Pomoc do kasowania inspekcji w markach ze stajni VW
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Po angielsku tego programu nie ma bo tłumaczenie tragedia.
podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
ENGINE 01-> LOGIN 11-> kod 11463
Szyby elektryczne są w module komfortu. Potrzebujesz porządnej diagnozy. Masz chociaż wydruk tej diagnozy z serwisu?
Dziękuję bardzo za pomoc pojade podpiąć pod dobry komputer.
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Czy w skodzie fabia można samodzielnie wymienić cewkę na zapłonie nie ustawiając następnie jej pracy z komputerem?
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Może być coś z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia. Pewne usterki w autach są niewykrywalne przez komputery.
Auto nie było podpinane jeszcze pod komputer.
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
Witam sprawdzałem miernikiem prądu wtyczkę żółta i jest prąd lecz nie mogę się połączyć z komputerem
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Wszystko sprawdziłem i jest OK a czy podpięcie komputera coś wykaże co do przedstawionej sytuacji?
Problemem byl uszkodzony komputer lpg.
Spróbuj dokonać resetu komputera.
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
WŁAŚNIE,ŻE ON TEŻ ZDZIWIONY BYŁ,BO MU KOMPUTER NIE POKAZAŁ.
Nie, poprosiłam tylko o podłączenie pod komputer.
Wyłącznik zespolony szwankuje.
Diagnostyka na komputerze powinna wyjaśnić .
Jak auto jest roczne to juz ręcznie sie nie da :cry: Ja mam 4 letnie i sie da. :-) no chyba, ze w nowych skodach cos zamieszali. :D Dodano po 2 chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365). A tak przy okazji...
Dzien Dobry. Mam taki problem od wczoraj-nie mogę wyłączyć silnika nadmienię, że kluczyk ze stacyjki jest już wyciagniety, światła odcina, radio również, natomiast zapłon pracuje. Ktoś ma jakąś teorie, stacyjka komputer? Skoda Fabia 1.4 TDI 2008 (chyba) Pozdrawiam Maciej
Kolega borykał sie ostatnio z bardzo podobnymi problemami i dopiero podmiana przepływomierza na sprawny pomogła. Samochód potrafił spalić bak paliwa na dystansie około 300 km, a komputer pokazywał problemy z sondą - nic na temat przeplywki :-)
Na stronie Skody są instrukcje do wszystkich modeli.
Trzeba prawidłowo wyregulowac instalację LPG
Udało się usterkę naprawić? U mnie również zostaje już chyba tylko sprawdzenie komputera.
A jak faluje albo krzywo chodzi to jak parametry wyglądają ?
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
No ok tyle ze w Felicji nie montowali silnikow 1.4, chyba ze zrobil swap na 1.4 OHV z Fabii?
Mam problem z odpaleniem silnika. Po długim kręceniu za trzecim razem odpala. Porblem pojawia się nie reguralnie, nie ma wpływu temperatura. Był sprawdazny komputerem, nie wykryto żadnych błędów. Proszę o pomoc!
A powiesz mi jak go sprawdzić? Czy sprawdzenie pod komputerem czy mechanicznie
Jak wspomniałem należy zrobić test wskaźników ,będzie widać czy wskaźnik działa prawidłowo,czy się nie zacina ,wychyla się płynnie , można porównać stan paliwa na wskaźniku i komputerze.
Jutro podjadę do mechanika na komputer i sprawdzę
To nie to były wsadzane 2 zamki w jeden nowy i na każdym jest tak samo
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
Do swoich komputerów też tak z klockiem drewnianym? Blokada rozrządu od czego? Pomyśl zanim zapytasz - w którą stronę obraca się wał? A gwint napewno potraktowany klejem anaerobowym.
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
Niestety nie mam komputera żeby się poodłączyć
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Podłączałeś pod komputer? (zwłaszcza licznik)
Czy udało się odnaleźć przyczynę tych podwyższonych obrotów ? Mam rapida z tym samym silnikiem i identyczne objawy. Na biegu jałowym obroty 1200. Akumulator nowy, ładowanie ok. Po podłączeniu do komputera żadnych błędów. Już mi ręce opadają... Pozdrawiam
Za dwie trzy "paczki" można kupić następny komputer do testowania...
Wpisz w google VAG i ... powodzenia w wyborze!
Właśnie uderzenie jest tylko na zderzaku na pompie nie ma śladu możliwe że komputer by zablokował po wystrzale poduszek ?
Możliwe że jest uszkodzona wiązka idąca obok podszybia, czy pompe komputerem idzie wysterować?
Przejedź się z podpiętym komputerem i zobacz na odczyty prędkości kół
czyli komputer wykryje taki błąd ??
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
zapaliła mi się kontrolka check, jak mogę w skoda fabia 1.2 sprawdzić kod usterki na tym wew. komputerze w samochodzie? i czy mogę jeździć z palącą się tą kontrolką. proszę o pomoc.
czy powodem tego szarpania może być zużyty łańcuch rozrządu???? Szarpanie nie występuje cały czas, wtedy gdy występuje szarpanie zauważyłem że wzrasta również zużycie paliwa (komputer).
Pod komputerem wtrysku jest szybkozłączka, pewnie sie rozłączyla.
Witam. Mógłby ktoś przybliżyć mi o którą wiązkę kablową chodzi? Czy to ta w której idą 3 przewody z pompy do maglownicy, czy też ta która jest między pompą a komputerem.
Witam, pewnie masz selektywne otwieranie, trzeba podpiąć pod komputer i przekodować.Ξ
Sorki.A reset komputera był robiony?
Masz dwa wyjścia kolego zamontować katalizator lub zastosować emulator 2 sondy lambda. Znajdziesz na allegro jest to metalowa tulejka która odsuwa drugą sondę od spalin i sugeruje dla komputera że katalizator działa...
Nie wiem jak się zachowuje kanał 60 w blokach pomiarowych, ale pozycję przepustnicy masz w kanale 0 (surową) i 3 (przetworzoną). Po prostu naciskaj i zwalniaj pedał gazu, obserwując jak zmienia się wartość widziana przez komputer.
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
tak wlasnie było robione i sa dwie opcje albo uszkodzona wiazka albo uszkodzony komputer tak mowi elektryk
Komputer zostal zresetowany. Nie wykryto zadnej usterki. Problem zniknal.
Udało mi się zdjąć to gumę i okazało się że dwa przewody od białej kostki były urwane i dwa popękane i w brązowej kostce jeden popękany po zlutowaniu ich drzwi działają zamykają się i czerwona dioda znowu zaczęła migać . Dziękuje
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
A to spalanie to wynik z komputera czy rzeczywiste zużycie?
dodam też, że podczas podłączenia komputera nagle przestały się komunikować, a przed tą awarią normalnie się łączył z pojazdem
witam a co moze byc przyczyną błędu vag 16556 chodzi mi o to ze moia skoda wiecej zaczeła palic na biegu jałowym komputer pokazuje 0,8-0,9l/h benzyna a gaz 0,7-0,8l/h wczesniej był o 0,2l/h mniej
Porządna diagnostyka i porządni fachowcy i auto będzie naprawione.
Tak samo miałem pod komputerem diagnostycznym i tam jakis moduł się pokazywał
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Dwie opcje pompa siada lub czujnik skrętu kół. Najlepiej zdiagnozować komputerem i będziesz miał odpowiedz.
Glupio mi pytac,ale co to ta pietnastka? Wiem,ze maz sprawdzal te kable. Elektryk ponoc podlaczyl inny komputer i nic.
Mój kabel OBD II to ten https://archiwum.allegro.pl/oferta/skoda... Wersja software czego? Dodano po 40 VCDS lite... Ten sam komunikat. Tylko ten test mam wykonać gdy kabel będzie podłączony do samochodu czy tylko do komputera
Ale czy wtedy nie powinien pokazywać się jakiś błąd Z tego co wiem był podpinany pod komputer i nic takiego się nie pokazało
Co do lampki to się nie załącza a według komputera ma zamknięte drzwi nawet jak są otwarte. Zajrzeć pod tapicerkę.
Po podłączeniu pod komputer wyświetla: 16555 błąd P0171
a na komputerze ty był z tym ?
moduły sa w drzwiach i komfort pod nogami kierowcy , ale na poczatek podepnij autko pod komputer i odczytaj błedy z modułów
Jest jeszcze Uniwersalny Komputer Pokładowy.Ale trzeba samemu go dostroić.
Tak mechanik czytał te błędy i mówił ze ta cewka koniecznie do wymiany a pozostale czujniki mu sie nie podobaly to wymienil je czyscił ten zawór bo czyms zachodzil . Tylko ze jak bylem drugi raz to podpial pod komputer i żadnych bledów nie pokazywal komputer .
Mam Skodę Fabie 2001 rok od pewnego czasu żle pokazuję termometr temp.zewnętrzną zawyża o 2-5 stopni .gdzie umieszczony jest czujnik od termometru ?,czy można go sprawdzić miernikiem ? czy z tego czujnika pobierana jest informacja także do komputera sterującego ?
Za pomoca komputera normalnie można regulować i żadnych bedeow nie ma
Kolego Kretik sam sobie odpowiedziałeś"Gastech już nie. jest to skoda fabia 1.2 HTP, komputer epligaz stella."Do tego cza już inny inny program i to nie z dt-das. Cza ci program z Elpigaz.A kolega blazehare poszukaj na www.drypa.pl w zakładce pliki jest tam folder dt-gas i tam masz chyba najnowszy program.Poszperaj tam dokładnie a znajdziesz to co cię...
Zapala się kontrolka EPC a po podłączeniu do komputera wyświetla się błąd P1635...co jest grane ?
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Kontrolka ASR nie tylko wskazuje na błąd tego systemu, trzeba podpiac komputer i zobaczyć jaki błąd zapisuje
niestety żona nie potrafiła mi nic więcej powiedzieć. Jutro zabieram jej samochód, będę nim jeździł i zobaczę czy coś się pokaże. Z mechanikiem byłem umówiony na czwartek i przy okazji zobaczymy czy komputer coś pokaże.
Bez oprogramowania i komputera nic z tym nie zrobisz
A czy ktoś podłączał te auta pod jakiś komputer serwisowy czy inny i sprawdził czy są zapisane jakieś błędy. Bo o tym nie wspominacie.
kupiłem wsady do komputera i licznika wszystko zestroiłem temat zamknięty.
Witam. U niego w aucie radio może nie żądać kodu po odpięciu zasilania. Bodaj że za sprawą funkcji komfort komputer pamięta radio które fabrycznie było montowane ( jak coś źle napisałem to prosze mnie poprawić ). Generalnie radio jest kodowane, gdy założyć je poza "swoim" autem na pewno poprosi o kod.
Po zatankowaniu zasięg rósł zamiast maleć Będzie rósł jak będziesz jechał oszczędniej (wtedy śednie też maleje), jak depniesz to zasięg automatycznie zacznie maleć bo średnie idzie w górę. Kłania się instrukcja obsługi i zrozumienie zasad interpretacji komputera pokładowego.
W mojej Skodzie Fabii 2004r zapaliła się kontrolka EPC, okazało się, że to czujnik świateł hamowania, czujnik wymieniłem, światła działają ale kontrolka EPC nadal się świeci. Jeśli naprawione w edc to sama kontrolka zgaśnie, więć szukaj co jeszcze zepsute. Proponuje podłączyć pod normalny komputer diagnostyczny.
Witam, mam taki maly problem ze skoda fabia, jakis czas temu zaczela kulec i gasla, komputer wykazal blad przepustnicy. Przepustnica zostala wymieniona na nowa i wciaz jest ten sam problem - czy ktos mial cos podobnego? prosze o porade Dziekuje i pozdrawiam
Mam problem ze wspomaganiem w skoda fabia z 2001 roku. Wymieniłem już czujnik skrętu bo taką usterkę wskazywał komputer w serwisie Skoda, ale teraz pompa zupełnie sie wyłącza chyba, ponieważ bardzo ciężko chodzi kierownica. To wygląda tak że jak przejadę kawałek-podczas jazdy w porządku, natomiast gdy wyłączę silnik i uruchomię ponownie włącza sie kontrolka...
Czy możecie mnie naprowadzić z tym czujnikiem tempoeratury zewnętrznej ? Jeśli auto ma komputer, to wtedy czujnik podpina się bezpośrednio do zegarów. A jeśli nie ma komputera, to skąd climatronic zna temperaturę zewnętrzną ?
komputer skoda fabia komputer fabia fabia komputer
huawei fusionsolar wodomierz sposób przesuniecie obrazu
felicja kodowanie kluczyka zawór proporcjonalny
Błąd P3072 w Audi: AdBlue, przekaźnik, wtrysk Usterka przekaźnika zasilania Audi A3 8P - kod 19528