Czy w tym silniku jest egr?
http://www.tme.eu/pl/details/zrs-sa-1/wt... Ten będzie idealny. pozdrawiam Mirek
A może chodzi o bas? Bo bass, to taka ryba. [url=https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Bas...
Błąd 65535 oznacza ewidentnie uszkodzony sterownik - można naprawiać, ale taniej i szybciej jest wymienić na używany. Co do drugiego pytania to może być słaby akumulator.
Raczej tak.
Co do klimy klasyka czyli uszkodzony potencjomter w siłowniku klapy temperatury (V68) . Jak każdy potencjometr wyciera się i klima nie wie w jakiej pozycji jest klapa i losowo daje na max zimne lub ciepłe. Poradników i filmów jest wiele. Niestety dostęp słaby ale da się wymienić. Sam potencjometr ciężko dostać raczej cały siłownik klapy.
powodem zapalania sie kontrolki chłodzenia może być: zaoliwiony zbiorniczek wyrównawczy (czujnik ultradźwiękowy nie działa) słaby styk elektryczny na połączeniu z czujnikiem temperatury umieszczonym na termostacie
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Skody Fabii 1.9 115 KM. Moja radość z zakupionego autka nie mała końca do momentu kiedy okazało się że coś jest nie tak ze wspomaganiem. Kiedy zapalę samochód wszystko jest ok – wspomaganie działa ale tylko wtedy jak kręcę kierownicą powoli wystarczy że wykonam gwałtowniejszy ruch kierownicą napotykam...
Witam wszystkich serdecznie . Problem dotyczy skoda fabia 1.9 SDI silnik ASY 2004 r. Przebieg 500.000 km. Otóż od jakiegoś czasu zaczął się pojawiać błąd zacisk DF + alternatora. Pojawiał się sporadycznie w międzyczasie został zregenerowany alternator i rozrusznik w jednej z dobrych firm w Warszawie . Ale problem w zasadzie dotyczy przekładni kierowniczej....
a auto ma start/stop... Komputer "widzi" słaby akumulator i podwyższonymi obrotami chce go doładować. Podstaw nowy/pewny akumulator i zobaczymy. Częsta "usterka" w Vag'ach. Co dziwne to ten sam akumulator po przełożeniu do normalnego samochodu (bez S&S) kręci rozrusznikiem aż miło.
Ja bym chciał zrozumieć dlaczego miernik pokazuje 12v a po podłączeniu żarówki na świeci? Woltomierz ma oporność wewnętrzną rzędu 10MΩ i potrzebuje bardzo niewiele prądu żeby pokazać wynik. Dla 12V to będzie I=U/R=12/10'000'000 = 1,2 µA Żarówka 48W natomiast potrzebuję 4A przy 12V żeby jasno świecić, to daje opór (ciepłej żarówki) R=U/I = 3A Jeżeli...
Trochę słaby ten akumulator. Jakie jest ładowanie?
Pacjent: Skoda Fabia I Sedan 6Y benzyna 1.2 47kW z 2006. Główny objaw: rozrusznik nie kręci. Historia choroby: - samochód stał około miesiąca, wcześniej też jeździł nieczęsto. - przy próbie odpalenia słaby akumulator, kręcił coraz wolniej i wolniej, aż przestał w ogóle. Słychać tylko działanie pompy paliwa. - na kablach rozruchowych ten sam objaw: pompę...
17550 Wyliczone obciążenie ,niskie (TPS MAP MAF 17961-czujnik ( MAP,BARO)zła wartość słaby przepływ dolotu,wydechu,zawór EVAP,przewody takie jest tłumaczone z kodów VAGA
Słaby styk.
Pewnie za słaby kabelek minimum VCDS.
Tak normalnie się przełącza trochę taki słaby jak się bardziej nagrzeje to idzie jak burza szybki .
częsta przyczyna to brak masy między silnikiem a nadwoziem lub słaby prąd ładowania uszkodzony alternator
Rozkręć, wyczyść i wstaw zdjęcia. Słaby styk i duży prąd powoduje wydzielanie się ciepła. W konsekwencji może doprowadzić do pożaru.
Miałem ten przypadek w moim polo 1.4 MPI wymieniłem akumulator i spokój!!Pewnie Masz jakiś słaby aku 40Am :D
Sprawdzic zasilania.Ponadto skoda ma słaby punkt,poszukaj i popatrz gdzie trzeba intuicyjnie a znajdziesz problem.
W marcu 2019 kupiłem swój pierwszy samochód. Jest to Skoda Fabia I generacji w kombi rocznik 2003r. z silnikiem 1.2 12v HTP 64km z wtryskiem MPI, benzyniak bez gazu. Samochód kupiony po rodzinie od wuja z potwierdzonym przebiegiem 250,000 tys. km To niemożliwe żeby tak słaby silnik był dynamiczny. A jednak jest, choć nie dla każdego a większość fanów...
Witajcie Koledzy, pozwalam sobie odkopać ten wątek, bo mój problem jest niemal identyczny. Kilka miesięcy temu kupiłem używanego Seata Ibizę. Od razu po zakupie auto trafiło do dużego, sieciowego warsztatu na wymianę rozrządu. Ponieważ pozostawał około miesiąc do przeglądu rejestracyjnego, a warsztat ów miał ścieżkę diagnostyczną, poprosiłem o weryfikację...
Ładowanie sprawdzał mechanik który podłączył mi wczoraj auto pod komputer i stwierdził że jest w normie ( z tego co pamietam 13,8 na biegu jałowym ). Podjade jeszcze dzisiaj do elektryka samochodowego żeby sprawdził jeszcze raz to ładowanie i może akumulator sprawdzi przy okazji, bo może on jest słaby i nie daje rady przy pełnym obciążeniu urządzeń...
Koledzy, a miał któryś z was do czynienia z tym stilo, które tak mocno polecacie? To chyba jakieś żarty... I faktycznie zbyt wiele km. rocznie nie będzie jeździło, to nie ma sensu diesla kupować (ale to moje prywatne zdanie). Czemu żarty?? Z tym silnikiem 1.4 95Km mam i Stilo, i Grande Punto. Obydwa z 2006 roku. W Stilo nie dzieje się dosłownie nic,...
Brak któregoś napięcia. Może przekaźnik, może słaby aku, może kostka stacyjki, może... I tak dalej... Błędy?
Cześć wszystkim, jestem w trakcie szukania auta dla żony. Jednym z nich jest Skoda Fabia 2. Dziś oglądałem Skoda Fabia 2 1.2 MPI 12V 51kW, z 2007 roku. Fabia jest zagazowana. Po odczytaniu błędów mam coś takiego: Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03E-906-033-AZQ.lbl Oznaczenie elementu: 03E 906 023 B Komponent: SIMOS91 1.2l 4VG 0807 Weryfikacja:...
przecież na zdjęciach ewidentnie widać, że Wymieniłem szczęki, bo był już słaby hamulec. Wymieniłem też linki, bo w jednej był pęknięty pancerz. Porównałem linki i okazało się, że długości ich były i d e n t y c z n e (sprężynki też). Zatem różnica w naciągu brała się - według mnie - w minimalnej różnicy grubości grubości okładzin szczęk, choć wyglądały...
Proszę sprawdzić czy podczas przekręcania w stacyjce nie pomaga dociśnięcie klucza ,w skodach częstą przyczyną był błędny odczyt przez pętlę immo.W kodach błędu będzie za słaby sygnał klucza,czasmi przyczyną może być wypalona kostka elektryczna .
W aucie na pewno do zrobienia jest olej + filtry + rozrząd + pasek osprzętu. Jeden amortyzator zaraz będzie do wymiany, oraz drążek kierowniczy. Małe zapocenie przy misce olejowej. Auto bez rdzy, silnik pracuje OK, brak błędów w sterowniku. Jeden pilot był uszkodzony, wystarczyło przylutować microswitch i działa. Żarówki w tylnych lampach wymienione,...
Usterka usunięta, odłączyłem wiązkę w głowicy, żeby pomierzyć rezystancję bezpośrednio na wtryskiwaczach, okazało się że jest OK, winny był słaby styk na kostce przy pompowtrysku, po oczyszczeniu chodzi już kilka dni jak "złoto".
Żadne zwarcie , grzeje się płytkowy bezpiecznik alternatora(korozja i słaby styk) standard w grupie vw. Wyczyśc porządnie i załóż nowy bezpiecznik. A ten mały może być od wentylatora chłodnicy,sprawdź czy się obraca.
Mam problemik skoda 1.4 z 2004 błąd 17961 czujnik MAP,BARO-zła wartość słaby przepływ dolotu, wydechu,zawór EVAP,przewody ,co jakiś czas zapala się EPC i czek silnika. Niewiem od czego zacząć . POMOCY z góry wielkie dzięki.
wymieniłem Zawsze długi sygnał oznaczał słabą baterie w pilocie lub może być że jest słaby sygnał, odłącz jeszcze akumulator na ok 30 s tzw reset. Jeszcze zmierz ta baterie która wymieniłeś może pilot ma bardzo duży pobór prądu i się szybko rozładowuje.
Przed aku.To słaby punkt tych modeli.Szczególnie gdy przytkane są spływy z podszybia to woda lubi wciekać do wiązki i z izolacji przewodów robi się piękny "kalafior" a miedź utlenia się.Przerabiałem ten temat już w kilku sztukach tych egzemplarzy z tego rocznika.Nie twierdzę na 100 procent że w tym przypadku jest to samo ale sprawdzić warto.
Głośniki Phase do wzmaka VK to pachnie mezaliansem i jest on za słaby .Lepiej kupić helixy i za resztę(ok200) zrobić "prawdziwe" wygłuszenie łącznie z panelami z mdf.Tył naprawde daruj sobie poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9...
to już coś - tylko 25 tys. km i auto więcej stoi jak jeździ, akumulator nie doładowany itp. jak coś to stawiam na słaby kontakt przewodów a szczególnie komory silnika, zapewne masz jakiś dokładany alarm który może siać zamieszanie - zalecam sprawdzenie w pierwszej kolejności przewodów masowych do nadwozia. licznik raczej nie powinien się uszkodzić,...
Chciałbym wysłać do regeneracji moją pompę wspomagania od Skody Fabiii 1.9 TDI, 2001r. Pompa TRW. Jednak zanim to zrobię, chciałbym się dowiedzieć, czy to rzeczywiście pompa jest niesprawna. Objawy są takie, że słychać delikatnie obroty pompy, na postoju, przy prostych kołach. Przy skręcaniu słychać jak pompa wchodzi na wyższe obroty. Czasami słychać...
Przy słabym akumulatorze tylna wycieraczka tak się zachowuje.
A jaką ECU widzi temperaturę paliwa?
Słabe ciśnienie oleju
Na sterownik silnika zasilanie sprawdź (bezpieczniki). W blokach pomiarowych można sprawdzić. Co podawane jest na zawór N108 można podsłuchać i sprawdzić. Wg mnie gdzieś jest słaba masa.
Chińskie tarcze a konkretnie tłumik drgań potrafi tak hałasować. Czsem pęknie sprężyna czasem już od nowości ma luz czy słabe sprężyny.
I pamiętaj! Nie doprowadź do przesuwania się wzdłużnego wału, po tym może być nieciekawie. Ja robiłem te silniki bez odkręcania od łap. Misę zrzucać trzeba do wyjęcia pompy oleju i dekiel też trzyma. Śruba na wale była ori na klej, ale słaby.
Czyli to raczej nie jest wina radyjka tylko wzmacniacza antenowego?
sprawdziłem napięcie na zaciskach i było takie jak powinno być okazało się ,że żarówka 21W naprawdę nie jest taka jak jej dane.Dalej mam problem z wyłączaniem świateł wewnątrz samochodu żadne z drzwi nie gaszą światła
Problemem może być słaba masa między samochodem a CarPC.
Uszkodzony czujnik lub okablowanie. Może tylko czujnik słabo przykręcony lub kostka nie jest zapięta właściwie.
Wymień filtr pyłkowy w kabinie, pewnie jest zabity(liście, igły itd), u mnie różnica była kolosalna,teraz szybko się nagrzewa i dobrze wentyluje. filtr znajduje się po stronie pasażera pod deską, pokrywa ma dwa suwaki które odsuwa się na boki i ją zdejmuje, nastepnie trzeba wysunąć filtr z ramką i wymienić na nowy i dalej odwrotnie. jeden mechanik chciał...
Jak wypniesz czujnik to prawdopodobnie się uspokoi ale będzie o 50 procent słabsze wspomaganie. A czy to czujnik rzeczywiście to trzeba zrobić diagnozę choć na to wychodzi.
a krokowca sprawdzales czy nie jest brudny. Ręce opadają.... Na mojego nosa przeciek powietrza,ale to temat nie na te forum,.
Ilosc czynnika w Fabii to 525-575g i nie mniej ni wiecej. Jezeli zostało odessane tylko 250g to znaczy ze gdzies jest nieszczelnosc. Maszyna do obsługi klimy nie jest do wykrywania nieszczelnosci do tego stosuje sie azot ale ci z maszynami nie maja pojecia jak sie sprawdza szczelnosc układu za pomoca azotu. Najczesciej w Fabi nieszczelnosc jest na korku...
Witam mam ten sam problem co to może być ? instalacja Ok czujnik 2 błąd na vagu 1290 Proszę o pomoc
Oczywiście mówię tu o takich prostych i oczywistych przypadkach jak ten, gdzie w nowoczesnym samochodzie aby zapalić kontrolkę na liczniku, dany moduł musi po CAN wysłać bit "1" a aby ją zgasić, musi wysłać bit "0" A gdzie w temacie jest kontrolka w liczniku ?? Tutaj mowa o kontrolce w drzwiach na tapicerce u góry . O kontrolce tzw SAFE . Błyska sobie...
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
Dzień Dobry, Pytanie czy ktoś montował do skody fabii 2 1.6 tdi (najsłabsza wersja chyba 75km) zestaw z kołem jedno masowym ? Pytam bo auto jest warte już dość nie wiele(300tys km przebiegu) a różnica w cenie to prawie 650zł. Może ktoś montował i może coś napisać. Jeśli nie ten dział to prosze o przeniesienie. Pozdrawiam
Oznaczenie silnika BXW . Odnośnie ciśnienia czy jest możliwe ,że auto później pali jeździ normalnie? Powinny być jakieś objawy słabego ciśnienie podczas jazdy.
Posiadam skodę fabię 1.4 MPI 2000rok. Instalacja gazowa. 350 tys przebiegu Objawy (jeszcze wczoraj wszystko było ok, stało się dzisiaj rano nagle): - brakuje mocy (na gazie bardzo na benzynie jest troche lepiej), silnik dopiero przy 2 500 - 3 000 obrotów zaczyna w miarę jechać, choć i tak nie jest to rewelacja - na niskich obrotach muszę go mocno gazować...
Kolega słabo pisze "po polski" (czterdziestolatek). Trzeba zamieścić plik "bin" odczytany z pamięci radia. (Wezucam fotkę numeru)
Podpowiedz mi jeszcze czy instalacja LPG może miec na to wpływ, tzn czy możliwe że gaz wychładza tak płyn.
Sprawdź na początek stan akumulatora i ładowanie. Może być np. słabe połączenie prądowe, korozja, kostka stacyjki itd.
Taki prąd to nic wielkiego sprawdź ładowanie bez obciążnia a potem powłączaj światła nawiew i sprawdź ponownie. Powinno być w granicach 13,8V-14,4V, jeśli jest w granicach to myślę, że akumulator już jest słaby. Pozdrawiam
Myślę, że masz uszkodzone mikrowyłączniki (jest ich kilka) w zamku kierowcy. Czy masz światło sufitowe w kabinie i światełka dolne drzwi. Zamek można naprawić we własnym zakresie wymieniając wspomniane mikrowyłączniki, ale jest to praca trudna i dla cierpliwych, posiadających już pewne doświadczenie. Są one do nabycia w sklepie tj. w "Elektroniku"....
Mówisz Kolego o czymś takim?: http://obrazki.elektroda.net/40_12629140... Zluzowanie koła pasowego NIE zatrzyma pompy olejowej. Skąd wiesz że pompa nie pracowała? Regulatory oczywiście hydrauliczne,także napinacz łańcucha rozrządu.Możliwe że przy braku ciśnienia i "słabym łańcuchu"przestawia Ci rozrząd.
Wewnątrz silnika na słabszym obwodzie jest rezystor, zazwyczaj to on traci kontakt i stąd cuda w opornościach.
Fiat Punto II, 1.2 – podobno ma słabe sprzęgło, które trzeba często wymieniać. Mój ma 255000 i sprzęgło nie ruszane .
pomimo że na desce rozdzielczej pojawia się ikonka długich, trochę rozmyta, tak jakby była i jej zaraz nie było. Masz "gdzieś" słabe styki Gdzie? Oto jest pytanie ...
Płynu chłodniczego Ci nie ubywa?
Ten kat jakiś rzeczywiście dziwnie zużytu. W sumie niedrożność wydechu i słabe ciśnenie paliwa ale przy obciążeniu?
Witam .Albo zbyt krótka antena w alarmie i upchana gdzieś głęboko lub słaba bateria w pilocie.
Ogólnie rzecz ujmując błąd ten sugeruje graniczną wartość korekt dawki paliwa na tych cylindrach. Może to być usterka samych wtryskiwaczy lub mechaniczna usterka silnika (słaba kompresja).
Pomacaj reduktor, albo zły czujnik zamontowany lub wybrany albo uszkodzony. Ma mieć 2K w temperaturze około 25 stopni. Może być kiepski reduktor, kiepsko wpięty w obieg wodny i będzie się słabo nagrzewał.
Skoda posiada stosunkowo słabą instalację elektryczną z tego właśnie rocznika.Na przewodach szczególnie wiązki przedniej w komorze silnika.Na kablach tej wiązki jest bardzo cienka izolacja kablowa powodująca że żyły miedziane poprzez cienką izolację na kablach potrafią korodować a kable w tym miejscu pokrywają się niebieskim nalotem i w tym miejscu...
W takiej skodzie co do mocy ,to np słabe ciśnienie paliwa albo np przytkany wydech. Tak może i sonda,tylko bez diagnozy to sobie tak będziesz wymieniał w kółko.
Brak masy/słaba masa w lewej lampie przyczepki da taki objaw.
W grupie VAG było wiele ciekawych rozwiązań. Spotkałem się w Golfie2 z przednimi aktywnymi głośnikami, w Audi zwykle aktywny był tył ale były tez instalacje w procesorem dźwięku, wzmacniaczem, wszystkimi głosnikami aktywnymi lub sterowanymi z osobnego wzmacniacza a także widziałem juz fabryczny woofer VW. Gamma i któryś Concert były w wersji deck choć...
Dziękuję ale jest jeden problem z angielskim u mnie słabo
Cewkę zamówiłem i czekam na nią, ale potrzebuję się upewnić, czy na pewno to cewka, więc pytam o oporności na wejściach el. do cewki Mogą być także inne problemy, typu komputer albo stary alarm. Zastanawiam się, czy dalej szukać problemu, czy tylko czekać na cewkę Oporności żadne ci nic nie dadzą. Robisz to tak: Bierzesz żarówkę np 21W czy H7 i i przykładasz...
albo nie ma iskry wcale, albo iskra za słaba i chodzi jak chce szarpie kicha itd.
A dać 3.5tys na "widzimisię" majstra jest słabe. A co to u wróżbity byłeś czy mechanika? Tak prosty silnik że głowa mała. Jak ktoś nie umie zdiagnozować takiej skody to uciekaj jak najdalej. Jedź do normalnego który zdiagnozuje i da ci jakąś gwarancje nie do bramy.
Sprawdź czy zasilanie +12V nie jest zamienione z podtrzymaniem BAT. Co do słabego odbioru - instalacja antenowa do przejrzenia.
dzień dobry, wymieniłem zwrotnice z przodu po prawej stronie na nową, ponieważ szumiało łożysko, a nie miałem dostępu do prasy żeby je wycisnąć i wcisnąć. Teraz łożysko nadal szumi i mam pytanie następujące: jaka jest wartość dokręcenia nakrętki półosi? możliwe, ze szumi przez to, że dokręciłem za słabo lub za mocno? pozdrawiam
Na padniętym aku to cuda mogą być.Za słabe zasilanie bierze "masę" poprzez inne odbiorniki.
Korozja nie występuje na żadnym metalowym elemencie nadwozia. Jedynie na jakby osobnym elemencie pokrytym warstwą gumy, stanowiącym zewnętrzną uszczelkę szyb bocznych. Takie delikatne bąble. Niestety jako użytkownik astry f, zwracam na to uwagę... ;) faktycznie to auto jest słabo zabezpieczone przed korozją? Pozdrawiam
Witam wszystkich, wczoraj wymieniałem cewkę w Skodzie Fabii 1 1.4 MPI i po wymianie cewki, gdy dodaję gazu, wyskakuje błąd ECP i brakuje mocy, ledwo jeździ. Po poruszeniu listwą i ponownym odpaleniu samochodu błąd znika i jest wszystko ok, ale po przełączeniu na gaz i dodaniu gazu czasami znowu to samo. Czy to jest możliwe, że cewka może być za słabo...
Jeżeli auto jest po przejściach to na pewno woda się dostała do środka pompy,jaki masz układ TRW czy KOYO Dodano po 4 Chociaż miałem dwa przypadki w Polo i w Ibizie auta z salonu i pompy padły od tak same z siebie jedyna myśl która mi przyszła to wrażliwość układu na słabe napięcie akumulatora
Coś było robione czy wykazało błędy bez twojej ingerencji?Masz tam między innymi ; moduł kontrolny kół napędowych - brak sygnału,napięcie akumulatora -słaby sygnał,moduł kontrolny kod bezpieczeństwa, poziom selektora- brak komunikacji no i czujnik skrętu - brak komunikacji.
Mi to wygląda na słabe ciśnienie paliwa. Na sam początek sprawdziłbym ciśnienie na listwie, a w drugiej kolejności sprawdziłbym wtryski
Skody mają bardzo słabą instalacje i kable gniją. Bardzo "odkrywcza" porada. 10 lat po utworzeniu tematu. Ostrzeżenie!
Zrobiłem jak mowiles i działało normalnie, problemem okazazala się masa, że śruby na drzwiach była za słaba, wpielem się w przewód masowy i wszystko działa, dzięki za pomoc
Sprawa chyba się rozwiązała. Problemem był kluczyk, może bateria słaba i immobilizer nie łapał. Zacząłem korzystać z drugiego i odpala za każdym razem.
Lecąc autobanem normalne obroty to 4-5 tys przez kilka godzin. Też mi się wydawało że np. na autostradzie chcąc tak słabym silnikiem szybciej pojechać bez wysokich obrotów się nie obejdzie (już nie wspominam o dynamicznej jeździe po mieście).
Najtańszy golf 4 ,passat B5 ,skoda octavia 1 , ibiza 3 , polo , fabia 1 coś z Opla można by zastosować (Astra G , Signum Vectra C) . Wystarczy zmienić kółka na pasek 19mm. Dorobić lub zmodyfikować uchwyt (tak by kółko było w osi). Najprostsze w montażu są te z opla. Tzn obudowy te same praktycznie. Tylko w tych z VAG jest wzbudzenie na dwuliniowej wtyczce...
Lać olej i jeździć...... I co tydzień świece wymieniać bo zarzucone nagarem, i za chwile nowy post; koledzy doszła kolejna usterka silnik pracuje na 2 gary i zrobił się słabszy dodatkowo swieci kontrolka check engine
Cześć, Lutowałem wiązkę w drzwiach od strony kierowcy w swojej Skodzie, ponieważ spora część była już przerwana. Po całym zabiegu wszystko działało, jednak po chwili rozładował się akumulator (miał prawo, ponieważ był słabo naładowany). Po naładowaniu akumulatora przestał działać zamek centralny i OBD-II wykrył poniższe błędy. Skoda Fabia Mk 2 1,6 TDI...
Kolego „Irek 47” tak przez „sieć” to ciężko postawić diagnozę co do usterki jak i ocenić umiejętności pytającego. Ja pisałem o pomierzeniu napięć i jeszcze któryś kolega pisał , ponieważ nic o napięciach nie napisałeś uznałem że się zbyt słabo orientujesz i zrezygnowałem z dalszej pomocy.
Witam, posiadam Skode Fabie I kombii i pytanie: który transmiter jest najlepszy do słuchania muzyki z telefonu/pendriva do tego autka? Posiadam jakiś transmiter firmy VoiceKraft za 30 zł ale straszne trzeszczy jak daje głośniej (słaby sygnał chyba na fali radiowej) Może ktoś korzysta z takiego urządzenia w Fabii 1 i jest zadowolony ?
Może być gdzieś na połączeniach śniedź, rdza czy luz i raz jest a raz nie ma przejścia, lub jest za słabe. Sprawdź przewody masowe akumulator - karoseria, karoseria - silnik, oraz plusowy akumulator - rozrusznik. Sprawdź też mocowanie bezpiecznika akumulatora. Jak wszystko będzie ok a sytuacja się powtórzy, to najlepiej odwiedzić elektryka samochodowego....
W Fabii słabym punktem jest właśnie wiązka między słupkiem, a drzwiami. Magiczne rzeczy się dzieją po jej uszkodzeniu. U mnie już 2 razy była naprawiana. Serwisant, pracujący kiedyś w autoryzowanym serwisie, potwierdził, że w każdej prędzej czy później popękają przewody.
Słabo szukasz masz np. tu http://chomikuj.pl/MiR_UTG/ebook/samocho...
słaby skoda fabia skoda felicia słaby szarpanie skoda fabia
elektronika dysku seagate rozdzielanie tekstów excel makro opinie zhaoxin
agregat malarski wagner instrukcja obsługi
Zanussi ZDLN6631: Rozwiązanie błędu 54 w zmywarce Zanussi ZDLN6631 - Błąd 44: Odpływ i drzwi