Prawdopodobnie będzie to mój ostatni post w tym temacie. Usterka została oficjalnie uznana przez Skodę i wydano TPI dla warsztatów serwisowych. Przyczyną jest połączenie lutowane w skrzynce bezpieczników. Niewielkie pęknięcie powoduje kurczenie się go w zimne poranki, powodując niedoskonałe połączenie. Naprawa polega na wymianie odpowiedniej części...
dokładny odczyt kodów błędów wskazał awarię czujnika temperatury-ale to nie pomogło-problem nadal występuje. Ale co nie pomogło? Odczyt błędów? Jakaś naprawa?
(at)przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona...
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Podnośniki szyb na linkach się łamią, naprawa nie jest zbyt skomplikowana (w Fabii i Octavii II trzeba już wiercić i potem nitować), są zestawy naprawcze. Chyba, że wyłamało się mocowanie silnika, to będzie drożej. Ale to jest "pikuś" przy pozostałych usterkach.
Wymiana tarcz i klocków to nie remont silnika czy lakierowanie nadwozia, Prównaj ceny za wymianę tarcz przedniej osi po między n.p. SKODA FABIA i CHEVROLET MATIZ/SPARK.
Normalka po naprawach ON, mycie płynem z amoniakem i po tłuszczyku na silniku.
W ucho? A my wódkę pijamy ze takie zwroty? To może zgodnie z regulaminem - 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji, czy nie rozwiązują problemu użytkownika. i warn? Bo wódkę pijam, czasami. to czego więcej szukać? Gdzie zalecam szukanie czegoś więcej? Zastanawiam się tylko na ile naprawa została wykonana zgodnie ze sztuką....
Rentgena masz w oczach:). Jak uczciwy to ok trafisz dobrze a jak zdaniem mechanika jednostka w dobrym stanie a po pewnym czasie okaze się, że jednak ciśnienia nie trzyma, a ciśnienie sprężania zmierzysz przed zakupem i znów kolejna "mała" naprawa silnika a auto warte 4 tys. Najlepiej znależć garażowego mechanika pasjonata, który by wymienił w obecnym...
Cześć Szukam samochodu w budżecie 3–6 tysięcy złotych dla pięcioosobowej rodziny. Najważniejsze dla mnie jest to, żeby auto miało niezawodny silnik, tanie części i niedrogie naprawy. Nie zależy mi na wyposażeniu, osiągach ani wyglądzie. Ma po prostu jeździć z punktu A do B. Samochód będzie używany głównie w mieście. Po przejrzeniu kilku tematów na forach...
Łańcuszek w tym silniku słynie z tego, że się rozciąga i lubi przeskoczyć albo się zerwać już przy około 90-150 tys. km. Wtedy naprawa jest bardzo droga. Profilaktyczna wymiana wychodzi bez porównania taniej.
U mnie przelutowanie nie pomogło, ale udało się trafić sterownik na a...o co wydawało mi się niemożliwe. Życzę powodzenia w naprawie.
Witam Panstwa. Mam taka zagadke co chwile pada mi w skodzie sterownik abs-u.Załozona mam teraz kolejna pompe i jak narazie chodzi. Sterownik jest firmy BOSCH O NUMERACH 6Q0907379G BPA V30,czy ktoś z Państwa próbował kiedyś naprawiacz ten sterownik rozebrałem go i znalazłem tam jedna diodę,i kondensator elektrolityczny,diodę schotiego, oraz 3 inne elementy...
Ceny nie powalają a do 13letniej fabki niestety trzeba już dokładać poza kosztami eksploatacji. Zgadza się. Ale ja do fabii żony (z silnikiem 1,9 SDI) nic specjalnie przez te 13 lat nie dołożyłem. Samochód ma 250 tys. i jest szansa, że zrobi drugie tyle. Chyba, że jakieś korporacyjne lobby zadba, aby z jakiegoś wydumanego powodu wyłączyć auto z eksploatacji...
A ile ma to badziewie niby kosztować jak nie te 400zł ? Za 2000 widziałem parę i wcale nie chodzi tu tak bardzo o pieniądze . Bardziej skupiam się na sprawności tego motoru zapewne wszystkie mają najmniej 150 - 200 tyś a w ogłoszeniach po 50. Obawiam się ,że po zakupie za kilka chwil powtórzy się historia . Rzecz jasna można zaraz po zakupie zmienić...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
gdy nim delikatnie poruszać,czasami wystarczy dotknąć, to działa. Czy przekaźnik jest do wymiany? Oczywiście, że do wymiany. Nowy kosztuje kilkanaście - kilkadziesiąt zł i jeżeli nie zadziała, to masz pewność, że to nie przekaźnik.... tylko np rozgięte piny w gnieździe przekaźnika, skorodowana wiązka przewodów w okolicy akumulatora, zalany wodą sterownik...
Witam, problem z samochodem jak w temacie pali się lampka w kształcie silnika, jeździ "jakby chciał a nie mógł" osiąga max 2k obrotów do tego migające świece żarowe . Jakieś pomysły jak zdiagnozować/naprawić? wycena naprawy?
Fakt, cała naprawa wygląda jakby amatorsko. To nie prawda, że tylko w dieslach pękają głowice. Może pękać każda głowica jak jest przegrzana i czasamj nawet nie musi być przegrzana. Po prostu pęka. Jeśli takie auto trafiło by do mnie to wykonał bym następujące czynności : 1) pomiar ciśnienia sprezania- jeśli nic by to nie wyjaśniło to- 2) test na obecność...
Byłem u mechanika. Czynnika było połowę ilości, która być powinna. W takim stanie odłączyliśmy sprężarkę od akumulatora z instalacji samochodowej i podłączyliśmy na krótko do akumulatora warsztatowego. Po załączeniu silnika klima schłodziła wnętrze, że aż miło. Po podłączeniu do instalacji samochodowej - nie podjęła działania. Mechanik zaczął przeglądać...
Sterownik cały. Podłącz sam silniczek, bez sterownika pod 12 V. powinien pracować - jeśli nie to silnik do naprawy lub wymiany.
https://mojafirma.infor.pl/moto/naprawa-... Zanim wyjmiesz silnik.Pompy opisane w pierwszym poście są zamienne.Jeśli jest zonk masz coś na aucie.
Witam generalnie moze byc jeszcze inny problem w samym alternatorze albo/i regulatorze napiecia. W zwiazku z czym mozliwe ze polecam wymiane obu elementow. Mimo ze to drogie. Nizej napisze dlaczego a generalnie tez opieram na doswiadczeniach z felicja nie fabia (choc posiadam teraz fabie). Wiec bylo to tak z moją poprzednia skoda (felicja): - Skoda...
a co było z licznikiem że trzeba było naprawiać?? jeśli inna zawartość eepromu to trzeba: 1. spasować immo ze sterownikiem silnika (kod immo w eepromie licznika, kod streownika w sterowniku (chyba 24c02) albo na zdrapce przy kluczykach) 2. zaprogramować kluczyki
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Wypada 3 cylinder Powiedzcie czy warto się bawić w naprawy czy raczej starać się o zwrot pieniędzy za samochód
Witam, Na początku pragnę zaznaczyć iż zapoznałem się regulaminem dlatego zamieszczam ten temat (odpowiednio zatytułowany) w tym dziale gdyż jestem początkujący, nie ma podobnych tematów na tym forum związanych z tym silnikiem 1.4mpi(na gaz) staram się opisać problem dokładnie z jak największą ilością detali przez co zapewne podaję sporo informacji...
Co bylo zmieszane z tą benzyną to tylko właściciel wie najlepiej :/ Nom, a wiesz może jak wyczyścić taką przepustnicę. Bo jeszcze nie kumam dobrze tego autka i troche ciemny jestem jeśli chodzi o drobne naprawy.
W ASO porządnie kasują, niestety pracownik już tak porządnie nie jest wynagradzany. Ktoś kto ma wiedzę nie będzie za takie pieniądze tam siedzieć. Dlatego pracują tam ludzie których podejście do pracy jest takie jakie jest. Zabierz im komputer i daj do naprawy samochód i tutaj kończy się ASO 😁😁😁😁
Samodzielną naprawę możesz zacząć od sprawdzenia bezpieczników, tych w kabinie i tych w komorze silnika.
Własnie jak miałem podpiety EGR "na luzie" bez przykręcania silnik gasł. Jeżeli chodzi o dane z kompa najszybciej w piatek napiszę będe działał z kompem i dobrym mechanikiem . Dzisiaj na diagnozie po ponownej adaptacji EGR(sonda mówią że w porządku jedna i druga) napięcie było 0,7v powinno ponoć 0,3v i nie dało sie tego zmienić wyglada brak komunikacji...
Witam, Mam problem ze swoja Skoda Fabia 1.4 z 2000r.Spedzilem juz miesiac na internecie i nie moge znalezc rozwiazania mojego problemu. Duzo jest o tym pisane ale nic konkretnego. Mianowicie mam problem z mrugajacymi swiatlami w calym samochodzie i wariującą pompą wspomagania. Gdy silnik jest zimny odpala od strzału(bo gdy jest cieply to trzeba dluzej...
Auto zostało odholowane do mechanika z podejrzeniem uszkodzenia komputera silnika. Mechanik na miejscu podpiął auto pod narzędzie diagnostyczne i stwierdził brak komunikacji z silnikiem. Jeśli problem będzie dotyczył innego podzespołu, dam znać o efektach naprawy.
Tak dokładnie przy otwieraniu drzwi i przy światłach zaczyna piszczeć , ostatnią naprawą w samochodzie był silnik ,tzn. została uszkodzona pokrywa rozrządu z niewiadomej przyczyny.
Witam serdecznie wszystkich proszę o pomoc, niedawno dałem wymienić olej w skodzie 6y fabi i teraz mam problem i nie mam żadnych dokumentów jak dokonać oględzin i naprawy przewodów od spryskiwaczy przodu i z tyłu, Pompki działają prawidłowo ale po uzupełnieniu płynu w zbiorniczku przez pewien moment przód podaje i pryszcze, ale za moment, już robi się...
A z płynem nic się nie dzieje po tej naprawie? Czasami mechanik wymieni uszczelkę, a nie zdiagnozuje pęknięcia głowicy i płyn nam przyprawia mieszankę.
Po wrzuceniu biegu (od 2 w górę) i przy delikatnym (chociaż nie ma tu reguły) wciskaniu gazu, silnik mocno zwiększa obroty, ale mocy nie przybywa. Zmniejszenie gazu powoduje zmniejszenie obrotów i pracę adekwatną do stopnia wciśnięcia gazu. Ponowne dodanie gazu powoduje ponowne nieadekwatne zwiększenie obrotów (nawet do 4000) i brak adekwatnej mocy....
Dlaczego kolega chce oddać głowice do naprawy,wymień uszkodzone zawory i bez planowania głowicy bo przecież silnik się nie przegrzał składaj ,wymień ślizgi lub cały rozrząd.
Witam, jestem posiadaczem Skody Fabii II 1.2 benzyna z 2004 r. Mam taki problem, że Skoda rano odpaliła bez problemu, zaparkowałem pod pracą i jak wróciłem po 8 h do auta, nie odpala. Kręci rozrusznikiem prawidłowo, żadnego błędu nie pokazuje, check się nie świeci. Mam takie wrażenie, jakby nie dochodziło paliwo. Bardzo bym prosił o jakieś porady, bo...
Czy po załączeniu zapłonu miga lampka immob. i da się uruchomić silnik? (silnik nie gaśnie) Jeśli gaśnie to prawdopodobnie trzeba skasować błąd i zakodować kluczyki; koszt operacji max. 70
krok 1 naładowac bateria ,akumulator lub załzyc inny 100 procent sprawny. 2 wykasowac pamiec usterek w wspomaganiu ukladu kierownicy . 3uruchomic silnik i sprawdzic czy wspomaganie dziala. jesli nie dziala i glosi blad . 1 zmierzyc napiecie na przewodzie 30 do pompy wspomagania na wtyczce ,nie miernikiem tylko mocna prubowka musi swiecic tak jak na...
Bardzo dziękuję Kolegom. Dostałem się już do ECU. Na przyszłość jeżeli ktoś będzie miał podobne problemy z przerywaniem silnika przy przyśpieszaniu i błędami z czujnika ciśnienia w kolektorze to przed wymianą czujnika, który co prawda nie kosztuje dużo, ale zawsze wydatek, warto sprawdzić wiązkę. U mnie winowajcą był przewód masowy idący do MAP sensora,...
Nie wiem jaki masz typ ale ja miałem podobną sytuacje,Mam LOVATO przyczyną był przekaznik odcinający bęzyne .Nie załączały dobrze styki i raz palił anastępnie nie.Druga przyczyna -morze zacinac się pompa paliwowa. Świece nie mają nic do rzeczy,jesli byłyby złe problem miałbyś najpierw na gazie.Wiem coś o tym poniewarz na gazie przejechałem ponad dwa...
bo takiej książki nie ma przynajmniej ja nie spotkałem ale są materiały serwisowe - lepsze ... Zwykła książka naprawy Skody FABIA, ktorą można spotkać w księgarniach, tylko że w cenie ok 50zl. Może ktoś ma jej skan?
Już dużo wiadomo. Rozrząd nie jest przestawiony. Trochę luźny łańcuch ale nie ma tragedii. Jest nowy i zostanie zamontowany. Problemem natomiast jest woda w misce olejowej... ... z trzygodzinnej naprawy, zrobiło się ... - konieczny demontaż głowicy, przynajmniej planowanie, uszczelka a może i cała głowica do regeneracji. Rachunek ekonomiczny nie wróży...
a sorki spadło na 14,09 wczoraj to było mierzone zaraz po tych wszystkich naprawach i akumulator był nie doładowany, dziś widze że wszystko jest dobrze z akumulatorem świecie zielona dioda zrobiona około 50 km nie ma już błędów na komputerze po sprawdzeniu na ciepłym silniku ładolwanie jest 14 V i skacze tak w przedziale 13,98 do 14,04 V a po właczeniu,...
Jestem wieloletnim użytkownikiem takowego pojazdu (nawet rok starsza). To nie jest odgłos z silnika. Najlepszym "dzwonkiem" w tym samochodzie jest układ wydechowy. Odgłos pojawiający się przy dodawaniu obrotów by świadczył, że jest jakaś luźna np.wtyczka, która dzwoni np. o kolektor. Kolektor od strony grodzi to odgłos jak z silnika. Część wydechu z...
Witam, Czy kol. pietskun dokonał zakupu ? chciałbym aby to auto nie było ogromne ale też nie małe miało by służyc jako dojazd do pracy i wyjazdy typu wakacje i inne wypady itp. Z powyższej wypowiedzi wynika, że będzie to auto z segmentu B lub C. Jakie będą roczne przebiegi ? Większy bagażnik będzie wykorzystywany tylko na wakacjach ? Jeżeli ma być ekonomicznie...
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Witam Witam 10tys km wstecz w skodzie fabia z silnikiem 1.4mpi wymieniałem popychacze ,wymieniona została również uszczelka pod głowicą w ostatnim czasie po zimie zaczął ubywać płyn chłodniczy oddałem samochód do naprawy .uszczelniono rzekomo gdzies w okolicach czujnika temperatury po 2 dniach reklamacja znów ubyło płynu a przybyło go w oleju. Samochód...
Witam. Miałem podobny problem, falujące obroty silnika na biegu jałowym, szarpanie, efekt jak by czasem wypadał jakiś gar przy jeździe, auto oddane do mechanika i ten stwierdził że trzeba na nowo wprowadzić ustawienia do komputera. Ja odebrałem auto po naprawie i miesiąc ok ale po miesiącu znów zaczyna szarpać teraz oddaje go ponownie by to doprowadzili...
Witam forumowiczów. Tematem jest Skoda Fabia II 1.4 TDI. Powoli kończą mi się pomysły, co mogło się wydarzyć. Mianowicie pewnego razu nagle autko straciło moc, z wydechu podczas przyspieszania wydobywają się kłęby dymu, a w silniku jakby coś stukało, fukało, nie jest to metaliczny dźwięk. Na wolnych obrotach wszystko jest w porządku, a gdy załącza się...
Nie jest to sprawa aku. Podmieniłem na prawie nowy, jezdziłem i testowałem 3 dni -bez zmian ( robiłem nawet kodowanie nowego aku) BTW, to VCDS pokazuje także rezystancję wewnętrzną aku, była ona w obu moich akumulatorach bardzo niska- oba akumulatory ok. Dopatrzyłem się ostatnio tylko pewnej innej sprawy: Przy czyszczeniu przepustnicy wyszło na jaw,...
Panowie ratujecie....... Miałem taki problem przy naprawie manetki kierunkoskazów y` w skodzie fabii rocznik 2000 silnik benzynowy 1,4 mpi zaświęciła się po kilku dniach kontrolka poduszki powietrznej po skanowaniu Vagiem: 532-- -------Battery voltage Signal to Low SPORADYCZNY 588-- -------Airbag Igniter - Driver Side -N95 Resistance to High SPORADYCZNY...
Witam, zastanawiam się nad przyczyną dziwnych zachowań mojego auta i prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny. Zaczeło się niewinnie od: - spadków mocy, zwłaszcza na większych biegach ( na autostradzie auto nie ma mocy jechać pod górki i zwalnia liniowo) - komputer pokazywał błąd "overboost" - hamulce czasami wydaja sie być czasami zapowietrzone...
Te silniki robili po kosztach jak to jest 1.2 TSI 120kM to masz mikropękniecia w blaszce . Okólne do 200kkm to śmiga ale potem to tylko naprawy. Kropla to nie problem gorzej jak pęknie cała.
Dostałeś odpowiedź to raz. Dwa problemy 1.4 tdi które na rynku jest już ponad 20 lat są wielokrotnie opisane. Ba nawet filmiki sa na youtube plus kilka tematów na elektroda.pl co sprawdzić i jak wymieniać. Z twojej strony żadnej diagnostyki tylko lakoniczne nie odpala ,nawet kodu silnika brak. Obecnie naprawę zaczyna się od komputera diagnostycznego...
Ok. A napisz mi jeszcze, czy silnik ma moc i czy w trakcie jazdy odczułeś różnicę oprócz wspomnianą wersję. Bo jeśli masz problemy tylko wyłącznie na biegu jałowym, a na wyższych obrotach nie ma problemu, to moje podejrzenie jest winny silniczek krokowy, na którym za dużo powietrza jest na biegu jałowym, niż powinien, co w efekcie gaśnie silnik i pomaga...
Dla mnie ów silnik nie jest po kapitalnym remoncie , a po naprawie bierzącej ..........Takie rzeczy robi się jak silnik siedzi w ramie. A że ładnie wygląda , bo wypiaskowany nie świadczy że będzie jak nówka . Ciekawy jestem jak będzie z gwarancją gdy znajdzie się nabywca ......
Kombinowałem z zaworkiem wstecznym na przewodzie doprowadzającym paliwo. Pomogło ale tylko delikatnie. Po prostu mniej się zapowietrzał a zaworek wstawiłem - aby dowiedzieć się, gdzie się zapowietrzał no i dowiedziałem się, pompa wtryskowa była winna. Wymieniłem na używaną i problem zniknął lecz zanim używana okazała się lepsza doszło aż do dwóch zwrotów....
Moje doświadczenie z wymianą rozrządu w tych silnikach pokazuje, że nie warto go ruszać dopuki jego hałasowanie będzie naprawde uciążliwe. Kupując nawet oryginalny komplet nie masz gwarancji, że za 30 tyś. km znowu nie będzie "gruchotał", nawet intensywniej niż poprzedni. Oczywiście sprawdziłem to doświadczalnie. Jest to swoista loteria uzależniona...
Silnik SDI to prosty i niezawodny motor. Dobrze traktowany jest niezniszczalny. Powód może być śmieszny i prozaiczny. Sprawdź uszczelnienie takiego plastikowego trójnitka w filtrze paliwa. Zdaje się, że to jest zasilanie i przelew paliwa. Jest tam taki malutki oring i on jest często winowajcą takich niedomagań. Miałem taki problem i to właśnie było...
Masz skatowany silnik, który pluje olejem w odmę, dodatkowo zimne powietrze i skraplająca się z niego wilgoć. Było oddać tę głowicę do profi regeneracji, wymiana zaworów bez naprawy gniazd skończy się znowu ich wypaleniem.
Silniki skody skonczyły się na 8 zaworowym 1.4 w fabii 1. Wszystko inne jest konstrukcji vw, różnią się tylko znaczkiem na pokrywie, pod pokrywą jest to samo. Ja Ci odradze 1.2 ze względu na awaryjność i wysokie koszta naprawy, znacznie lepszym wyborem w tym aucie jest 1.4 v16. Ma on przynajmniej 4 cylindry i po 100kkm nie wymaga kapitalnego remontu.
Możliwe ze macie racje co do obciążenia. Z opornicy do silnika na pewno idą dwa przewody. Znakomitym ułatwieniem jest vcds, gdzie w sterowniku klimatronika da się wylukac wartość napiecia spec oraz wartość zmierzona na połączonym układzie. Ja w przypadku autora zaczął bym od wymiany opornicy, potem klimatronik. Opornica jest raczej nie do naprawy, cała...
Jak podłączam i sczytuje dane (guzik Open Channel) to wyrzuca mi jakieś numery seryjne, oznaczenia, ale nic więcej, np na silniku wyskoczyła mi pojemność i numery, wszystkie inne opcje w programie są nieaktywne. Przejechałem po naprawie może 10km i jak na razie bez zmian, więc trochę przeczekam i jak nie zgaśnie to pojadę do serwisu. Dzięki za radę!
Jeżeli mowa o 1.4HDi o mocy 68KM, to jest to tani w serwisowaniu silnik z prostą turbiną i niskim spalaniem, nowszy o mocy 90 koni ma już turbinę ze zmienną geometrią, więc koszty ewentualnej naprawy rosną. Jednostka 2.0HDi 90KM jest też prostą konstrukcją, więc tańszą w naprawie i serwisowaniu od wersji 107KM. Zatem, jeśli szukasz taniego w naprawie...
Wybaczcie, ale nie znam się na anatomii silnika Wprawdzie wykonywałem samodzielnie różne drobne naprawy samochodu i miewałem różne przygody, ale UPG znam tylko ze słyszenia. wiem, że przez silnik idzie obieg płynu, że może dostawać się olej do chłodnicy i płyn do silnika, ale o benzynie przez UPG jeszcze nie słyszałem, stąd ten temat. Jeżeli jest to...
Lutowałem szyne CAN i na 100% jest już dobrze, mierzyłem oporność sterownika na pinach 6 i 7 i ma zwarcie.... Jak tylko odciąłem CAN od stera silnika wszystko ruszyło. Co do transmitera CAN to kiedyś kolega tez miał taki przypadek ale w polo (też padło właśnie coś w kompie). Nie wiem czy opłaca się naprawiać sterownik dlatego pytanie ile ten transmiter...
Ale twój passat w FSI był igła do momentu sprzedaży. Udowodnij Teraz jeździ nim syn, w ludzi nie puściłem, co jeszcze mam ci udowodniać ? Teraz mam B8 z podwójnym wtryskiem silnik CJSC, mam nowego, z polskiego salonu, już prywatny bo wykupiłem z leasingu. Jak myślisz, jak wezmę nowy, to 5-letniego B8 wystawię na Otomoto ? Każdy niech patrzy na siebie...
Nie ,tak naprawde auto klienta, zostawił mi auto , pierwsze moje podejrzenie po podłączeniu kompa to napewno cewka, no i tak poszło dalej.Jak sprawdziłem rozrząd no to co by nie zobaczyc glowicy, po tym jak pisali w Internecie, i paru ludzi z mojego miasta co zajmuje się elektroniką powiedziało ze głowne przyczyny w tym silniku to rozrząd albo zawory.
AVE... Mnie ciekawi, co zrobi z instalacją zima. Zwłaszcza jak mróz będzie siarczysty... Pomysł ciekawy, lecz jeśli oszczędność byłaby w tym, to by było to powszechnie stosowane. Moim zdaniem to jest dobre do chwilowego "tuningu", ale na dłuższą metę oszczędność będzie za mała, by kompensować koszta naprawy, gdyby jednak para wodna nie była zbyt zdrowa...
Witam Mam mianowicie taki problem, że moje Fabcia nie grzeje nic a nic tj. leci ale chłodne powietrze. Temeratura silnika 90 stopni a tu zimno z kratek nawiewu. Pomyślałem termostat, ale temperaturę wskaznik na desce pokazuje w normie. Ostatnio miałem wymianę tarczy docisku sprzęgła czy możliwe, że podczas tej naprawy nie wiem układ mógł się zapowietrzyć...
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Miesiąc temu miałem problem z akumulatorem (prawdopodobne zwarcie). Po wymianie na nowy zaświeciły się kontrolki poduch, wspomagania kierownicy oraz silnika 2szt. Wspomaganie raz było a raz nie , w końcu jakiś tydzień temu znikło na stałe. Dodatkowo auto gubi mi niskie obroty i od czasu do czasu gaśnie. Meches :| podpiął...
Okazało się, że CDIF2 nie mógł się połączyć, a na tamtą chwile VCDS'a miałem w naprawie. AUTOCOM połączył się z ABS - brak błędów. Przyczyną awarii był UWAGA WYCIĄGNIĘTY ŁAŃCUCH!! rozrządu. Przy 26tys km... A nie wkręcanie sie na obroty na "luzie": Sterownik ABS widzi że auto stoi i aby uniknąć uszkodzenia silnika nie pozwala kręcić obrotów do końca....
Witajcie. Dziękuję za rady. Musicie wiedzieć, że temat naprawy mojego auta ciągnie się już od początku listopada. Naprawiają je genialni "fachowcy" z firmy Skodex Krotoski Cichy w Poznaniu i nie mogą sobie poradzić. To już chyba 5 raz gdy będę do nich wracał reklamować naprawę. Powiem wam tylko, że pompa wtryskowa tez była jedną z diagnoz - była podobno...
Błażej, w moich kryteriach (może poza wielkością silnika niekiedy) znalazłam: Hyundai Getz 1.4 Chevrolet Aveo 1.2 i 1.4 Skoda Fabia 1.4 Volkswagen Fox Volkswagen jakiś tam jeszcze Renault Megane 1.6 Alfa Romeo 147 1.6 Ford Focus Citroen C1, C2, C3, C5 od 1.2 do 1.6 Dacia Sandero 1.4 Fiat Punto Fiat Grande Punto i jeszcze parę innych. Popatrzę na te...
Pompę i czujnik wymieniłem na podstawie diagnozy w serwisie skody. Następnie po wymianie pompa ruszyła .Po zgaszeniu silnika już więcej nie wystartowała. byłem autkiem ponownie na komputerze i nic mądrego mi nie powiedziano a mianowicie: (wszystko jest ok czyli komunikacja i tak dalej ale nie wiadomo dla czego silnik pompy nie startuje i że podobno...
Miałem podobne objawy w swoim aucie. Przyczyna to najprawdopodobniej uszkodzona wiązka sterownika silnika. Jest to wada występująca w pierwszych rocznikach SF objawiająca się po dłuższym czasie przez co producent sprytnie wywinął się z obowiązku jej usunięcia. Nie polecam naprawy w ASO, ponieważ tam najprawdopodobniej będą chcieli wymieniać całą wiązkę...
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Fabię 1.4 MPI 8V 68km AQW z instalacją gazową. Niedługo po zakupie pojawiły się pierwsze problemy. Najważniejszym z nich była uszczelka pod głowicą (ślady oleju w płynie chłodzącym). Została ona wymieniona, po tej operacji - nie wiem czy to zbieg okoliczności, czy wina złej naprawy. Mam teraz problem po odpaleniu auta...
Przebieg naprawy: - w samochodzie wymieniono świece oraz sprawdzono z inna cewką - nie przyniosło rezultatu (cewkę oddałem, nowe świece zostały) - sprawdzono i wyczyszczono przepustnicę - brak poprawy pracy silnika, błędy wystepowały nadal - kupiłem sondę lambda (przed katalizatorem) i niestety nie pasowała kostka znalazłem jednak przecięcie cienkiego...
3tys km temu byla cewka i pompa wody z plynem wymienione plus klocki wiec mysle ze kable i swiece sa ok Proste wykręcenie i ocena wizualna świec może pomóc w ustaleniu problemu . A teraz z drugiej strony: jeśli posiadasz tester to podaj co pokazuje 1 i 2 sonda na rozgrzanym silniku (po wykasowaniu błędu), jaki jest czas wtrysku i jakie podciśnienie...
Witam posiadam skode fabie z 2003 roki w silniku 1.4MPI. Problem polega na tym ze w samochodzie tym wystepuje wspomaganie eletryczne. Pewnego dnia po zostawieniu samochodu na noc wspomaganie odmowilo wspolpracy. Dziwne jest to ze podczas jazdy usterka sie naprawila sama podczas jazdy do momentu wylaczenia silnika. Auto zostalo odstawione do warsztatu...
Załóżmy że nie wiem od czego zacząć i co posprawdzać i dlatego oczekuję podpowiedzi. Nie mam też żadnego interfejsu do komputera żeby cokolwiek sprawdzić. Na Allegro kupiłem już dwa interfejsy gdzie sprzedawcy obiecali że interfejs będzie działał , ale musiałem odsyłać bo się okazało że żaden nie działa. Mam na bluetootch interfejs tani ELM 327 ale...
Witam Mam podobny problem. Skoda Fabia 1,4 MPI 2002 r (bez gazu). Troche już leciwa, bo ma najechane 260 tys. Rozrzad wymieniany, swiece olej jakies 6 tys temu. Od tametego momentu sie tak zachowuje, nie wiem jak wczesniej bo nie ja bylem uzytkowniekiem tego auta. Dodatkowo auto dzuo pali bo w cyklu miejskim jakies 11 litrow... Cisnienie na cylindrach...
Witam, Mam zamiar kupić swój pierwszy samochód. Kwota, która chce przeznaczyć to 5-6 tyś. Wiem, że dla niektórych jest to śmieszna kwota, ale niestety taką będę dysponował i raczej większej nie chcę przeznaczyć na pierwszy samochód. Samochód będzie służył mi głównie do dojazdów Warszawa - rodzinna miejscowość (około 110 km w jedną stronę). Trasę tę...
Domyślam się że kolega ravpraca jeździ i30 z przed faceliftingu? Każde autko ma swoje plusy i minusy, obecnie zastanawiam się nad fiatem Bravo a I30, z lekką przewagą w kierunku Hyundaia (lepsza widoczność większa ergonomia lepsza dynamika samochodu 1.4 benzyna) w porównaniu do Fiata silniczek 90 KM nieco mułowaty a nie chciałbym żadnego turbodoładowania...
Rozrząd złożony na blokady, napinacz odpuszczony na luźnym kole wałka. Jakby rozrząd był źle złożony to po uruchomieniu silnika od razu wywalałbym błąd czujnika wałka rozrząd. Tak jak się działo przed naprawą. Po uruchomieniu jest tylko błąd grzałki sondy lambda. Błąd czujnika wałka rozrządu pojawia się jak mu się depnie w gaz. Dodano po 4 Wracając...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Witam, mam problem z samochodem, przejechal 110 tys, z czego 90 tys na gazie (BRC sekwencja montowana w salonie skody), na benzynie samochod pracuje prawidlowo. Po przelaczeniu na gaz, widac mocne falowanie na obrotach, po wysprzegleniu auto gasnie, a gdy probuje go ptrzytrzymac na obrotach wyswietla kontrolke od zlego spalania (żółty silnik) i bardzo...
Witam ! Wracam do tematu wałkowanego przeze mnie kiedyś tu na tym forum. Chodzi mianowicie o pompę wspomagania (w tym momencie nie ważne czy to będzie TRW czy Koyo) a dokładnie o to czy ktoś z szanownych kolegów/koleżanek badał kiedyś jaki jest lub powinien być pobór prądu przez taką pompę. Chodzi mi o wartości w stanie tzw. spoczynku oraz dynamicznie...
Witam serdecznie, wiem, że są na tym forum podobne temu wątki, ale w każdym z nich ktoś poszukuje czegoś innego w autach używanych do kwoty 10tys. Ja też chciałabym zakupić takie auto, tzn. używane i do 10tys. A poza tym chcę, by był to hatchback, liczba drzwi nie gra roli, nie diesel, musi nadawać się do "zagazowania", musi też mieć dobry ocynk, bo...
Hej! Na początku powiem tylko że nie mam zamiaru się brać za własnoręczną naprawę- ściągnę mechanika. Prośba tylko do was o przybliżoną diagnozę-nie chcę ściągać od razu mechanika który może za naprawę życzyć sobie kwoty której przy sobie na razie nie mam. Więc; od dawien dawna w Skodzie pali się kontrolka błędu silnika, mechanik twierdzi że to awaria...
Witam! Posiadam od niedawna Skode fabie z 2003 roku 1.2 12V w kombiku. Problemy zaczęły się od zapalającej się kontrolki wspomagania i braku wspomagania przy tym gało podświetlenie zegarów wskazówki opadały. Problem znikał po ponownym uruchomieniu silnika lub samoistnie. Teraz zauważyłem że do tego doszło palące się żarówki mijania głównie lewa. za...
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Cześć! Na wstępie pragnę zaznaczyć, że spędziłem w sumie dobre kilka godzin na poszukiwaniu odpowiedzi w internecie, przeszukiwałem też wasze forum i zupełnie nie natrafiam na odpowiedź na problem z moim ulepem. Od dwóch miesięcy doprowadzam do stanu używalności Skodę Fabię I 1.2 40 kW z 2003 roku. Jest to chyba wersja Classic, nie posiada wspomagania,...
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Policzmy czy samochód elektryczny jest drogi:) Znów jakbym czytał Zbyszka Kopcia! 1. Nie możesz porównywać starego nadwozia i podwozia z nowym silnikiem EV, do nowego spalinowozu, nie unikniesz remontu zawieszenia, układu hamulcowego itp. Nie można mieć jak napisałeś "nowego" samochodu - masz stary z nowym silnikiem. 2. Skoda Fabia kombi która w 2003...
Witam Wszystkich użytkowników W skrócie opiszę usterkę z jaką się spotkałem naprawiając samochód mojego syna. Samochód VW FOX silnik benzyna 1,2 rocznik 2008 Objawy: 1) zapalenie się lampek kontrolnych: - ABS - ESP - hamulec ręczny do tego 3 sygnały dzwiękowe z tablicy Sytuacja ta nie była ciągła tzn. nie zawsze dochodziło do tego typu objawów, jednego...
skoda fabia naprawa naprawa skoda fabia silnik skoda fabia
huawei gniazdo naprawa wymiana potencjometr filtry sinusoidalne
HP LaserJet 1320 - Migająca zielona dioda, brak druku Znaczenie pomiaru IPZ w sieci TT z RCD