z kupnem akumulatora to się wstrzymaj. podłącz go na kabelki nawet te z marketu(badziew) i poczekaj z 10 minut drugie autko niech sobie pyka na wolnych obrotach. Po tym czasie spróbuj odpalić jak bęzynka to powinien kopnąć , jak nie zapali od razu to nie męcz go i daj mu jeszcze pare minut. A tak ogólnie to powinieneś podjechać do punktu gdzie sprzedają...
Od licznika są dwa. W dolnym rzędzie małych bezpieczników obok siebie . Na ulotce narysowany jest licznik.
około 12,5 V
jeśli faktycznie tak jest jak piszesz i zalewa silnik. to moze byc wadliwy ukaład zapłonowy, czyli świece lub cewki. Uszkodzony czujnik temp. Niekoniecznie bedzie błąd, ale moze bardzo zaniżać temp. silnika wtedy tez go zaleje. Wadliwe wtryski które np leją. Trudno mi powiedziec cos wiecej.
Była seria wadliwych zaworów valeo. Moim zdaniem łatwo sprawdzić czy zawór jest nieszczelny zaciskając przewód od zbiornika , albo po prostu zdjąć przewód i zaślepić . Jak będzie odpalał dobrze masz odpowiedź.
Z tym błędem to nigdy na strzała palić nie będzie. Skoro czujnik wymieniony a błąd dalej jest to do sprawdzenia instalacja. Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem czy sygnał dociera do sterownika przy odpalaniu auta.
Auto na luzie. Bo jak zapalisz na biegu, to przejedzie po Tobie. Kluczyk włączony i próbujesz. Możesz sobie zamiast tamtego przewodu, pociągnąć nowy i robić odpalanie awaryjne przy akumulatorze.
Zmierz napięcie na zacisku prądowym 30 rozrusznika podczas gdy stacyjka jest na rozruch. Jeśli napięcie nie spadnie poniżej 12 V a w rozruszniku tyknie to najprawdopodobniej szczotki się kończą albo wieszają się w prowadnicach. Jak nie chce zapalić sprawdź czy lekkie opukanie rozrusznika pomoże.
Skoda Fabia 1 bardzo ciężko odpala na ciepłym- to problem startera lub -Hot start error, lub wtryski możesz wysłać mi dump z ECU -rozwiązam ten problem brak komunikacji z ECU -to problem z k-line (Radio, Abs, Klima) -napryamue może pomieścić przewod z diagnostyki do ECU
Musi być jeszcze zapowietrzony .... .spróbuj z plaka odpalić.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Z tego co napisałeś to wygląda na uszkodzenie ECU.
Alternator nic nie ma do odpalania silnika. Pompkę w zbiorniku słychać? Kontrolka świecy zapala sie na sekundę?
Temat do zamknięcia. Okazało się, że byly przetarte 2 kable ( masowe) - coś takiego. Dziękuję za porady.
Sprawdz czy jest iskra i czy Swiece mokre.
Okazało się że wypada zapłon na 1 cylindrze zmieniliśmy miejscami cewki nie pomogło dalej wypadał na 1 więc zmieniliśmy świece miejscami i zapłon zaczął wypadać na 2 kupiłem nowe świece i problem rozwiązany
ok pruje kable i sprawdzam kable w komorze silnika ok czy orietuje sie ktos ktora skretka can idzie do zegarow bo namiezylem 2 pomaranczowe przejscie na jednej parze pomaranczowych jest do zegara na drugiej nie ma czy moge zrobic obejscie bezposrednie do tej drugiej pary dodatkowym kablem??? czy one maja sie laczyc ??? wedlug opisu pinow niema byc polaczenia...
Jest LPG ?
A to już zależy co będzie się w błędach.
Wszystkie na raz popychacze?
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Hej mam taki problem ze swoją Skodą fabią 1.4mpi, samochód raz odpala a raz nie (wygląda to tak jak by miała humorki) np. odpalam ją jest okej jade gdzieś (niekoniecznie to są długie trasy) gaszę, wracam odpalam jest wszystko okej jadę dalej. Za kilka dni odpala wszystko okej gaszę nie chce odpalić. Prąd a aucie jest, paliwo też. Na drugi dzień wsiadam...
Brak ciśnienia paliwa ,odpowiedniego oczywiście
A w przypadku pompowtrysków ?
Może być i akumulator. Podejdź do hurtowni niech sprawdzą testerem. Masz sprawny alternator?
Cześć. Może auto ma jakiś przycisk odcinajacy zapłon po wypadku?
A pompa paliwa pracuje? Powinno ją być słychać przez klika sekund po przekręceniu kluczyka w pozycję II a przed próbą odpalenia, jeżeli nie to nie podaje paliwa po prostu.
Sprawa chyba się rozwiązała. Problemem był kluczyk, może bateria słaba i immobilizer nie łapał. Zacząłem korzystać z drugiego i odpala za każdym razem.
przekaźnik 109 pewnie krzaczy, podmień z jakiegoś innego dieselka i sprawdź albo kup nowy ok 30zl
"Zabić, nie ułaskawić" "Zabić nie, ułaskawić" Pomedytuj nad rolą przecinka
Auto odpala?
musisz posiadać nanometr to sprawdzenia ciśnień czy jak auto odpali to musisz pompować pedałem gazy???by nie zgaslo
Ja zacznę po prostu banować za takie pytania. Jak nie chce zapalić?Kręci rozrusznik czy nie?Jak kręci-szybko,wolno?Kręci i silnik nie chce zaskoczyć?Jak ty myślisz,to jakieś stowarzyszenie jasnowidzów,co na podstawie lakonicznych informacji postawi 100 procentową diagnozę?
Okazało się, że to awaria czujnika temperatury silnika. Po jego wymianie problem ustąpił.
Witam,posiadam od niedawna skoda fabia 2 2010r 1.2 benzyna,auto odpaliło i zgasło,od tamtego momentu nie chce odpalić,proszę o pomoc.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Mechanik chyba nic nie sprawdzal Dodano po 8 Mechanik chyba nic nie sprawdzal To moze byc przyczyna ze samochod czasami nie odpala
Siemka Posiadam Skoda 1.2, 8v , 2011. Raz na jakiś czas ma problem problem z odpaleniem , bez względu jaka pora dnia czy roku czy ciepły czy zimny Obawia się w taki sposób : co jakiś czas nie odpala za pierwszym , po ponownym przekręceniu kluczykiem odpala na strzała.
A czujnik wału, wałka, są jakieś błędy?
Jeżeli są popychacze hydrauliczne to Niema regulacji manualnej. Wymienisz szklanki i odpalasz.
Też tak kiedyś dojechałem do roboty, i później nie mogłem odpalić, brak iskry - cewka w międzyczasie umarła... Nie masz połączenia, nie chce odpalać, to sprawdź bezpieczniki. Check to chyba powinien się zapalić, i zgasnąć. Nie wiesz które, to wszystkie które znajdziesz, ale w necie powinno być opisane które odpowiadają za zasilanie "komputerków" i innych...
Stopiony katalizator norma w tych silnikach
Ładowanie wynosi 14.3V , napięcie akumulatora 12,3V a jeszcze dodam wracając do zaistniałej sytuacji że po odpaleniu na kable z innego samochodu nic nie robiłem z akumulatorem ,nie ładowałem go i odpala bez problemu???
Wiec pozostaje jedno pytanie.Od czego zaczac?
A czy parametry na żywo podejrzane? Błędy to nie wszystko.
Witam, skoda fabia 1.4 tdi 2004 rocznik nie odpala na zimnym. Odpala jedynie po psiuknieciu plakiem do filtra powietrza. Świece żarowe są ok ponieważ grzeją, co może być nie tak? Akumulator sprawny w 100%
Podpowiesz mi coś odnośnie tego błędu ? Mnie serio dziwi to napięcie, auto potrafiło stać tydzień w mrozie nie odpalane i zawsze bez problemu odpala.
Sprawdź pompę paliwa(spróbuj przekręcić kluczyk z dwa razy na 5 sek w pozycję włączony nie kręć rozrusznikiem i za 3 razem odpalaj). Jeśli masz możliwość dobrzy byłoby zrobić diagnostykę komputerową.
Mam pytanko w sprawie Skoda fabia 1 z silnikiem 1.2 Mpi mianowicie Auto przestało odpalać dziś auto normalnie odpalało jeździło po czym zgasiłem go pod sklepem i po ponownej próbie odpalenia auto nie odpaliło rozrusznik kręci lecz silnik nie odpala i nie mam pojęcia co może być przyczyną
Gaz której generacji ?
Niedrożny wydech?
Pobawmy się w zgadywanie.Czujnik wałka rozrządu.
Sprawdzić napięcie na akumulatorze w monencie kręcenia.
Wysypal sie wsad w sterowniku. Serwis skody zaprogramowal na nowo sterownik i dilnik normalnie odpala.
Auto odpala dobrze? Ładowanie jest?
Daj zdjęcie komory silnika bo wg mnie tam jest 1.9 tdi ma pompowtryskach (kod ATD). Jak kręcisz i nie odpala to wskazówka obrotomierz się podnosi?
Krótkie trasy do 15km
Witam Szkoda kolego, że nie napisałeś jak ten problem został rozwiązany. Moja fabka ma taka sama przypadłość
Po złożeniu rozrządu każdy szanujący się mechanik przekręca wałem korbowym w celu sprawdzenia czy wał obraca się prawidłowo. Partacze tylko nie sprawdzają tylko od razu odpalają.
dzieki za podpowiedz jutro od rana biore sie za spr rozrzadu
Użyj samostartu
Parownik może puszczać gaz podciśnieniem wtedy jest do wymiany. Regeneracja do gów... .
Sprawdził bym jednak rozrusznik.
dzięki mam dwa zestawy
Reset licznika wskazuje na to ze zanika napiecie. Sprawdz stan skrzynki bezpieczników na akumulatorze Tylko właśnie już wszystko było sprawdzane oczyszczone i rzeczywiście żwawiej działa elektryka ale nadal co jakiś czas występuje problem z odpalaniem.
Zasilania i masy na potencjometr do sprawdzenia. Cisnienie paliwa raczej wykluczam bo odpala od strzała Na zbyt niskim odpali ale nie wkręci się na obroty, to tak na przyszłość.
Dzień dobry. Mam podobny problem z uruchomieniem silnika skody fabia 1. Po włączeniu zapłonu brak napięcia na pompie paliwa. Po ponownym przekręceniu kluczyka pojawia się ale nie za każdym razem. Który przekaźnik wymieniłeś w mojej skodzie są trzy ?
Sorry, zapomniałem dopisać A2C53436963 Skoda Fabia mk2 1.6 TDI Pompa sama w sobie działa, auto ciężko odpalało i po demontażu pompy zobaczyłem, że sitko jest prawie całe czarne
Zrobić diagnozę komputerową (VCDS) i napisać jakie błędy wyskoczyły.
Mi ostatnio komputer pokazał "spalone żarówki z tyłu", wymieniłem, a samochód jak nie odpalał tak nie odpala, pomocy!
Problemem był przerwany kabel na podszybiu .
Ja obstawiam że to nie wtryski. Gdyby były wtryski to objawy byłyby inne.
Panowie, jeżeli uważacie, że wszystko jest a auto nie odpala oddajcie auto do kogoś kto zajmie się samochodem.
Nie ma żadnych błędów, auto jeździło został wyłączony silnik na 30 min i już nie zapalił na początku auto robiło maksymalnie 2 obroty silnikiem i wylaczało prąd w samochodzie, wyciągiem rozrusznik sprawdzili go w regeneracji i mówią że dobry, poczyscilem masy i auto zaczęło kręcić normalnie ale dalej nie odpala
Układ paliwowy. Pompa wysokiego/niskiego cisnienia, filtr paliwa, albo powietrze w układzie. To obstawiam. Bo plak jest tłusty i przez chwilę jest powiedzmy "paliwem obcym" i dlatego tylko odpala... ;)
Dziękuję za odpowiedź. W moim wypadku gdy komora silnika jest nagrzana od słońca a sam silnik jest zimny, to przy rozruchu jakby mu paliwa brakowało. Pierwszą sekundę rozrusznik pracuje normalnie, a później już jakby na sucho, bez paliwa.
Dzięki kolego będę pamiętał
Chodziło mi bardziej o to że zaświeciła się kontrolka silnika że ma jakąś awarie błąd czy coś takiego
a to na spokojnie to auto jest już dość stare więc zależy mi jedynie żeby "cokolwiek" grało. To jak podepnę te dwie kostki do tego przykładowego radia i przy użyciu tej przejściówki antene to powinno działać? I to się odpala po przekręceniu kluczyka czy jak?
Witam Mam problem z skoda fabia 2001r 1.4 16v a mianowicie raz na jakis czas kręci nie odpala w błędach jak samochód nie odpala wyskakują p1239 wtryskiwacz cylindra3 przerwa p1237 wtryskiwacz cylindra1 przerwa p1238 wtryskiwacz cylindra2 przerwa p1240 wtryskiwacz cylindra4 przerwa p1426 zawór odpowietrzania zbiornika paliwa przerwa p1425 zawór odpowietrzania...
Poszło na PW
Problem się więcej nie powtórzył temat zamykam.
Podepnij kompa zobacz czy masz jakieś błędy.
Olej nie śmierdzi czasem benzyną .
Pewnie temperatura przejścia za nisko i odpala od razu na gazie.
Skoda Fabia 1.2 rocznik 2009 Pomóżcie przyjechałem pod dom auto zgasiłem za pięć minut chciałem zapalić a auto nie odpala blokada kół . Akumulator w porządku nie zapaliła na popych co to może być
Witam, odpalasz na lpg czy na benzynie?
Możesz też jeszcze pojeździć na benzynie, jak warunki finansowe pozwalają. Jeśli z czasem się poprawi (liczy się zarówno ilość przejechanych km, jak i liczba cykli odpalania nagrzewania silnika) to można podejrzewać, że jednak problem z LPG.
Podłączyłem te 3 cewki do mojej pszczółki i nie widzę żadnych problemów z nimi. Jednakże czasami auto odpala mi od strzała, a czasami muszę trochę pokręcić.
bezpieczniki git a te swiece żarowe jak sprawdzic bo dieslem zbytnio nie interesowalem sie i to dla mnie amatorka, Ale w zime dobrze odpalał więc to moglyby byc swiece?
błędów silnika nie ma?Filtr paliwa wymieniales?Ostatnio mialem tak problem z skoda fabia filtr był cały zapchany po wymianie bylo ok
Dobry pasek i nowy napinacz i po sprawie. Albo WD 40 dla oszczędnych.
Skoro jest paliwo i iskra we właściwym momencie to brak kompresji.
Dzisiaj po zabiegach czyszczących punkt masowy i złącza elektryczne, podpiąlem pod Vaga i sprawdziłem prędkości na czujnikach i na postoju wszystkie pokazywały 1 km/h. Po skasowaniu błędu można samochód odpalać gasić i bład nie powraca ale wystarczy ruszyć i znowu jest.
Adam , Twoja usterka nie ma tu zastosowania. Bliżej do immo.
Podnosisz przód, odpalasz silnik, wbijasz 3, wduszasz sprzęgło, koła muszą stać.
Oj tego nie wiem. Mechanik zaproponował żebyśmy podmienili akumulatory - wszystkie kable zostały sprawdzone, zaskakujące jest to że nie ma problemu z odpalaniem itp. Potrafi nagle spadać napięcie do 10.8
Witam. Skoda Fabia potrafili zgasnąć w czasie jazdy. Gdy poruszam kablami od czujnika położenia wału, auto odpala. Podejrzewam, że któryś kabel jest przełamany i moje pytanie, dokąd idą przewody od czujnika? Jeżeli do ECU, to pod które piny?
Przeczyszczenie/wymiana na nowy sensora MAP dało tyle że zniknął błąd 106. Ale nadal nie odpalał. Oddałem do mechanika. Wymienił czujnik temperatury (ja myślałem że jest zintegrowany z MAP) i auto odpala. Ta sonda lambda to jest ta co wchodzi od góry do katalizatora czy ta od dołu?
Miałem napisać "główny sterujący" , ale nie zmienia to faktu że w tym miejscu tkwi problem. Czy auto odpala - tego nie wiemy, bo nie napisane.
skoda odpalać skoda octavia odpalać skoda rozrząd odpalać
gazowanie reduktor wskazania wilgotności volvo silnika
toshiba 32l4353d toshiba 32l4353d
Błąd A01/800 na sterowniku Buderus - czujnik temperatury zewnętrznej STILL ECH 12 kod 1278.OH – przegrzanie napędu, błąd sterownika, objawy i przyczyny