Te silniki tak mają normalnie w zimie i nic z tym nie zrobisz.
Skoda bez klimy Classic.
Nowy termostat mógł się zepsuć, zamknięty nie puszcza płynu na chłodnicę.
Witam, stałem się posiadaczem Fabii 1,4 16V BBY i od razu problemy, dlatego proszę o informację i pomoc. Po włączeniu klimatyzacji wentylatory się nie włączają, choć klima działa. Po osiągnięciu temperatury pracy wentylatory też się nie włączają. Po dłuższej chwili włącza się jedynie mały wentylator. Wygląda tak jakby ten duży w ogóle się nie załączał....
Witam . Temperatura jest brana z układu chłodzenia silnika.Powodem powolnego wzrostu temperatury może być uszkodzony całkowicie lub częściowo termostat.Najłatwiej sprawdzić po krótkim odcinku jazdy,czy chłodnica nie robi się ciepła,gdy wskazówka podniesie się na pierwszą kreskę wskaźnika.
A trzeba wyciągać półoś, łatwiej będzie wyciągnąć i wyczyścić wszystko? Dołem wyciągamy wszystko?
Sprawdź w fazie wstępnego rozgrzewania czy czasem chłodnica nie robi się ciepła. MOżliwe że i termostat. Chyba że problem w instalacji. Trzeba by podłączyć tester i sprawdzić czy nie ma błędów czujnika temp i poobserwować parametry.
Odkręcasz kluczem 29. Uszczelka powinna być miedziana. Na silikon nie możesz dać ze względu na ciśnienie. Jak się rozgrzeje na w korku to wywali cały płyn.
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Ależ ja ci już pomogłem. Bo ty z tymi opaskami sam sobie nie dasz rady w życiu. Z odpowietrzeniem też nie, już widzę ugrzany silnik bo takimi hasłami, sloganami operujesz. Po co chcesz odkręcać zbiornik wyrównawczy, powiedz mi? Co wyczytałeś ciekawego na ten temat? Dlaczego tego nie zacytujesz? Gdybyś chociaż podniósł maskę, to byś doskonale wiedział,...
Jeżeli dobrze kojarzę na lewej podłużnicy są kostki pod akumulatorem jak by bliżej chłodnic możesz je sprawdzić i sprawdź. Czy napięcie dochodzi do czujnika
Bo to trzeba sprawdzić na miejscu nie przez forum. proste pytania : ogrzewanie jest? chłodnica drożna? termostat otwiera? korek na zbiorniczku dobry? Jak wysadza plyn to nie ma obiegu ,w tym chłodzenia ,korek ,albo uszczelka i koniec . Nic nie wymiślisz.
Witam Czytam z uwagą wszystkie wypowiedzi lecz nieznalazłem w nich odpowiedzi na mój problem. Posiadam dwuletni samochód Skoda Fabia, cztery miesiące temu wymieniłem chłodnicę klimy na nową (złapałem zająca i stara chłodnica została pogięta). Wymiany dokonano w autoryzowanym serwisie. I tu zaczeła się moja gechenna z klimą . Dodam że przed wymianą klima...
Tak odpowiadam konkretnie, spuściłeś czynnik z układu klimatyzacji :) Wentylator nie będzie pasował .
Naprawiane proszkiem do uszczelniania chłodnic. Przydało by się przemyć cały układ chłodzenia.
Witam. Fabia na pompowtryskach ma chyba tylko ten jeden silnik ATD o moccy 74 KW. Co do wentylatora chłodnicy to potrzebujesz mechanika.
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera Czujnik temperatury zewnętrznej często montowany...
Dzięki. Jutro w dzień sprawdzę tą kostkę i odpisze jak wyglądała i czy coś to pomogło . Jeżeli chodziło o ten czujnik co znajduje się pod zbiorniczkiem płynu do chłodnic. To niczego się tam nie dopatrzyłem, poczyściłem trochę jego styki ale nic się nie zmieniło . Czy istnieje możliwość pomiaru tego czujnika czy jest ok np multimetrem .
Pompka jest do wymuszenia obiegu przez chłodnice spalin. Zimnych spalin do silnika można podać więcej . jej działanie jest niezbędne do prawidłowej pracy układu recyrkulacji spalin stąd ograniczenie do 2.5.
Witam, dzisiaj przymroziło u mnie do -3. Pierwsze odpalenie (Skoda Fabia, 1.4 TDI, 2007 r.) w takiej temperaturze i po chwili ostrzeżenie dźwiękowe, kontrolka płynu (czerwony termometr). W zbiorniku płyn w normie. Gdy silnik jest zimny, np. po całej nocy, odpala bez większych problemów. Gdy silnik się podgrzeje, nadal miga. Wystarczy zgasić silnik i...
Widziałaś kiedyś "na żywo" silnik ze zdjęta głowicą i uszczelkę? Mogę iść o zakład że nie. Jeszcze nie raz w życiu się zdziwisz. Sam ile razy zabierasz głos a nie masz nic sensownego do napisania. Chociażby o systemie BAS Ty natomiast piszesz bajki... Upg... Wiesz jakie jest ciśnienie sprężania, a jakie panuje w układzie chłodzenia? Nie masz pojęcia,...
czujnik wymieniłem jest to samo. Zastanowił mnie fakt (ostatnio zrobiło się zimniej) że autko trochę więcej na komputerze pali zrobiłem mały test - po uruchomieniu silnika po około 3 minutach chłodnica zaczeła się robić ciepła. Chyba mam walnięty termostat a czujnik pokazuje prawidłową temperaturę
Witajcie, Mam kilka problemów ze swoją fabianką 1,4 mpi 2001 rok Benzyna/Gaz - może ktoś mi podpowie. Ogółem zaczęło się od problemów z benzyną, na zimnym silniku obroty są ok,natomiast na ciepłym tak szaleją że jest problem z jazdą("duży problem" często silnik gaśnie)wymieniona sonda lambda(nie pomogło)ubywanie płynu chłodniczego(co 3 tygodnie średnio...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Zderzak do zdjęcia ,pod nim są mocowania. Uważaj przy mocowaniu wentylatora jest mocowany bezpośrednio na płacie
Dziękuję za poradę. Wystarczy taki najprostszy odb2?
Przelutowany przekaźnik na podłużnicy i jest ok.
Miałem podobny problem z moim śp. Oplem Corsa - winny był termostat na chłodnicy.
Jeżeli dobór ilości pary w mieszance pozwala znaleźć punkt w którym ilość pracy wykonanej w suwie tłoka przez zmianę ciśnienia pary będzie większa od ilości energii cieplnej zabranej z energii zużywanej na posuw tłoka, to otrzymamy zysk. Kradnąc energię ze strat cieplnych mamy szansę nieznacznie podnieść sprawność. Tak na mój rozum to ciepła i tak jest z...
Przywróć mapy benzyny poprzez odłączenie klemy.( 1h-2h) Następnie uruchom silnik i na wolnych obrotach doprowadź do załączenia wentylatorów chłodnicy.
Maska 6Y0823031 jednakowa przez cały okres produkcji, to samo z noskiem wzmocnienia 6Y0805303D, niezależnie od liftu reflektory też pasują, różnica jest między pasem w zależności od wielkości chłodnicy.
Zastosowałem, co prawda w starym samochodzie magiczny srodek i jestem pod wrażeniem. Plastikowa obudowa była pęknięta na ok. 1 cm. Po zastosowaniu żółtego proszku prod USA (nie pamiętam nazwy) ok. 2 lata temu przestałem dolewać płyn. nie ma przegrzewania lub niedogrzewania silnika. Kosztowało ok. 20 zł.
Dzięki za link,ciekawe ogólnodostępne info,wiadomo mi,że wizualnie wersja po lifcie w 2010r,ma inne reflektory,inny zderzak i maskę,dalej nie mam pewności,jeżeli ktoś by miał wiedzę na ten temat będę wdzięczny za podzielenie się.Interesuje mnie jakie elementy oprócz wyżej wspomnianych muszę wymienić z przodu aby powstała wersja po lifcie,a konkretniej,czy...
Witam Czytam z uwagą wszystkie wypowiedzi lecz nieznalazłem w nich odpowiedzi na mój problem. Posiadam dwuletni samochód Skoda Fabia, cztery miesiące temu wymieniłem chłodnicę klimy na nową (złapałem zająca i stara chłodnica została pogięta). Wymiany dokonano w autoryzowanym serwisie. I tu zaczeła się moja gechenna z klimą . Dodam że przed wymianą klima...
Określ dokładnie kolory przewodów jak możesz. Mi wyglądają na brązowo-żołty i chyba brązowo-biały, co by pasowało do czujnika temperatury zewnętrznej. Ich oderwanie może się objawiać np. włączeniem się wentylatora chłodnicy, zaraz po włączeniu zapłonu.
Dziękuję że odpisałeś.Plyn był wymieniany z racji wymiany chłodnicy bo padła. Obudowa termostatu , cała kompletna tez została wymieniona.Faktycznie pociło się z pod obudowy termostatu,ale czy to był problem to się okaże. Podobnie było z chłodnicą ,byłem pewny że po wymianie będzie ok. Teraz muszę obserwować , zrobi się sucho i cieplej to zrobię rendgena....
Witam Szanownych Forumowiczów Mam pytanie dotyczące mojego auta, być może ktoś miał podobną sytuację bądź o takowej słyszał. W kwietniu kupiłem Skodę fabię ( 2008 rok ) 1.4 65kW 16 V od Niemca z pod francuskiej granicy. Ten rok był wyjątkowo ciepły, dlatego problem zauważyłem dopiero 3 dni temu kiedy temperatura spadła do -13 stopni. Jadąc w trasę do...
Witam. Chce zdiagnozować usterke. Mianowicie w klimatyzacji samochodowej skody fabii 2 sprężarka włącza się ale nie chłodzi. Sama w sobie pracuje bo słychać syczenie w kabinie wąż wychodzący z niej się grzeje mocno a wentylator się nie włącza. Wentylator jest 2 biegowy jeden bieg jest uszkodzony nie wiem który być może już rok temu był. Choć po włączeniu...
Witam, przejrzałem forum w poszukiwaniu rozwiązania, ale i tematy i opisywane problemy/rozwiązania zawierają tylko elementy wspólne z moim, więc od początku. Mam Fabiankę od 2009r, jest zachipowana, miała wtedy ze 140KM (na hamowni). Obecnie na liczniku niecałe 300k km. Przyznaję, że nie było z nią większych problemów - zregenerowana pompa w 2015 przy...
Tak to prawda.W vag wskaźnik jest taki orientacyjny nie dokładny.Co do tego problemu to albo czujnik na chłodnicy,brak zasilania czujnika ,albo uszkodzony wentylator.
Mamy Listopad i niskie temperatury na zewnątrz. Wentylator chłodnicy klimatyzacji nie musi pracować cały czas. Włącza się tylko w razie konieczności. To normalne, że latem przy włączonej klimatyzacji wentylator chłodnicy (a właściwie skraplacza) będzie pracował cały czas. Zimą niekoniecznie.
nie wiadomo czy LPG nie popsuło mapy PB i stąd takie błędy wyskakują. bo nie wiem czy możesz zresetować mapy ECU PB Odłączasz aku. na 0,5 h- dla pewności dłużej. Uruchamiasz zimny silnik na Pb , zostawiasz na wolnych obrotach do uruchomienia wentylatora chłodnicy. Bez gaszenia , przejechać się trochę. Masz reset. Warto spróbować . Pozdrawiam.
Żadne zwarcie , grzeje się płytkowy bezpiecznik alternatora(korozja i słaby styk) standard w grupie vw. Wyczyśc porządnie i załóż nowy bezpiecznik. A ten mały może być od wentylatora chłodnicy,sprawdź czy się obraca.
jezeli chodzi o temperature to zadziwiająco szybko ją łapie - przy -15 jak uda mi sie odpalić to wysiadam odśnieżam nadwozie czy skrobie szyby trwa to do 3-5min wsiadam i mam juz 50-70 stopni. kolega w fabii robi odcinek 5km do pracy i 70 stopni nie uzyskuje chociaż ma silnik 1,2. ja po 2km mam prawie 90 stopni ale przysłoniłem chłodnice. Dodano po...
Wiatrak chłodnicy może nie działać, trzeba podpiąć tester i posprawdzać co się dzieje
Wszystko się udało. Tylko teraz po wyłączeniu silnika wentylator chłodnicy ciągle pracuje. Spadła temperatura poniżej 90stopni ale nadal pracuje. Czy ktoś może pomóc co zrobić?
Więcej danych o aucie. Może to motor 1,4 i świeci lampka silnika i chłodnicy? Mechanicy wymieniacze często zwalają na sondę a to wina zabrudzonego zbiornika wyrównawczego.
Zbyt twarde przewody mogą być spowodowane także uszkodzeniem korka od chłodnicy(zbiorniczka wyrównawczego). A co do uszczelki.Odkręć korek,wlej płynu chłodzący na maxa (ile się da),i na dobrze rozgrzanym silniku,robiąc "ostre przygazówki" obserwuj czy nie pojawiają się w chłodnicy(zbiorniczku)pęcherzyki powietrza.(a dokładnie spalin).
Może ktoś miał podobną sytuację lub wie co może być przyczyną zapalania się kontrolki ? Nie pamietam dokładnie czy to ta kontrolka się zapalała, ale jak miałem za mało płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym to zapalała mi się jakaś kontrolka, chyba właśnie od temp. silnika i "pikało" 3 razy. Sprawdź w instrukcji, może wystarczy dolać płynu.
A jak te świece wyglądają? Od spodu oczywiście ;) i jakiej firmy? Bo jak NGK to wyrzucić od razu. Węże chłodnicy nie robią się strasznie twarde po nagrzaniu? Dymi? Jak tak, to na jaki kolor?
Witam, buduję instalację podgrzewającą wodę w basenie rozporowym 6400l. W zeszłym roku doświadczalnie zrobiłem taką oto konstrukcję jak na zdjęciach: http://obrazki.elektroda.pl/1791917400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4405240400_1... Z kątowników zakupionych w markecie budowlanym zrobiłem szkielet do którego zamocowałem...
Normalne. Jeździłem Skodą Fabią 1.9 SDI. W korku było "zimno" w aucie. Za to w Felicji 1.3 benzyna w korku wentylator chłodnicy się załączał.
No właśnie a jak temperatura?
Ale Przy tych cisnieniach które masz tam w układzie nie włączy Ci się wentylator na chłodnicy. Są za niskie. Moim zdaniem to się po prostu nie nadaje. Pewno po nabiciu r134a wszystko wróci do normy.
Witam serdecznie. Od pewnego czasu mam problem z szarpaniem na wolnych obrotach(czy benz. czy gaz to samo). Świece wymienione, moduł zapłonu ok, przepustnica czyszczona i adaptowana, brak lewego powietrza. Byłem w dwóch różnych serwisach skody i ręce rozkładają, twierdzą że wszystko jest ok. Podpiąłem vaga aby sprawdzić lambdę. Brak kodów błędów. Odczytałem...
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
koncern vw.umieszczal ten czujnik zawsze na belce miedzy zderzakiem a chlodnica bardziej po str.kierowcy,wiec w skodzie tez nalezy szukac go tam
Witam Państwa. Posiadam samochód Skoda Fabia 1 z silnikiem 1.9 TDI i borykam się z problemem migającej na czerwono kontrolki płynu chłodniczego, która dodatkowo wydaje trzykrotny, charakterystyczny sygnał dźwiękowy. Poziom płynu chłodniczego jest w normie. Z informacji, które znalazłem w poradnikach, wynika, że problem może dotyczyć zbiornika płynu,...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Sprawdź najpierw ciśnienia jak kolega Ci napisał bo wygląda na to że czynnik poszedł do powietrza przez to miejsce w chłodnicy i dlatego masz wartość 0 na czujniku. Podłączyć zegary jeśli będzie ciśnienie równe 0 to podać azot na układ i się wszystko okaże.
U mnie w fabii tak był uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodniczego i tak się działo, wymiana zbiorniczka wyrównawczego rozwiązała problem, u mnie działo się to tylko zimą.
Witam. Jestem młodym kierowcą i elementy związane z elektryką/elektroniką to dla mnie czarna magia. Mam problem z Škodą Fabią 1.4 mpi z 2001 roku. Nie działają światła pozycyjne przednie, światło cofania oraz regulacja świateł, reszta działa bez zarzutu. Czy ktoś może miał podobny problem i wie, jak go rozwiązać albo podpowie, od czego zacząć szukanie...
A po wymianie uszczelki po przejechaniu ok. 1000 km była głowica ponownie dokręcona? Nie ubyło/przybyło płynu chłodniczego? Może ją znowu wydmuchało, jak np. nie była planowana głowica.
Znajoma miała te same objawy, przy przebiegu 40.000km uszczelka pod głowicą do wymiany, przed uszczelką wymieniała sam zbiornik wyrównawczy 2 razy, z tym że u niej jeszcze pokazywały się śladowe ilości zemulgowanego oleju w zbiorniczku wyrównawczym. Podobno w tych silnikach (1,4 8v 60km) to norma, z uszczelką pod głowicą.
Na poczatek zmienic serwis i napełnic stan czynnika jaki powinnien byc bo jak bedzie za duzo czynnika to czujnik nie załczy sprezarki.Potem zrobic diagnostyke klimatyzacji jakie sa błedy w sterowniku ??? i zadam jeszcze jedno pytanie czy jak załanczasz klime pracuja wentylatory przy chłodnicy ???bo jesli one nie pracuja to i sprezarka sie nie załaczy...
Najprawdopodobniej sa tam pływajace tuleje - więc może byc problem z uszczelnieniem tuleja - dół silnika.
Ciśnienie środka chłodniczego obecne w sterowniku , czasem jest wyświetlane i może jest za wysokie .
Sprawdzałeś czy wszystkie węże są gorące , jeśli coś hałasuje pod maską zdejmij pasek klinowy i odpal na chwilę aby wykluczyć pompę wspomagania i alternator ,
Sorki za głupie pytanie, ale co to jest adaptacja przepustnicy i jak to się robi, czy da się to zrobic samemu. Czy jest to czynność podobna do tej , jaką się robi w np. w Polonezie 1.6 MPI , po odpięciu akumulatora i ponownym przypięciu ,trzeba odpalić zimny silnik , nie dotykać pedału gazu , trzeba czekać do nagrania silnika, aż właczy się wentylator...
... w Skodzie Fabii wymieniałem uszczelkę i jest ok. Tylko u mnie płyn chłodniczy mieszał się z olejem a tutaj przedostaje się do komory spalania ... I właśnie jakie są tego konsekwencje ?
jesli czysciłes elektrozawór reduktor nie zamarza to albo jest w nim duzo mazutu i dopiero ja płyn chłodniczy złapie temp.to reduktor puszcza gaz spróbuj go przeczyscic i zrobic regulacje na analizatoze
Witam. Skoda fabia 1.4 mpi. Mam następujący problem z moim denerwującym autkiem.Gdy jest zimno, temperatura poniżej 5 stopni C samochód jeździ dobrze, cała zima niezawodny, nawet teraz w nocy gdy chłodniej nie ma problemów. Jednak teraz gdy zrobiło się cieplej, strasznie szarpie, zwłaszcza poniżej 2000 obrotów. Problem dotyczy gazu, na benzynie ok....
Kolego Daro Piszesz takie głupoty az sie rzygac chce Zadna maszyna do napełniania klimy i jej obsługi nie czysci samego układu a juz napewno nie sosuje sie do czyszczenia czynnika chłodniczego. Sa specjalne urzadzenia do tego celu i pracuja na specjalny płyn lub na benzyne ekstrakcyjna, te drugie sa drozsze w zakupie ale bardziej skuteczne
Trzeba wymienić wkład do termostatu, zestaw naprawczy koszt rzędu 20-30 zł, Termostat do lokalizacji jest stosunkowo prosty o ile po podniesieniu machy uda ci sie zlokalizować wąż prowadzący do chłodnicy, ten górny wprowadzający Ciepły płyn.. Jeli go znajdziesz to "idź po tym wężu" aż dojdziesz do czegoś takiego :) http://www.czesci.v10.pl/termostaty,skod...
Płynu chłodniczego nie ubywa ,wszystko jest ok. Czujnik temp.płynu wymieniony. Temp. Na zegarze 90stopni. Klimatyzację mam manual. Dodano po 40 Dodam jeszcze ,że syczenie pojawia się po odpaleniu auta mimo że klimatyzacja i nawiew jest wyłączony. Dziwna sprawa
Co znaczy całe sie obraca? Środek też? Środek też. Bez względu na to, czy klimę "załączę", czy też wyłączę (albo wyciągnę w ogóle bezpiecznik) - środek koła pasowego kręci się na okrągło. Czy ty widzisz od przodu kompresor czy tylko z boku Raczej pod kątem z boku, przez wyjętą zaślepkę halogena. ,czy słychać wyraźne kliknięcie jak włączysz klimę. Wiem...
Od groma VAG-ów po 2009 roku ma różnego rodzaju dziwnych problemów na które pomaga aktualizacja któregoś z sterowników. Np. taki śmieszny przykład - Fabia II 2009 r 1,4 16v nie działa klimatyzacja , brak błędów w 08 tylko na silniku błąd czujnika temp płynu chłodniczego sporadyczny - rozwiązanie - aktualizacja zestawu wskaźników :)\
Witam wszystkich. Po kupnie auta okazuje sie, że trochę bierze oleju. W warsztacie wymienili olej na pełny syntetyk a wg dokumentów z pojazdu był zalany półsyntetykiem. Nie wiem czy dobrym rozwiazaniem jest dolewanie półsyntetyka do syntetycznego oleju? bo taka jedna mała dolewka to ok ale jak częściej to nie wiem czy nie lepiej wywalić cały ten olej...
Witam. Mój problem jest taki. Gdy odpalę auto aby się nagrzało to wskazówka temperatury płynu chłodniczego podnosi się, aż normalnie osiągnie środkową kreskę. Problem pojawia się, gdy jadę samochodem. Wskazówka zaczyna spadać aż do zera. Oczywiście dzieje się to teraz przy temperaturze powietrza wynoszącej -15. Powietrze wychodzące z nawiewu jest gorące...
(at)gabikam nie :) od pół roku stan płynu chłodniczego jest na stałym poziomie, nie dolewałem nawet kropli. Kompresji nie sprawdzałem, ale raczej jest ok bo mocy samochód ma tyle, że w zasadzie tylko super carów nie wyprzedzam :P hehehehe :) Drugi samochód - Skoda Fabia - żre płyn a nie ma tylu białych oparów jak Subaru przed ustąpieniem objawów. Dzisiaj...
Witam, potrzebuje pomocy/podpowiedzi odnośnie nie działającej klimatyzacji w mojej skodzie. Zacznę od tego, że auto próbowałem zostawić w 3 serwisach, każdy się wykręca i mówi, że może końcem maja :) Auto: Skoda Fabia Mk1 Rok 2006 Silnik 1.4 TDI Klima - manualna 6Y0820045 Sprężarka - Denso sterowana zaworem :( Krótki opis usterki: Po włączeniu zapala...
Nie dwóch typów oleju nie pomieszałem :) barubar - sprawdzałem korek u kolegi i on ma czarny... dlatego sie głowie dlaczego tylko mój jest bialy :D Kolega pewnie nie miał płynu chłodniczego w oleju i dlatego ma czarny korek.Twój będzie biały dokąd oleju nie wymienisz powtórnie -razem z filtrem oczywiście.Chęć zaoszczędzenia kilku złotych w przypadku...
Ty, ja i większość osób na forum wie o tym, że olej wymienić należy po określonym przebiegu, lub po roku i obowiązkowo po zakupie auta. Jest spora grupa "kierowców" którzy nawet nie wiedzą tego, że olej należy wymienić nie tylko po roku, ale i po określonym w instrukcji przebiegu. Zresztą sama instrukcja, to dla niektórych czysta abstrakcja. Znam osobę,...
Witam Forumowiczów! Od pewnego czasu mam pewne problemy ze swoją Fabią 2001r 1,4 MPI. Zdążyłem się przyzwyczaić do regularnie pojawiającego się zapachu benzyny w kabinie, problemów z elektroniką ( zanik napięcia - wygasza wzmacniacz kiedy odpalone jest np. podgrzewanie szyby tylnej. Po dodaniu gazu problem znika ) Jednakże dzisiaj stało się coś co mnie...
Tak coś koło tego, dzisiaj zrobię wydruk, i napisze. Wartość na rozgrzanym silniku do 80 stopni: http://obrazki.elektroda.net/67_12724365... Czy wie ktoś jaka wartość podciśnienia ma być w tej skodzie? Po podpięciu vakuoemtra pod kolektor ssący, mam wartość ok 0.5 mbar na biegu jałowym, tylko że trzęsie troszkę wskazówką. Na obroty wchodzi bez problemu....
Zamiast jechać na wakacje nam morze, to trzeba był więcej kasy z tych 500-tów przeznaczyć na zakup auta, nowszego i mniej wyjeżdżonego. Niestety jak się chce jechać na wakacje, to trzeba mieć czym. A tak w temacie. Tak jak tu koledzy wspomnieli , auto w tym segmencie z takim przebiegiem, to techniczny złom jest. Wszystko jest do wywalenia. Ja sam mam...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
chłodnica skoda fabia wentylator chłodnica skoda fabia fabia chłodnica
odpowietrzenie tuszu podajnik ręczny pompa transit wymiana
prostownik tyrystor neotec magnus
Zmiana parametrów w aplikacji Solarman Smart Schemat ładowarki Einhell 12V - informacje i zasady działania