Bo to Skoda a tam nigdy nic nie wiadomo, czeski film, bezpiecznik przepalony banko, sprawdzaj po kolei wszystkie bezpieczniki.
Nie zrobisz tego VAGiem. Masz do wyboru czeski program lub VDS. Podaj inna pocztę dla aktywacji - zazwyczaj jest to wina poczty a nie tego ze nie wysyłają kodów.
Mam problem z odpowietrzeniem Skody Fabia 1.4 MPI 2002r. To ten czeski motor ? W czym problem , co się dzieje ?
Da rade jakoś to rozdzielić? Stacje spróżniowalem ale szkoda czynnika. A strach ładować bo ktoś poczuje zapach. Czynnika szkoda? A strach ładować bo ktoś gaz poczuje? Raczej podczas wypadku taka mieszanka pięknie by wybuchła. Bezpieczeństwo przede wszystkim, a Skoda to czeski samochód.
Tak ustawilem 12 oczek. Przestawić powiadasz... Sprawdzalem tłoki z aparatem 1423 na 1 iskra tłok w górze itd Czeski film
Zrobic adaptacje do felicji jest specjalny program czeski
Czyli ten czeski . Musiałeś zdjąć głowice , jak zdjąć to ją planować . Regulacja wstępna opisana w zeszycie serwisowym dla tego motoru. Pozdrawiam tych co mówią że czegoś takiego nie ma Może inaczej nazwana.
To jeszcze czeski silnik więc do końca nie jestem pewny czy VAG-em to ogarniesz.
Jeśli to ten czeski śmieć, z wałkiem rozrządu w bloku, a głowicę na pewno sprawdzono pod kątem szczelności płąszcza wodnego, to masz pęknięta tuleję.
Witam. Normalnie czeski film. Trzy dni auto spędziło w serwisie i rozłożyli ręce. Powiedzieli tylko,że trzeba wymienić licznik (2000 zł). Pierwsze podejrzenie padło na wiązkę, ale jak się okazało była ok. Komplet świec BKR6E - 11 kosztował 30 zł i to rozwiązało problem :)
czesc! Polskich zamienniki termostatow sa juz dwa. Jeden taki jak opisujesz a drugi to totalna pomylka. Ten lepszy polski widzialem ale jak mam byc szczery to wyglada az za solidnie :) w stosunku do oryginalu. A jak termostat wymienialem to wtedy jeszcze polskich zamiennikow nie bylo. Wogole to zamienniki sa roznej jakosci. Ostatnio kupowalem korek...
Witam. Posiadam Fabię z 2002r orginalna instrukcja W moim samochodzie jest czeski alarm razem ze sterownikiem zamka centr. typ BKA 400 002 Alarm i zamek centr. dokadane sa jako opcja za dopata znajdziesz sterownik po lewej stronie za przecznikiem swiatel , po kablach dojdziesz z ktrego bezpiecznika jest zasilany Twoj zamek wyjmij go na jakis czas i...
odświeżę toszkę gdyby jeszcze ktos mial jakiekolwiek klopoty z obrotami w Felicji: 1.czyszczenie przepustnicy na błysk 2. odpalić auto po czyszczeniu,( nie dotykać pedału gazu!!), niech auto chodzi dotad az włączy się wentylator. 3. Zgasić po czym ponownie odpalić i można cieszyć się obrotami książkowymi 852obr/min. czasem przez pierwszych 500km mogą...
To że jest iskra na zewnątrz,nie znaczy że jest prawidłowa w cylindrze.Czy przestał palić po wymianie świec ?W tym silniku świece tylko oryginał brisk-zresztą tańsze od zamienników,ew. cewka do podmiany. Domyślam się że chodzi o 1.4 czeski np.AZE
Kup czeski i powinien dzialac ok .Z zewnatrz nie wyglada jakos okazale ale dziala bez problemow.
Witam. Śledziłem Czeski schemat instalacji aż doszedłem do jednego wspólnego punktu kontrolek i immobilizera. Jest to wtyczka 32-pinowa w zegarach.Okazuje się,że ta wtyczka ma dwa położenia:wciśnięta do połowy albo do końca.Wyjąłem i wcisnąłem ponownie do końca (aż załapał drugi ząbek zapadki ).I samochód zapalił jak nigdy dotąd.Równo i bez "kaszlenia"....
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Źle przeprowadzona procedura czyszczenia-po co się zabierałeś za to bez doświadczenia?. Nie zrobisz tam nastaw podstawowych,jest to wada sterownika.Teraz musisz czekać,aż się przepustnica nieco przybrudzi,lub grzebać w TMS sterownika. Jest taki czeski programik co to przywraca do porządku. 5 minut roboty i po kłopocie.
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
Nie wiem czy kodowaniem to wyłączysz... Jest też taki czeski program MOTORDIAG ale to jest obsługa z pilota a nie z kluczyka...
Nową sekwencje założysz spokojnie za 2000 i się cieszysz jazdą a przy 2gen niech pali o litr więcej niż sekwencja to łatwo pomnożyć i wyjdzie że tą niby oszczędność zostawisz przy dystrybutorze. w 2011 założyłem do mojego 1.4 staga4+ i do tej pory tylko filtry zmieniane, co prawda to nie Skoda ale też prosty silnik na wtrysku.
Witam Też miałem awarię termostatu po 4 latach użytkowania samochodu. Wymiana w ASO na oryginalnych częsciach. Kolejny, czwarty już rok bez problemu. Natomiast na etapie diagnozowania termostatu wyszło, że pompa wody też już dogorywa i została wymieniona. A czy kupowałeś termostat w ASO czy kupowałeś oryginalny czeski w sklepie? Bo to może być klucz...
Mozna sie pomeczyc 500km lub wiecej zalezy od samochodu, albo zciagnac z sieci program czeski Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager wlasnie do adaptacji przepustnic Felicji 1.3 .Uzywam tego programu i nastawy zawsze wchodza.Mozna tez Vagiem.Silnik nagrzany do 90 st , kasujemy bledy silnika , wyciagamy bezpiecznik 1 po chwili wkladamy , wklepujemy grupe...
Dziś to robiłem w zwykłej Octavii z 2007 roku , zwykły kabel OBD, poszlo od razu cytat wyrwany z innego forum W poniżej wymienionych autach można uaktywnić domykanie szyb z pilota (PRZYTRZYMANIE przycisku na pilocie) przez interfejs VAG KKL w ciągu paru sekund. Jak? Ściągamy czeski programik MKM (Motordiag Komfort Manager) - jest darmowy wymaga tylko...
Sprawdzanie tego zaworu 12 voltami jest bledem ,tam sa podawane rozne napiecia.P.S. czeskie kompresory sa do... Napięcie jest jedno, z tymże tam mamy do czynienia ze sygnałem prostokatnym o różnym współczynniku wypełnienia - stałe napięcie 12V mozna traktować jako sygnał prostokątny o wypełnieniu 100% więc sprawdzenie stałym napięciem 12V ma jak najbardziej...
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
Witam w temacie skody. Mam banalne pytanie do was odnośnie luzu zaworowego w tym aucie. Jest to czeski silnik z 2003r. Jaki ma być luz zaworów na zimnym silniku? A może tam są hydrauliczne szklanki poychaczy i nietrzeba tego rególować? Co ile km trzeba to ustawiać? Dzięki i pozdrawiam.
Jeżeli pasek dobry,ładowanie na alternatorze sprawdzałeś(takie jak na akumulatorze),gdyby kontrola żarzyła to coś nim nie tak .Jeżeli jest oryginalny Czeski to problem z płytą diodową może być,częsta usterka tych alternatorów. Nie piszesz jak zachowuje się kontrolka.
Czeski jest prosty: otaćkomer, tachometr = obrotomierz brzda = hamulec kapalina = płyn spinać = wyłącznik dobijeni = ładowanie tlak = ciśnienie napajeni = zasilanie kmitoćet = częstotliwość sklep = piwnica zesilować = wzmacniacz ... Skróty kolorów przewodów z niemieckiego (np. Gr = grau = szary) a nazwy czeskie (np Br (Braun) = hnedy = brązowy). O ile...
Skoda Fabia 1.4 2001 silnik czeski 8 zaw. przebieg ok 120tys.km dziś zaczęła mi migać kontrolka oleju w sumie przejechałem ok 300-400 m i zatrzymałem się , dalej powrót do domu na holu . -stan oleju w normie nawet dolałem ok 0,5 l mam górny poziom , nie pomogło -olej wymieniony miałem ok 8 msc temu i silnik "nie bierze oleju" cały czas okolice połowy...
Witam Jestem posiadaczem Skody Forman i ostatnio udało mi się nabyć ciekawy wynalazek - czeski komputer pokładowy APRI CD-1. Sprzęt ten pokazuje m.in. napięcie w instalacji i temperaturę, a także chwilowe zużycie paliwa... ...i tutaj właśnie pojawia się problem, bowiem zużycie mierzone jest przez przepływomierz, który powinien być zamontowany na wężu...
Zciagnij sobie program Motordiag ( czeski i po czesku ) zrob po kolei co bedzie chcial ( domyslisz sie) .Powinno dzialac od strzala.W Vagu adaptacja wychodzi roznie kluczem moze byc taka kolejnosc : kasujesz bledy ,wyciagasz bezpiecznik 1( zasilanie ECU) ,wkladasz bezpiecznik ,wchodzisz w grupe 098 slychac ruch przepustnicy , odpalasz motor i przez...
Skoda jest czeska...
fela 1,3 ma taki gówniany czeski alternator, rozbierz go , zobacz czy 3 śruby Φ5 które trzymają do kupy prostownik sie nie poluzowały,( one tak lubią bo sie utleniają podkładki izolacyjne) sprawdż diody np miernikiem, stojan i wirnik chociaż przez mocniejszą żarówę, zmień regulator tak na wszelki wypadek (59 złotych) wszystkie oczka masy i plusa...
No nie , Ty chcesz kocioł do c.o oraz c.w.u , a ja mówię tylko że w jednej obudowie mogą być trzy rzeczy tj. c.o + c.w.u + zasobnik c.w.u. Przy metrażu 72m² to odległość kocioł umywalka , czy kocioł ewentualny prysznic czy każdy inny odbiór ciepłej wody , jest niewielka więc ilość wody w rurkach miedzy kotłem o odbiorem też nie jest duża, poniżej...
W takim razie nie istnieją już niemieckie samochody, włoskie pralki. Skody czeskie? - żart, części z Polski. elektronika w sumie też nie jest chińska, bo co jak koreańska pamięć tam siedzi. Co się porobiło na tym świecie, to chyba wszystko przez upadek FSO.
oto schemat
Akumulator ma 5 lat. Z tego co słyszałem od innych użytkowników Skody, to ten Czeski akumulator nie jest zbyt dobry. W serwisie sprawdzili mi ładowanie ( jest OK ), więc raczej problem tkwi w akumulatorze. Ho ho, 5 lat. Rzadko który wytrzymuje teraz 5 lat, chociaż mój ma 6 i nie narzekam na niego (65Ah) Zdarza się, że akumulatory wytrzymują okres gwarancyjny...
Też posiadam Felicję i mam ten sam problem 13,6V i nie jest to akumulator. Do tego na wyprowadzeniu do regulatora jest 14V a na główny styku owe 13,6. Aby było śmieszniej to po włączeniu świateł i wciśnięciu stopu na wolnych obrotach nap. spada do 12,5V :cry: Przerobiłem regulator ustawiłem 14,4V i ciekawa sprawa. Po uruchomieniu silnika przez pierwsze...
Zrób prosty test napięcia przebicia, a wielka tajemnica czeskich inżynierów wyjdzie na światło dzienne. Pozdrawiam
Przy zmianie regulatora z polskiego na oryginalny ,pamiętaj że jest inaczej sterowany.Polski daje (+)na DF czyli wzbudzenie,druga szczotka zmasowana,natomiast oryginalny podaje (-),więc druga szczotkę musisz zasilić(+). Dodano po 1 Jedynie czeskie regulatory 14V podawały (+)na wzbudzenie w Skodach .
Jeden pin - plus Drugi pin - masa Trzeci pin - czujnik Czujnik łączysz z zegarem a jego obudowę do masy. Polecam zajrzeć w schemat skody, bo to zegary od jakiegoś czeskiego jeździdła. I pamiętaj, że do danego zegara musi być odpowiedni czujnik. W przeciwnym razie będą przekłamania lub nawet nie będzie to działać.
WItam Ja polecam siwce czeskiej firmy BRISK do LPG montuje przeważnie DR15YS bądź DR15YS-9. Montowałem wiele rodzai świec ale te według mnie są najlepsze. Co do rodzaju swiec to trzeba sprawdz kod silnika.
Uszczelka pasuje tak jak pisze z czeskiego 1.4 OHV.Koszci ok 50PLN.Uszczelniacze bez problemu cena ok 25PLN.Sruby moga byc stare .NA katy wychodzi podobnie jak nie wiecej .Dynamometrem etapami wychodzi rownomierniej bo na katy nierzadko sie okazuje ze srodkowe sruby potem sa za slabo.
Widocznie masz inną wersję wykonania, przycisk świateł awaryjnych był podświetlany skoro do przełącznika/przerywacza był doprowadzony przewód od podświetlenia (znając niemieckie standardy to kolor szary z jakimś paskiem). Wyjście na kontrolkę w nowym przełączniku/przerywaczu trafia właśnie na przewód od podświetlenia, dlatego robi Ci zwarcie powodując...
Skoda fabia 1,4 MPI 68KM kod silnika AME (silnik czeski). Ok zregeneruje alternator i napisze co i jak. Dzięki za podpowiedzi.
No i niestety z drugiej strony / prawy tył/ jest taki sam zestaw tylko z oznaczeniem w ktorym inne sa ostatnie cyferki . 1U0959811B to odpowiednik tego silnika po nr VIN znalazłem na czeskiej stronie
Osobiście polecam tylko i wyłącznie oryginalne czeskie świece. Na nich najlepiej Skody śmigają
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Mam pytanie czy można wymienić silniki jak w temacie i czy ten z felicji podejdzie do fabii na skrzynię , sam słupek. Osprzęt pozostaje z fabii. Silniki czeskie.
antena czeski czeski głośnik czeski telewizja
hyundai falujące obroty wentylacja drzwi garaż punktowy pomiar temperatury
bateria parkside styki ariva reset
Płyta ceramiczna - przednie pole grzeje po włączeniu tylnego Resetowanie ustawień fabrycznych Samsung LE26S81BX