Musisz zrobic dignostyke VAG,masz uszkodzony którys czujnik diagnoza pokaze,pozdr.
Klapa to osobny problem ,czujniki mają zasilanie i masę z innego punktu. Zacznij od gumowej przelotki klapa-nadwozie
Może to głupstwo ale sprawdź bezpiecznik wentylatora . W brew pozorom on trochę prądu ciągnie . Zakręć nim ręką może stoi ?? :|
Czujnik stukowy.
G250 to czujnik w maglu.
Jeden pin do masy na czujniku drugi do zegara , czy jesteś pewien że to czujnik temp. a nie włącznik wentylatora,bo skoda stosowała czujniki jednopinowe z masą na obudowie a to na zdjęciu wygląda na włącznik a nie na termistor.
Jak jest przerwa w tylko jednym czujniku to zawsze robi w/w efekt. Więc co pomoże rozłączanie wszystkich czujników? Należy wymienić ten uszkodzony i po temacie.
Czujnik wałka jest obok filtra oleju.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Raczej trzeba będzie nawymyślać, usterka może być nie typowa, stosunkowo młode auto. Podejrzani to czujnik świateł cofania, kable w klapie, wilgoć w module parktronic lub w module nadwozia.
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
To nie jest czujnik wstecznego a skrzyni? Co do pytania to czujnik temperatury silnika.
Aby dostać się do switha w zamku musisz: - zdjąć plastik tylnej klapy (jest na zatrzaskach) - odłączać złączkę wiązki elektrycznej przy zamku - wymontuj zamek (3 torxy + zdjęcie cięgna) i zobacza co się dzieje z włącznikiem. - jeżeli nic się nie da zrobić to trzeba kupić nowy zamek - 170zł w ASO
Ogólnie to działa to tak. W silniku jest styk pozycji spoczynkowej wycieraczek. Jeżeli włączysz wycieraczki i je wyłączysz to przekaźnik podtrzymuje tak długo napięcie aż dostanie informacje ze stuku pozycji spoczynkowej. Wtedy rozłącza zasilanie silnika i wycieraczki stają gdy są na dole szyby. Jeżeli się nie zatrzymują po wyłączeniu ich manetką to...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
System pomocy w parkowaniu jest diagnozowalny i od tego trzeba zacząć.
http://obrazki.elektroda.pl/1907000100_1... 10- czujnik położenia wału korbowego
Wygląda to na uszkodzony czujnik obrotów silnika na wale korbowym lub wiązkę od sterownika do czujnika.
Z tyłu silnika, pod kolektorem ssącym, "czyta" z tylnej płaszczyzny koła zamachowego
Jak chcesz go skontrolować? Zamek sam w sobie jest modułem i ma zintegrowany czujnik.
Jeszcze bez stopu jeździsz?
Z innego forum "Czujnik świateł cofania masz umieszczony pod maską po prawej stronie. Odkręcasz go od góry i wymieniasz. Wcześniej musisz ściągnąć parę przewodów i obudowę akumulatora aby mieć dojście do tego czujnika"
Napięcie spada bo masz zwarcie na lini zasilania 5v z ECU . Jak problem wystąpi odpnij pedał gazu wepnij miernik w kostkę i mierz napięcie. Odpinaj po kolei czujnik wałka , przepustnice i jakie tylko czujniki znajdziesz jak napięcie skoczy do 5v to uwalony czujnik. Jak nie zwarcie na kablach. U mnie w bse zwarcie robiła nowa przepustnica zamiennik....
IAT = Intake Air Temperature (Sensor) = (Czujnik) Temperatury Powietrza Zasysanego.
Jest w MAP.
1 jak zdejmiesz zderzak to przedzwoń po kolei 2 testowałem kilka i ledwo to działa z silnikiem ale spróbuj 3 zdejmij zderzak i wtedy wyjmiesz
Więc zainteresuj się czujnikiem poziomu płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym - przy ubytku, zaświeca się właśnie czerwona kontrolka przegrzania.
Jeżeli chodzi o ten błąd to najprawdopodobniej wiązka przy skrzyni biegów blisko rozrusznika która jest w grubym peszlu i tam się przecierają przewody i to obstawiam problem z czujnikiem lub sprawdzić instalacje i kostki odpowiedzialne za czujnik
Wtryskiwacz podłączony jest pod pin 55 i 62. Sprawdź te przewody pomiędzy EDC a czujnikiem żarówką 55W. Jak nie chcesz pruć wiązki to daj nowe przewody między czujnikiem a EDC. Nie wiem co Ty tam dokładnie mierzysz i miedzy czym ale jeżeli rezystancja pomiędzy początkiem a końcem przewodu to 0 Ohm to przewod jest cały a te 5,5 kilo to uszkodzony przewód....
Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
w miejsce czujnika wału korbowego.
W Octavi 2 wyłaczenie czujnika zapietych pasów jest bardzo proste.Pod fotelem kierowcy jest złącze dwustykowe od zatrzasku zapiecia pasów w którym jest wyłącznik -czesto się zdaża że nie zawsze łączy i sygnał wkurza w samochodzie mimo zapiętych pasów.Nalezy wyjąć wtyk z gniazda i sprawa załatwiona.Nie ma to żadnego wpływu na działanie poduszek czy pasów...
Czujnik temperatury silnika, czujnik położenia wału
Wymien przekaznik silnika i sprawdz czujnik walu.
Podłączyć skaner diagnostyczny i odczytać zapisane błędy w sterowniku parkowania.
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Skoda Felicia 1997 1.6 MPI 75KM silnik AEE? Sterownik 032906030M. https://obrazki.elektroda.pl/4425825000_...
Wsadz rezystor ~ 150 ohm i zobacz czy ruszy -trzeba zawsze wyłączyć i włączyć zapłon. Jak ruszy to kup nowy czujnik.
Czujnik A położenia wału korbowego - usterka Według CDIF 2
To jeszcze sprawdź najlepiej suwmiarko głębokość "cyngla"na biegu wstecznym w skrzyni biegów nie wiem jak to fachowo się nazywa i porównaj z czujnikiem czy przy tej głębokości się załącza . Ile pinów ma ten czujnik 1 czy 2 ?
http://obrazki.elektroda.net/44_11769180... może być?
W blokach pomiarowych odczytaj przy jezdzie prędkości poszczególnych kół to bedzie wiadomo jak się zachowuja czujniki. Może byc czujnik, może byc instalacja elektryczna, sterownik.
http://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-a...
Objaw wygląda na czujnik obrotów wału.
Najprawdopodobniej tak , ale warto sprawdzić jeszcze wiązkę przewodów do niego.
Na czujniku ma być 5v masa sygnał. PWN to sygnał sterujący (współczynnik wypełnienia)
masz coś z czujnikiem temperatury zrąbane albo sam czujnik albo okablowanie
Wydaje mi się że mają. / nie mam katalogu aktualnie pod ręką / Co do tylnych to jest różnie , za zwyczaj klocki tylne wymieniam co dwie wymiany przodu co do szczęk to wytrzymują minimum dwie wymiany .Najlepiej kontrolować zużycie szczęk co dwie wymiany przodu Zużycie zależy od sposobu jazdy , trybu miasto trasa, jakość klocków, prędkości trakcyjne....
wszystkie skody felicje 1.3 z takimi objawami mialy uszkodzony czujnik polozenia walu jestb to usterka nie do wykrycia bo jak czujnik jest zimny to dzala dodatkowym utrudnieniem jest to ze zadko wystepuje blad tego czujnika
tego raczej ciężko wykorzystać, ale można to wykręcić i w to miejsce wkręcić normalny czujnik :) polecam od Skody 105 czujnik i wskaźnik - są bardzo dokładne i ładnie opisana skala https://www.olx.pl/d/oferta/liczniki-kon...
1,6 SR-AKL?. Jaki błąd wyrzuca przy podpiętym czujniku?.
Z tym, że to na zdjęciu to nie czujnik temperatury a czujnik cząstek.
U kolegi co prawda w passacie ale z tym samym silnikiem okazało się, że wiązka od czujnika do ECU w jednym miejscu była przetarta.
Można dobrać mikrostyk.Nowy zatrzask ok100zł
Czy wymieniając taki czujnik na inny oryginalny używany numery muszą być identyczne?
Witam Problem polega na tym, że czujniki parkowania aktywują się tylko gdy bieg wsteczny jest już wbity i dopiero włączany jest zapłon. Wygląda to następująco: Sytuacja 1: 1. wbicie biegu wstecznego 2. włączenie zapłonu 3. czujniki aktywują się i działają za każdym razem (można włączać i wyłączać bieg wsteczny, za każdym razem jest dobrze) Sytuacja...
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Do sprawdzenia wiązka przewodów od sterownika do czujników.
dodatkowo wykonałem dziś test polegający na wykasowaniu błędów i odłączeniu kostki od czujnika. Po odłączeniu czujnika i zapaleniu silnika nie ma żadnych zmian w działaniu silnika oraz błędu - pojawia się ten sam co z podłączonym czujnikiem. Czyli masz czujnik uszkodzony i nie ma co się zastanawiać. Dla swojego spokoju, sprawdź, czy nie masz uszkodzonej...
Raczej nie przekaźnik, tylko czujnik położenia wału.
zapewne czujnik spalania stukowego
Benzyna czy diesel bez różnicy. Tylko były SMI/koyo oraz trw. Tu różnica w czujniku skrętu.
W zamku.
Witam Panowie to jest czujnik temperatury parownika.
Jak sobie "odpocznie" ok. 3-5 min, to zapali. Raczej nie jest to wina paliwa, bo na gazie jest to samo. W momencie, kiedy zdechnie warto sprawdzić, czy ma iskrę, oraz czy dochodzi paliwo. Obstawiam, że ginie iskra poprzez uszkodzony czujnik.
Problemem jest sam czujnik lub jego połączenie... Umiejscowiony za kratkami halogenów lub chłodnicą...
https://obrazki.elektroda.pl/1808828300_... Wklej zdjecie czujnika Taki??
Witam http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9... Pzdr
Znalazłem aukcję, w której sprzedający pisze, że trzeba sprawdzić jakiś indeks w sterowniku i wtedy dopasować czujnik. Wiecie może, jak to zrobić? https://allegro.pl/oferta/seat-skoda-vw-...
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
Czujniki są w zamkach już opisywane wiele razy.P
Czujnik temperatury płynu chłodniczego
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
przy sterowniku nie mogę ich zlokalizować czego nie umiesz zlokalizować ? masz opis kostki ECU i masz też opisane piny czujnika..... jak nie umiesz czytać schematów to miernik ustaw na tzw. brzęczyk i wtedy jedna sonda do kabelka w czujniku a drugą sondą szukasz w kostce ECU. Druga rzecz to czujnik jest w oleju uszczelnienie puściło na wale korbowym...
Może mieć wpływ.
Sprawdź masę ,masz ją mieć na dwuch pinach kostki czujnika. Poza tym przeglądnij wiązkę ,lubi się przecierać w miejscu nad termostatem,u góry głowicy,obciera o taka metalową rurke.
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
Mam podobny problem i również chciałbym mieć pełny zakres regulacji. Zatem mam pytanie gdzie się znajduje ten czujnik temperatury? Prosiłbym o ewentualne zdjęcia lub dokładny opis. Pozdrawiam
czujnik temp. patrz rysunek
Witam.Sprawdzałeś czujnik położenia wału korbowego ?
Czujnik na króćcu wodnym 4-ro pinowy.P
Nic nie stoi na przeszkodzie jeśli zamontujesz dodatkowe czujniki.
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
Prawdopodobnie jest uszkodzony termostat.
Dalej kombinuj.Nie jesteś w stanie określić jaki masz abs?Rozumiem że teves to język obcych więc mogłeś nie ogarnąć.A teraz idź i sprawdź zasilanie i stan wtyczek czujnika vss.
Deskę musiałeś zwalać do wymiany tego czujnika?
Do klemy minusowej masz przykręcony jakiś przewód. On też idzie do centralki LPG? Nie odkręcałeś czasem tych cienkich przewodów od klem? Czemu na parowniku, który swoją drogą wygląda już na zmęczony, masz dwa czujniki temperatury?
Na 99% czujnik temperatury do wymiany.
dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego Zobacz co pokazuje pod komputerem zanim podmienisz. -na wskazówkę nie patrz bo to zupełnie inne czujniki.
Nad pedałem hamulca.Trzeba zdjąć te płyty osłoniajające znad nóg kierowcy
A gdzie znajdę ten czujnik?
Jeśli chodzi o to czy silnik ucierpiał to moim zdaniem wcale. Żeby zatrzeć silnik trzeba spuścić z niego olej i jechać godzinę. Takie chwilowe niedosmarowanie na pewno nic nie wniesie do zużytego silnika. Oczywiście zakładając, że to silnik a nie czujnik ciśnienia.
Byłem w aucie przed chwilą. Akumulator doszczętnie rozładowany. Coś pobiera prąd przy wyłączonym zapłonie. Może to będzie jakimś tropem. Brak możliwości odpalenia auta musi być jakoś powiązany z układem wspomagania. Dwukrotnie oba niedomagania wystąpiły jednocześnie. Przypadek? Co do odłączenia pompy to należy dostać się do niej od lewego przedniego...
Diagnostyka wykazała brak komunikacji z modułem i błąd buzzera. Okazuje się również, że nie działa sygnał dźwiękowy wyciągniętego ręcznego niedomkniętych drzwi, klapy itp. Czy te funkcje również obsługuje ten buzzer od czujników parkowania?
Świeży film, może coś pomoże https://www.youtube.com/watch?v=rpeu5K7X...
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
czujnik temperatury silnika, do wymiany
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Witam. Potrzebuję pomocy w zlokalizowaniu czujnika cofania Skoda Fabia 1.4 16V (2002r.). Po wrzuceniu wstecznego biegu nie zaświeca się światło cofania i nie działają czujniki parkowania. Z góry dziękuję za pomoc.
skoda fabia czujniki czujniki cofania skoda czujniki skoda fabia
tuning kolumn pendrive zniknął hasło wygasa
centrala proxima odkurzacz bosch readyy
Spawarka MMA - Jakie cienkie blachy zespawa amator? Pobór prądu przy zostawionym kluczyku w Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004