Użyj opcji szukaj. Na temat wspomagania jest 90% postów o Skodzie Fabi, można o tym niezły doktorat napisać.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Przed zalaniem płynu musisz wymontować czujnik temperatury płynu (ten w obudowie termostatu - w tylnej części głowicy). Podczas nalewania płynu do zbiornika wyrównawczego zobaczysz jak w jego gnieździe pojawi się płyn, wtedy go montujesz z powrotem. Uzupełniasz płyn w zbiorniczku do właściwego poziomu.
Ten elastyczny fragment to tłumik drgań, możesz go owinąć ale wymiana to 30 min roboty. Czemu obawiasz się rozłączania akumulatora - po wszystkim wystarczy wpisać kod radia, ustawić zegarek i przyuczyć automat szyb (otworzyć i zamknąć każdą szybę).
Jeżeli robiłeś z hamulcami, to zawsze należy odpowietrzyć cały układ.
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
To całkiem niezależne układy.
17978 - sterownik silnika zablokowany przez immobilizer. Licznik nie rozpoznaje klucza bądź brak jest komunikacji ECU z licznikiem. Przy aktywnym błędzie silnik odpali na sekundę i zgaśnie. 16502 - sterownik silnika widzi zbyt wysokie napięcie z czujnika temperatury. Możliwe zwarcie w instalacji czujnika lub uszkodzony czujnik. 16555 - uboga mieszanka....
nie czyściłem , oprócz tego pali się żółta kontrolka EPC
Co może generować ciśnienie w układzie? Nic nie generuje ciśnienia w układzie, tylko spada podciśnienie w serwie
Jeśli nie przybędzie oleju, przez przecieki on do układu smarowania to kilka lat nawet.
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
No trzeba by to sprawdzić na samym początku. Także tester w rękę i sprawdzenie co się dzieje z parametrami. Układ wydechowy drożny?
No dobra, a czy po tej naprawie był płukany układ?
jeżeli komputer wywala błąd sensora wspomagania prawdopodobnie sensor jest przyczyną niedomagania układu wspomagania
Tak odpowiadam konkretnie, spuściłeś czynnik z układu klimatyzacji :) Wentylator nie będzie pasował .
To jak działa długie ''na błysk'' ?? Pomyśl chwilę. Obwód świateł jest ok, problem układzie sterowania .
Zgadza się, mi bardziej chodziło o sprawdzenie układu pod kątem otwarcia termostatu i załączenia wentylatora we właściwym momencie.
Jak można popsuć pompę, wymieniając uszczelniacze na odpowiednie (właściwe)? Pozdrawiam poprzedników i proszę o wyjaśnienie. Jak ?Szybko.Kto normalny wymienia dziś uszczelniacze w takiej pompie?Raz że taka pompa kosztuje naprawdę niewiele.A po drugie jak coś pójdzie nie tak przy hamowaniu kto odpowie za fuszerkę?
https://obrazki.elektroda.pl/1966452300_... Odnośnie Twojego pytania, tłumik środkowy ma hak służący do podwieszenia układu wydechowego pod nadwoziem
Jak łączy się z 19 to dalej kodowanie 07 i wpisujesz 12 (do tego wypasażenia powinnien być ten kod) potwierdzasz i powinien się przekodować.
Odpowietrzony układ ?
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
W jakim celu chcesz plukac uklad ? Powrot idzie przez filtr o ile dobrze pamietam.
Pompka jest do wymuszenia obiegu przez chłodnice spalin. Zimnych spalin do silnika można podać więcej . jej działanie jest niezbędne do prawidłowej pracy układu recyrkulacji spalin stąd ograniczenie do 2.5.
Jak programuje się automatyczne opuszczanie i podnoszenie szyb przednich w Skodzie Fabii. Po wymianie silnika podnoszenia szyby rozprogramował się układ i trzeba go zaprogramować na nowo, ale jak ??
Tak zaciąg powietrza do filtra ale ciepłego z obudowy kolektora dolotowego drugi zimny dolot jest z boku.
To jest bulbulator przepływu mocy. A tak normalnie jest to zawór EVAP i jest częścią układu odpowietrzania EVAP, tzn. oczyszczania zbiornika z oparów benzyny.
Pierwsze co należy zrobić to dokonać próby odzysku czynnika. Jego ilość w układzie jednoznacznie powie czy trzeba robić próbę szczelności czy szukać usterek gdzie indziej.
Problem znany. Trzeba sprawdzić wiązkę na lewej podłużnicy. Zgniła od wody.
ale wczoraj okazuje się, że gdy włączam klimatyzację normalnie, to wentylator się też nie włącza, jedynie słychać włączenie klimatyzatora i syczenie w układzie w aucie, w układzie jest czynnik chłodzący.
Czujnik skrętu do wymiany.
Słabo z moim zrozumieniem. To jak tak to elektryczne na kolumnie z fiata albo clio- ale to napewno trochę rzeźbienia. Lub złom i przekładka maglownicy razem z hydropompą
Otworek odpowietrzający korka musi być całkowicie drożny. Tych układów w zasadzie się nie odpowietrza. Robi się to samoczynnie w czasie eksploatacji auta. Po 2-3 dniach jeżdżenie jest całkowicie odpowietrzony układ.
TAK, powinien działać. Tylko podłącz tę diodę, żeby odwrotne napięcie nie uszkodziło ggeneratora. Możesz układ podłączyć za bezpiecznikami jeśli Ci tak wygodniej. I sprawdź wszystko miernikiem - czy są napięcia, czy są w odpowiednią stronę.
Pytanie - czy układ kierowniczy w skodzi fabii 1.4 jest diagnozowalny bo swieci kontrolka " znaczek kierownicy "- zółta
Jak podłączysz komputer to się dowiesz
Witam, dzisiaj wystąpiła u mnie w Skodzie Fabia rocznik 2003 awaria układu wspomagania. Nie jest to wina elektryki, ewidentnie strzeliło coś mechanicznego. Od jakiegoś czasu było słychać niepokojący dźwięk podczas skręcania, jak stara łajba na wodzie, ale nie zdążyłem dotrzeć do mechanika. Jaki to może być koszt i czy to padła pompa, czy są inne opcje?...
Nie warto kupować takich interfejsów. Z większością centrali LPG, w tym i tą, idzie się połączyć zwykł interfejs USB na TTL (najlepiej na chipsecie FT232). Nie wiem czy zaglądałeś w link wrzucony przez autora, ale interfejs z aukcji bazuje na układzie FTDI. Po co kombinować z adapterem TTL jak taki interfejs ma gotową wtyczkę. "kkla134" Nie baw się...
a jak mogę sam sprawdzić ten układ grzewczy, wymontować sondę?
Spotkałem się z przypadkami problemów, ze wspomaganiem u klientów,którzy chcieli uzupełnić płyn w układzie. W Skodzie Fabii wspomaganie w niektórych silnikach jest (bezobsługowe) tzn. dostęp do uzupełnienia płynu w układzie jest utrudniony. A dokładnie ,klienci żeby uzupełnić płyn muszą zdjąć akumulator.
mimo wszystko posprawdzaj wszystkie połączenia węży gumowych układu chłodniczego jeśli będziesz mieć przecieki to na połączeniach będzie się tworzyć pomarańczowy kamień
Jak słychać pompę przy otwarciu drzwi kierowcy (pierwszym) i po zapłonie to nie przekaźnik. Można zmierzyć ciśnienie paliwa (jest wyjście na szynie paliwowej) tylko że w zależności od rocznika powinno być 3 lub 4 bary stałe. Ja próbę zaślepił bym układ EVAP lub sprawdził czy zawór tego układu nie przepuszcza.
przyjmijmy, że są problemy z 1, 4 ale co z tym wspólnego ma układ ABS/ASR, który moim zdaniem wywołuje działanie helikoptera
Dzień Dobry. Posiadam auto Skoda Fabia Combi 1.4, 16V benzyna z 2008 roku. Mam ogólny problem z centralnym zamkiem. Zamek jest bez sterowania pilotem. W czasie jazdy i postoju dziwnie się zachowuje : Samoistnie zapala się i gasi kontrolka niezamkniętych drzwi pomimo zamknięcia, zapala się i gasi kontrolka kluczyka na przycisku blokady zamka a co najgorsze,...
Jakiej byś nie założył, to z czasem polegnie. Wyjątkowo kretyńskie rozwiązanie układu zapłonowego.
Sama w sobie pracuje bo słychać syczenie Niska ilość czynnika w układzie.
Po włączeniu klimy wentylatory też powinny ruszyć na 1 biegu więc dalej jest coś nie tak. Może nie być czynnika w układzie.
Ja bym oddał do mechanika. Wygląda jakby była gdzie niedroznosc w układzie paliwowym. Pozdr
Prawdę mówiąc też zastanawiałem się dlaczego nie mierzyli ciśnienia sprężania. Pomyślałem, że silnik z 330 tys przebiegu i tak będzie mieć z tym problemy, do tego zauważyłem w silniku, że olej jest w kiepskiej kondycji, brudny, że tak powiem. Wcześniej znacznie, nie teraz bo jest po wymianie na nowy. Dlatego podejrzewałem, że pomiar ciśnienia sprężania...
Trzeba zdemontować lewy podnośnik. Sam moduł można wyjąć bez demontażu silniczka, a że płyta jest nitowana to szkoda niepotrzebnej roboty. Spróbuję prze-lutować układ.
Sprawdziłem bezpiecznik od radia, jest sprawny. Co dziwne wg wykazu bezpieczników, brakuje bezpiecznika od układu zapłonu...
A czy muszę wymontować samą pompę żeby wymienić zimering? Ewentualnie jak wygląda sprawa z wymontowanie jej i ponownym montażem? Na walki pompy znajduje się klin, czy ułożenie go w odpowiedniej pozycji pozwoli uniknąć rozregulowania rozrządu? Czy ma tutaj z kolei znaczenie ilości obrotów pompy względem koła pasowego walka zaworów? Jak z odpowietrzeniem...
Może się układ paliwowy zapowietrza.
W żadnym przypadku komputer nie mówi tutaj o uszkodzonej sondzie itp. Błąd dotyczący sondy to problem w jej obwodzie. Należy sprawdzić instalację pomiędzy pierwszą sondą a ECU. EGR - niewystarczający przepływ. Przyczyną może być przytkany układ EGR. Włącznik hamulca - niewiarygodny sygnał, tutaj również należy sprawdzić najpierw instalacje pomiędzy...
Sprawdzić Układ dolotu,sprawdzić jak stoi MAP.
Naprawiane proszkiem do uszczelniania chłodnic. Przydało by się przemyć cały układ chłodzenia.
Central powinien działać. Nie wiem jak ma Skoda, czyli VAG, ale powinien działać centralny. Radio chyba tez - francuzi robią to z układem czasowym wyłączającym po zadanym czasie zasilanie urządzeń wewnątrz, ale central działa bo musi zamykać.
Witam skoda fabia 2 1.2 htp 2010 r Puszcza biały dym czuć benzynę gdzie szukać problemu Na kompie wyskoczyły dwa błędy P0172 układ paliwowy rząd 1 mieszanka za bogata P0441 układ regeneracji oparów paliwa błędny przepływ. https://obrazki.elektroda.pl/1613444000_...
niestety tak cały układ paliwowy był sprawdzany
tak łapa siłownika ma luz .Sprzęgło bierze bardzo wysoko.Start przy wyzszych obrotach jest zpiskiem.Na 5-tym biegu 3000 obr. i puszczeniu sprzęgła silnik gaśnie. Mimo to następuje przyśpieszone zużycie (zapach palonego sprzęgła) . Są różne sugestie może pompa sprzęgła (tak jakby po wyluzowaniu jeszcze było ciśnienie stąd parcie na lożysko oporowe i...
rok temuja pojechalem sprawdzic i nabic i jest wszystko ok jesli chodzi o szczelnosc i czynnik. To było rok temu. Skąd wiesz jak jest dzisiaj? Niewydajna klimatyzacja to w 9-ciu przypadkach na 10 zbyt mało czynnika w układzie.
Według schematu tylna wycieraczka - nie ma przekażnika , jest układ elektroniczny w silniczku wycieraczki . Przewody ; czarny - +12V po zapłonie przez bezpiecznik nr. 32 (10A) brązowy - masa zielono/czerwony (INT) - podanie masy uruchamia wycieraczkę w trybie przerywanym . zielono/biały (WW) - dołączenie tutaj plusa bez zdejmowania masy z przewodu zielono/czerwonego...
Pod skodą na wysokości układu kierowniczego nie ma wycieków płynu od wspomagania.
Witam. Powinieneś przeprowadzić diagnostykę komputerowa układu klimatyzacji tzn. sprawdzenie wartości rzeczywistych oraz ciśnienia w układzie wystarczy KTS.
Witam . Temperatura jest brana z układu chłodzenia silnika.Powodem powolnego wzrostu temperatury może być uszkodzony całkowicie lub częściowo termostat.Najłatwiej sprawdzić po krótkim odcinku jazdy,czy chłodnica nie robi się ciepła,gdy wskazówka podniesie się na pierwszą kreskę wskaźnika.
Skoda Fabia I 1.4 TDI nie chce odpalić na zimnym silniku na ciepłym odpala od strzału akumulator dobry świece nowe.Samochod odpala dopiero po długim kręceniu. W czym może tkwić problem ? AI: Czy problem z odpalaniem występuje przy określonej temperaturze otoczenia? Nie AI: Czy sprawdzałeś stan układu paliwowego, na przykład filtr paliwa lub jakość paliwa?...
Czysty golas, to można z powodzeniem zrobić takie "cos": https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Odpadną w przyszłości wszystkie kłopoty z szybami typu jakieś tam programowanie, moduły komfortu itp . Ten układ świetnie się sprawuje w Octavii już ponad 16 lat.
Czy rurki przy maglownicy są dobrze założone i czy układ jest dobrze odpowietrzony.
Najlepszy sposób to rozebranie całego układu wyczyszczenie i złożenie. Pozdrawiam.
Nie sugeruj się chwilowym spalaniem. Najlepiej porównać spalanie na dystansie, który pokonywałaś wcześniej z obecnym. Oczywiście, jeżeli zauważysz, że auto zaczęło palić znacznie więcej to jedną z przyczyn może być śmierć sondy lambda, którą można sprawdzić przez program Vag. Tak na marginesie, to sonda lambda nie znajduje się w silniku, ale przed katalizatorem...
Tzn? Co To jest ten układ sterowania sprzęgłem sprzęgłem? Jak Go sprawdzic?
Witam, dzisiaj przymroziło u mnie do -3. Pierwsze odpalenie (Skoda Fabia, 1.4 TDI, 2007 r.) w takiej temperaturze i po chwili ostrzeżenie dźwiękowe, kontrolka płynu (czerwony termometr). W zbiorniku płyn w normie. Gdy silnik jest zimny, np. po całej nocy, odpala bez większych problemów. Gdy silnik się podgrzeje, nadal miga. Wystarczy zgasić silnik i...
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Dostałeś na piśmie odmowę naprawy gwarancyjnej?Przekładnie TRW w Fabii nie wycierają się raczej opiłkowo.Jeśli tak, to powoduje to mniejszą kompresję części mechanicznej.Nic nie ma do uszkodzenia części elektrycznej pompy.Mechanik przy wymianie pompy,jeśli był "opiłkowy" płyn powinien ci to powiedzieć i przepłukać płynem układ hydrauliczny.Dużo tu dziwnych...
przewód do diagnozy nie urwany/przecięty?Może zdechł sterownik układu pomocy w kierowaniu?Jak z zasilaniem i masowaniem ?
No niestety, sensor do naprawy\wymiany. Po drugie błąd 65535 lubi się pojawiać gdy zbyt podopnie i bez zastanowienia decydujemy się na diagnozę układu SRS którego diagnozować nie trzeba.
Wymiana jest zalecana co ok. 2- 3 lata. Osuszacz ma w sobie pochłaniacz wilgoci, który absorbuje ją z czynnika chłodzącego i po prostu po jakimś czasie się zużywa. A wilgoć w układzie prowadzi do powolnej destrukcji wielu elementów.
Masz instalacje gazową w tym aucie .Czy stało się to gwałtownie czy raczej stopniowo.Na początek sprawdził bym układ zapłonowy-świece , cewka .
Nawet w przypadku odłączenia fizycznie wtyczki z modułu ABS kontrolki na desce mają się świecić. Są dwie możliwości, uszkodzony licznik, przyhamuj na śliskiej nawierzchni i sprawdź czy działa ABS. Druga możliwość, to uszkodzony układ ABS i ktoś „zgasił” w taki czy inny sposób kontrolki. Pokaż skan z tej kostki diagnostycznej, a raczej podłącz pod dobry...
jeżeli chodzi o przegub to sprawa prosta, wymiana. jeżeli chodzi o luz na układzie różnicowym to jaki jest sposób naprawy?
LPR to dość tani zamiennik i tak się wtedy dzieje, (tak zwany zamiennik dla handlarzy). Staraj się używać zamienników ze średniej półki. Jeżeli chodzi o układ hamulcowy to polecam TRW
Wzrost ciśnienia w układzie jak ruszy sprężarka. Przełóz zawór ze starej
Witam.Dziękuję za pomoc kolegom,wystarczyło napisać żeby podłączyć pod bezpieczniki i że się układ nadaje.
Wymiana uszczelki pod głowicą lekiem na wszelkie zło :) A układ paliwowy w ogóle był sprawdzany? Filtry wymienione? Pompa nie ma obawień? Czy wtryskiwacze dobrze i równo podają paliwo?
Padł mi licznik w skoda fabia 2004 1.2 lpg Nic nie wyświetla(nawet podświetlenie i zegarek nie chodzą) . samochód nie odpala,ponieważ w liczniku jest imobilajzer . Do licznika dochodzą napięcia . Czy jeżeli zakupie nowy licznik i przegram wsad z pamięci 93c86 z starego licznika . to czy samochód zapali ? czy imobilajzer poczebuje przelutowania ,jeszcze...
w układzie kierowniczym nie ma luzu, maglownice skręciłem, końcówki wymienione
Ja chciał bym zobaczyć ile pary wydostaj... Pewnie '' kopci'' jak głupi.
dosłownie milimetrowe przesuniecie powoduje takie właśnie objawy jedna dziesiąta milimetra. Nastawnik raczej trzeba wyczyścić i usunąć nieszczelność w układzie paliwowym, żeby znowu syfu nie dostał.
Witam, mam na uczelnię na zadanie wykonać projekt układu klimatyzacji automatycznej do samochodu Skoda Fabia 1.9 TDI 105[KM]. Do układu mam dobrać sprężarkę. W tym celu wziąłem się za obliczenie zapotrzebowania na energię cieplną do usunięcia, całkowite zyski ciepła od otoczenia wynoszą 1200 [W]. W programie obliczyłem też, iż moc napędowa sprężarki...
Możesz, i wtedy jedź na gazie aż nie przełączy się na benzynę, wtedy będziesz miał pewność że w układzie nie ma ciśnienia gazu.
To jest Fabia 1,4 MPi 2002r
Także problem kolego,ponieważ zamykanie to czysta masa a otwieranie to masa przez rezystor (sterowanie jednoprzewodowe) Musiał byś jakiś układ sobie zbudowac co by sterował przekażnikami
Pompa paliwa/wtryskowa jest w twoim modelu jedyną pompą. Jak układ paliwowy jest zapowietrzony to nalej paliwa np strzykawką do filtra. Na nim jest taka jakby zapinka zawleczka. Jak ją wyciągniesz to zaworek z wężami powinien się łatwo wyjąc do góry i uzyskasz dostęp do wnętrza filtra. wtedy wystarczy nalać ON-u do pełnia założyć zaworek i zawleczkę....
Test ten ma na celu sprawdzenie, czy nie brakuje mu np. paliwa podczas przyspieszania. Chodzi o to, żeby było wiadomo, co jest w danym momencie. Musi być konkretny stan, a nie randomowe przyspieszania i przygazówki, jak to robiłeś. Myślę, że położenie przepustnicy też wystarczy, a nawet można go dodać do kompletu. Szarpnięcia podczas przyspieszania...
przecież regulacja temperatury jest mechaniczna a możliwość regulacji masz dopiero po ogrzaniu cieczy w układzie a te 18 stopni to rzecz umowna na pokrętle
W moim przypadku występowały zimne luty na układach scalonych, tak więc topnik smd i lutownica na gorące powietrze i dzała. Pozdrawiam.
W jaki sposób sie sprawdza poziom płynu w układzie wspomagania kierownicy w Skodzie Fabii 1,4 50KW???. Mam taki samochód rocznik 2002 przebieg 80tyś. jak narazie wszystko oki ale chciałbym dowiedziec sie jak sprawdzić pozim płyniu i jak ewentualnie go uzupełnić a może trzeba go co jakiś czas wymieniac?? prosze o porade....
No to następne pytanie, może niestosowne, ale czy do właściwych króćców reduktora podłączyłeś węże wodne - czy jest między nimi przelot? Pytam tylko dlatego, bo pompa wodna powinna wypchnąć pęcherz wodny z reduktora. To jedno zapowietrzony tylko reduktor nie powinien blokować pracy układu chłodzenia, problemy będą tylko przy pracy silnika na gazie....
Sprawdz poduszki silnika, jego zawieszenie czy nie ma luzow jak np. ciagniesz za niego. Ogolnie luzy w układzie napedowym.
skoda fabia układ chłodzić skoda fabia układ chłodzenia układ wspomagać skoda fabia
satelita astra hotbird parametry przezwajanie generatora pw3015 unitra
radio kasety zmieniarka agregat prądotwórczy inwerter
Fallout: New Vegas - Błąd "aplikacja nie została właściwie uruchomiona" LG DA-5630: Zasilacz impulsowy i kino domowe