Bo to Skoda a tam nigdy nic nie wiadomo, czeski film, bezpiecznik przepalony banko, sprawdzaj po kolei wszystkie bezpieczniki.
Da rade jakoś to rozdzielić? Stacje spróżniowalem ale szkoda czynnika. A strach ładować bo ktoś poczuje zapach. Czynnika szkoda? A strach ładować bo ktoś gaz poczuje? Raczej podczas wypadku taka mieszanka pięknie by wybuchła. Bezpieczeństwo przede wszystkim, a Skoda to czeski samochód.
Zrobic adaptacje do felicji jest specjalny program czeski
Skoda jest czeska...
W takim razie nie istnieją już niemieckie samochody, włoskie pralki. Skody czeskie? - żart, części z Polski. elektronika w sumie też nie jest chińska, bo co jak koreańska pamięć tam siedzi. Co się porobiło na tym świecie, to chyba wszystko przez upadek FSO.
Nie zrobisz tego VAGiem. Masz do wyboru czeski program lub VDS. Podaj inna pocztę dla aktywacji - zazwyczaj jest to wina poczty a nie tego ze nie wysyłają kodów.
Skoda fabia 1,4 MPI 68KM kod silnika AME (silnik czeski). Ok zregeneruje alternator i napisze co i jak. Dzięki za podpowiedzi.
Tak ustawilem 12 oczek. Przestawić powiadasz... Sprawdzalem tłoki z aparatem 1423 na 1 iskra tłok w górze itd Czeski film
Mam problem z odpowietrzeniem Skody Fabia 1.4 MPI 2002r. To ten czeski motor ? W czym problem , co się dzieje ?
kod silnika AQW, cyfr nie pamiętam a nie jestem dziś autem. 2002 r 1.4 68km na łańcuszku silnik (czeski), kombi.
Czeski silnik produkcji PAL Magneton. Skoda, Avia i pochodne.
To że jest iskra na zewnątrz,nie znaczy że jest prawidłowa w cylindrze.Czy przestał palić po wymianie świec ?W tym silniku świece tylko oryginał brisk-zresztą tańsze od zamienników,ew. cewka do podmiany. Domyślam się że chodzi o 1.4 czeski np.AZE
oto schemat
To jeszcze czeski silnik więc do końca nie jestem pewny czy VAG-em to ogarniesz.
Też posiadam Felicję i mam ten sam problem 13,6V i nie jest to akumulator. Do tego na wyprowadzeniu do regulatora jest 14V a na główny styku owe 13,6. Aby było śmieszniej to po włączeniu świateł i wciśnięciu stopu na wolnych obrotach nap. spada do 12,5V :cry: Przerobiłem regulator ustawiłem 14,4V i ciekawa sprawa. Po uruchomieniu silnika przez pierwsze...
Witam, czy przy wymianie popychaczy na nowe Czeski motor ? Pytam żeby była jasność w temacie.. Kod silnika podaj.
Kup czeski i powinien dzialac ok .Z zewnatrz nie wyglada jakos okazale ale dziala bez problemow.
Nie wiem czy kodowaniem to wyłączysz... Jest też taki czeski program MOTORDIAG ale to jest obsługa z pilota a nie z kluczyka...
Akumulator ma 5 lat. Z tego co słyszałem od innych użytkowników Skody, to ten Czeski akumulator nie jest zbyt dobry. W serwisie sprawdzili mi ładowanie ( jest OK ), więc raczej problem tkwi w akumulatorze. Ho ho, 5 lat. Rzadko który wytrzymuje teraz 5 lat, chociaż mój ma 6 i nie narzekam na niego (65Ah) Zdarza się, że akumulatory wytrzymują okres gwarancyjny...
Jeśli to ten czeski śmieć, z wałkiem rozrządu w bloku, a głowicę na pewno sprawdzono pod kątem szczelności płąszcza wodnego, to masz pęknięta tuleję.
Też nad tym myślałem. testowałem i "oryginalny" czeski i nasz odpowiednik. Wszystko chyba jedna wielka lipa. Szkoda że niema innych producentów.
Nową sekwencje założysz spokojnie za 2000 i się cieszysz jazdą a przy 2gen niech pali o litr więcej niż sekwencja to łatwo pomnożyć i wyjdzie że tą niby oszczędność zostawisz przy dystrybutorze. w 2011 założyłem do mojego 1.4 staga4+ i do tej pory tylko filtry zmieniane, co prawda to nie Skoda ale też prosty silnik na wtrysku.
Widocznie masz inną wersję wykonania, przycisk świateł awaryjnych był podświetlany skoro do przełącznika/przerywacza był doprowadzony przewód od podświetlenia (znając niemieckie standardy to kolor szary z jakimś paskiem). Wyjście na kontrolkę w nowym przełączniku/przerywaczu trafia właśnie na przewód od podświetlenia, dlatego robi Ci zwarcie powodując...
Źle przeprowadzona procedura czyszczenia-po co się zabierałeś za to bez doświadczenia?. Nie zrobisz tam nastaw podstawowych,jest to wada sterownika.Teraz musisz czekać,aż się przepustnica nieco przybrudzi,lub grzebać w TMS sterownika. Jest taki czeski programik co to przywraca do porządku. 5 minut roboty i po kłopocie.
Przy zmianie regulatora z polskiego na oryginalny ,pamiętaj że jest inaczej sterowany.Polski daje (+)na DF czyli wzbudzenie,druga szczotka zmasowana,natomiast oryginalny podaje (-),więc druga szczotkę musisz zasilić(+). Dodano po 1 Jedynie czeskie regulatory 14V podawały (+)na wzbudzenie w Skodach .
Jeżeli pasek dobry,ładowanie na alternatorze sprawdzałeś(takie jak na akumulatorze),gdyby kontrola żarzyła to coś nim nie tak .Jeżeli jest oryginalny Czeski to problem z płytą diodową może być,częsta usterka tych alternatorów. Nie piszesz jak zachowuje się kontrolka.
Skoda Fabia 1.4 2001 silnik czeski 8 zaw. przebieg ok 120tys.km dziś zaczęła mi migać kontrolka oleju w sumie przejechałem ok 300-400 m i zatrzymałem się , dalej powrót do domu na holu . -stan oleju w normie nawet dolałem ok 0,5 l mam górny poziom , nie pomogło -olej wymieniony miałem ok 8 msc temu i silnik "nie bierze oleju" cały czas okolice połowy...
Mam pytanie czy można wymienić silniki jak w temacie i czy ten z felicji podejdzie do fabii na skrzynię , sam słupek. Osprzęt pozostaje z fabii. Silniki czeskie.
No i niestety z drugiej strony / prawy tył/ jest taki sam zestaw tylko z oznaczeniem w ktorym inne sa ostatnie cyferki . 1U0959811B to odpowiednik tego silnika po nr VIN znalazłem na czeskiej stronie
czesc! Polskich zamienniki termostatow sa juz dwa. Jeden taki jak opisujesz a drugi to totalna pomylka. Ten lepszy polski widzialem ale jak mam byc szczery to wyglada az za solidnie :) w stosunku do oryginalu. A jak termostat wymienialem to wtedy jeszcze polskich zamiennikow nie bylo. Wogole to zamienniki sa roznej jakosci. Ostatnio kupowalem korek...
odświeżę toszkę gdyby jeszcze ktos mial jakiekolwiek klopoty z obrotami w Felicji: 1.czyszczenie przepustnicy na błysk 2. odpalić auto po czyszczeniu,( nie dotykać pedału gazu!!), niech auto chodzi dotad az włączy się wentylator. 3. Zgasić po czym ponownie odpalić i można cieszyć się obrotami książkowymi 852obr/min. czasem przez pierwszych 500km mogą...
Witam. Normalnie czeski film. Trzy dni auto spędziło w serwisie i rozłożyli ręce. Powiedzieli tylko,że trzeba wymienić licznik (2000 zł). Pierwsze podejrzenie padło na wiązkę, ale jak się okazało była ok. Komplet świec BKR6E - 11 kosztował 30 zł i to rozwiązało problem :)
Tajemniczy element, oznaczenie 443 811 445, niby Google sugeruje przekaźnik, ale nie sądzę - pomysły? Pewnikiem jakiś dławik przeciwzakłóceniowy który ktoś sobie dodatkowo zamontował na plusowym przewodzie zasilającym. W czasach gdy używano tego radia powszechne były jeszcze układy zapłonowe oparte o przerywacz, cewkę zapłonową i kopułkowy, mechaniczny...
Tego to nikt nie robił ale zajżyj na czeskie strony np. http://skoda.virt.cz Co do silnika to czesi wkładają 1.8 z octavi + przejściówka na seryjną skrzynie. Z corrado to chyba nikt do skody nie wkładał. Buda i zawias po lekkich modyfikacjach wytrzymują ok 140 km mocy bo tyle miały rajdowe skody.Życze powodzenia
jesli poszukujesz schematu to znajdziesz go tu http://dedo.miki.szm.com//felicia.htm schemat nr 11, niestety po czesku
Zepsuł mi się przełącznik obrotów: szybkie/wolne w automacie tokarskim MAS A20B (Czeska Skoda). Nie wiem jak go nazwać i jak go szukać żeby kupić. Dodaję zdjęcie, może ktoś wie jak nazywają się takie przełączniki.
Poprostu nie wiem jak po czesku mówi sie na PRZEPUSTNICE(samochodową) nawiasem mówiąc, bo się zepsuła w mojej skodziance i rodzinka mi nie może pomóc, bo nie wiedzą o co tam pytać. Moze ktos mi powie ???????
W skodzie felicji z silnikiem 1.3 mpi z tego co pamiętam to nie ma żadnej listwy a jedynie przerywacz i cewka zapłonowa. Właśnie występuje taka cewka, i to w silniku 1.3 MPI [url=https://anda.auto.pl/cewka-modul-li... masz jej wygląd.
Jeden pin - plus Drugi pin - masa Trzeci pin - czujnik Czujnik łączysz z zegarem a jego obudowę do masy. Polecam zajrzeć w schemat skody, bo to zegary od jakiegoś czeskiego jeździdła. I pamiętaj, że do danego zegara musi być odpowiedni czujnik. W przeciwnym razie będą przekłamania lub nawet nie będzie to działać.
Witam w temacie skody. Mam banalne pytanie do was odnośnie luzu zaworowego w tym aucie. Jest to czeski silnik z 2003r. Jaki ma być luz zaworów na zimnym silniku? A może tam są hydrauliczne szklanki poychaczy i nietrzeba tego rególować? Co ile km trzeba to ustawiać? Dzięki i pozdrawiam.
Witam, posiadam Skodę fabię 1.4 8v oznaczenie silnika AQW (silnik czeski) z LPG. Ostatnimi czasy na benzynie miałem problem z wypadaniem zapłonu na 1 cylindrze, okazało się uszkodzonym wytryskiem. Po wymianie auto pracuje normalnie na obu paliwach, czasami na biegu jałowym silnik szarpnie, podczas jazdy auto ma lekkiego muła przy dodaniu gazu do oporu...
Nie odpowiedziales jaki to silnik? Czeski OHV Skody? Uszczelka pod glowica to miedzy blokiem a glowica, a tu chodzi miedzy kolektorem ssacym a glowica. Jesli tak to ori sa zastosowane pewnie takie uszczelki : https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole... A ja Ci polecam taka: https://allegro.pl/oferta/uszczelka-kole...
Osobiście polecam tylko i wyłącznie oryginalne czeskie świece. Na nich najlepiej Skody śmigają
Jeśli cie interesuje to dalej odezwi się na PW to ci moge podesłac informator do kanałów adaptacyjnych dla skody tylko ze po czesku.
O ile dobrze pamiętam, to dwie wtyczki, jedna zasilająca trzypinowa i druga jak w airbagu. Mam dwa komplety nowych napinaczy. Ale na pudełku nie ma żadnego numeru seryjnego, jedynie kod kreskowy, oznaczenia VAG, numer części VAG i nazwa po czesku.
Witam, No to teraz tylko translator czesko-polski i do przodu :|
ok panowie.Dziękuję za porady, temat powraca w ponieziałek bo teraz wyjeżdżam na 3 dni.Napiszę jak poszło.A ma ktoś może opisówkę tej nowej skrzynki bezpieczników, z opisembezpieczników, przekaźników i np przewodów w kostkach,który do czego? a może być opis z wydania czeskiego ksiazki " Skoda Favorit, Forman, Pick-up " autorstwa Andrew Hamlin ?? ewentualnie...
Mam go z tej czeskiej stronki :/ może ma ktoś fulla??
Witam. Śledziłem Czeski schemat instalacji aż doszedłem do jednego wspólnego punktu kontrolek i immobilizera. Jest to wtyczka 32-pinowa w zegarach.Okazuje się,że ta wtyczka ma dwa położenia:wciśnięta do połowy albo do końca.Wyjąłem i wcisnąłem ponownie do końca (aż załapał drugi ząbek zapadki ).I samochód zapalił jak nigdy dotąd.Równo i bez "kaszlenia"....
Ten alternator co jest na fotce jest produkcji Czeskiej (PAL Magneton),stosowany w pojazdach Skoda.Był stosowany w ciągnikach Zetor. Zacisk M to szczotka,tam jest doprowadzany prąd do wirnika,odpowiednik zacisku 67 Zacisk R to katody diod mostka wzbudzenia,odpowiednik zacisku 15 (lub D+ w Boschu) Ten alternator jest przystosowany do współpracy z zewnętrznym...
W zeszłym wieku taki system występował u większości producentów państw zachodnich. Ze wschodnich spotkałem się z tym w skodzie (jeszcze czeskiej). Tam pozostawiało się włączony przełącznik kierunkowskazów (lewo lub prawo) i światła postojowe, to wtedy świeciła się jedna wybrana strona. Natomiast zgodnie z Kodeksem drogowym, to światła postojowe mogą...
No ale co ja mogę sprawdzić ? Przepustnica jest przykręcana czterema śrubami na uszczelce. Nie wygląda aby uszczelka była jakaś dziurawa. Próbowałem podłączać komputer ale mam jakiś kabel KK a nie KKL a chyba ten programik czeski do Simos działa z KKL bo żaden programik nie dogadał się ze sterownikiem pomimo, że coś tam pyka w sterowniku jak próbuję...
za zdjęciem to bedzie cieżko wiem ze jest to czeski alternator od skody liazki acha i pisze na obudowie T-
Witam Zanabyłem ostatnio atrapę z wbudowanymi halogenami dalekosiężnymi. W zestawie oprócz samej atrapy/halogenów i śrub są tylko 4 kable z konektorami z jednej strony. Jest też instrukcja, ale jak to w Skodzie - napisana po czesku :wink: http://obrazki.elektroda.pl/2285724200_1... Czeskiego nie znam, ale pi razy drzwi domyślam się,...
Sprawdzanie tego zaworu 12 voltami jest bledem ,tam sa podawane rozne napiecia.P.S. czeskie kompresory sa do... Napięcie jest jedno, z tymże tam mamy do czynienia ze sygnałem prostokatnym o różnym współczynniku wypełnienia - stałe napięcie 12V mozna traktować jako sygnał prostokątny o wypełnieniu 100% więc sprawdzenie stałym napięciem 12V ma jak najbardziej...
Masz po czesku
Witam. Posiadam Fabię z 2002r orginalna instrukcja W moim samochodzie jest czeski alarm razem ze sterownikiem zamka centr. typ BKA 400 002 Alarm i zamek centr. dokadane sa jako opcja za dopata znajdziesz sterownik po lewej stronie za przecznikiem swiatel , po kablach dojdziesz z ktrego bezpiecznika jest zasilany Twoj zamek wyjmij go na jakis czas i...
Uszczelka pasuje tak jak pisze z czeskiego 1.4 OHV.Koszci ok 50PLN.Uszczelniacze bez problemu cena ok 25PLN.Sruby moga byc stare .NA katy wychodzi podobnie jak nie wiecej .Dynamometrem etapami wychodzi rownomierniej bo na katy nierzadko sie okazuje ze srodkowe sruby potem sa za slabo.
^ albo >> mam instrukcję obsługi po czesku
a jak szukam używek to nie mogę po tych numerach możesz szukać i używek https://allegro.pl/kategoria/czesci-samo... Wiedz że ten alternator którego szukasz był stosowany tylko i wyłącznie w fabii I z tzw. czeskim motorem i w jakimś tam Lupo i seacie Arosa.
Wymienić gniazdo na takie o standardowym rozmiarze, kwestia 15min roboty i koszt samej zapalniczki w granicach 15zł. Typowe czeskie gniazdo, wszystkie Favoritki tak mają.
ja szukam używanego tanio gdzieś,będzie ciężko z oprogramowaniem,na forach skód poszukaj albo na forach czeskich lub słowackich
Są dwie możliwości jeśli jest to czeski silnik 1.4 to sprawdź czy w zbiorniczku nie ma osadu z oleju (wsadzic palec i czy na ściance jest smarny osad) jeśli jest to masz rozwiązanie-uszczelka pod głowicą puszcza olej do układu chłodzenia, doraźnie można zdemontowac zbiorniczek i przepłukać benzyną ekstrakcyjną, co nie rozwiąże problemu tylko wymiana...
fela 1,3 ma taki gówniany czeski alternator, rozbierz go , zobacz czy 3 śruby Φ5 które trzymają do kupy prostownik sie nie poluzowały,( one tak lubią bo sie utleniają podkładki izolacyjne) sprawdż diody np miernikiem, stojan i wirnik chociaż przez mocniejszą żarówę, zmień regulator tak na wszelki wypadek (59 złotych) wszystkie oczka masy i plusa...
Czeski jest prosty: otaćkomer, tachometr = obrotomierz brzda = hamulec kapalina = płyn spinać = wyłącznik dobijeni = ładowanie tlak = ciśnienie napajeni = zasilanie kmitoćet = częstotliwość sklep = piwnica zesilować = wzmacniacz ... Skróty kolorów przewodów z niemieckiego (np. Gr = grau = szary) a nazwy czeskie (np Br (Braun) = hnedy = brązowy). O ile...
Witam Jestem posiadaczem Skody Forman i ostatnio udało mi się nabyć ciekawy wynalazek - czeski komputer pokładowy APRI CD-1. Sprzęt ten pokazuje m.in. napięcie w instalacji i temperaturę, a także chwilowe zużycie paliwa... ...i tutaj właśnie pojawia się problem, bowiem zużycie mierzone jest przez przepływomierz, który powinien być zamontowany na wężu...
WItam Ja polecam siwce czeskiej firmy BRISK do LPG montuje przeważnie DR15YS bądź DR15YS-9. Montowałem wiele rodzai świec ale te według mnie są najlepsze. Co do rodzaju swiec to trzeba sprawdz kod silnika.
Schemat kierunkowskazów LED i przeróbka przerywacza , co prawda do skody fabii i do tego opis po czesku (chyba?) Ale może to jakoś wykorzystasz.
problem rozwiązany , rzeczywiście padł przełącznik, jak się doniego dostać mówi ten rys. w języku czeskim, zamieszczam go bo moze ktoś bedzie potrzebował takiej pomocy
Xprogiem, jesli chodzi o poprawność odczytu to jest napewno ok, potwierdziło to porównanie wsadu z czeskiego forum, z podobnego licznika.
Wchodzą od poloneza,standardowy rozmiar średnicy 1\2 cala. Oryginalne czeskie to barachło,nie ma jak "sowieckie" D 202.
Poszukuję schematu listwy zapłonowej do Skody Felicii 1,3 MPI z 2000r. Symbole jakie udało mi sie odczytać z korpusu to: 5WP4260 047 905 104 BAE 960 AE CHAMPION Skoda. Jeśli ktoś dysponuje takim schematem lub może konkretnie wskazać miejsce ( nie tego typu że na czeskich stronach aż gęsto) bardzo proszę o pomoc.
Będę zakładał raczej jedną,bo przy dwóch silnik musiałby być większy niż 5,5kW,ale wydajność byłaby kusząca ok 800l/min efektywnego powietrza. Głowiczek nie regenerowałem,ale tam są zwykłe zaworki,można je przeszlifować i jeśli sprężyna jest dobra to będą dobrze działać. U mnie są tłoki 80mm,może miałeś już nadwymiar zakładany,ale 5mm różnicy to za...
Kontrolka pali się na żółto - nigdy nie słyszałem, aby paliła się na czerwono :( Może przy okazji „wypłaczę” się na Forum, bo mnie już [ch…..] strzela Po przebiegu 50 tyś km zaczęło się: najpierw wariował wskaźnik wspomagania układu kierowniczego /zapalała się i po kilkunastu minutach gasła kontrolka/, później jakieś trzaski w tylnej...
Odczyt błędów, diagnostyka, odczyt bloków pomiarowych podczas występowania usterki. 1.4 16v czy czeskie MPi- oznaczenie silnika. Tak na początek. Cokolwiek sprawdzone ?
Masz założony zły filtr paliwa. Z silnika 16v, chociaż i tam były różne. W 1.4 czeskim silniku powinien być z regulatorem na 3 bary, np. wk69/1 z mann-a
Temat stary ale chyba znam odpowiedź. Nie można jednocześnie korzystać z więcej niż jednego programu usiłującego komunikować się ze sterownikiem. Albo SIMOS Manager albo VAGCOM czy inny podobny. A dokładnie to najpierw SIMOS Manager, zrobić co kazał, potem go zamknąć, otworzyć VAGCOM i tym zrobić to co każe SIMOS Manager na ostatnim ekranie. Ja mam...
Ja mam w mojej 1.3MPI identyczne objawy. OBD uparcie pokazuje błąd sondy lambda. To ją odłączyłem i pokasowałem błędy. Efekt: dopóki auto zimne to jedzie jak nowe (bo pracuje emulator sondy), jak się rozgrzeje to szarpie i się dusi. Ale w międzyczasie wyszły różne błędy zw. z przepustnicą (VAG: 00282 i 00518). Wyczyściłem przepustnicę, podłączyłem z...
Jeśli to nie jest silnik AUA czy AUB to może być tylko jedna. Dodano po 20 Rozumiem że rozmawiamy o czeskim silniku 8v . Patrzyłeś co sonda pokazuje na żywo ?
Nie neguję rozwiązania Kolegi ,jestem jak najbardziej za tym rozwiązaniem. Myślę że podobnie rozwiązany jest problem w alternatorach ,a raczej regulatorach napięcia czeskich alternatorów stosowanych w ZETOR,SKODA firmy Magneton.Co prawda alternator jest 12V ,9-cio diodowy,to jednak bez znaczenia.Regulator posiada dwa zaciski zasilające 54, D+. Pod zacisk...
Chciałbym aby był oszczędny, gdyż chciałbym nim do szkoły dojeżdżać około 35 km w jedną stronę oraz w miarę możliwości tani w utrzymaniu. Budżet jaki mam na to przeznaczony to około 8000 zł. Skoda Felicia z instalacją LPG i czeskim silnikiem 1300cm³. Dobrze utrzymaną dostaniesz za 4...5 patyków. Tańszej alternatywy nie ma.
jak kupiłeś Vernet to nic dziwnego, że nie działa, to straszne dziadostwo jest z zamienników to tylko Wahler, a najlepiej to wiadomo orginał, ale pewnie drogi będzie, jak by to 1.3 było to był by zapewne dużo tańszy, bo czeskie części drogie nie są, ale to jest VW
Dziś to robiłem w zwykłej Octavii z 2007 roku , zwykły kabel OBD, poszlo od razu cytat wyrwany z innego forum W poniżej wymienionych autach można uaktywnić domykanie szyb z pilota (PRZYTRZYMANIE przycisku na pilocie) przez interfejs VAG KKL w ciągu paru sekund. Jak? Ściągamy czeski programik MKM (Motordiag Komfort Manager) - jest darmowy wymaga tylko...
mam taką książke moge nawet sprzeda ale szkoda waszych pieniędzy bo ta książka to jest przetłumaczona z czeskiego a opisane jest w niej troche więcej niż w ksiące którą dają w serwisie ale jak chcecie to piszczie moge nawet zrobiĆ xero
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Mam problem z fabianem po założeniu świec czeskich specjalnych do gazu i po przejechaniu 2000 km skoda niechce chodzić na paliwie załącza się kontrolka od silnika . Mam pytanie czy to mogą byc świece ( dałem za nie 8 zł za sztukę cena mówi za siebie) a jeżeli tak to jakie założyć aby na gazie i na bęzynie było dobrze. Zgóry dzięki . SKODA FABIA 1,4...
Wsio co czeskie ma tak samo.
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Witam!! Znajomemu padła fabia z silnikiem 1,4MPI (czeski). Przyjechał do domu wyłączył silnik i zostawił auto na noc. Rano silnik odpalil na chwile i zgasł, po czym nie można go wcale uruchomic przez dluższy czas. Po kilku minutach znowu złapie na moment i zgaśnie. VAG pokazuje błędy: silnik: 18056 Magistrala CAN uszkodzenie brak osprzętu/ nie związany...
Można spróbować fajnym czeskim programem a jak nie pomoże zawsze możesz dołożyć moduł domykania szyb .
Odpowiedzcie mi na jedno pytanie, a mianowicie jakie w końcu są "oryginalne" świece do Felicii Jeżeli chcesz dobre świece, to poczytaj instrukcję obsługi lub podjedź do najbliższego sklepu z częściami do Skody i zapytaj. U nas polecają czeskie świece Brisk w naprawdę przyzwoitej cenie, oczywiście możesz kupić świece NGK, które wszyscy polecają, ale...jeżeli...
Witam. W załączniku znajduje się plik LABEL dla sterownika SIMOS2P Skody Felicji 1.3 MPI,50 KW o numerze 047-906-030-C. Należy go skopiować do folderu LABELS w programie VAG-COM. W związku z tym ,że "baza" pliku pochodzi z czeskiej instrukcji mogą zdarzyć się niezbyt dokładne tłumaczenia poszczególnych pól pomiarowych. Pozdrawiam Piotr
witam mam zamiar wymienić świece i przewody w mojej Skodziance, świece chcę założyć BRISKI D17YC czeskiej firmy cała przyjemność by miała mnie kosztować 48zł z przesyłką co powiecie na to warto brać to?
Produkcja czeska, taka była w Jelczach ogórkach i Skodach RTO. Jak znajdziesz gdzieś możliwość kupna części to też chętnie bym skorzystał.
Jak by miał VAGa to już by coś zrobił, nie rozumiem takiej pomocy W takim razie wytłumacz dokładnie co ma autor tematu kupić jak zainstalować/spiratować soft i co po kolei zrobić, oczywiście po czesku lub angielsku czy tam niemiecku...
No nie , Ty chcesz kocioł do c.o oraz c.w.u , a ja mówię tylko że w jednej obudowie mogą być trzy rzeczy tj. c.o + c.w.u + zasobnik c.w.u. Przy metrażu 72m² to odległość kocioł umywalka , czy kocioł ewentualny prysznic czy każdy inny odbiór ciepłej wody , jest niewielka więc ilość wody w rurkach miedzy kotłem o odbiorem też nie jest duża, poniżej...
Witam . Jest to czeski alternator ,stosowany w starych Skodach i nie tylko . Zaciski; R -kontrolka ładowania +zasilanie regulatora M -zacisk wzbudzenia B+zasilanie stale z akumulatora lub rozrusznika Regulator oryginalny elektroniczny ,lub mechaniczny z Poloneza Dodano po 4 Przykładowo taki; Dodano po 2 Taki regulator;[img]https://sklep.agroma.rzes...
Witam , tu są schematy http://wrp.cz/rock/felicia/el_felicia.pd... na stronie Skodovki-Club zamieściłem tłumaczenie z czeskiego na polski legendy schematu Co do kolorów przewodów to brązowy w feli jest minusem , czerwony najczęściej jest plusem. Czy przewody nie mają pasków na sobie ?
Czy te schematy oryginalnie były w kolorze?? Nie, nie, te zamieszczone przeze mnie na początku tego wątku schematy nigdy nie były kolorowe, były szare, jak na tych skanach. Wiem, bo kiedyś widziałem je w oryginale. A kolorowe to były schematy do takich specyficznych Felicii na rynek rosyjski i ukraiński, które miały zwykłe gaźniki i aparaty zapłonowe...
Radio samochodowe SKODA RADIO MUSIC SYSTEM 303 SKZAZ2B TECHNISAT zablokowane - napis PHONE na wyświetlaczu. Problem: Radio samoczynne przełącza się w stan - odbiór rozmowy telefonicznej. RDS działa na aktualnie włączonej stacji. Radio w oryginalnym samochodzie działa prawidłowo a po zamontowaniu do innych samochodów blokuje fonię aktualnej stacji i...
czeski nadajnik czeski ciągnik czeski rezystor
rozebrać quantum naprawa pioneer ospel schemat
rms820 condor duntkg135 qpwbxg135wjzz
Lokalizacja modułu parkowania w Toyota Prius Rozłożenie rasteru potencjometru drutowego ABW2