Przy tym przebiegu kończy się pompa paliwa , sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej powinno mieć około 3,5 bara
sprawdź czy pompa daje odpowiednie ciśnienie. może się zatarła jak brakło benzyny. I filtr paliwa też sprawdź. pzdr
Szukaj w głowicy, przy uszczelniaczach pompowtrysków. Sprawdź też czy działa, oraz jakie ciśnienie wytwarza pompa w zbiorniku paliwa. Filtr paliwa kiedy zmieniałeś?
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
Najtaniej na początek podjechać do warsztatu i to sprawdzić . jak jest za małe ciśnienie na zimnym silniku bądź zanika to najpierw wymieniamy filtr paliwa a jak to nie pomoże to pompę
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Udało mi się pompa paliwa była przyczyną. Super że sobie poradziłeś i bardzo ładnie że napisałeś co było przyczyną. Jest prośba, w pierwszym poście napisałeś że ciśnienie jest stabilne (3,7 do 3,9 atm), a jakie jest teraz po wymianie pompy.
Jak słychać pompę przy otwarciu drzwi kierowcy (pierwszym) i po zapłonie to nie przekaźnik. Można zmierzyć ciśnienie paliwa (jest wyjście na szynie paliwowej) tylko że w zależności od rocznika powinno być 3 lub 4 bary stałe. Ja próbę zaślepił bym układ EVAP lub sprawdził czy zawór tego układu nie przepuszcza.
Przyczyną szarpania i pojawiania się tego błędu może być niesprawna pompa paliwa, która wytwarza za niskie ciśnienie. U mnie było podobnie: na gazie ok, a na benzynie szarpanie, dławienie i brak mocy. Po wymianie pompki wszystko wróciło do normy.
Witam. Od pewnego czasu pojawia mi się problem z Fabią 1 1.2 12V (AZQ albo BME). Wygląda to tak, że czasami przy gwałtownym przyspieszaniu potrafi sobie "czknąć". Do wczoraj w ciągu roku zdarzyło się to może ze 30 razy, ale już wczoraj pojawił się przy tym błąd P0171 i zapalił się check engine co się wcześniej nie zdarzało (błąd usunąłem na parkingu...
A to nie jest tak, że ta pompka podaje paliwo tylko przez chwilę do momentu rozruchu silnika? Generalnie tak. Ale po uruchomieniu auta powinna cały czas tworzyć ciśnienie. Sprawdzałeś jakie jest ciśnienie na szynie paliwowej? Tak na szybko zapoznałem się z budową tego układu to do sprawdzenia masz: -Pompę paliwa -przekaźnik (R17) od niej i wiązkę -...
co to znaczy "mechanik czyścił pompę paliwa?" sama pompa to element nierozbieralny masz auto zagazowane? sprawdź ciśnienie paliwa przy wylocie z pompy - musisz sobie założyc na końcówkę wylotową z pompy wężyk z manometrem i uruchomić pompę - zasil ja bezpośrednio z akumulatora manometr powinie pokazać 4,5 bara jeśli tego nie masz to będziesz miał kłopot...
Ciekaw jestem ile jeszcze pompek pójdizie się paść po radach typu: Wyłączanie pompki paliwa podczas jazdy na gazie jest niewskazane,ponieważ elementy układu wtrysku paliwa mogą się przegrzewać,a paliwo w nich zawarte będzie wrzeć Albo: pompke słychać raczej tylko przy włączaniu zapłonu jak dobija ciśnienie później raczej nie powinno być jej słychać...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem do odpalenia potrzebne jest ciśnienie 1,5-2 bary ,inaczej nie napełni pompo-wtrysków prawidłowo plus czy czasem nie schodzi z niej paliwo do filtra. Dwa przegląd temperatur jakie widzi sterownik silnika (paliwa oraz silnika) oraz czy widzi obroty z wału podczas kręcenia silnikiem.
Witam. Walczę z problemową Fabią ze starym typem LPG w rodzinie. Mały przebieg, ale od lat wiele problemów - prawdopodobnie kiedyś ktoś coś spieprzył i tak się to ciągnie. Sytuacja wygląda tak, że na PB na biegu jałowym silnik pracuje źle - trzęsie się, krztusi itp. bez względu na temperaturę. Na LPG wszystko jest jak trzeba. Niedawno wymieniono UPG...
Nie, tam nie ma dużego ciśnienia. Zwykły spokojnie będzie.
Samochód to Skoda Fabia 1.4 MPI 2002 rok Samochód bez LPG Iskra powinna być wnoszę to po stosunkowo nowych świecach oraz tym że od czasu do czasu samochód odpala na 3 sekundy A jeżeli chodzi o ciśnienie wtrysku ciężko mi się wypowiedzieć wymieniłem pompę palia na nową w obawie że stara nie podaje paliwa pod odpowiednim ciśnieniem ale nie było żadnego...
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
Najpierw do mobil6000 sprawdzę w piątek masy ,zasilanie sterownika i połączenia pomiędzy gniazdem diagnostycznym a sterownikiem silnika bo wtedy więcej czasu pewnie znajdę. Nie wiem tylko czy podmiana sterownika jest prostą czynnością bo nie robiłem tego jeszcze nigdy.Tzn. nie chodzi mi o fizyczną podmianę bo to 20 minut roboty ale o ewentualne zaprogramowanie...
Aby nastąpił zapłon w silniku diesla w niskich temperaturach, wcale nie musi być on wyposażony w świece żarowe.Rację ma kolega jta, bardzo ważny jest stan instalacji zasilającej.Wtryskiwacze nie mogą,, lać,, tzn.muszą utrzymywać zadane ciśnienie pracy i rozpylać wtryskiwane paliwo,pompa wtryskowa musi podać paliwo pod odpowiednim ciśnieniem. Stan tłoków...
jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa Ciebie też podejrzewam że czytasz fora, nie ma czegoś takiego nie było i ja nie słyszałem o czymś takim Jak silnik może chodzi z przyzwyczajenia to tylko na forach mogą coś takiego napisać Tak, jak się odepnie pompę paliwa w trakcie pracy silnika to silnik jeszcze pracuje przez kilka sekund do...
Witam ponownie. Serwis Skoda sprawdził w moim aucie wszystko, co było do sprawdzenia w poszukiwaniu usterki. Wyregulowano instalację gazową ,zmierzono ciśnienie sprężania-idealne, sprawdzono wtryskiwacze ,wykluczono wydmuchanie uszczelki pod głowicą, sprawdzono pompę paliwa, świece-WSZYSTKO W PORZĄDKU. Diagnoza serwisu Skoda-niespełniająca norm BENZYNA-zatankować...
Witam Czy w skodzie fabii jest jakiś specjalny wentylek przez który można zmierzyć ciśnienie paliwa podawane przez pompę ?
Witam ponownie Fiesta już odpalona. Problemem było stworzenie ciśnienia zasilającego na pompę paliwa. Tą małą gruszką nie dawało rady, w rozwiązaniu problemu pomogła stara elektryczna pompa paliwa od skody fabii 1.4 po podłączeniu bezpośrednio do pompy udało się stworzyć ciśnienie i odpowietrzyć układ. Auto odpaliło od pierwszego. Nie trzeba było programować...
Być może chodzi o załączanie pompki paliwa, bo jak silnik jest zimny to następuje spadek ciśnienia w układzie paliwowym i jest chwilowe załączenie i wtym momencie przekaźnik poprostu" pyka", gdy jest ciepły nie nastąpił jeszcze spadek ciśnienia i pompka się nie załącza. Opisałem najprosciej jak można
grala1 podsunął pomysł odnośnie weryfikacji instalacji paliwowej. Usterka okazałą się bardziej prozaiczna ponieważ w smoku który w skodzie składa się z dwóch puszek zrobiła się galaretka i ta w zależności od okazji i ułożenia samochodu czasami zakrywała sitko w ssaku co powodowało zwiększenie podciśnienia w instalacji i pompa mimo że zaciągała paliwo...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Chyba najprościej na rezerwie wlać to do zbiornika. Albo wlać bezpośrednio do filtra. Bez ciśnienia z pompy w zbiorniku może nawet nie odpalić. Najlepiej dba się o układ paliwowy wymieniając filtr paliwa razem z olejem co 10kkm. I nie wierzyć w dodatki czy oleje longlife.
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Mam w tej chwili ten sam przypadek. Przeczyściłem przepustnicę strasznie zabrudzona nagarem zrobiłem adaptację. Wyczyściłem egr jednak na kompie pokazuje 23% otwarcia ze skokami przy wciskaniu gazu o kilka setek ok 23,120% do 23,250% podejrzewam że pomimo czyszczenia nie reguluje bo wg.mnie to za małe odchyłki. Oczywiście dalej nie wkręca się powyżej...
Pierwsze komputer czyli błędy potem parametry np wartości temperatury z czujnika temperatury paliwa i płynu chłodzącego. Dwa fabia 1 1.9 Tdi czyli pewnie TDi PD a dokładnie silnik o oznaczeniu ATD. Czyli typowe bolączki PD. Jak wycierający się wałek rozrządu i szklanki. Rozjechane gniazda pompowtryskiwaczy i co za tym idzie ich uszczelnienia. Padające...
Dziwna sprawa, sam doszedłem do tego, że podczas wymiany oleju i filtrów założono mi nieprawidłowy filrt paliwa, który "otwierał" się po osiągnięciu niższego ciśnienia niż powinien mieć. Wymieniony został filtr paliwa i usterka ustała.... na około 8 miesięcy i właśnie problem powrócił. Wymieniłem więc znów filtr paliwa - brak poprawy, wymieniłem pompę...
skoda fabia ciśnienie paliwa skoda fabia pompa paliwa pompa paliwa skoda fabia
układ odcinający prąd lodówka elektrozawór makro przycisk access
manitou kontrolki silnik zaburtowy mercury
Wymiana czerwonych LED na żółte w kierunkowskazach VW Jetta 2021 - Koszty i porady VW Passat B5 1.9 TDI AVB - odcina moc podczas jazdy