Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
W tym modelu uszkadzała się wiązka od czujnika lewy tył do złącza pod kanapą tylną. Można dostać taką część w oryginale.
Do naprawy zamek lub wiązka przewodów drzwi kierowcy.
W tym samochodzie wystarcza zwykła wiązka elektryczna, którą podpina sie pod tylne lampy, jeśli zależy Ci aby były odłączane czujniki parkowanie trzeba zastosować specjalny moduł. Instrukcję podłączenia modułu można znaleźć tutaj : http://sklep.i-part.pl/img/cms/unikit-2p...
Wiązka, o którą pytasz, znajduje się pod akumulatorem i najlepiej zdemontować akumulator, filtr powietrza i jego obudowę. Co do samej wiązki to oczywiście, że można wymienić, tylko trochę cierpliwości. Od tego sugeruję zacząć - sprawdż wiązkę od pompy.
Zamek do wymiany. Ewentualnie sprawdź wiązkę pomiędzy karoserią a drzwiami kierowcy.
Sprawdź wiązkę w klapie bagażnika. Czujnik założony oryginalny czy zamiennik? Hak jest?
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
Tutaj masz na forum Skody ;) https://forum.skodaclub.pl/fabia/problem...
Albo sonda ,albo wiązka ,albo sterownik. Potrzebna jest diagnoza a nie zgadywanie. A kod silnika jaki?
Wiem , wiem , chodziło mi tylko o to ze może ten kabel wcześniej idzie w tej podłużnicy gdzie gnije wiązka :)
Ściągnij wycieraczki podszybie o tam idzie wiązka
Pomarańczowo-brązowy, pomarańczowo-czarny skręcone ze sobą razem, to przewody CAN. Zobacz wiązkę na lewej podłużnicy.
Zamiast pytać czy to wiązka sam zobacz.Demontaż tapicerki jest prosty i jest ze zdjęciami w sieci,ale też nie chciało się wpisać frazy...
Witam. Może ktoś z szanownych forumowiczów pomoże. Skoda Fabia 3, 12.2018 r. Zakupiłem uniwersalną wiązkę z modułem do haka. Nijak nie mogę rozkminić kolorów, żeby się wpiąć z modułem. Czy mógłby mi ktoś pomóc przyporządkować te kolory przewodów - za co dany kolor odpowiada (co włącza) https://obrazki.elektroda.pl/1434679600_... https://obrazki.elektroda.pl/6088586200_...
Wiązka gnije.
Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Panowie a może zajrzeć do tradycyjnej usterki w Fabii-Wiązka do pompy wspomagania.
na bank zgnita wiązka
Jestem już po wizycie u mechanika. Okazało się że przyczyną była wiązka elektryczna.
Prześwietlić wiązkę od kompresora klimy. Zwłaszcza w miejscu gdzie łączy się z reszta wiązki silnika.
Skoda Fabia 1: Gnijąca wiązka elektryczna pod koszem akumulatora Przeciekające drzwi Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy) Silnik 1,2HTP (choroby wieku młodzieńczego - przeskakujący rozrząd z powodu zbyt krótkich ślizgów - poprawiono przedłużając ślizgi..ale że im to w testach nie wyszło...żenua) czujnik świateł stop, krańcówki...
Czy sprawdziłeś cokolwieg bezpieczniki, zasilanie, wiązkę?
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia
Może to zgnita słynna wiązka która leży na lewej podłużnicy. Zobacz w jakim stanie jest ta wiązka.
Jako rzeczesz jest we wtyczce. Zauważ, że wiązka w stronę auta ma 6 przewodów. https://obrazki.elektroda.pl/9867935500_...
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
A gdzie twki problem wg ciebie jeśli nie w wiązce??
Awaria usunięta w ASO Skoda. Uszkodzone przewody elektryczne w wiązce przewodów (popękana izolacja). Dziekuję za podpowiedzi. Zamykam temat.
Szukaj Elsa najlepiej na VMWare. Jak znaję jutro chwilę to Ci to wyciągnę.
Nie chciało ci się nawet poszukać opisu błędu? Do sprawdzenia sonda lambda i jej wiązka.
Czego nie rozumiesz?Bezpieczniki masz na akumulatorze.Jak dobre to odpinasz wtyk od abs i sprawdzasz na wtyczce.Jak nima prądu to pewnie wiązka zgniła.
Wiązkę sprawdziłem pobieżnie I to jest błąd. Od okolicy akumulatora do ścianki grodziowej. I wypruj ją z tej otuliny, tam jest siedlisko wilgoci.
Myślę że albo wiązka albo sterownik pompy polecał.
Tnij na wiązce (wygodniej), zaizoluj taśmą izolacyjną, jedną i drugą stronę. Nie zaniżaj poziomu forum takimi pytaniami.
To jeszcze przed odpaleniem sprawdź poziom płynu. Tak samo po kręceniu na odpalonym czy nie ma piany w zbiorniczku.
Ponawiam pytanie. Czy jest ktoś chętny do naprawy tego we Wrocławiu? Szukam kogoś kto nie tylko podłączy kompa i wymieni pół auta ale ogarnie wiązkę.
Może to być związane ze słynna wiązka elektryczną na podszybiu samochodu?
Ja bym stawiał na wiązkę z karoserii na klapę. Lub wtyczki za tapicerką z prawej strony(Brązowa zamek, różowa oświetlenie tablicy). Można sprawdzić przejście między przewodem zielono-czerwonym (brązowa wtyczka) a brązowym idzie bez wtyczki, to jest mikro styk otwierania. Dodatkowo brązowy ten co poprzednio a brązowo-czarny w brązowej wtyczce odpowiedzialny...
Uszkodzona wiązka wtryskiwaczy. Wymieniono na nową.
Do sprawdzenia bezpieczniki na akumulatorze, blaszki pękają od drgań, drugie podejrzane miejsce to wiązka na lewej podłuznicy
Wymieniłem zamek na nowy problem dalej ten sam . Używka czy zamiennik? Jeśli zamek jest z pewnego źródła, to warto też zainteresować się wiązką...
Może standardowo wiązka gnije. Sprawdź między lewą podłużnicą a ścianą grodziową. Zrobili tam luz na wiązce i robi się stawek w peszlu plus okład z gnijących liści.
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Podwieszanie niewiele pomaga. Fak, jest tam takie korytko w którym woda się gromadzi, tam też wiązka robi "kolanko". Głównym winowajcą jest wężyk spryskiwacza który idzie razem w przewodami w jednej wiązce.
Jutro rozpruje wiązkę i zobaczę.
Wiązka się na załamaniu przetarła?
przeczyścić styki manetki, sprawdzić bezpieczniki, wiązka pod podstawą akumulatora
Sprawdzona wiązka pod akumulatorem i na lewej podłużnicy? Trzeba rozpruc i zobaczyć czy nie zgniła w środku oplotu.
Miałem dwa przypadki w Fabiach, nieumiejętny demontaż/montaż gps'ów,powodował uszkodzenie przewodów. U mnie było to w wiązce zegarów
Pewnie uszkodzona pompa mechanicznie albo wiązka. Jest pod lewą podłużnicą blisko zderzaka.
Sprawdź czy przewody we wiązce się nie przełamały.
Standard w F1 to zalana, zamoknięta wiązka. Od tego zacząłbym sprawdzenie. Nie o tej wiązce tutaj mowa.
Ja i tak obstawiam wiązkę w drzwiach sprawdzić dobrze
sprawdź wiązkę pomiędzy drzwiami a karoserią
Sprawdź wiązkę z przodu z lewej strony przy ścianie grodziowej lubi tam siadać
Witam, odnawiam temat. Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu? Sprawdzałem wiązkę, mikrostyk, zamki, wszystko jest w porządku. Nie mam już pomysłów.
Ja miałem taką samą usterkę problem leżał w wiązce elektrycznej i tam szukaj przyczyny- poprostu wiązka gnije. Wymiana przewodów sterujących pompę pomogła.
jesli otworzę kluczem drzwi kierowcy alarm nie wyje To nie jest normalne. Uszkodzony mikroswitch w zamku lub wiązka przewodów drzwi Inne drzwi + bagaznik - auto wyje To jest normalne - zamki sprawne, Po otwarciu dają impuls wyzwalający alarm.
Szukam speca który mi podpowie, czy do przełożenia boczków z pełną elektryka muszę również przełożyć wiązkę od modułu komfortu?
Częstą przyczyną jest wiązka przy ścianie grodziowej i podłużnicy przewody kruszeją
Sprawdź wiązkę elektryczną przy silniku.
Sprawdź wiązkę prowadzącą od czujnika(często przewód się urywa)
Sprawdź napięcie ładowania i wiązkę. Podaj numer błędu.
To nie jest w ogóle ta wiązka. To co podajesz numer to wiązka na silnik, a problem masz z tą po stronie nadwozia. Tu nie ma tak łatwo że sobie wymienisz kawałek wiązki i po robocie.
Zgniła wiązka elektryczna, zawieź do elektryka i zrobi.
Może być "zeżarta"wiązka przewodów na lewej podłużnicy .
Zobacz wiązkę na scianie grodziowe ,rozwin peszel .
Ja bym szukał problemu w LPG i jego podłączeniu - wiązka i lutowanie jak i sam sterownik.
Bezpieczniki i wiązka jak nowe,sprawdzalem. Pod akumulatorem też? Na podłużnicy też? Tam gniła wiązka na potęgę.
Sprawdź wiązkę główną pod serwem, często w Fabiach gnije.
Skoro wiązka dobra to może problem jest w stykach w zamku.
sygnał otwarcia drzwi kierowcy Ten sygnał (masa po otwarciu drzwi) znajdziesz w wiązce zamka wewnątrz drzwi.
Nie ma zasilania, choć bardziej prawdopodobne zwarcie lub przerwa na CAN napędu. Dodano po 1 Można by spróbować odłączyć wtyczkę od pompy wsp. Może tam zwarcie albo we wiązce na podłużnicy. Teoretycznie.
Pozwolę sobie odświeżyć temat. Która to wiązka? Chodzi o złącza czy zgniłe gdzieś przewody?
Wiem, napraw wiązkę klapy. Wstawienie większego bezpiecznika mogło spowodować uszkodzenie modułu komfortu. Nie musiało. Może tylko wiązka sama się obroniła i w niej upaliło. Dodano po 1 Tu masz prawie identyczny temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21...
Co znaczy pyka?Jednostajnie? Pewnie wiązka lub jakaś blokada silnika.
https://obrazki.elektroda.pl/3925959000_... Zobacz na schemat, map sensor ma zasilanie +5V na gr/sw, sygnał na li, ma też czujnik temperatury powietrza podłączony do masy (na linii jest rezystor pull-up), dlatego na żółtym przewodzie jest 3,5V. Jeśli na zasilaniu i wyjściu z map sensora napięcia są równe, to jest uszkodzony lub jest...
Pompki do sprawdzenia. Wiązka elektryczna do pompek do sprawdzenia.
Tego typu problem może wskazywać na problemy z wiązką elektryczną pomiedzy grodzią a sterownikiem silnika.
Najwięcej prądu pobiera bezpiecznik 49 - centralne ryglowanie. Co tam może być nie tak? Centralka uszkodzona? Sprawdziłem wiązkę podłużnicy i jest OK.
Witam Nie podałeś z którego roku masz auto? Niektóre fabie z początkowych lat produkcji miały problemy z zamakająca wiązką. Sprawdź po dacie produkcji czy ciebie ten problem nie dotyczy?
Kable czarne z białym i zielonym paskiem, przy manetce kierunkowskazów, wyłączniku awaryjnych, wiązce tylnej, gdzie Ci wygodniej się wpiąć
temat zakonczony,okazalo sie ze jednak była walnieta wiazka ,tak jak pisał kolega jkm73. swoja drogą to straszne zeby w tak młódym aucie tak zgniła wiązka!! bbrreee...
A jakie były wnioski po diagnoz eże skłoniło cię to do wymiany tych elementów ? A co teraz widać w parametrach, a może błedy jakieś są ? Podpowiedź: wiązka...
Po wciśnięciu ręcznie tego ''cycka'' ( oczywiście drzwi zamknięte ) wszystkie drzwi powinny się zamknąć . Jeżeli drzwi zamknięte i po wciśnięciu nie zamyka to sprawdź wiązkę między drzwiami a karoserią .
Czujnik wymieniony z nową wiązką.
Problem znany. Trzeba sprawdzić wiązkę na lewej podłużnicy. Zgniła od wody.
Niedługo święta a Ty już masz choinke na zegarach. Jest prawdopodobieństwo że wiązka na lewej podłużnicy zgniła - możesz tam zerknąć.
Klient ma zakupić nową wiązkę, zobaczymy co będzie po wymianie.
KOlego oddaj auto do elektryka, wiązka do naprawy , co jeszcze wyjdzie nie wiem.
Sprawdź wiązkę z lewej strony pod podszybiem, często gnije.
A można wiedzieć gdzie znajduje się ta "sławna" wiązka w której najczęściej gniją przewody i jak do niej dojść? Moje auto to Skoda Fabia 1.9 Sdi rok 2000.
najczęstsza usterka to zgnita wiązka na lewej podłużnicy, dzień roboty
Może też być wiązka i może też być stacyjka uszkodzona. Trzeba dokładnie zmierzyć co pobiera.
W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
Żółto/niebieski w lewym słupku w wiązce wychodzącej do drzwi. Zamykanie pełna masa, otwarcie przez opornik 180Ohm.
Ciężko powiedzieć czy to zbieg okoliczności czy faktycznie to pomogło, ale jeśli miało by coś pomóc to tylko szarpanie za wiązkę tempomatu mogło przywrócić sygnał z manetki.
Masz schemat tego systemu? Sprawdź, czy na pinach od krańcówek nie masz czegoś podobnego do sygnału masy. To może być np. zawilgocona wiązka. Wtedy nie uśnie komfort.
skoda fabia wiązka wspomagania skoda fabia wiązka przewód moduł wiązka skoda fabia
dolna grzałka przypala radia wojskowe muzyka przez bluetooth
diagram schemat diagram schemat
Soundcraft Ui24R Preamp Repair: Fixing Heat or Phantom Power Damage (NJM4580, 6Ω Resistors) DS3231, PCF2129AT, RTC Real-Time Clock Accuracy, Crystal, TCXO, MEMS, Tamper Detection