Podobny przypadek w rodzinie wypadanie zapłonów, nierówna praca silnikiem telepie, padły jednocześnie dwie cewki zapłonowe, dostały przebicia.
Zmień cewkę zapłonową i świece .
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Tak.........
Bloki pomiarowe 15 i 16 obserwować czy nie wypadają zapłony . Być może sama wymiana świec zapłonowych to za mało . Być może cewka zapłonowa któraś pada.
Mam pytanie? Czy ktoś wie jak jest zbudowana cewka zapłonowa w Skodzie Fabii 1.2 ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy? Jakie napięcia wychodzą na cztery zaciski cewki zapłonowej ze sterownika? W jaki sposób wygenerować wysokie napięcie bez podłączania cewki do sterownika....? Pozdrawiam ![/i]
Mamy w rodzinie 3 Skody Fabie 2004 i 2006 oraz 2007 siliniki 1.2 i 1.4 czy cewki zapłonowe sa takie same .
ja w żadnym wypadku się nie czepiam przedmówcy, po prostu wypowiadam się co osobiście o tym myślę, dawniejsze silniki nie miały żadnych takich przypadłości więc jest to dla mnie dziwne że dawne objawy padniętej uszczelki pod głowicą bądź nieszczelności silnika to teraz normalne. Wierzę że są tutaj ludzie którzy na co dzień mają z tym do czynienia i...
Czy można sprawdzić cewkę zapłonowa miernikiem elektrycznym w Skodzie Fabii. W jaki sposób można wywołać na niej iskrę gdy nie jest podłączoną do samochodu? Wiem, że można po prostu podmienić cewki na samochodzie, ale interesuje mnie czy można zrobić to bez auta jakimś domowym sposobem?
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Wymień przewody zapłonowe to raz a dwa sprawdź czy nie masz przebicia na cewce zapłonowej.
Witam wszystkich. Jest to mój pierwszy post. Miałem kilka takich przypadków. Jeśli dobrze pamiętam to w jednym przypadku była to cewka zapłonowa a w pozostałych świece.
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Zmniejsz przerwy na świecach jak będzie lepiej to cewka zapłonowa do wymiany.
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
Tylko czy Pb czy LPG to objawy takie same. Część wspólna dla tych paliw to układ zapłonowy . Podmień moduł cewek na próbę. Świece zapłonowe jakie masz ?
Cytowanie selektywne - zaznacz tekst wiadomości i kliknij Mechanik powinien wiedzieć. Z tego co widać masz problem z cewką zapłonową.
Czas do przyjęcia, ja bym się skłonił ku cewce zapłonowej, ewentualnie można by kontrolnie zmierzyć ciśnienie sprężania.
Wysiada mi któraś z trzech cewek zapłonowych, najgorsze jest to, że nie wiem która, bo jej nieprawidłowa praca objawia się dopiero przy dużej prędkości samochodu (kuleje na jednym garze). Jak sprawdzić w domowych warunkach która to? Nie stać mnie na kupno trzech cewek i wymiany wszystkich, chciałbym też przekonać się, czy faktycznie to cewka, żeby nie...
Witam, kupiłam Skodę Fabię 2002 r. 1.4 benzyna, wymienione są świece na nowe. Jak jedzie się autem na niskich obrotach, auto szarpie. Jaki jest powód? AI: Czy sprawdzałaś stan cewek zapłonowych i przewodów zapłonowych? Mogą one również wpływać na szarpanie silnika. Tak. AI: Czy na desce rozdzielczej pojawiają się jakieś kontrolki lub kody błędów? To...
Twoją Skodę zaprojektowano do zasilania benzyną i tylko przy eksploatacji na E95 można diagnozować. Gaz to jest oddzielny temat. Proponuję okresową diagnostykę układu zapłonowego. Swiece po 30000km wymienić. Jeśli nie spełniają powyższego warunku to i tak wykręcić i oczyścić. Sprawdzić rezystor omomierzem, przerwę szczelinomierzem, przewody omomierzem...
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
Trzy cztero elektrodowe to wynalazek jak stwierdził słusznie gazownik. Utrodniony dostęp mieszanki paliwowo powietrznej do łuku elektrycznego"iskry". Nic to nie poprawi w przedłużeniu żywotności świecy. Jazda na gazie ma to do siebie że trzeba częściej wymieniać swiece zapłonowe. Na benzynie przejedziesz 90tys.km, a na gazie wymieñ świece po 30tys....
Witam serdecznie. Mam Skodę Fabie Ambiente 12V HTP. 5 drzwi hatchback 1.2 Litra benzyna 47 KW. Jak w temacie pytam o cewki do świec zapłonowych, w zasadzie nie wiedzę różnicy między nimi, tylko ewentualnie w nazwie. 2x delphi CE20030-12B1 ( KX 28 C ). 1x delphi CE20030-12B1 ( KX 41 C ). 1. Czy jest w nich różnica poza oznaczeniem. 2. Czy można je ze...
kolego kiedyś miałem coś podobnego, (podobna definicja kodu) tylko ze auto odpalało, ale chodziło tak jak by na 2 garach i paliło 100 na 100 awaria- uszkodzona cewka zapłonowa. wymieniłem i dobrze,
Założyłem świece według książki serwisowej champion OE145/T10 i zmieniłem cewkę zapłonową, objawy ustąpiły jest lepiej, nie gaśnie, nie szarpie, zamykam temat
A czy wychodziły te silniki stu konne z czterema cewkami?. No bo jest u mnie fabia z silnikiem AUB stu konna ma ECU 036906034BK i jest bez aparatu zapłonowego i ma cztery cewki po jednej na cylinder...tak jak silniki 75 koni.
Dzięki za informację to faktycznie strach się brać za naprawę tego silnika. Wczoraj okazało sie po uruchomieniu auta, że dziwnie pracuje i zaczeło dymić na postoju, okazało się, że pracowały wtedy tylko dwa cylindry, awaria cewki zasilającej i świeca była zaolejona. Wymieniona została cewka zapłonowa i komplet świec zapłonowych. Nie wiem ile tak jeszcze...
Gdy na dworze jest temperatura ujemna auto gdy się rozgrzeje i przełącza się na gaz, auto przechodzi w tryb awaryjny. Wystarczy ze zgasze i odpale auto ponownie problem znika. Gdy sprawdziłem komputerem wyskakuje błąd 3 cylindra. Problem pojawia się tylko gdy na dworze jest temp. ujemna. Cewki zapłonowe i swiece mam wymienione. Profilaktycznie zamieniłem...
Wypadanie zapłonu było sprawdzane - komputer nie pokazuje nic. Rozrząd mieli mi sprawdzić w serwisie Skody - dostałem odpowiedź, że jest ok. Stanisław Chwalisz Uszkodzonego wtryskiwacza nie powinien pokazać komputer? W jaki sposób jest go łatwo sprawdzić? Podczas owego szarpania wypinałem po kolei cewki zapłonowe. Po odpięciu cewki praca silnika ani...
Najprawdopodobniej moduł do wymiany. Był taki koleś co przyniósł mi go do naprawy i też miał takie objawy bo palił mu na małych obrotach na 2 cylindry i szarpał. Zależało to też od temperatury, a moduły te padały mu co rok i nie miał już cierpliwości. Uszkadzają się w nich scalaki VB921 i nie można ich u nas kupić. Uszkadzają się termicznie(nie stanowią...
Schemat od Polo ale to jedno i to samo jeżeli chodzi o sterownik silnika. Zwróć uwagę na przekaźnik J271 (ma różne oznaczenia w zależności od kodu silnika i rocznika: 100, 103, 109 , 429), gniazdo nr 10 lub 15 - dolny rząd, pierwszy z lewej (10), pierwszy z prawej (15). Przekaźniki są nad nogami kierowcy. Ten przekaźnik zasila wtryski, cewki zapłonowe...
Skoda Fabia 1.0 110KM (2022) Silnik 1.0 TSI (turbodoładowany) - zgłaszane problemy z układem wtryskowym i turbosprężarką po 60-80 tys. km Zdarzają się usterki cewek zapłonowych oraz zaworów EGR Problemy z łańcuchem rozrządu - zgłaszane przypadki rozciągnięcia łańcucha Elektronika - występują usterki czujników, szczególnie czujników parkowania i tempomatu...
Zastrzegam się, że nie jestem mechanikiem samochodowym. Jednak Fabię I 1.4 16V użytkowałem przez ponad 14 lat i miałem okazję "obserwować" jej systematyczne zużycie. Poza tym od dwóch dni nikt nie pospieszył Ci z pomocą. Jeśli samodzielnie nie zmieniałeś ustawień sterowników to są bardzo niewielkie szanse na to, że zmieniły się one "same z siebie"....
Jedne z przyczyn wypadania zapłonów - ogólnikowo: Zużyte przewody wysokiego napięcia – w najtańszych szybko przepala się rdzeń. Może dojść do mechanicznego uszkodzenia izolacji elektrycznej przewodu. Zużyta kopułka aparatu zapłonowego – najczęściej wytarte są styki elektryczne. Awaria pojedynczych cewek zapłonowych albo zespołu cewek zapłonowych z powodu...
Cześć, Mam problem ze Skodą Fabia 1 1.2 AZQ. Dodam, że nie jestem mechanikiem czy elektronikiem, więc prostym językiem do mnie proszę ;) Od długiego czasu błąd 'check engine' (wymiana sondy lambda i katalizatora), ale to nie przeszkadza (piszę o tym, bo może ma jakiś związek?). Pół roku temu zaczął się problem z falowaniem silnika. Przerodził się do...
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Zrób autoadaptacje przepustnicy jeśli faluje na bęzynie przepustnica jest elektroniczna jak sądze! Tylko najpierw czeba ją wyczyścić!!!! I po problemie z falowaniem. Co do wystrzałów to może być wiele przyczyn 1. zła regulacja gazu za ubogo.2. świece ew. kable zapłonowe (ale tam masz chyba cewki na każdy cylinder).
Ja też dorzucę swoje 3 grosze. Cewka oczywiście pasuje z felicii do fabii. Jedyna różnica to inna konfiguracja pinów. Najprościej wyjąć starą, pomierzyć wtyczkę z niej oryginalną od strony ECU - znaleźć +12V i masę. Pozostałe dwa to kable sygnałowe. Sprawdzić w aucie z którego wyciągnięta była cewka jak ma rozmieszczone zasilanie i masę i odpowiednio...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Też nie rozumiem sensu tego czujnika. W EP był kiedyś projekt wskaźnika optymalnego zmieniania biegów i było tam ładnie opisane wysterowanie kompa impulsami z cewki zapłonowej odpowiednio przefiltrowanymii. Było to podane na przykładzie Skody Fabii, ale można tego użyć do każdego silnika z zapłonem iskrowym. Poszukaj w archiwum EP tego materiału. To...
By zamknąć temat napiszę, że przyczyną problemów okazała się nie przepustnica a cewka zapłonowa. Mimo że nie dawała żadnego "trwałego" błędu był to początek jej końca. Wbrew temu co czytałem, że cewka albo działa albo nie - ta działała tylko że nie nie tak jak powinna ;) Po wymianie auto odzyskało moc.
Witam, Zapewne dla niektórych temat znany i problem rozwiązany. Dla mnie niestety nie (a wątków szukałem na forum od 2-óch tyg) Posiadam skodę fabia 1.4 mpi lpg z przebiegiem 117 tyś. od 22 tyś jeżdzę na LPG Ostatnio pojawił się następujący problem: W drodze do domu (ok. 6km) samochód zgasł chyba z 8 razy. bez względu czy silnik był zimny czy rozgrzany,...
https://obrazki.elektroda.pl/3574119500_... Witam.prosił bym o podpowiedz gdzie szukać przyczyny tak jak w temacie wykryto kod 16686 po wejściu dalej w kom.Jest kod po 302 I teraz tak nieraz odpali za pierwszym razem a nie raz dopiero za drugim po odpaleniu leki drganie odczuwalne w środku wymieniłem świece,cewkę zapłonową bo pokazuje...
Odpowiednie do tego silnika, ja zawsze wybieram NGK i zmieniam po 20kkm nie ze względu na to, że auto źle jedzie a na to, że szkoda przebić cewkę/cewki WN. Zawsze też zmniejszam szczelinę o 0,2 od tego co zaleca producent gdyż na LPG jest wyższe napięcie międzyelektrodowe. Każdy robi jak uważa, mnie się sprawdza.
Witam, Chciałbym skorzystać z waszego doświadczenia, żebyście mi polecili jakąś konkretną cewkę wysokiego napięcia żebym na wyjściu miało pomiędzy 10-15kV. Wiem, że na forum jest wiele opisów takich wynalazków ale nigdy nie ma opisanej konkretnej cewki. Nie mam starego tv więc potrzebuje informacji czego szukać dokładnie. I pytanie nr 2: czy cewka zapłonowa...
Z twojego opisu na początek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błędy jak podpowiada kolega. W skodach tego typu gniją kable i padają liczniki. ładowanie jest ok ale zegary???kable na podłużnicy są ok Dodano po 4 Sporo tego. Wykasowac, pojeździc, odczytac ponownie i zobaczysz który z tych błędów to śmiec, a który sprawia problem. P.S. To nie przekładka...
Teraz twoja cewka zapłonowa nadaje się na śmietnik , iskra nie może wisieć w powietrzu nawet jak zaizolujesz , napięcie już wytworzyło sobie drogę i będzie tam przebijać . Widzę to tak nowa cewka i nowe świece dobrej firmy i masz spokój z iskrą i z jej przeskakiwaniem .
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
Przewody odpadają. Rozprułem całą wiązkę aż do ECU i wszystko jest ok. Patrzyłem omomierzem zwarcia tez nie ma. Auto miało dzwona jakies 6lat temu ale w elektryce nikt nie grzebal na pewno bo kumpel kupił nowy. Zapomnialem wcześniej napisac ze jak tylko podpiąłem komputer to wyświetlał błąd nieprawidłowy kluczyk. Ale jak zakodowałem kluczyki to problem...
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
To zostaje obadać zamieniając moduły zapłonowe 'cewki' a potem wtryski gazu (oczywiście podmianka wężyka i podmianka złączki sterowania). Dobrze, że mam drugi cyl. zdrowy bo jest się do czego odnieść. Może pomiar kompresji oscyloskopem? (analiza przysiadania akumulatora podczas rozruchu) ?
Witam, zamieszczam post ponieważ nie mogę znaleźć informacji dotyczącej numeracji cylindrów, ale zacznę może od początku. Wczoraj wracając z pracy samochód odpalił normalnie ale tylko na 2 cylindry, autem strasznie szarpie a obroty wskakują maks na 2 tys. O dziwo do czasu tej usterki było wszystko ok. Stawiałbym na cewkę zapłonową lub świece ale potrzebuje...
Poprzednie wtryskiwacze były Stag AC W01-3BFC 67R-010973 110R-000044. Samochód posiada 3 Cewki zapłonowe. Gdyby była któraś uszkodzona to by było widać? Świece zapłonowe Nowe Denso K16TT. Mogę zamontować te wtryskiwacze AC W01-3BFC od nowości były z 2013 r. Mam dokumenty od instalacji. https://obrazki.elektroda.pl/7557168400_... https://obrazki.elektroda.pl/9579577500_...
Jestem nowy na tym forum, może pokrótce się przedstawię. Mam na imię Janek mieszkam w Błoniu koło Warszawy, od 3 lat jeżdżę skodą fabią 1,4 MPI z 2000 r. W sieci natknąłem się na to forum i pomyślałem, że może tu ktoś mi coś pomoże. Muszę dodać, że w sprawach elektroniki samochodowej jestem cienki. Problem mój polega na tym, ze fabia moja emituje takie...
Czytałem o problemie przerywania w fabii na innym forum i tam pisali, że wymieniali jakieś gumki w listwie zapłonowej i pomagało, można spróbować, tym bardziej, że gumki kosztuja duzo mniej niż świece. tak zmienia sie czasami w zespole cewek nie gumki tylko sprezynki wewnatrz tych gumek,koroduja i poprostu rozsypuja sie...zdejmij zespol i zobacz czy...
Tak, problem rozwiązany. Okazało się, że problemem była cewka zapłonowa - planując wymianę, proponuję jednak szarpnac się na zamiennik jakieś renomowanej firmy z wyższej półki cenowej, albo oryginał. Używane lub tanie zamienniki często są złej jakości, i tak jak u mnie, wymiana może nic nie dać. Do tego czyszczenie i programowanie przepustnicy. Po wykonaniu...
Podłączam się do problemu, tylko że wywala błąd już po 10 sekundach ale na rozgrzanym silniku. Wskazania na sondzie stoją w miejscu więc to pierwszy podejrzany ale słychać czasami wypadanie zapłonu więc zastanawiam się jak bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie cewek zapłonowych. A tak poza konkursem może ktoś mi wyjaśnić jakim cudem stan wydechu za...
Witam, ja w temacie posiadam Skode Fabie I 1.4 mpi 50 kw/68km 2002r. od dłuższego czasu ma problem z falowaniem obrotów. ostatnio zrobione : - nowe swiece (ngk) - nowa listwa zapłonowa/ cewka (orginał) - zamiana przepustnicy z inne 100 % sprawnej fabki nic nie dała. - sprawdzony i uszczelniany dolot myślałem, że padnięta jest sonda lambda, więc wymieniłem...
Samochód jeździ. Powodem usterki była uszczelka pod głowicą. https://obrazki.elektroda.pl/7977119500_... https://obrazki.elektroda.pl/2678671000_... https://obrazki.elektroda.pl/5270565700_... https://obrazki.elektroda.pl/1664176600_... Głowica została oddana do naprawy, wymienione...
Czy po odpięciu zasilania od cewki zapłonowej powinien pojawić się błąd DTC i zapalić się kontrolka MIL, czy jest on generowany tylko w momencie jej rzeczywistego uszkodzenia? Podobna sytuacja występuje też w momencie odpięcia zasilania z wtryskiwacza - brak jakiegokolwiek błędu. Oczywiście występuje spadek mocy i nierówna praca silnika. Za każdym razem...
Mam problem z moją Skodą Fabią polegający na chwilowej utracie mocy (brak reakcji na pedał gazu) szarpanie podczas jazdy a czasami na biegu jałowym zwłaszcza na skrzyżowaniu mocno skaczące obrotu (pomiędzy 800 do nawet 600 obr/min wg. wskazania obrotomierza. Brak błędów według VCDS Lite oraz brak błędu check engine jedynie sporadycznie ale nie za każdym...
Wszystko ok, ale duży poziom szumów własnych oraz niska czułość odbiornika nie mają nic wspólnego z instalacją samochodu, gdyż efekty te występują zarówno na wyłączonym silniku, jak i na zewnętrznym zasilaczu w przypadku radiotelefonu podłączonego w domu (do testów antena President Florida na parapecie). Radiotelefon posiada też wbudowane i na stałe...
Witam Skoda fabia 1,2 htp z instalacją gazową i 240k przebiegu. Problem z CO którego ma 1,253 przy normie max 0,2. Wymieniłem przed badaniem sondy, czy problem jest w kat. czy w przepływomierzu? Bierze ok. 1l oleju na 1000 km przy jeżdzie autostradowej w ruchu miejskim znacznie mniej. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Pojazd: Skoda...
Witam, Opis auta z usterką: Skoda Fabia 1.4 MPI Typ silnika: AZE - Benzyna + Gaz Rok: 2001 Problem jest z licznikiem, który "świeci jak choinka" po przekręceniu zapłonu, dosłownie wszystkie kontrolki świecą, mrugają i czasami dają sygnał. Co jeszcze dziwne to jak otwieram drzwi przednie od kierowcy i od pasażera (przy zgaszonym zapłonie) mruga kilku...
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Witam. Nie podważam wiedzy i doświadczenia wyżej wypowiadających sie kolegów ale moim zdanim podłączenie plusa po kluczyku w inne miejsce rozwiąże problem. Jeśli pamięć mnie nie myli to W Giego przewód po stacyjce biegnie z wiązka do rozcięcia wtryskiwaczy benzynowych. I tam prawdopodobnie jest podłączony. Ciachnij go przy samym lucie. Izolacja zabezpiecz...
witam poszukuje schematu - koloru kabli do podłączenia alarmu samochodowego w Skodzie Fabi po liftingu z silniczkiem 1,2 HT P 64KM - AZQ , typ 6Y , wariant: SC AZQ X0 1 , wersja FM5 FM52T037 K ALLE 0GG konkretnie to : krańcówki drzwi , syrena , migacze lewy - prawy , plus , plus po zapłonie , masa , cewka zapłonowa lub pompa paliwa itd za wszelkie info...
Sorki za opóźnienie,ale okres przedświąteczny...:D.Nie mam przed oczami schemaciku Skody,ale na szybko narysowałem jak podłączyć przekaźnik w obwód stacyjki,który podczas kręcenia rozrusznikiem,będzie wyłączał odbiorniki,które pobierają duży prąd,np.światła mijania,drogowe,ogrzewanie tylnej szyby,lusterek,foteli,dmuchawa.Podczas przeróbki tej części...
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
1. Bo mam - to nie jest powód - serwomechanizm kosztuje max 20zł 2. Ja szczerze mówiąc raczej nie spotykałem się z wykorzystaniem silnika krokowego do ustawiania wskazówki... 3 i 4 - jeśli ma to być projekt tylko naukowy, na którym chcesz się czegoś nauczyć, to ok, idź w tym kierunku, ale jeśli chcesz to umieścić w aucie to z silnikiem krokowym dałbym...
Tak jak niżej na wideo widać. Auto miało wymieniane cewki,świece,przewody zapłonowe itd. Też ostatnio się zdarzyło że nie odpaliło po umyciu auta i dopiero po 5min odpaliło. Jeżeli ktoś by miał pomysł co to może być był bym wdzięczny za pomoc. Jeżeli coś źle wstawiłem pytanie to przepraszam.
Witam serdecznie pisze z problemem skaczących obrotów po odpalaniu silnika w skodzie fabi w samochodzie wymieniłem świece oraz cewke i niestety nie ma wiekszej poprawy po wymianie wyskoczył bład więc podpiełem komputer i wyszedł błąd P0352 obwÓd pierwotny lub wtórny cewki zapłonowej wadliwie działą proszę o mozliwą podpowiedż co dalej powinienem sprawdzic...
Witam. Mam problem ze swoją Fabią. Jakiś czas temu (prawie 2 lata) po dłuższej jeździe z wysokim obciążeniem (300km autostradą) już po zatrzymaniu w aucie stopiło się gniazdo cewki zapłonowej. Zostało wymienione razem z cewką, jednak od tamtego czasu z autem mam ciągłe problemy. Stało się tak jeszcze raz, dokładnie taka sama sytuacja, tylko z innym...
cewka zapłonowy skoda fabia fabia cewka zapłonowy cewka zapłonowy fabia
ducato kopci czarno kawałki styropianu temperatura tworzywo
FC5220 nie zapala gazu dla CWU, brak błędu – czujnik przepływu, zawór trójdrogowy, Buderus Mercedes-Benz W251 R-Klasa – brak reakcji na pedał gazu, czujnik APP, przepustnica, diagnostyka Xentry