Zawór odmy miałem podobny przypadek
Immobilizer. W tym roczniku Immo2 - wymagany pin do dopisania nowego sterownika.
Oddaj mechanikowi niech robi dalej. Z kolektora ssącego z góry idzie taki cienki wężyk (możliwe że 8mm) do rury zaraz przed przepustnicą. Jest tam takie rozgałęzienie i wchodzi tam ten wężyk od kolektora i podłączony jest tam tez dekiel od zaworów - wlew oleju. Zobacz czy tam nie ciągnie lewego powietrza. Jeżeli nie to może ciągnie pod przepustnicą....
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
do sprawdzenia wszystkie połączenia wkładu dolotowego powietrza oraz wężyki podciśnienia jeśli to nie pomoże to sprawdzić należy przepustnicę oraz przepływomierz powietrza sprawdzałeś błędy silnika? ewentualnie logi przepływki.
Kod silnika z tego co pamiętam to faktycznie AME. Co do zeszytu serwisowego to posiadasz taki ? Gdzieś na którymś forum fabiany było po naszemu. Zajrzyj na PW.
Trzeba przeprogramować sterownik LPG tak aby później przełączał na gaz i przy wyższych obrotach.
A u mnie w octavi jest inny problem. Silnik przez okolo 15 sek po zapaleniu trzesie sie jak by chodzil na 3 gary. Po tym czasie ten problem znika i zaczyna sie inny. Silnik wskakuje nagle na 3000 obrotow i stoji a czasami plynnie sie zmienia od 2000 do 3000. Na zaplonie przy wylaczonym silniku dochodza glosy jakby przepustnica sama sie otwierala i zamykala....
Właśnie sam teraz tego nie wiem. I dodam, że po przejechaniu, dajmy na to, 40 km, to zaczyna falować na obrotach.
Błąd wiesz jaki jest a czy sonda prawidłowo pracuje? Kiedy świece i kable WN były wymieniane? Zakładam że silnik benzynowy, bo w opisie nie ma wzmianki. W Felicji był montowany jeden typ Diesla o pojemności 1,9 więc 1,6 to benzyna 55KW, wielopunktowy wtrysk. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji.
No temat dla mnie tylko nie wiem gdzie jest ta dysza mieszanki :) podkładkę pod gaźnik też kupie nową . Obroty mi falują ale podkładka ma hehe 20 lat jedynie :)
Skoda Octavia 1 1999 1.9 ciężko pali na rozgrzanym silniku i falują obroty a na zimnym odrazu odpala
Udało się coś zdziałać z obrotami?
Co znaczy, że komputer nic nie wykazuje? Na co patrzyłeś na tym komputerze?
Ma związek.
Po wymianie parownika BRC naTomaseco falują wolne obroty
Wyjazdu nie odwołuj, zmień auto a skodę odstaw do naprawy. Uszkodzeń można wyliczyć setke a i tak nic z tym zrobisz.
Tak tylko ze na nowej falują obroty
Witam wszystkich, czy ktoś mógłby mi pomóc w sprawie? Problem dotyczy mojego auta Skoda Octavia 1 1.6 AEE. Wszystko zaczęło się od rozładowanego akumulatora. Po naładowaniu silnik (zimny) odpalił i od razu ustalił wysokie obroty (3000). Po dodaniu gazu obroty spadły i zaczęły falować w przedziale 1400/1800 obrotów. Problem ten występuje na zimnym i...
Kompletny remont silnika rozwiązał problem.
Wyczyść przepustnicę i przestanie falować
moja rada podczas pracy silnika na benzynie odepnij jeden ftryskiwacz na rozgrzanym silniku na około 30 sek po czym podepnij go z powrotym cała operacja na pracującym silniku pomoże na 90%
Bardziej gaśnięcie silnika. Poprostu spadają obroty, brak mocy nawet jak pedał gazu w podłodze i gaśnie silnik.
Dzięki za radę
Odczytaj błędy. Wymiana w ciemno generuje tylko koszty.
Następny bojcorz. A gdzie on tam jest? Bo ja wiem, że ruchami biegu jałowego przepustnicy steruje silniczek komutatorowy. Poza tym dziwi mnie to, że założyciel tematu ma fejsika i nie potrafi z niego zrobić użytku. Tam widać czemu faluje!
Na wolnych obrotach nic nie faluje.
Aparat zapłonowy cały, czy tylko kopułkę i palec?
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony.
Witajcie. Mam problem ze swoją skodzinką. Silnik 1,6 75KM benzyna. Podczas opadów deszczu wiadomo jak wjadę w kałużę po tym auto zaczyna falować na obrotach i auto gaśnie. Nie wiem co może być tą przyczyną na komputerze nic nie wyskakuje. Wymieniłem czujnik Hala rozrusznik, kable, świece. Ostatnio paliła się kontrolka ABS też wadliwy czujnik został...
zamykam temat
Zwarcie instalacji , bądz nastawnik do wyczyszczenia z opiłków
Witam ponownie mam problem z samochodem, trzeba do dobrze kręcić żeby odpalił, czuć niespaloną benzynę. Oto zdjęcia z bloków pomiarowych może komuś powie to więcej niż mi: http://obrazki.elektroda.pl/3731939000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3613308800_1... czasami wyskakuje błąd sondy lambda czasem jest co dzień, a czasem po dwóch,...
Czyli myślicie że grzebanie palcami w tym falowaniu nic nie pomogło ?
Wcześniej nie słyszałeś żadnych odgłosów tarcia, stukania ani tym podobnych, np przy schodzeniu z obrotów?
ale tylko obrotomierz skacze czy obroty silnika tak falują jak piszesz od 500 do 900?
Witam a czy faluje silnik na wolnych obrotach?
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
Cześć wszystkim potrzebuje porady w którą stronę mam prowadzić diagnozę bo już mi ręce opadają.Pacjent to skoda vrs3 2.0 tdi z 2017r.Objawy pojawiają się po nagrzaniu silnika i w pewnym momencie zaczyna się falowanie obrotów.Po podłączeniu oscyloskopu pod akumulator widać wyraźnie że prosta linia podczas drgań zamienia się w sunisoide.Co odkryłem, po...
Obroty silnika nie falują. Przepustnica była czyszczona.
Witam W moim przypadku czyszczenie przepustnicy pomogło. Objaw falowania obrotów zniknął całkowicie. pozdrawiam
Witam posiadam Skodę Fabię 1.4 101km pb+lpg samochód nie ma Mocy strasznie zamulony jedzie ale jak by go coś dławiło i falują mu obroty. Co jest grane?
(siedząc w samochodzie czuć jak cały samochód drga) Kolego tak to się nie da. Bo drgania to nie falowania. Albo to wypadanie zapłonu, albo falowanie. Więc musisz wiedzieć o co kaman. Pomiar z MAP i odczyt błędów.
mam problem w skoda felicja 1.3 mpi z wolnymi obrotami,najpierw falowały,czyściłem przepustnice i dopiero zaczeły obroty wskakiwać na bardzo wysokie,na wolnych wogóle silnik nie pracuje,cały czas bardzo wysokie obroty.Proszę o radę.
Zwróć uwagę na parametry bieżące
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Witam Sam możesz sprawdzić. Jeżeli po odpaleniu wąż od chłodnicy robi się twardy to mechanik ma rację. Zepsuta uszczelka może puszczać płyn chłodzący do komory spalania, dlatego nie przybywa oleju. Jeżeli to nie uszczelka przyczyną falowania obrotów może być silniczek krokowy biegu jałowego.
Przepustnica wyczyszczona była trochę zasyfiona , nowa uszczelka pod przepustnicę , obroty wieszały się na 2000 po przegazowaniu wracało do normy . Ustawienia wgrane motordiagiem obroty nie wieszają się lekko falują 768-800 czy to norma ? vag nie pokazuje błędów polatam miesiąc zobaczę czy objaw wystąpi .
Witam. Obecnie moja Skoda '99 ma przejechane 155tyś i nie jest zbyt mocno eksploatowana. Po latach doświadczenia wykonałem (adaptacja przepustnicy wcześniej) regulację luzu zaworów bo tak jak koledze zaczęły falować obroty. Obecnie od roku jeździ jak szalona. Oczywiście silnik krokowy musi być sprawny. Wszystko hula...
witam mam problem z skodą fabią 1.4 mpi po każdym odpaleniu zimnym i na ciepłym silniku przez około 1 min niema wolnych obrotów , samochód ładnie odpala ale obroty spadają po 1/2 sekundzie do 0 a gdy trzymam na gazie obroty falują. samochód jeździ od mechanika do mechanika wszyscy nie są w stanie stwierdzić usterki . wymieniona została przepustnica...
Cześć, mam taki problem, na postoju słyszę takie dźwięki z pompy wspomagania. Nie wiem, o co chodzi, przez to falują obroty na biegu jałowym. Wspomaganie podczas jazdy działa normalnie. https://filmy.elektroda.pl/34_1730565239...
Witam Auto gaśnie i falują obroty zrobiłem adaptacje przepustnicy ale dalej wyskakuje błąd: 01087 - Nie przeprowadzone nastawy podstawowe 27-00 - Niezrozumia³y sygna³ Kody gotowoœci: B/D Gdzie szukać??
Witam Ja natomiast mam inny choć podobny problem, mianowicie falujące obroty. Jeżdżę skodą octavią 1998r 1,6 AKL benzyna + gaz i od jakiegoś czasu samochód poprostu gaśnie najczęściej podczas hamowania i strasznie falują obroty na postoju. Wymieniłem tzw. odmę tj. rure łączącą filtr powietrza z wlewem oleju i od tego czasu jest troszkę lepiej obroty...
Witam Skoda Fabia 1,4 68 KM Objawy: Za duże spalanie, nierównomierna praca silnika (tak jakby wypadał zapłon) często takie falowanie obrotów w przedziale od 200 do 1000 obrotów, wyczuwa sie przerywanie i szarpanie na każdym biegu na wolnych obrotach np. jadąc na trójce około 30 km/h szarpi powyżej 40 km przestaje to być dokuczliwe
Szarpanie, falowanie na obrotach, które ustaje po odłączeniu impulsatora to dość charakterystyczne objawy zabrudzonego opiłkami nastawnika.
Mam Skodę Fabię 1.4 16v 101KM z gazem.Na wolnych obrotach czasem silnik "faluje"!Można to zaobserwować na obrotomierzu oraz po lekkim drganiu silnika!Co mam zrobić,żeby to zlikwidować?!
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Mianowicie czasami mi faluje. Obroty spadają poniżej normy i wracają do normy. Podłączyłem koputer Bosch-a i wyskoczył mi bład 468E. Czy moze ktos wie co on oznacza? Szukałem na forum ale nie ma tego błedu niestety. Z góry dzięki i pozdrawiam
Mam taką przypadłość w nowo zakupionej Fabii III 1.0 TSI/95Km (2019r, 160.000km): Po starcie na zimno jak i na ciepło obroty biegu jałowego są znacząco wyższe niż powinny być- wynoszą ok. 1450rpm. Po ok 70 sekundach od zimnego startu spadają, ale tylko do ok 1200rpm. W czasie rozgrzewania silnika i po rozgrzaniu ( na zegarach 90 stopni C) obroty dalej...
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Heh. Widze ze wywolalem prawdziwa burze na temat mechanikow. Jest takie jedno przyslowie na ten temat: "chcesz miec cos dobrze zrobione zrob to sam". Co do odpowiedzi uzytkownika "janvsz" to istotnie ja mam tylko dwie diody w tym jedna dwukolorowa. Ale czy przy moim typie instalacji mozna zamontowac taki wskaznik ?. Widzialem u znajomego w Golfie mial....
Witam Od niedawna posiadam Skode Octavie II w gazie (1.6 MPI 2009 r. Instalacja sekwencyjna STAGa zakładana w 2019r.) Od kilku dni podczas jazdy obserwuje problem związany z szarpaniem podczas jazdy i na postoju - obroty falują, obrotomierz stoi w miejscu. Dzieje się to i na zimnym i na rozgrzanym silniku. Najczęściej jeżdżę na LPG i dzieje się to właśnie...
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Map sensor podawał za duzy sygnał na biegu jałowym 1,2V i na dodatek był nieszczelny bo uring był stwardniały i też przepuszczał lewe powietrze. wstawiłem nowy ciasno wszedł i po przegazowaniu i nagłym puszczeniu gazu sygnał spada do 800mV i potem wyrównuje go do 1,13V a przez Vaga podejrzałem jakie jest podciśnienie na biegu jałowym 339mbarów a stary...
1) Rozumiem że, te zapylone powietrze poszło do skrzyni korbowej, czy dalej też i może rysować tłoki, i powodować nieszczelności na pierścieniach, etc? Płukać to jakoś, czy nie ma takiej potrzeby? 2) Od właśnie około kilku ostatnich miesięcy czuje też spaliny podczas jazdy oraz silnik jakby stracił na mocy, czasem delikatnie faluje na jałowym. Czy...
Silnik 8V czy 16V. Najlepiej podaj kod silnika. Czy adaptacja przeszłą poprawnie? Jakie widać wychylenie przepustnicy na wolnych obrotach?
A ja powiem ze miałem taki sam problem i długo nie przechodziło , Pojechałem na vaga i usuneli mi falowanie obrotów - czyli jednak sie da bez czeskiego programu. Czynność powtarzali kilka razy bo były problemy z samoadaptacją.
witam, dzieki za podpowiedzi, dodam, że błędy nawet gdy są wykasowane, silnik dalej faluje na benzynce. pomiar spalin nadal wykazuje nadmiar powietrza pzdr
Witam Posiadam Skodę Fabię II 1.2 TSI z 2010 r. Mam problem z silnikiem. Na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje. Efekt jest taki, że szarpie nim jakby ktoś ukuł człowieka igłą co jakiś czas. Bez względu na to czy silnik jest zimny czy gorący tak się dzieje, np. staje na światłach i czuję wyraźnie, że silnik nie pracuje jak powinien, wyraźnie nim...
W czerwonym kółku masz wtyczkę od rezystora. Jak masz różnicę prędkości na najwyższym biegu, to raczej nie sprawa rezystora, bo napięie idzie bezpośrednio z przełącznika. W zielonym kółku jest wtyczka dmuchawy. Sprawdź miernikiem, alo żarówką, czy zmienia się napięcie na niej, gdy obroty falują. Zdjęcie wstawione jako plik, bo coś hosting zdjęć nie...
Piszesz że te falowanie i utrata mocy są tylko chwilowe ? Czyli w momencie diagnostyki kompem silnik chodzi równo , najłatwiej jest jak usterka występuje cały czas. Tak czy siak ciśnienie paliwa do sprawdzenia , ewentualne podciśnienia , wężyki,kolektor lewe powietrze Objawy takie mogą występować przy niesprawnym map sensor Przepustnice wymieniłeś oby...
Masz AutoDatę, widać wyraźnie. Tylko co luzy zaworowe mają do takiego falowania obrotów, do grzebania przy TPS, do tego że ktoś wlewa takie coś do silnika. Ten silnik to pewnie złom.
Panowie, również mam problem z EGR, POLO 9N 1,2 12V a mianowicie - silnikiem trzęsie, falują obroty, spalanie według mnie duże - 7,5-8 L, przy odpalaniu i dodawaniu gazu czasem jakby tak strzelał i czuć benzyną, dzieje się tak bez względu na to czy egr jest zaślepiony czy nie, ale już pd odpięciu wtyczki silnik pracuje idealnie nie strzela, nie falują...
Sama cewka jest ok bo były podmieniane miejscami i nic, świece również. Bo problem nie leży w cewkach ani świecach, te stare Beru praktycznie nie wysiadają. Co to znaczy nierówna praca silnika? Obroty falują? szarpie jak się jedzie? gaśnie? Logi zrób statyczne 007/008/009 dynamiczne parami: 002+007 002+025 001+013
Możliwe że coś jest na rzeczy ze sterownikiem bo jak odłączałem aku na kilka godzin to potem przez parę kilometrów jechał sporo lepiej. Niestety znowu potem zamulał i pokazywał swoje humory... Mi niestety na większym ciśnieniu falują obroty więc musiałem zejść niżej żeby jakoś w miarę normalnie się poruszać.
Od niedawna mam problem z samochodem. Po odpaleniu przez ok 10 sekund falują obroty tzn 600-900 obr na min. Później wszystko się uspokaja, ale przy próbie ruszania po chwili jazdy przy mocniejszym naciśnięciu na gaz auto traci moc na moment jakby przyduszalo później odzyskuje i wtedy szary dym puszcza - nie biały jak w zimie i nie czarny jak sadza....
U mnie wszystko wróciło do normy po wymianie czujnika temperatury. Tzn prawie wszystko bo na PB działa poprawnie(zimny oraz ciepły), natomiast LPG dalej "kuleje" (potrafi zgasnąć przy dojazdach, falują wolne obroty, oraz szarpie przy 2100rpm?!? tak jak by mu gaz wycinało...). Jakieś cenne uwagi?
Nabyłem skodę octavie I 1.6 aee. Założony został drugi silnik wymieniony razrząd oleje płyny . W trakcie jazdy pierwszych km zaczął dziwnie strzelać z tłumika (CHYBA TAM) po czym został postawiony w garażu po oględzinach nic nie widać. Po kilku dniach przejechałem się nim około 40 km i zaczal dalej strzelać oraz zaczęły falować obroty gasnac w trakcie...
Koledzy spotkałem auta z ujemnym bilansem energetycznym, a objawia się on mruganiem światłami na wolnych obrotach. I lekkim falowaniem obrotami w czasie silnego obciążenia. Jest to uwaga , skoda felicja i niesławny magneton. Reszta aut ma dodatni bilans czyli zawsze jest ładowanie akumulatora. Można to stwierdzić po napięciu na nim , jeśli przekracza...
MIAŁEM 2 RAZY PODOBNY PROBLEM. SAMOCHÓD DODATKOWO NIE MIAŁ TYCH OBROTÓW STABILNYCH ( POJAWIAŁO SIĘ OD CZASU DO CZASU tzw. "FALOWANIE " OBROTÓW). PRZYCZYNA BYŁA PROZAICZNA - WALNĘŁA USZCZELKA MIĘDZY KOLEKTOREM SSĄCYM A BLOKIEM SILNIKA. RADZĘ CI TO SPRAWDZIĆ . SĄ TAM DWIE OSOBNE - KAŻDA NA DWA CYLINDRY.
Na temat złej pracy silników w samochodach skoda napisano na tym forum wiele.
Ale czy w takim przypadku auto zimne,jak i rozgrzane by pracowalo rowno na wolnych obrotach?
Witam, posiadam samochód skoda fabia 1.4 mpi, od dłuższego czasu faluje na obrotach. Oddałem samochód do mechanika który wyczyścił i wyregulował przepustnice, naprawił silnik krokowy. Jakiś czas samochód pochodził dobrze, a potem objawy wróciły. Oddałem samochód do innego mechanika który wymienił wszystkie świece i sondę lambda. Po odebraniu samochodu...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
Ja bym się zastanowił czemu świeca na 4 cyl. jest taka jasna.., coś tam ubogo, weź jakiegoś plaka, albo zmywacz do hamulców i popsikaj po kolektorze ssacym Wyszła jasna bo zdjęcie pstrykane z flashem. Wszystkie 4 świeczki jak leżą koło siebie to wyglądają praktycznie jednakowo. Zastanawiam się nad wtryskiwaczami czy nie leją. Objaw tego "szarpania"...
Wyszedł Ci średni koszt "diagnostyki" ok 50 zł. Więc Panowie tylko błędy poczytali. Pojechać na prawdziwą diagnostykę. Spalanie zdecydowanie za duże. Nic nie wiemy, jak oscyluje sonda. Pomoc teraz, to wróżenie z fusów. Jeśli jednak myślisz, że auto będzie spalało 5 litrów na 100 km w mieście, to szkoda Twojej fatygi.
Temat zamykam.
Stanisław Chwalisz napisał: Jest nieszczelność w kolektorze ssącym. Kto ci dał spec od samochodów? Nieszczelność w kolektorze dolotowym to podwyższony bieg jałowy I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. Przeleć delikatnie jakimś sprayem z alkoholem koło kolektora ssącego i dolotu...
Witam Chciał bym się zapytać jakie czasy emulacji sondy lambda powinny być ustawione aby nie rozjeżdżały się mapy silnika ? Obecnie mam ustawione H: 0,6s ; L: 0,6s i na wolnych obrotach na benzynie silnik faluje obrotami, dusi się i szarpie całym nadwoziem oraz wyskakuje błąd zbyt ubogiej mieszanki. Instalacja LPG: Autronic AL-700.
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Skoda rocznik 2012, instalacja gazu oryginalna landi renzo. Wtryski gazu były wymieniane w zeszłym roku. W zeszłym roku wymieniałem również filtr fazy ciekłej i lotnej. Dzisiaj z rana objaw był identyczny jak w opisie. Dwa razy musiałem kręcić kluczykiem. Przy drugim razie odpalił "od niechcenia" i nie wduszałem pedału gazu. Rozrusznik gdy kręci, silnik...
Witam, czy jest tu jakiś spec od gaźników? ;) Skoda favoritka 93, 1.3 benzyna. Dziś złapała focha, jutro czeka mnie grzebanie w gaźniku. Po odpaleniu i zagrzaniu się coś jej odwaliło i nie trzyma biegu jałowego (obroty spadają do 500 lub i niżej i gaśnie). Dodając gazu łapie bez problemu, ale zaraz spada w dół nie trzymając obrotów wysokich. Odpowiednio...
Silnik 2.0 AQY benzyna 2002 rok. Gubi zapłon na 2 cyl. Wymienione kable,świece, cewka. Wtryski zamienione miejscami. Brak rezultatów. Kompresja 14, równa. Brak falowania obrotów, spalanie w normie. Błędy: 0264- obwód wtryskiwacza, sygnał niski 16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2. Jakieś pomysły?
Pytanie do elektrit. A jak by kolega sformułował inaczej pytanie że faluja mu wolne obroty to by było wszystko ok bo może byc to wina elektroniki ale taki sam objaw jest jak padna mu uszczelki pod ssącym więc nie uważam żeby kolega i jak cos zrobił źle Wiem że forum jets typowo elektroniczne ale to pytanie jest dokładnie na miejscu kolega podejżewał...
Witam, w mojej Skodzie AEE 1.6 75KM z instlacją gazowa DT.Gas. System mam problem po przełączeniu na gaz. Niezależnie czy silnik jest nagrzany czy zimny pierwsze kilka kilometrów od rozruchu silnika i przełączenia na gaz szarpie mi samochodem na każdym biegu powyżej 2000 obr. Sprawdziłem sondę L. w oprogramowaniu od gazu i jest ok 0.3-0.9 V. Próbowałem...
Witam jestem posiadaczem skody od jakiegoś czasu, problem mam z nią takowy że, podczas jazdy (na zimnym silniku też, choć dużo mniej) występuje powyżej 2 tys. obrotów szarpanie przy rozpędzaniu, zdarza się też podczas równomiernej jazdy ze stałą prędkością, towarzyszy temu spadek mocy. Kroki jakie dokonałem do tej pory- wymiana świec (2 komplety) jedne...
I to mogłoby dawać takie objawy tragiczne? Bo on na zimnym ma problem przez pierwsze 3 minuty. Falują obroty dlawi sie jakby, objawy wystapily jak przyszly zimniejsze dni od jesieni. Czy niekoniecznie bo przeciez mialby problem z odpaleniem a po odpaleniu juz jest ładowany i powiniej trzynac obroty? Daje tez dziwne błedy typu uboga mieszanka, p0068...
Sterownik miał informacje że sprzęgło wciśniete (wina czujnika), wymieniłem, w logach już widać zmiane 0 ->1 ale dalej bez zmian. W logach widać że czujnik hamulaca działa poprawnie. Tempomat off więc to też nie to. Zapala dobrze zimny czy ciepły. Nie kopci, obroty nie falują, chodzi równo. Jedynie to po kilkuset metrach jazdy obroty jałowe z 850 podnoszą...
Chciałem wyczyścić przepustnice ale najlepiej bez odkręcania jej. Słyszałem że są różne spraye, nawet byłem w sklepie motoryzacyjnym gdzie był specyfik firmy K2. Czy jest to bezpieczne ? Przecież preparat i zanieczyszczenia dostaną się do silnika. Ewentualnie jeśli ktoś stosował taki spray może poradzi czego użyć? Przepustnice chce wyczyścić gdyż silnik...
Ok. W którym miejscu on się znajduje? Dodano po 2 Czujnik przy chłodnicy sprawdziłem. Faktycznie styki niezbyt ciekawie wyglądały to je oczyściłem. Nic to nie zmieniło. Ciekawa rzecz: przewody od czujnika i wiatraka łączą się w jedną kostkę. 3 przewody i z drugiej strony wychodzą tylko dwa i idą dalej. Ten trzeci to minus wentylatora i czujnika... dlaczego...
falować obrót skoda octavia falować obrót silnik skoda skoda octavia falować obrót
podłączyć telewizor philips router premier instrukcja zelmer tabliczka znamionowa
Nieregularne, skokowe obracanie się bębna pralki - przyczyny Wyznaczanie liczby odwrotnej w elektronice