Pomoc do kasowania inspekcji w markach ze stajni VW
ENGINE 01-> LOGIN 11-> kod 11463
To tylko zwarcie z buzerem gdzieś na płytce. Tego mógł komputer nie wykryć.
Po angielsku tego programu nie ma bo tłumaczenie tragedia.
podłącz komputer i sprawdź dane rzeczywiste coś powiedzą
Szyby elektryczne są w module komfortu. Potrzebujesz porządnej diagnozy. Masz chociaż wydruk tej diagnozy z serwisu?
Na zegary jak najbardziej a wspomaganiem to po prostu komputer wyłącza maglownicę. Sprawdź regulator ;)
Dziękuję bardzo za pomoc pojade podpiąć pod dobry komputer.
Czy w skodzie fabia można samodzielnie wymienić cewkę na zapłonie nie ustawiając następnie jej pracy z komputerem?
Może być coś z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia. Pewne usterki w autach są niewykrywalne przez komputery.
A skąd masz informację że wiązkę trzeba podłączyć do "zegarów", co to znaczy komputer włączyłem ?
Musisz podłączyć pod lepszy komputer i sprawdzić działanie manetki i czujników potrzebnych do działania tempomatu.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
Po podłączeniu pod komputer wyświetla: 16555 błąd P0171
Auto nie było podpinane jeszcze pod komputer.
Możliwe że sterownik. 😀 Czyli jak wystrzelą poduszki to wymieniamy? -poduszki -pasy -to co wrzuciłem czyli jak kolega mnie poprawił sterownik -i trzeba wymienić ten sensor po siedzeniem? I jeszcze jedno pytanie czy trzeba skasować błąd komputerem?
W tym przypadku należałoby podpiąć samochód pod komputer i zaprogramować nowy kluczyk.
Witam sprawdzałem miernikiem prądu wtyczkę żółta i jest prąd lecz nie mogę się połączyć z komputerem
Problemem byl uszkodzony komputer lpg.
Wszystko sprawdziłem i jest OK a czy podpięcie komputera coś wykaże co do przedstawionej sytuacji?
Spróbuj dokonać resetu komputera.
Zacznij od podłączenia do komputera i odczytu błędów bo zapewnie będą.
Prawdopodobnie tak. . .
Jak auto jest roczne to juz ręcznie sie nie da :cry: Ja mam 4 letnie i sie da. :-) no chyba, ze w nowych skodach cos zamieszali. :D Dodano po 2 chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365). A tak przy okazji...
WŁAŚNIE,ŻE ON TEŻ ZDZIWIONY BYŁ,BO MU KOMPUTER NIE POKAZAŁ.
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Nie, poprosiłam tylko o podłączenie pod komputer.
Diagnostyka na komputerze powinna wyjaśnić .
Kolega borykał sie ostatnio z bardzo podobnymi problemami i dopiero podmiana przepływomierza na sprawny pomogła. Samochód potrafił spalić bak paliwa na dystansie około 300 km, a komputer pokazywał problemy z sondą - nic na temat przeplywki :-)
Dzien Dobry. Mam taki problem od wczoraj-nie mogę wyłączyć silnika nadmienię, że kluczyk ze stacyjki jest już wyciagniety, światła odcina, radio również, natomiast zapłon pracuje. Ktoś ma jakąś teorie, stacyjka komputer? Skoda Fabia 1.4 TDI 2008 (chyba) Pozdrawiam Maciej
Na stronie Skody są instrukcje do wszystkich modeli.
Udało się usterkę naprawić? U mnie również zostaje już chyba tylko sprawdzenie komputera.
Trzeba prawidłowo wyregulowac instalację LPG
A czy parametry na żywo podejrzane? Błędy to nie wszystko.
Mam problem z robiłem w Fabii 1.4 MPI. Mianowicie, brak komunikacji z komputerem i nie mogę zdiagnozować usterki, a usterka wygląda tak - silnik pracuje w trybie awaryjnym, świeci EPC. Kiedy jest upał, to pracuje normalnie, bez żadnych kontrolek i objawów, do momentu ochłodzenia. Po kilku kilometrach znowu tryb awaryjny. Który czujnik jest tak wrażliwy...
No ok tyle ze w Felicji nie montowali silnikow 1.4, chyba ze zrobil swap na 1.4 OHV z Fabii?
A powiesz mi jak go sprawdzić? Czy sprawdzenie pod komputerem czy mechanicznie
Jak wspomniałem należy zrobić test wskaźników ,będzie widać czy wskaźnik działa prawidłowo,czy się nie zacina ,wychyla się płynnie , można porównać stan paliwa na wskaźniku i komputerze.
Jutro podjadę do mechanika na komputer i sprawdzę
To nie to były wsadzane 2 zamki w jeden nowy i na każdym jest tak samo
Może być to np problem z licznikiem. Odczytywałeś błędy? Problem występuje tylko na jednym kluczyku? Oczywiście da się wywalić immo z komputera silnika.
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
Do swoich komputerów też tak z klockiem drewnianym? Blokada rozrządu od czego? Pomyśl zanim zapytasz - w którą stronę obraca się wał? A gwint napewno potraktowany klejem anaerobowym.
Mam problem z odpaleniem silnika. Po długim kręceniu za trzecim razem odpala. Porblem pojawia się nie reguralnie, nie ma wpływu temperatura. Był sprawdazny komputerem, nie wykryto żadnych błędów. Proszę o pomoc!
Niestety nie mam komputera żeby się poodłączyć
Na innym forum znalazłem taki wpis "po przywróceniu masy z kompa auto chodzi jak nowe. i taka może być zaqadkowa taka stara skodzina. ", problem dotyczył nierównej pracy silnika. Jest w ogóle coś takiego jaj masa komputera?
Podłączałeś pod komputer? (zwłaszcza licznik)
Za dwie trzy "paczki" można kupić następny komputer do testowania...
Wpisz w google VAG i ... powodzenia w wyborze!
Możliwe że jest uszkodzona wiązka idąca obok podszybia, czy pompe komputerem idzie wysterować?
Czy udało się odnaleźć przyczynę tych podwyższonych obrotów ? Mam rapida z tym samym silnikiem i identyczne objawy. Na biegu jałowym obroty 1200. Akumulator nowy, ładowanie ok. Po podłączeniu do komputera żadnych błędów. Już mi ręce opadają... Pozdrawiam
Przejedź się z podpiętym komputerem i zobacz na odczyty prędkości kół
czyli komputer wykryje taki błąd ??
Wymieniłem sondę oraz czujnik położenia wałka rozrządu, nic to nie dało . Dalej pojawiają się błędy od sondy że element grzewczy nie działa, sprawdziłem bezpieczniki od sondy jest dobry. Napięcie ładowania na Aku jest na wolnych obrotach od 13.7 do 13.9 V . Akumulator nowy ma 2 miesiące Wymienię jeszcze czujnik obrotów wału, może komputer źle przetłumaczył...
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Witam. Mógłby ktoś przybliżyć mi o którą wiązkę kablową chodzi? Czy to ta w której idą 3 przewody z pompy do maglownicy, czy też ta która jest między pompą a komputerem.
Właśnie uderzenie jest tylko na zderzaku na pompie nie ma śladu możliwe że komputer by zablokował po wystrzale poduszek ?
Sorki.A reset komputera był robiony?
czy powodem tego szarpania może być zużyty łańcuch rozrządu???? Szarpanie nie występuje cały czas, wtedy gdy występuje szarpanie zauważyłem że wzrasta również zużycie paliwa (komputer).
zapaliła mi się kontrolka check, jak mogę w skoda fabia 1.2 sprawdzić kod usterki na tym wew. komputerze w samochodzie? i czy mogę jeździć z palącą się tą kontrolką. proszę o pomoc.
Witam, pewnie masz selektywne otwieranie, trzeba podpiąć pod komputer i przekodować.Ξ
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
Nie wiem jak się zachowuje kanał 60 w blokach pomiarowych, ale pozycję przepustnicy masz w kanale 0 (surową) i 3 (przetworzoną). Po prostu naciskaj i zwalniaj pedał gazu, obserwując jak zmienia się wartość widziana przez komputer.
Masz dwa wyjścia kolego zamontować katalizator lub zastosować emulator 2 sondy lambda. Znajdziesz na allegro jest to metalowa tulejka która odsuwa drugą sondę od spalin i sugeruje dla komputera że katalizator działa...
tak wlasnie było robione i sa dwie opcje albo uszkodzona wiazka albo uszkodzony komputer tak mowi elektryk
Pod komputerem wtrysku jest szybkozłączka, pewnie sie rozłączyla.
Komputer zostal zresetowany. Nie wykryto zadnej usterki. Problem zniknal.
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
właśnie próbowałem luknąć tą gumę ale ciężko ją zdjąć ,trzeba będzie drzwi zjemować z zawiasów ?
starego sterownika brak mam tylko ten zakupiony
Tak samo miałem pod komputerem diagnostycznym i tam jakis moduł się pokazywał
A to spalanie to wynik z komputera czy rzeczywiste zużycie?
Porządna diagnostyka i porządni fachowcy i auto będzie naprawione.
witam a co moze byc przyczyną błędu vag 16556 chodzi mi o to ze moia skoda wiecej zaczeła palic na biegu jałowym komputer pokazuje 0,8-0,9l/h benzyna a gaz 0,7-0,8l/h wczesniej był o 0,2l/h mniej
Glupio mi pytac,ale co to ta pietnastka? Wiem,ze maz sprawdzal te kable. Elektryk ponoc podlaczyl inny komputer i nic.
dodam też, że podczas podłączenia komputera nagle przestały się komunikować, a przed tą awarią normalnie się łączył z pojazdem
Pierwsze komputer i sprawdzenie czy moje przypuszczenia są prawdziwe. Klapka od obiegu wew. Jest za schowkiem nad dmuchawa po prawej stronie. Co do klapy temp. Jest nad nogami kierowcy.
Dwie opcje pompa siada lub czujnik skrętu kół. Najlepiej zdiagnozować komputerem i będziesz miał odpowiedz.
Mój kabel OBD II to ten https://archiwum.allegro.pl/oferta/skoda... Wersja software czego? Dodano po 40 VCDS lite... Ten sam komunikat. Tylko ten test mam wykonać gdy kabel będzie podłączony do samochodu czy tylko do komputera
Ale czy wtedy nie powinien pokazywać się jakiś błąd Z tego co wiem był podpinany pod komputer i nic takiego się nie pokazało
Co do lampki to się nie załącza a według komputera ma zamknięte drzwi nawet jak są otwarte. Zajrzeć pod tapicerkę.
a na komputerze ty był z tym ?
moduły sa w drzwiach i komfort pod nogami kierowcy , ale na poczatek podepnij autko pod komputer i odczytaj błedy z modułów
Jest jeszcze Uniwersalny Komputer Pokładowy.Ale trzeba samemu go dostroić.
Tak mechanik czytał te błędy i mówił ze ta cewka koniecznie do wymiany a pozostale czujniki mu sie nie podobaly to wymienil je czyscił ten zawór bo czyms zachodzil . Tylko ze jak bylem drugi raz to podpial pod komputer i żadnych bledów nie pokazywal komputer .
Mam Skodę Fabie 2001 rok od pewnego czasu żle pokazuję termometr temp.zewnętrzną zawyża o 2-5 stopni .gdzie umieszczony jest czujnik od termometru ?,czy można go sprawdzić miernikiem ? czy z tego czujnika pobierana jest informacja także do komputera sterującego ?
Zapala się kontrolka EPC a po podłączeniu do komputera wyświetla się błąd P1635...co jest grane ?
Kolego Kretik sam sobie odpowiedziałeś"Gastech już nie. jest to skoda fabia 1.2 HTP, komputer epligaz stella."Do tego cza już inny inny program i to nie z dt-das. Cza ci program z Elpigaz.A kolega blazehare poszukaj na www.drypa.pl w zakładce pliki jest tam folder dt-gas i tam masz chyba najnowszy program.Poszperaj tam dokładnie a znajdziesz to co cię...
Za pomoca komputera normalnie można regulować i żadnych bedeow nie ma
Kontrolka ASR nie tylko wskazuje na błąd tego systemu, trzeba podpiac komputer i zobaczyć jaki błąd zapisuje
Bez oprogramowania i komputera nic z tym nie zrobisz
niestety żona nie potrafiła mi nic więcej powiedzieć. Jutro zabieram jej samochód, będę nim jeździł i zobaczę czy coś się pokaże. Z mechanikiem byłem umówiony na czwartek i przy okazji zobaczymy czy komputer coś pokaże.
kupiłem wsady do komputera i licznika wszystko zestroiłem temat zamknięty.
Witam. U niego w aucie radio może nie żądać kodu po odpięciu zasilania. Bodaj że za sprawą funkcji komfort komputer pamięta radio które fabrycznie było montowane ( jak coś źle napisałem to prosze mnie poprawić ). Generalnie radio jest kodowane, gdy założyć je poza "swoim" autem na pewno poprosi o kod.
Skoda Fabia 2 zwarcie czujnika temperatury zewnętrznej Proszę o pomoc mam zwarcie w aucie i nie mogę dojść gdzie podpięty komputer pod auto pokazuję zwarcie plusa z masą anteny zewnętrznej Byłem u mechanika i rozłożył ręce miał ktoś w fabia z tym problem nowy akumulator wytrzymuje dzień i rozładowuje do zera
Po zatankowaniu zasięg rósł zamiast maleć Będzie rósł jak będziesz jechał oszczędniej (wtedy śednie też maleje), jak depniesz to zasięg automatycznie zacznie maleć bo średnie idzie w górę. Kłania się instrukcja obsługi i zrozumienie zasad interpretacji komputera pokładowego.
A czy ktoś podłączał te auta pod jakiś komputer serwisowy czy inny i sprawdził czy są zapisane jakieś błędy. Bo o tym nie wspominacie.
W mojej Skodzie Fabii 2004r zapaliła się kontrolka EPC, okazało się, że to czujnik świateł hamowania, czujnik wymieniłem, światła działają ale kontrolka EPC nadal się świeci. Jeśli naprawione w edc to sama kontrolka zgaśnie, więć szukaj co jeszcze zepsute. Proponuje podłączyć pod normalny komputer diagnostyczny.
Witam, mam taki maly problem ze skoda fabia, jakis czas temu zaczela kulec i gasla, komputer wykazal blad przepustnicy. Przepustnica zostala wymieniona na nowa i wciaz jest ten sam problem - czy ktos mial cos podobnego? prosze o porade Dziekuje i pozdrawiam
Mam problem ze wspomaganiem w skoda fabia z 2001 roku. Wymieniłem już czujnik skrętu bo taką usterkę wskazywał komputer w serwisie Skoda, ale teraz pompa zupełnie sie wyłącza chyba, ponieważ bardzo ciężko chodzi kierownica. To wygląda tak że jak przejadę kawałek-podczas jazdy w porządku, natomiast gdy wyłączę silnik i uruchomię ponownie włącza sie kontrolka...
komputer skoda fabia skoda fabia kabel komputer komputer fabia
odczyt energii sterownik pompy głębinowej skoda fabia komputer
nagrzewanie elektrodowe panasonic toyota
Peugeot 3008 1.6 HDi Allure - Zapach ropy i brak wskazań zużycia paliwa Hasło serwisowe do pompy infuzyjnej Medima S300 - bezpieczeństwo i regulacje