Mam tylko siłownik od zamka i 5 kabli. Masz dołożony uniwersalny centralny zamek, teraz trzeba wewnątrz auta odnaleźć centralkę sterującą siłownikami i podłączyć sterownik radiowy , o ile się da bo nie do wszystkich centralek sterujących siłownikami da się to zrobić
Pod kokpitem pod kierownicą czarna puszka pod warunkiem że go posiadasz bo ubogie fabie nie miały modułu komfortu a centralny zamek był dokładany
Na czym polega zepsucie pilotów? Może jakieś zdjęcia?
https://obrazki.elektroda.pl/2520950700_...
Na słupku drzwi kierowcy biała wtyczka przewód żółto-niebieski (przedostatni). Zamykanie impuls masy, otwieranie impuls masy szeregowo przez opornik 180om.
Jeśli to ci nie pomoże, to oddaj do tych fachowców i też będziesz miał satysfakcję... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Dotknij do masy na 0,5s przewodem niebieskim lub zielonym (przy zamkniętych drzwiach). Centralny zamek powinien się zamknąć lub otworzyć. Wykorzystujesz wtedy sterownik zamka centralnego. Maxicara konfigurujesz na sterowanie impulsami masy - schemat 1. Możesz podpiąć nowy sterownik Maxicar bezpośrednio pod siłownik drzwi - schemat 4. Jednak wymaga to...
Znalazłeś 2 kable że starego alarmu którymi zamykasz i otwierasz to teraz podłącz do nich zakupiony sterownik. Żółty i żółto czarny łączysz z czarnym i podłączasz je do masy, białoczarny do kabla który otwiera a biały do kabla który zamyka, jeszcze czerwony do plusa i zamek działa
Witam , kupiłem sterownik centralnego zamka , i nie wiem gdzie jest modół z zamka aby podłączyć do nie go sterownik? Skoda Fabia
witam. mam skode fabie i kupile sobie serownik do zamka centralnego. taki z trzema przyciskami- scyzoryk. Dostalem oczywiscie intrukcje montazu- bardzo skromna, jedna mala karteczka niewiele mowiaca. W samochodzie mam juz centralny zamek- moge zamykac i otwierac wszystkie drzwi kluczykiem, ale nie mam podlaczenia sterownika aby piot dzialal. wiec dzisiaj...
Podpinasz pod zamek kierowcy z rezystorem
Każdy inny może ale nie musi mieć inny rozkład wyprowadzeń i będzie konieczne przerobienie instalacji. Ale przerobienie tylko kabli przy tym module sterującym? zgodnie z instrukcja na sterowniku?
Centralny z kluczyka pewnie nie działa bo jest uszkodzony styk w zamku kierowcy. Szyby masz już rozwiązane. Póki sterownik nie będzie widział pozycji siłownika zamka to centralny działać nie będzie.
Ale tam w przypadku uniwersalnych nie trzeba blach ruszać.Całość razem ze sterownikiem robię w 4 godz,zostawiam chinskie przewody,jedynie w przepustach dużo izolacji.Osobiście uważam że 800 to za dużo.No i pokrywy bagażnika nie ruszam bo przecież jest linka.
Zamek mam tylko od strony kierowcy, czyli prawej bo to anglik. Sytuacje jest taka sama dla obu stron, czyli szyby się opuszczają po próbie zamknięcia i usunięcia kluczyka z zamka. Z tyłem nie ma problemu jeśli chodzi o szyby bo nie są elektryczne, niestety zamki też się same odblokowują gdy wyciągam kluczyk z zamka. Jednocześnie cały czas coś przeskakuje...
Witam proszę o pomoc. Mam samochód Skoda Fabia (rocznik 2001) posiada fabryczny centralny zamek sterowany za pomocą kluczyka. Zakupiłem sterownik centralnego zamka z pilotem firmy Maxicar problem polega na tym że potrafię go podłączyć. Poniżej kilka zdjęć z próby montażu oraz schemat dołączony do sterownika. Nie wiem które przewody ze sobą połączyć.
Witam wszystkich. Spalił mi się moduł centralnego zamka, oryginalny od nowości. Miałem 4 drzwi zamykane/otwierane z 2 pilotów. Bez opcji z szybami, bez bagażnika. Awaryjne przy tym mrygaly a jak auto było zamknięte, w środku na desce migala dioda. Zamykanie/otwieranie mechaniczne drzwi kierowcy zamykało/otwierało wszystkie. Teraz tak - poszedłem do...
Sterowanie jeden przewód z rezystorem.Tak podłączyłeś?Opisane w sieci.
Ich nigdy nie programowalem, działały cały czas od momentu zakupu. A w instrukcji nie ma nic o programowaniu. Niby jest przycisk ale w sterowniku w tym miejscu nic nie ma.
Witam posiadam Skoda Fabia 2004 r 1.2 htp GAZ LPG. Centralny zamek posiada bez pilotów. Jak bym kupił na allegro pilot oryginalny Skody to bym mógł go zaprogramować? Czy trzeba kupić nowy z sterownikiem komfortu ? Proszę o pomoc
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Zamki są sterowane z komfortu, nie sterownika nadwozia. Sprawdź kody błędów oraz w blokach pomiarowych czy przy zamykaniu i otwieraniu poprawnie widzi stany poszczególnych drzwi. To, że zamek sam się otwiera i zamyka prowadzi do przednich drzwi więc musisz sprawdzić wszystkie. Pzdr
Tak jest potrzebny. Dwa moduł ma być od tego auto co masz sterowniki w drzwiach ( tak przy silnikach szyb masz moduły cyfrowe). PS Moduł komfortu obsługuje też centralny zamek. Przynajmniej ten fabryczny.
Wiesz co,może chcesz mieć satysfakcję z naprawy nie wiem . Ale nowy sterownik z pilotami kosztuje całe 34 złote. Co ty na to?
Sprawa pierwsza - (...) otwieranie/zamykanie drzwi Każda centralka to potrafi. Sprawa pierwsza - (...) otwieranie klapy z pilota / wzbudzanie klaksonu Te dwie opcje zazwyczaj programuje się "zamiennie" czyli centralki nie realizują obu tych funkcji jednocześnie. Sprawa druga - czy któraś centralka umożliwia obsługę mikrostyku w klamce klapy? Nie znam...
może jakś muka z tym że gość np. za szybko zamyka i otwiera po sobie -bawi się (kiedyś we fiatach był taki objaw) zatykały sie na chwilę. Zapytaj czy jak nie może otworzyć pilotem to wtedy z klucza otworzy wszystkie .Może to nie Twój sterownik a jego zamek.Czasem goście robią to świadomie i czekaja az kto za frajer naprawi .
Nie prościej kupić nowy sterownik centralnego zamka?Zrobisz jedno za chwilę wysiądzie następne. Dodano po 2 Chyba zdecyduję się na odcięcie sygnalizacji świetlnej, tylko nie wiem które kable odłączyć ? Sprawdz kontrolką jak zamkniesz samochód na których mruga wydaj mi się,że to będzie niebieski przewód.Chociaż powinien być brązowy.
Jeśli nie ma centralnego zamka to niekoniecznie polecam alarm- bo bedzie to ciągle wyć. Wtedy ludziska najpierw otwierają z klucza no i wyje , a potem wyłączają alarm . Jeśli alarm, to proponuję założyc od razu zamek centralny. Alarmy są przeróżne, sam montuje mało znane, ale niezawodne, a są znane i takie sobie co do funkcjonalności. Pożądny warsztat...
Jeżeli nie ma jakiś błędów związanych z zamkami, to pewnie kwestia kodowania z tym zamykaniem. Coś tak mi się kojarzy z Golfem 5, tam było podobnie jakieś 20 czy 30s i się zamek sam ryglował. Tylko co z tego pamiętam, to chyba nie było na to rozwiązania kodowaniem. a może jest możliwość podłączenia pilota bym mógł otwrac i zamykać wszystkie drzie z...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Napisz czy to auto ma alarm lub sterownik radiowy do c-zamka
Witam. Posiadam Fabię z 2002r orginalna instrukcja W moim samochodzie jest czeski alarm razem ze sterownikiem zamka centr. typ BKA 400 002 Alarm i zamek centr. dokadane sa jako opcja za dopata znajdziesz sterownik po lewej stronie za przecznikiem swiatel , po kablach dojdziesz z ktrego bezpiecznika jest zasilany Twoj zamek wyjmij go na jakis czas i...
http://www.mse.pl/321-542-thickbox/proxi...
Myślę, że uszkodził się czujnik krańcowy w drzwiach lub nie ma połączenia pomiędzy tym czujnikiem a centralką. Jeżeli zamkiem centralnym steruje autoalarm, proponuję załączyć tryb czuwania autoalarmu, otworzyć kluczykiem drzwi samochodu i sprawdzić, czy wywołuje takie otwarcie tryb alarmu. Jeżeli alarm nie zostanie wywołany, tzn., że przyczyna jest...
Wydłużanie czasu impulsów sterowania nie ma sensu. Przed podłączeniem sterownika najlepiej podawać masę ręcznie. To rozwieje wątpliwości dotyczące prawidłowego podawania masy ze sterownika. Bo niestety wiele osób upiera się, że wszystko jest poprawnie podłączone, a później okazuje się, że nie do końca.
Mam problem z zamykaniem drzwi się kierowcy , od strony pasażera zamykają się wszystkie drzwi oprócz drzwi kierowcy ,od strony kierowcy zamykają się wszystkie ale nie miga dioda led . Wymieniłem zamek na nowy problem dalej ten sam . komputer nie może połączyć się z sterownikiem centralnego zamka , komputer nie widzi żadnych błędów .testując elektrykie...
Witam wszystkich! Planuję zainstalować w aucie (Skoda Fabia 2003r.) zamek centralny sterowany pilotem. Central już właściwie jest ale brak pilota i centralki sterującej. Tu pojawia się moje pytanie: Jaki sterownik polecacie? Wyszukałem kilka uniwersalnych zestawów na allegro, jednak nie wiem któremu zaufać gdyż różnica w cenie jest niewielka. Może macie...
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
Dzień dobry, Pacjent to skoda Fabia 2 z 2009 roku, w samochodzie mam zamontowany jakiś centralny zamek, niestety przestał zamykać drzwi, mruga tylko kierunkowskazami i załącza alarm. Stwierdziłem, że najprostszym, jednocześnie najtańszym rozwiązaniem będzie zamontowanie taniej centralki z allegro. Znalazłem temat na elktrodzie, na pierwszy rzut ok montaż...
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
Witam, Mam problem z zakupionym sterownikiem centralnego zamka. Załączam instrukcję połączenia. I moje pytanie, mam centralny zamek, ale kluczyk trzeba włożyć do zamka,a dzięki temu sterownikowi będzie działał mi kluczyk "scyzoryk". Gdzie powpinać kable do konsoli Skody, tzn. który kabel do którego pinu we wtyczkach ?
Dzień dobry. Mam problem ze skoda fabia II 1.4 TDI z 2008 r. BMS. Od kilku dni akumulator zaczął się rozładowywać. Zakupiłem nowy i po włożeniu nowego akumulatora problem powtórzył się za 2 dni. Zmierzyłem pobór prądu w spoczynku i wyszło mi 140mA. To Bardzo dużo, gdzieś ciągnie. Zacząłem szperać po bezpiecznikach i okazało się że jak wyciągniesz bezpiecznik...
Problem tkwi w którymś zamku (uszkodzony lub porusza się z nadmiernym oporem). Po pięciu próbach sterownik ignoruje wadliwy zamek) . Usiądź w samochodzie i zamykaj kolejno drzwi od środka. Po ręcznym zablokowaniu uszkodzonych drzwi wiadomo, że problem tkwi w nich bo centralny się zablokuje i nie "odbije".
Jakim potencjałem, dokładany sterownik zamka centralnego steruje domykaniem szyb? Bezpieczniki sprawdziłeś? Kontrolnie mógłbyś wykonać diagnozę auta i tam wyjdzie czy moduł drzwi jest widziany przez moduł centralnej elektryki, jeśli się nie widza a zasilanie jest, i bezpieczniki i kable całe, mogłeś uszkodzić moduł drzwi kierowcy.
Witam, Skoda Fabia I nie działają szyby, wyposażenie to zamek centralny i szyby elektryczne przód, w komforcie w parametrach przełącznika wartość niezakodowana, w kodowaniu kod 00019, próbowałem wpisać zgodnie z wyposażeniem 00064 i inne kody i brak odpowiedzi ze sterownika. Co może to powodować ? Dodano po 1 U mnie jest chyba LIN i wychodzi kod 1+2+16...
Mam założoną instalację LPG. Sprawa wygląda tak, wszystkie rzeczy które zamontowałem nie pobierają prądu poza radiem które ciągnie około 160mA. 6mA ciągnie prawdopodobnie sterownik zamka centralnego, zostaje jeszcze 140mA. Po wyciągnięciu bezpiecznika 43. (sterownik centralny, blokada dźwigni sterującej automatycznej skrzyni biegów , 20A ) zostaje właśnie...
Nie potrzebna rzeźba. Trzeba było wymienić moduł komfortu na taki, który obsługuje piloty centralnego zamka i dokupić oryginalny pilot. Byłoby to znacznie prostsze i mniej awaryjne rozwiązanie. W obecnej sytuacji tak, potrzebujesz takiego rezystora jak piszesz. Jeśli nie znajdziesz w sklepie, jedź do jakiegoś warsztatu i poproś o wygrzebanie ze śmieci...
180ohm to raczej w nowej fabii,polo i seacie gdzie sterowanie i komfort jest na jednym przewodzie,ale może sie mylę?,w nowszych octaviach podłączam sterowanie w drzwiach,na 100% dwie czyste masy,a to jest pierwszy model.
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. W samochodzie był fabryczny, lecz niestety bez pilota, więc postanowiłem dołożyć najtańszy sterownik. Pominę kwestie montażu, bo nie chciało mi się pół samochodu rozbierać, więc wlutowałem się pod guziki zamykania i otwierania w drzwiach kierowcy wykorzystując nawet ten rezystor na płytce z guzikami. Niby wszystko...
Witam Obecnie zakładam centralny zamek w fabii 1; z funkcją sygnalizowania migaczami. I stąd moje pytanko (wiem, że tematy były poruszane, ale nie było żadnej odpowiedzi- prócz 1: podłączenia pod tylnie kierunki, ale to raczej dziwny pomysł) gdzie i jak podłączyć się pod prawą i lewą stronę auta z kabelkami od centralki? Jak tam jeszcze sprawa wygląda...
Zakupilem orginalny komplet zamka centralnego o symbolu BFC 400 001,otwieranie wszystkich drzwi z kluczyka.Mam pytanie czy ktos wie jak to tego sterownika znajdujacego sie w zestawie,mozna podlaczyc centralke alarmowa magicar 401 aby mozna bylo otwierac drzwi z pilocika.Z gory dziekuje za odpowiedz.
fabryczny centralny ma bardzo dużo wspólnego z odpalaniem samochodu ponieważ centralny jest zintegrowany z immo możesz to sprawdzi odsuń szybe zamknij samochod i spróbuj zapaliĆ nie da sie prawie we wszystkich samochodach które mają sterownik komfortu tak sie dzieje poprostu trzeba pamiętaĆ o tym tak samo jak centralne ryglowanie zamka jak samochód...
Witam, mam problem z dużym poborem prądu przy wyłączonym silniku ok. 120mA. Po odłączaniu bezpieczników wyszło że pobór jest przez bezpiecznik nr 43 - sterownik centralny. Co to za obwód? Po wyjęciu bepiecznika nie działały elektryczne szyby, kierunkowskazy, podgrzewanie tylniej szyby i cetralny zamek. Co zrobić aby zmniejszyć pobór prądu w tym obwodzie?
Witam, pobór prądu w stanie spoczynku 0,25A. Po odłączeniu radia, alarmu i dokładanego zamka centralnego z pilota spadło do 0,16A. Po wyjęciu bezpiecznika F43 (sterownik karoseri/nadwozia) spada do 0,02A, tak samo dzieje się wypinając wtyczkę XP2 z tego modułu. Numer 6Q1-937-049B Moduł podmieniłem z allegro ale pobór pozostał bez zmian. Jaki inny obwód...
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem, mianowicie naciskając na przycisk pilota uzbraja się alarm, ale drzwi się nie ryglują. Co może być grane? Nie wiem niestety jaki jest konkretny typ alarmu bo nie ma żadnego oznaczenia. Jest strona z dziurką, w której jest dioda i regulacja prawdopodobnie na śrubokręt - pod deską rozdzielczą jest sterownik ale...
Witam, Mam fabie bez ABSU, nigdy absu nie miała nawet gdy wyjechała z fabryki. Sterownik silnika mam zakodowany na 71 czyli na Fabie która ma ABS. Jakie jest poprawne kodowanie do tego ecu aby ogarnął że nie ma absu nie było i nigdy nie będzie. Pojazd to: Skoda Fabia 1 rok produkcji 2005 Vin --- Silnik 1.4 55kw Opcje wyposażenia: Klima, czujnik cofania,...
Jak to wystarczy to odciąć kierunkowskazy ;) Najlepiej zdemontować alarm i założyć tylko sterownik z pilotami Dodano po 1 kierunki z centrali alarmowej Dodano po 1 dostanie kolega do centrali spisze model albo zrobi zdjęcie i wtedy pomogę Dodano po 2 może być tam alarm pod fabryczny pilot
Witam. Mam silniczki do elektrycznych szyb 2 sztuki, w wyciągniętymi sterownikami oraz oryginalne panele włączników szyb. Żeby to działało można to podłączyć w ten sposób http://obrazki.elektroda.net/91_12493792... oczywiście po odpowiednim przerobieniu i podłączeniu paneli sterujących. Natomiast chciałbym to podłączyć pod sterownik PROXIMA SSM2....
Ponieważ posiadam skodę fabię classic i bez komfortu nie chcą działać szyby wyjąłem z siłowników układy. Zakupiłem sterownik do szyb SSM2 który ma dużo opcji i bajerów, praktycznie dorównuje standardowemu modułowi komfort. Niestety nie wiem za bardzo jak to podłączyć pod oryginalne przyciski które są w Fabii. Miernikiem sprawdziłem które przewody się...
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
Witam Mam problem ze Skodą Fabią 1.9 SDI z 2000r. Klient przyjechał z usterką prędkościomierza, po wstępnej diagnostyce testerem, nie wykryłem żadnych błędów (dziwne ale nic nie było). Wiec zabrałem się za szukanie standardowej usterki (czyli zgnitej wiązki). Oczywiście wiązka zgniata, tylko dotknąłem wiązkę i od razu wyskoczyła masa błędów. Samochód...
https://obrazki.elektroda.pl/2989624800_... Witam posiadam skodę Fabię z 2000r ma ona centralny zamek i funkcje komfort czyli domykanie szyb z zamka w drzwiach Zakupiłem sterownik zamka LB 405 aby używać pilota. Pytanie mam jak to podłączyć i którego schematu mam się trzymać
ano dokłądnie 3x! ;P Założyłem ile się umęczyłem to szok! Nie wiedziełaem że teraz tak się robi auta że jest centraly sterownik do wszystkirgo i koniec. tam sa tylko 2 przekaźniki a reszte to wszystko załatwia ta konsolka, czy komputer nie wiem jak to nazwać co do schematu na elekttrodzie to się róznią kolorki niektóre. Przedstawie po zakończeniu swoje...
sterownik centralne zamek skoda fabia zamek centralne skoda fabia fabia sterownik zamek centralne
vivaro odpalanie silnika cyfra moduł termopara przewody
Tryb serwisowy drukarki Ricoh SP C361 - jak uzyskać dostęp? Safe TV Antenna Alternatives to Phone Chargers