika silnika,jest obok skrzynki bezpieczników biały 5 nóżek może się skleił tylko że powinien palić.Druga sprawa to posprawdzaj masy na sterowniku.
Więc może uwalony masz sterownik od swiec lub przekaźnik się skleił
uszczelnione „uszczelką” stosowaną w silnikach Jeżeli zastosowałeś silikon wysokotemperaturowy do silników, to jest on z sieciowaniem octanowym. W krótkim czasie zaczną się problemy. Miałem przypadek obudowy sterownika silnika sklejonej takim silikonem. Po dwóch dniach zaczęły się problemy z pracą silnika, a na trzeci dzień już nie odpalił....
Czy po przestawieniu na wyższą wartość sterownik wyłącza diodę świecącą/ pompę? Jeśli kontrolka gaśnie, a pompa działą dalej jest możliwe sklejenie styku przekaźnika. Może instalacja nie wychładza się poniżej wartości nastawionej + histereza?
Zwykle sterowniki mają też zabezpieczenie na termostacie bimetalowym, gdyby się np. styki w przekaźniku skleiły i wentylator rozdmuchał wsad do wysokiej temperatury, to odcina zasilanie. Były chyba nawet w DIY takie urządzenia na RPi.
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
No i super, o to chodziło :) Akurat teraz potrzebuję do sterownika od tempomatu, więc przeliczę i skleję na tym ne555 coś na szybko. (at)Jarzabek666 dzięki!
Być może sklejony lub zawieszony stycznik albo awaria czujnika. zacznij od tego pierwszego
Zakładając, że "chiński producent", umieścił w kodzie transmisji IR bity kontrolne to nie powinno być kłopotu z przekłamywaniem rozkazów a co idzie z większa odległością sterownik - odbiornik. Sam odbiornik jest typu aktywnego, zasilanym z +5V z podciągnięciem wyjścia odbiornika rezystorem. Jako przewód można użyć przewodu typu słuchawkowy/do wtyków...
Ciebie odpowiedni wymiar i profil płata ogona wystarczy w zupełności. Z tego co zrozumiałem, siłownik ma skręcić oś ogona w stosunku do osi wirnika. To zabezpieczenie przed dużymi prędkościami wiatru, w normalnej pracy siłownik jest wyłączony. Tak masz raceję. To tylko dodatkowe zabezpieczenie. I jak już ogon się odchylić to w sterowniku mam ustawione...
Sklejone styki przekaźnika na wyjściu "kierunkowskazy" w sterowniku zamka lub alarmie , zależy co tam masz!
Grzałka nurkowa 500W zamontowana będzie w komorze filtra tak żeby nie dotykała ścianek. Smakowity temat, aż ślinka cieknie :D . Ze swej strony zasugerowałbym jednak dodanie niezależnego bezpiecznika termicznego przy grzałce (jednorazowy lub kasowany ręcznie termik). Jak na urządzenie pracujące bezobsługowo parę godzin, są niestety możliwe takie sytuacje...
Autko to passat B5 1.8 T. z 99r ps.jak sie dobrac do elektroniki w sterowniku bo ten duży czarny dekielek od przodu sterownika jest nade mocno sklejony z korpusem:(
Nie chcę oceniać czyjejś pracy ale mi to wygląda na skopane lutowanie procesora. Procesor był nowy :?: Czy tylko stary przelutowany :?: Moim zdaniem jeśli był lutowany procesor to płyta powinna być odklejona od obudowy, w celu podgrzewania od dołu by w procesie lutowania nie odkształciła się. Chyba, że wykonawca znów skleił płytę z obudową sterownika....
Nie znam się na modelach BMW ale jeśli ten ma sterownik swiateł to zapewne ma zwarcie a jeśli nie, to przekaźnik się "skleił".
dee jay G to podziel sie moze swoja zdobycza, co to za sterowniki i w ogole :-) A soczewka odpada. Bo jak ja potniesz to sie rozleci w diably. To sa 2 plytki sklejone ze soba na krawedziach. A nawet jak potniesz to wysztko bedzie widac. Uzyj bialej plexy (jak najcienszej), tylko ona rozproszy swiatlo. Przez inne bedzie widac diody i w ogole nie bedzie...
Na FTDI http://www.ftdichip.com/Products/ICs/FT2... bez problemu znajdziesz układ FTDI, którym taki sobie zrobić takie podłączenie fizyczne. Niestety sterownik musisz sobie skleić samemu. Nie prościej jednak nagrywać materiał na SD, a potem przy pomocy przejściówki SD->USB (od Chińczyków za 6 zł widziałem) przenosić to co nagrałeś na USB?
Okazało się że skleiło styki przekaźnika. Niestety nie powiem jakiego bo nie wiem w każdym bądź razie znajdował się obok sterownika pod maską.
AVE... Udało mi się ten laktator otworzyć, ale nie wskazaną metodą. Nie miałem dość wąskiego i sztywnego narzędzia, by sięgnąć bocznych klipsów, więc wyłamałem od spodu śruby trzymające obie połowy obudowy części głównej. Dopiero potem odpiąłem klipsy i dobrałem do sterownika. Obudowę na koniec lekko skleiłem żywicą epoksydową...
Witam ! Jeśli jest przekaźnik mogły się skleić styki. Jeśli jest tyrystor lub triak może mieć zwarcie. Pozdrawiam. Stefan
Zobacz przekaźnik pompy : -Sklejone styki. -Zwarty do masy przewód od sterownika silnika do przekaźnika. -Uszkodzony sterownik silnika (podaje cały czas masę na przekaźnik).
Problem jest następujący: Drukarka drukuje całą stronę na ok. połowie szerokości i wysokości kartki. Wydruki testowe drukarki (nie windows) są normalne na całą stronę. Przeinstalowanie sterowników nic nie pomogło. Drukarka w tej chwili stoi bez obudowy, musiałem ją rozebrać żeby skleić plastikowy element mocujący tusz. Co jej dolega???
Nie, gdyż stacyjka nie załącza pompy. Odpowiada za to sterownik silnika sterujący przekaźnikiem pompy. Przekaźnik najprawdopodobniej "się skleił" i nie rozłącza.
Jaki hejt? Po prostu mówię że i tak tego oryginalnego sterownika nie użyjesz ;) Potrzebujesz z niego tylko moduł świec i węży. A domowy sterownik im prostszy tym lepszy, szczególnie że jak sam mówisz nie masz w tym doświadczenia. Grzej gdy napięcie 13.7V, temperatura zewnętrzna powiedzmy 7st. Grzej aż nie uzyskasz 60st. Nie grzej gdy napięcie znów spadnie...
Zakupiłem wentylatorki komputerowe 5szt 70x70x15mm skleiłem je razem i zamontowałem pod radiatorem sterownik miałem ze starego pieca i super się nadał ustawiłem włączenie na 27stopni z histereza 1sztopień. Oczywiście regulator może być dowolny ja taki miałem to dałem Montaż był banalnie prosty i estetyczny zamontowałem dwie sprężynki na łączeniu 1 i...
Nie pamiętam, czy tam jest triak, czy przekaźnik do załączania podajnika, ale raczej przekaźnik. Prawdopodobnie przekaźnik podajnika uszkodzony, ma sklejone styki. Jeszcze czujnik temperatury podajnika, jeśli odczytuje wysoką temperaturę np. z powodu awarii tegoż czujnika, to też może załączać podajnik, ale wtedy w trybie ręcznym powinno działać zgodnie...
jeśli na 24V i zamknięcie ich nie przekracza maksymalnej wydajności prądowej wyjścia PLC to tak. W przypadku wyjść przekaźnikowych można dać spokojnie i 230V w niczym to nie przeszkadza. Co do podłączania bezpośredniego to ja zawsze jestem zdania że lepiej przez przekaźnik. Spali Ci się cewka elektrozaworu pójdzie zwarcie, sklei styki i masz po sterowniku...
Kolego o ile nie jesteś elektronikiem to nie rozgrzebuje ecu. Po drugie jeśli jednak jesteś elektronikiem to zmierz czy sterownik podaje masę na przekaźnik czy przekaźnik po prostu się skleił.
Witam. Zawór bezpieczeństwa dn20 w/w 2,5 bar. Taki potrzebujesz na podmianę. Coś dziwne objawy to były jak na wyczerpane baterie, gdyby to były baterie to przekaźnik by się nie odwracalnie skleił w trybie praca/brak pracy. Kocioł by chodził cały czas bądź nie grzał wcale. No chyba że ten sterownik uruchamia tylko pompę C.O kotła to wtedy można jakoś...
Masz skopane coś w sterowniku. Np.: pewnie masz sklejony przekaznik grzalki ,wymien go
Baterię należy rozciąć ostrym nożem wzdłuż łączenia połówek (polecam nóż do tapet). Należy przy tym uważać żeby nie przedziurawić ogniw i nie uszkodzić sterownika. Po wymianie ogniw baterię należy skleić.
Z mojego doświadczenia to uszkodzenia na baterii kondesatorów 400V można szybko stwierdzić bez wyłączania zasilania. 1) otwierasz szafę z kondensatorami i patrzysz czy w każdej sekcji bezpieczniki są sprawne, 2) patrzysz na kondensatory czy się nie "otwarły", tzn. czy nie zadziałało zabezpieczenie przeciwwybuchowe, 3) najczęstsze uszkodzenie to wypalone...
Był też problem podobny w objawach do twojego i była na to akcja serwisowa związana z wymianą softu w sterownikach. Jeżeli to faktycznie sklejony przekaźnik, to czemu włączenie zapłonu na chwilę i wyłączenie jak sam piszesz kilka postów wyżej problem rozwiązuje ? magia chyba jakaś, co ? A ten moduł z 2 przekaźnikami i rezystorem da się rozebrać i naprawić...
Dziś cała skrzynka bezpieczników koło aku i sterownik silnika idą do przepryskania . Auto zachowuje się jakby przekaźnik skleił styki a po czasie je odpuścił . Tylko pytanie gdzie ???
Naprawiałem to mojej kuzynce w Niemczech, około 10. lat temu. Zamiast wyłącznika odśrodkowego, w którym rozleciały się sprężynki i skleiły styki, zamontowałem łącznik ( podobny do naszych sterowników używanych do załączania wyłączników SN) z niestabilnym stykiem. Podobno działa do tej pory. Nie wykluczam, że u "pytacza" może to być hamulec. Zasugerowałem...
Ja chcę zastosować taki 8we/16wy na 24V w domu do sterowania oświetleniem. Pytanie: Czy jego styki przekaźnikowe są głośne w momencie załączenia? Sterownik będzie umieszczony w szafie sterowniczej w sieni (wiatrołap). Nie lepiej do takiego zastosowania wybrać sterownik tranzystorowy z zewnętrznymi przekaźnikami? W razie wypalenia, bądź sklejenia styków...
Sprawdziłem odpinając całkowicie na gnieździe czujnik płomienia (styki gniazda 11,12) bez zmian, zwora elektromagnesu trzyma cały czas (nie jest sklejona :( ). Może to będzie problem z podgrzewaczem oleju?
sterownik wymieniłem na inny i nie wiem co w środku uszkodzili chcąć unieszkodliwić immobilajzer (był rozcinany i sklejony) ci, co mi auto sprowadzali i sprzedali. Sterownik, który kupiłem na Allegro działa ale po wyjęciu kluczyka silnik nie gaśnie i są zasilane zegary. Jestem umówiony do ASO na programowanie a o wynikach powiadomię.
Mam jeszcze pytanie czy skopiowanie zawartości 95040 gdzie jest immo wystarczy żeby uruchomić inny sterownik w aucie czy flash musi też być przegrany tego auta. Widziałem, że niektórzy przelutowują kość i auto normalnie pali. Dostałem od kumpla za piwo sterownik z 2.4 BDV, też jest na kości 29F800BB i tak sobie testuje, 95040 zgrałem przez CH341a z...
Trochę to kolega zagmatwał, ale stawiałbym na sklejone styki przekaźnika załączającego agregat, dlatego agregat cały czas pracuje.
mocno sklejony, musiałbym ciąć OK , widzę że zasilacz jest oddzielny i tylko 2 przewody z niego wychodzą , zatem fotka nic by nie dała :-( Przeróbki należy dokonać w sterowniku, tym białym pudełku.
Takie zachowanie pompy obiegu grzewczego może mieć dwie przyczyny: 1. Uszkodzony przekaźnik sterujący pompę (sklejone styki). 2. Wadliwe kodowanie sterownika Calotronic 100. Obie przyczyny można zweryfikować przy pomocy instrukcji serwisowej sterownika, jest w sieci. W razie trudności ze znalezieniem mogę przesłać. Ostrzegam przed nierozważnym użyciem...
Muszę Cię zmartwić. Dzieli Ci dane na kawałki. To co odczytałeś powinno być w jednym ciągu. Tak. Też to zauważyłem. Najważniejsze, że coś zrozumiałego już idzie odczytać. :-) Po sklejeniu kawałków mam całe, zrozumiałe ramki. czytaj dane do zakończenia ramki a nie na czas. Masz pomysł jak to zmienić?
Ok dzieki musze cos takiego skleic:)
Nic nie skleiłeś?? Mogłeś chociaż zrobić z prymitywnym "delay" i miałbyś też natychmiastowe działanie. To przecież tylko 3 rzeczy jeśli Cię zrozumiałem: -jeden przycisk neguje odpowiedni port (światła mijania/długie) -drugi przycisk neguje zmienną "Lewy" -trzeci przycisk neguje zmienną "Prawy" Teraz w pętli: -sprawdzasz czy masz odpalić mosfeta do długich...
Zabytek straszliwy. Problematyczne zadajniki jazdy. Tyrystory... Pomierzyłeś już cokolwiek? Sprawdź sygnał napięciowy z zadajnika jazdy (czy zmienia się bodajże w zakresie 0-10V). Jeśli jest OK, to zostają tyrystory, układ LC oraz sterownik. Sytuacja dość niebezpieczna, bo jak sklei styki stycznika, to i przez ścianę może przejechać.
Może skleił się przekaźnik w sterowniku, albo masz taki jak ja foto niżej :) choć mało prawdopodobne bo u mnie poszło napięcie międzyfazowe w sieć jednofazową http://obrazki.elektroda.pl/9845299700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2637748200_1... Lub zobacz tu: http://www.skleparmatura.pl/galmet/akces...
Za 300 zł raczej nikogo nie znajdziesz. Poza tym niewiele osób potrafi programować w SCL. A jak się już ktoś znajdzie, co potrafi to sensownie zamodelować i skleić, to zarezerwuj w budżecie jeszcze jedno zero na końcu. Pozdrawiam
Witam . Myślę że krańcówki nie są przyczyną.Wpięcie krańcówek pozwala na uruchomienie sterownika.Nie wiem czy silnik jest sterowany z jednego , lub dwóch przekaźników,lecz sprawdziłbym czy nie skleiło przypadkiem styków .Sprawdź czy nie ma przypadkiem napięcia na zaciskach sterownika ,do których jest podłączony silnik ,oczywiście w pozycji zatrzymanej...
sklei zbiornik sklei kolumny matryca sklei
efekt mikser serwonapęd instrukcja google logowanie telefonem
Wybór kabla do instalacji 14kW: YKY 5x10 mm² czy YAKXS 5x16 mm²? Objawy pęknięcia przewodu hamulcowego w aucie