Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Dokładnie zintegrowany z czujnikiem ciśnienia MAP.
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Kolego sprawdź ciśnienie na zimnym i na gorącym silniku czujnikiem ze wskazówka (manometrem) i wtedy bedziesz miał dokładny pomiar czy to wina czujnika czy czegoś innego np.pompy olejowej.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Proszę wysłać VCDS log file odczyty czujnika MAP? Lambda correction? Ciśnienie paliwa?
Robku, brak mocy może być skutkiem wielu zjawisk, nawet podwinął mu się dywanik pod pedał gazu i nie może go wdusić do końca. Na dzień dobry sprawdził bym czy przepustnica otwiera się w pełnym zakresie (uprzedzając pytania- nie ma tam linki, przepustnica zmotoryzowana) , jakie jest ciśnienie paliwa i czy wydech jest drożny. Tu gość wali o rozrządzie,...
Dodatkowo pad mi chyba mapsensor bo przestalo pokazywać ciśnienie gazu mimo ze gaz jest czujnik ps 01.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
to tak jak by myślał że niema gazu, zobacz czy konektorki na elektrozaworze gazu przy parowniku oraz przy butli mocno trzymają, warto przeczyścić styki tych elektrozaworków (choćby poskrobać nożem) to często śniedzieje a gazownicy zwykle używają tandetnych konektorków które ledwo trzymają (jak ledwo trzyma to możesz ścisnąć kombinerkami, choć najlepiej...
Wczoraj po zajrzeniu pod maskę swojej Skody Fabii 1.2 HTP (2007 r.) zauważyłem dość niepokojąco wyglądające plamy oleju przy czujniku ciśnienia oleju. Postanowiłem w tej sytuacji sprawdzić poziom oleju i ku mojemu mocnemu zaskoczeniu i niepokojowi okazało się, że jest prawie pusto, a olej był wymieniany około 1,5 miesiąca temu i przejechane jakieś...
Aczujnik oleju jest przy gdzieś przy filtrze oleju czy styłu tak jak na poniższej ilustracji punk 2? https://obrazki.elektroda.pl/7856772600_... To na zdjęciu to czujnik ciśnienia oleju. Czujnik poziomu oleju powinien znajdować się w misie olejowej. Jeśli lampka oleju się zapala przy podwyższonych obrotach to obstawiam ze jest to zbyt...
Sprawdź najpierw ciśnienia jak kolega Ci napisał bo wygląda na to że czynnik poszedł do powietrza przez to miejsce w chłodnicy i dlatego masz wartość 0 na czujniku. Podłączyć zegary jeśli będzie ciśnienie równe 0 to podać azot na układ i się wszystko okaże.
Przyczyną wypadania na 1 cylindrze może być również niewłaściwie działający czujnik. Ale najpierw trzeba tak jak koledzy piszą sprawdzić ciśnienie na tłokach
Brak ciśnienia oleju lub uszkodzenie czujnika oleju. Sprawdź poziom oleju a najlepiej oddaj do mechanika
Nie posiada. Ogólnie silniki niedoładowane jak mają przepływomierz to nie mają czujnika ciśnienia w kolektorze i odwrotnie.
Wymień czujnik ciśnienia oleju. W skodzie Fabii miałem taki sam objaw. Sprawdz jeszcze czy ten czujnik nie jest zaolejony. U mnie wydostawał się przez niego olej. Gdyby było to ciśnienie oleju kontrolka nie gasłaby wcale. O sprawdzeniu poziomu oleju nie będe pisał bo rozumie , że to zrobiłeś przed napisaniem pytania na forum
Też mi się wydaje że ktoś tu kręci, ot taka zabawa. Kiedyś w wolnych chwilach obstawiłem samochód czujnikami i eksperymentowałem. Dla przykładu - zwiększyłem ciśnienie pompy o ponad 30 % (z 3 do 4 atm) i silnik pracował dalej normalnie, dlaczego ? Bo komputer sam zmniejszył czas wtrysku tak że wszystko wróciło do normy. Wierzę że spadek ciśnienia, a...
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Witam, u mnie po wymianie tego zaworka problem dalej występuje. Silnik 1.4 16V MPI (CCGB) + LPG. Wymieniłem też: czujnik temp cieczy chłodzącej, czyściłem przepustnice, ciśnienie paliwa wg mechanika w normie, akumulator nowy (z innego powodu) ale też się ktoś "czepiał", świece nowe - NGK. Odłączany LPG bo mechanik twierdził że to może gaz dostaje się...
Używałeś tych blokad wcześniej na innym aucie? Kiedyś kupiłem takie blokady z Tesamu - były źle wykonane i nie dało się ich założyć, musiałem wymienić. Przy zerwanym łańcuchu może wadliwe blokady dało się założyć przestawiając rozrząd. W następnej kolejności sprawdziłbym czy nie zanika zasilanie na czujniku wałka podczas jazdy, oraz ciśnienie oleju...
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Podłaczyłem manometr. Co prawda gwint nie jest calowy i z tym był pewien problem, ale ciśnienie na rozruszniku było 1 bar, a jak zaczął pracować przekroczyło 3 bar i tego się już nie dało uszczelnić przez docisk ręką. Ciśnienie jest OK. Czujnik ciśnienia sprawdziłem pompką z manometrem. Zwiera styki przy 1 bar i w okolicach tego ciśnienia na spadku...
Ja do testów podałem prąd osobno żeby sprawdzić map sensor . Chodzi o błędy z AC GAS SYNCHRO tam pisze czujnik ciśnienia gazu map sensor. Dodam że zmniejszyłem ciśnienie na Parowniku z 1,40 bar do 1,10 bar żeby wyregulować instalacje i wykres mapa od 1,2 żeby się zaczynało .
Tak zrób pomiary na podłączonym czujniku.
Witam Kolegów. :) Sprawa ma się tak - Skoda Fabia 1.4 44kW, po wymianie oleju zaczęła piszczeć 3 krotnie kontrolka oleju, 5 mignięć no i po tym zazwyczaj gaśnie, choć ostatnio coraz mniej. Ciśnienie oleju jest w porządku, olej taki sam jak wcześniej 10W-40, czujnik wymieniony, nadal to samo. Zazwyczaj zaczyna piszczeć na dużych wybojach i przy dłuższej...
Witam. Pokazał mi się dzisiaj w samochodzie komunikat o spadku ciśnienia w prawej przedniej oponie. Wizualnie opona wyglądała dobrze więc zresetowałem czujniki i dojechałem do domu. Po sprawdzeniu manometrem ciśnienia okazało się że rzeczywiście z oponą jest wszystko w porządku, ponieważ w lewej było identyczne ciśnienie. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa....
Witam. Posiadam skodę fabię 1 silnik 1.2 40kw 54km Problem mam z przepustnica bład to: 17987 p1579 Moduł sterowania zaworu przepustnicy (j338)-adaptacja nieprzeprowadzona. A wystąpil on po błedzie: 17563 p1155 Czujnik MAP (bezwględne ciśnienie kolektora) (g71)-zwarcie do plusa. przyczyną był przerwany 1 z 4 kabelków od czujnika ciśnienia kolektora,...
do sprawdzenia w skodzie w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia na instalacji, przy chłodnicy z prawej, gniją piny w kostce itp.
P0106- Czujnik ciśn. atmosferycznego P0501- Czujnik prędkości pojazdu.
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
Możesz bez kabli albo z zasilacza na stole lub aku. Ogolnie 1.22V brzmi poprawnie natomiast 1.07 to trochę za mało. Trzeba sprawdzić z pdf błąd czujnika, wyliczyć ciśnienie i bedzie wiadomo czy zgadza sie z tym co pokazuje stag. Jesli zgadza to testowo zamien kable srodkowe i zobacz czy odczyt MAP zbliży się do 1 bara.
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? DPF łatwo wykluczyć - odłącza się za kolektorem rurę do DPF i ma chodzić. Nie chodził. MAF nie wiem jak sprawdzić, dla mnie za krótko auto pracuje. Były też próby palenia plakiem, prosto w dolot, aby wykluczyć brak podawanego paliwa albo jego sposób. Wymontowane...
Skoda fabia 1, 1.2 12V kod silnika też?
Z przodu bloku silnika są dwa czujniki jedno pinowy drugi dwu pinowy. Jedno pinowy na pewno ciśnienie oleju bo go wymieniałem. drugi dwu pinowy od prędkości obrotowej silnika. Przykro mi. Nie mam więcej rysunków poglądowych silnika.
idąc Twoim tokiem myślenia To nie jest żaden tok myślenia, tylko rzetelna wiedza na temat zagadnienia, uniwersalna dla wszystkich systemów ze sterowaniem opartym na określaniu obciążenia silnika na MAP-sensorze. Przy wyłączonym silniku czujnik ma pokazywać ciśnienie atmosferyczne, na biegu jałowym zaś 340-350mBar. Jeśli jest inaczej, wskazania potwierdza...
Komputer pokazał błąd ciśnienia w kolektorze ssącym. Czujnik wymieniony na nowy Ile Ci map pokazuje ? dubel ;)
W jakim stanie jest układ zapłonowy ? Robiłeś coś przy nim / wymieniałeś ? . Komputer napewno żadnych błędów nie pokazał ? typu przepływomierz, czujnik położenia wału ?. Pozatym sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? i wtryski ? Dodano po 43 Teraz mi jeszcze przyszło na myśl, mówisz że w niektórych zakresach obrotów traci moc ? całkowicie ? i w stałych zakresach...
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
W momencie diagnostyki kompem mam przekręcony tylko kluczyk (włączony zapłon) a samochód nie jest odpalony ponieważ jak go odpalę tracę połączenie. Ciśnienie paliwa sprawdzałem przed listwą wtryskową po odpaleniu auta było około 2,5 Bara. Zakładam że przepustnica jest dobra bo taki sam sporadyczny efekt na jednej jak i drugiej,ale mogę się mylić,(nowa...
Witam. W mojej skodzie fabii 2001 rok 1.4 MPi rok temu założyłem klimatyzację. Przez 2 miesiące klima działała idealnie (2 st C przy wylocie) później zaczeły się problemy z załączeniem klimatyzacji na 10 uruchomień raz się włączyła. W końcu nie załączała się w ogóle. Pomyślałem że gdzieś jest nieszczelność i czynnik wyleciał. Dzisiaj podjechałem napełnić...
pin 1 i 4 na wolnych obr 0,9v przy pełnym obciązeniu 4,3v czyli po maxymalnym wisnieciu gazu jak masz możliwosc to założ węzyk na czujnik i zasysaj powietrze. wartosc powinna sie zmieiac (im bardziej zassiesz tym wiecej volt) wartosci powinny sie wahać pomiedzy 0-4,5v Coś mi tu nie pasuje. Przy zamkniętej przepustnicy ciśnienie powinno być mniejsze...
Stan na dziś jest tai,że na wolych obrotach gaśnie i nikt nie wie jaka tego jest przyczyna. Niestety, tak jak koledzy piszą i słusznie, do tego brak informacji dotyczący paramentów pracy silnika wszystkich czujników i zaworów, nie błędy silnika, choć w Twoim przypadku powinien być błąd. Tak więc nie dziw się, że forum nie jest w stanie Ci pomóc, na...
Witam. Kolego nie pisz głupot które do niczego nie prowadzą Póki co to Ty piszesz o kontrolce silnika w aucie które jej nie posiada i o pasku rozrządu w silniku na łańcuszku. ja piszę że taki jest to taki jest przebieg Z całego serca życzę Ci aby ten przebieg był rzeczywisty. To na pewno nie jest czujnik ciśnienia oleju Wybacz, masz rację. Jest to czujnik...
Witam ma problem ze skoda fabia 2003r 1.4 16V mianowiscie wyczyściłem przepustnice zdemontowałem cewki żeby sprawdzić świece i omomierzem sprawdziłem cewki na 1 i 4 pinie było przejście na wszystkich .Następnie za pomocą Vag polski chciałem zrobić nastawy podstawowe przepustnicy wszedłem w adaptacje i wykonałem na kanale 60 adaptacje ale nie zapisałem...
Witam wszystkich , jeśli zamieściłem post w nieodpowiedniej rubryce proszę o przeniesienie. Trafiła do mnie Skoda Fabia 1,2 htp silnik BME , trzycylindrowiec 12 zaworów. Otóż koleżanka zabrała auto z jakiegoś warsztatu , ponieważ nie mogła z mechanikami dojść do porozumienia . Ale po kolei - przyjechała z Torunia do Warszawy postawiła auto na parkingu...
Myślę, że skraplanie wody w niskiej temperaturze dałoby się opanować. Nie wiem jak rozwiązane jest odpowietrzenie skrzyni korbowej w tym silniku, ale można by rurkę od tego układu nieco przedłużyć i wykorzystać do podgrzewania przewodu z parą. Drugi pomysł to przytwierdzenie przewodu z parą do bloku silnika. Oczywiście oba rozwiązania wymagają, aby...
Jakość oleju ma się nijak do pomiaru ciśnienia, jedynie co gesty olej może podwyższyć ciśnienie ale jak robimy to na sikniku rozgrzanym do temperatury roboczej to olej jaki by nie był robi się rzadki wiec ma niewielki wpływ na wyniki pomiaru. Test na obecność spalin mam na myśli chemiczny ale nie zaciąganie jakąś tam strzykawką tylko stawiasz taki specjalny...
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym posiada. Chyba to jest to ?
Nie widać też czy czujnik ciśnienia jest wpięty prawidłowo czyli za FFL.
wiec sprawdz sonde lambda , cisnienie paliwa i czujnik temperatury
Czujnik ciśnienia do sprawdzenia , i pomiar jak wcześniej kol . pisał .
Witam, chciałbym zapytać o czujnik ciśnienia oleju zwarty 0.3 - 0.6 bara, który znajduje się w tym silniku. Prawidłowy jest koloru brązowego czy zielonego, rodzaj podobno ma znaczenie. Pozdro!
Błąd po ok 200 km powrócił: 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskaźników -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 44-Wsp.kierownicy -- Stan: OK 0000 5F-Elektr.informacji -- Stan: OK 0000 ----------------------------------------...
Witam, Na wstępie na piszę, że przejrzałem wszystkie posty na elektrodzie i chyba połowę internetu. A wiec przypadek to Skoda Fabia 2001r. 1.4 noPb z elektrycznym wspomaganiem kierownicy - chyba tylko takie występuje w Fabii I gen. Kilka dni temu podczas manewrów na ciasnym parkingu zgasł mi silnik, w sumie to go udusiłem. Odpaliłem i nie zgasła kontrolka...
Witam zrób jakąś diagnostykę na początek tester -Sprawdzić czujnik temperatury -Sprawdzić błędy -Sprawdzić ciśnienie paliwa Jeśli auto jest wyposażone w Lpg warto spróbować zrobic reset Ecu silnika. czy po za odpalaniem są inne problemy ?
Już w pierwszym poście sam sobie odpowiedziałeś co sprawdzić. Czujnik w łapy i pomiar ciśnienia oleju. Od tego bym zaczął. Jakiego producenta szklanki?
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
17524Podgrzewana sonda lambda strona 1. Najprawdopodobniej skończyła się grzałka w sondzie. 17549Obliczenie mocy - wartość nieprawdopodobna. Przepustnica, czujnik ciśnienia, przepływomierz o ile jest. Trzeba zrobić diagnostykę kompem parametrów bierzących i coś się może rozjaśni.
Sprawdzę, bo teoretycznie ja nie mam sprzętu pomiarowego u siebie i na warsztacie wszystkie pomiary są wykonowywane, póki co pierwsze co to wymieniłem czujnik ciśnienia klimy, pamietam że jeszcze w skodzie fabii w podobnym roczniku, wszystko było pikobelo sprawne i okazało się że w samochdzie ten panel klimatronika był padnięty, załączał się itd a klima...
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
tylko takie coś http://obrazki.elektroda.pl/2481436300_1... Dodano po 2 podłączył pod komputer i sprawdzał bez wyciągania pompek Dodano po 2 wymieniłem na nowe orginalne z VW przepływomierz, listwę zasilającą , czujnik ciśnienia turbiny filtr paliwa i powietrza
Dzień dobry. Sprawa dotyczy szarpania silnikiem 1,2 Skoda Fabia II w wyniku nieprawidłowego połączenia sterownika silnika z MAP sensor. Po pierwsze VCDS wskazuje na przerwe badz zwarcie z masa samego MAP SENSORA. Czujnik wymieniłem i nadal jest to samo. Poza tym czujnik ciśnienia wskazuje zbyt małą wartość ciśnienia po nagrzaniu. Czy ktoś z Kolegów...
Ośmiozaworowy. "Rozumiemy że manometr był użyty?" Ufając serwisowi Skody. Tak. Dlatego wymieniłem czujnik. Gdyż stwierdzono że to on "broi".
Bardzo proszę kolego może to się przydać i jak się trochę postarasz to sam zrobisz pełną diagnostykę Pasują do wszystkich aut wyprodukowanych przez VAG tj. Volkwagen Golf MK3/MK4/MK5, Passat B4/B5/B6, Skoda Octavia/Fabia/SuperB, Audi A4/A6/A8/TT itp… spisane, wyszukane, testowane by ygd. Volkswagen Passat B5/B6: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature...
A czemu nie?W skodzie fabii gaśnie mimo że silnik nie jest uruchomiony.Jeżeli w czasie pracy silnika czujnik zapoda niskie ciśnienie-zaświeci się.
Trafiłem na taki numer w Skodzie Fabia przyrząd pokazuje błąd czujnika skrętu kierownicy, a w wykazie błędów wag to opisany ten błąd jako czujnik ciśnienia oleju. Przyrząd pokazywał błąd, ale zły ma opis błędu.
Generalnie mam problem taki, że niemal codziennie co najmniej raz skodę "dopada" kontrolka EPC i auto wchodzi w tryb awaryjny. Po podłaczeniu kompa wyskakują zawsze te same błędy: 16726 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2 – niskie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem – BŁĄD SPORADYCZNY 18047 Czujnik ½ pedału gazu...
Cóż... proponuję podpiąć VAG-a i sprawdzić 44/08/02 tam znajdziesz kąt skrętu oraz obroty auta i pompy... jeżeli będziesz miał uszkodzony czujnik kąta skrętu, to nie będziesz miał odczytu... następna sprawa, że nie będzie on regulował ciśnieniem samej pomy, czyli zamiast 3000obr. pompy podczas skręcania, będziesz miał tyle co na biegu jałowym.... NAJWAŻNIEJSZE......
Prawda ale można by się rozpisywać lub po kolei wymieniać. Ja miałem dawno temu taki problem i po kolei wyminiałem aż podłączyłem kompa i się okazało że czujnik ciśnienia paliwa. To golf III 1,4 Proszę pokazać czujnik ciśnienia paliwa w gofl 3 1.4. Anuluję wtedy ostrzeżenie. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają...
Spotkałem się z pierwszym błędem ale wtedy auto poprostu gasło Nie mogąc sobię poradzić oddałem do ASO a oni powiedzieli że to wszystko wina nastawów przepustnicy ( ale przy EGR-rze ) także grzebali. Wydaje mi się że to właśnie wina nastawów tym bardziej że robiłeś test EGR-u . Napewno nie jest to wina czujnika ciśnienia w klolektorze ( 3 wrzuciłem...
Niedawno miałem podobny problem z fabią. Pękł kolektor dolotowy. Skoda jechała i nagle zgasła i już nie chciała odpalić. Może to być przyczyną. Wariuje wtedy czujnik ciśnienia (albo raczej podciśnienia). Jeszcze sprawdził bym na twoim miejscu czy gdzieś masa od silnika, cewki się nie odpięła.
Nie moge znalezc oznaczenia silnika , tam sygnał czujnika położenia wałka jest z krzywki wałka a nie z koła. Widac ze wałki były wyjmowane bo pełno silikonu wszedzie... Stawiałem tez na podparte zawory ale cisnienie jest ok. Bede krecił silnikiem i zobacze przez otwor na czujnik jak ta krzywka wyglada. Dam znac
Skoda Fabia 1,9 SDI nie posiada w misce olejowej czujnika poziomu oleju. Jedyny pomiar to bagnet. Jeżeli po ostygnięciu lub po dolaniu zimnego oleju gaśnie kontrolka ,to może wskazywać na uszkodzony czujnik, pompę olejową lub zacinający się zawór nadmiarowy ciśnienia. Podstawą diagnostyki będzie sprawdzenie ciśnienia oleju w układzie.
Witam. Co jakiś czas moja Fabka nagle w trakcie jazdy traci moc i zapala się kontrolka EPC. Po zgaszeniu silnika odpala bez problemu kontrolka się nie świeci i kilkadziesiat kilometrów jest spokój a potem ten sam problem, dodam tylko ,ze światła hamowania są OK. VAG pokazał dwa błędy: ddress 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL Controller: 036 906...
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Butla się otwiera samochód to Skoda Fabia III 1.0 2017 r 0 korozji. Słychać otwieranie się butli stuk i w programie też pisze ok . Posiadam manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jutro go podłącze.
Witam, mam problem z Škodą Fabią 1.4 MPI z 2001 r. Auto posiada instalację LPG. Problem polega na kontrolce ciśnienia oleju, która zapala się przy 3000 obrotów i gaśnie, gdy silnik zejdzie na luźne obroty. Auto miało wymieniony olej z filtrami oraz czujnik ciśnienia oleju (kabel był urwany, został przylutowany, jednak dosyć delikatnie, kostka też trochę...
Zrobiłem elektryczne autko i poszukuję prostego schematu układu elektronicznego, który by oszukał komputer silnika samochodowego o nieprawidłowej pracy czujnika oleju. Niestety po usunięciu silnika spalinowego, teraz komputer informuje mnie na desce rozdzielczej o uszkodzeniu czujnika oleju w mojej elektrycznej Skodzie Fabii nieprzyjemnym (bo głośnym)...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Stawiam na brak ciśnienia na listwie lub uszkodzony czujnik ciśnienia. Poprosimy więcej informacji odnośnie samej instalacji. Co możesz zrobić sam? Sprawdzić czy dochodzi zasilanie do elektrozaworów (butla, reduktor). Jeśli któryś się nie otwiera nie będzie gazu w listwie i sterownik nie pozwoli na zmianę paliwa.
Najbardziej kłopotliwą wiązkę masz na zespole nagrzewnicy. Reszta to do panela/sterownika plusy,masy, can-y, sprężarka, czujnik ciśnienia i nasłonecznienia. Montaż od nowa klimy w gołej FII to dwa dni max!, zmiana na climatronic 1,5 dnia i na pewno nie 800 zł :)
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Miesiąc temu miałem problem z akumulatorem (prawdopodobne zwarcie). Po wymianie na nowy zaświeciły się kontrolki poduch, wspomagania kierownicy oraz silnika 2szt. Wspomaganie raz było a raz nie , w końcu jakiś tydzień temu znikło na stałe. Dodatkowo auto gubi mi niskie obroty i od czasu do czasu gaśnie. Meches :| podpiął...
Witam, dziś zauważyłem że klimatyzacja zaczyna mi działać dopiero jeśli osiągnę 5 tys obrotów. Auto Skoda Fabia 1.4 MPI 2003 Wygląda to tak: Uruchamiam silnik, mogę przejechać nawet kilkadziesiąt km włączam klimatyzację, załącza się sprężarka ale klimatyzacja nie chłodzi. Dopiero jeśli np na postoju przygazuję do 5 tys obrotów, wtedy zaczyna chłodzić....
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Mam w tej chwili ten sam przypadek. Przeczyściłem przepustnicę strasznie zabrudzona nagarem zrobiłem adaptację. Wyczyściłem egr jednak na kompie pokazuje 23% otwarcia ze skokami przy wciskaniu gazu o kilka setek ok 23,120% do 23,250% podejrzewam że pomimo czyszczenia nie reguluje bo wg.mnie to za małe odchyłki. Oczywiście dalej nie wkręca się powyżej...
Ja miałem podobny przypadek i wyglądało to tak: Objawy były identyczne jak u Ciebie kolego, potem nawet przestał się wydobywać ten dźwięk podczas włączania biegu wstecznego. Skończyło się to wymianą całej centralki czujników parkowania oraz wszystkich czujników. Jaki był powód uszkodzenia? To jest najciekawsze: W zimie miałem jeszcze letni płyn do spryskiwaczy...
Kontrolka jest bo ja widać pod światło ale nie wiem jak ja sprawdzę W takim razie jeżeli nie jesteś pewny czy potrafisz to zrobić pozostaje Licznik do diagnosty i niech go sprawdzi . lub wizyta z całym samochodem u mającego pojęcie elektryka samochodowego. Jazda bez kontrolki grozi uszkodzeniem silnika w sytuacji awaryjnej. Możesz też samodzielnie...
Hej. Już po robocie, ale wyszły cyrki. Okazało się, że ten trzpień co jest w tym grzybku w egr, przy tej "ala" gruszce była wyłamany, dodatkowo łożysko rozwalone gdzie obraca się ta łapa, ten pazur na silniczku co zamyka i otwiera. Zrobiłem ten strzpień nowy, zaklepałem fachowo, jak nowy. Łożysko zmienione, sprawdzone, działa. Uszczelki nowe wszędzie....
Witam. Miga mi kontrolka świec żarowych. Włącznik na pedale hamulca ma dwa styki jeden od rozłączania tempomatu drugi od świateł stopu. STOP jako tako działa bo zapala się po wciśnięciu. Nie działa mi tempomat w tym momencie. Na pewno mam też uszkodzony włącznik na sprzęgle, ponieważ ma ułamany styk. Włącznik na sprzęgle ma tylko jeden styk od również...
skoda fabia błąd czujnik ciśnienie skoda fabia czujnik ciśnienie oleju czujnik ciśnienie fabia
wymiana wirnika bosch zapalać check mercedes zawór gazowy piekarnika
discharge battery odblokować nawigacja becker
Samsung NV75N5641RS Dual Cook – praca wentylatora w nieużywanej komorze Volkswagen Garbus – wyciek benzyny przy podstawie pompy paliwa, uszczelki, przekładka bakelitowa