mam skode fabie 2001 14mpi 68km z lpg. ostatnio pojawił mi sie problem z dynamika auta a konkretnie jej brakiem najbardziej odczuwalnym w zkresie 2000-4000obr. po przejrzeniu pamieci błedów /wystepowały błędy: sonda lambda, uboga mieszanka, bogata mieszanka/, wykasowaniu, podstawieniu innej sondy lambda, podstawieniu innej przepustnicy problem ciagle...
Witam serdecznie i proszę o pomoc. Miesiąc temu miałem problem z akumulatorem (prawdopodobne zwarcie). Po wymianie na nowy zaświeciły się kontrolki poduch, wspomagania kierownicy oraz silnika 2szt. Wspomaganie raz było a raz nie , w końcu jakiś tydzień temu znikło na stałe. Dodatkowo auto gubi mi niskie obroty i od czasu do czasu gaśnie. Meches :| podpiął...
Zawory raczej nie stukaja tylko klekoczą, słychać wyraźnie na wolnych obrotach.
przerembel: miałem identyczny przypadek. serwis i inne warsztaty proponowały mi wymianę pompy na nową - 2 tys zł. ponieważ jestem ciekawy rozebrałem tą pompę: tam gdzie jest możliwość rozpołowienia pompy - jest to miejsce gdzie łączy się silnik elektryczny z pompą. jest tam sprzęgiełko ( fi ok 12 mm wysokie też 12 mm) oś silnika i pompy zakończona jest...
Witam. Mam od 3 miesięcy samochód marki Skoda Fabia I 1,4 MPI 44kW (60KM) 2000r silnik AZF, dodam że sterownik silnika mam 047 906 033 J. Zaczęło mi przerywać auto i po jakimś czasie, gdy się nagrzeje to traci moc i dużo pali paliwa i falują obroty. Wykonane w chwili obecnej są takie nowe części: - zmieniona uszczelka pod zaworami bo ciekła, - wymieniony...
Witam! Posiadam Skode Fabie 1.9TDI z 2001r. i mam problem takiego typu że nie zapala mi sie kontrolka ładowania w liczniku. Sprawdziłem już Alternator i sam regulator i wszystko jest ok a kontrolka dalej nie swieci. Jak mierze ładowanie po odpaleniu t ogo niema ale jak wprowadze auto na około 3 tyś obrotów to ladowanie sie pojawia. Prosze o pomoc w...
Witam Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM proszę o pomoc co za elementy są odpowiedzialne za wolne obroty (praca silnika na luzie - postój) silnik podczas pracy na postoju bardzo nierówno pracuje tzn czuc wyraźne drgania. Czyściłem przepustnicę adaptacja równiez była przeprowadzona co jeszcze może być powodem
Z kablami mój błąd, luzy się reguluje. Witam. Na ten temat są 2 szkoly. Jedna mówi, że w tym silniku luzów się nie reguluje - kolejna modyfikacja oryginalnego czechosłowackiego silnika to hydrauliczna regulacja luzu zaworowego. Wstępnie reguluje się luz na 0 i dokręca 2 obroty. Resztę "załatwia" automatyczna regulacja. Druga mówi o ustawieniu luzu...
Auto jak w temacie. Nie wkręca się na obroty, zalane swiece, zalany katalizator. Auto trafiło do nas po wizycie u dwoch mechanikow, gdzie wymieniono rozrząd, zawór egr czujnik położenia wału (hella nie OEM), wszystkie cewki , prawdopodobnie sondę przed katalizatorem. Błąd na komputerze 16725/P0341/000833 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible...
Skoda Fabia 1,2 HTP AWY 2003 Seba24 masz racje. Właśnie przed godziną wróciłem od mechanika. Od jakiegoś miesiąca zaczęło szarpać w czasie jazdy przy większych obrotach. Pomyślałem, że to wina paliwa bo jeden jedyny raz zatankowałem na innej stacji. Po sczytaniu błędów wyszło 16686 na 2 cylindrze. Po przełożeniu cewki na 1, był błąd na 1, dla pewności...
Wydaje mi się że może to być silniczek krokowy. Działa on jak automatyczne ssanie, może źle dysponować dawką paliwa i dlatego mogą wystąpić takie problemy. U mojego samochodu czasami jest tak że jak zapale przez minutę, dwie silnik chodzi na ponad 1,5k obrotów potem spada na prawidłowe obroty.
Bylem na urzadz.texa diagnos. klikamy adaptacja egr i pisze stan obecny: nieaktywny. Nic nie slychac w silniku zeby sie ustawialo, adaptowalo. Adaptacja turbo poszla. Egr pisze stan obecny: nieaktywny. Dalej mam ze spirala kontrolka zapala sie i dlawi silnik jak wezme autko na wieksze obroty. Moge czasem chwile, dluzsza chwile jechac ostro, obroty wysokie...
test już robiłem i wsazówka robi dwa pełne obroty poza skale i nie staje na połowie, pozostałe ok! jakim programem nagra mape bo tym fabiac86 boje sie go podlączy chyba że odcztytam i wyłącze kluczyk żeby mu nic znowu nie powalił ale jak go później wgraĆ?
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obrotyn te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
Mówisz o skodzie fabia...
Witam . Pojazd to Skoda Fabia 1.4 16V 100KM. Instalacja gazowa jest sekwencyjna firmy Lovato. Problem pojawił się tej jesieni/zimy. Gdy występuje niska temperatura po przełączeniu na LPG, silnik nie ma pełnej mocy oraz szarpie na wolnych obrotach, lecz nie falują obroty. Po podpieciu do testera diagnostycznego wychodzi cos o zaplonie 3 cylindra, natomiast...
Mam problem ze wspomaganiem kierownicy w mojej skodzie. Po podłączeniu vaga pompa TRW wchodzi na obroty. Wszystko jest W porządku. W czasie jazdy wspomaganie pojawia się, później znika. Nigdy nie wiesz w którym momencie zadziała. Płyn czysty, bez oznak zuzycia Wspomnę że nieszczęście zaczęło się, gdy zamarzł płyn od wspomagania i rozwalił zbiornik....
Witam, Mój problem polega na sporym opóźnieniu reakcji silnika, na dodanie gazu. Borykam się z tym już 1,5 roku. Dodam że wymiana przepustnicy nic nie dała. Przeszukiwałem internet, w celu znalezienia rozwiązania tego problemu, ale niestety nic nie znalazłem.. :( Proszę, spójrzcie na mój film, który wrzuciłem na YT. /watch?v=NrNtBAlPed4 Zauważcie, jak...
Witam, dziś zauważyłem że klimatyzacja zaczyna mi działać dopiero jeśli osiągnę 5 tys obrotów. Auto Skoda Fabia 1.4 MPI 2003 Wygląda to tak: Uruchamiam silnik, mogę przejechać nawet kilkadziesiąt km włączam klimatyzację, załącza się sprężarka ale klimatyzacja nie chłodzi. Dopiero jeśli np na postoju przygazuję do 5 tys obrotów, wtedy zaczyna chłodzić....
Witam wszystkich. Posiadam Skoda Fabie I 1,9 TDI z silnikiem ATD, jakiś tydzień temu zauważyłem brak mocy tak jak by turbina w ogóle nie pracowała. Sprawdziłem węże podciśnienie i wszystkie są dobre, wymieniłem filtr paliwa bo słyszałem że może być zapchany i silnik nie dostaje dobrej dawki paliwa, dzisiaj wykręciłem i wyczyściłem zawór EGR. Po dzisiejszej...
Witam, Posiadam skodę fabie z silnikiem 1.4mpi z instalacją gazową sekwencyjną. Od dłuższego czasu borykam się z problem nie równej pracy silnika i dużym szarpaniem po przełączeniu się na gaz. Podczas jazdy, gdy redukuję biegi i obroty spadają w okolicach 2000 obrotów samochodem zaczyna szarpać jak cholera. Jeszcze jedno co zauważyłem, że nie ma równego...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 1.4 MPI 8V 2001r AZE ( bez ABS, bez klimatyzacji, szyby na korbkę). Auto od dłuższego czasu szarpie niemiłosiernie powyżej 1500 obrotów ale po przekroczeniu 3000 obrotów brak szarpania. Płynu chłodniczego, ani oleju nie ubywa. Co zrobiłem: Czyszczenie przepustnicy + adaptacja - nie pomogło. Sprawdzenie sondy lambda - wykres...
Witam, mam taki problem jak w temacie. Zapalam silnik i ma bardzo nierówne obroty, jakby na 1 gar nie paliło, zaznaczę że mam LPG, jak się przełączy na gaz to działa super, silnik równiutko pracuje. Raz pojechałem kawałek na zimny silniku i zaświecił się check, auto nie miało w ogóle mocy (jakby tryb awaryjny) Podłączyłem sobie kompa i wyskoczyło 16688...
Witam !!! Po przeszukaniu starszych postów okazało sie że nie znalazłem odpowiedzi na problem który występuje w moim samochodzie (a podobno jest to bardzo częsty objaw fabii) więc pytam : Skoda Fabia 1,4 rocznik 2001 (sedan ) Od jakiegos czasu mam problem z wolnymi obrotami . Po zapaleniu zimnego silnika obroty zmieniają się w zakresie od 500 do 1000...
Skoda Fabia 1,4 MPI 68 km mam następujący problem silnik pracuje tak jakby "wypadał zapłon" słychać takie przerwanie , trzęsie się silnik co to może być???? Zauważyłem również większe spalanie około 2 litrów na 100 km. Wymieniłem świece, listwa z cewkami była podmieniona dalej efekt ten sam. wygląda to tak jakby jedna swieca nie pracowała ale świece...
Witam wszystkich :) Mam jeden problem ze Skodą Fabią 1.4MPI 2000r. Od niedawna zaczely mi falowac obroty, wogole jak zapalam go rano przy zimnym silniku. Czasami obroty staja sie takie niskie, ze samochod prawie chce zgasnac. Dowiedzialem sie ze trzeba przeczyscic przepustnice, wiec zrobilem ale to nic nie pomoglo :cry: (at) Wie moze ktos co moze byc...
Witam Czytam z uwagą wszystkie wypowiedzi lecz nieznalazłem w nich odpowiedzi na mój problem. Posiadam dwuletni samochód Skoda Fabia, cztery miesiące temu wymieniłem chłodnicę klimy na nową (złapałem zająca i stara chłodnica została pogięta). Wymiany dokonano w autoryzowanym serwisie. I tu zaczeła się moja gechenna z klimą . Dodam że przed wymianą klima...
Witam mam problem z jednostką sterująca silnikiem w skodzie fabii 1.4 MPI przebieg 120 tys km rok 2000 Samochód jest wyposażony w instalację gazową 2 generacji z komputerem) Przed podpięciem Testera Diagnostycznego 2 dniowa jazda na samej benzynie mój problem polega na tym ze po podpięciu pod tester komputera benzynowego wykazuje on 2 błędy 1 błąd uboga...
Witam przeczytałem większość postów z elaktrody nt wspomagania w skodzie Fabi ja mam Skodę Fabię rok 2000,1,4MPI Comfort i objaw jest następujący wspomaganie działa cały czas dobrze,nic nie szarpie ani nie czuć na kierownicy chwilowych jego braku,poziom płynu jest wystarczający,tylko pompa ze wspomagania przy niskich obrotach i ajazda bez zakrętów nie...
Witam. Skoda fabia 1.4 mpi. Mam następujący problem z moim denerwującym autkiem.Gdy jest zimno, temperatura poniżej 5 stopni C samochód jeździ dobrze, cała zima niezawodny, nawet teraz w nocy gdy chłodniej nie ma problemów. Jednak teraz gdy zrobiło się cieplej, strasznie szarpie, zwłaszcza poniżej 2000 obrotów. Problem dotyczy gazu, na benzynie ok....
Witam Wszystkich Jestem wlascicielem skody fabii 1.4 16V(100mh) 2000r Opisze cala sprawe Po 500km wycieczce samochod stracil moc i zaczela migac kontrolka check engine, a na wolnych obrotach zaczelo trzepac silnikiem.Obroty nie skacza tylko czuc wyrazny spadek mocy na kazdym biegu,co gorsze kiedy sie silnik nagrzeje to samochod gasnie(temperatura jest...
Witam. Od wczoraj mam problem ze swoją fabią. Silnik 1,2 HTB 6V, Instalka Zavoli Alisei sekwencyjna. Jeszcze nie mam kompletnych obserwacji, ale podzielę się tym co dotychczas zauważyłem, może koledzy podpowiedzą na co patrzeć. Silnik zapala normalnie na benzynie, na gaz przełącza się b. szybko bo w zasadzie już po 'wykokoszeniu się' z miejsca parkingowego...
Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Skodzie Fabia 1.4 TRW Wspomagania działa ale wyraźnie słabiej, pali sie kontrolka wspomagania. Poziom płynu jest ok. Akumulator i ładowanie ok. Sprawdziłem testerem błędy, pokazuje 01290 z opisu Wspomaganie kierownicy przez napięcie referencyjne. Sprawdziłem w blokach pomiarowych na kanale 02. I pokazuje takie wartości....
Witam, mam taki problem. Ostatnio zaobserwowałem że zapala mi się świeca żarowa w aucie. Autko to Skoda Fabia 1.9 TDI 74kw 2002r. Problem polega na tym że świeca zapala się tylko czasami a szczęśliwie mamy wiosnę i temperatura osiąga kilkanaście stopni c. Zapala się również jak uprzednio mimo kilkustopniowej aury rozgrzeję ją ( poczekam aż zgaśnie,...
Witam, Ostatnio cos moja Skoda nie działa tak jak powinna, otóż do ok 3000 obrotów bardzo wolno się rozpędza (nawet kilkanaście sekund zanim wskoczy na 3k obrotów). Do informacji dodam, ze mam uszkodzony termostat (wymienię go na dniach). Sprawdziłem go na kompie i oto błędy których nie da się skasować, lub po skasowaniu wracają po odpaleniu silnika....
Witam, posiadam Skodę Fabie 1.4 Mpi z instalacja gazową. Od pewnego czasu podczas dodawania gazu oraz zdejmowania nogi z gazu samochód delikatnie szarpie, dzieje się tak na wszystkich biegach. Ostatnio czyściłem przepustnice (sam), ponieważ skoda regularnie gasła na wolnych obrotach, ale po wyczyszczeniu wszystko działa jak należy. Dokonałem też wymiany...
Odkopie temat samochód ten sam fabia 1,4 16v 2005 LPG przebieg >200tys. Wspomaganie raz działało, a raz nie(były to rzadkie zjawiska-raz bezpiecznik na aku się przepalił), a teraz już nie działa- świeci się kontrolka jest na kompie błąd 1309. Pompa wspomagania Koyo -płyn jest. Tej słynnej wiązki tu nie ma auto po lificie. Podejrzewałem jeszcze alternator,...
Cześć, Mam problem ze skodą fabią 1.2 z 2008r. Auto zazwyczaj odpala bez problemu i jeździ bez zarzutu, jednak czasem przy przekręceniu kluczyka odpala ale po chwili gaśnie ( ok 1 s.). W sytuacji gdy odpala normalnie wszystkie kontrolki sie swieca, ktore powinny, a gdy odpala i gaśnie, nie świecą się kontrolki EPC i check engine. Immo jest niby ok,...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Jakie powinny być obroty biegu jałowego w obr/min w silniku 1,4 16V 75 km, rok 2004? Od pewnego czasu po uruchomieniu silnika obroty są na poziomie 1000 obr/min, jednak czasami są na poziomie ok. 600 obr/min. Problem jednak polega na tym, iż silnik czasami gaśnie (np.: podczas manewrowania na parkingu, podczas hamowania po wciśnięciu sprzęgła). Dodam,...
to jest sonda pradowa . w niej jest zbiorniczek z tlenem wedlog ktorego centrala porownuje zawartosc tlenu w spalinach . zwykla sonda tu sie nie sprawdzi poniewaz silnik pracuje na zubozonej mieszance i zwykla sonda by pokazywala caly czas mieszanke ubogą. ....a swoja droga ciekawy jestem jak to badanie wygladalo ..... dawno temu gdy bylem z wojkiem...
witam!! Wymienilem ten czujnik i nic auto nadal nie chce wchodzić na obroty gasnie i można tylko do 3000 obrotów rozkręcić obroty silnika dalej koniec jak by odcinało zapłon Wyrzuca mi takie błędy jescze 16725 , 16490 , 16500 , 16726 , nie mogę znaleść opisu tych błędów oprócz tego pierwszego Proszę o pomoc co to jest ???
Witam mam problem z fabią 1.2HTP świeci mi się błąd silnika wiem że dotyczy zbyt wysokich obrotów na biegu jałowym w jaki sposób można naprawić tę usterkę?
Witam, mam problem z samochodem, przejechal 110 tys, z czego 90 tys na gazie (BRC sekwencja montowana w salonie skody), na benzynie samochod pracuje prawidlowo. Po przelaczeniu na gaz, widac mocne falowanie na obrotach, po wysprzegleniu auto gasnie, a gdy probuje go ptrzytrzymac na obrotach wyswietla kontrolke od zlego spalania (żółty silnik) i bardzo...
Witam serdecznie Wszystkich. Posiadam Skodę Fabię II Combi 1.2HTP+Gaz 2008 - Silnik: BBM - Gaz Lanirenzo (montowany w servisie od nowości) - Przbieg 140.000 km Posiadam auto około 4 miesięcy i jestem 2 właścicielem. Teraz opis usterek w moim aucie: Co wykrył VAG: -17088 -16556 -16685 -16555 Auto szarpie na wolnych obrotach, po przełączeniu na Gaz odczucie...
Witam wszystkich forumowiczów. Mam poważny problem ze swoją Skodą Fabia 2002 1,9 tdi, mianowicie występuje falowanie i poszarpywanie silnikiem byłem już u kilku mechaników i żaden z nich nie potrafił sobie poradzić z tym problemem. Vag pokazuje błędy na wszystkich pompo wtryskach. Szarpanie najlepiej wyczuwalne na 3 ,4 i 5 biegu na obrotach 1900. inny...
witam, mam podobny problem w fabii 1.4 mpi, na niskich obrotach elektryka głupieje, wywala wspomaganie, światła migoczą, deska też po chwili gasnie silnik, po ponownym uruchomieniu jest przeważnie ok, czasem trzeba kilka razy, jak wkładam kluczyk do stacyjki to na wyswietlaczach tam gdzie jest przebieg i spalanie itp pojawiają się "chińskie krzaczki"...
Witam, Mam takie dwa małe problemy. 1. Zbyt małe obroty w momencie postoju np. czekając na światło zielone. Wskazówka od obrotomierza faluje. Wspomnę, że właśnie wymieniłem świece na Boschowskie i dodatkowo na komputerze wyszedł czujnik lambda więc jego też wymieniłem. 2. Wspomaganie - został wymieniony czujnik skrętu i pompa wspomagania. Jakieś 2 tyg....
Problemu szukałbym w okolicach turbiny. Moim zdaniem przeładowuje - za dużo powietrza dostarcza do silnika przy dużych obrotach. Nie pamiętam czy w Fabiach jest zmienna geometria czy nie. Jeżeli tak to po prostu łopatki mogą się nie 'cofać' przy wyższych obrotach.
przerabialem to,tez mam fabie check ci sie zapala zapewne wyjdzie ci na vagu blad 16825 najprosciej sprawdz przy tylnym lewym kole filtr paliwa te ustrojstwo zapala sie jak ktos kiedys przetankowal lub jak to jest w paliwie z naszych stacji pelno syfu skoda nic nie pisze ze jest to czesc ktora trzeba wymieniac jak olej co xx km. zalecam ci to wymieniac...
Witam, mam taki problem, że po odpaleniu zimnego silnika przy dodaniu gazu po wzroście obrotów nagle gwałtownie spadają co doprowadza praktycznie do jego zatrzymania. Silnik zaczyna bardzo nierówno pracować, po kilku sekundach auto uspokaja się. Błąd jaki miałem po diagnozie w VAG-u to 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-10 - - - Intermittent...
Witam, otóż borykam się z problemem od kilku miesięcy. Posiadam Skoda Fabia 1.4 MPI 68km silnik AME 2001rok. Problem polega na tym iż gdy odpalę moja fabie to obroty utrzymują się rzędu 800 a gdy dodam gazu i zdejmę nogę z gazu opadają do 1000 i się tak już utrzymują do samego zgaszenia silnika (przeprowadziłem adaptacje przepustnicy, wymieniłem czujnik...
Witam Wszystkich. Posiadam Skode Fabie 1.4 MPI, 68 KM i od pewnego czasu a właściwie od maja mam z nią problem. Po odpaleniu na zimnym silniku, obroty są trochę ponad 1000 obr/min i na komputerze mam 3 litry/h, z czasem wskazówka wraca do normy jak auto się nagrzeje i wtedy pokazuje 0,7 - 0.8 litra/h (800 obr/min), aha na zimnym silnik chodzi jakby...
Po wrzuceniu biegu (od 2 w górę) i przy delikatnym (chociaż nie ma tu reguły) wciskaniu gazu, silnik mocno zwiększa obroty, ale mocy nie przybywa. Zmniejszenie gazu powoduje zmniejszenie obrotów i pracę adekwatną do stopnia wciśnięcia gazu. Ponowne dodanie gazu powoduje ponowne nieadekwatne zwiększenie obrotów (nawet do 4000) i brak adekwatnej mocy....
Witam Skoda Fabia 1.9 TDI 101KM silnik ATD 2001 rok. Alternator 120A Bosch Występuje problem z ładowaniem akumulatora. Zaczęło się od tego że 1-2 razy dziennie mignęła kontrolka ładowania. Ale ładowanie było i wszystko OK. Następnie podczas jazdy wyczerpał się akumulator "do dna". Diagnoza - brak ładowania. Napięcie w instalacji podczas pracy silnika...
Witam panowie. Mamy problem z naszą Fabią. Podczas jazdy czuć drgania na kierownicy, czuć je również na pedale gazu (wibracje). Co najlepsze nie jest to ciągłe. Wczoraj robiłem trasę po ekspresówce, łącznie prawie 300km i te drgania występują w różnych momentach, nie występują przy stałych obrotach że tak powiem ( raz są przy 100 km/h raz przy 130 km/h,...
Czy zle dobrane świece mogą być przyczyną podnieśienia obrotów biegu jałowego na ciepłym silniku do 900 obrotów.Mam odczucie że lekko poszarpuje sinikiem chć nie widać tego na obrotomierzu .Kobieta była u mechanika wymienił świece i wyczyscił przepustnice .Fabia 2 .2008 rok 60 kM .6V
U mnie po 300 tys. km na LPG zaczęły klekotać zawory. Wcześniej nigdy nic nie ustawiałem. Po 296 tys. km wymieniłem olej z Mobil 0W40 na Shell 0W30, zalecany przez Skodę to 5W40, ale lubię eksperymentować. :-) Wracając do meritum, ustawiłem wstępną regulację na 2 obroty i nic nie pomogło, jak klekotało na ciepłym tak i po regulacji. Postanowiłem jeszcze...
Też mam fabię 1.4mpi 8v 2002r, też miałem te same objawy: 1.w czasie jazdy zapalała się kontrolka wspomagania - po chwili gasła, 2. jadąc nagle robiła się choinka - na chwilę zapalały się wszystkie kontrolki na desce by po chwili zgadnąć, 3. jadąc nagle wskazówki zegarów opadały na zero i wszystko się zerowało a auto jechało normalnie dalej, 4. obroty...
Uszkodzone łożysko będzie huczało po wciśnięciu sprzęgła, czyli wtedy kiedy zostanie obciążone. U mnie w fabii od kiedy ją kupiłem przy niskich obrotach ze sprzęgła dochodzi delikatne popiskiwanie ewidentnie związane z obrotami silnika. Nauczyłem się z tym już żyć, w niczym nie przeszkadza i póki co się nie pogarsza, wydaje mi się, że u mnie jest to...
Witam mam problem ze swoją skodą ma silnik 1.2 htp 70 km z dołożoną instalacją LPG. Gdy silnik jest zmiany bardzo ciężko silnika odpala na parę sekund obroty spadają do 500 i gaśnie po kilku próbach odpala ale delikatnie przyszarpuje n benzynie i wchodzi w tryb awaryjny odcina mi zupełnie gaz pomaga tylko zgaszenie i ponowne odpalenie jak już przełączy...
Cześć Wszystkim. Na wstępie chciałbym Wam bardzo podziękować za pomoc w rozwiązywaniu problemów. Jesteście chyba jedyną grupą ludzi, która nie stwarza problemów w pomocy, nie dajecie głupich komentarzy tylko mówicie krótko jasno i zrozumiale. Bardzo Wam dziękuję, a teraz do rzeczy. Mam Skode Fabie 1-nke (chyba to 6Y) z silnikiem 1.2 litra 12 zaworowa...
Fabia Comfort 2001r 28kkm. Wczoraj wymianiałem rozrząd. Był wyraźnie rozciągnięty. Na wolnych obrotach szarpał. Teraz wszystko gra. Jak widzisz nie jesteś sam.
sorry za spóżnienie ale działam poprzez modem na neostradę nie ma szans wstępnie mój elektryk przyjął że nawalił zestaw wskażników i listwa wysokiego napięcia sprawdzali na komputerze i nie było żadnych ważnych błędów podobno w Fabii zestaw wskazników to częsta choroba i bardzo droga około 2000 zł na razie czekam aż sprowadzą częsci Dodano po 18 a ha...
Mam Skode Fabie 1.4 MPI. Od jakiegoś czsu zauważyłem ,że silnik przy obrotach od 900 do 2000 RPM dziwnie szarpie i przy dodawaniu gazu jakby dławił sie. Skoda ma przejechane 72 tyś. km. Prosze o rade co mogę zrobić. :cry: Z góry dziękuje!!
Mam taki problem w fabii ze po właczeniu klimy na biegu jałowym silnik zaczyna szarpac i najczesciej gasnie po pewnym czasie. nawet gdy włacze ja na wiekszych obrotach po zejsciu do jałowych sytuacja sie powtarza. Czy mozna zmienic obroty biegu jałowego na wyzsze teraz ok.720obr/min?
Witam wszystkich! Problem jest taki: Praca silnika na benzynie(samochód to Skoda Fabia 1,4mpi), obroty na rozgrzanym silniku falują i silnik czasami "skacze". Dodam, że wcześniej podobne objawy były i na gazie i na benzynie, pomogło czyszczenie przepustnicy. Na gazie samochód chodzi super. Znajomi sprawdzili ciśnienie na wtrysku, pompka okej, filtr...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu musisz podłącz Vag uruchomić silnik. Wybierasz Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Czujnik ten znajduje się na przekładni kierowniczej .Aby się do niego dostać należy zdemontować...
Witam Aby sprawdzić czujnik skrętu podłącz Vag uruchom silnik. Blok 44/08/02 Pozycja 1 pokazuje obroty pompy 1200-1300 Gdy będziesz krecił kierownicą obroty te powinny wzrosnąć do ~3000 jezeli nie wzrosna to masz czujnik skrętu uszkpodzony Pozdrawiam
Witam Posiadam Fabię 1.4 MPI rocznik 2001 przebieg 170 kkm. Od kilku dni dziwnie zachowuje się wspomaganie kierownicy. Gdy kręcę kierownicą spokojnie wspomaganie działa normalnie. Gdy wykonam gwałtowny ruch odczuwam przez chwilę (dłuższą lub krótszą) brak wspomagania i duży opór na kierownicy. Jak odpuszczę i ponownie kręcę powoli wspomaganie mam cały...
Witam, Mam następujący problem. W Fabii 1.4 8V podczas jazdy na każdym biegu przy 2000 obrotów mam szarpnięcie. Zupełnie jak by tracił zapłon i zaraz znowu wszystko było oki. Przeczytałem błędy VAGiem i wyszły dwa błędy: 1)16555 - P0171 - Wyważenie paliwa – system osłabiony (bank1) 2)18020 - P1612 - ECM – niewłaściwie zakodowane Co można...
Pod Vaga podłączam dopiero 28 czerwca ( wcześniej brak terminów). Także mam jeszcze parę dni na dokonanie oględzin we własnym zakresie. Wiadomo jak to jest w servisie - lepiej wiedzieć wcześniej co jest grane i wszystko samemu sprawdzić, bowiem sevis Plichty kasuje jak za "zboże". Dlatego zadałem pytanie o bezpieczniki :| Z ostatniej chwili: Aby sprawdzić...
Witam wszystkich i prosze o pomoc.Posiadam skode Fabie 1.4mpi.Chciałem się dostać do wskaźnika ładowania akumulatora.Wymontowałem licznik,chciałem ściągnąć wskazówke obrotomierze i teraz ta wskazowka jest ustawiona na godz. 18.00.Po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach wskazówka wskazuje 0. Jak ja ustawić aby przy wyłączonym zaplonie wskazywala...
Witam, mam skodę fabię combi z silnikiem 1200 HTP i instalacją prinsa. Od jakiegos czasu mam z nią problemy. Gdy kupiłem autko silnik przełączał się przy 45stopniach, ale jeden gazownik powiedział że trochę dużo i zmienił mi na 30stopni. W momencie gdy silnik sie przełącza na gaz, następuje jakby gwałtowne hamowanie silnikiem, tak jakby nie dostawał...
Posiadam instalacje gazową Bingo S4 , reduktor BRC Tecno 70 KW . Przez 4 lata wszystko pracowało bez zarzutu do momentu bardzo nierównej pracy na gazie , wymieniłem membrany w reduktorze / zestaw naprawczy/ i też było ok. teraz jednak po jeździe przy zejściu na wolne obrotu strasznie szarpie - tylko gaz po za tym wszystko w porządku , regulacje niewiele...
W autach z elektryczno-hydraulicznym wspomaganiem Ibiza/Polo/Fabia przygasanie światel przy kręceniu kierownicą to norma. I nic na to nie poradzisz. Taki urok. Domyślam się że: wspomaganie nie dzialalo tak jak powinno, zmienileś czujnik obrotów kierownicy, wspomaganie zaczęlo pracować a przy okazji zaczęly przygasać światla? Popraw mnie jeśli sie mylę....
witam wszytkich mam problem z moją fabią a dokładniej ze wspomaganiem króre działa lecz kontrolka się zapala na określonym kącię skrętu w prawo wymieniony czujnik sprawdzona pompa instalacja też dwa kody 816-błąd sygnału 816-zwarcie do masy (o co chodzi) jakieś sugestie bo nie mam siły do tego auta po skasowaniu jest ok ten sam zakręt i kąt skrętu i...
Witam. Mój problem to brak mocy skoda fabia 2001r 1.4MPI LPG, ciągle mrygająca kontrolka oleju na zegarach (ale tylko na wyższych obrotach, na biegu jałowym nie mryga). Po podłączeniu VAGa oto co otrzymałem: Address 01 ----------------------------------------... Controller: 047 906 033 Component: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ47 Coding: 00021 Shop...
Witam.Swiece wymieniłem.Najgorszy w tym jest fakt ze komputer nie wykazuje żadnych błędów a każdy mnie odsyła że mam przyiechać dopiero jak samochód klęknie na drodze.A on jak na złość poszarpie,przepali i jedzie dalej.Objawy są takie jakby w czasie jazdy tracił moc,przygaśnie,przeciągnie i szarpnie wracając na swoje obroty.CZy ciepły czy zimny silnik...
Witam Mam skode fabia 1.4 mpi, przebieg około 140tys., ostatnio zauważyłem spadek mocy na benzynie i gazie, szczególnie przy niższych obrotach. Mimo iż wciskam do dechy auto nie jedzie. Na kompie wychodzi jakiś błąd z zasilaniem. Świece wymienione przy około 130tys., sonda lambda wymieniona...co jeszcze może być problemem?
Gdy się włączy wiatrak to automatycznie obrotomierz zaczyna wariować i skacze wysoko i nisko. Gdy się stanie wskazówka obrotomierza zamiast stać w miejscu to ona skacze 500 obr. 900 obr. co może być tego powodem???
Witam serdecznie. Od pewnego czasu mam problem z szarpaniem na wolnych obrotach(czy benz. czy gaz to samo). Świece wymienione, moduł zapłonu ok, przepustnica czyszczona i adaptowana, brak lewego powietrza. Byłem w dwóch różnych serwisach skody i ręce rozkładają, twierdzą że wszystko jest ok. Podpiąłem vaga aby sprawdzić lambdę. Brak kodów błędów. Odczytałem...
Witam posiadam skode fabie 1.2 htp jest problem z kontrolką silnia swieci sie caly czas przy obojetnie jakich obrotach zaczyna delikatnie szarpac samochodem wczesniej byl robiony szlif głowicy wymieniony korbowód nie wiem czego to jest przyczyna prosze o pomoc co moze sie dziac z tym silnikiem :)
Witam Ja miałem pokazywany identyczny błąd /816/ z instalacją TRW, kiedy był uszkodzony czujnik prędkości kątowej kierownicy. Też VAG pokazywał prędkość kątową "stała wartość 128". Pomimo, że zapalała się lampka "brak wspomagania", to wspomaganie pracowało ale nie poprawnie. Ponadto przy niesprawnym czujniku podczas kręcenia kierownicą obroty pompy...
Witam wszystkich. Mój problem ze Skodzianką jest dość nietypowy. Od razu nadmienię, że poza oczywistymi dla tego modelu stukami i trzeszczeniem zawieszenia silinik pracuje w miarę normalnie. Nie palą się żadne lampki kontrolne spalanie podczas jazdy miejskiej oscyluje w okolicach 8 - 9 litrów w mieście w trasie około 6 litrów lub podczas niezbyt pośpiesznej...
Witam. Mam pytanie do Szanownych Forumowiczów. Posiadam Skodę Fabię kombi 2002 rok 1,4 MPI 8V przebieg 120 tysięcy km. Ostatni serwis robiłem w sierpniu 2011 w salonie skody, wymiana płynów, filtrów, pasków. Przed jak i również po serwisie odczuwalne było lekkie drganie silnika w samochodzie ale w skodzie powiedzieli że ten typ tak już ma. Oki wyjechałem...
Tylko przy zimnym silniku i gdy temperatura na zewnątrz jest powyżej 15 stopni lub w ciepły upalny dzień, odpala jakby bez ssania, bo za drugim razem i pracuje na bardzo małych obrotach nie gaśnie nawet lampka ładowania. Nie reaguje na wciskanie pedału przyśpieszenia. Trwa to ok 20- 30 sekund potem załapuje ssanie i obroty są ok 1200. Potem wszystko...
Otóż mam następujący problem, szukałem już podobnych tematów ale nie znalazłem nic o takim przypadku. Skoda po odpaleniu nie ma mocy (pracuje w trybie awaryjnym, bez turbiny) stan taki utrzymuje się dopóki nie przekroczę pewnych obrotów dla różnych biegów innych. Dla 1 biegu 3000 obr/min, 2biegu 2800 obr/min,biegu 3 2400 obr/min wyższych biegów nie...
posiadam skode fabie 1.2htp z 2003r. od 3dni ma przejechane 160tys. nagle straciła moc wchodzi aby na 3000obrotów i odcina podłączyłem ją pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,wymieniłem na nowy i nadal to samo czy to może być katalizator winny bo jest w środku wybebeszony i może któraś sonda lambda łapie zły odczyt ale na komnpie nic...
Witam, Znajoma posiada skode fabię z 2004 roku z sekwencyjną instalacją gazową. Bardzo często pojawiają się jej błędy check engine, silnik na wolnych obrotach pracuje nie równo a podczas jazdy szarpie i przerywa. Kody błedów jakie mi się udało odczytać: 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim:...
Witam! Posiadam Skodę Fabia 1.2 HTP, 64KM, 2003r, silnik AZQ. Objaw to kontrolka Check Engine oraz błąd: 17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit P1440 - 35-00 - - 17848Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Silnik chodzi OK, nie trzęsie nim, obroty w normie, przyśpieszenie również OK tylko ten nieszczęsny...
Witam, mam problem z fabią 1.2 htp + gaz, 3-cylindowa. Chwile po włączeniu silnika, na wolnych obrotach występuje wypadanie zapłonu na cylindrze nr 1. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika usterka znika. Błąd nie występuje już na ciepłym silniku. Samochód oglądał gazownik i elektryk, ale nic nie wykryli... Co było sprawdzane: - zamiana miejscami...
Witam Chciał bym się zapytać jakie czasy emulacji sondy lambda powinny być ustawione aby nie rozjeżdżały się mapy silnika ? Obecnie mam ustawione H: 0,6s ; L: 0,6s i na wolnych obrotach na benzynie silnik faluje obrotami, dusi się i szarpie całym nadwoziem oraz wyskakuje błąd zbyt ubogiej mieszanki. Instalacja LPG: Autronic AL-700.
Witam w skodzie fabii nie działa wspomaganie, świeci się kontrolka , odczytany błąd to : 00566 - Steering Assistance Operation: Implausible Signal Zasilanie dochodzi z zacisku 30 oraz 15 po stacyjce,w blokach mierzonych w module 44 (wspomaganie ) napięcie zasilania wyświetla 14,2 podczas pracy silnika, obroty kierownicą czujnik odczytuje prawidłowo....
Witam. Jestem nowym forumowiczem wiec odrazu z grubej rury.Mam Fabie z 2000 roku 1,4 16v 100 km.Problem jest tego typu.Na goraconym silniku coraz czesciej auto nie odpala i zapala sie kontrolka wspomagania kierownicy.Czasami odpali za 10 tym razem a czaseami po pol godziny.Ostatnio zmrozilo mi troche krew bo po odpaleniu obroty skoczyly na 1500 tysiaca,wskaznik...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.4 MPi 75 KM; 2001r w automacie. Chodzi o to, że samochodem szarpie w trasie jak jadę ok 90-110 km/h. Dokładniej opisując problem: jak próbuję jechać normalnie 90 i trzymam nogę na gazie "tylko tylko" to strasznie samochodem szarpie. Jak puszczę gaz lub przycisnę mocniej >130 to wtedy już nie czuć tego. Obroty się nie zmieniają...
Panowie, Mam problem w Fabii 1 z wentylatorem chłodnicy (6Q0959455AE). Otóż po włączeniu klimatyzacji przestał on załączać się na wolnych obrotach. Sytuacja wygląda więc tak, że po włączeniu klimy dmuchawa załącza się okresowo na kilka, kilkanaście sekund, ale na maksymalnych obrotach. W normalnej sytuacji powinno to wyglądać tak, że wraz z włączeniem...
Sprawdziłem napięcie ładowania. Zaraz po odpaleniu: Akumulator: 13,9 - 14,1 V Alternator: 14,1 - 14,3 V Po przygazowaniu do ok. 3000 obr/min przez ok. 1 min i znowu na wolnych obrotach: Akumulator: 14,0 - 14,3 V Alternator: 14,1 - 14,5 V ale bywało także: 13,0 - 13,2 V Przy zgaszonym silniku: Akumulator: 12,88 V Alternator: 12,88 V Wygląda na to, że...
Witam, Proszę o wyrozumiałość za niefachowe słownictwo i ogólną niewiedzę. Jestem 'szczęśliwym' posiadaczem Skody Fabii 1.4 MPi z 2001 roku z instalacją LPG Silnik 'czeski', 1.4 MPi 68KM 4-cylindrowy 8-zaworowy AME. Instalacja była montowana w Elpigazie w Koszalinie, samochód kupiłem już z instalacją. Z tego co mi się wydaję jest to już sekwencja (nie...
Witam jeżdżę Skodą Fabia 1.4 Mpi instalacja gazowa drugiej genercji , mam taki problem samochód nie pracuje na benzynie- zaraz po zapaleniu na zimnym silniku popracuje może 1 min, potem zachowuje się jakby jej nie przepalał, dławi się itp, po wkręceniu jej na ok. 4 tys obrotów pracuje już normalnie tzn równo się wkręca itp, zachowuje się jakby miała...