Jak był wyrzucany DPF to może ktoś dobrze nie skleił sterownika - popatrz do niego czy nie jest mokry. Sprawdź czy na "B1 Czerwony/Zielony", "B3 Czerwony/Biały", B5 Czerwony/Zielony" masz zasilanie i czy na B2, B4, B6 masz dobrą "mase"
j.w. - jakbyś podał typ sterownika to może ktoś miał z takim do czynienia. Mogą być sklejone styki przekaźnika itd.
Układ ten większy to przekaźnik 24 DC 16A.Natomiast mniejszy to ua741cn. Czyli jest to prosty termostat, nawet nie trzeba schematu bo to strasznie nieskomplikowany układ. Sprawdź na początek czy przekaźnik jest sprawny. (Sprawdź czy styki się nie skleiły.)
Sklejone przekaźniki.
Zapewne "sklejone" styki przekaźnika grzałki na module sterownika. Ewentualnie, co mało prawdopodobne lecz do sprawdzenia, zwarcie grzałki do masy.
no przelutowałem sterownik, skleiłem i czekam aż silikon zaschnie, założę i napiszę czy pali
Witam , dziś otworzyłem pokrywkę sterownika i przemierzyłem miltimetrem wszystkie łączenia tam gdzie są te druciki które ulegają uszkodzeń . Wszystkie górne i dolne przewodzą , nie są uszkodzone. Spróbuję sterownik skleić i zamontować na starej pompie abs . Sterownik jest z tym samym nr. jak ten w aucie .
co moze byc powodem takiego zachowania tegop sterownika?? Może być sklejony (uszkodzony) przekaźnik. Jednak zanim zaczniesz go wylutowywać sprawdź dokładnie ustawienia sterownika i wszystkie połączenia elektryczne.
Tak teraz sobie myślę czy winowajcą może być to iż do tego sterownika były podpięte dwie pompy? No to sprawdź, czy nie są zwarte (sklejone) styki przekaźnika.
Co nie oznacza że zasada jest inna ;-) Chodzi o ideę, a nie o to jakie kable wystają. Nie uczymy się wyglądu urządzeń na pamięć, ale staramy się zrozumieć ich zasadę działania:-) Nikt nie będzie np. odcinał napiecia zasilania dla połowy sterownika, skoro może odłączyć sygnał sterujacy ;-) Zwykle taka konstrukcja jest symetryczna, jakby dwa sterowniki...
Jeżeli w tym samochodzie central działał i sytuacja opisana wystąpiła niejako samoczynnie po jakimś czasie urzytkowania , to przesunąl się siłownik w drzwiach kierowcy lub cięgno jeżeli zamek był dokładany. Drugi powod też możliwy , to jeden ze sterowników master ma sklejony styk sterujący . Obiawiaćsię to może własnie w ten sposób .Cześć powodzenia
Jeżeli to jest sterownik 1243 to błąd oznacza "sklejenie" styków stycznika zasilania lub załączenie w nieodpowiednim momencie ( uszkodzenie w sterowniku obwodu zasilania cewki stycznika)
Zerknij na ten sterownik: http://www.el-car.auto.pl/?69,regulator-... mam, używam i polecam. Przy twoim zestawie, musisz albo dołożyć paneli, albo zwiększyć moc grzałki, jak chcesz, aby to działało poprawnie. Termostat, to możesz od razu wywalić, przy prądzie stałym się nie sprawdzi, zaraz skleją się styki. Zreszta...
Czyli albo pomieszane kable albo sklejony stycznik lub też problem w samym sterowniku. Silnik raczej mało prawdopodobny, bo sekwencja załączania styczników powoduje najpierw załączenie kierunkowych a potem hamulcowego. Pomierz napięcie to zobaczymy.
Sprawdż, czy w sterowniku nie skleił się styk. Wypnij przewody ze sterownika: rozwarte, kocioł ma stanąć, zwarte -ruszyć. pozdrawiam
To, że kolega się nie spotkał ze sklejonymi stykami przekaźnika, nie oznacza, ze to się nie zdarza. Spotykałem się ze sklejonymi stykami już kilkukrotnie. Całkiem niedawno naprawiałem sterownik bramy, który działał "tylko w jednym kierunku" i przyczyną usterki był właśnie przekaźnik ze sklejonymi stykami, klikał ale nie przełączał i silniki pracowały...
to może być sklejony przekaźnik, należy sprawdzić 3 pierwsze od lewej na płycie i ewentualnie wymienić.
Może tylko przekaźnik w sterowniku sklejony?
Masz tam 2 wentylatory? Oba chodzą razem, na którym biegu? Który bezpiecznik wyciągasz? Przydało by się sprawdzić czy nie skleił się przekaźnik w sterowniku wentylatorów.
Kolego, czujka NTC albo sklejony przekaźnik na sterowniku. POZDRAWIAM ADAM
Pod niebiesko-szarym pyłem krył się rezystor 10k, martwy więc go wymieniłem. Ponadto poprawiłem luty w miejscach na zdjęciach. Po zlutowaniu zrobiłem większą przejażdżkę problem znikł. Następnie całość dobrze wysuszyłem oczyściłem i odtłuściłem i ponownie skleiłem silikonem, ponadto podniosłem sterownik o 0.5 cm wyżej za pomocą podkładek plastikowych.
Sterownik w pompie, masz sklejony przekaźnik, lub już ktoś tam był.
Jeśli to drugie to nie wróże fajnej naprawy Dlaczego? Nowy PU Parma, kabelek PC + iService5 i pralka za piętnaście minut jak nowa. Tak poza tym pierze normalnie tylko nie podgrzewa . Jeśli przekaźnik nie jest "sklejony" to w zasadzie sterownik do utylizacji.
Ustawienia zaawansowane, możesz skleić w jedno zdjęcie jpg.
Chociażby sprawdź czy to zwarty przekaźnik, czy sterownik przekaźnika... Bo i tak może być.Przekaźnik możesz też spróbować rozebrać, nawet jeżeli jest sklejony. Który o będzie sterownik przekaźnika...?Gdzie się znajduje?
Skoro nie załącza przekaźnika to sprawdzenie czy jest 24V i czy jego styki się nie skleiły - wystarczy ogarnięty elektronik.
Dokładnie to wygląda na sklejenie się przekaźnika. Jeśli orginalny to przy prawej nodze pasażera zdejmij plastik i zobacz czy jest sterownik. Jeśli dokładany szukaj pod deską, Jak możesz napisz co pisze na pilocie lub jego fotkę zrób.
Jeśli będzie potrzeba to mogę naprawić zbr. W sterowniku masz układ pomiarowy i może być uszkodzony. Najpierw wymień obie żarówki, czasami wolfram potrafi sie skleić i wtedy sterownik widzi głupoty, chociaż to częściej zdaża się w iveco😀. Sprawdź też masę na tylnych lampach Dobrze byłoby podpiąć pod komputer i sprawdzić co sterownik widzi.
Obudowa będzie na zatrzaskach lub klejona - ale i taką można otworzyć bez jej niszczenia. Otworzyć można jedynie klapkę, aby podłączyć przewody. Sama płytka sterująca jest w obudowie, która na moje oko jest sklejona na stałe lub zgrzana.
Sterownik zalany żywicą. Panel kontrolny sklejony, nierozbieralny. Potrzebuję pomocy przy naprawie Jeżeli zabezpieczone przed wodą, to czego oczekujesz? Trzeba by mieć coś na podmianę, wtedy wiadomo, gdzie rzeźbić i co jest uszkodzone, inaczej ciężko coś doradzić, może w panelu coś z zasilaniem...?
Szukam, składam, kombinuje i nie chodzi. Więc jeżeli ktoś ma coś takiego lub by mógł się podjąć takiego wyzwania to daje 200 punktów. A może jakieś rady, sugestie, informacje. Może razem skleimy takie użądzenie.
Sprawdź jeszcze przekażniki (to.można samemu), może się któryś skleił albo nie działa....
Również odpięty czujnik cisnienia w ukladzie klimatyzacji moze powodować właczenie wentylatorów. Jesli działa odrazu po podłaczeniu akumulatora to satwiam na sklejony przekaznik lub uszkodony sterownik wentylatora jesli takowy jest
Co do sterownika, może skleił się styk benzapieciowy. Ale aby do tego doszło, musiałby pójść duży prąd po przewodzie sterującym (jakieś uszkodzenie w płycie kotła, przepięcie itp).
No dobra :) Jak zrobiłeś - tak masz :) . Takich gniazd spalonych akurat w tej wersji modułu to "w karierze" miałem kilkanaście - tak więc nie panikuj - nie Ty pierwszy popadłeś na tę usterkę. Przekaźniki też się sklejają losowo i również nie ma powodów do niepokoju. W module Twojej zmywarki się nie skleił. Używaj maszyny i śpij spokojnie - do następnej...
Ten co kupiłaś nie ma hamowania regeneracyjnego. Kup taki którego ma Chińczyk na to mówi EBS. Zwieranie faz przekaźnikiem zamiast tranzystorami jest bardzo ryzykowne. Jak się sklei to przy ruszaniu pójdziesz z dymem sterownik.
Bo nie ma BSI, tylko Body Computer. A co do sedna sprawy, to poszukaj czy kable nie są zjarane i sklejone razem.
immo (podobno zdjął mi mechanik) ale nie wiem dlaczego teraz świeci.. Może nie zdjął? Bo nie wyłączyłeś zapłonu kluczykiem, tylko akumulatorem? W innym samochodzie immo rozbrajało się podczas włączania zapłonu, stacyjki :) , ale nie rozbrajało się w momencie podłączenia immobilizera do zasilania. Inaczej, żeby odblokować, musiała być pewna kolejność...
Bo tak naprawdę nie jest problemem uszczelniacz, na który została sklejona obudowa Kiedyś trafiłem na IVECO, gdzie już wcześniej było robione. Poprzednik skleił obudowę na klej do szyb. Więcej nie trzeba dodawać.
Jeżeli pompa paliwa w EEC IV pracuje cały czas to jest to najczęściej wina sterownika.W przypadku awarii sterownika przechodzi on w tryb LOST,co się właśnie tym objawia.No chyba że skleiło styki w przekaźniku.
Sprzęgłem kompresora steruje sterownik wentylatorów. Jest on zamocowany na podłużnicy pod akumulatorem. Ma dwie wtyczki. Odłącz dużą wtyczkę i zobacz czy wtedy sprzęgło puści. Być może uszkodzony jest ten sterownik - np. sklejone styki przekaźnika.
Nie układ scalony, tylko płytka drukowana ci strzeliła. Jednostronna bez jakiś wariacji. Da się to spokojnie zrobić. Jak kolega wyżej napisał, trzeba to skleić najpierw. Dla pewności albo to skleić od strony taśmy (tą trzeba będzie wylutować) jakąś nakładką, albo chociaż wszystko zalać klejem na gorąco, by wzmocnić łączone kawałki. Ścieżki można połączyć...
Wymieniłeś zapewne na używkę która miała ta samą usterkę. Nie jestem pewien na 100% ale wydaje mi się że od anglika powinien pasować. Przerabiałem ten problem 2 lata temu najpierw kontrolka wyskakiwała co jakiś czas po jakimś roku zaświecała się za każdym razem. W końcu 2 lata temu wykręciłem sterownik, delikatnie rozpiłowałem go i poprawiłem wszystkie...
Jeżeli silnik nie jest wysterowany, to jego zaciski mogą być zwarte. Dodatkowe hamowanie :) Sprawdź połączenia pomiędzy przekaźnikami, same przekaźniki - może w którymś się styki skleiły.
Czy po przestawieniu na wyższą wartość sterownik wyłącza diodę świecącą/ pompę? Jeśli kontrolka gaśnie, a pompa działą dalej jest możliwe sklejenie styku przekaźnika. Może instalacja nie wychładza się poniżej wartości nastawionej + histereza?
Po podaniu napięcia nie przełącza... Słyszalne jest cykanie jakby sklejone styki nie chciały puścić.
uszczelnione „uszczelką” stosowaną w silnikach Jeżeli zastosowałeś silikon wysokotemperaturowy do silników, to jest on z sieciowaniem octanowym. W krótkim czasie zaczną się problemy. Miałem przypadek obudowy sterownika silnika sklejonej takim silikonem. Po dwóch dniach zaczęły się problemy z pracą silnika, a na trzeci dzień już nie odpalił....
Gdzie znajde ten czujnik właczania? Chodzi o to że zakupiłem juz sterownik za 48 zł i skleił sie wiec moze warto podjac probe naprawy orginalnego? Koszt orginalnego to 90 zł.
Witam miałem podobny przypadek w skuterze Meyra po zimie i okazało się że skleił sie hamulec elektromagnetyczny.
W moim przypadku był to sklejony przekaźnik grzalki. Grzałka tylko po włączeniu przycisku wyłącznika i zamknięciu drzwi grzała cały czas. Wystarczyło puknąć w przekaźnik i odpuścił. Sterownik w górnej części drzwi łatwo się dostać. Wymiana profilaktycznie na nowy nie wiadomo kiedy znów się sklei.
No i super, o to chodziło :) Akurat teraz potrzebuję do sterownika od tempomatu, więc przeliczę i skleję na tym ne555 coś na szybko. (at)Jarzabek666 dzięki!
Więc może uwalony masz sterownik od swiec lub przekaźnik się skleił
Być może sklejony lub zawieszony stycznik albo awaria czujnika. zacznij od tego pierwszego
Jeżeli sterownik używa przekaźnika do sterowania pompą, to trzeba sprawdzić ten przekaźnik. Jest całkiem możliwe, że jego styki "skleiły" się. Załącz schemat tego urządzenia, jeśli masz takowy.
Zakładając, że "chiński producent", umieścił w kodzie transmisji IR bity kontrolne to nie powinno być kłopotu z przekłamywaniem rozkazów a co idzie z większa odległością sterownik - odbiornik. Sam odbiornik jest typu aktywnego, zasilanym z +5V z podciągnięciem wyjścia odbiornika rezystorem. Jako przewód można użyć przewodu typu słuchawkowy/do wtyków...
Sprawdz przekaznik główny sterownika silnika,jest obok skrzynki bezpieczników biały 5 nóżek może się skleił tylko że powinien palić.Druga sprawa to posprawdzaj masy na sterowniku.
Sklejone styki przekaźnika na wyjściu "kierunkowskazy" w sterowniku zamka lub alarmie , zależy co tam masz!
Grzałka nurkowa 500W zamontowana będzie w komorze filtra tak żeby nie dotykała ścianek. Smakowity temat, aż ślinka cieknie :D . Ze swej strony zasugerowałbym jednak dodanie niezależnego bezpiecznika termicznego przy grzałce (jednorazowy lub kasowany ręcznie termik). Jak na urządzenie pracujące bezobsługowo parę godzin, są niestety możliwe takie sytuacje...
Ciebie odpowiedni wymiar i profil płata ogona wystarczy w zupełności. Z tego co zrozumiałem, siłownik ma skręcić oś ogona w stosunku do osi wirnika. To zabezpieczenie przed dużymi prędkościami wiatru, w normalnej pracy siłownik jest wyłączony. Tak masz raceję. To tylko dodatkowe zabezpieczenie. I jak już ogon się odchylić to w sterowniku mam ustawione...
Autko to passat B5 1.8 T. z 99r ps.jak sie dobrac do elektroniki w sterowniku bo ten duży czarny dekielek od przodu sterownika jest nade mocno sklejony z korpusem:(
Wiem, ze post z archiwum, ale odpisuję , bo sam miałem ten problem i dużo krwi mi to napsuło - może komuś się ta informacja przyda . Skrzynka z bezpiecznikami - odkręcasz pokrywkę - sterownik pompy paliwa to czerwony przekaźnik z numerem 103. W środku jest elektronika i mały przekaźnik, który potrafi się skleić lub gdy wyschną elektrolity cewka ze zbyt...
a ten zawór odpowietrzający przed naczyniem przeponowym jest wymagany Naczynie przeponowe nie odprowadzi powietrza, więc jest potrzebny. zawór bezpieczeństwa ciepłej wody jest konieczny gdy mam sterownik z czujnikiem temp. oraz dodatkowo termostat wyłączający? Na pewno nie zawadzi, a może się przydać, gdyby np. skleił się stycznik włączający grzałki.
dee jay G to podziel sie moze swoja zdobycza, co to za sterowniki i w ogole :-) A soczewka odpada. Bo jak ja potniesz to sie rozleci w diably. To sa 2 plytki sklejone ze soba na krawedziach. A nawet jak potniesz to wysztko bedzie widac. Uzyj bialej plexy (jak najcienszej), tylko ona rozproszy swiatlo. Przez inne bedzie widac diody i w ogole nie bedzie...
Zwykle sterowniki mają też zabezpieczenie na termostacie bimetalowym, gdyby się np. styki w przekaźniku skleiły i wentylator rozdmuchał wsad do wysokiej temperatury, to odcina zasilanie. Były chyba nawet w DIY takie urządzenia na RPi.
Zobacz przekaźnik pompy : -Sklejone styki. -Zwarty do masy przewód od sterownika silnika do przekaźnika. -Uszkodzony sterownik silnika (podaje cały czas masę na przekaźnik).
Na FTDI http://www.ftdichip.com/Products/ICs/FT2... bez problemu znajdziesz układ FTDI, którym taki sobie zrobić takie podłączenie fizyczne. Niestety sterownik musisz sobie skleić samemu. Nie prościej jednak nagrywać materiał na SD, a potem przy pomocy przejściówki SD->USB (od Chińczyków za 6 zł widziałem) przenosić to co nagrałeś na USB?
Nie znam się na modelach BMW ale jeśli ten ma sterownik swiateł to zapewne ma zwarcie a jeśli nie, to przekaźnik się "skleił".
Nie chcę oceniać czyjejś pracy ale mi to wygląda na skopane lutowanie procesora. Procesor był nowy :?: Czy tylko stary przelutowany :?: Moim zdaniem jeśli był lutowany procesor to płyta powinna być odklejona od obudowy, w celu podgrzewania od dołu by w procesie lutowania nie odkształciła się. Chyba, że wykonawca znów skleił płytę z obudową sterownika....
Nie pamiętam, czy tam jest triak, czy przekaźnik do załączania podajnika, ale raczej przekaźnik. Prawdopodobnie przekaźnik podajnika uszkodzony, ma sklejone styki. Jeszcze czujnik temperatury podajnika, jeśli odczytuje wysoką temperaturę np. z powodu awarii tegoż czujnika, to też może załączać podajnik, ale wtedy w trybie ręcznym powinno działać zgodnie...
Witam ! Jeśli jest przekaźnik mogły się skleić styki. Jeśli jest tyrystor lub triak może mieć zwarcie. Pozdrawiam. Stefan
Problem jest następujący: Drukarka drukuje całą stronę na ok. połowie szerokości i wysokości kartki. Wydruki testowe drukarki (nie windows) są normalne na całą stronę. Przeinstalowanie sterowników nic nie pomogło. Drukarka w tej chwili stoi bez obudowy, musiałem ją rozebrać żeby skleić plastikowy element mocujący tusz. Co jej dolega???
Masz skopane coś w sterowniku. Np.: pewnie masz sklejony przekaznik grzalki ,wymien go
Był też problem podobny w objawach do twojego i była na to akcja serwisowa związana z wymianą softu w sterownikach. Jeżeli to faktycznie sklejony przekaźnik, to czemu włączenie zapłonu na chwilę i wyłączenie jak sam piszesz kilka postów wyżej problem rozwiązuje ? magia chyba jakaś, co ? A ten moduł z 2 przekaźnikami i rezystorem da się rozebrać i naprawić...
Z mojego doświadczenia to uszkodzenia na baterii kondesatorów 400V można szybko stwierdzić bez wyłączania zasilania. 1) otwierasz szafę z kondensatorami i patrzysz czy w każdej sekcji bezpieczniki są sprawne, 2) patrzysz na kondensatory czy się nie "otwarły", tzn. czy nie zadziałało zabezpieczenie przeciwwybuchowe, 3) najczęstsze uszkodzenie to wypalone...
mocno sklejony, musiałbym ciąć OK , widzę że zasilacz jest oddzielny i tylko 2 przewody z niego wychodzą , zatem fotka nic by nie dała :-( Przeróbki należy dokonać w sterowniku, tym białym pudełku.
Mam jeszcze pytanie czy skopiowanie zawartości 95040 gdzie jest immo wystarczy żeby uruchomić inny sterownik w aucie czy flash musi też być przegrany tego auta. Widziałem, że niektórzy przelutowują kość i auto normalnie pali. Dostałem od kumpla za piwo sterownik z 2.4 BDV, też jest na kości 29F800BB i tak sobie testuje, 95040 zgrałem przez CH341a z...
Ja chcę zastosować taki 8we/16wy na 24V w domu do sterowania oświetleniem. Pytanie: Czy jego styki przekaźnikowe są głośne w momencie załączenia? Sterownik będzie umieszczony w szafie sterowniczej w sieni (wiatrołap). Nie lepiej do takiego zastosowania wybrać sterownik tranzystorowy z zewnętrznymi przekaźnikami? W razie wypalenia, bądź sklejenia styków...
Czy można to przelutowac?, ew jaki sposób aby zrobić to prawidłowo i trwale, Tak, najlepiej wziąć kawałek drutu miedzianego np fi 1mm, pobielić go cyną i ten kawałek przylutować. Przeciążenie? Synek czasami wjedzie w jakąś przeszkodę i zanim wycofa na wstecznym to wciska gaz do oporu jadąc do przodu hmm czy to aby może być przeciążenie spowodowane...
Baterię należy rozciąć ostrym nożem wzdłuż łączenia połówek (polecam nóż do tapet). Należy przy tym uważać żeby nie przedziurawić ogniw i nie uszkodzić sterownika. Po wymianie ogniw baterię należy skleić.
Sprawdziłem odpinając całkowicie na gnieździe czujnik płomienia (styki gniazda 11,12) bez zmian, zwora elektromagnesu trzyma cały czas (nie jest sklejona :( ). Może to będzie problem z podgrzewaczem oleju?
jeśli na 24V i zamknięcie ich nie przekracza maksymalnej wydajności prądowej wyjścia PLC to tak. W przypadku wyjść przekaźnikowych można dać spokojnie i 230V w niczym to nie przeszkadza. Co do podłączania bezpośredniego to ja zawsze jestem zdania że lepiej przez przekaźnik. Spali Ci się cewka elektrozaworu pójdzie zwarcie, sklei styki i masz po sterowniku...
sterownik wymieniłem na inny i nie wiem co w środku uszkodzili chcąć unieszkodliwić immobilajzer (był rozcinany i sklejony) ci, co mi auto sprowadzali i sprzedali. Sterownik, który kupiłem na Allegro działa ale po wyjęciu kluczyka silnik nie gaśnie i są zasilane zegary. Jestem umówiony do ASO na programowanie a o wynikach powiadomię.
Trochę to kolega zagmatwał, ale stawiałbym na sklejone styki przekaźnika załączającego agregat, dlatego agregat cały czas pracuje.
Nie, gdyż stacyjka nie załącza pompy. Odpowiada za to sterownik silnika sterujący przekaźnikiem pompy. Przekaźnik najprawdopodobniej "się skleił" i nie rozłącza.
Takie zachowanie pompy obiegu grzewczego może mieć dwie przyczyny: 1. Uszkodzony przekaźnik sterujący pompę (sklejone styki). 2. Wadliwe kodowanie sterownika Calotronic 100. Obie przyczyny można zweryfikować przy pomocy instrukcji serwisowej sterownika, jest w sieci. W razie trudności ze znalezieniem mogę przesłać. Ostrzegam przed nierozważnym użyciem...
AVE... Udało mi się ten laktator otworzyć, ale nie wskazaną metodą. Nie miałem dość wąskiego i sztywnego narzędzia, by sięgnąć bocznych klipsów, więc wyłamałem od spodu śruby trzymające obie połowy obudowy części głównej. Dopiero potem odpiąłem klipsy i dobrałem do sterownika. Obudowę na koniec lekko skleiłem żywicą epoksydową...
Muszę Cię zmartwić. Dzieli Ci dane na kawałki. To co odczytałeś powinno być w jednym ciągu. Tak. Też to zauważyłem. Najważniejsze, że coś zrozumiałego już idzie odczytać. :-) Po sklejeniu kawałków mam całe, zrozumiałe ramki. czytaj dane do zakończenia ramki a nie na czas. Masz pomysł jak to zmienić?
Może i masz rację, ale ja chciałem zrobić jak najwięcej samodzielnie Rozumiem takie podejście, w końcu to DIY... Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to sterownik nie ma na nie kompletnie żadnego wpływu Tutaj niestety nie mogę się zgodzić. Sam "rdzeń", "serce" Twojego rozwiązania na pewno będzie działało i spełni funkcję. Jednak w takich aplikacjach ważniejsze...
Witam Mam NL-B345II/R32 Padł mi sterownik wie może ktoś gdzie można kupić nowy lub jakim sterownikiem można go zastąpić? Powinieneś zacząć od producenta tych pomp, sklej jakąś wiadomość i przetłumacz sobie na angielski w translatorze google oraz wyślij do producenta bezpośrednio. Nie wiem czy można wklejać linki (regulamin tylko odhaczyłem nie czytając...
Kolego o ile nie jesteś elektronikiem to nie rozgrzebuje ecu. Po drugie jeśli jednak jesteś elektronikiem to zmierz czy sterownik podaje masę na przekaźnik czy przekaźnik po prostu się skleił.
Może to banalne, co napiszę, ale sprawdzałeś silnik na "krótko", ale normalnie zamontowany, nie luzem - po prostu tak na chwilę, czy wózek w ogóle drgnie do przodu lub do tyłu (np. podać bezpośrednio 12V z jednego aku, obojętnie biegunowość, ale nie proponuję pełne 24V, bo jak się przewody skleją...). Tylko hamulce wyłączone. Miałem taki przypadek przy...
Pomijając fakt, że dyskutujesz ze mną, a to w "Elektryce dla każdego" nie jest dozwolone, to sens mojego głosu w tej dyskusji jest taki: przy zapewnieniu zasilania wszystkich urządzeń z jednej fazy, nie ma niebezpieczeństwa zwarć przy zadziałaniu kilku sterowników na jeden odbiór. Zwarć może nie ale jeśli jakaś "mądrzejsza" elektronika będzie miała...
Okazało się że skleiło styki przekaźnika. Niestety nie powiem jakiego bo nie wiem w każdym bądź razie znajdował się obok sterownika pod maską.
Dziś cała skrzynka bezpieczników koło aku i sterownik silnika idą do przepryskania . Auto zachowuje się jakby przekaźnik skleił styki a po czasie je odpuścił . Tylko pytanie gdzie ???
Witam. Zawór bezpieczeństwa dn20 w/w 2,5 bar. Taki potrzebujesz na podmianę. Coś dziwne objawy to były jak na wyczerpane baterie, gdyby to były baterie to przekaźnik by się nie odwracalnie skleił w trybie praca/brak pracy. Kocioł by chodził cały czas bądź nie grzał wcale. No chyba że ten sterownik uruchamia tylko pompę C.O kotła to wtedy można jakoś...
podaj plus bezpośrednio na pompę i się wyjaśni. sprawdź czy jest iskra bo może nie być, który kabelek ze zdięcia ci odpadł. Odcięcie pompy w takim sterowniku to będą 2 grubsze przewody,przeważnie sklejone razem w jednym kolorze, możesz je prześledzić gdzie idą, pewnie w okolicy słupka i tam wpięte w sterowanie pompy
Zabytek straszliwy. Problematyczne zadajniki jazdy. Tyrystory... Pomierzyłeś już cokolwiek? Sprawdź sygnał napięciowy z zadajnika jazdy (czy zmienia się bodajże w zakresie 0-10V). Jeśli jest OK, to zostają tyrystory, układ LC oraz sterownik. Sytuacja dość niebezpieczna, bo jak sklei styki stycznika, to i przez ścianę może przejechać.
ale gdzie ? jeśli chodzi o styczniki to cewkami styczników jazda przód/tył steruje wyjście sterownika 15- przód i 17-tył zamiast styczników na stole są żarówki do plusa jeśli zostawię te styki w powietrzu to dioda zostaje ciemna (przy prawidłowej pracy powinna świecić światłem ciągłym ) czyli sterownik jest całkiem wyłączony i nie sygnalizuje błędów...
Na 230V misisz mieć silnik z deoma symetrycznymi uzwojeniami. Na 3- fazowy potrzebujesz sterowanie jak wyżej naposał Marek. Do tego dwa styczniki (3 torowe+ dodatkowy styn NC) z cewkami na 230V oraz dobrany termik do mocy silnika, majlepiej taki, który rozłącza bezpośrednio jego obwód , a nie tylko cewki stycznikow. Zabespiecza to silnik w wypadku sklejenia...
Skoro zostałem wywołany - oczywiście oprogramowanie może uszkodzić urządzenie, bo po pierwsze przerwa zasilania podczas wgrywania unieruchomi urządzenie, po drugie wgranie niewłaściwej wersji oprogramowania również unieruchomi urządzenie i może uniemożliwić komunikację z nim. Wreszcie potencjalnie istnieje ryzyko uszkodzenia sprzętu poprzez wgranie...
skleić obudowa skleić kolumna śmigło skleić
sterownik astra delco pompa magnum lodówka oświetlenie
zasady bezpieczeństwa jumpy obroty
Brak ładowania w motorowerze Barton 50 - schemat ładowania Wymiary zdejmowanego blatu pralki Electrolux