Aby go podłączyć musiałbyś kupić sobie nową wtyczkę z pinami. Zazwyczaj na zewnętrznych pinach masz + i - natomiast środkowy- sygnał. Powinieneś mieć opisane bądź na czujniku bądź na starej wtyczce od czujnika.
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
Czujnik halla. Najczęściej.
Czujnik halla lub słaby kontakt na przewodach od niego.
To jest czujnik halla ten w skrzyni. Podaj kod błędu. Problemów z odpaleniem nie było?
Witam. Miałem podobne objawy jak miałem uszkodzony czujnik halla.
adres 25 sie odzywa ?
Moje pierwsze auto to była Favorita, silnik z grubsza ten sam tylko że jeszcze z gaźnikiem. I pamiętam, że jak łańcuch zaczął hałasować, to nie dało się tego przegapić, jakbyś grzechotką potrząsał przy wolnych obrotach. Po wymianie błoga cisza. Obecnie posiadam pełnoletnią Felicję jako dupowóz do jeżdzenia po mieście, na liczniku 220 kkm a łańcuch jak...
Jakby się komuś miało przydać to winowajcą był czujnik położenia wału, tzw. czujnik Halla. Po wymianie auto ożylo, ale dziwne, że VAG nie wskazał, że czujnik Halla był uszodzony.
A czujnik Halla sprawdzał?
To spróbuj odpalić go na plaku. No i nadal będę się upierał za sprawdzeniem czujnika halla.
Może będzie lepiej oddać to auto do mechanika niż wymieniać części samemu? W tej chwili nawet nie wiemy czy nie ma tylko iskry czy brak jest iskry i sterowania wtryskiwaczami. Może uszkodzona jest tylko cewka lub instalacja do niej. Może uszkodzony jest czujnik halla
"coś z obrotami" może sugerować uszkodzony czujnik położenia wału korbowego lub jego podłączenie ( zaśniedziałe styki, etc ), możesz to również sprawdzić.
A iskrę ma? Skoro kręci normalnie a nie powoli przerzuca wałem to sprawdziłbym iskrę. Bo z kolegi pierwszego postu wywnioskowaliśmy że nawet nie zakręci rozrusznikiem. Jeżeli brak iskry to z tego co pamiętam obroty wału były liczone przy pomocy czujnika halla.
Zanim zdążyłem sprawdzić samochód został odprowadzony do mechanika i okazało się że przyczyną był ponoć czujnik halla. dzieki za pomoc.
czujnik Halla wykluczam bo jest sprawny
Sprawdzałeś ją VAG-iem ? Możliwe że immo coś wariuje , nie wiem jak ma Felicia jest w dieslu ale w 1,3 jak i w 1,6 jak pada czujnik Halla to autka też sie nie odpali
Nawet z zepsutym czujnikiem temperatury pojedzie. Właściwie tylko czujnik Halla jest w stanie zatrzymać tą maszynę :). Jak nierówno pracuje to listwę od świec sprawdź.
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
Spróbuj podmienic czujnik halla bo one tez lubią tak świrować
Problem rozwiązany. Sprawdziłem wszystko jeszcze raz i drogą eliminacji doszłem ze tylko czujnik HALLA moze fiksowac. Wprowadził mnie w błąd bo fartycznie załącza pompe paliwa i jest iskra podczas przekręcania wałka kopułki ale niestety zapłon był nie na czas. Tak wiec nowy czujnik halla i wszystko gra!!!
G40 to czujnik halla powinien byc od połozenia wału korbowego a nie rozrzadu
W któryms ze sklepów powiedziano mi że do wymiany będzie czujkni Halla albo silniczek krokowy, Co o tym sądzicie??
Już wszystko ok, po wymianie czujnika Halla objaw minął. Dziwne zawsze wydawało mi się, że uszkodzenie halla w kazdym przypadku powoduje wyłączenie silnika samochodu. Temat można zamknąć !
Skoda jak w temacie rok 97 gaśnie (nie ma reguły) czasem po odpaleniu i nie chce zapalić, czasem po nagrzaniu. VAG pokazuje sporadyczny 00513 który sądzę trzeba zignorować bo znika gdy zapali. Pompa paliwa OK, Czujnik Halla OK, wtryski i zapłon OK. Ciekawostka auto ma 14000 !!!! przebiegu - autentycznie bo 1 właściciel którego znam. Proszę o sugestie.
najłatwiej (koszty jak po gwaranccji) to pojechać do serwisu i podłączyć się pod komputer z OBD2. Jest wtedy możliwość odczytania jakichkolwiek i kiedykiolwiek występujących błędów w pracy silnika jak i wszystkich czujnikach z nim współpracujących. Jeśli takie nie występują wtedy komputer powinien pokazać błędy tzw. sporadyczne. Miałem dwa lata temu...
Gaz i benzyna. Problem był od kilku miesięcy. Różne dziwne rzeczy sie działy z obrotami, za małe, gaśnięcie, za duże, sama wchodziła na wysokie obroty i ciągnęła bez pedału gazu, szarpała, dusiła się. Przeczyściłem solidnie przepustnicę. Problem z obrotami biegu jałowego i ogólnie problemy minęły po jakiś 2000 km ale jeden pozostał. Jak się silnik rozgrzeje...
Podmien czujnik halla tak jak ktos wyzej sugerowal.Skad wiesz ze nie ma immo? MPI weszly w drugiej polowie 96 i raczej immo jest .W MPI nie ma tez aparatu zaplonowego jest modul zintegrowany z cewka 2 biegunowa.
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
Witaj, jeśli to nadal aktualne to ja obstawiam czujnik halla, lubi się posypać w tym modelu, problemy się objawiają właśnie tak jak piszesz, nie kosztuje dużo i łatwo go wymienić. Pozdrawiam. EDIT: spróbuj najpierw wyczyścić przepustnicę, nic to nie kosztuje, a ona również może być powodem problemów.
witam problem tkwi ze autko zgasło i już nie chce odpalić, brak iskry i wtrysku paliwa , pompa paliwa pracuje, wymieniłem czujnik halla, sprawdziłem cewki na innym samochodzie, w sterowniku błędów brak na imobilaiserze to samo, z czujnika hala sygnał do komputera dochodzi, sprawdzałem oscyloskopem, juz nie wiem czego szukac podejrzewam sterownik tylko...
Witam, miałem dokładnie te same objawy, wymiana czujnika Halla pomogła. Piszesz że podstawiłeś z innej kwestia czy z jeżdżącej czy ... ? Druga możliwość, miałem to sto lat temu w escorcie - nazbierał się taki syf pod sitkiem w zbiorniku paliwa, że zrobiła się tam kulka, która czasem pod ciśnieniem była zasysana i przytykała rurkę. Jak opadła auto śmigało...
Moja Skoda Felicia 1,6 (też rocznik 1998) traciła obroty przy hamowaniu. Najczęściej zdarzało się to np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, przed przejściem dla pieszych. Zapalały się wtedy kontrolki, obroty spadały do zera. Czasami udało się jeszcze "ożywić" silnik puszczając sprzęgło, ale nie zawsze była taka możliwość. W końcu nawet to nie pomagało,...
Pompa wlacza sie na kilka sekund po przekreceniu kluczyka i milknie jesli nie odpalasz.Jesli bedziesz probowal ponownie przed uplywem bodjaze 5 min to tez nie bedzie dzialac bo zaworek trzyma cisnienie szczatkowe w ukladzie.Jesli ECU ma impulsy z czujnika Halla czyli silnik pracuje pompa tloczy caly czas.Pompa wisi na bezpieczniku 4 razem z zasilaniem...
witam problem dotyczy skody felici 1.6mpi .brak mocy duze spalanie szarpanie silnika.wymienilem juz sonde lambde filtr paliwa swiece kable czujnik halla cewke na orginalna kopulke palec przepustnica myta dziesiatki razy ustawiana wgrywane nowe kody.cisnienie na cylindrach ok rozrzad nowy ustawiony. nie ma zadnych bledow na ecu. a auto poprostu nie jedzie...
Witam. Mam problem ze Skodą Felicia 1,6. Przy temperaturze poniżej 0 nie odpala. Niby próbuje, ale silnik zaskoczy na 2 sekundy i gaśnie. Oczywiście sprawdzone wszystkie podstawowe rzeczy. Tzn: -sprawdzony stan i ustawienie rozrządu. -OK -sprawdzone ciśnienie w cylindrach -OK -wymienione świece i przewody zapłonowe-nowe -wymieniona cewka zapłonowa-nowa...
Witam. 1. Napisz czy masz wersję Marelli z kopułką rozdzielacza zapłonu czy Simos wersja z modułem (brak kopułki) 2. Na czym polegało sprawdzenie świec, przewodów i cewki ?? 3. Co masz na myśli pisząc "gdy zrobię reset kluczykiem" ? Problem w postaci strzałów w filtr może mieć kilka powodów: - układ elektryczny (świece , przewody WN ,cewka/i czujnik...
Auto: Skoda Felicja 1.3 SPI 68KM 95r Jak odpalę auto to na biegu jałowym obroty dochodzą do ok 2200obr po czym po chwili auto gaśnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło auto gaśnie. Wymienione: -przepustnica (używana ale w dobrym stanie, czyściłem ją) -czujnik halla - używany (przypadek że kupiłem uszkodzony?) -kopułka rozdzielacza zapłonu + kable, nie...
Witam, Panowie mam taki problem z moją Felcią ('98 1.6 MPI z gazem), a mianowicie na komputerze nie wykazuje żadnych błędów a silnik waha się na obrotach i po chwili gaśnie np. przy ostrzejszym hamowaniu czy przy wciśnięciu sprzęgła obroty spadają i autko gaśnie. Czasem jest dobrze ale przez chwilę i problem znów wraca. Byłem u wielu mechaników i po...
Witam. W felicii tak jak radziliście, wymieniłem świece i gumki. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa. I nic. Sprawdzę jeszcze pozostałe rzeczy które wymieniliście. A odnośnie czujnika Halla. Czy jakby był niesprawny to wykazałoby to na komputerze. Bo ostatnio robiłem diagnostykę w której wykazało błąd sondy lambda. Jeśli czujnik Halla byłby niesprawny...
Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników SKODY. Mam problem z którym sobie elektrycy nie radzą, ale po kolei. Posiadam Skodę Felicie 1.3 MPI (benzyna) rocznik 96. Przez ostatnie lata wszystko było dobrze, standardowe wymiany jak łańcuszek, akumulator itp. Niestety tego lata od maja mam duży problem. W ciepłe dni, upały, po przejechaniu kilkunastu...
Witam, Chciałbym podzielić się rozwiązaniem problemu bardzo podobnego co w innym poście http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Felicja 1,3 Lxi (rocznik 1995 :) ) podczas jazdy na wysokich obrotach (powyżej 4000 tak około, bo nie mam obrotomierza), najczęściej podczas przygotowania do wyprzedzania (redukcja). Najpierw było szepnięcie...
czujnik halla skoda felicia czujnik halla skoda skoda czujnik halla
mazda diagnostyczny rozmazany czarny wydruk brother agregat honda gx390
ustawienia amplitunera yamaha telewizor lampowy
Kod 35 w agregacie Carrier 1950 - co oznacza? Daewoo Matiz 1999: Gaźnik czy wtryskiwacze?